abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122117440
Ik heb er nog steeds last van dat mijn armen heel snel verzuren. Vooral bij military press, dumbell shoulder press, dumbell raise en andere oefeningen waarbij je gewicht omhoog duwt voel ik gewoon na een paar reps de kracht uit mijn arm wegstromen, en dan echt volledig weg... Bij benchen heb ik het veel minder. Ik merk nu dat mijn schouders best wel achter beginnen te lopen dus ik wil hier iets aan doen. Iemand tips hoe deze verzuring tegen te gaan en eventueel andere oefeningen om je schouders te trainen? zou stretchen eventueel helpen?

btw, ik heb het gevoel dat mijn bloedsomloop erg zwak is ofzo, mijn benen slapen ook heel snel als ik ze over elkaar leg en als ik 's ochtend uitslaap voel mijn lichaam helemaal verzuurd, geen idee hoe dit zit maar misschien aanleg.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  zondag 27 januari 2013 @ 16:21:51 #277
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_122118395
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:50 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
So true. Knaapjes douchen met hun Björn Borg aan, over sneu gesproken.

Voordeel is wel dat sinds de sauna verplicht naakt is, er altijd plek is :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 27 januari 2013 @ 17:40:50 #278
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_122121709
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Dat zie ik hier en op andere sites en fora nog wel eens staan. Een spier is dus niet binnen 48 uur weer hersteld, of sla ik nu dingen over?
Het herstellen/supercompensatie bedraagt voor (intensieve) krachttraining ~48 tot 96 uur. Ligt aan je leeftijd, intensiteit en voeding hoe lang deze zal duren. Daarna kan je weer trainen zonder problemen te ondervinden.

Terwijl DOMS tot wel 10 dagen kan aanhouden. Deze is niet inherent aan remodellering. Aangezien je zonder DOMS gerust je spiermassa kan vergroten.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_122122505
Een goede cooling-down werkt tegen DOMS. Daarbij vermoed ik dat je de supercompensatie niet teniet doet hiermee. Sterker nog, ik vermoed dat je het herstel alleen maar bevorderd.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet gestoord wordt door enige medische kennis en mijn aanname dus ook niet als referentie gebruikt mag worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door incompetente-palpeerder op 27-01-2013 17:59:11 (typo) ]
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_122123155
quote:

[..]

Dat zie ik hier en op andere sites en fora nog wel eens staan. Een spier is dus niet binnen 48 uur weer hersteld, of sla ik nu dingen over?
Het hangt volledig af van je genetica, of je aan de AAS zit, hoe intens je hebt getraind, hoeveelheid volume, enz enz... Er is geen eenduidig antwoord.
Of toch du vader?
  zondag 27 januari 2013 @ 18:34:22 #281
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122124285
quote:

[..]

Niemand zegt dat eiwitsynthese het hoogst is 24 uur na training behalve die studie die vastend is uitgevoerd - en dat is dan uit mijn hoofd op 3, 24 en 48 uur na training gemeten. Dus het kan best zijn dat de piek op 12 uur zat bij de testpersonen.

En zeker is er nooit gemeten dat spiersynthese het hoogst is 48 uur na training (tenzij je een bron hebt, dat lees ik graag).

Eiwitsynthese is terug naar baseline op 32-48 uur, dus het effect van je training op spiersynthese is dan al uitgewerkt.

Er zijn dan vaak nog wel allerhande andere herstelprocessen aan de gang, vandaar dat je na 48 uur nog best wel eens spierpijn kan hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 27-01-2013 18:41:09 ]
Confidence through competence
  zondag 27 januari 2013 @ 18:48:22 #282
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_122124988
Ik lees overal dat je met fullbody workout het beste 2 dagen rust achter elkaar kan houden elke week (dus ma-wo-vrij trainen en za-zo rust) maar op die 2e rustdag heb ik altijd het gevoel of ik al weer met volle kracht kan trainen
  zondag 27 januari 2013 @ 19:07:24 #283
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_122126031
Ik douch meestal wel bij de sportschool, kan ik daarna omkleden en fris verder :D. Motivatie hier valt nu tegen, meestal 2x per week nu. Ik pak dan fullbody, dat lijkt het beste te gaan.

Wordt tijd om binnenkort weer wat progressie te gaan krijgen, zit al weer even vast in de sleur. :p misschien wordt het tijd voor wat beter weer :Y
pi_122129849
Hebben jullie wel eens iets van gymshark besteld? Zo ja, hoe lang duurde t ongeveer tot t binnen was?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_122129954
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef Pastapipos het volgende:
Hebben jullie wel eens iets van gymshark besteld? Zo ja, hoe lang duurde t ongeveer tot t binnen was?
Mitchel112 heeft daar besteld. Ik wil ook nog die hoodie kopen. _O_
If not now, then when.
pi_122130192
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mitchel112 heeft daar besteld. Ik wil ook nog die hoodie kopen. _O_
Ik heb daar een vest, tanktop en mutsje besteld bijna 2 weken geleden :D
Deze lijkt me ook wel fijn, dit soort vesten zitten wel fijner dan gewone meestal.
pi_122130265
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:20 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Ik heb daar een vest, tanktop en mutsje besteld bijna 2 weken geleden :D
Deze lijkt me ook wel fijn, dit soort vesten zitten wel fijner dan gewone meestal.
Die ziet er inderdaad fijn uit ja. Welke heb je precies besteld, links.
If not now, then when.
pi_122130360
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Die ziet er inderdaad fijn uit ja. Welke heb je precies besteld, links.
Jij bestelt van xxl toch? Heb je shirts al eens geprobeerd? 5.50 is een mooie prijs, wil t misschien halen samen met die black cats met 1.3dmaa die van de week gepost was.

Dit heb ik van gymshark:

http://www.gymshark.co.uk(...)-bodybuilding-hoodie
http://www.gymshark.co.uk(...)-stringer-vest-black
http://www.gymshark.co.uk(...)roducts/gym-sock-hat
pi_122130557
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Jij bestelt van xxl toch? Heb je shirts al eens geprobeerd? 5.50 is een mooie prijs, wil t misschien halen samen met die black cats met 1.3dmaa die van de week gepost was.

Dit heb ik van gymshark:

http://www.gymshark.co.uk(...)-bodybuilding-hoodie
http://www.gymshark.co.uk(...)-stringer-vest-black
http://www.gymshark.co.uk(...)roducts/gym-sock-hat
Joa, eerder wel. Tegenwoordig bestel ik bij B&F omdat de whey beter is en XXL bepaalde producten niet meer op voorraad had die ik nodig had. Beetje dom van ze. Ze hebben heel vaak bepaalde (populaire) producten niet meer op voorraad. En nee, ik heb de shirts niet geprobeerd.

Hmm, je hebt (imo) de mooiste niet besteld: http://www.gymshark.co.uk(...)ness-gym-hoodie-grey

Die wil ik.
If not now, then when.
pi_122130717
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Joa, eerder wel. Tegenwoordig bestel ik bij B&F omdat de whey beter is en XXL bepaalde producten niet meer op voorraad had die ik nodig had. Beetje dom van ze. Ze hebben heel vaak bepaalde (populaire) producten niet meer op voorraad. En nee, ik heb de shirts niet geprobeerd.

Hmm, je hebt (imo) de mooiste niet besteld: http://www.gymshark.co.uk(...)ness-gym-hoodie-grey

Die wil ik.
Die is toffer ja, maar ik wilde er weer eens een met een rits ;p heb genoeg pullovers nu. Verzendkosten van gymshark vielen me heel erg mee, 5 euro ofzo en 2 euro meer voor express post.
pi_122130815
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Die is toffer ja, maar ik wilde er weer eens een met een rits ;p heb genoeg pullovers nu. Verzendkosten van gymshark vielen me heel erg mee, 5 euro ofzo en 2 euro meer voor express post.
Deze is ook wel vet: http://www.gymshark.co.uk(...)-bodybuilding-hoodie

Dat valt inderdaad erg mee. Mitchel vertelde dat ze in het voorjaar een hele nieuwe lijn kregen, moest super vet zijn. Ik ben benieuwd.
If not now, then when.
pi_122131075
quote:
14s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Deze is ook wel vet: http://www.gymshark.co.uk(...)-bodybuilding-hoodie

Dat valt inderdaad erg mee. Mitchel vertelde dat ze in het voorjaar een hele nieuwe lijn kregen, moest super vet zijn. Ik ben benieuwd.
Die was uitverkocht toen ik bestelde -O-
pi_122131121
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Die was uitverkocht toen ik bestelde -O-
Balen man. Maar er staat dat het verzenden in Europa gratis is, maar jij moest betalen zei je?
If not now, then when.
pi_122131200
In het voorjaar hele nieuwe dingen, en als ik het mag geloven ook veel dingen.

Denk hierbij aan trainingspakken ed. Ook de broeken/broekjes worden uitgebreid, niet meer alleen de zyzz shorts.

Moet binnekort nog we'll die grijze trui hebben, Jammer dan medium uitverkocht is :(
pi_122131444
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Balen man. Maar er staat dat het verzenden in Europa gratis is, maar jij moest betalen zei je?
Oooh idd, ik haal t door de war met een andere bestelling. Express was 2/3 euro, heb inderdaad geen shipping betaald.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122131483
Ik wil zoals CJ naar de sportschool. Gek draagt legerkisten naar de gym, ziet er wel bruut uit op zich. _O_
If not now, then when.
pi_122131540
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Oooh idd, ik haal t door de war met een andere bestelling. Express was 2/3 euro, heb inderdaad geen shipping betaald.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
pi_122132737
Wie stemt voor een bb meet in een centrale F4F of health center, uedereen gek mak'n jonguhhh
pi_122133276
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef mtchel112 het volgende:
Wie stemt voor een bb meet in een centrale F4F of health center, uedereen gek mak'n jonguhhh
Allemaal shirtless *O*
  zondag 27 januari 2013 @ 21:05:24 #300
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_122133543
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:50 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]