+1quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef slacker_nl het volgende:
A small squat for you, a giant squat for me. Na zes weken gips, twee weken ziekenhuis en een week rust, vandaag body weight squats gedaan! Met andere woorden, zonder een bar, gewoon ik in m'n slaapkamer, 3x10. Ik ben blij!
heh; klote gevoel is dat dan, al die progress ineens "tenietgedaan"quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef slacker_nl het volgende:
A small squat for you, a giant squat for me. Na zes weken gips, twee weken ziekenhuis en een week rust, vandaag body weight squats gedaan! Met andere woorden, zonder een bar, gewoon ik in m'n slaapkamer, 3x10. Ik ben blij!
Nope. Ik doe wel en praatje, maar heel kort. Tenzij je me buiten een training aanspreekt, niet als ik aan het trainen ben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben jullie wel is dat je te veel praat tijdens het trainen omdat je iemand tegen komt die zich ook bezig houdt met liften? Daardoor duurt een training soms bijna 2 uur ipv 1 uur
Heh; dan valt het wel mee inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef slacker_nl het volgende:
Het voelt niet kut, het voelt bevrijdend. Vandaag ook zonder krukken een beetje gewaggeld. Opnieuw leren lopen, die 3 a 4cm kuit weer erbij kweken (gemeten voor de steunkousen ivm trombosebeen) is het eerste doel. Alles gaat gewoon weer naar nul, daar heb ik 9 weken over kunnen nadenken en moeten accepteren. Niet terugkijken, only look forward
Yep. Je hebt niks anders.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef slacker_nl het volgende:
Niet terugkijken, only look forward
Heb vaak als ik een rek met iemand deel dat ik tijdens het rusten veel praat waardoor ik veel langer rust dan nodigquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope. Ik doe wel en praatje, maar heel kort. Tenzij je me buiten een training aanspreekt, niet als ik aan het trainen ben.
Hoeveel gram eiwit neem jij dan per dag?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag 5 shakes moeten drinken doordat ik de kip verneukt had.Alsnog 50 gr. te weinig eiwitten maar zit al op m'n kcal limiet. #Shreddingboiproblems. Gaat goeie diarree worden zo dadelijk.
Waarom is het toch zo dat twee dagen na mijn squat workout de roltrappen er altijd collectief mee stoppen? Er is hier op het station echt een tering-lange roltrap. Uiteraard moest ik met flinke squat DOMS naar beneden toen ik erachter kwam dat dat onding stilstondquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekker he.
Nou wachten op je DOMS en er van genieten![]()
![]()
Omdat je met teveel striae geen sponsor vindt en nooit pro wordtquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom hebben die pro bodybuilders/fiitness modellen nooit striae? wordt dat weggeshopt of gebruiken die make-up of iets dergelijks? kan toch bijna niet dat je dat niet hebt
Als iemand zich serieus bezig houdt met liften, praat hij juist weinig omdat hij vlamhard aan het liften isquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben jullie wel is dat je te veel praat tijdens het trainen omdat je iemand tegen komt die zich ook bezig houdt met liften? Daardoor duurt een training soms bijna 2 uur ipv 1 uur
Een dag is niks, probeer een maand of twee als je ineens een shaker onder je bed vindt en denkt dat het wel mee zal vallenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waarom is het toch zo dat twee dagen na mijn squat workout de roltrappen er altijd collectief mee stoppen? Er is hier op het station echt een tering-lange roltrap. Uiteraard moest ik met flinke squat DOMS naar beneden toen ik erachter kwam dat dat onding stilstond
En even wat anders; ik kwam er vandaag achter dat ik mijn shaker gisteren was vergeten te wassen. Die lucht!!!
Kijk maar uit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een dag is niks, probeer een maand of twee als je ineens een shaker onder je bed vindt en denkt dat het wel mee zal vallen
Als een vriend van me van neestortende vliegtuigen droomt vlieg ik niet die week. Elke keer als hij zo'n droom heeft gaat er iets mis met een vliegtuig ergens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waarom is het toch zo dat twee dagen na mijn squat workout de roltrappen er altijd collectief mee stoppen?
Target is 200 - 220 gr.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:46 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hoeveel gram eiwit neem jij dan per dag?
Daarom iedere dag dus met heet water en een druppeltje dreftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Kijk maar uit.
Zo'n beetje alle beruchte BBQbacteriën houden ook van de eiwitjes in je shake.
Misschien moet ik stoppen met squatten. Dan doen de roltrappen het tenminste weerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als een vriend van me van neestortende vliegtuigen droomt vlieg ik niet die week. Elke keer als hij zo'n droom heeft gaat er iets mis met een vliegtuig ergens.
Combinatie van verhoogde testosteron door het trainen en het zweten. Heb zelf vooral acne op m'n bovenbenen. Mijn rug, borst en gezicht zijn er gelukkig redelijk vrij van.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 04:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wel raar dat zodra ik weer train de acne op mijn borst en rug ook weer terug komt. Het is niet zware acne vaak maar 2-4 puisten maar toch irritant
Was je van plan om een kilo kip weg te kauwen ofzo? Of trek gewoon een blikkie tonijn los ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag 5 shakes moeten drinken doordat ik de kip verneukt had.Alsnog 50 gr. te weinig eiwitten maar zit al op m'n kcal limiet. #Shreddingboiproblems. Gaat goeie diarree worden zo dadelijk.
Alleen als ik m'n neef er ook is, die houd van kwekken. Met de rest gewoon snelle chit-chat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |