Ik kan dat alleen met naaldhakken aan, maarja volgens mij is dat opzich wel het beste.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef -Menn0- het volgende:
Als we het hier over squatten hebben, praten we dan over ass to the ground of parallel? Ik ben nu echt bezig met kont tegen je kuiten en dan pas omhoog. Stond zo'n dude me dinsdag afkeurend aan te kijken en ging daarna zelf squatten met dubbele gewicht maar kwam amper tot parallel. Squat hoort toch gewoon helemaal met de booty op de kuitjes te zijn?
Oh das wel een kut timing ja, veel succes met je tentamen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:57 schreef deman13 het volgende:
[..]
Gelukkig, hopelijk ik ook snel! Komt mij morgen echt kut uit. morgen een vier uur durend tentamen....
ass to the ground om het zo maar te zeggen lukt me zeker weten niet daar zijn mn hamstrings veel te kort voor, wel ga ik net below parallel, maar goed ik squat ook pas een maandje ofzo dus eerst mn form en gewichten om hoog zien te krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef -Menn0- het volgende:
Als we het hier over squatten hebben, praten we dan over ass to the ground of parallel? Ik ben nu echt bezig met kont tegen je kuiten en dan pas omhoog. Stond zo'n dude me dinsdag afkeurend aan te kijken en ging daarna zelf squatten met dubbele gewicht maar kwam amper tot parallel. Squat hoort toch gewoon helemaal met de booty op de kuitjes te zijn?
Ben ook al wat kalmer aan gaan eten; anders ben ik zo in de zomer nog steeds vet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
Dat feel wanneer je niet meer aankomt van 3500kcal op trainingsdagen, 3300 op rustdagen.
Brb 3750/3500, het is verdomme bijna een fulltime baan dat eten.
Thx, net ff naar de dokter geweest. Amandel ontsteking. FML.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:15 schreef esv7 het volgende:
[..]
Oh das wel een kut timing ja, veel succes met je tentamen.
Keel of neus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:43 schreef deman13 het volgende:
[..]
Thx, net ff naar de dokter geweest. Amandel ontsteking. FML.
Dit. En als je goed oplet / het aanvoel tijdens de squat dan voel je dat ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Zith het volgende:
Je moet zo laag gaan dat je hamstings nog wel geactiveerd blijven (bij ATG verliezen ze spanning en daardoor is je kniegewricht minder stabiel omdat hamstring = antagonist van de quads), vaak is dat net onder parallel.
Precies. En Arnold was/is maar 1.80m. Dat lengteverschil is ook de reden geweest dat Lou en niet Arnold de hoofdrol van de hulk film kreeg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef Seam het volgende:
Lou Ferrigno's height is 6ft 3in (191 cm)
Peak height was 6ft 4.5in (194 cm)
Nu dat opgelost is kunnen we weer verder.
http://starnews.cinenews.be/nl/sterren/Arnold-Schwarzenegger/quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Precies. En Arnold was/is maar 1.80m. Dat lengteverschil is ook de reden geweest dat Lou en niet Arnold de hoofdrol van de hulk film kreeg.
(ken uw klassiekers).
Goede site. Lees hier ook eens de bio van Lou.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:34 schreef Snakey het volgende:
Hier ook. http://www.buildmybody.nl(...)a+%26amp%3B+Stats%3A
Nee joh. Ik heb geen idee. Ik google wat en post het. Het kan me geen bips schelen wie hoe lang was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Goede site. Lees hier ook eens de bio van Lou.
zonder benen is dat een stuk makkelijkerquote:
Arnie heb ik ook ontmoet en kan ik dus bevestigenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://starnews.cinenews.be/nl/sterren/Arnold-Schwarzenegger/
1.88 dus, volgens hullie.
Ik wilde juist 90kg halen eind februari, maar dat gaat nu niet meer lukken denk ik. Nog 2.2kg te gaan in anderhalve maand.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ben ook al wat kalmer aan gaan eten; anders ben ik zo in de zomer nog steeds vet.
Heb altijd hele lenige benen gehad dus ik kan het met hakken op de vloer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:53 schreef Lewinsky het volgende:
[..]
Ik kan dat alleen met naaldhakken aan, maarja volgens mij is dat opzich wel het beste.
Aah ok ik zal er op letten volgende keer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Zith het volgende:
Je moet zo laag gaan dat je hamstings nog wel geactiveerd blijven (bij ATG verliezen ze spanning en daardoor is je kniegewricht minder stabiel omdat hamstring = antagonist van de quads), vaak is dat net onder parallel.
+1quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef slacker_nl het volgende:
A small squat for you, a giant squat for me. Na zes weken gips, twee weken ziekenhuis en een week rust, vandaag body weight squats gedaan! Met andere woorden, zonder een bar, gewoon ik in m'n slaapkamer, 3x10. Ik ben blij!
heh; klote gevoel is dat dan, al die progress ineens "tenietgedaan"quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef slacker_nl het volgende:
A small squat for you, a giant squat for me. Na zes weken gips, twee weken ziekenhuis en een week rust, vandaag body weight squats gedaan! Met andere woorden, zonder een bar, gewoon ik in m'n slaapkamer, 3x10. Ik ben blij!
Nope. Ik doe wel en praatje, maar heel kort. Tenzij je me buiten een training aanspreekt, niet als ik aan het trainen ben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben jullie wel is dat je te veel praat tijdens het trainen omdat je iemand tegen komt die zich ook bezig houdt met liften? Daardoor duurt een training soms bijna 2 uur ipv 1 uur
Heh; dan valt het wel mee inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef slacker_nl het volgende:
Het voelt niet kut, het voelt bevrijdend. Vandaag ook zonder krukken een beetje gewaggeld. Opnieuw leren lopen, die 3 a 4cm kuit weer erbij kweken (gemeten voor de steunkousen ivm trombosebeen) is het eerste doel. Alles gaat gewoon weer naar nul, daar heb ik 9 weken over kunnen nadenken en moeten accepteren. Niet terugkijken, only look forward
Yep. Je hebt niks anders.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef slacker_nl het volgende:
Niet terugkijken, only look forward
Heb vaak als ik een rek met iemand deel dat ik tijdens het rusten veel praat waardoor ik veel langer rust dan nodigquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope. Ik doe wel en praatje, maar heel kort. Tenzij je me buiten een training aanspreekt, niet als ik aan het trainen ben.
Hoeveel gram eiwit neem jij dan per dag?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag 5 shakes moeten drinken doordat ik de kip verneukt had.Alsnog 50 gr. te weinig eiwitten maar zit al op m'n kcal limiet. #Shreddingboiproblems. Gaat goeie diarree worden zo dadelijk.
Waarom is het toch zo dat twee dagen na mijn squat workout de roltrappen er altijd collectief mee stoppen? Er is hier op het station echt een tering-lange roltrap. Uiteraard moest ik met flinke squat DOMS naar beneden toen ik erachter kwam dat dat onding stilstondquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekker he.
Nou wachten op je DOMS en er van genieten![]()
![]()
Omdat je met teveel striae geen sponsor vindt en nooit pro wordtquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom hebben die pro bodybuilders/fiitness modellen nooit striae? wordt dat weggeshopt of gebruiken die make-up of iets dergelijks? kan toch bijna niet dat je dat niet hebt
Als iemand zich serieus bezig houdt met liften, praat hij juist weinig omdat hij vlamhard aan het liften isquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben jullie wel is dat je te veel praat tijdens het trainen omdat je iemand tegen komt die zich ook bezig houdt met liften? Daardoor duurt een training soms bijna 2 uur ipv 1 uur
Een dag is niks, probeer een maand of twee als je ineens een shaker onder je bed vindt en denkt dat het wel mee zal vallenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waarom is het toch zo dat twee dagen na mijn squat workout de roltrappen er altijd collectief mee stoppen? Er is hier op het station echt een tering-lange roltrap. Uiteraard moest ik met flinke squat DOMS naar beneden toen ik erachter kwam dat dat onding stilstond
En even wat anders; ik kwam er vandaag achter dat ik mijn shaker gisteren was vergeten te wassen. Die lucht!!!
Kijk maar uit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een dag is niks, probeer een maand of twee als je ineens een shaker onder je bed vindt en denkt dat het wel mee zal vallen
Als een vriend van me van neestortende vliegtuigen droomt vlieg ik niet die week. Elke keer als hij zo'n droom heeft gaat er iets mis met een vliegtuig ergens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waarom is het toch zo dat twee dagen na mijn squat workout de roltrappen er altijd collectief mee stoppen?
Target is 200 - 220 gr.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:46 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hoeveel gram eiwit neem jij dan per dag?
Daarom iedere dag dus met heet water en een druppeltje dreftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Kijk maar uit.
Zo'n beetje alle beruchte BBQbacteriën houden ook van de eiwitjes in je shake.
Misschien moet ik stoppen met squatten. Dan doen de roltrappen het tenminste weerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als een vriend van me van neestortende vliegtuigen droomt vlieg ik niet die week. Elke keer als hij zo'n droom heeft gaat er iets mis met een vliegtuig ergens.
Combinatie van verhoogde testosteron door het trainen en het zweten. Heb zelf vooral acne op m'n bovenbenen. Mijn rug, borst en gezicht zijn er gelukkig redelijk vrij van.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 04:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wel raar dat zodra ik weer train de acne op mijn borst en rug ook weer terug komt. Het is niet zware acne vaak maar 2-4 puisten maar toch irritant
Was je van plan om een kilo kip weg te kauwen ofzo? Of trek gewoon een blikkie tonijn los ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag 5 shakes moeten drinken doordat ik de kip verneukt had.Alsnog 50 gr. te weinig eiwitten maar zit al op m'n kcal limiet. #Shreddingboiproblems. Gaat goeie diarree worden zo dadelijk.
Alleen als ik m'n neef er ook is, die houd van kwekken. Met de rest gewoon snelle chit-chat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die bruine schoensmeer doet wonderen natuurlijk. En vanaf een metertje of 5 de zaal in zie je die straie heus niet meer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom hebben die pro bodybuilders/fiitness modellen nooit striae? wordt dat weggeshopt of gebruiken die make-up of iets dergelijks? kan toch bijna niet dat je dat niet hebt
Eiwitten zijn overrated. Je groeit ook als je alleen een kcal surplus hebt. Je hebt geen 200 gram eiwitten nodig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Was je van plan om een kilo kip weg te kauwen ofzo? Of trek gewoon een blikkie tonijn los ofzo.
5 shakes, wat een kwats.
Ik snap niet dat je niet gewoon spuiten hebt meegekregen tegen een trombose been. Is het ziekenhuis niet gewoon fout geweest in de behandeling?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef slacker_nl het volgende:
Het voelt niet kut, het voelt bevrijdend. Vandaag ook zonder krukken een beetje gewaggeld. Opnieuw leren lopen, die 3 a 4cm kuit weer erbij kweken (gemeten voor de steunkousen ivm trombosebeen) is het eerste doel. Alles gaat gewoon weer naar nul, daar heb ik 9 weken over kunnen nadenken en moeten accepteren. Niet terugkijken, only look forward
Het zijn juist andere mensen die mij van mijn training afhouden met hun gezeik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Daarom als een autist oordoppen in en in het luchtledige staren. Of alvast gegevens invoeren in Jefit of FOK!ken tussendoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het zijn juist andere mensen die mij van mijn training afhouden met hun gezeik.
Dit. Sociaal doen in de gym is overrated. Verder moet ik dit shirt nog regelen:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom als een autist oordoppen in en in het luchtledige staren. Of alvast gegevens invoeren in Jefit of FOK!ken tussendoor.
Echt he.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom als een autist oordoppen in en in het luchtledige staren. Of alvast gegevens invoeren in Jefit of FOK!ken tussendoor.
Dat vind ik ook irritant, maar het is wel een beetje overdreven om dan meteen naar huis te gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:07 schreef stinkie het volgende:
maandag vriendin van vrouw. Zal ik fotootje maken van je, leuk voor je vrouw. Terwijl ik in de opgaande deel van een squat zat. Was al niet veel die dag en meteen klaar met trainen. Omgekleed en naar huis gegaan.
iemand aanspreken midden in een set
Ik ben lekker thuis m'n noobgains aan het maken, geen last van storende mensen. Lekker hard m'n eigen muziek aan en gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:07 schreef stinkie het volgende:
maandag vriendin van vrouw. Zal ik fotootje maken van je, leuk voor je vrouw. Terwijl ik in de opgaande deel van een squat zat. Was al niet veel die dag en meteen klaar met trainen. Omgekleed en naar huis gegaan.
iemand aanspreken midden in een set
Was al kut training, als er dan iemand om heen loopt te draaien ben ik weg. Dag later even goede training gedaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat vind ik ook irritant, maar het is wel een beetje overdreven om dan meteen naar huis te gaan.
Misschien heb je het al gepost, maar heb je een homegym?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik ben lekker thuis m'n noobgains aan het maken, geen last van storende mensen. Lekker hard m'n eigen muziek aan en gaan
Hahaha nee zou ik wel willen, heb alleen een paar dumbbels en dat is voorlopig nog wel ff genoeg. Pullups aan het frame van de garagedeur en meer heb ik voorlopig niet nodig, het is nogal slappe hap bij me, maar het gaat steeds beterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Misschien heb je het al gepost, maar heb je een homegym?
Dadelijk schouders benen trainen, kijken hoe het ervoor staat met mijn MP en squat.
En uiteindelijk wel naar een gym om te trainen neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Hahaha nee zou ik wel willen, heb alleen een paar dumbbels en dat is voorlopig nog wel ff genoeg. Pullups aan het frame van de garagedeur en meer heb ik voorlopig niet nodig, het is nogal slappe hap bij me, maar het gaat steeds beter
Ik zie dat jij ook 1.90 bent, ik weeg zelf 90kg. Mijn squat is momenteel ook 110, mijn deadlift is 160 waar jouwes 130 is, en mijn Benchpress is 85, waar jouwes 110 is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:05 schreef CarbonC het volgende:
Het betere homegym werk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zit er dik in, zal een keer op een of andere manier tegen een plafond aan lopen met de mogelijkheden die ik hier thuis heb, en zal dan toch verder willen gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:09 schreef Questular het volgende:
[..]
En uiteindelijk wel naar een gym om te trainen neem ik aan?
Hoeveel kg dumbells heb je dan? Kan je inderdaad veel mee doen, maar je snapt zelf denk ik ook wel dat je in een (fatsoenlijke) gym gewoon tien keer zo veel mogelijkheden hebt..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Hahaha nee zou ik wel willen, heb alleen een paar dumbbels en dat is voorlopig nog wel ff genoeg. Pullups aan het frame van de garagedeur en meer heb ik voorlopig niet nodig, het is nogal slappe hap bij me, maar het gaat steeds beter
15 kg. Voorlopig nog genoeg. Doe nu P90X, van de Tell Sell reclame, om een beetje rustig mee te beginnen, combinatie kracht en cardio. Daarnaast badminton ik ongeveer 2 uur in de week.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hoeveel kg dumbells heb je dan? Kan je inderdaad veel mee doen, maar je snapt zelf denk ik ook wel dat je in een (fatsoenlijke) gym gewoon tien keer zo veel mogelijkheden hebt..
P90X is wel erg zwaar voor beginners. Is een super programma, niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:46 schreef Champy het volgende:
hijnlijk heeft iedereen zijn mening wel klaar over een fitnessprogramma van Tell Sell, maar goed, je moet ergens beginnen, en ik merk dat het wel werkt. Ben in 6 weken rond mijn
Wat een troep product, veel te veel belasting voor je spieren en gewrichten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:43 schreef Snakey het volgende:
Telsell maakt het nu wel erg bont zie ik net. http://www.telsell.com/nl(...)fault.aspx?phid=1822
Gewoon een kleine crosstrainer, waarbij ze afraden enige spiertraining te doen omdat dat je gewrichten zou overbelasten.
top productquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat een troep product, veel te veel belasting voor je spieren en gewrichten.
Ik gebruik al jaren dit
[ afbeelding ]
Making all kinda gains with that shit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat een troep product, veel te veel belasting voor je spieren en gewrichten.
Ik gebruik al jaren dit
[ afbeelding ]
Je had een gebroken midden voet beentje toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef slacker_nl het volgende:
Elke dag uitkoken dat ding, anders loop je elke dag bacteriën naar binnen de gooien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daarom iedere dag dus met heet water en een druppeltje dreft
Wisselend. Ligt eraan hoe zwaar ik begin.quote:
Ja, en een longembolie. Dus onze situatie is niet echt te vergelijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je had een gebroken midden voet beentje toch?
Ik had ook 6 weken gips. In week 10 was ik weer aan het suqatten en week 12 zat ik met lunges al aan een nieuw pr
Hoe kom je daar nou weer aan!?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, en een longembolie. Dus onze situatie is niet echt te vergelijken.
Door een diep veneuze trombose in m'n rechterbeen. Complicatie op complicatie. Voor zover ik weet raad zowel OLVG als AMC krachtsporten af, dus ik wil hier meer informatie over van m'n doktoren.quote:
Raden ze het af in jou geval, of gewoon voor iedereen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Door een diep veneuze trombose in m'n rechterbeen. Complicatie op complicatie. Voor zover ik weet raad zowel OLVG als AMC krachtsporten af, dus ik wil hier meer informatie over van m'n doktoren.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Raden ze het af in jou geval, of gewoon voor iedereen?
Mijn voet breuk verliep veder prima, 6 weken met stokken gelopen, daarna ging het herstel snel.
Te lezen: http://www.olvg.nl/afdeli(...)elingen2/longemboliequote:Leven na een longembolieDe meeste mensen kunnen na hun herstel weer alles doen wat zij gewend waren vóór de periode van de longembolie. Mensen die gewend waren te sporten, blijven dit doen. Een uitzondering vormen sporten zoals krachtsporten en gewichtheffen: die kunt u beter niet doen. Wandelen, hardlopen, fietsen en zwemmen vormen over het algemeen geen probleem bij patiënten die een longembolie hebben gehad.
Te lezen: http://www.amc.nl/web/Zor(...)atie/Longembolie.htmquote:Sporten die een zware, statische belasting voor het lichaam vormen, zoals krachtsporten en gewichtheffen, dienen te worden vermeden. Wandelen, hardlopen, fietsen en zwemmen vormen over het algemeen geen probleem bij patiënten die een longembolie hebben gehad.
2e handsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Even een noobvraag maar ik wil een set dumbells kopen. Hebben jullie tips voor winkels of bepaald merk oid?
Je moet even naar de Pil kijken, sommige soorten geven vrij snel trombose.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[..]
Te lezen: http://www.olvg.nl/afdeli(...)elingen2/longembolie
[..]
Te lezen: http://www.amc.nl/web/Zor(...)atie/Longembolie.htm
Ze raden het iedereen af die een longembolie heeft gehad. Ik heb over een maand een afspraak met m'n longarts, dan ga ik navragen waarom dit advies gegeven wordt.
Pil ? Ik heb trombose gehad, ik ben nu veroordeelt tot twee jaar lang steunkousen en slik voor zes maanden stollingsremmers. Mijn eerste prio is weer kunnen lopen, hardlopen en daarna pas weer krachttraining. Ik hoop namelijk op het feit dat ze (AMC/OLVG) doelen op de herstelperiode van een longembolie. En na zes maanden hoop ik dat de bloedpropjes uit m'n longaders verdwenen zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je moet even naar de Pil kijken, sommige soorten geven vrij snel trombose.
De Pil..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Pil ? Ik heb trombose gehad, ik ben nu veroordeelt tot twee jaar lang steunkousen en slik voor zes maanden stollingsremmers. Mijn eerste prio is weer kunnen lopen, hardlopen en daarna pas weer krachttraining. Ik hoop namelijk op het feit dat ze (AMC/OLVG) doelen op de herstelperiode van een longembolie. En na zes maanden hoop ik dat de bloedpropjes uit m'n longaders verdwenen zijn.
Die slik ik nietquote:
Altijd gedacht..de manier van schrijven en de emotie verhalen, dacht ik dat het een vrouw was.quote:
Ik niet. Haalt je uit je 'flow' en slecht voor de concentratie.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:52 schreef Questular het volgende:
Ik vind een beetje sociale interactie tussen de oefeningen door wel fijn .
Als je niet eens de mogelijkheid hebt om te squatten, deadliften etc., dan zou ik zsm naar een gym gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:16 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja zit er dik in, zal een keer op een of andere manier tegen een plafond aan lopen met de mogelijkheden die ik hier thuis heb, en zal dan toch verder willen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |