SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Vanacht ziek geworden, baal echt. Vanacht kwam alles eruit en vandaag bleef er bijna niks binnen, veeel te weinig gegeten. En ik wilde morgen deadliften:/.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Dat had ik twee weken geleden. He le maal kut. Niet kunne eten want ik zat gelijk weer op de plee. Of kotsen like hell.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef esv7 het volgende:
Vanacht ziek geworden, baal echt. Vanacht kwam alles eruit en vandaag bleef er bijna niks binnen, veeel te weinig gegeten. En ik wilde morgen deadliften:/.![]()
Bijna een week niks gegeten...![]()
Vandaag een nieuwe pr met deadlift, 8x100kg! Nice! Kan merken dat ik met mijn nieuwe schema, max 6 oefeningen per training meer omhoog kan gaan met gewicht.![]()
Staat op de achterkant van de t-shirts van Kneets.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef Snakey het volgende:
Slechte TT, maar toch wel weer goed. Ofzo.![]()
based on true story he. En die zaten er vol mee. Dus ja, mooi in characterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Roids?
Zeg het maar jongens.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Wahlberg denkt ook dat hij een stoere jongen isMaar voor zijn lengte (1.74) toch best een aardig fysiek (hoewel dat misschien ook wel mag als je zo'n leventje hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Roids?
Zeg het maar jongens.
Gast, die nek![]()
![]()
ja, allebeiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Roids?
Zeg het maar jongens.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Wahlberg traint al een jaar of 20 hé.
Zeg niet dat het niet mogelijk is, maar bij hem lijkt het me wat minder waarschijnlijk.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:26 schreef seto het volgende:
Zeg niet dat het niet mogelijk is, maar bij hem lijkt het me wat minder waarschijnlijk.Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.![]()
Telsell maakt het nu wel erg bont zie ik net. http://www.telsell.com/nl(...)fault.aspx?phid=1822
Gewoon een kleine crosstrainer, waarbij ze afraden enige spiertraining te doen omdat dat je gewrichten zou overbelasten.![]()
![]()
Sinds ik de panther elliptical in huis heb...quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:43 schreef Snakey het volgende:
Telsell maakt het nu wel erg bont zie ik net. http://www.telsell.com/nl(...)fault.aspx?phid=1822
Gewoon een kleine crosstrainer, waarbij ze afraden enige spiertraining te doen omdat dat je gewrichten zou overbelasten."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
22-01-2013
Waarom oma de moderne vrouw met gemak de baas kan
Kan jij nog eieren opkloppen zonder een krampje? Terwijl de generatie van je oma dat zonder problemen deed, worden de kansen steeds groter dat moderne vrouwen hier niet meer in slagen. Uit nieuw onderzoek blijkt namelijk dat het menselijk ras (en vooral het vrouwelijk geslacht) steeds zwakker wordt, waardoor we simpelweg niet meer de spierkracht hebben van onze grootouders.
"In Westerse landen is de gemiddelde spierkracht gestagneerd, terwijl het uithoudingsvermogen van de spieren sinds de jaren 80 gedaald is met 8 tot 10 procent", stelt dokter Grant Tomkinson van de universiteit van South Australia.
Spieren & gezondheid
Het ziet ernaar uit dat spierkracht een hoogtepunt kende rond 1985 en dat we sindsdien alleen maar zwaarder worden, terwijl onze spieren erop achteruitgaan, zeker bij vrouwen. "We zien een massieve epidemie van zwakke vrouwen zonder spierkracht. Er zijn magere vrouwen die geen spieren hebben om hun ruggengraat te ondersteunen, terwijl dames met overgewicht stevige spieren mankeren onder hun vetlaag", klinkt het.
Experten stellen dat dit gebrek aan spieren behoorlijk wat negatieve gevolgen kan hebben op de gezondheid. Denk maar aan botontkalking, artrose, breuken en rugpijn. De vraag is nu waarom veel moderne vrouwen precies zo zwak zijn.
Slank, niet sterk
Je hoeft alleen maar te kijken naar de covers van mannen- en vrouwenbladen om te zien dat we andere drijfveren hebben voor het sporten. Terwijl mannen streven naar het ultieme wasbordje en een stevige bovenarm, willen vrouwen vet verliezen en calorieën verbranden. "De meerderheid van jonge vrouwen wil slank zijn. Ze eten niet veel, ze sporten niet veel en daarom blijven ze achter met zwakke spieren, wat absoluut niet gezond is", stelt professor Ken Fox van de universiteit van Bristol.![]()
De Schwarzenegger-mythe
Doe daar nog eens de angst bij van vrouwen om te gespierd of te breed te worden en je begrijpt meteen waarom ze gewichtheffen en pompen mijden als de pest in hun fitnessroutine (als ze die al hebben).
Door de vrouwelijke hormonenmix is het sowieso moeilijk om veel spiermassa te kweken. "Vrouwen kunnen alles gemakkelijk strakker krijgen, maar Arnold Schwarzenegger evenaren is niet aan de orde", klinkt het. Daar komt nog eens bij dat het vrouwelijk geslacht veel minder gemakkelijk vet verliest. Terwijl mannen kunnen trainen tot ze amper 4 procent lichaamsvet hebben, slagen vrouwen er doorgaans niet in onder de 10 procent te belanden.
Proteïnen
Gezonde spieren hebben nood aan een regelmatige dosis proteïnen. Het is essentieel voor de structuur en de werking van de spiercellen. "Het slechte imago van vlees en de groeiende populariteit van extreme diëten en veganisme betekent dat vrouwen steeds vaker onvoldoende eiwitten opnemen. Ideaal gezien zouden we 60 gram per dag moeten consumeren, ongeveer het equivalent van 200 gram wit kippenvlees", stelt dieetkundige Catherine Collins van het Londense St. George ziekenhuis.
Wie te weinig proteïnen opneemt, zorgt voor een lichaam dat het eigen weefsel kannibaliseert. Het eerste wat daarbij verdwijnt zijn de spieren.
Sedentair
Onze sedentaire levensstijl veroorzaakt niet alleen een bredere buikomtrek, het zorgt er ook voor dat onze spieren aftakelen. Het verdwijnen van handenarbeid en de populariteit van bureaujobs spelen daarbij een belangrijke rol. Toch is er meer aan de hand:
"Het is niet alleen het feit dat we minstens 8 uur per dag zitten. We hebben afstandsbedieningen om alles te regelen, shoppen kunnen we via het internet, auto's en liften zorgen ervoor dat we niet meer moeten wandelen en geen zware dingen meer hoeven te zeulen", klinkt het. Kortom: we kunnen die extra spiertraining wel gebruiken.
(HLN)Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...![]()
Gelukkig ga ik over een kwartier als een beest aan de gang en ben ik morgen weer een klein beetje sterker!quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:49 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
22-01-2013
Waarom oma de moderne vrouw met gemak de baas kan
[ afbeelding ]
Kan jij nog eieren opkloppen zonder een krampje? Terwijl de generatie van je oma dat zonder problemen deed, worden de kansen steeds groter dat moderne vrouwen hier niet meer in slagen. Uit nieuw onderzoek blijkt namelijk dat het menselijk ras (en vooral het vrouwelijk geslacht) steeds zwakker wordt, waardoor we simpelweg niet meer de spierkracht hebben van onze grootouders.
"In Westerse landen is de gemiddelde spierkracht gestagneerd, terwijl het uithoudingsvermogen van de spieren sinds de jaren 80 gedaald is met 8 tot 10 procent", stelt dokter Grant Tomkinson van de universiteit van South Australia.
Spieren & gezondheid
Het ziet ernaar uit dat spierkracht een hoogtepunt kende rond 1985 en dat we sindsdien alleen maar zwaarder worden, terwijl onze spieren erop achteruitgaan, zeker bij vrouwen. "We zien een massieve epidemie van zwakke vrouwen zonder spierkracht. Er zijn magere vrouwen die geen spieren hebben om hun ruggengraat te ondersteunen, terwijl dames met overgewicht stevige spieren mankeren onder hun vetlaag", klinkt het.
Experten stellen dat dit gebrek aan spieren behoorlijk wat negatieve gevolgen kan hebben op de gezondheid. Denk maar aan botontkalking, artrose, breuken en rugpijn. De vraag is nu waarom veel moderne vrouwen precies zo zwak zijn.
Slank, niet sterk
Je hoeft alleen maar te kijken naar de covers van mannen- en vrouwenbladen om te zien dat we andere drijfveren hebben voor het sporten. Terwijl mannen streven naar het ultieme wasbordje en een stevige bovenarm, willen vrouwen vet verliezen en calorieën verbranden. "De meerderheid van jonge vrouwen wil slank zijn. Ze eten niet veel, ze sporten niet veel en daarom blijven ze achter met zwakke spieren, wat absoluut niet gezond is", stelt professor Ken Fox van de universiteit van Bristol.
[ afbeelding ]
De Schwarzenegger-mythe
Doe daar nog eens de angst bij van vrouwen om te gespierd of te breed te worden en je begrijpt meteen waarom ze gewichtheffen en pompen mijden als de pest in hun fitnessroutine (als ze die al hebben).
Door de vrouwelijke hormonenmix is het sowieso moeilijk om veel spiermassa te kweken. "Vrouwen kunnen alles gemakkelijk strakker krijgen, maar Arnold Schwarzenegger evenaren is niet aan de orde", klinkt het. Daar komt nog eens bij dat het vrouwelijk geslacht veel minder gemakkelijk vet verliest. Terwijl mannen kunnen trainen tot ze amper 4 procent lichaamsvet hebben, slagen vrouwen er doorgaans niet in onder de 10 procent te belanden.
Proteïnen
Gezonde spieren hebben nood aan een regelmatige dosis proteïnen. Het is essentieel voor de structuur en de werking van de spiercellen. "Het slechte imago van vlees en de groeiende populariteit van extreme diëten en veganisme betekent dat vrouwen steeds vaker onvoldoende eiwitten opnemen. Ideaal gezien zouden we 60 gram per dag moeten consumeren, ongeveer het equivalent van 200 gram wit kippenvlees", stelt dieetkundige Catherine Collins van het Londense St. George ziekenhuis.
Wie te weinig proteïnen opneemt, zorgt voor een lichaam dat het eigen weefsel kannibaliseert. Het eerste wat daarbij verdwijnt zijn de spieren.
Sedentair
Onze sedentaire levensstijl veroorzaakt niet alleen een bredere buikomtrek, het zorgt er ook voor dat onze spieren aftakelen. Het verdwijnen van handenarbeid en de populariteit van bureaujobs spelen daarbij een belangrijke rol. Toch is er meer aan de hand:
"Het is niet alleen het feit dat we minstens 8 uur per dag zitten. We hebben afstandsbedieningen om alles te regelen, shoppen kunnen we via het internet, auto's en liften zorgen ervoor dat we niet meer moeten wandelen en geen zware dingen meer hoeven te zeulen", klinkt het. Kortom: we kunnen die extra spiertraining wel gebruiken.
(HLN)You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
niet dat het er toe doetquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:26 schreef seto het volgende:
Zeg niet dat het niet mogelijk is, maar bij hem lijkt het me wat minder waarschijnlijk.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Heb trouwens een fullbody in elkaar gezet. Ik denk dat ik als beginner met 3x per week een trainingsprikkel veel meer kan gainen dan alles 1 keer per week.
A
Squat 3x5
Bench press/weighted dips 3x5
Bent over row 3x5
Overhead press 3x5
B
Deadlift 3x5
(Weighted) pull ups 3x5
Incline dumbbell press 3x5
Calf raises 3x8
Face pulls 3x8
ABA - BAB enzo, jeweet.
Stats nu:
Sq 77,5 3x5
Dl 85 3x5 (pas weer mee begonnen)
Bp 57 3x5
Ohp 35 3x5
Bor 50 3x5 strict form, puur concentreren op rug.![]()
Te weinig oefeningen naar mijn idee. Daarnaast doe je maar 3 sets per onderdeel.Failure is success if we learn from it.![]()
Hoeveel oefeningen wil jij in een fullbodu stoppen? En 3 sets is zat imho. Vergeet niet dat ie nog maar 16 jaar is (volgens mij) en nog een behoorlijke beginner gezien zn stats. Ikzelf heb in ongeveer een jaar tijd 15 kg gepakt met starting strength (3x5 dus).quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Te weinig oefeningen naar mijn idee. Daarnaast doe je maar 3 sets per onderdeel.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
do itquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:24 schreef Bendoe het volgende:
Vandaag proberen 60 kg 3x5 te benchen, bodyweight![]()
![]()
Not sure if trolling... but...quote:
Mark Wahlberg zoals eerder al beschreven.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik wil eerst mijn lifts een stuk hoger hebben en strength gainen, een soort rippetoe-achtige methode voor kracht dus.quote:Een spier 3x per week trainen op 90% van mijn 1rm zal me meer opleveren dan meer sets en oefeningen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Te weinig oefeningen naar mijn idee. Daarnaast doe je maar 3 sets per onderdeel.![]()
Hoop wel dat ik de progressie van SS vol kan houden in de cut, zeker nu ik met 5kg omhoog ga per training met squat en DL![]()
Uiteindelijk vlakt je progressie altijd uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoop wel dat ik de progressie van SS vol kan houden in de cut, zeker nu ik met 5kg omhoog ga per training met squat en DL![]()
Ik zat voor mn pauze op 150kg squat en ging nog steeds omhoog elke trainingquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:52 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Uiteindelijk vlakt je progressie altijd uit.Wou eigelijk madcow gaan doen maar dat lijkt me niet zo handig na een pauze van 4 maanden
![]()
1 Chest press borst 5x5
2 Cable Fly's borst 3x8
3 Bent over row rug 3x8
4 Squat Benen 3x8
5 Hyperextensions onderrug 3x8
6 Shoulder Dumbell Press Schouders 3x8
7 Shrugs Lats 3x10
1 Squat benen 5x5
2 Calves Benen 2x15
3 Incline Dumbell Press borst 3x8
4 Pull UP rug 3xFailure
5 Shoulder Dumbell Press schouders 3x8
6 Reverse Peck Deck Deltoids 3x8
7 Dumbell Curl Biceps 3x10
1 Deadlift onderrug 5x5
2 Chest Press Borst 3x8
3 Leg Press Benen 3x8
4 Seated Row rug 3x8
5 Lat Pulldown rug 3x8
6 Upright Row Schouders 3x8
7 Shoulder Dumbell Press Schouders 3x8
Ik doe nu dit, +/- uurtje werk en elke keer wat anders. 1 van de 3 workouts pak ik een deel extra hard aan.. en de workout erna is wat rustiger op dat deel.![]()
Hij squat en deadlift niet eens. Maarja genoeg roids dus hij groeit toch wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook wel leuk schema van die gast:
http://getmascular.blogsp(...)orkout-and-diet.html![]()
Wtf die traps
Behulpzaam als een waterkraan.
lol zou hetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Roids?
Zeg het maar jongens.Deathlift or Die.![]()
Man, normaal stoor ik me niet zo snel aan zaken in de gym; maar endo's die alleen armen trainen en denken dat ze breed zijn verdienen klappen. Maandag ook weer twee van die eikels die continu rondliepen alsof ze ontstoken oksels hadden.
Maar goed, waarschijnlijk vanavond even borst-triceps (even kijken of ik daar nog tijd voor heb ivm tentamens), morgen en vrijdag sowieso zeeën van tijd om te trainen. Blij als het normale leven weer begint en ik weer een vast ritme en schema heb.![]()
Ik stallde met SS al na een maandquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoop wel dat ik de progressie van SS vol kan houden in de cut, zeker nu ik met 5kg omhoog ga per training met squat en DL
Daarna knieblessure en schouderblessure en 3 maanden geen hoer kunnen doen. Deze week weer rustig begonnen!![]()
Heb net wel een goede variatie op rijst met kip gemaakt. Ipv het standaard zakje groente heb ik er er nu (voorgesneden) witte kool bij gegeten. Dus eerst de kip inwrijven met een zakje kipkruiden en doe flink wat peper en wat zout over de wiite kool. Als de kip goed is gooi je de wiite kool dr bij en even mee laten bakken :p
Ik vond het wel een goede afwisseling. En niet duur, heb gelijk voor drie dagen gemaakt.![]()
Betet eten en beter rusten, dan stall je dit keer niet na een maand. Misschien op de ohp maar zeker niet op je squat en deadlift.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:13 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ik stallde met SS al na een maand
Daarna knieblessure en schouderblessure en 3 maanden geen hoer kunnen doen. Deze week weer rustig begonnen!Behulpzaam als een waterkraan.
squat en deadlift zijn ook zwaar overratedThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Nu met argumentatie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:44 schreef ChesterPerry het volgende:
squat en deadlift zijn ook zwaar overratedBehulpzaam als een waterkraan.
Je kan precies dezelfde spiergroep trainen met andere oefeningen die een stuk beter voor je zijn dan die 2, ook blessuregevoeligThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Je kan precies dezelfde spiergroep trainen met andere oefeningen die een stuk beter voor je zijn dan die 2, ook blessuregevoelig
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
onrullevante afbeelding eigenlijkThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Alleen zijn de losse oefeningen imo wel de mooiste om te doen, omdat er ook een beetje techniek en coördinatie bij komt kijken. Blessuregevoelig ja, maar alleen bij verkeerde techniek, en dat is vaak het euvel als men te zwaar gaat trainen en gaat cheaten op form.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Je kan precies dezelfde spiergroep trainen met andere oefeningen die een stuk beter voor je zijn dan die 2, ook blessuregevoelig![]()
1 woord: compound.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Je kan precies dezelfde spiergroep trainen met andere oefeningen die een stuk beter voor je zijn dan die 2, ook blessuregevoelig![]()
Ja, mag je aan de leg extension, leg press, dit ding voor je glutus, back extension, vertical pull, adductor machine (benen naar binnen knijpen), abductor machine (benen naar buiten drukken), nog iets zoeken voor je kuiten en hamstrings.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Je kan precies dezelfde spiergroep trainen met andere oefeningen die een stuk beter voor je zijn dan die 2, ook blessuregevoelig
En dan kun je uiteindelijk nog niet even zware dingen optillen als mensen die wel DL en SQ doen (ik train zelf hoofdzakelijk voor de kracht, niet de looks).
Nee, doe mij maar efficient met tijd, gewicht en mijn lichaam omgaan.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Lidl word eindelijk een e het winkel. Nog even en het is hetzelfde als in Duitlsland.
Ongebrande ongezouten cashews
Veel vers ook inmiddels.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Shrugs in smith voor t eerst gedaan, voorheen met dumbells, vind met dumbells veer kutter voor mn handen, smith shrugs dus een blijvertje![]()
Nou het is zover. Ivm beschikbare tijd en het wat cardio 'moeten' gaan doen, toch maar op een split over en eens kijken wat dat doet. Hersteltijden van mijn fullbody beginnen inmiddels ook te lang te worden. Bijna een week nodig tussen twee trainingen om voluit te kunnen gaan. Voordeel is ook dat ik de dag van een bepaalde spiergroep beter kan afstemmen op de rest van mijn activiteiten in een week.
Andere optie is fb blijven doen met 1 oefening per groep per keer, maar dat zie ik ook niet zitten.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Kan me niet voorstellen die zijn giftig namelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:08 schreef stinkie het volgende:
Lidl word eindelijk een e het winkel. Nog even en het is hetzelfde als in Duitlsland.
Ongebrande ongezouten cashews
Veel vers ook inmiddels.![]()
Als je dumbells zo kut vindt, waarom gebruik je dan geen barbell?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef mtchel112 het volgende:
Shrugs in smith voor t eerst gedaan, voorheen met dumbells, vind met dumbells veer kutter voor mn handen, smith shrugs dus een blijvertjeSoukidan op je oogbal.![]()
Ik vind Smith ook fijner dan barbells. Eerst deed ik het gewoon met 25kg plates maar die zijn te licht/daar ben ik nu te sterk voorquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:24 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Als je dumbells zo kut vindt, waarom gebruik je dan geen barbell?![]()
Eh? Smith is toch gewoon een barbell op een rails?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind Smith ook fijner dan barbells. Eerst deed ik het gewoon met 25kg plates maar die zijn te licht/daar ben ik nu te sterk voorSoukidan op je oogbal.![]()
Smith kun je zo vastzetten, met dumbells moest ik ze steeds terugleggen en pakken etc, smith wat fijner aan je handen![]()
Wat is giftig, ongebrande cashewnoot? Je bent gek. Ik eet dat spul al sinds m'n jeugd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen die zijn giftig namelijk.
Aha, het omhulsel van de noot is giftig. Daarom moet je noot goed drogen (m'n opa legde ze altijd op het dak van het kippenhok en dan moet je een paar weken wachten). Daarna kan je het ding zo opentikken met een hamertje en dan eet je de noot op. M'n ouders zitten hier gelijk hun jeugd te herleven.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die kerel is ziek lang, 1.96m! Wel respect voor hemquote:![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Maandag ook weer twee van die eikels die continu rondliepen alsof ze ontstoken oksels hadden.![]()
![]()
![]()
Oef, rug brand
Voelt wel incompleet aan, maar wat dieper gaan is ook wel lekker. Mooi binnen half uur KT gebleven, dus nog wat extra's gedaan.
Schema wordt komende weken:
MA benen
- squat
- deadlift
- calves extension
mss nog een apparaat erbij.
+ triceps 1 set tot failure
WO rug (net gedaan dus)
- barbell row
- rackpull
- dumbell row
+ schouders 1 set tot failure
VR/weekend borst
- decline benchpress
- flat flies
- inclined dumbell press
- biceps tot failure
Per spier een extra oefening tov fullbody en biceps/triceps erbij.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
hij is 1.80m, gekquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef FootieB het volgende:
[..]
Die kerel is ziek lang, 1.96m! Wel respect voor hem![]()
Ja jezus hier ook altijd. Dikke imaginary lat syndrome. Het zijn ook altijd minimaal 20% BF endo's die er zo bijlopen. Ecto's zie ik nooit met een ILS, juist altijd van die chubby manlets.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Maandag ook weer twee van die eikels die continu rondliepen alsof ze ontstoken oksels hadden.![]()
Haha oh. Op wiki staat dat hij 1.96 is en in die docu zeggen ze ook dat hij zijn lengte mee heeft maar voor de rest niet echt in proportie is. Maar zijn lengte imponeert.quote:![]()
euh, 20 jaar geleden, keek ik op hem neer toen hij voor me stond met mijn 1.83 mquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef FootieB het volgende:
[..]
Haha oh. Op wiki staat dat hij 1.96 is en in die docu zeggen ze ook dat hij zijn lengte mee heeft maar voor de rest niet echt in proportie is. Maar zijn lengte imponeert.
schijnbaar helpen die groeihormonen goed.![]()
lel, een look a like zeker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
euh, 20 jaar geleden, keek ik op hem neer toen hij voor me stond met mijn 1.83 m
schijnbaar helpen die groeihormonen goed.
Hij is groter dan Arnie:
Soukidan op je oogbal.![]()
nope, 20 jaar geleden op de bb beurs in essen en ik had geen plateau zolen aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef Yamcha het volgende:
[..]
lel, een look a like zeker.
Hij is groter dan Arnie:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lou Ferrigno's height is 6ft 3in (191 cm)
Peak height was 6ft 4.5in (194 cm)
Nu dat opgelost is kunnen we weer verder.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ja, maar met een barbell kom ik sneller tegen mijn ballen aan. Gewoon meer balans in de Smith, kan best.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Eh? Smith is toch gewoon een barbell op een rails?![]()
1.85m tops, stond hij voor jou?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef Seam het volgende:
Lou Ferrigno's height is 6ft 3in (191 cm)
Peak height was 6ft 4.5in (194 cm)
Nu dat opgelost is kunnen we weer verder.![]()
Gisteren even een deload gedaan op mijn squat. Ik merkte dat ik teveel met mijn rug ging liften, dus terug gestapt naar 87.5kg met stricte form. Ik kon bijna niet meer staan na mijn workout; toch wel even wat anders als je je echt focused op je quads
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Gisteren maar eens een belt geprobeerd en 100x3 gesquat. Nooit verwacht de 100 te bereiken toen ik met 30kg in de Smith begon
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
lekker he.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:43 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren even een deload gedaan op mijn squat. Ik merkte dat ik teveel met mijn rug ging liften, dus terug gestapt naar 87.5kg met stricte form. Ik kon bijna niet meer staan na mijn workout; toch wel even wat anders als je je echt focused op je quads
Nou wachten op je DOMS en er van genieten![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 24-01-2013 08:25:02 ]![]()
Gisteren weer de 100 niet gehaald met squat. Dat lijkt me echt maar eens in de 2 a 3 weken goed te lukken (goede vorm en 3 sets van min. 8 reps)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Wat betekent een trillende spier eigenlijk? Heb dinsdag getraind, en nu last van een trillende quad. Best apart gevoel.![]()
Bij mij werkte het altijd om dan bijvoorbeeld de squad hoger te pakken met minder reps(bv. 3*5*105kg). En dan de week daarop week 8*100 om zo over een plateau heen te komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:51 schreef stinkie het volgende:
Gisteren weer de 100 niet gehaald met squat. Dat lijkt me echt maar eens in de 2 a 3 weken goed te lukken (goede vorm en 3 sets van min. 8 reps)![]()
Heb ik ook wel eens, volgens mij kan het geen kwaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:14 schreef FootieB het volgende:
Wat betekent een trillende spier eigenlijk? Heb dinsdag getraind, en nu last van een trillende quad. Best apart gevoel.![]()
Ik heb dat vaak in mijn lats, meestal alleen rechts.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:14 schreef FootieB het volgende:
Wat betekent een trillende spier eigenlijk? Heb dinsdag getraind, en nu last van een trillende quad. Best apart gevoel.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Telegraaf over hoofdschoppers:roid rage ?quote:“Hij is de laatste tijd steeds meer gaan trainen en gebruikte daarbij pilletjes en poedertjes. Hij werd steeds agressiever. Ik ben nog een keer iets met hem wezen drinken, maar toen begon hij het hele café uit te dagen.”
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Je zou het bijna denken ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Telegraaf over hoofdschoppers:
[..]
roid rage ?![]()
![]()
En dan zo'n waardeloos fysiek hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Telegraaf over hoofdschoppers:
[..]
roid rage ?
![]()
Een goede testosteron booster.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
Pilletjes en poedertjes. Ja een multi en creatine zeker.
![]()
![]()
Zo, en dan gister na een heerlijke schouders+buik training kreeg ik rond een uur of 22:00 opeens onwijze spierpijn in mijn quads. En vanochtend stond ik dan op, 39.5 graden koorts. Hoppa! Heel m'n lichaam gammel met spierpijn.![]()
De koppigheidquote:
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Alpja muscles brah, ik spuit nu een halve liter zaad sinds ik dat gebruikquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe inderdaad. Of hij had een van die nieuwe test boosters van B&F geprobeerd.
![]()
Ik had gister ook erge spierpijn in mijn quads maar normaal nooit spierpijn, echt gaar. Voel me nu al beter en heb gellukig goed gegeten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:00 schreef deman13 het volgende:
Zo, en dan gister na een heerlijke schouders+buik training kreeg ik rond een uur of 22:00 opeens onwijze spierpijn in mijn quads. En vanochtend stond ik dan op, 39.5 graden koorts. Hoppa! Heel m'n lichaam gammel met spierpijn.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Gelukkig, hopelijk ik ook snel! Komt mij morgen echt kut uit. morgen een vier uur durend tentamen....quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:52 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik had gister ook erge spierpijn in mijn quads maar normaal nooit spierpijn, echt gaar. Voel me nu al beter en heb gellukig goed gegeten.![]()
pure teleurstelling ja,quote:
1) hijwas mijn held in die serie
2) het leek of ie 2,5 meter groot was, in die serie
3) tegenover de hulk staan en je ooghoogte ligt hoger dan die van hem![]()
4) langer dan de hulk zijn![]()
5) wat een oplichter, ik gewoon langer dan de hulk
6) het was in 1991, vandaar dat ik het goed onthouden heb.
7) groeihormonen werken dus wel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: