SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Vanacht ziek geworden, baal echt. Vanacht kwam alles eruit en vandaag bleef er bijna niks binnen, veeel te weinig gegeten. En ik wilde morgen deadliften:/.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Dat had ik twee weken geleden. He le maal kut. Niet kunne eten want ik zat gelijk weer op de plee. Of kotsen like hell.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef esv7 het volgende:
Vanacht ziek geworden, baal echt. Vanacht kwam alles eruit en vandaag bleef er bijna niks binnen, veeel te weinig gegeten. En ik wilde morgen deadliften:/.![]()
Bijna een week niks gegeten...![]()
Vandaag een nieuwe pr met deadlift, 8x100kg! Nice! Kan merken dat ik met mijn nieuwe schema, max 6 oefeningen per training meer omhoog kan gaan met gewicht.![]()
Staat op de achterkant van de t-shirts van Kneets.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef Snakey het volgende:
Slechte TT, maar toch wel weer goed. Ofzo.![]()
based on true story he. En die zaten er vol mee. Dus ja, mooi in characterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Roids?
Zeg het maar jongens.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Wahlberg denkt ook dat hij een stoere jongen isMaar voor zijn lengte (1.74) toch best een aardig fysiek (hoewel dat misschien ook wel mag als je zo'n leventje hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Roids?
Zeg het maar jongens.
Gast, die nek![]()
![]()
ja, allebeiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Roids?
Zeg het maar jongens.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Wahlberg traint al een jaar of 20 hé.
Zeg niet dat het niet mogelijk is, maar bij hem lijkt het me wat minder waarschijnlijk.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:26 schreef seto het volgende:
Zeg niet dat het niet mogelijk is, maar bij hem lijkt het me wat minder waarschijnlijk.Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.![]()
Telsell maakt het nu wel erg bont zie ik net. http://www.telsell.com/nl(...)fault.aspx?phid=1822
Gewoon een kleine crosstrainer, waarbij ze afraden enige spiertraining te doen omdat dat je gewrichten zou overbelasten.![]()
![]()
Sinds ik de panther elliptical in huis heb...quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:43 schreef Snakey het volgende:
Telsell maakt het nu wel erg bont zie ik net. http://www.telsell.com/nl(...)fault.aspx?phid=1822
Gewoon een kleine crosstrainer, waarbij ze afraden enige spiertraining te doen omdat dat je gewrichten zou overbelasten."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
22-01-2013
Waarom oma de moderne vrouw met gemak de baas kan
Kan jij nog eieren opkloppen zonder een krampje? Terwijl de generatie van je oma dat zonder problemen deed, worden de kansen steeds groter dat moderne vrouwen hier niet meer in slagen. Uit nieuw onderzoek blijkt namelijk dat het menselijk ras (en vooral het vrouwelijk geslacht) steeds zwakker wordt, waardoor we simpelweg niet meer de spierkracht hebben van onze grootouders.
"In Westerse landen is de gemiddelde spierkracht gestagneerd, terwijl het uithoudingsvermogen van de spieren sinds de jaren 80 gedaald is met 8 tot 10 procent", stelt dokter Grant Tomkinson van de universiteit van South Australia.
Spieren & gezondheid
Het ziet ernaar uit dat spierkracht een hoogtepunt kende rond 1985 en dat we sindsdien alleen maar zwaarder worden, terwijl onze spieren erop achteruitgaan, zeker bij vrouwen. "We zien een massieve epidemie van zwakke vrouwen zonder spierkracht. Er zijn magere vrouwen die geen spieren hebben om hun ruggengraat te ondersteunen, terwijl dames met overgewicht stevige spieren mankeren onder hun vetlaag", klinkt het.
Experten stellen dat dit gebrek aan spieren behoorlijk wat negatieve gevolgen kan hebben op de gezondheid. Denk maar aan botontkalking, artrose, breuken en rugpijn. De vraag is nu waarom veel moderne vrouwen precies zo zwak zijn.
Slank, niet sterk
Je hoeft alleen maar te kijken naar de covers van mannen- en vrouwenbladen om te zien dat we andere drijfveren hebben voor het sporten. Terwijl mannen streven naar het ultieme wasbordje en een stevige bovenarm, willen vrouwen vet verliezen en calorieën verbranden. "De meerderheid van jonge vrouwen wil slank zijn. Ze eten niet veel, ze sporten niet veel en daarom blijven ze achter met zwakke spieren, wat absoluut niet gezond is", stelt professor Ken Fox van de universiteit van Bristol.![]()
De Schwarzenegger-mythe
Doe daar nog eens de angst bij van vrouwen om te gespierd of te breed te worden en je begrijpt meteen waarom ze gewichtheffen en pompen mijden als de pest in hun fitnessroutine (als ze die al hebben).
Door de vrouwelijke hormonenmix is het sowieso moeilijk om veel spiermassa te kweken. "Vrouwen kunnen alles gemakkelijk strakker krijgen, maar Arnold Schwarzenegger evenaren is niet aan de orde", klinkt het. Daar komt nog eens bij dat het vrouwelijk geslacht veel minder gemakkelijk vet verliest. Terwijl mannen kunnen trainen tot ze amper 4 procent lichaamsvet hebben, slagen vrouwen er doorgaans niet in onder de 10 procent te belanden.
Proteïnen
Gezonde spieren hebben nood aan een regelmatige dosis proteïnen. Het is essentieel voor de structuur en de werking van de spiercellen. "Het slechte imago van vlees en de groeiende populariteit van extreme diëten en veganisme betekent dat vrouwen steeds vaker onvoldoende eiwitten opnemen. Ideaal gezien zouden we 60 gram per dag moeten consumeren, ongeveer het equivalent van 200 gram wit kippenvlees", stelt dieetkundige Catherine Collins van het Londense St. George ziekenhuis.
Wie te weinig proteïnen opneemt, zorgt voor een lichaam dat het eigen weefsel kannibaliseert. Het eerste wat daarbij verdwijnt zijn de spieren.
Sedentair
Onze sedentaire levensstijl veroorzaakt niet alleen een bredere buikomtrek, het zorgt er ook voor dat onze spieren aftakelen. Het verdwijnen van handenarbeid en de populariteit van bureaujobs spelen daarbij een belangrijke rol. Toch is er meer aan de hand:
"Het is niet alleen het feit dat we minstens 8 uur per dag zitten. We hebben afstandsbedieningen om alles te regelen, shoppen kunnen we via het internet, auto's en liften zorgen ervoor dat we niet meer moeten wandelen en geen zware dingen meer hoeven te zeulen", klinkt het. Kortom: we kunnen die extra spiertraining wel gebruiken.
(HLN)Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...![]()
Gelukkig ga ik over een kwartier als een beest aan de gang en ben ik morgen weer een klein beetje sterker!quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:49 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
22-01-2013
Waarom oma de moderne vrouw met gemak de baas kan
[ afbeelding ]
Kan jij nog eieren opkloppen zonder een krampje? Terwijl de generatie van je oma dat zonder problemen deed, worden de kansen steeds groter dat moderne vrouwen hier niet meer in slagen. Uit nieuw onderzoek blijkt namelijk dat het menselijk ras (en vooral het vrouwelijk geslacht) steeds zwakker wordt, waardoor we simpelweg niet meer de spierkracht hebben van onze grootouders.
"In Westerse landen is de gemiddelde spierkracht gestagneerd, terwijl het uithoudingsvermogen van de spieren sinds de jaren 80 gedaald is met 8 tot 10 procent", stelt dokter Grant Tomkinson van de universiteit van South Australia.
Spieren & gezondheid
Het ziet ernaar uit dat spierkracht een hoogtepunt kende rond 1985 en dat we sindsdien alleen maar zwaarder worden, terwijl onze spieren erop achteruitgaan, zeker bij vrouwen. "We zien een massieve epidemie van zwakke vrouwen zonder spierkracht. Er zijn magere vrouwen die geen spieren hebben om hun ruggengraat te ondersteunen, terwijl dames met overgewicht stevige spieren mankeren onder hun vetlaag", klinkt het.
Experten stellen dat dit gebrek aan spieren behoorlijk wat negatieve gevolgen kan hebben op de gezondheid. Denk maar aan botontkalking, artrose, breuken en rugpijn. De vraag is nu waarom veel moderne vrouwen precies zo zwak zijn.
Slank, niet sterk
Je hoeft alleen maar te kijken naar de covers van mannen- en vrouwenbladen om te zien dat we andere drijfveren hebben voor het sporten. Terwijl mannen streven naar het ultieme wasbordje en een stevige bovenarm, willen vrouwen vet verliezen en calorieën verbranden. "De meerderheid van jonge vrouwen wil slank zijn. Ze eten niet veel, ze sporten niet veel en daarom blijven ze achter met zwakke spieren, wat absoluut niet gezond is", stelt professor Ken Fox van de universiteit van Bristol.
[ afbeelding ]
De Schwarzenegger-mythe
Doe daar nog eens de angst bij van vrouwen om te gespierd of te breed te worden en je begrijpt meteen waarom ze gewichtheffen en pompen mijden als de pest in hun fitnessroutine (als ze die al hebben).
Door de vrouwelijke hormonenmix is het sowieso moeilijk om veel spiermassa te kweken. "Vrouwen kunnen alles gemakkelijk strakker krijgen, maar Arnold Schwarzenegger evenaren is niet aan de orde", klinkt het. Daar komt nog eens bij dat het vrouwelijk geslacht veel minder gemakkelijk vet verliest. Terwijl mannen kunnen trainen tot ze amper 4 procent lichaamsvet hebben, slagen vrouwen er doorgaans niet in onder de 10 procent te belanden.
Proteïnen
Gezonde spieren hebben nood aan een regelmatige dosis proteïnen. Het is essentieel voor de structuur en de werking van de spiercellen. "Het slechte imago van vlees en de groeiende populariteit van extreme diëten en veganisme betekent dat vrouwen steeds vaker onvoldoende eiwitten opnemen. Ideaal gezien zouden we 60 gram per dag moeten consumeren, ongeveer het equivalent van 200 gram wit kippenvlees", stelt dieetkundige Catherine Collins van het Londense St. George ziekenhuis.
Wie te weinig proteïnen opneemt, zorgt voor een lichaam dat het eigen weefsel kannibaliseert. Het eerste wat daarbij verdwijnt zijn de spieren.
Sedentair
Onze sedentaire levensstijl veroorzaakt niet alleen een bredere buikomtrek, het zorgt er ook voor dat onze spieren aftakelen. Het verdwijnen van handenarbeid en de populariteit van bureaujobs spelen daarbij een belangrijke rol. Toch is er meer aan de hand:
"Het is niet alleen het feit dat we minstens 8 uur per dag zitten. We hebben afstandsbedieningen om alles te regelen, shoppen kunnen we via het internet, auto's en liften zorgen ervoor dat we niet meer moeten wandelen en geen zware dingen meer hoeven te zeulen", klinkt het. Kortom: we kunnen die extra spiertraining wel gebruiken.
(HLN)You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
niet dat het er toe doetquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:26 schreef seto het volgende:
Zeg niet dat het niet mogelijk is, maar bij hem lijkt het me wat minder waarschijnlijk.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Heb trouwens een fullbody in elkaar gezet. Ik denk dat ik als beginner met 3x per week een trainingsprikkel veel meer kan gainen dan alles 1 keer per week.
A
Squat 3x5
Bench press/weighted dips 3x5
Bent over row 3x5
Overhead press 3x5
B
Deadlift 3x5
(Weighted) pull ups 3x5
Incline dumbbell press 3x5
Calf raises 3x8
Face pulls 3x8
ABA - BAB enzo, jeweet.
Stats nu:
Sq 77,5 3x5
Dl 85 3x5 (pas weer mee begonnen)
Bp 57 3x5
Ohp 35 3x5
Bor 50 3x5 strict form, puur concentreren op rug.![]()
Te weinig oefeningen naar mijn idee. Daarnaast doe je maar 3 sets per onderdeel.Failure is success if we learn from it.![]()
Hoeveel oefeningen wil jij in een fullbodu stoppen? En 3 sets is zat imho. Vergeet niet dat ie nog maar 16 jaar is (volgens mij) en nog een behoorlijke beginner gezien zn stats. Ikzelf heb in ongeveer een jaar tijd 15 kg gepakt met starting strength (3x5 dus).quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Te weinig oefeningen naar mijn idee. Daarnaast doe je maar 3 sets per onderdeel.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
do itquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:24 schreef Bendoe het volgende:
Vandaag proberen 60 kg 3x5 te benchen, bodyweight![]()
![]()
Not sure if trolling... but...quote:
Mark Wahlberg zoals eerder al beschreven.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik wil eerst mijn lifts een stuk hoger hebben en strength gainen, een soort rippetoe-achtige methode voor kracht dus.quote:Een spier 3x per week trainen op 90% van mijn 1rm zal me meer opleveren dan meer sets en oefeningen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Te weinig oefeningen naar mijn idee. Daarnaast doe je maar 3 sets per onderdeel.![]()
Hoop wel dat ik de progressie van SS vol kan houden in de cut, zeker nu ik met 5kg omhoog ga per training met squat en DL![]()
Uiteindelijk vlakt je progressie altijd uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoop wel dat ik de progressie van SS vol kan houden in de cut, zeker nu ik met 5kg omhoog ga per training met squat en DL![]()
Ik zat voor mn pauze op 150kg squat en ging nog steeds omhoog elke trainingquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:52 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Uiteindelijk vlakt je progressie altijd uit.Wou eigelijk madcow gaan doen maar dat lijkt me niet zo handig na een pauze van 4 maanden
![]()
1 Chest press borst 5x5
2 Cable Fly's borst 3x8
3 Bent over row rug 3x8
4 Squat Benen 3x8
5 Hyperextensions onderrug 3x8
6 Shoulder Dumbell Press Schouders 3x8
7 Shrugs Lats 3x10
1 Squat benen 5x5
2 Calves Benen 2x15
3 Incline Dumbell Press borst 3x8
4 Pull UP rug 3xFailure
5 Shoulder Dumbell Press schouders 3x8
6 Reverse Peck Deck Deltoids 3x8
7 Dumbell Curl Biceps 3x10
1 Deadlift onderrug 5x5
2 Chest Press Borst 3x8
3 Leg Press Benen 3x8
4 Seated Row rug 3x8
5 Lat Pulldown rug 3x8
6 Upright Row Schouders 3x8
7 Shoulder Dumbell Press Schouders 3x8
Ik doe nu dit, +/- uurtje werk en elke keer wat anders. 1 van de 3 workouts pak ik een deel extra hard aan.. en de workout erna is wat rustiger op dat deel.![]()
Hij squat en deadlift niet eens. Maarja genoeg roids dus hij groeit toch wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook wel leuk schema van die gast:
http://getmascular.blogsp(...)orkout-and-diet.html![]()
Wtf die traps
Behulpzaam als een waterkraan.
lol zou hetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Roids?
Zeg het maar jongens.Deathlift or Die.![]()
Man, normaal stoor ik me niet zo snel aan zaken in de gym; maar endo's die alleen armen trainen en denken dat ze breed zijn verdienen klappen. Maandag ook weer twee van die eikels die continu rondliepen alsof ze ontstoken oksels hadden.
Maar goed, waarschijnlijk vanavond even borst-triceps (even kijken of ik daar nog tijd voor heb ivm tentamens), morgen en vrijdag sowieso zeeën van tijd om te trainen. Blij als het normale leven weer begint en ik weer een vast ritme en schema heb.![]()
Ik stallde met SS al na een maandquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoop wel dat ik de progressie van SS vol kan houden in de cut, zeker nu ik met 5kg omhoog ga per training met squat en DL
Daarna knieblessure en schouderblessure en 3 maanden geen hoer kunnen doen. Deze week weer rustig begonnen!![]()
Heb net wel een goede variatie op rijst met kip gemaakt. Ipv het standaard zakje groente heb ik er er nu (voorgesneden) witte kool bij gegeten. Dus eerst de kip inwrijven met een zakje kipkruiden en doe flink wat peper en wat zout over de wiite kool. Als de kip goed is gooi je de wiite kool dr bij en even mee laten bakken :p
Ik vond het wel een goede afwisseling. En niet duur, heb gelijk voor drie dagen gemaakt.![]()
Betet eten en beter rusten, dan stall je dit keer niet na een maand. Misschien op de ohp maar zeker niet op je squat en deadlift.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:13 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ik stallde met SS al na een maand
Daarna knieblessure en schouderblessure en 3 maanden geen hoer kunnen doen. Deze week weer rustig begonnen!Behulpzaam als een waterkraan.
squat en deadlift zijn ook zwaar overratedThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Nu met argumentatie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:44 schreef ChesterPerry het volgende:
squat en deadlift zijn ook zwaar overratedBehulpzaam als een waterkraan.
Je kan precies dezelfde spiergroep trainen met andere oefeningen die een stuk beter voor je zijn dan die 2, ook blessuregevoeligThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Je kan precies dezelfde spiergroep trainen met andere oefeningen die een stuk beter voor je zijn dan die 2, ook blessuregevoelig
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
onrullevante afbeelding eigenlijkThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Alleen zijn de losse oefeningen imo wel de mooiste om te doen, omdat er ook een beetje techniek en coördinatie bij komt kijken. Blessuregevoelig ja, maar alleen bij verkeerde techniek, en dat is vaak het euvel als men te zwaar gaat trainen en gaat cheaten op form.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Je kan precies dezelfde spiergroep trainen met andere oefeningen die een stuk beter voor je zijn dan die 2, ook blessuregevoelig![]()
1 woord: compound.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Je kan precies dezelfde spiergroep trainen met andere oefeningen die een stuk beter voor je zijn dan die 2, ook blessuregevoelig![]()
Ja, mag je aan de leg extension, leg press, dit ding voor je glutus, back extension, vertical pull, adductor machine (benen naar binnen knijpen), abductor machine (benen naar buiten drukken), nog iets zoeken voor je kuiten en hamstrings.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Je kan precies dezelfde spiergroep trainen met andere oefeningen die een stuk beter voor je zijn dan die 2, ook blessuregevoelig
En dan kun je uiteindelijk nog niet even zware dingen optillen als mensen die wel DL en SQ doen (ik train zelf hoofdzakelijk voor de kracht, niet de looks).
Nee, doe mij maar efficient met tijd, gewicht en mijn lichaam omgaan.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Lidl word eindelijk een e het winkel. Nog even en het is hetzelfde als in Duitlsland.
Ongebrande ongezouten cashews
Veel vers ook inmiddels.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Shrugs in smith voor t eerst gedaan, voorheen met dumbells, vind met dumbells veer kutter voor mn handen, smith shrugs dus een blijvertje![]()
Nou het is zover. Ivm beschikbare tijd en het wat cardio 'moeten' gaan doen, toch maar op een split over en eens kijken wat dat doet. Hersteltijden van mijn fullbody beginnen inmiddels ook te lang te worden. Bijna een week nodig tussen twee trainingen om voluit te kunnen gaan. Voordeel is ook dat ik de dag van een bepaalde spiergroep beter kan afstemmen op de rest van mijn activiteiten in een week.
Andere optie is fb blijven doen met 1 oefening per groep per keer, maar dat zie ik ook niet zitten.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Kan me niet voorstellen die zijn giftig namelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:08 schreef stinkie het volgende:
Lidl word eindelijk een e het winkel. Nog even en het is hetzelfde als in Duitlsland.
Ongebrande ongezouten cashews
Veel vers ook inmiddels.![]()
Als je dumbells zo kut vindt, waarom gebruik je dan geen barbell?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef mtchel112 het volgende:
Shrugs in smith voor t eerst gedaan, voorheen met dumbells, vind met dumbells veer kutter voor mn handen, smith shrugs dus een blijvertjeSoukidan op je oogbal.![]()
Ik vind Smith ook fijner dan barbells. Eerst deed ik het gewoon met 25kg plates maar die zijn te licht/daar ben ik nu te sterk voorquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:24 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Als je dumbells zo kut vindt, waarom gebruik je dan geen barbell?![]()
Eh? Smith is toch gewoon een barbell op een rails?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind Smith ook fijner dan barbells. Eerst deed ik het gewoon met 25kg plates maar die zijn te licht/daar ben ik nu te sterk voorSoukidan op je oogbal.![]()
Smith kun je zo vastzetten, met dumbells moest ik ze steeds terugleggen en pakken etc, smith wat fijner aan je handen![]()
Wat is giftig, ongebrande cashewnoot? Je bent gek. Ik eet dat spul al sinds m'n jeugd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen die zijn giftig namelijk.
Aha, het omhulsel van de noot is giftig. Daarom moet je noot goed drogen (m'n opa legde ze altijd op het dak van het kippenhok en dan moet je een paar weken wachten). Daarna kan je het ding zo opentikken met een hamertje en dan eet je de noot op. M'n ouders zitten hier gelijk hun jeugd te herleven.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die kerel is ziek lang, 1.96m! Wel respect voor hemquote:![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Maandag ook weer twee van die eikels die continu rondliepen alsof ze ontstoken oksels hadden.![]()
![]()
![]()
Oef, rug brand
Voelt wel incompleet aan, maar wat dieper gaan is ook wel lekker. Mooi binnen half uur KT gebleven, dus nog wat extra's gedaan.
Schema wordt komende weken:
MA benen
- squat
- deadlift
- calves extension
mss nog een apparaat erbij.
+ triceps 1 set tot failure
WO rug (net gedaan dus)
- barbell row
- rackpull
- dumbell row
+ schouders 1 set tot failure
VR/weekend borst
- decline benchpress
- flat flies
- inclined dumbell press
- biceps tot failure
Per spier een extra oefening tov fullbody en biceps/triceps erbij.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
hij is 1.80m, gekquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef FootieB het volgende:
[..]
Die kerel is ziek lang, 1.96m! Wel respect voor hem![]()
Ja jezus hier ook altijd. Dikke imaginary lat syndrome. Het zijn ook altijd minimaal 20% BF endo's die er zo bijlopen. Ecto's zie ik nooit met een ILS, juist altijd van die chubby manlets.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Maandag ook weer twee van die eikels die continu rondliepen alsof ze ontstoken oksels hadden.![]()
Haha oh. Op wiki staat dat hij 1.96 is en in die docu zeggen ze ook dat hij zijn lengte mee heeft maar voor de rest niet echt in proportie is. Maar zijn lengte imponeert.quote:![]()
euh, 20 jaar geleden, keek ik op hem neer toen hij voor me stond met mijn 1.83 mquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef FootieB het volgende:
[..]
Haha oh. Op wiki staat dat hij 1.96 is en in die docu zeggen ze ook dat hij zijn lengte mee heeft maar voor de rest niet echt in proportie is. Maar zijn lengte imponeert.
schijnbaar helpen die groeihormonen goed.![]()
lel, een look a like zeker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
euh, 20 jaar geleden, keek ik op hem neer toen hij voor me stond met mijn 1.83 m
schijnbaar helpen die groeihormonen goed.
Hij is groter dan Arnie:
Soukidan op je oogbal.![]()
nope, 20 jaar geleden op de bb beurs in essen en ik had geen plateau zolen aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef Yamcha het volgende:
[..]
lel, een look a like zeker.
Hij is groter dan Arnie:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lou Ferrigno's height is 6ft 3in (191 cm)
Peak height was 6ft 4.5in (194 cm)
Nu dat opgelost is kunnen we weer verder.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ja, maar met een barbell kom ik sneller tegen mijn ballen aan. Gewoon meer balans in de Smith, kan best.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Eh? Smith is toch gewoon een barbell op een rails?![]()
1.85m tops, stond hij voor jou?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef Seam het volgende:
Nu dat opgelost is kunnen we weer verder.![]()
Gisteren even een deload gedaan op mijn squat. Ik merkte dat ik teveel met mijn rug ging liften, dus terug gestapt naar 87.5kg met stricte form. Ik kon bijna niet meer staan na mijn workout; toch wel even wat anders als je je echt focused op je quads
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Gisteren maar eens een belt geprobeerd en 100x3 gesquat. Nooit verwacht de 100 te bereiken toen ik met 30kg in de Smith begon
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
lekker he.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:43 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren even een deload gedaan op mijn squat. Ik merkte dat ik teveel met mijn rug ging liften, dus terug gestapt naar 87.5kg met stricte form. Ik kon bijna niet meer staan na mijn workout; toch wel even wat anders als je je echt focused op je quads
Nou wachten op je DOMS en er van genieten![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 24-01-2013 08:25:02 ]![]()
Gisteren weer de 100 niet gehaald met squat. Dat lijkt me echt maar eens in de 2 a 3 weken goed te lukken (goede vorm en 3 sets van min. 8 reps)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Wat betekent een trillende spier eigenlijk? Heb dinsdag getraind, en nu last van een trillende quad. Best apart gevoel.![]()
Bij mij werkte het altijd om dan bijvoorbeeld de squad hoger te pakken met minder reps(bv. 3*5*105kg). En dan de week daarop week 8*100 om zo over een plateau heen te komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:51 schreef stinkie het volgende:
Gisteren weer de 100 niet gehaald met squat. Dat lijkt me echt maar eens in de 2 a 3 weken goed te lukken (goede vorm en 3 sets van min. 8 reps)![]()
Heb ik ook wel eens, volgens mij kan het geen kwaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:14 schreef FootieB het volgende:
Wat betekent een trillende spier eigenlijk? Heb dinsdag getraind, en nu last van een trillende quad. Best apart gevoel.![]()
Ik heb dat vaak in mijn lats, meestal alleen rechts.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:14 schreef FootieB het volgende:
Wat betekent een trillende spier eigenlijk? Heb dinsdag getraind, en nu last van een trillende quad. Best apart gevoel.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Telegraaf over hoofdschoppers:roid rage ?quote:“Hij is de laatste tijd steeds meer gaan trainen en gebruikte daarbij pilletjes en poedertjes. Hij werd steeds agressiever. Ik ben nog een keer iets met hem wezen drinken, maar toen begon hij het hele café uit te dagen.”
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Je zou het bijna denken ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Telegraaf over hoofdschoppers:
[..]
roid rage ?![]()
![]()
En dan zo'n waardeloos fysiek hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Telegraaf over hoofdschoppers:
[..]
roid rage ?
![]()
Een goede testosteron booster.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
Pilletjes en poedertjes. Ja een multi en creatine zeker.
![]()
![]()
Zo, en dan gister na een heerlijke schouders+buik training kreeg ik rond een uur of 22:00 opeens onwijze spierpijn in mijn quads. En vanochtend stond ik dan op, 39.5 graden koorts. Hoppa! Heel m'n lichaam gammel met spierpijn.![]()
De koppigheidquote:
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Alpja muscles brah, ik spuit nu een halve liter zaad sinds ik dat gebruikquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe inderdaad. Of hij had een van die nieuwe test boosters van B&F geprobeerd.
![]()
Ik had gister ook erge spierpijn in mijn quads maar normaal nooit spierpijn, echt gaar. Voel me nu al beter en heb gellukig goed gegeten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:00 schreef deman13 het volgende:
Zo, en dan gister na een heerlijke schouders+buik training kreeg ik rond een uur of 22:00 opeens onwijze spierpijn in mijn quads. En vanochtend stond ik dan op, 39.5 graden koorts. Hoppa! Heel m'n lichaam gammel met spierpijn.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Gelukkig, hopelijk ik ook snel! Komt mij morgen echt kut uit. morgen een vier uur durend tentamen....quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:52 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik had gister ook erge spierpijn in mijn quads maar normaal nooit spierpijn, echt gaar. Voel me nu al beter en heb gellukig goed gegeten.![]()
pure teleurstelling ja,quote:
1) hijwas mijn held in die serie
2) het leek of ie 2,5 meter groot was, in die serie
3) tegenover de hulk staan en je ooghoogte ligt hoger dan die van hem![]()
4) langer dan de hulk zijn![]()
5) wat een oplichter, ik gewoon langer dan de hulk
6) het was in 1991, vandaar dat ik het goed onthouden heb.
7) groeihormonen werken dus wel![]()
![]()
Wat kun je heerlijk kapot gaan op Squats, ik ben er pas mee gestart en heb dan ook nog wel wat problemen met de juiste form te krijgen maar wat een lekkere oefening![]()
![]()
Als we het hier over squatten hebben, praten we dan over ass to the ground of parallel? Ik ben nu echt bezig met kont tegen je kuiten en dan pas omhoog. Stond zo'n dude me dinsdag afkeurend aan te kijken en ging daarna zelf squatten met dubbele gewicht maar kwam amper tot parallel. Squat hoort toch gewoon helemaal met de booty op de kuitjes te zijn?,,/![]()
Ik kan dat alleen met naaldhakken aan, maarja volgens mij is dat opzich wel het beste.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef -Menn0- het volgende:
Als we het hier over squatten hebben, praten we dan over ass to the ground of parallel? Ik ben nu echt bezig met kont tegen je kuiten en dan pas omhoog. Stond zo'n dude me dinsdag afkeurend aan te kijken en ging daarna zelf squatten met dubbele gewicht maar kwam amper tot parallel. Squat hoort toch gewoon helemaal met de booty op de kuitjes te zijn?![]()
Ik zie het nog wel eens een stuk bonter, mensen die hooguit 15cm zakken en dan tegen mij zeggen dat de knieën absoluut niet voorbij de tenen komen. Het is iig beter om below parallel te squatten.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Je moet zo laag gaan dat je hamstings nog wel geactiveerd blijven (bij ATG verliezen ze spanning en daardoor is je kniegewricht minder stabiel omdat hamstring = antagonist van de quads), vaak is dat net onder parallel.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Oh das wel een kut timing ja, veel succes met je tentamen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:57 schreef deman13 het volgende:
[..]
Gelukkig, hopelijk ik ook snel! Komt mij morgen echt kut uit. morgen een vier uur durend tentamen....No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
ass to the ground om het zo maar te zeggen lukt me zeker weten niet daar zijn mn hamstrings veel te kort voor, wel ga ik net below parallel, maar goed ik squat ook pas een maandje ofzo dus eerst mn form en gewichten om hoog zien te krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef -Menn0- het volgende:
Als we het hier over squatten hebben, praten we dan over ass to the ground of parallel? Ik ben nu echt bezig met kont tegen je kuiten en dan pas omhoog. Stond zo'n dude me dinsdag afkeurend aan te kijken en ging daarna zelf squatten met dubbele gewicht maar kwam amper tot parallel. Squat hoort toch gewoon helemaal met de booty op de kuitjes te zijn?![]()
![]()
Dat feel wanneer je niet meer aankomt van 3500kcal op trainingsdagen, 3300 op rustdagen.
Brb 3750/3500, het is verdomme bijna een fulltime baan dat eten.![]()
Ben ook al wat kalmer aan gaan eten; anders ben ik zo in de zomer nog steeds vet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
Dat feel wanneer je niet meer aankomt van 3500kcal op trainingsdagen, 3300 op rustdagen.
Brb 3750/3500, het is verdomme bijna een fulltime baan dat eten.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Thx, net ff naar de dokter geweest. Amandel ontsteking. FML.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:15 schreef esv7 het volgende:
[..]
Oh das wel een kut timing ja, veel succes met je tentamen.![]()
![]()
Sick hoor.YouTube
Keel of neus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:43 schreef deman13 het volgende:
[..]
Thx, net ff naar de dokter geweest. Amandel ontsteking. FML.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dit. En als je goed oplet / het aanvoel tijdens de squat dan voel je dat ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Zith het volgende:
Je moet zo laag gaan dat je hamstings nog wel geactiveerd blijven (bij ATG verliezen ze spanning en daardoor is je kniegewricht minder stabiel omdat hamstring = antagonist van de quads), vaak is dat net onder parallel.![]()
Laatste workout voelde ik tijdens het omhoog gaan bij de squat (eigenlijk iedere rep na de warming-up) een soort druk op de middenrug/onderrug. Zou dit te maken kunnen hebben met het feit dat mijn heup eerder omhoog gaat dan mijn schouders?
Nog een vriend gevraagd m'n form te checken en m'n heupen stegen inderdaad eerder dan mijn schouders. Misschien dat het komt door een lichte ronding in de rug als ik beneden parallel ga, zou het moeten filmen.
Het voelde niet chill aan in ieder geval![]()
![]()
Precies. En Arnold was/is maar 1.80m. Dat lengteverschil is ook de reden geweest dat Lou en niet Arnold de hoofdrol van de hulk film kreeg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef Seam het volgende:
Nu dat opgelost is kunnen we weer verder.
(ken uw klassiekers).![]()
http://starnews.cinenews.be/nl/sterren/Arnold-Schwarzenegger/quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Precies. En Arnold was/is maar 1.80m. Dat lengteverschil is ook de reden geweest dat Lou en niet Arnold de hoofdrol van de hulk film kreeg.
(ken uw klassiekers).
1.88 dus, volgens hullie.![]()
![]()
Goede site. Lees hier ook eens de bio van Lou.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:34 schreef Snakey het volgende:
Hier ook. http://www.buildmybody.nl(...)a+%26amp%3B+Stats%3A![]()
Nee joh. Ik heb geen idee. Ik google wat en post het. Het kan me geen bips schelen wie hoe lang was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Goede site. Lees hier ook eens de bio van Lou.![]()
![]()
zonder benen is dat een stuk makkelijkerquote:![]()
Arnie heb ik ook ontmoet en kan ik dus bevestigenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://starnews.cinenews.be/nl/sterren/Arnold-Schwarzenegger/
1.88 dus, volgens hullie.![]()
Ik wilde juist 90kg halen eind februari, maar dat gaat nu niet meer lukken denk ik. Nog 2.2kg te gaan in anderhalve maand.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ben ook al wat kalmer aan gaan eten; anders ben ik zo in de zomer nog steeds vet.
Vanaf maart ga ik wel op onderhoud eten, dan kan ik nog steeds wat groeien door noobgains zonder enorm vet aan te zetten. Dan ben ik hopelijk een paar % BF kwijt voor de zomer.
Ik ga geen harde cut doen, geen zin om dat na een jaar liften te doen. Gewoon paar maanden onderhoud en dan weer verder bulken.![]()
Heb altijd hele lenige benen gehad dus ik kan het met hakken op de vloer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:53 schreef Lewinsky het volgende:
[..]
Ik kan dat alleen met naaldhakken aan, maarja volgens mij is dat opzich wel het beste.Aah ok ik zal er op letten volgende keer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Zith het volgende:
Je moet zo laag gaan dat je hamstings nog wel geactiveerd blijven (bij ATG verliezen ze spanning en daardoor is je kniegewricht minder stabiel omdat hamstring = antagonist van de quads), vaak is dat net onder parallel.,,/![]()
Als je hep eerder omhoog gaat dan de schouders, komt dat door het buigen van de rug? Bij het squatten.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
A small squat for you, a giant squat for me. Na zes weken gips, twee weken ziekenhuis en een week rust, vandaag body weight squats gedaan! Met andere woorden, zonder een bar, gewoon ik in m'n slaapkamer, 3x10. Ik ben blij!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
+1quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef slacker_nl het volgende:
A small squat for you, a giant squat for me. Na zes weken gips, twee weken ziekenhuis en een week rust, vandaag body weight squats gedaan! Met andere woorden, zonder een bar, gewoon ik in m'n slaapkamer, 3x10. Ik ben blij!YouTube
heh; klote gevoel is dat dan, al die progress ineens "tenietgedaan"quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef slacker_nl het volgende:
A small squat for you, a giant squat for me. Na zes weken gips, twee weken ziekenhuis en een week rust, vandaag body weight squats gedaan! Met andere woorden, zonder een bar, gewoon ik in m'n slaapkamer, 3x10. Ik ben blij!-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Het voelt niet kut, het voelt bevrijdend. Vandaag ook zonder krukken een beetje gewaggeld. Opnieuw leren lopen, die 3 a 4cm kuit weer erbij kweken (gemeten voor de steunkousen ivm trombosebeen) is het eerste doel. Alles gaat gewoon weer naar nul, daar heb ik 9 weken over kunnen nadenken en moeten accepteren. Niet terugkijken, only look forward
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hebben jullie wel is dat je te veel praat tijdens het trainen omdat je iemand tegen komt die zich ook bezig houdt met liften? Daardoor duurt een training soms bijna 2 uur ipv 1 uur![]()
Nope. Ik doe wel en praatje, maar heel kort. Tenzij je me buiten een training aanspreekt, niet als ik aan het trainen ben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben jullie wel is dat je te veel praat tijdens het trainen omdat je iemand tegen komt die zich ook bezig houdt met liften? Daardoor duurt een training soms bijna 2 uur ipv 1 uur![]()
Heh; dan valt het wel mee inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef slacker_nl het volgende:
Het voelt niet kut, het voelt bevrijdend. Vandaag ook zonder krukken een beetje gewaggeld. Opnieuw leren lopen, die 3 a 4cm kuit weer erbij kweken (gemeten voor de steunkousen ivm trombosebeen) is het eerste doel. Alles gaat gewoon weer naar nul, daar heb ik 9 weken over kunnen nadenken en moeten accepteren. Niet terugkijken, only look forward-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Yep. Je hebt niks anders.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef slacker_nl het volgende:
Niet terugkijken, only look forward![]()
Het verleden is weg, foetsie.![]()
Heb vaak als ik een rek met iemand deel dat ik tijdens het rusten veel praat waardoor ik veel langer rust dan nodigquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope. Ik doe wel en praatje, maar heel kort. Tenzij je me buiten een training aanspreekt, niet als ik aan het trainen ben.
Heb vandaag sinds 4 maanden ook weer gedeadlift ben maar gelijk met 100kg begonnen. Ging nog best makkelijk alleen is in die 4 maanden al dat eelt verdwenen waardoor mijn handen weer zeer deden. Liet ook een 20kg barbell op mijn teen donderen![]()
![]()
Vandaag 5 shakes moeten drinken doordat ik de kip verneukt had.Alsnog 50 gr. te weinig eiwitten maar zit al op m'n kcal limiet. #Shreddingboiproblems. Gaat goeie diarree worden zo dadelijk.
If not now, then when.![]()
Hoeveel gram eiwit neem jij dan per dag?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag 5 shakes moeten drinken doordat ik de kip verneukt had.Alsnog 50 gr. te weinig eiwitten maar zit al op m'n kcal limiet. #Shreddingboiproblems. Gaat goeie diarree worden zo dadelijk.
![]()
Waarom hebben die pro bodybuilders/fiitness modellen nooit striae? wordt dat weggeshopt of gebruiken die make-up of iets dergelijks? kan toch bijna niet dat je dat niet hebt![]()
Waarom is het toch zo dat twee dagen na mijn squat workout de roltrappen er altijd collectief mee stoppen? Er is hier op het station echt een tering-lange roltrap. Uiteraard moest ik met flinke squat DOMS naar beneden toen ik erachter kwam dat dat onding stilstondquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekker he.
Nou wachten op je DOMS en er van genieten![]()
![]()
En even wat anders; ik kwam er vandaag achter dat ik mijn shaker gisteren was vergeten te wassen. Die lucht!!!
-
Omdat je met teveel striae geen sponsor vindt en nooit pro wordtquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom hebben die pro bodybuilders/fiitness modellen nooit striae? wordt dat weggeshopt of gebruiken die make-up of iets dergelijks? kan toch bijna niet dat je dat niet hebt
-
Als iemand zich serieus bezig houdt met liften, praat hij juist weinig omdat hij vlamhard aan het liften isquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben jullie wel is dat je te veel praat tijdens het trainen omdat je iemand tegen komt die zich ook bezig houdt met liften? Daardoor duurt een training soms bijna 2 uur ipv 1 uur
-
Een dag is niks, probeer een maand of twee als je ineens een shaker onder je bed vindt en denkt dat het wel mee zal vallenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waarom is het toch zo dat twee dagen na mijn squat workout de roltrappen er altijd collectief mee stoppen? Er is hier op het station echt een tering-lange roltrap. Uiteraard moest ik met flinke squat DOMS naar beneden toen ik erachter kwam dat dat onding stilstond
En even wat anders; ik kwam er vandaag achter dat ik mijn shaker gisteren was vergeten te wassen. Die lucht!!!
![]()
![]()
Kijk maar uit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een dag is niks, probeer een maand of twee als je ineens een shaker onder je bed vindt en denkt dat het wel mee zal vallen
Zo'n beetje alle beruchte BBQbacteriën houden ook van de eiwitjes in je shake.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Als een vriend van me van neestortende vliegtuigen droomt vlieg ik niet die week. Elke keer als hij zo'n droom heeft gaat er iets mis met een vliegtuig ergens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waarom is het toch zo dat twee dagen na mijn squat workout de roltrappen er altijd collectief mee stoppen?![]()
![]()
Target is 200 - 220 gr.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:46 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hoeveel gram eiwit neem jij dan per dag?If not now, then when.![]()
Daarom iedere dag dus met heet water en een druppeltje dreftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Kijk maar uit.
Zo'n beetje alle beruchte BBQbacteriën houden ook van de eiwitjes in je shake.
-
Misschien moet ik stoppen met squatten. Dan doen de roltrappen het tenminste weerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als een vriend van me van neestortende vliegtuigen droomt vlieg ik niet die week. Elke keer als hij zo'n droom heeft gaat er iets mis met een vliegtuig ergens.
-
Sinds drie weken weer ingeschreven bij de sportschool(vorige keer niet langer dan een paar weken volgehouden, vooral omdat ik alleen ging). Nu met wat vrienden, dus eigenlijk nooit alleen in de gym.
Wil me toch wat meer serieuz bezig gaan houden met eten/trainen, kijken of ik een begin kan maken met squatten etc. Tot nu toe weinig mensen zien doen, maar alle benodigdheden zijn er gelukkig wel.![]()
Wel raar dat zodra ik weer train de acne op mijn borst en rug ook weer terug komt. Het is niet zware acne vaak maar 2-4 puisten maar toch irritant![]()
Combinatie van verhoogde testosteron door het trainen en het zweten. Heb zelf vooral acne op m'n bovenbenen. Mijn rug, borst en gezicht zijn er gelukkig redelijk vrij van.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 04:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wel raar dat zodra ik weer train de acne op mijn borst en rug ook weer terug komt. Het is niet zware acne vaak maar 2-4 puisten maar toch irritant
[ Bericht 5% gewijzigd door star_gazer op 25-01-2013 05:02:34 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Was je van plan om een kilo kip weg te kauwen ofzo? Of trek gewoon een blikkie tonijn los ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
5 shakes, wat een kwats.
Alleen als ik m'n neef er ook is, die houd van kwekken. Met de rest gewoon snelle chit-chat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben jullie wel is dat je te veel praat tijdens het trainen omdat je iemand tegen komt die zich ook bezig houdt met liften? Daardoor duurt een training soms bijna 2 uur ipv 1 uurIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die bruine schoensmeer doet wonderen natuurlijk. En vanaf een metertje of 5 de zaal in zie je die straie heus niet meer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom hebben die pro bodybuilders/fiitness modellen nooit striae? wordt dat weggeshopt of gebruiken die make-up of iets dergelijks? kan toch bijna niet dat je dat niet hebt
En niet iedereen krijgt per defenitie straie als je hard groeit. Het heeft ook met de kwaliteit van je huid te maken en/of een tekort aan bepaalde vitamine.![]()
Eiwitten zijn overrated. Je groeit ook als je alleen een kcal surplus hebt. Je hebt geen 200 gram eiwitten nodig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Was je van plan om een kilo kip weg te kauwen ofzo? Of trek gewoon een blikkie tonijn los ofzo.
5 shakes, wat een kwats.
![]()
Ik snap niet dat je niet gewoon spuiten hebt meegekregen tegen een trombose been. Is het ziekenhuis niet gewoon fout geweest in de behandeling?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef slacker_nl het volgende:
Het voelt niet kut, het voelt bevrijdend. Vandaag ook zonder krukken een beetje gewaggeld. Opnieuw leren lopen, die 3 a 4cm kuit weer erbij kweken (gemeten voor de steunkousen ivm trombosebeen) is het eerste doel. Alles gaat gewoon weer naar nul, daar heb ik 9 weken over kunnen nadenken en moeten accepteren. Niet terugkijken, only look forward![]()
Bijna twee weken niet getraind door wintersport, drukte op het werk en een lichte blessure (nek, altijd mee oppassen).
Vanavond even een rustige training om er weer in te komen en volgende week weer knallen![]()
![]()
Het zijn juist andere mensen die mij van mijn training afhouden met hun gezeik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Daarom als een autist oordoppen in en in het luchtledige staren. Of alvast gegevens invoeren in Jefit of FOK!ken tussendoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het zijn juist andere mensen die mij van mijn training afhouden met hun gezeik..
Dit. Sociaal doen in de gym is overrated. Verder moet ik dit shirt nog regelen:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom als een autist oordoppen in en in het luchtledige staren. Of alvast gegevens invoeren in Jefit of FOK!ken tussendoor.
![]()
![]()
Echt he.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom als een autist oordoppen in en in het luchtledige staren. Of alvast gegevens invoeren in Jefit of FOK!ken tussendoor.
Gewoon lekker lullen terwijl je op adem aan het komen bent.
Deathlift or Die.![]()
Haha, ik herken het wel; dat praten wanneer je het eigenlijk niet wilt. Maar goed, ik ken nou eenmaal een hoop gasten in mijn gym (al loopt er maar eentje rond die ik echt als vriend beschouw, mijn vrienden trainen óf helemaal niet óf ergens anders), bijvoorbeeld broertjes van vrienden van me of gasten waarbij ik in de klas gezeten heb of ik ken ze gewoon van daar. Gisteren kwam ik binnen en dan zijn er zes gasten aan het trainen en die begroeten me allemaal (populaire boy ja toch). Maar ik vind het ook zo popiejopie om met iedereen te gaan praten.
Het liefst zie ik dat er alleen maar een paar lekkere wijven rondlopen en een paar gasten die hard trainen. Laatst trouwens wel een mooi gesprek gehad met een kerel over deadliften (en dan met name onze form).![]()
naar de huisarts geweest om hormoonspiegel te laten prikken, staat niet op het formulier, kan alleen bij zo'n endo dinges arts![]()
maandag vriendin van vrouw. Zal ik fotootje maken van je, leuk voor je vrouw. Terwijl ik in de opgaande deel van een squat zat. Was al niet veel die dag en meteen klaar met trainen. Omgekleed en naar huis gegaan.
iemand aanspreken midden in een set
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Dat vind ik ook irritant, maar het is wel een beetje overdreven om dan meteen naar huis te gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:07 schreef stinkie het volgende:
maandag vriendin van vrouw. Zal ik fotootje maken van je, leuk voor je vrouw. Terwijl ik in de opgaande deel van een squat zat. Was al niet veel die dag en meteen klaar met trainen. Omgekleed en naar huis gegaan.
iemand aanspreken midden in een set![]()
Ik ben lekker thuis m'n noobgains aan het maken, geen last van storende mensen. Lekker hard m'n eigen muziek aan en gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:07 schreef stinkie het volgende:
iemand aanspreken midden in een set
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Was al kut training, als er dan iemand om heen loopt te draaien ben ik weg. Dag later even goede training gedaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat vind ik ook irritant, maar het is wel een beetje overdreven om dan meteen naar huis te gaan.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Misschien heb je het al gepost, maar heb je een homegym?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik ben lekker thuis m'n noobgains aan het maken, geen last van storende mensen. Lekker hard m'n eigen muziek aan en gaan
Dadelijk schouders benen trainen, kijken hoe het ervoor staat met mijn MP en squat.![]()
Hahaha nee zou ik wel willen, heb alleen een paar dumbbels en dat is voorlopig nog wel ff genoeg. Pullups aan het frame van de garagedeur en meer heb ik voorlopig niet nodig, het is nogal slappe hap bij me, maar het gaat steeds beterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Misschien heb je het al gepost, maar heb je een homegym?
Dadelijk schouders benen trainen, kijken hoe het ervoor staat met mijn MP en squat.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
En uiteindelijk wel naar een gym om te trainen neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Hahaha nee zou ik wel willen, heb alleen een paar dumbbels en dat is voorlopig nog wel ff genoeg. Pullups aan het frame van de garagedeur en meer heb ik voorlopig niet nodig, het is nogal slappe hap bij me, maar het gaat steeds beter![]()
![]()
Ik zie dat jij ook 1.90 bent, ik weeg zelf 90kg. Mijn squat is momenteel ook 110, mijn deadlift is 160 waar jouwes 130 is, en mijn Benchpress is 85, waar jouwes 110 is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:05 schreef CarbonC het volgende:
Het betere homegym werk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel interessant om te zien hoeveel de deadlift en benchpress van elkaar verschillen, waar zou dit hem in zitten? Qua BW scheelt het 5kg. Hoelang train jij nu? Ik 1 jaar en 3 maanden.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Ja zit er dik in, zal een keer op een of andere manier tegen een plafond aan lopen met de mogelijkheden die ik hier thuis heb, en zal dan toch verder willen gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:09 schreef Questular het volgende:
[..]
En uiteindelijk wel naar een gym om te trainen neem ik aan?Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Net:
Squat 3x5 80 kg
Dips 6,8,7 met 6kg dumbbell
Row 2x5 55 kg en 1x5 50kg
Ohp 2x5 en 1x3 met 40kg
Nog deadlift form geoefend en wat isolatie voor rear delts en biceps, goeie workoutwel jammer dat de flat bench bezet was voor de tweede keer, daarom dips gedaan.
![]()
Hoeveel kg dumbells heb je dan? Kan je inderdaad veel mee doen, maar je snapt zelf denk ik ook wel dat je in een (fatsoenlijke) gym gewoon tien keer zo veel mogelijkheden hebt..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Hahaha nee zou ik wel willen, heb alleen een paar dumbbels en dat is voorlopig nog wel ff genoeg. Pullups aan het frame van de garagedeur en meer heb ik voorlopig niet nodig, het is nogal slappe hap bij me, maar het gaat steeds beter![]()
15 kg. Voorlopig nog genoeg. Doe nu P90X, van de Tell Sell reclame, om een beetje rustig mee te beginnen, combinatie kracht en cardio. Daarnaast badminton ik ongeveer 2 uur in de week.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hoeveel kg dumbells heb je dan? Kan je inderdaad veel mee doen, maar je snapt zelf denk ik ook wel dat je in een (fatsoenlijke) gym gewoon tien keer zo veel mogelijkheden hebt..
Waarschijnlijk heeft iedereen zijn mening wel klaar over een fitnessprogramma van Tell Sell, maar goed, je moet ergens beginnen, en ik merk dat het wel werkt. Ben in 6 weken rond mijn buik 8 cm kwijt geraakt. Dit was natuurlijk hetzelfde geweest als ik naar de gym was gegaan, maar ik ben er blij mee.
Daarnaast natuurlijk beter op mijn voeding gaan letten, wat in mijn geval vooral betekende meer eten, en natuurlijk ook gezond.
Momenteel heb ik niet het geld/wil ik het niet uitgeven aan de gym, dus dit is voorlopig een prima oplossing.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
P90X is wel erg zwaar voor beginners. Is een super programma, niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:46 schreef Champy het volgende:
hijnlijk heeft iedereen zijn mening wel klaar over een fitnessprogramma van Tell Sell, maar goed, je moet ergens beginnen, en ik merk dat het wel werkt. Ben in 6 weken rond mijn
![]()
![]()
Wat een troep product, veel te veel belasting voor je spieren en gewrichten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:43 schreef Snakey het volgende:
Gewoon een kleine crosstrainer, waarbij ze afraden enige spiertraining te doen omdat dat je gewrichten zou overbelasten.
Ik gebruik al jaren dit![]()
![]()
top productquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat een troep product, veel te veel belasting voor je spieren en gewrichten.
Ik gebruik al jaren dit
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Making all kinda gains with that shit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat een troep product, veel te veel belasting voor je spieren en gewrichten.
Ik gebruik al jaren dit
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Je had een gebroken midden voet beentje toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef slacker_nl het volgende:
Het voelt niet kut, het voelt bevrijdend. Vandaag ook zonder krukken een beetje gewaggeld. Opnieuw leren lopen, die 3 a 4cm kuit weer erbij kweken (gemeten voor de steunkousen ivm trombosebeen) is het eerste doel. Alles gaat gewoon weer naar nul, daar heb ik 9 weken over kunnen nadenken en moeten accepteren. Niet terugkijken, only look forward
Ik had ook 6 weken gips. In week 10 was ik weer aan het suqatten en week 12 zat ik met lunges al aan een nieuw pr![]()
Elke dag uitkoken dat ding, anders loop je elke dag bacteriën naar binnen de gooien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daarom iedere dag dus met heet water en een druppeltje dreft
Zorg er voor dat de buitenkant ook schoon is, anders lopen er druppels met streptokokken stafylokokken langs het glas je shake in.
Dus elke dag uitkoken, zeker met een blender (hoekjes gaatjes)
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 17:20:44 ]![]()
Wisselend. Ligt eraan hoe zwaar ik begin.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Even een noobvraag maar ik wil een set dumbells kopen. Hebben jullie tips voor winkels of bepaald merk oid?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja, en een longembolie. Dus onze situatie is niet echt te vergelijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je had een gebroken midden voet beentje toch?
Ik had ook 6 weken gips. In week 10 was ik weer aan het suqatten en week 12 zat ik met lunges al aan een nieuw prIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Iemand nog tips om mijn optrekprestates te verbeteren? Ben al een tijdje bezig maar zit nu tegen een grens aan qua herhalingen (probeer 3x10 te halen).In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Hoe kom je daar nou weer aan!?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, en een longembolie. Dus onze situatie is niet echt te vergelijken.![]()
Door een diep veneuze trombose in m'n rechterbeen. Complicatie op complicatie. Voor zover ik weet raad zowel OLVG als AMC krachtsporten af, dus ik wil hier meer informatie over van m'n doktoren.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Raden ze het af in jou geval, of gewoon voor iedereen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Door een diep veneuze trombose in m'n rechterbeen. Complicatie op complicatie. Voor zover ik weet raad zowel OLVG als AMC krachtsporten af, dus ik wil hier meer informatie over van m'n doktoren.
Mijn voet breuk verliep veder prima, 6 weken met stokken gelopen, daarna ging het herstel snel.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Raden ze het af in jou geval, of gewoon voor iedereen?
Mijn voet breuk verliep veder prima, 6 weken met stokken gelopen, daarna ging het herstel snel.Te lezen: http://www.olvg.nl/afdeli(...)elingen2/longemboliequote:Leven na een longembolieDe meeste mensen kunnen na hun herstel weer alles doen wat zij gewend waren vóór de periode van de longembolie. Mensen die gewend waren te sporten, blijven dit doen. Een uitzondering vormen sporten zoals krachtsporten en gewichtheffen: die kunt u beter niet doen. Wandelen, hardlopen, fietsen en zwemmen vormen over het algemeen geen probleem bij patiënten die een longembolie hebben gehad.Te lezen: http://www.amc.nl/web/Zor(...)atie/Longembolie.htmquote:Sporten die een zware, statische belasting voor het lichaam vormen, zoals krachtsporten en gewichtheffen, dienen te worden vermeden. Wandelen, hardlopen, fietsen en zwemmen vormen over het algemeen geen probleem bij patiënten die een longembolie hebben gehad.
Ze raden het iedereen af die een longembolie heeft gehad. Ik heb over een maand een afspraak met m'n longarts, dan ga ik navragen waarom dit advies gegeven wordt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
2e handsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Even een noobvraag maar ik wil een set dumbells kopen. Hebben jullie tips voor winkels of bepaald merk oid?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Je moet even naar de Pil kijken, sommige soorten geven vrij snel trombose.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[..]
Te lezen: http://www.olvg.nl/afdeli(...)elingen2/longembolie
[..]
Te lezen: http://www.amc.nl/web/Zor(...)atie/Longembolie.htm
Ze raden het iedereen af die een longembolie heeft gehad. Ik heb over een maand een afspraak met m'n longarts, dan ga ik navragen waarom dit advies gegeven wordt.![]()
Pil ? Ik heb trombose gehad, ik ben nu veroordeelt tot twee jaar lang steunkousen en slik voor zes maanden stollingsremmers. Mijn eerste prio is weer kunnen lopen, hardlopen en daarna pas weer krachttraining. Ik hoop namelijk op het feit dat ze (AMC/OLVG) doelen op de herstelperiode van een longembolie. En na zes maanden hoop ik dat de bloedpropjes uit m'n longaders verdwenen zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je moet even naar de Pil kijken, sommige soorten geven vrij snel trombose.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De Pil..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Pil ? Ik heb trombose gehad, ik ben nu veroordeelt tot twee jaar lang steunkousen en slik voor zes maanden stollingsremmers. Mijn eerste prio is weer kunnen lopen, hardlopen en daarna pas weer krachttraining. Ik hoop namelijk op het feit dat ze (AMC/OLVG) doelen op de herstelperiode van een longembolie. En na zes maanden hoop ik dat de bloedpropjes uit m'n longaders verdwenen zijn.![]()
Die slik ik nietquote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Altijd gedacht..de manier van schrijven en de emotie verhalen, dacht ik dat het een vrouw was.quote:
Het icoontje vrouw maak het er niet duidelijker om.
Sorry voor de vergissing Slacker![]()
Ik niet. Haalt je uit je 'flow' en slecht voor de concentratie.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:52 schreef Questular het volgende:
Ik vind een beetje sociale interactie tussen de oefeningen door wel fijn .Als je niet eens de mogelijkheid hebt om te squatten, deadliften etc., dan zou ik zsm naar een gym gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:16 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja zit er dik in, zal een keer op een of andere manier tegen een plafond aan lopen met de mogelijkheden die ik hier thuis heb, en zal dan toch verder willen gaan.![]()
Bij ons is er geen Squatrek, ik til de barbell gewoon van de grond over mijn hoofd, en dan squat ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik niet. Haalt je uit je 'flow' en slecht voor de concentratie.
[..]
Als je niet eens de mogelijkheid hebt om te squatten, deadliften etc., dan zou ik zsm naar een gym gaan.
Beetje apart is het wel, je kan niet zwaarder dan 90 kilo op deze manier.
Maar maakt je toch sterker.
Zelfs als er geen Squatrek is kan je toch squatten.![]()
Yep dat. Ik concentreer me op m'n volgende set, of volgende wat ik ga doen. Effe een snel gesprekje is niet zo erg. Ik ga echter nooit lang staan praten of iets zeggen wat een gesprek uit zou kunnen lokken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik niet. Haalt je uit je 'flow' en slecht voor de concentratie.![]()
Dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Bij ons is er geen Squatrek, ik til de barbell gewoon van de grond over mijn hoofd, en dan squat ik.
Zelfs als er geen Squatrek is kan je toch squatten.
En al kun je niet zwaar squatten doordat er geen rek is. Je kunt ook gewoon eerst 5 sets Leg press knallen en daarna lichte setjes high rep squatten. Maar benen trainen met slechts een setje dumbbells lijkt me heel lastig..![]()
Je trekt 90 kg over je hoofd? Respectquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Bij ons is er geen Squatrek, ik til de barbell gewoon van de grond over mijn hoofd, en dan squat ik.
Zelfs als er geen Squatrek is kan je toch squatten.
Probeer te werken met focus op de negatieve tegenhanger van de optrekbeweging, de zogenaamde aftrekbeweging.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand nog tips om mijn optrekprestates te verbeteren? Ben al een tijdje bezig maar zit nu tegen een grens aan qua herhalingen (probeer 3x10 te halen).
Wat is je grens nu dan?-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Het is een oefening opzichtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Je trekt 90 kg over je hoofd? Respect![]()
Meestal pak ik 80 kilo, dik kan ik met gemak van de grond rapen en dan boven mijn hoofd drukken.
Squatten erg diep, dan is 80 kilo toch best zwaar.![]()
Negative reps.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand nog tips om mijn optrekprestates te verbeteren? Ben al een tijdje bezig maar zit nu tegen een grens aan qua herhalingen (probeer 3x10 te halen).Deathlift or Die.![]()
Vandaag kraak ik geen fysiotherapeut of PT af, maar een andere kwakzalver de kraker...
http://www.kwakzalverij.nl/909/Encyclopedie_Chiropraxie
Chiropraxie is ontwikkeld door de kruidenier en visboer Daniel D. Palmer (1845-1913). Op een goede dag sloot D.D. Palmer zijn winkel en werd magnetiseur (*Mesmer). In 1895, toen hij dat handwerk 10 jaar had uitgeoefend, ontdekte hij de chiropraxie, volgens zijn zoon B.J. door een dove te genezen. Hij richtte een school op, de Palmer School of Chiropractic (na 1961 'College'), die snel groeide onder leiding van Palmer junior, Bartlett Joshua (1881-1961), nadat die zijn vader eruit gewerkt had.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 19:22:39 ]![]()
Vandaag borst gedaan. Ben enigszins verbaast dat ik nu op de bank gewoon in slaap zit te sukkelen
Na rug woensdag ook al. Normaal heb ik dat alleen op mijn zwaarste fullbody dag.
Zodra oudste zoontje zo ook op bed ligt even tukkie doen in bad
Same here, lekker vroeg naar bed vandaagquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:18 schreef stinkie het volgende:
Vandaag borst gedaan. Ben enigszins verbaast dat ik nu op de bank gewoon in slaap zit te sukkelen
Na rug woensdag ook al. Normaal heb ik dat alleen op mijn zwaarste fullbody dag.
Zodra oudste zoontje zo ook op bed ligt even tukkie doen in bad
Waarom lijken bijna alle powerlifters op vrachtwagenchauffeurs? Is dat de reden dat ze voor powerlifting hebben gekozen ipv bodybuilding?![]()
Alleen op legday heb ik datquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:18 schreef stinkie het volgende:
Zodra oudste zoontje zo ook op bed ligt even tukkie doen in bad. Fucking hell wat is dat vermoeiend
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ja, als je van enorm veel eten houdt, een endo bent en de discipline mist om te cutten wordt je een powerlifter.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom lijken bijna alle powerlifters op vrachtwagenchauffeurs? Is dat de reden dat ze voor powerlifting hebben gekozen ipv bodybuilding?![]()
Wat is de goedkoopste sportschool in Groningen met fatsoenlijke faciliteiten? Zat eerder bij Kelderwerk alleen ik mis een lekkere warme douche na het trainen.![]()
Aclo als je student bent. Anders fit4free als je 50 cent wil betalen voor het douchen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is de goedkoopste sportschool in Groningen met fatsoenlijke faciliteiten? Zat eerder bij Kelderwerk alleen ik mis een lekkere warme douche na het trainen.![]()
Ik zal eens kijken bij de Fit4free, zit op loopafstand van mijn huisquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Aclo als je student bent. Anders fit4free als je 50 cent wil betalen voor het douchen.![]()
![]()
Moet je daar serieus betalen voor het douchen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Aclo als je student bent. Anders fit4free als je 50 cent wil betalen voor het douchen.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Zijn er mensen die bij de gym douchen dan? Gewoon lekker thuis man ga toch niet in zo'n ranzige kleedkamer douchen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Moet je daar serieus betalen voor het douchen?![]()
Biceps gaan bij mij ook echt kut, altijd al. Morgen even armen isoleren, maar dat is voornamelijk voor biceps. Geen idee hoe het komt, heb alles al geprobeerd eigenlijk (hoog gewicht, weinig herhalingen-laag gewicht veel herhalingen, gewoon 3*8)...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:00 schreef BenjaminLinus het volgende:
Kijk tegenwoordig uit naar schouders & rug dag, en heb een schurfthekel aan biceps #feelsproman
Core wil wel maar die spierballetjes niet..![]()
Ik snap dat ook nooit, zo ver woon je toch niet van je gym af lijkt me. Ik kom alleen in die kleedkamer om mijn jas op te hangen en weer op te halen..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zijn er mensen die bij de gym douchen dan? Gewoon lekker thuis man ga toch niet in zo'n ranzige kleedkamer douchen.![]()
hebben ze bij de f4f in groningen een squatrek? Ik kan naar aclo maar mijn f4f abbo loopt nog tot mei![]()
![]()
Ik woon 45 minuten van mn gym. En t is daar schoner dan hier in huisquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit, zo ver woon je toch niet van je gym af lijkt me. Ik kom alleen in die kleedkamer om mijn jas op te hangen en weer op te halen..![]()
![]()
Ik eet 700 gr. per dag.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Was je van plan om een kilo kip weg te kauwen ofzo? Of trek gewoon een blikkie tonijn los ofzo.
5 shakes, wat een kwats.
ik doe reverse pyramid, dus 6,7,8 of 7,8,9 of 8,9,10.quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Heb ik ook hoor... Train nu ruim 1,5 jaar en armen zullen gerust wel gegroeid zijn, maar vergeleken met core zie ik gewoon weinig definitie..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Biceps gaan bij mij ook echt kut, altijd al. Morgen even armen isoleren, maar dat is voornamelijk voor biceps. Geen idee hoe het komt, heb alles al geprobeerd eigenlijk (hoog gewicht, weinig herhalingen-laag gewicht veel herhalingen, gewoon 3*8)...
Core wil wel maar die spierballetjes niet..![]()
Ik soms 600 gr kip, in 1 keer bij de pasta.. maar niet iedere dagquote:
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...![]()
Het eetpatroon van de gemiddelde BB-er is niet bepaald duurzaam/milieuvriendelijk, nee...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ecologische voetafdruk van OVER NINETHOUSANNNDDDD
[ afbeelding ]![]()
1. Als je goed traint zweet je goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit, zo ver woon je toch niet van je gym af lijkt me. Ik kom alleen in die kleedkamer om mijn jas op te hangen en weer op te halen..
2. Ik ga echt niet met mijn stinkkleren in mijn auto zitten.
3. Lang niet altijd ga/kan ik naar de gym naar huis. Als ik daarna nog moet werken ga ik echt niet ongedouched mijn pak weer aantrekken.
4. Ik ken F4F (gelukkig) niet, maar in een normale sportschool zijn de douches en kleedkamers gewoon schoon.
Als je echt om de hoek woont is het misschien een ander verhaal, in alle andere gevallen moet je gewoon kunnen douchen vind ik.
[ Bericht 6% gewijzigd door CarbonC op 26-01-2013 11:18:45 (toevoeging) ]![]()
Ik train nu iets van 6-7 jaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:14 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook 1.90 bent, ik weeg zelf 90kg. Mijn squat is momenteel ook 110, mijn deadlift is 160 waar jouwes 130 is, en mijn Benchpress is 85, waar jouwes 110 is.
Wel interessant om te zien hoeveel de deadlift en benchpress van elkaar verschillen, waar zou dit hem in zitten? Qua BW scheelt het 5kg. Hoelang train jij nu? Ik 1 jaar en 3 maanden.
Merk op dat mijn PRs meerdere reps zijn, dus 8x100kg squat, 10x130kg DL (ook 8x140kg trouwens) en 2x110kg BP. Dat verklaart deels het verschil. Borst liep de eerste jaren achter, nu lijkt het wat voor te lopen.
Waarom ik niet verder ben?
- ik ben oud (>40)
- ik heb jonge kinderen (=> slechte nachtrust, vaak verkouden en minder flexibel)
- ik heb een drukke baan (=> minder flexibel)
- etc.
Op dit moment gaat het best kut trouwens, qua trainen.![]()
2 minuten lopen naar mijn eigen douche dus douche altijd thuis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
1. Als je goed traint zweet je goed.
2. Ik ga echt niet met mijn stinkkleren in mijn auto zitten.
3. Lang niet altijd ga/kan ik naar de gym naar huis. Als ik daarna nog moet werken ga ik echt niet ongedouched mijn pak weer aantrekken.
4. Ik ken F4F (gelukkig) niet, maar in een normale sportschool zijn de douches en kleedkamers gewoon schoon.
Als je echt om de hoek woont is het misschien een ander verhaal, in alle andere gevallen moet je gewoon kunnen douchen vind ik.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Mja dan loopt je alsnog in je schone kleren na het sporten. Of kleed je dan niet om?In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Nee anders kan ik mij twee maal omkleden. Vooral na het deadliften zweet ik nogal dus dan doe ik alleen mijn jas aan en loop ik naar huis.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Met zo'n afstand is het nog wel te doen ja. Ik vind het heerlijk om ff te douchen en schone kleren aan te trekken voordat ik op de fiets stap.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Als er nog mensen zijn die een fatburner met 1.3DMAA zoeken, XXL verkoopt nu voor de laatste keer wat Black Cats:
http://www.xxlnutrition.n(...)plied-nutriceuticals![]()
Weer even met mijn matties wezen trainen, en daarna stappen natuurlijk.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 12:39:31 ]![]()
ja leker wese trainen ha ha ton darna eff gechilt bij brent en toen sijn we nar stad geweest met ze allequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:38 schreef ZetaOS het volgende:
Weer even met mijn matties wezen trainen, en daarna stappen natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]mar was nie egt gesellig want bob had ruzie
dus we ginge wer nar huis mar was gastje op straat bob was boos wetje
en hij trapt par fietse om maar die kkr homo begint opeens te segge dat we moete kappe met trappen dus wij springe er gewn op met ze ale is normal tog moette se maar nie so dom doen
![]()
Ik doche ook nooit. Zien er niet echt netjes uit en ik loop hard naar huis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit, zo ver woon je toch niet van je gym af lijkt me. Ik kom alleen in die kleedkamer om mijn jas op te hangen en weer op te halen..![]()
Heb ik inderdaad ook. Thuis een veel lekkerder doucheje dus waarom zou ik bij de gym douchen..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:31 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik doche ook nooit. Zien er niet echt netjes uit en ik loop hard naar huis.![]()
Een reden om wel bij de gym te douchen is het feit dat je er iedere maand gewoon geld voor neerlegt (ik iig). Persoonlijk zou ik graag zien dat de prijs hier ietsjes omlaag ging en dat ze hier zo een systeem in zouden voeren waarbij je 50 eurocent moest betalen om te douchen...maar goed, zo spannend is het allemaal ook weer niet.
Nu even lekker twee rustdagen, was eigenlijk van plan om vandaag nog armen te isoleren maar ik heb overal spierpijn. Maandag gewoon weer mijn normale schema.![]()
Daarom. Maar ik doe het ook vooral omdat ik toch 20 minuten terug ren, dus ga ik weer zweten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:40 schreef deman13 het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook. Thuis een veel lekkerder doucheje dus waarom zou ik bij de gym douchen..![]()
ik ook. Als ik direct uit werk ga douche ik nog wel eens thuis na het eten, maar verder gewoon in sportschool. Zeker als ik in er sauna ben geweest. Ik betaal ervoor. Dat ga ik thuis ook niet nog eens doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Een reden om wel bij de gym te douchen is het feit dat je er iedere maand gewoon geld voor neerlegt (ik iig). Persoonlijk zou ik graag zien dat de prijs hier ietsjes omlaag ging en dat ze hier zo een systeem in zouden voeren waarbij je 50 eurocent moest betalen om te douchen...maar goed, zo spannend is het allemaal ook weer niet.
Nu even lekker twee rustdagen, was eigenlijk van plan om vandaag nog armen te isoleren maar ik heb overal spierpijn. Maandag gewoon weer mijn normale schema.
Maar ik zie bij ins ook de meeste direct maar huis gaan. Iig iedereen onder de 30.
Generatiekloof. Ik word ben oud.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb de kleedkamer in anderhalf jaar tijd nog nooit van binnen gezien
Ik vind dat ergquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Nu even lekker twee rustdagen, was eigenlijk van plan om vandaag nog armen te isoleren maar ik heb overal spierpijn. Maandag gewoon weer mijn normale schema.. Weet je hoe een gym nog goedkoper kan? Door per minuut dat je binnen bent je een bedrag te laten betalen voor verwarming en verlichting. En natuurlijk een paar eurocent per rep squat etc.
![]()
Bijhouden hoeveel je loopt ivm slijtage aan de vloer.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
dat gevoel als je hele gym als je aan het power cleanen bent![]()
Ik heb het nog nooit iemand anders zien doen en iedereen kijkt naar mij of ik iets heel gevaarlijk aan het doen ben
het is trouwens echt verleidelijk om 4x per week te trainen dus geen 2 rustdagen maar heb gehoord dat met fullbody je meer gains hebt door die twee rustdagen dan als je gewoon zou trainen, klopt dat?![]()
Maak eens een filmpje van je form? Misschien kijken ze wel omdat je het fout doet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb het nog nooit iemand anders zien doen en iedereen kijkt naar mij of ik iets heel gevaarlijk aan het doen ben
het is trouwens echt verleidelijk om 4x per week te trainen dus geen 2 rustdagen maar heb gehoord dat met fullbody je meer gains hebt door die twee rustdagen dan als je gewoon zou trainen, klopt dat?![]()
Mijn vorm is goed, ze hebben gewoon geen idee wat een power clean is want ze komen zelfs naar mij toe om te vragen wat ik aan het doen benquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Maak eens een filmpje van je form? Misschien kijken ze wel omdat je het fout doet.![]()
Als ik een nieuwe telefoon heb film ik mijn squat en deadlift eens een keertje. Die mensen daar squatten zelf allemaal kut en deadliften niet.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik ben ook ongeveer de enige die hier deadlift inderdaad. Squats zijn nog best wat mensen die het doen, maar deadlifters zijn op 1 hand te tellen.![]()
Dat ik daar liever geen advies aan vraag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef drumstickNL het volgende:
wat heeft je eigen squat daarmee te maken?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik moet trainen, maar het is zooo koud in de garage. Train ook met wanten aan.
Ff warming up in de woonkamer doen man. pushups allerlei varianten man beetje optrekken gewoon leker warm die kan topquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet trainen, maar het is zooo koud in de garage. Train ook met wanten aan.![]()
Ik pakte ook niet altijd 2 rustdagen met fullbody. Tweede dag is dan wel minder. 2 dagenis ook niet heilig natuurlijk, soms had ik er 4 nodig. Probeer het gewoon. FB volluit, FB wat rustiger en dan weer voluit. OF doe FB met elke keer de nadruk op een andere groep.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
het is trouwens echt verleidelijk om 4x per week te trainen dus geen 2 rustdagen maar heb gehoord dat met fullbody je meer gains hebt door die twee rustdagen dan als je gewoon zou trainen, klopt dat?
Maar er gaat een moment komen dat je echt meerdere dagenrust nodig hebt
Ja, op een geg. moment zit je tegen plafond aan en dan kan een extra prikkel of juist extra rust het zetje geven dat je nodig hebt. Trainingsschema's moeten imo iedere macrocyclus aangepast worden om weer een stapje vooruit te kunnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik pakte ook niet altijd 2 rustdagen met fullbody. Tweede dag is dan wel minder. 2 dagenis ook niet heilig natuurlijk, soms had ik er 4 nodig. Probeer het gewoon. FB volluit, FB wat rustiger en dan weer voluit. OF doe FB met elke keer de nadruk op een andere groep.
Maar er gaat een moment komen dat je echt meerdere dagenrust nodig hebt
Meerdaagse trainingen op rij zijn best goed, daar werk ik zelf ook graag mee. Je krijgt dan wel verval in de prestatiecurve gedurende de microcyclus, maar na een rustperiode kom je er ook weer sterker uit.![]()
ja preceis beste is push ups, pull up, dip en jump squat supersettenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ff warming up in de woonkamer doen man. pushups allerlei varianten man beetje optrekken gewoon leker warm die kan top
doe gewoon 10 rondjes van alles 10 reps wedde dat je goed war mbent en klaar voor je training![]()
![]()
3 op en 1 dag af werkt meestal het beste, ander kan je natuurlijke testo dalen, door teveel belastingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, op een geg. moment zit je tegen plafond aan en dan kan een extra prikkel of juist extra rust het zetje geven dat je nodig hebt. Trainingsschema's moeten imo iedere macrocyclus aangepast worden om weer een stapje vooruit te kunnen.
Meerdaagse trainingen op rij zijn best goed, daar werk ik zelf ook graag mee. Je krijgt dan wel verval in de prestatiecurve gedurende de microcyclus, maar na een rustperiode kom je er ook weer sterker uit.![]()
shit, ik krijg de griep denk ik overal pijn en mn rug is super gevoelig betekend voor mij dat er een griepje aankomt, vandaag niet uit en vroeg slapen dus. Morgen misschien nog even trainen voordat t erger wordt![]()
gelijk aan de vit C, misschien red je het nog.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef mtchel112 het volgende:
shit, ik krijg de griep denk ik overal pijn en mn rug is super gevoelig betekend voor mij dat er een griepje aankomt, vandaag niet uit en vroeg slapen dus. Morgen misschien nog even trainen voordat t erger wordt![]()
Thuis laatst lekker hard bezig, zie ik in mijn ooghoek mijn zoontje van acht (de schat houdt van dezelfde ruige muziek als ik) ineens dansen... die spast bezorgde mij dus een lachstuip midden in mijn set. Thuis trainen is ook niet alles.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik ben lekker thuis m'n noobgains aan het maken, geen last van storende mensen. Lekker hard m'n eigen muziek aan en gaankunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.![]()
Ze zeggen dat eiwitsynthese het hoogst is van 24-48 uur na je training, maar hoe zit het dan met spierpijn die je nog dagen later kan hebben?![]()
Wie zegt dat? Die ene studie waarvan het hoogste relatieve meetpunt van de drie op 24 uur na training lag, was vastend uitgevoerd.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:00 schreef Bendoe het volgende:
Ze zeggen dat eiwitsynthese het hoogst is van 24-48 uur na je training
En verder wat Nic1 zegt. Spierpijn en spierremodellering hebben niks met elkaar te maken.Confidence through competence![]()
Dat zie ik hier en op andere sites en fora nog wel eens staan. Een spier is dus niet binnen 48 uur weer hersteld, of sla ik nu dingen over?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Die ene studie waarvan het hoogste relatieve meetpunt van de drie op 24 uur na training lag, was vastend uitgevoerd.
En verder wat Nic1 zegt. Spierpijn en spierremodellering hebben niks met elkaar te maken.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ook. Als ik direct uit werk ga douche ik nog wel eens thuis na het eten, maar verder gewoon in sportschool. Zeker als ik in er sauna ben geweest. Ik betaal ervoor. Dat ga ik thuis ook niet nog eens doen.
Maar ik zie bij ins ook de meeste direct maar huis gaan. Iig iedereen onder de 30.
Generatiekloof. Ik word ben oud.![]()
![]()
Euh, dat heb jij ook meerdere malen geroepen toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Die ene studie waarvan het hoogste relatieve meetpunt van de drie op 24 uur na training lag, was vastend uitgevoerd.
En verder wat Nic1 zegt. Spierpijn en spierremodellering hebben niks met elkaar te maken.
Ik heb er nog steeds last van dat mijn armen heel snel verzuren. Vooral bij military press, dumbell shoulder press, dumbell raise en andere oefeningen waarbij je gewicht omhoog duwt voel ik gewoon na een paar reps de kracht uit mijn arm wegstromen, en dan echt volledig weg... Bij benchen heb ik het veel minder. Ik merk nu dat mijn schouders best wel achter beginnen te lopen dus ik wil hier iets aan doen. Iemand tips hoe deze verzuring tegen te gaan en eventueel andere oefeningen om je schouders te trainen? zou stretchen eventueel helpen?
btw, ik heb het gevoel dat mijn bloedsomloop erg zwak is ofzo, mijn benen slapen ook heel snel als ik ze over elkaar leg en als ik 's ochtend uitslaap voel mijn lichaam helemaal verzuurd, geen idee hoe dit zit maar misschien aanleg."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
So true. Knaapjes douchen met hun Björn Borg aan, over sneu gesproken.quote:
Voordeel is wel dat sinds de sauna verplicht naakt is, er altijd plek is
Het herstellen/supercompensatie bedraagt voor (intensieve) krachttraining ~48 tot 96 uur. Ligt aan je leeftijd, intensiteit en voeding hoe lang deze zal duren. Daarna kan je weer trainen zonder problemen te ondervinden.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dat zie ik hier en op andere sites en fora nog wel eens staan. Een spier is dus niet binnen 48 uur weer hersteld, of sla ik nu dingen over?
Terwijl DOMS tot wel 10 dagen kan aanhouden. Deze is niet inherent aan remodellering. Aangezien je zonder DOMS gerust je spiermassa kan vergroten.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Een goede cooling-down werkt tegen DOMS. Daarbij vermoed ik dat je de supercompensatie niet teniet doet hiermee. Sterker nog, ik vermoed dat je het herstel alleen maar bevorderd.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet gestoord wordt door enige medische kennis en mijn aanname dus ook niet als referentie gebruikt mag worden.
[ Bericht 1% gewijzigd door incompetente-palpeerder op 27-01-2013 17:59:11 (typo) ]kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.![]()
Het hangt volledig af van je genetica, of je aan de AAS zit, hoe intens je hebt getraind, hoeveelheid volume, enz enz... Er is geen eenduidig antwoord.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dat zie ik hier en op andere sites en fora nog wel eens staan. Een spier is dus niet binnen 48 uur weer hersteld, of sla ik nu dingen over?Of toch du vader?![]()
Niemand zegt dat eiwitsynthese het hoogst is 24 uur na training behalve die studie die vastend is uitgevoerd - en dat is dan uit mijn hoofd op 3, 24 en 48 uur na training gemeten. Dus het kan best zijn dat de piek op 12 uur zat bij de testpersonen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dat zie ik hier en op andere sites en fora nog wel eens staan. Een spier is dus niet binnen 48 uur weer hersteld, of sla ik nu dingen over?
En zeker is er nooit gemeten dat spiersynthese het hoogst is 48 uur na training (tenzij je een bron hebt, dat lees ik graag).
Eiwitsynthese is terug naar baseline op 32-48 uur, dus het effect van je training op spiersynthese is dan al uitgewerkt.
Er zijn dan vaak nog wel allerhande andere herstelprocessen aan de gang, vandaar dat je na 48 uur nog best wel eens spierpijn kan hebben.
[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 27-01-2013 18:41:09 ]Confidence through competence![]()
Ik lees overal dat je met fullbody workout het beste 2 dagen rust achter elkaar kan houden elke week (dus ma-wo-vrij trainen en za-zo rust) maar op die 2e rustdag heb ik altijd het gevoel of ik al weer met volle kracht kan trainen![]()
Ik douch meestal wel bij de sportschool, kan ik daarna omkleden en fris verder. Motivatie hier valt nu tegen, meestal 2x per week nu. Ik pak dan fullbody, dat lijkt het beste te gaan.
Wordt tijd om binnenkort weer wat progressie te gaan krijgen, zit al weer even vast in de sleur. :p misschien wordt het tijd voor wat beter weer![]()
![]()
Hebben jullie wel eens iets van gymshark besteld? Zo ja, hoe lang duurde t ongeveer tot t binnen was?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Mitchel112 heeft daar besteld. Ik wil ook nog die hoodie kopen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef Pastapipos het volgende:
Hebben jullie wel eens iets van gymshark besteld? Zo ja, hoe lang duurde t ongeveer tot t binnen was?
Ik heb daar een vest, tanktop en mutsje besteld bijna 2 weken geledenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mitchel112 heeft daar besteld. Ik wil ook nog die hoodie kopen.![]()
Deze lijkt me ook wel fijn, dit soort vesten zitten wel fijner dan gewone meestal."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Die ziet er inderdaad fijn uit ja. Welke heb je precies besteld, links.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb daar een vest, tanktop en mutsje besteld bijna 2 weken geleden![]()
Deze lijkt me ook wel fijn, dit soort vesten zitten wel fijner dan gewone meestal.If not now, then when.![]()
Jij bestelt van xxl toch? Heb je shirts al eens geprobeerd? 5.50 is een mooie prijs, wil t misschien halen samen met die black cats met 1.3dmaa die van de week gepost was.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die ziet er inderdaad fijn uit ja. Welke heb je precies besteld, links.
Dit heb ik van gymshark:
http://www.gymshark.co.uk(...)-bodybuilding-hoodie
http://www.gymshark.co.uk(...)-stringer-vest-black
http://www.gymshark.co.uk(...)roducts/gym-sock-hat"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Joa, eerder wel. Tegenwoordig bestel ik bij B&F omdat de whey beter is en XXL bepaalde producten niet meer op voorraad had die ik nodig had. Beetje dom van ze. Ze hebben heel vaak bepaalde (populaire) producten niet meer op voorraad. En nee, ik heb de shirts niet geprobeerd.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jij bestelt van xxl toch? Heb je shirts al eens geprobeerd? 5.50 is een mooie prijs, wil t misschien halen samen met die black cats met 1.3dmaa die van de week gepost was.
Dit heb ik van gymshark:
http://www.gymshark.co.uk(...)-bodybuilding-hoodie
http://www.gymshark.co.uk(...)-stringer-vest-black
http://www.gymshark.co.uk(...)roducts/gym-sock-hat
Hmm, je hebt (imo) de mooiste niet besteld: http://www.gymshark.co.uk(...)ness-gym-hoodie-grey
Die wil ik.If not now, then when.![]()
Die is toffer ja, maar ik wilde er weer eens een met een rits ;p heb genoeg pullovers nu. Verzendkosten van gymshark vielen me heel erg mee, 5 euro ofzo en 2 euro meer voor express post.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Joa, eerder wel. Tegenwoordig bestel ik bij B&F omdat de whey beter is en XXL bepaalde producten niet meer op voorraad had die ik nodig had. Beetje dom van ze. Ze hebben heel vaak bepaalde (populaire) producten niet meer op voorraad. En nee, ik heb de shirts niet geprobeerd.
Hmm, je hebt (imo) de mooiste niet besteld: http://www.gymshark.co.uk(...)ness-gym-hoodie-grey
Die wil ik."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Deze is ook wel vet: http://www.gymshark.co.uk(...)-bodybuilding-hoodiequote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die is toffer ja, maar ik wilde er weer eens een met een rits ;p heb genoeg pullovers nu. Verzendkosten van gymshark vielen me heel erg mee, 5 euro ofzo en 2 euro meer voor express post.
Dat valt inderdaad erg mee. Mitchel vertelde dat ze in het voorjaar een hele nieuwe lijn kregen, moest super vet zijn. Ik ben benieuwd.If not now, then when.![]()
Die was uitverkocht toen ik besteldequote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze is ook wel vet: http://www.gymshark.co.uk(...)-bodybuilding-hoodie
Dat valt inderdaad erg mee. Mitchel vertelde dat ze in het voorjaar een hele nieuwe lijn kregen, moest super vet zijn. Ik ben benieuwd.
Balen man. Maar er staat dat het verzenden in Europa gratis is, maar jij moest betalen zei je?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die was uitverkocht toen ik besteldeIf not now, then when.![]()
In het voorjaar hele nieuwe dingen, en als ik het mag geloven ook veel dingen.
Denk hierbij aan trainingspakken ed. Ook de broeken/broekjes worden uitgebreid, niet meer alleen de zyzz shorts.
Moet binnekort nog we'll die grijze trui hebben, Jammer dan medium uitverkocht is![]()
![]()
Oooh idd, ik haal t door de war met een andere bestelling. Express was 2/3 euro, heb inderdaad geen shipping betaald.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Balen man. Maar er staat dat het verzenden in Europa gratis is, maar jij moest betalen zei je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik wil zoals CJ naar de sportschool. Gek draagt legerkisten naar de gym, ziet er wel bruut uit op zich.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Oooh idd, ik haal t door de war met een andere bestelling. Express was 2/3 euro, heb inderdaad geen shipping betaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal shirtlessquote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef mtchel112 het volgende:
Wie stemt voor een bb meet in een centrale F4F of health center, uedereen gek mak'n jonguhhh
Inquote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef mtchel112 het volgende:
Wie stemt voor een bb meet in een centrale F4F of health center, uedereen gek mak'n jonguhhh
Forum Opties Forumhop: Hop naar: