do itquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:24 schreef Bendoe het volgende:
Vandaag proberen 60 kg 3x5 te benchen, bodyweight
Not sure if trolling... but...quote:
Ik wil eerst mijn lifts een stuk hoger hebben en strength gainen, een soort rippetoe-achtige methode voor kracht dus.quote:
Een spier 3x per week trainen op 90% van mijn 1rm zal me meer opleveren dan meer sets en oefeningen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Te weinig oefeningen naar mijn idee. Daarnaast doe je maar 3 sets per onderdeel.
Uiteindelijk vlakt je progressie altijd uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoop wel dat ik de progressie van SS vol kan houden in de cut, zeker nu ik met 5kg omhoog ga per training met squat en DL
Ik zat voor mn pauze op 150kg squat en ging nog steeds omhoog elke trainingquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:52 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Uiteindelijk vlakt je progressie altijd uit.
Hij squat en deadlift niet eens. Maarja genoeg roids dus hij groeit toch wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook wel leuk schema van die gast:
http://getmascular.blogsp(...)orkout-and-diet.html
lol zou hetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Roids?
Zeg het maar jongens.
Ik stallde met SS al na een maandquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoop wel dat ik de progressie van SS vol kan houden in de cut, zeker nu ik met 5kg omhoog ga per training met squat en DL
Betet eten en beter rusten, dan stall je dit keer niet na een maand. Misschien op de ohp maar zeker niet op je squat en deadlift.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:13 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ik stallde met SS al na een maand
Daarna knieblessure en schouderblessure en 3 maanden geen hoer kunnen doen. Deze week weer rustig begonnen!
Nu met argumentatie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:44 schreef ChesterPerry het volgende:
squat en deadlift zijn ook zwaar overrated
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Je kan precies dezelfde spiergroep trainen met andere oefeningen die een stuk beter voor je zijn dan die 2, ook blessuregevoelig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |