Slaap je half of zo? 1 en ander gemist?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:38 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nog steeds niet, ja wat vage beelden dank je de koekoek.
de foto vind ik prima, de beelden vind ik ook prima maar zolang niet bevestigd hoe die figuren heten wil ik niet dat er namen bij gezet worden ... dat geenstijl de zaak denkt te hebben opgelost zal mij een zorg zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Omdat? Privacyschending of het is al te vaak gepost?
ow, zelfs namen, adressen en foto'squote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking prachtig dit. Iedereen op internet zei gelijk al dat het allochtonen waren bla bla bla, same shit net zoals altijd, en wat blijkt; het zijn gewoon Nederlanders. Toch is het dan weer hypocriet dat mensen het niet kunnen geloven. Triest volk loopt er ook rond.
p.s. heeft iemand het filmpje?
Ze zijn nog niet veroordeeld dus verdachte.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Slaap je half of zo? 1 en ander gemist?
WTF? Wat ben je aan het doen? Eerst zijn zij het niet. Vervolgens hebben ze ons niks aangedaan en dus moeten we onze meningen voor ons houden en doorlopen. Probeer je tegendraads te zijn of zo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En dan wat heeft die gast jou aangedaan. Vergelding doe je tegen iemand welke jou of geliefden iets heeft aangedaan. En dat is dus niet jou zaak en we hebben ook nog ene rechtssysteem in Nederland.
Dan kan het nog wel duidelijk zijn wie de daders zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet veroordeeld dus verdachte.
Yeah, maar ik heb het filmpje nog niet gezien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ow, zelfs namen, adressen en foto's
Dan mag het wel? zie de samenleving als mijn familiequote:Op woensdag 23 januari 2013 17:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En dan wat heeft die gast jou aangedaan. Vergelding doe je tegen iemand welke jou of geliefden iets heeft aangedaan. En dat is dus niet jou zaak en we hebben ook nog ene rechtssysteem in Nederland.
1 heeft al bekend, 2 hebben zich gemeld (correct me if i am wrong). Zaak lijkt idd opgelost. Smoelen/figuren komen ook overeen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
de foto vind ik prima, de beelden vind ik ook prima maar zolang niet bevestigd hoe die figuren heten wil ik niet dat er namen bij gezet worden ... dat geenstijl de zaak denkt te hebben opgelost zal mij een zorg zijn
http://www.geenstijl.nl/m(...)gh_sloopt_jonge.html?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, maar ik heb het filmpje nog niet gezien.
en het is onmogelijk voor jou om dat zelf te vinden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, maar ik heb het filmpje nog niet gezien.
Zijn ze al veroordeeld ja of nee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
WTF? Wat ben je aan het doen? Eerst zijn zij het niet. Vervolgens hebben ze ons niks aangedaan en dus moeten we onze meningen voor ons houden en doorlopen. Probeer je tegendraads te zijn of zo?
mwahquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
1 heeft al bekend, 2 hebben zich gemeld (correct me if i am wrong). Zaak lijkt idd opgelost. Smoelen/figuren komen ook overeen.
Heb je dan liever een linkje naar GS ipv de directe URL naar dat foto?
Nope. Het zijn verdachten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan kan het nog wel duidelijk zijn wie de daders zijn.
En dit gedonder krijg je er ook van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah
http://www.omroepbrabant.(...)tdijk+Eindhoven.aspx
Ik heb al gezocht nerd, anders zou ik het niet vragen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
en het is onmogelijk voor jou om dat zelf te vinden?
Eigenrichting, hè.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En dit gedonder krijg je er ook van.
Je werpt steeds iets anders op, eerst zijn ze het niet, oh heeft er 1 bekend, nou heeft ie ons wat aangedaan dan, is ie veroordeeld dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:46 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Zijn ze al veroordeeld ja of nee?
Tering wat stom!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb al gezocht nerd, anders zou ik het niet vragen.
Daarom. En nog wel een hardwerkende man...quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eigenrichting, hè.
Als die jongen naar die klus was gegaan hadden we nu twee slachtoffers van zinloos geweld.
Zijn ze al veroordeeld ja of nee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je werpt steeds iets anders op, eerst zijn ze het niet, oh heeft er 1 bekend, nou heeft ie ons wat aangedaan dan, is ie veroordeeld dan?
Je zegt echt alles om tegendraads te zijn.
Daders met verdachte omstandigheden omtrent 2 weken stilzwijgen.quote:
Tig nieuwssites, maar vooruit, ik wijs er 1 aan. Geenstijl.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
gewoon de link in de OP klikkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dader zijn en veroordeeld worden is in Nederland niet zo vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:50 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Daarom. En nog wel een hardwerkende man...
[..]
Vraag blijft terugkomen...
Is dat de vraag?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:51 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dader zijn en veroordeeld worden is in Nederland niet zo vanzelfsprekend.
Al krijg je een antwoord op die vraag, je verzint toch wel een nieuwe tegenargument. Net zo lang tot je niet meer verder kan en dan nog doe je het gewoon.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:50 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vraag blijft terugkomen...
eerste regelquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er staat geen link naar een video in de OP.
Ik zie geen video hoor. Het enige dat ik zie is een artikel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
eerste regel
in het blauw
klik er eens op?
Ze zijn niet veroordeeld klaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Al krijg je een antwoord op die vraag, je verzint toch wel een nieuwe tegenargument. Net zo lang tot je niet meer verder kan en dan nog doe je het gewoon.
Met de muisquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
eerste regel
in het blauw
klik er eens op?
Kijk, dat is best lullig voor die gast (als het waar is wat ie zegt, en anders geen medelijdenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah
http://www.omroepbrabant.(...)tdijk+Eindhoven.aspx
Lijkt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
1 heeft al bekend, 2 hebben zich gemeld (correct me if i am wrong). Zaak lijkt idd opgelost. Smoelen/figuren komen ook overeen.
Dit is wel een link naar een video.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)gh_sloopt_jonge.html
jeetjequote:Op woensdag 23 januari 2013 17:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie geen video hoor. Het enige dat ik zie is een artikel.
Daarnet was het nog: het is niet zeker dat zij het zijn klaar.quote:
Dat is geen link naar een video hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
jeetje
rechts op de pagina van omroep brabant
meer media bij dit bericht
Beelden Bureau Brabant van de mishandeling in Eindhoven
je bent zeker wel jaloers op het lichaam van B. L.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is wel een link naar een video.
(ik had hem al gezien, bedankt Gargamel).
ik zit het nu te kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is geen link naar een video hoor.
En ook dat is niet met 100% zekerheid te zeggen. Wat Spec net nog aanhaalde.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Daarnet was het nog: het is niet zeker dat zij het zijn klaar.
Bin Laden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je bent zeker wel jaloers op het lichaam van B. L.
Dat kan wel zo zijn, maar de link in de OP is geen link naar een video.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bin Laden?
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar de link in de OP is geen link naar een video.
Ik kan er niet eens naar kijken. Ik vind die beelden te walgelijk om te zien.quote:
Oh, sowieso, beest gewoon.quote:
Moest je huilen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan er niet eens naar kijken. Ik vind die beelden te walgelijk om te zien.
okquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bin Laden?
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar de link in de OP is geen link naar een video.
Heb je al je linkermuisknop kunnen vinden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, sowieso, beest gewoon.
[..]
Moest je huilen?
Een directe link zou gewaardeerd worden.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je al je linkermuisknop kunnen vinden?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:02 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik kom wel weer terug als er meer feiten bekend zijn want dit schiet zo niet op.
http://www.ed.nl/regio/ei(...)angehouden-1.3623592quote:Derde verdachte mishandeling aangehouden
EINDHOVEN – Een derde jongen is door de politie gearresteerd in verband met de grove groepsmishandeling op 4 januari bij het Stratumseind.
De 16-jarige jongen had zich net als twee eerdere arrestanten, zelf gemeld op het politiebureau met zijn ouders. Hoewel hij volgens zijn advocaat alleen gehoord zou worden als getuige, is hij toch gearresteerd. Volgens de advocaat heeft hij zelf niet actief meegedaan met de mishandeling.
De politie heeft inmiddels een uitleveringsverzoek gedaan aan de Belgische collega’s tot aanhouding van de overige verdachten. Die wonen in en om Turnhout.
Een van de twee eerdere arrestanten heeft volgens diens advocaat, Peter van de Laar, zijn aandeel bekend. Hij zou hebben geduwd en geschopt.
Hij vindt het verschrikkelijk en onbegrijpelijk dat hij zich op deze wijze heeft misdragen en schaamt zich dood. Hij snapt dat hij straf verdient", zei zijn advocaat Peter van de Laar woensdag tegen Omroep Brabant.
De raadsman zegt dat zijn cliënt niet de hoofdrol heeft gespeeld.
De jongen heeft 2 weken met de zaak in zijn maag gezeten, sliep slecht en door het verschijnen van het beruchte filmpje maandagavond werd de druk steeds groter.
Dinsdagochtend meldde hij zich op het politiebureau in Eindhoven samen met zijn moeder.
Aan de mishandeling is volgens de advocaat een woordenwisseling vooraf gegaan maar de acht jongens en het slachtoffer kennen elkaar niet.
De jongens waren met elkaar uit geweest in Eindhoven. De 17-jarige had wel bier gedronken maar geen drugs gebruikt, aldus Van de Laar.
7 van de 10 keer zijn het allochtonen, terwijl ze minderheid van de samenleving zijn. Nu is het dus 3 van die 10 keer. Maar ook voor deze schoffies: Laat ze dood vallen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking prachtig dit. Iedereen op internet zei gelijk al dat het allochtonen waren bla bla bla, same shit net zoals altijd, en wat blijkt; het zijn gewoon Nederlanders. Toch is het dan weer hypocriet dat mensen het niet kunnen geloven. Triest volk loopt er ook rond.
Ik heb toen ik op stage was in Google gezocht naar 'filmpje eindhoven geweld'. Filmpje dat ik tegenkwam (powned) was op privé gezet. Voor de rest niets kunnen vinden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:04 schreef sp3c het volgende:
aaaah .... lui!
kan ik waarderen maar zeg dan ook niet dat je ernaar gezocht hebt
gwn alle buutenlanders in de fik zette!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:06 schreef satecl het volgende:
[..]
7 van de 10 keer zijn het allochtonen, terwijl ze minderheid van de samenleving zijn. Nu is het dus 3 van die 10 keer. Maar ook voor deze schoffies: Laat ze dood vallen.
Onzin. Lopen genoeg goeie rond.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
gwn alle buutenlanders in de fik zette!
Kan ik niks mee, wie zijn deze 3 jongens? Namen? Staan die 3 op de foto met juiste naam en smoel? Verdachte kan net zo goed Fred de Schophond heten en niet op de foto staan en lekker buiten de mediagekte gebleven zijn omdat er nu misschien gejaagd wordt op de verkeerde mensen, alhoewel ze wel verdomd veel erop lijken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
http://www.ed.nl/regio/ei(...)angehouden-1.3623592
Deirdre?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef sonnyspek het volgende:
Echt triest geval dit. Zouden ze echt terug moeten pakken.
Maar afgezien van dat vind ik het ook bijzonder irritant van de NOS dat er heel duidelijk herhalend wordt gezegd dat het Nederlanders en Belgen waren, terwijl met het scheidsrechter's 'incident' wordt er bewust over de afkomst gezwegen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het niet zo belangrijk wat de afkomst is. Maar ik vind wel dat de NOS gewoon in alle gevallen eerlijk moet zijn.
Alle Belgen het land uit!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
gwn alle buutenlanders in de fik zette!
Daar ging m'n koffie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef sonnyspek het volgende:
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het niet zo belangrijk wat de afkomst is.
En alle Marokkanen terug het Midden-Oosten!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alle Polen terug naar Rusland!
die zei ook al zoiets maar dan omgekeerd dus ik dacht dat jullie klonen van elkaar warenquote:
en de Hollanders terug naar de gordel van Smaragdquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:11 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En alle Marokkanen terug het Midden-Oosten!
Nee terug naar Duitsland!!!!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
en de Hollanders terug naar de gordel van Smaragd
Duitslandquote:
Sorry voor je koffie...quote:
Nee, dat ben ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
die zei ook al zoiets maar dan omgekeerd dus ik dacht dat jullie klonen van elkaar waren
quote:
Niet echt. Stigmatisatie. De goeien worden vanzelf de slechten na keer op keer de schuld krijgen van iets of uitgekotst worden om hun afkomst. Ze zijn ook nog jong en beinvloedbaar en zoeken steun bij anderen met dezelfde afkomst (zo krijg je kampen zeg maar, hun tegen ons) en hun ouders doen niet echt aan opvoeden. Hoe makkelijk is het wel niet om de verkeerde kant op te gaan?quote:
Wanneer ga je?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:13 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]![]()
En ik terug naar het Oostblok waar ze vast niet op zitten te wachten
Nooit veel te goed hier gratis geld jeweetz.quote:
ikweetz.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:15 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nooit veel te goed hier gratis geld jeweetz.
Een goede opvoeding schijnt niet van belang te zijn heb ik hier geleerd vanmiddag .quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Niet echt. Stigmatisatie. De goeien worden vanzelf de slechten na keer op keer de schuld krijgen van iets of uitgekotst worden om hun afkomst. Ze zijn ook nog jong en beinvloedbaar en zoeken steun bij anderen met dezelfde afkomst (zo krijg je kampen zeg maar, hun tegen ons) en hun ouders doen niet echt aan opvoeden. Hoe makkelijk is het wel niet om de verkeerde kant op te gaan?
vaak maak dat het zelfs ergerquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een goede opvoeding schijnt niet van belang te zijn heb ik hier geleerd vanmiddag .
Welke kinderloos persoon heeft dit gezegd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een goede opvoeding schijnt niet van belang te zijn heb ik hier geleerd vanmiddag .
Waar in Oostblok?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:13 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]![]()
En ik terug naar het Oostblok waar ze vast niet op zitten te wachten
Gnaeus. Of hij kinderloos is weet ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welke kinderloos persoon heeft dit gezegd?
Bof jij even!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
vaak maak dat het zelfs erger
gelukkig is mijn pa een tokkie
http://nos.nl/artikel/465(...)iet-willekeurig.htmlquote:Mishandeling was 'niet willekeurig'
De groep jongens die begin deze maand in Eindhoven een man mishandelden, deden dat niet zo maar. De man had er een opmerking over gemaakt dat één van de jongens een trap tegen een fiets had gegeven. Dat zegt de advocaat van één van de jongens die zich zelf bij de politie in Eindhoven hebben gemeld.
De advocaat zegt dat de groep bestond uit zes Nederlanders en twee Belgen. De twee Nederlandse jongens die zich hebben gemeld, wonen in België. Zij horen niet tot de 'harde kern' van de vriendengroep.
Dat een aantal verdachten nu vast zit, vindt de advocaat positief. Als je leest wat er allemaal over deze zaak op internet en via sociale media wordt geschreven, is het voor hun veiligheid beter, zegt de advocaat.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gnaeus. Of hij kinderloos is weet ik niet.
Ja, maar wat hoop je?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gnaeus. Of hij kinderloos is weet ik niet.
hahah wou net posten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat is dit nou weer
[..]
http://nos.nl/artikel/465(...)iet-willekeurig.html
hij zei dat ze niet tegen fietsen moesten schoppen???quote:
Hoe kan dat nou, het zijn zulke lieve jongens en wisten niet wat hun bezieldequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef Smack10 het volgende:
Reportage in Turnhout, schijnt dat anderen ook al klappen hebben gehad van die groep.
verzachtende omstandighedenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat is dit nou weer
[..]
Zou ik ook wat van zeggen hoor. Fietsen hebben ook gevoelens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij zei dat ze niet tegen fietsen moesten schoppen???
wat kinderachtig
Ja, hoe durft die man te appeleren aan goed fatsoen? Dan verdien je het om in elkaar getrapt te worden door dit tuig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij zei dat ze niet tegen fietsen moesten schoppen???
wat kinderachtig
Link? Of is dat op tv zelf?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef Smack10 het volgende:
Reportage in Turnhout, schijnt dat anderen ook al klappen hebben gehad van die groep.
Zij zijn het slachtoffer dan ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, het zijn zulke lieve jongens en wisten niet wat hun bezielde
ja dat soort dingen zou ik onder de pet proberen te houden bij mijn oudersquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hoe durft die man te appeleren aan goed fatsoen? Dan verdien je het om in elkaar getrapt te worden door dit tuig.
waar lees of zag je dat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef Smack10 het volgende:
net op rtl4 nieuws, nu al voorbijquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:26 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
waar lees of zag je dat?
edit: ik zie je vorige post:)
Van een kort lontje naar uitgekotst worden door de maatschappij. Ze kunnen nou wel zwaaien naar een goed leven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat is dit nou weer
[..]
ah zal zo is even terugkijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
net op rtl4 nieuws, nu al voorbij
Ja hoho, een goede opvoeding is vaak juist de oorzaak van dit soort gedrag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat soort dingen zou ik onder de pet proberen te houden bij mijn ouders
hopelijk wel jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van een kort lontje naar uitgekotst worden door de maatschappij. Ze kunnen nou wel zwaaien naar een goed leven.
ik moet echt een boek gaan lezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja hoho, een goede opvoeding is vaak juist de oorzaak van dit soort gedrag.
Dat zou je weten als je eens een boek las
Had gnaeus toch gelijk: er is altijd een reden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat is dit nou weer
[..]
Mannetjes die thuis nooit "nee" te horen kregen..quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Had gnaeus toch gelijk: er is altijd een reden.
een aanleiding is nog altijd beter dan geen enkele aanleiding, je client heeft in dat geval een waas voor de ogen gekregen door de opmerkingen van die man, een zwaar overtrokken reactie en niet goed te praten, maar er was een aanleiding.........quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja precies, snap niet wat de advocaat hier mee wil bereiken
Ben ook op zoek naar dat boek, maar hij wil de titel niet gevenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja hoho, een goede opvoeding is vaak juist de oorzaak van dit soort gedrag.
Dat zou je weten als je eens een boek las
Een boek over etiquette, wat ik je brom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben ook op zoek naar dat boek, maar hij wil de titel niet geven
Denk 120uur en een paar taarten bakken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:35 schreef Scorpie het volgende:
Dat gaat toch echt wel een keiharde straf worden, ik zie ze zomaar 40 uur schoffelen !
Ben je mal. Dat wordt taartjes bakken. Mits ze daarvoor kiezen natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:35 schreef Scorpie het volgende:
Dat gaat toch echt wel een keiharde straf worden, ik zie ze zomaar 40 uur schoffelen !
Probeer je nu de schijn op te houden dat dit topic je nog iets interesseert?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:
ook heel raar inderdaad dat dat gedacht werd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Was dat niet Kingmob? "er is altijd een trigger, ze doen het niet zomaar" Wat zullen die jongens schrikken als ze een keer echt buiten komen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
hartige taarten, dat is nog niet zo makkelijk, dus dat zal ze lerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:36 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Denk 120uur en een paar taarten bakken.
Of een paar vrije zaterdagen bij de scouting helpenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef Jian het volgende:
[..]
hartige taarten, dat is nog niet zo makkelijk, dus dat zal ze leren
Goh. En hoe wilde jij het noemen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
Op Boulevard noemen ze het een 'vechtpartij'. Vind ik een foute benaming.
Een lynchpartij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goh. En hoe wilde jij het noemen?
Bah, zie nu weer het filmpje en die jongen met die witte kleren is echt een psychopaat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
Op Boulevard noemen ze het een 'vechtpartij'. Vind ik een foute benaming.
Kijk eens hoevaak die jongen tegen zijn hoofd geschopt wordt terwijl die op de grond ligt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goh. En hoe wilde jij het noemen?
Kijk het filmpje, bahquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jezus kind... Overdrijven is ook een vak.
Als ik zo een op straat lopend omaatje een paar rotschoppen verkoop is dat in jouw optiek dus een vechtpartij.... ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jezus kind... Overdrijven is ook een vak.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kijk eens hoevaak die jongen tegen zijn hoofd geschopt wordt terwijl die op de grond ligt.
Dit is gewoon poging tot moord, en aub bespaar me je drogredenen.
Appels met Peren, hmmm?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik zo een op straat lopend omaatje een paar rotschoppen verkoop is dat in jouw optiek dus een vechtpartij.... ?
Wat was het dan? Want een vechtpartij kan ik dit ook niet noemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]Al die mensen die spreken vanuit gevoel... Dit is geen lynchpartij..
Voor een lynchpartij heb je een iets grotere groep nodig, eh?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is iig geen vechtpartij.
Daar heb je twee partijen voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |