ik doe reverse pyramid, dus 6,7,8 of 7,8,9 of 8,9,10.quote:
Heb ik ook hoor... Train nu ruim 1,5 jaar en armen zullen gerust wel gegroeid zijn, maar vergeleken met core zie ik gewoon weinig definitie..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Biceps gaan bij mij ook echt kut, altijd al. Morgen even armen isoleren, maar dat is voornamelijk voor biceps. Geen idee hoe het komt, heb alles al geprobeerd eigenlijk (hoog gewicht, weinig herhalingen-laag gewicht veel herhalingen, gewoon 3*8)...
Core wil wel maar die spierballetjes niet..
Ik soms 600 gr kip, in 1 keer bij de pasta.. maar niet iedere dagquote:
Het eetpatroon van de gemiddelde BB-er is niet bepaald duurzaam/milieuvriendelijk, nee...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ecologische voetafdruk van OVER NINETHOUSANNNDDDD
[ afbeelding ]
1. Als je goed traint zweet je goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit, zo ver woon je toch niet van je gym af lijkt me. Ik kom alleen in die kleedkamer om mijn jas op te hangen en weer op te halen..
Ik train nu iets van 6-7 jaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:14 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook 1.90 bent, ik weeg zelf 90kg. Mijn squat is momenteel ook 110, mijn deadlift is 160 waar jouwes 130 is, en mijn Benchpress is 85, waar jouwes 110 is.
Wel interessant om te zien hoeveel de deadlift en benchpress van elkaar verschillen, waar zou dit hem in zitten? Qua BW scheelt het 5kg. Hoelang train jij nu? Ik 1 jaar en 3 maanden.
2 minuten lopen naar mijn eigen douche dus douche altijd thuis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
1. Als je goed traint zweet je goed.
2. Ik ga echt niet met mijn stinkkleren in mijn auto zitten.
3. Lang niet altijd ga/kan ik naar de gym naar huis. Als ik daarna nog moet werken ga ik echt niet ongedouched mijn pak weer aantrekken.
4. Ik ken F4F (gelukkig) niet, maar in een normale sportschool zijn de douches en kleedkamers gewoon schoon.
Als je echt om de hoek woont is het misschien een ander verhaal, in alle andere gevallen moet je gewoon kunnen douchen vind ik.
ja leker wese trainen ha ha ton darna eff gechilt bij brent en toen sijn we nar stad geweest met ze allequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:38 schreef ZetaOS het volgende:
Weer even met mijn matties wezen trainen, en daarna stappen natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doche ook nooit. Zien er niet echt netjes uit en ik loop hard naar huis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit, zo ver woon je toch niet van je gym af lijkt me. Ik kom alleen in die kleedkamer om mijn jas op te hangen en weer op te halen..
Heb ik inderdaad ook. Thuis een veel lekkerder doucheje dus waarom zou ik bij de gym douchen..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:31 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik doche ook nooit. Zien er niet echt netjes uit en ik loop hard naar huis.
Daarom. Maar ik doe het ook vooral omdat ik toch 20 minuten terug ren, dus ga ik weer zweten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:40 schreef deman13 het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook. Thuis een veel lekkerder doucheje dus waarom zou ik bij de gym douchen..
ik ook. Als ik direct uit werk ga douche ik nog wel eens thuis na het eten, maar verder gewoon in sportschool. Zeker als ik in er sauna ben geweest. Ik betaal ervoor. Dat ga ik thuis ook niet nog eens doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Een reden om wel bij de gym te douchen is het feit dat je er iedere maand gewoon geld voor neerlegt (ik iig). Persoonlijk zou ik graag zien dat de prijs hier ietsjes omlaag ging en dat ze hier zo een systeem in zouden voeren waarbij je 50 eurocent moest betalen om te douchen...maar goed, zo spannend is het allemaal ook weer niet.
Nu even lekker twee rustdagen, was eigenlijk van plan om vandaag nog armen te isoleren maar ik heb overal spierpijn. Maandag gewoon weer mijn normale schema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |