abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122070825
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Een reden om wel bij de gym te douchen is het feit dat je er iedere maand gewoon geld voor neerlegt (ik iig). Persoonlijk zou ik graag zien dat de prijs hier ietsjes omlaag ging en dat ze hier zo een systeem in zouden voeren waarbij je 50 eurocent moest betalen om te douchen...maar goed, zo spannend is het allemaal ook weer niet.

Nu even lekker twee rustdagen, was eigenlijk van plan om vandaag nog armen te isoleren maar ik heb overal spierpijn. Maandag gewoon weer mijn normale schema.
Ik vind dat erg :'). Weet je hoe een gym nog goedkoper kan? Door per minuut dat je binnen bent je een bedrag te laten betalen voor verwarming en verlichting. En natuurlijk een paar eurocent per rep squat etc.
pi_122071104
Bijhouden hoeveel je loopt ivm slijtage aan de vloer.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 15:17:25 #253
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_122071746
dat gevoel als je hele gym als je aan het power cleanen bent :')

Ik heb het nog nooit iemand anders zien doen en iedereen kijkt naar mij of ik iets heel gevaarlijk aan het doen ben

het is trouwens echt verleidelijk om 4x per week te trainen dus geen 2 rustdagen maar heb gehoord dat met fullbody je meer gains hebt door die twee rustdagen dan als je gewoon zou trainen, klopt dat?
pi_122072162
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef StraatSoldaat het volgende:

Ik heb het nog nooit iemand anders zien doen en iedereen kijkt naar mij of ik iets heel gevaarlijk aan het doen ben

het is trouwens echt verleidelijk om 4x per week te trainen dus geen 2 rustdagen maar heb gehoord dat met fullbody je meer gains hebt door die twee rustdagen dan als je gewoon zou trainen, klopt dat?
Maak eens een filmpje van je form? Misschien kijken ze wel omdat je het fout doet.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 15:28:49 #255
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_122072280
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:26 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Maak eens een filmpje van je form? Misschien kijken ze wel omdat je het fout doet.
Mijn vorm is goed, ze hebben gewoon geen idee wat een power clean is want ze komen zelfs naar mij toe om te vragen wat ik aan het doen ben
pi_122082821
Als ik een nieuwe telefoon heb film ik mijn squat en deadlift eens een keertje. Die mensen daar squatten zelf allemaal kut en deadliften niet.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_122082877
wat heeft je eigen squat daarmee te maken?
pi_122082882
Ik ben ook ongeveer de enige die hier deadlift inderdaad. Squats zijn nog best wat mensen die het doen, maar deadlifters zijn op 1 hand te tellen.
pi_122083221
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef drumstickNL het volgende:
wat heeft je eigen squat daarmee te maken?
Dat ik daar liever geen advies aan vraag.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_122083683
Ik moet trainen, maar het is zooo koud in de garage. Train ook met wanten aan. :')
If not now, then when.
pi_122083756
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet trainen, maar het is zooo koud in de garage. Train ook met wanten aan. :')
Ff warming up in de woonkamer doen man. pushups allerlei varianten man beetje optrekken gewoon leker warm die kan top
  zaterdag 26 januari 2013 @ 20:13:40 #262
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_122083875
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef StraatSoldaat het volgende:

Ik pakte ook niet altijd 2 rustdagen met fullbody. Tweede dag is dan wel minder. 2 dagenis ook niet heilig natuurlijk, soms had ik er 4 nodig. Probeer het gewoon. FB volluit, FB wat rustiger en dan weer voluit. OF doe FB met elke keer de nadruk op een andere groep.

Maar er gaat een moment komen dat je echt meerdere dagenrust nodig hebt :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 26 januari 2013 @ 20:52:59 #263
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_122085698
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:13 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik pakte ook niet altijd 2 rustdagen met fullbody. Tweede dag is dan wel minder. 2 dagenis ook niet heilig natuurlijk, soms had ik er 4 nodig. Probeer het gewoon. FB volluit, FB wat rustiger en dan weer voluit. OF doe FB met elke keer de nadruk op een andere groep.

Maar er gaat een moment komen dat je echt meerdere dagenrust nodig hebt :)
Ja, op een geg. moment zit je tegen plafond aan en dan kan een extra prikkel of juist extra rust het zetje geven dat je nodig hebt. Trainingsschema's moeten imo iedere macrocyclus aangepast worden om weer een stapje vooruit te kunnen.

Meerdaagse trainingen op rij zijn best goed, daar werk ik zelf ook graag mee. Je krijgt dan wel verval in de prestatiecurve gedurende de microcyclus, maar na een rustperiode kom je er ook weer sterker uit.
pi_122086438
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ff warming up in de woonkamer doen man. pushups allerlei varianten man beetje optrekken gewoon leker warm die kan top
ja preceis beste is push ups, pull up, dip en jump squat supersetten

doe gewoon 10 rondjes van alles 10 reps wedde dat je goed war mbent en klaar voor je training :)
pi_122087157
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:52 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja, op een geg. moment zit je tegen plafond aan en dan kan een extra prikkel of juist extra rust het zetje geven dat je nodig hebt. Trainingsschema's moeten imo iedere macrocyclus aangepast worden om weer een stapje vooruit te kunnen.

Meerdaagse trainingen op rij zijn best goed, daar werk ik zelf ook graag mee. Je krijgt dan wel verval in de prestatiecurve gedurende de microcyclus, maar na een rustperiode kom je er ook weer sterker uit.
3 op en 1 dag af werkt meestal het beste, ander kan je natuurlijke testo dalen, door teveel belasting
pi_122088988
shit, ik krijg de griep denk ik overal pijn en mn rug is super gevoelig betekend voor mij dat er een griepje aankomt, vandaag niet uit en vroeg slapen dus. Morgen misschien nog even trainen voordat t erger wordt
pi_122090604
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef mtchel112 het volgende:
shit, ik krijg de griep denk ik overal pijn en mn rug is super gevoelig betekend voor mij dat er een griepje aankomt, vandaag niet uit en vroeg slapen dus. Morgen misschien nog even trainen voordat t erger wordt
gelijk aan de vit C, misschien red je het nog.
pi_122092342
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef Champy het volgende:

[..]

Ik ben lekker thuis m'n noobgains aan het maken, geen last van storende mensen. Lekker hard m'n eigen muziek aan en gaan :)
Thuis laatst lekker hard bezig, zie ik in mijn ooghoek mijn zoontje van acht (de schat houdt van dezelfde ruige muziek als ik) ineens dansen... die spast bezorgde mij dus een lachstuip midden in mijn set. Thuis trainen is ook niet alles.
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
  zondag 27 januari 2013 @ 12:00:16 #269
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_122105829
Ze zeggen dat eiwitsynthese het hoogst is van 24-48 uur na je training, maar hoe zit het dan met spierpijn die je nog dagen later kan hebben?
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_122106280
Dat heeft daar niets mee te maken.
  zondag 27 januari 2013 @ 14:27:01 #271
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122112603
quote:
5s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:00 schreef Bendoe het volgende:
Ze zeggen dat eiwitsynthese het hoogst is van 24-48 uur na je training
Wie zegt dat? Die ene studie waarvan het hoogste relatieve meetpunt van de drie op 24 uur na training lag, was vastend uitgevoerd.

En verder wat Nic1 zegt. Spierpijn en spierremodellering hebben niks met elkaar te maken.
Confidence through competence
  zondag 27 januari 2013 @ 15:18:24 #272
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_122115345
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Die ene studie waarvan het hoogste relatieve meetpunt van de drie op 24 uur na training lag, was vastend uitgevoerd.

En verder wat Nic1 zegt. Spierpijn en spierremodellering hebben niks met elkaar te maken.
Dat zie ik hier en op andere sites en fora nog wel eens staan. Een spier is dus niet binnen 48 uur weer hersteld, of sla ik nu dingen over?
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_122116552
Zo rustweekje zit er op, morgen weer aan de bak :Y :9
pi_122116839
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:50 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik ook. Als ik direct uit werk ga douche ik nog wel eens thuis na het eten, maar verder gewoon in sportschool. Zeker als ik in er sauna ben geweest. Ik betaal ervoor. Dat ga ik thuis ook niet nog eens doen.

Maar ik zie bij ins ook de meeste direct maar huis gaan. Iig iedereen onder de 30.

Generatiekloof. Ik word ben oud.
pi_122116965
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Euh, dat heb jij ook meerdere malen geroepen toch? :D
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')