Alleen zijn de losse oefeningen imo wel de mooiste om te doen, omdat er ook een beetje techniek en coördinatie bij komt kijken. Blessuregevoelig ja, maar alleen bij verkeerde techniek, en dat is vaak het euvel als men te zwaar gaat trainen en gaat cheaten op form.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Je kan precies dezelfde spiergroep trainen met andere oefeningen die een stuk beter voor je zijn dan die 2, ook blessuregevoelig
1 woord: compound.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Je kan precies dezelfde spiergroep trainen met andere oefeningen die een stuk beter voor je zijn dan die 2, ook blessuregevoelig
Ja, mag je aan de leg extension, leg press, dit ding voor je glutus, back extension, vertical pull, adductor machine (benen naar binnen knijpen), abductor machine (benen naar buiten drukken), nog iets zoeken voor je kuiten en hamstrings.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Kan me niet voorstellen die zijn giftig namelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:08 schreef stinkie het volgende:
Lidl word eindelijk een e het winkel. Nog even en het is hetzelfde als in Duitlsland.
Ongebrande ongezouten cashews
Veel vers ook inmiddels.
Als je dumbells zo kut vindt, waarom gebruik je dan geen barbell?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef mtchel112 het volgende:
Shrugs in smith voor t eerst gedaan, voorheen met dumbells, vind met dumbells veer kutter voor mn handen, smith shrugs dus een blijvertje
Ik vind Smith ook fijner dan barbells. Eerst deed ik het gewoon met 25kg plates maar die zijn te licht/daar ben ik nu te sterk voorquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:24 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Als je dumbells zo kut vindt, waarom gebruik je dan geen barbell?
Eh? Smith is toch gewoon een barbell op een rails?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind Smith ook fijner dan barbells. Eerst deed ik het gewoon met 25kg plates maar die zijn te licht/daar ben ik nu te sterk voor
Wat is giftig, ongebrande cashewnoot? Je bent gek. Ik eet dat spul al sinds m'n jeugd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen die zijn giftig namelijk.
Die kerel is ziek lang, 1.96m! Wel respect voor hemquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Maandag ook weer twee van die eikels die continu rondliepen alsof ze ontstoken oksels hadden.
hij is 1.80m, gekquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef FootieB het volgende:
[..]
Die kerel is ziek lang, 1.96m! Wel respect voor hem
Ja jezus hier ook altijd. Dikke imaginary lat syndrome. Het zijn ook altijd minimaal 20% BF endo's die er zo bijlopen. Ecto's zie ik nooit met een ILS, juist altijd van die chubby manlets.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Maandag ook weer twee van die eikels die continu rondliepen alsof ze ontstoken oksels hadden.
Haha oh. Op wiki staat dat hij 1.96 is en in die docu zeggen ze ook dat hij zijn lengte mee heeft maar voor de rest niet echt in proportie is. Maar zijn lengte imponeert.quote:
euh, 20 jaar geleden, keek ik op hem neer toen hij voor me stond met mijn 1.83 mquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef FootieB het volgende:
[..]
Haha oh. Op wiki staat dat hij 1.96 is en in die docu zeggen ze ook dat hij zijn lengte mee heeft maar voor de rest niet echt in proportie is. Maar zijn lengte imponeert.
lel, een look a like zeker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
euh, 20 jaar geleden, keek ik op hem neer toen hij voor me stond met mijn 1.83 m
schijnbaar helpen die groeihormonen goed.
nope, 20 jaar geleden op de bb beurs in essen en ik had geen plateau zolen aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef Yamcha het volgende:
[..]
lel, een look a like zeker.
Hij is groter dan Arnie:
[ afbeelding ]
Ja, maar met een barbell kom ik sneller tegen mijn ballen aan. Gewoon meer balans in de Smith, kan best.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Eh? Smith is toch gewoon een barbell op een rails?
1.85m tops, stond hij voor jou?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef Seam het volgende:
Lou Ferrigno's height is 6ft 3in (191 cm)
Peak height was 6ft 4.5in (194 cm)
Nu dat opgelost is kunnen we weer verder.
lekker he.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:43 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren even een deload gedaan op mijn squat. Ik merkte dat ik teveel met mijn rug ging liften, dus terug gestapt naar 87.5kg met stricte form. Ik kon bijna niet meer staan na mijn workout; toch wel even wat anders als je je echt focused op je quads
Bij mij werkte het altijd om dan bijvoorbeeld de squad hoger te pakken met minder reps(bv. 3*5*105kg). En dan de week daarop week 8*100 om zo over een plateau heen te komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:51 schreef stinkie het volgende:
Gisteren weer de 100 niet gehaald met squat. Dat lijkt me echt maar eens in de 2 a 3 weken goed te lukken (goede vorm en 3 sets van min. 8 reps)
Heb ik ook wel eens, volgens mij kan het geen kwaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:14 schreef FootieB het volgende:
Wat betekent een trillende spier eigenlijk? Heb dinsdag getraind, en nu last van een trillende quad. Best apart gevoel.
Ik heb dat vaak in mijn lats, meestal alleen rechts.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:14 schreef FootieB het volgende:
Wat betekent een trillende spier eigenlijk? Heb dinsdag getraind, en nu last van een trillende quad. Best apart gevoel.
roid rage ?quote:“Hij is de laatste tijd steeds meer gaan trainen en gebruikte daarbij pilletjes en poedertjes. Hij werd steeds agressiever. Ik ben nog een keer iets met hem wezen drinken, maar toen begon hij het hele café uit te dagen.”
Je zou het bijna denken ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Telegraaf over hoofdschoppers:
[..]
roid rage ?
En dan zo'n waardeloos fysiek hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Telegraaf over hoofdschoppers:
[..]
roid rage ?
Een goede testosteron booster.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
Pilletjes en poedertjes. Ja een multi en creatine zeker.
De koppigheidquote:
Alpja muscles brah, ik spuit nu een halve liter zaad sinds ik dat gebruikquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe inderdaad. Of hij had een van die nieuwe test boosters van B&F geprobeerd.
Ik had gister ook erge spierpijn in mijn quads maar normaal nooit spierpijn, echt gaar. Voel me nu al beter en heb gellukig goed gegeten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:00 schreef deman13 het volgende:
Zo, en dan gister na een heerlijke schouders+buik training kreeg ik rond een uur of 22:00 opeens onwijze spierpijn in mijn quads. En vanochtend stond ik dan op, 39.5 graden koorts. Hoppa! Heel m'n lichaam gammel met spierpijn.
Gelukkig, hopelijk ik ook snel! Komt mij morgen echt kut uit. morgen een vier uur durend tentamen....quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:52 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik had gister ook erge spierpijn in mijn quads maar normaal nooit spierpijn, echt gaar. Voel me nu al beter en heb gellukig goed gegeten.
pure teleurstelling ja,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |