abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121631221

Duitse media: Scheiding Sylvie en Rafael

Het droomhuwelijk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart is voorbij. Dat melden media in Duitsland. De voetballer en de presentatrice bevestigen de breuk aan de Duitse boulevardkrant Bild.

"We zijn helaas met de tijd uit elkaar gegroeid. Het was een geleidelijk proces dat niet meer viel te stoppen", aldus een bedroefde Sylvie tegen Bild. "Het klinkt misschien raar, maar we houden nog wel van elkaar en respecteren elkaar."
Ook Rafael bevestigt het bericht aan de krant. "Ik ben erg verdrietig dat het niet meer werkt tussen ons."

Sinds de zomer zou het ogenschijnlijk gelukkige huwelijk van de twee onder druk staan. Op oudjaarsavond barstte de bom toen Rafael op een feestje bij hen thuis voor de ogen van de gasten Sylvie een klap verkocht tijdens een ruzie. "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren", zo citeert Bild de voetballer. Sylvie zou hem overigens al hebben vergeven.

Sylvie blijft met zoon Damian voorlopig in hun net nieuw ingerichte appartement in Hamburg wonen. Rafael vliegt eerst met zijn club Hamburger SV naar Abu Dhab voor een trainingskamp. Hij gaat volgens Bild bij terugkomst op zoek naar nieuwe woonruimte.

Rafael van der Vaart en Sylvie Meis kregen in 2003 een relatie. Ze trouwden in 2005.

Zie ook: 'Rafael is nu de man die zijn vrouw sloeg'

Figuranten in deze gate:
Nikkie Plessen

Mariakaars

De "Persoonlijke Assistente" van Sylvie, a.k.a koelie de tasdraagster

Heel merkwaardig..

Interview in Jackie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_121631239
TT mag aangepast worden in iets moois, ik kan niet zo snel iets bedenken :@
pi_121631252
Misschien is de scheiding wel geheel een stunt geweest omdat ze zo als nep werd bestempeld. Nu liet een scheiding zien dat niet alles perfect was? En gaan ze verder. Stijgen ze weer in populariteit. :+
pi_121631284
topic titel: Waar Damian de winnaar is
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:49:28 #5
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_121631289
Wat een vreselijke kwallebak is die Evert Santegoeds toch... Ramphomo...

http://www.telegraaf.nl/p(...)rote_winnaar___.html

Wat weet hij er nou van? Heeft hij ook een kamertje daar in dat appartement??
pi_121631326
Een TT met firma tomaat en tonijn
?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 12:50:42 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121631353
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
over welke kliniek hebben jullie het nou :?
De altijd betrouwbare Patty Brard begon er over:

http://www.weekend-online(...)iets_van_sylvie.html
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_121631355
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef Starlie het volgende:

Hij heeft de groenbak gereserveerd.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_121631391
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef utrecht1970 het volgende:
topic titel: Waar Damian de winnaar is
^O^
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 12:51:35 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121631403
Ok. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_121631438
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Het enige ''nieuws'' is dat Raf 2 uur bij Sylvie is geweest :D

de rest is er misschien wel gewoon bijverzonnen :+
ow... herstel 2,5 uur :P

quote:
De Telegraaf schreef woensdag nog dat Rafael bij Sylvie op bezoek was geweest. De voetballer bleef 2,5 uur bij zijn ex.
http://www.nu.nl/achterkl(...)aken-met-rafael.html
pi_121631446
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef Starlie het volgende:

Hoever is je lijstje met alles wat fake is eigenlijk? Ik ben dat vergeten te volgen.

Je zou de scheiding nu kunnen toevoegen.
pi_121631452
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:50 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

De altijd betrouwbare Patty Brard begon er over:

http://www.weekend-online(...)iets_van_sylvie.html
ah... effe kieken :P
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:54:03 #14
125420 Starlie
pi_121631507
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:52 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hoever is je lijstje met alles wat fake is eigenlijk? Ik ben dat vergeten te volgen.

Je zou de scheiding nu kunnen toevoegen.
Die is in 1 van de eerste topics al weggehaald.
pi_121631511
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ah... effe kieken :P
ah... een kliniek hmmmm (8>
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 12:54:38 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121631527
En deze: http://www.weekend-online(...)rafael_begonnen.html :o
SCHEIDINGSGEVECHT SYLVIE EN RAFAEL BEGONNEN

Ik weet nog niet of Damian de winnaar is. Of de volgorde van de nieuwtjes klopt weer eens niet. :')
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:55:45 #17
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_121631570
Scheiding als stunt...nee, ik weet niet meer wie het in het vorige deel zei, maar denk dat het scenario "half jaartje proberen, is niet gelukt helaas toch scheiden" realistischer is.
Maar hopelijk heb ik het mis en zijn ze nog jaren gelukkig samen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:56:48 #18
125420 Starlie
pi_121631611
Van de RTL Boulevard site:

SYLVIE EN RAFAEL WEER SAMEN!

Wie de afgelopen weken het nieuws volgde, zal het níet kunnen geloven, maar het is echt zo. Rafael en Sylvie gaan het toch weer proberen. Sylvie: "We willen het weer met elkaar proberen!"

Het was even verwarrend, woensdagochtend: de Duitse krant Bild primeurde met een scoop van het Duitse blad Gala. Want dát blad zou het exclusieve nieuws hebben dat Sylvie en Rafael hun huwelijk gaan proberen te redden.
Tegen RTL Boulevard bevestigt Gala dat het blad informatie kreeg dat Sylvie en Rafael afgelopen zondag "een date hadden bij een visrestaurant in Hamburg. Ze waren heel close. Als je net gescheiden bent, doe je dat niet." Daarop nam de hoofdredacteur van Gala contact op met Sylvie, die de nu al gevleugelde woorden sprak: "Ik ben zo gelukkig! We gaan het weer met elkaar proberen." En daaraan toevoegde: "Ik hou nog altijd zóveel van Rafael!"
Die uitspraken zetten een bezoekje van Rafael aan Sylvie, dinsdagavond, opeens in een heel ander daglicht. Aanvankelijk speculeerden Duitse media over de reden. Alimentatie? Scheidingspapieren? Maar nu lijkt het er dus op dat het bezoekje er één was in het kader van de verzoening.
Maar: méér dan dit is ook nog niet bekend. Sylvie of Rafael hebben het nieuws ook nog niet tegenover RTL Boulevard bevestigd. Sylvie's management laat weten: "Het ligt genuanceerder. We komen later op de dag met een statement."
pi_121631614
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:54 schreef Cynix ® het volgende:
En deze: http://www.weekend-online(...)rafael_begonnen.html :o
SCHEIDINGSGEVECHT SYLVIE EN RAFAEL BEGONNEN

Ik weet nog niet of Damian de winnaar is. Of de volgorde van de nieuwtjes klopt weer eens niet. :')
Nou :o gaan ze nou wél of niet scheiden? :o

ik snap er de ballen niet meer van jullie haan veels te sne :') l
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 12:57:35 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121631643
Misschien gaan ze wel als goede vrienden uitelkaar. :')
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 12:58:35 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121631679
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:56 schreef Starlie het volgende:
Sylvie's management laat weten: "Het ligt genuanceerder. We komen later op de dag met een statement."
_O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_121631689
quote:

Wie de afgelopen weken het nieuws volgde, zal het níet kunnen geloven, maar het is echt zo. Rafael en Sylvie gaan het toch weer proberen. Sylvie: "We willen het weer met elkaar proberen!"

Het was even verwarrend, woensdagochtend: de Duitse krant Bild primeurde met een scoop van het Duitse blad Gala. Want dát blad zou het exclusieve nieuws hebben dat Sylvie en Rafael hun huwelijk gaan proberen te redden.
Tegen RTL Boulevard bevestigt Gala dat het blad informatie kreeg dat Sylvie en Rafael afgelopen zondag "een date hadden bij een visrestaurant in Hamburg. Ze waren heel close. Als je net gescheiden bent, doe je dat niet." Daarop nam de hoofdredacteur van Gala contact op met Sylvie, die de nu al gevleugelde woorden sprak: "Ik ben zo gelukkig! We gaan het weer met elkaar proberen." En daaraan toevoegde: "Ik hou nog altijd zóveel van Rafael!"
Die uitspraken zetten een bezoekje van Rafael aan Sylvie, dinsdagavond, opeens in een heel ander daglicht. Aanvankelijk speculeerden Duitse media over de reden. Alimentatie? Scheidingspapieren? Maar nu lijkt het er dus op dat het bezoekje er één was in het kader van de verzoening.
Maar: méér dan dit is ook nog niet bekend. Sylvie of Rafael hebben het nieuws ook nog niet tegenover RTL Boulevard bevestigd. Sylvie's management laat weten: "Het ligt genuanceerder. We komen later op de dag met een statement."
Nou mooi balen voor jullie :D

Oké mensen doorlopen maar weer niks aan het handje :+
pi_121631726
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:57 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien gaan ze wel als goede vrienden uitelkaar. :')
Kan toch? :o
pi_121631727
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

_O-
Benieuwd wat ze te melden hebben.. wat een soap _O-
pi_121631732
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zijn je spullen net over, ga je weer terug _O-
Nieuwste quote: "alles is terug".

Wilde net blaadjes voor jullie gaan scannen maar dat is nu natuurlijk alweer gedateerd.
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:01:27 #26
211040 Uccie
pi_121631818
Misschien kan Evert nu een leuke special van 40 blz over waarom het zo'n leuk stel is, en hoe goed ze bij elkaar passen!
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 13:04:15 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121631924
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:04 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Er stond vandaag in de Telegraaf overigens nog een heel interessante karakteranalyse over Rafaël en Sylvie. Over hoe verschillend ze zijn (hij zorgzaam en behulpzaam en zij een alles of niets-winnersmentaliteit) en dat dat niet samengaat.
Zelfs achteráf voorspellen lukt de Telegraaf niet. :')
pi_121632124
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:01 schreef Uccie het volgende:
Misschien kan Evert nu een leuke special van 40 blz over waarom het zo'n leuk stel is, en hoe goed ze bij elkaar passen!
:D

Eigenlijk is het wel een dikke vinger naar de media dit... maar ook raar dat ze het zo in de pers hebben gegooid als er toch nog kans was op een verzoening
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_121632198
Misschien kwam Sylvie langs bij Raf om het weer te proberen en trof ze Sabia met volle mond gehurkt voor de bank aan :+
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:11:31 #30
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121632215
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Nou :o gaan ze nou wél of niet scheiden? :o

ik snap er de ballen niet meer van jullie haan veels te sne :') l
Ik ook niet *) Veel ophef geweest om niks B-)
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:13:19 #31
348973 Sunshineboy
Het zonnetje op fok....
pi_121632285
quote:

Één ding is zeker: Sylvie heeft het visrestaurant uitgekozen. Eet ze dan echt elke dag tonijn met tomaat? :D
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 januari 2013 @ 13:14:01 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121632314
hdeheer twitterde op woensdag 16-01-2013 om 12:42:51 Slim van #Raf en #Sylvie. Heleen van Rooyen dreigde met haar scheiding gisteren even het publicitaire momentum over te nemen. reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_121632518
Maar blijkbaar nog niet door management bevestigd, dan neem ik het nog met een korrel zout want het stond in de bild.
Als de telegraaf kopt dat ze weer bij elkaar zijn, geloof ik het ook pas als het management het bevestigd heeft.

Ik gok dat het management zal zeggen: " Dat ze nog erg veel van elkaar houden en gaan kijken of er nog liefde over is, ze blijven wel voorlopig apart wonen" .
Met andere woorden, laat ons rustig scheiden
pi_121632680
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:18 schreef utrecht1970 het volgende:

" Dat ze nog erg veel van elkaar houden en gaan kijken of er nog liefde over is, ze blijven wel voorlopig apart wonen" .
Dat! :)
pi_121632761
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:18 schreef utrecht1970 het volgende:
Maar blijkbaar nog niet door management bevestigd, dan neem ik het nog met een korrel zout want het stond in de bild.
Als de telegraaf kopt dat ze weer bij elkaar zijn, geloof ik het ook pas als het management het bevestigd heeft.

Ik gok dat het management zal zeggen: " Dat ze nog erg veel van elkaar houden en gaan kijken of er nog liefde over is, ze blijven wel voorlopig apart wonen" .
Ja daaaaaaaaaaaaag dan hebben WIJ er toch niks aan :(
pi_121633012
Ik denk dat sylvie wil dat Rafael het voor haar opneemt, aangezien haar populariteit daalt.
Iets als " ze is mijn grote liefde" , " Ik zal altijd van haar blijven houden" , " ze is een hele sterke vrouw"
pi_121633586
telegraaf suggereert dat verzoening te maken heeft met sponsorcontracten.
Filmpje van santegoeds op de site kan ik niet bekijken
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 13:42:26 #38
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121633654
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze moeten wel want anders lopen ze kapitalen mis _O-
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 16 januari 2013 @ 13:48:29 #39
211040 Uccie
pi_121633903
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Evert beweert dat het voor Raf goed is, omdat hiermee de klap in een keer vergeven en vergeten is en hij niet meer bekend staat als de man die zijnvrouw sloeg en dat is goed voor zijn sponsorcontracten.
pi_121633962
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:48 schreef Uccie het volgende:

[..]

Evert beweert dat het voor Raf goed is, omdat hiermee de klap in een keer vergeven en vergeten is en hij niet meer bekend staat als de man die zijnvrouw sloeg en dat is goed voor zijn sponsorcontracten.
Leuke theorie, maar aangezien Raf niet bekend staat als een agressief iemand, is m.i. hem die klap door het publiek/de pers al vergeven.
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 13:50:27 #41
43556 miss_dynastie
pi_121633979
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:48 schreef Uccie het volgende:

[..]

Maar wie neemt hem die so called klap dan echt kwalijk?
pi_121634061
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

:D ik heb zo'n gevoel.... jij niet ! :P
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 13:53:02 #43
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121634074
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Een sponsor neemt niet graag een wifebeater onder de hoede, het gaat om grote bedragen. Dit schaadt het imago van de sponsor.

pi_121634088
Ik geloof eerder dat men denkt dat sylvie met modder begon te gooien en dat er helemaal niets aan de hand was,
"Rafael wilde haar omhelzen, maar door haar hoge hakken, raakte ze uit balans en.................."
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 13:53:48 #45
43556 miss_dynastie
pi_121634105
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D ik heb zo'n gevoel.... jij niet ! :P
Nee, het is natuurlijk heel politiek incorrect, je mag nooit iemand slaan, blabla, maar als ik eerlijk ben kan ik me voorstellen dat je een keer uithaalt, als Ken in een Barbiehuis :+ ALS het al gebeurd is.
pi_121634125
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, het is natuurlijk heel politiek incorrect, je mag nooit iemand slaan, blabla, maar als ik eerlijk ben kan ik me voorstellen dat je een keer uithaalt, als Ken in een Barbiehuis :+ ALS het al gebeurd is.
:D :'(
pi_121634131
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Een sponsor neemt niet graag een wifebeater onder de hoede, het gaat om grote bedragen. Dit schaadt het imago van de sponsor.
Voor imago sylvie ook niet goed, om bij een wifebeater te blijven
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:55:03 #48
211040 Uccie
pi_121634147
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef roos85 het volgende:

[..]

Leuke theorie, maar aangezien Raf niet bekend staat als een agressief iemand, is m.i. hem die klap door het publiek/de pers al vergeven.
Ik heb sowieso het idee dat iedereen over Sylvie heenvalt ipv Raf.
En mijn gemene gedachte daarbij is dat dat Sylvie zwaar tegen is gevallen en ze nu een verzoening als enige oplossing/charme-offensief kan gebruiken.
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 13:55:22 #49
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121634167
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik geloof eerder dat men denkt dat sylvie met modder begon te gooien en dat er helemaal niets aan de hand was,
"Rafael wilde haar omhelzen, maar door haar hoge hakken, raakte ze uit balans en.................."
Het is zo'n plastic wereldje, er is nu echt niemand van dat feestje te vinden die iets wil verklappen voor een aardige som?

pi_121634175
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lijkt me dat ze dat niet zo snel over Raf denken, aangezien er over één klap wordt gesproken, en niet iets dat hij veelvoudig heeft gedaan.
Daarnaast heeft hij wel het imago van de rustige jongen, heel anders dan bijvoorbeeld Badr die in het algemeen als een (zeer) agressief persoon bekend staat.
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 13:56:11 #51
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121634201
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:54 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Voor imago sylvie ook niet goed, om bij een wifebeater te blijven
D'r imago in Duitsland heeft ook een aardige knauw opgelopen, ze rekende er niet op dat ze binnen een week werd uitgekotst.

pi_121634216
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:55 schreef Uccie het volgende:

[..]

En mijn gemene gedachte daarbij is dat dat Sylvie zwaar tegen is gevallen en ze nu een verzoening als enige oplossing/charme-offensief kan gebruiken.
De IK-BV moet natuurlijk wel blijven voortbestaan ;)
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 13:57:12 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121634246
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:55 schreef roos85 het volgende:

[..]

Lijkt me dat ze dat niet zo snel over Raf denken, aangezien er over één klap wordt gesproken, en niet iets dat hij veelvoudig heeft gedaan.
Daarnaast heeft hij wel het imago van de rustige jongen, heel anders dan bijvoorbeeld Badr die in het algemeen als een (zeer) agressief persoon bekend staat.
Bij sponsorbedragen telt dit echt mee.

pi_121634285
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:55 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik blijf het ook vaag vinden dat zij die klap naar buiten bracht. Vind ik toch wel moddergooien, ze had verwacht dat de publieke opinie naar haar zou omslaan en dat is nu niet het geval.
Ik geloof niets in de theorie dat ze dat deden omdat ze bang was dat iemand op het feestje het anders zou doen, daar had je best een leuk verhaal omheen kunnen verzinnen.

Is sylvies duitse carriere zonder huwelijk met rafael nog wat waard? Wil rtl haar nog als ze weer sylvie meis is? Of is haar carriere zorgvuldig opgebouwd als de vrouw van..
pi_121634299
Ben ik de enige die die belastingroute zum kotzen vind? Ik bedoel, verdien je zoveel geld, draag dan ook gewoon je deel af, zou ik zeggen.

Of mis ik nu de clou? :') :+
pi_121634383
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef conleche het volgende:
Ben ik de enige die die belastingroute zum kotzen vind? Ik bedoel, verdien je zoveel geld, draag dan ook gewoon je deel af, zou ik zeggen.

:D ik denk dat de meeste dat gedeelte van de Cyprus route hebben gemist :+
pi_121634399
quote:

Same here, maar dit is SHO.. ;)
pi_121634491
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:01 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Same here, maar dit is SHO.. ;)
Nou, dan maak je er toch een smeuig verhaal van :9

Syl en Raf blijven bij elkaar voor de belasting (8>

Daar zitten minstens nog een paar delen in :+
pi_121634515
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bij sponsorbedragen telt dit echt mee.
Ik denk dat het niet in het nadeel van Raf gaat omslaan, dan was dat vast eerder gebeurd.
Er is nog niks naar buiten gebracht hij dat nu een sponsor kwijt is, dat zal wel uitgebreid in de pers vermeld worden als dat zo zou zijn.
Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk..

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Ik blijf het ook vaag vinden dat zij die klap naar buiten bracht. Vind ik toch wel moddergooien, ze had verwacht dat de publieke opinie naar haar zou omslaan en dat is nu niet het geval.
Ik geloof niets in de theorie dat ze dat deden omdat ze bang was dat iemand op het feestje het anders zou doen, daar had je best een leuk verhaal omheen kunnen verzinnen.

Is sylvies duitse carriere zonder huwelijk met rafael nog wat waard? Wil rtl haar nog als ze weer sylvie meis is? Of is haar carriere zorgvuldig opgebouwd als de vrouw van..
Dat is ook raar.. Ik denk inderdaad dat Syl wel had gedacht dat door dat bericht iedereen aan haar kant zou komen te staan.
Het feest was met vrienden, die kunnen zoiets best verzwijgen..

Hier wat leuke theorieën over de klap :D :

Admin woensdag 16 januari 2013 @ 14:05:01 #60
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121634524
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Verlies een ding, niet onbelangrijk, niet uit het oog, ze kan trainen wat ze wil maar ze wordt dit jaar toch echt 35. En natuurlijk is dat niet oud, maar voor een hoop modellenwerk en acteerwerk komt ze in de gevarenzone.
En voor mensen die zo'n ranzig construct verzinnen als zo'n Cyprusroute is geld blijkbaar héél erg belangrijk.
Ze lopen blijkbaar ergens een miljoentje mis en dat kan natuurlijk niet.

pi_121634640
quote:

Dat komt echt zoooooveel voor bij rijke mensen en bedrijven.
know'm sayin?
word? word.
pi_121634644
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is zo'n plastic wereldje, er is nu echt niemand van dat feestje te vinden die iets wil verklappen voor een aardige som?
De gasten waren enkele goede vriendinnen van Syl en HSV-spelers. Ik denk dat bekende mensen onderling wel redelijk solidair zijn, omdat ze in het zelfde "schuitje" zitten..
pi_121634751
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:08 schreef alors het volgende:

[..]

Dat komt echt zoooooveel voor bij rijke mensen en bedrijven.
leuke tip voor de belasting dan :P één stel hebben ze al te pakken en dat is Raf en Syl
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 14:13:13 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121634814
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:08 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

De gasten waren enkele goede vriendinnen van Syl en HSV-spelers. Ik denk dat bekende mensen onderling wel redelijk solidair zijn, omdat ze in het zelfde "schuitje" zitten..
Jammer hè ;)

pi_121634891
zelfs de koninklijke familie heeft zo'n route via het eiland guersney.
pi_121634914
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

leuke tip voor de belasting dan :P één stel hebben ze al te pakken en dat is Raf en Syl
Waarschijnlijk werkzaamheden in Duitsland, dus de duitse fiscus kan aan de bak
pi_121634935
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:08 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Wat voor een feestje was het dan? Iets met de familie of iets waar bijvoorbeeld een
barman aanwezig was?
pi_121634994
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Wat voor een feestje was het dan? Iets met de familie of iets waar bijvoorbeeld een
barman aanwezig was?
Er was wel personeel, nu je het zegt. Ze verwachten misschien bardames-verhalen zoals bij Golftasgate; Raffie die eerst zo' n meisje de kamer uit gooit om vervolgens even los te gaan.
pi_121634999
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je hebt belasting ontduiken en belasting ontwijken. Zulks mensen zorgen echt wel dat alles juridisch klopt.
know'm sayin?
word? word.
pi_121635035
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:18 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Er was wel personeel, nu je het zegt. Ze verwachten misschien bardames-verhalen zoals bij Golftasgate; Raffie die eerst zo' n meisje de kamer uit gooit om vervolgens even los te gaan.
:') mew... het zal wel meevallen
pi_121635141
Sil hoopte op een uitnodiging van Oprah :)
...
  woensdag 16 januari 2013 @ 14:24:01 #72
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_121635196
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:40 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is het voor Sylvie erg riskant om weer zwanger te raken, omdat een veranderende hormoonhuishouding ook de kankercellen weer kan activeren... dat tweede kind zal er dus wel nooit komen
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:41 schreef yvonne het volgende:
Damage control, mevrouw had heel goed in de gaten dat het zich opeens tegen haar keerde _O- Oh én ze is zwanger, waarom anders naar die kliniek?
Of was zwanger.

Toch zal het me niets verbazen als we dit jaar het bericht krijgen dat Sylvie in verwachting is.
pi_121635202
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:15 schreef utrecht1970 het volgende:
zelfs de koninklijke familie heeft zo'n route via het eiland guersney.
Zelfs de koninklijke familie? Alsof dat zulke lieverdjes zijn _O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 14:26:26 #74
43556 miss_dynastie
pi_121635298
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:24 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

[..]

Of was zwanger.

Toch zal het me niets verbazen als we dit jaar het bericht krijgen dat Sylvie in verwachting is.
Mij wel. Heel erg zelfs. Volgens mij wordt aangeraden om de eerste vijf jaar na behandeling van hormoongerelateerde kanker niet aan een zwangerschap te beginnen, maar wellicht is er iemand die medisch onderlegd is en er meer van weet.
pi_121636949
Ik ben benieuwd naar het persbericht van het management.
Hebben ze een gezamenlijk management.
pi_121637460
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:05 schreef yvonne het volgende:
Verlies een ding, niet onbelangrijk, niet uit het oog, ze kan trainen wat ze wil maar ze wordt dit jaar toch echt 35. En natuurlijk is dat niet oud, maar voor een hoop modellenwerk en acteerwerk komt ze in de gevarenzone.En voor mensen die zo'n ranzig construct verzinnen als zo'n Cyprusroute is geld blijkbaar héél erg belangrijk. Ze lopen blijkbaar ergens een miljoentje mis en dat kan natuurlijk niet.
Hier zit wel iets in, ja.

Die verzoening is misschien ook wel een vorm van damagecontrol :P

Toch heb ik dan wel bewondering voor hun tomeloze ambitie en eerzucht, want hoe belangrijk is het allemaal als je moet samenleven met iemand die het het liefst de hersens zou inslaan? Lijkt me een groot offer :X
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 15:32:02 #77
43556 miss_dynastie
pi_121637905
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:21 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Toch heb ik dan wel bewondering voor hun tomeloze ambitie en eerzucht, want hoe belangrijk is het allemaal als je moet samenleven met iemand die het het liefst de hersens zou inslaan? Lijkt me een groot offer :X
Then again is het ongetwijfeld eenvoudiger op 400 vierkante meter dan voor al die mensen die in Almere nog samen moeten leven omdat ze hun huis, zelfs ver onder de hypotheekwaarde, aan de straatstenen niet kwijt raken. Alles is relatief :P
pi_121637931
en door hun werk zien ze elkaar soms ook tijden niet
pi_121638259
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Then again is het ongetwijfeld eenvoudiger op 400 vierkante meter dan voor al die mensen die in Almere nog samen moeten leven omdat ze hun huis, zelfs ver onder de hypotheekwaarde, aan de straatstenen niet kwijt raken. Alles is relatief :P
Je kunt altijd op z' n Bernards en Juliana's aparte vleugels gebruiken. En een eigen Greet Hofmans hebben ze ook al in de persoon van Sarina.

[ Bericht 0% gewijzigd door MightyMightyM op 16-01-2013 15:57:07 ]
pi_121639715
Verklaring duurt lang.. :O

Gok dat Syl al uren met haar 43 adviseurs in conclave is over het exacte woordgebruik, terwijl PA Saab Sylvie's hoofd koel houdt met een waaier.
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:34:37 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121640450
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat is dus het vreemde aan het verhaal; ze brengen het gelijk naar buiten, zogenaamd om te voorkomen dat een van die paar dierbare vrienden die op het feestje waren de boel naar buiten zou brengen, en vervolgens blijke die vrienden dus toch zo dierbaar dat ze helemaal niets naar buiten brengen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_121640479
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:20 schreef MightyMightyM het volgende:
Verklaring duurt lang.. :O

Gok dat Syl al uren met haar 43 adviseurs in conclave is over het exacte woordgebruik, terwijl PA Saab Sylvie's hoofd koel houdt met een waaier.
Ja met haar 3 lagen bont zal ze de kou idd nu niet voelen _O-
pi_121640521
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is dus het vreemde aan het verhaal; ze brengen het gelijk naar buiten, zogenaamd om te voorkomen dat een van die paar dierbare vrienden die op het feestje waren de boel naar buiten zou brengen, en vervolgens blijke die vrienden dus toch zo dierbaar dat ze helemaal niets naar buiten brengen.
Scherp!
Of er was ook niets meer te vertellen dan dat het 1 klap was...
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:40:50 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121640788
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:21 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Dat ook, en dan kan ik me er nog wat bij voorstellen als het van 5 x modaal naar bijstand betekent, maar in dit geval?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:45:10 #85
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_121641004
Zijn ze weer bij elkaar?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_121641166
quote:
11s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:45 schreef Staal het volgende:
Zijn ze weer bij elkaar?
'het ligt genuanceerd' maar hoe dan is nog steeds niet duidelijk. Haar management zou vanmiddag met een ractie komen maar nog steeds niks dus...
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:49:30 #87
384473 Tuinfluitert
pi_121641220
quote:
11s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:45 schreef Staal het volgende:
Zijn ze weer bij elkaar?
quote:

en http://www.telegraaf.nl/p(...)l_weer_samen___.html
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:00:51 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121641839
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Scherp!
Of er was ook niets meer te vertellen dan dat het 1 klap was...
Die klap zou toch een duw zijn geweest toen hij wakker gemaakt werd?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121641954
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef alors het volgende:

[..]

'het ligt genuanceerd' maar hoe dan is nog steeds niet duidelijk. Haar management zou vanmiddag met een ractie komen maar nog steeds niks dus...
Misschien heeft Boulevard het dealtje nieuwtje opgekocht :7
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 17:05:06 #90
43556 miss_dynastie
pi_121642046
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die klap zou toch een duw zijn geweest toen hij wakker gemaakt werd?
Ja, toen Bild in kamp Raf zat wel, maar hoe serieus we het allemaal moeten nemen, geen idee :7
pi_121642052
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien heeft Boulevard het dealtje nieuwtje opgekocht :7
Zou mij niet verbazen nee
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:07:22 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_121642151
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mij wel. Heel erg zelfs. Volgens mij wordt aangeraden om de eerste vijf jaar na behandeling van hormoongerelateerde kanker niet aan een zwangerschap te beginnen, maar wellicht is er iemand die medisch onderlegd is en er meer van weet.
Klopt, en ze moet sowieso onder controle blijven elke drie maanden.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_121643456
Volgens berichten op Twitter hebben ze een goed contact, maar is van hereniging geen sprake.....
Is dat zo?
pi_121643514
MarcvdLinden twitterde op woensdag 16-01-2013 om 17:28:15 'Rafael en Sylvie hebben met verbazing kennis genomen van berichten in de Duitse media,' aldus officiële verklaring. Geen hereniging dus! reageer retweet
pi_121643554
:o toch geen hereniging? Ze maken het wel spannend hoor.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 januari 2013 @ 17:41:50 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_121643950
Noem dat maar 'iets genuanceerder'.......
Is dat zo?
pi_121643979
Hier het artikel waarvan Borisz de link postte:

quote:
Sylvie en Rafael gaan het NIET proberen

In een officiële verklaring laat het management van Sylvie van der Vaart weten dat er absoluut geen sprake is van een hereniging tussen de voetballer en Sylvie. De berichtgeving van Duitse media is flauwekul: "Sylvie van der Vaart heeft over dit onderwerp geen interview gegeven."

Vanochtend liet de Duitse krant Bild de harten van showbizminnend Nederland harder kloppen, door te suggereren dat Sylvie en Rafael mogelijk weer bij elkaar gaan komen. Het management van het sterrenkoppel laat weten dat hier voorlopig nog geen sprake van is.

Alles voor Damian
"Reeds eerder hebben Rafael en Sylvie de media gevraagd hun de ruimte te geven om in alle rust te kunnen werken aan de breuk in hun relatie. Berichtgeving zoals vandaag draagt daar niet aan bij", zo valt te lezen in de verklaring van de belangenbehartiger van het stel.

"Rafael en Sylvie hebben op dit moment goed contact met elkaar, wat mede in het belang is van Damian, maar van een hereniging is geen sprake." Volgens de woordvoerder "zal de toekomst leren" of Syl en Raf weer 4ever2gether zijn, maar "Rafael en Sylvie hebben ieder de tijd en ruimte nodig om de huidige situatie op zich te laten inwerken om vervolgens de voor hen en Damian juiste beslissingen te kunnen nemen naar de toekomst toe."
pi_121644083
Godzijdank. Het zou toch te genant zijn als het waar was... Wel jammer voor dit topic. Gelukkig komt de ontknoping van de golftasgate er aan. Vermaak! *O*
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 17:51:34 #100
43556 miss_dynastie
pi_121644141
Ja, dat is inderdaad 'genuanceerder'; we praten met elkaar om de scheiding te regelen :') _O-
pi_121644161
Niet? ;(
pi_121644289
Dit blijft toch ook wel een mooie opmerking:

quote:
Vanochtend liet de Duitse krant Bild de harten van showbizminnend Nederland harder kloppen, door te suggereren dat Sylvie en Rafael mogelijk weer bij elkaar gaan komen.
_O-
pi_121644908
Whoa, ik had net de herenigingstwist verwerkt, en nu ineens dit weer!

Die vent van the 6th sense kan hier nog een puntje aan zuigen hoor.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_121645400
Het was een dean saunders met een twist
Waarom moet het management daar de hele dag over nadenken, ze konden toch meteen zeggen dat het onzin is
pi_121645567
De TT klopt niet meer...
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:35:33 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121645867
Dat wordt een echte liefde Valentijnsdag hereniging, tegen die tijd zal het immers met van de voorpagina's (van de bladen) verdwenen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO woensdag 16 januari 2013 @ 18:42:09 #107
22592 crew  Ole
pi_121646084
Sabia at nog even een Sultana..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 18:42:16 #108
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121646089
Saab is haar postiljon d'amour volgens Albert. :')
pi_121646091
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:22 schreef utrecht1970 het volgende:
Het was een dean saunders met een twist
Waarom moet het management daar de hele dag over nadenken, ze konden toch meteen zeggen dat het onzin is
Publiciteit, altijd goed als je bekend bent?
pi_121646114
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:42 schreef Ole het volgende:
Dat soort details pik je toch maar mooi mee.
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:43:15 #111
211040 Uccie
pi_121646121
Hoogtepunt was natuurlijk dat interview met dat visrestaurant _O-
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 18:43:53 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121646145
Afijn, een hereniging is nu niet aan de orde. oO<
  Moderator / Miss SHO woensdag 16 januari 2013 @ 18:44:44 #113
22592 crew  Ole
pi_121646181
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:43 schreef Uccie het volgende:
Hoogtepunt was natuurlijk dat interview met dat visrestaurant _O-
Geweldig was ie!

Nee!
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:45:26 #114
211040 Uccie
pi_121646205
Misschien heeft Sylvie dat wel geroepen, maar ziet Raf het niet zitten en was ze iets te snel met dingen roepen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 16 januari 2013 @ 18:45:47 #115
22592 crew  Ole
pi_121646223
Nu nog een scheiding van Winston Renate of nog beter: Onno en Albert ~O>
  Moderator / Miss SHO woensdag 16 januari 2013 @ 18:46:19 #116
22592 crew  Ole
pi_121646242
Albert kwam bijna klaar zagen jullie dat?
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 18:46:53 #117
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121646266
quote:
11s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef Ole het volgende:
Albert kwam bijna klaar zagen jullie dat?
Helaas zag ik dat. ;(
pi_121646302
Had Albert al een borrel op ofzo? Ik vond hem zo melig :')
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:47:45 #119
211040 Uccie
pi_121646310
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Helaas zag ik dat. ;(
Gelukkig net ff naar de keuken
pi_121646330
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef alors het volgende:
Tampon met vodka in zijn kont.
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:48:31 #121
211040 Uccie
pi_121646344
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef alors het volgende:
Die zag vanochtend bijtijds Bild en is gelijk aan de champie gegaan "we hebben weer een item"
pi_121646416
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:42 schreef Ole het volgende:
Ja daar kom je natuurlijk niet mee binnen in huize Sylvie, dus dan kun je hem beter in de auto nog even verorberen.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:52:07 #123
211040 Uccie
pi_121646496
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:50 schreef alors het volgende:

[..]

Ja daar kom je natuurlijk niet mee binnen in huize Sylvie, dus dan kun je hem beter in de auto nog even verorberen.
En die tomaat met tonijn gaat je natuurlijk na 2 weken de keel uithangen.
pi_121646730
quote:
9s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Tampon met vodka in zijn kont.
Dat is een hoax
know'm sayin?
word? word.
pi_121646880
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:45 schreef Ole het volgende:
Nu nog een scheiding van Winston Renate of nog beter: Onno en Albert ~O>
Oh ik dacht dat Winston en Renate al lang uit elkaar waren :o
pi_121646936
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:57 schreef alors het volgende:

[..]

Dat is een hoax
Hoe weet jij dat?
pi_121646957
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef Leandra het volgende:
Dat wordt een echte liefde Valentijnsdag hereniging, tegen die tijd zal het immers met van de voorpagina's (van de bladen) verdwenen zijn.
Scherp.
Zou best eens kunnen dat het zo in het scenario staat.
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 19:02:44 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121646973
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat Winston en Renate al lang uit elkaar waren :o
Qua omroepen wel, hij bij RTL, zij bij SBS.
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:07:28 #129
211040 Uccie
pi_121647166
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Scherp.
Zou best eens kunnen dat het zo in het scenario staat.
Oh wat een naar idee, een draaiboek waarin je uitdenkt iets spontaans te doen.
En het erge is, ik zie het ze nog doen ook!
pi_121647477
Lijkt mij enorm treurig voor hun kind
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 19:17:31 #131
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121647596
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:14 schreef utrecht1970 het volgende:
Lijkt mij enorm treurig voor hun kind
Een scheiding is vrijwel altijd treurig voor de kinderen. Zelfs als beide ouders miljonair zijn.
pi_121647839
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Een scheiding is vrijwel altijd treurig voor de kinderen. Zelfs als beide ouders miljonair zijn.
Ik bedoel als dit media valentijnstunt van pa en ma is
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 19:24:32 #133
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121647931
Oh, ok. :)
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:37:28 #134
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121648587
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:27 schreef roos85 het volgende:
De TT klopt niet meer...
Hoe zo niet? Dat fakegebeuren lijkt mij niet goed voor hem
pi_121648716
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef Leandra het volgende:
Dan hebben ze nog net tijd om stiekem de hernieuwing van de huwelijksgeloften voor te bereiden ^O^
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_121653835
Uit de Weekend even klikken om te vergroten.

Uit de rubriek van Patty Brard .

woensdag 16 januari 2013 @ 21:12:44 #137
211040 Uccie
pi_121654473
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:01 schreef Mylene het volgende:
Uit de Weekend even klikken om te vergroten.

Ik zie ineens 11,5mln redenen voor Raf om het toch nog maar eens te proberen.
  woensdag 16 januari 2013 @ 21:16:58 #138
384473 Tuinfluitert
pi_121654760
Dank je wel Mylene.
  woensdag 16 januari 2013 @ 21:24:57 #139
384473 Tuinfluitert
pi_121655248
Nou kan het niet meer bijhouden, misschien staat deze post al ergens.

http://www.telegraaf.nl/p(...)niet_herenigd__.html

Sylvie en Rafael van der Vaart toch niet herenigd van onze redactie
AMSTERDAM - Sylvie en Rafael van der Vaart hebben zich niet verzoend.

Dat laat het management van de twee weten.

"Rafael en Sylvie van der Vaart hebben verrast kennis genomen van de berichtgeving in de Duitse media, welke melden dat Sylvie zou hebben verteld dat zij en Rafael het weer met elkaar gaan proberen.Sylvie heeft over dit onderwerp geen interview gegeven zoals in sommige media wordt gesteld."

Het glamourkoppel heeft nog wel goed contact met elkaar. "Wat mede in het belang is van Damian, maar van een hereniging is geen sprake. Of die hereniging er komt, zal de toekomst leren, maar is vooralsnog zeker niet aan de orde. Rafael en Sylvie hebben ieder de tijd en ruimte nodig om de huidige situatie op zich te laten inwerken om vervolgens de voor hen en Damian juiste beslissingen te kunnen nemen naar de toekomst toe."
pi_121656913
Wat een wazig verhaal in Weekend. De ene aaname na de andere en aan het eind van het verhaal moet Rafael de helft inleveren maat Syllvie niet :D
Spoilers!
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 23:07:27 #141
43556 miss_dynastie
pi_121661401
Dus toch gemeenschap van goederen inderdaad... klassieke fout onder eerste keer getrouwd-voetballers.
  woensdag 16 januari 2013 @ 23:20:36 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121662123
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus toch gemeenschap van goederen inderdaad... klassieke fout onder eerste keer getrouwd-voetballers.
Meestal trouwen ze met het meisje waarmee ze al verkering hadden voor ze grof verdienden, en dan kan het over het algemeen niet zoveel kwaad, die huwelijken doen het meestal ook wel heel aardig.
En soms komt daar een gevalletje Ramona & Wesley Sneijder tussendoor, en ja, dat kost wat.

Maar dat ze een huwelijk met iemand die pas in beeld kwam terwijl ze al serieus geld hadden in gemeenschap van goederen sluiten? Neuh... daar kan ik niet bij.
Is Wesley zelfs niet in gemeenschap van goederen met Yolanthe getrouwd?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121662318
Iets zegt me dat de hereniging wel in de maak is maar inderdaad wordt uitgemolken :')
pi_121668165
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Meestal trouwen ze met het meisje waarmee ze al verkering hadden voor ze grof verdienden, en dan kan het over het algemeen niet zoveel kwaad, die huwelijken doen het meestal ook wel heel aardig.
En soms komt daar een gevalletje Ramona & Wesley Sneijder tussendoor, en ja, dat kost wat.

Maar dat ze een huwelijk met iemand die pas in beeld kwam terwijl ze al serieus geld hadden in gemeenschap van goederen sluiten? Neuh... daar kan ik niet bij.
Is Wesley zelfs niet in gemeenschap van goederen met Yolanthe getrouwd?
Mja, de helft van (de helft? van) Wesley is nog meer dan hij ooit op kan kijgen, toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 07:38:11 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_121668176
Ik moest net een beetje lachen toen ik op de site van het ad zat te kijken :') Deze koppen onder elkaar:
'Rafael en Sylvie gaan het weer proberen'
Management bevestigt: Sylvie en Rafael niet herenigd
Sylvie wil niets liever dan een verzoening'

Ja wat IS het nou _O-

Dit bericht is in ieder geval van vanmorgen:

Hoewel Sylvie en Rafael van der Vaart woensdag ontkenden zich te hebben verzoend, wordt er achter de schermen gewerkt om het huwelijk te redden. Dat meldt De Telegraaf donderdag op basis van ingewijden.
De krant schrijft dat bronnen rond de twee niet al te veel zeggen, maar toch wordt een tipje van de sluier opgelicht. 'Nee, het is allemaal nog niet geregeld. En een verzoening kun je het nog niet noemen. Maar er wordt gesproken. Zij heeft er ook veel spijt van hoe dingen mis zijn gegaan. Anders hadden gemoeten. Ja, ook werk. Zij zoekt de schuld daarvan ook bij zichzelf en wil voor Damián ook niets liever dan dat het goed komt', zegt een van de bronnen rond het paar.

'Er staat veel op het spel'
Over een 'doorstart' van het huwelijk of in elk geval een verzoening zegt de bron: 'Bij beiden is nu het besef dat ze het zo goed hadden heel sterk. Maar meer kan ik er echt niet over zeggen.'

Volgens De Telegraaf zijn niet alleen de persoonlijke, maar ook de zakelijke belangen van Sylvie en Rafael groot aangezien de merknamen die de twee hebben laten registeren miljoenen hebben opgebracht. 'Het ligt erg gevoelig, alles is ook nog niet vergeven en vergeten. En er staat veel op het spel, hun hele geluk. En ook zakelijk. Daar is tijd voor nodig', aldus de bron.

Medium
Medium Sarina maakt inmiddels geen deel meer uit van het gezinsleven, maar wenst Sylvie, Rafael en Damián geluk toe. 'Ik ben heel blij en gelukkig dat ze elkaar weer gevonden hebben. Ik hoop echt dat ze er met z'n tweeën voor zullen gaan! Ik wens Sylvie, Rafael en Damián alle geluk van de wereld, aldus het medium.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 januari 2013 @ 07:46:47 #146
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121668233
Sowieso Medium Sarina :')_
pi_121668377
Bij vandaag de dag vanmorgen werd gesuggereerd dat Raf een affaire zou hebben met Boularouz figuur, ben d'r naam even kwijt.
  donderdag 17 januari 2013 @ 08:22:12 #148
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_121668534
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja wat is er waar en wat niet?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:31:49 #149
384473 Tuinfluitert
pi_121669609
Bedrijf van Rafael en Sylvie van der Vaart,

Sylvia nam in november 2012 een nieuwe pr-deskundige in dienst, Alexandra von Rehlingen
van bureau Scholler & Van Rehlingen. Alexandra onderhoudt zeer nauwe banden met de duitse media.
Adellijke dame Alexandra von Rehlingen is getrouwd met media-advocaat Matthias Prinz en wonen in Hamburg.
pi_121670966
Wat een gekke wending. Die verklaring van het management was helemaal geen nuancering maar een keiharde ontkenning. Maar de berichtgeving van vanochtend was dan wel weer een genuanceerde versie van eht nooit gegeven interview.

Nou, zolang het allemaal zo vaag is, gooi ik er toch wat scans tegenaan. We moeten wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door MightyMightyM op 17-01-2013 10:30:13 ]
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:28:35 #151
211040 Uccie
pi_121671173
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:20 schreef MightyMightyM het volgende:
Wat een gekke wending. Die evrklaring van het management was helemaal geen nuancering maar een keiharde ontkenning. Maar de berichtgeving van vanochtend was dan wel weer een genuanceerde versie van eht nooit gegeven interview.

Nou, zolang het allemaal zo vaag is, gooi ik er toch wat scans tegenaan. We moeten wat.

Waarvoor grote dankbaarheid :) maakt de koffiepauzes een stuk aangenamer!
pi_121671198
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:28 schreef Uccie het volgende:

[..]

Waarvoor grote dankbaarheid :) maakt de koffiepauzes een stuk aangenamer!
Dat! Bedankt voor de moeite weer MightyMightyM :*
pi_121671266
Grappig dat de initialen van Damian dan ook bij de deur van Raf staan, ben benieuwd wie de voogdij krijgt, Sylvie waarschijnlijk toch met de nanny :+
  Moderator / Miss SHO donderdag 17 januari 2013 @ 11:31:01 #154
22592 crew  Ole
pi_121673148
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat de initialen van Damian dan ook bij de deur van Raf staan, ben benieuwd wie de voogdij krijgt, Sylvie waarschijnlijk toch met de nanny :+
Ik denk gedeeld. Of ze kopen een huis voor de nanny tussen hun huizen in :P
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:38:22 #155
384473 Tuinfluitert
pi_121673385
quote:

Grappig dat de initialen van Damian dan ook bij de deur van Raf staan,
Waar papa Rafael woont is ook het thuis van Damian.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2013 @ 11:41:24 #156
43556 miss_dynastie
pi_121673483
quote:
Ik ben meer benieuwd wie de voogdij over de nanny krijgt :+
pi_121674119
Die Alexandra heeft maar vieze vetkwabben over dr jurk hangen.
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 12:47:52 #158
184769 crew  Deisyy
pi_121675594
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:31 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik denk gedeeld. Of ze kopen een huis voor de nanny tussen hun huizen in :P
Het was de bedoeling dat nanny zou gaan pendelen :+

quote:
krant_prive
Rafael op bezoek bij Sylvie
door Wilma Nanninga

Sylvie en Rafael van der Vaart zijn on speaking terms. De voetballer, die zelf zijn nieuwe onderkomen op een paar honderd meter afstand aan het betrekken is, was bij zijn aanstaande ex op de koffie.

Maar liefst tweeënhalf uur was hij op bezoek bij de vrouw met wie hij zeven jaar getrouwd is geweest.

Ietwat schichtig voor de Duitse paparazzi vertrok hij vervolgens spoorslag weg van het Hamburgse penthouse dat hij voor kerst met Sylvie betrok en waar hij haar tijdens het oudejaarsfeest een klap in het gezicht gaf, waarna de scheiding werd afgekondigd.

In de Duitse media werd verondersteld dat het onderwerp van gesprek de boedelscheiding en de kinderalimentatie was. Ook zou het kunnen dat Rafael hun 6-jarige zoontje Damian wilde zien omdat hij bij zijn moeder in het 400 vierkante meter grote appartement blijft wonen.

Rafael heeft de Duitse pers toevertrouwd dat hij ook in zijn eigen nieuwe huis een kinderkamer zal inrichten. Het kindermeisje zou gaan pendelen. Het paar hult zich verder in stilzwijgen over de afwikkeling van hun huwelijk.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:28:18 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121677088
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 07:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mja, de helft van (de helft? van) Wesley is nog meer dan hij ooit op kan kijgen, toch?
Mwah, hij heeft Yolanthe om hem te helpen met opmaken, en ik heb ergens het vermoeden dat Yolanthe in staat is dat heel vakkundig te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:41:45 #160
211040 Uccie
pi_121684464
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, hij heeft Yolanthe om hem te helpen met opmaken, en ik heb ergens het vermoeden dat Yolanthe in staat is dat heel vakkundig te doen.
En anders heeft ze nog 83 zussen om haar te helpen nietwaar...
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2013 @ 19:21:44 #161
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121690458
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een wazig verhaal in Weekend. De ene aaname na de andere en aan het eind van het verhaal moet Rafael de helft inleveren maat Syllvie niet :D
Nou ja, da's niet echt wazig.
Raf heeft 25 miljoen ¤
Syl heeft 2 miljoen ¤
Hij heeft 23 meer dan haar, dus moet hij haar 11,5 geven.

Zo'n constructie is niet slim, maar zo werkt het dan.
Wel grappig dat zij waarschijnlijk veel meer opgebrast heeft dan hij. :)
pi_121693184
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:21 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou ja, da's niet echt wazig.
Raf heeft 25 miljoen ¤
Syl heeft 2 miljoen ¤
Hij heeft 23 meer dan haar, dus moet hij haar 11,5 geven.

Zo'n constructie is niet slim, maar zo werkt het dan.
Wel grappig dat zij waarschijnlijk veel meer opgebrast heeft dan hij. :)
Huh, dat staat er inderdaad gewoon. Ik heb niet goed gelezen geloof ik 8-)

Ik ben benieuwd wat er aan alimentatie betaald moet gaan worden. Maar dat hangt er natuurlijk vanaf wie de voogdij krijgt. Ook daarom denk ik dat Sylvie eerder de voogdij krijgt, anders moet zij toch aan hem gaan betalen?
Spoilers!
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 22:02:46 #163
184769 crew  Deisyy
pi_121699730
Misschien valt het wel mee met de alimentatie, want Sylvie heeft een nieuwe baan.

quote:
prive
Sylvie in nieuwe Duitse tv-show
Van onze redactie

Sylvie van der Vaart heeft een nieuwe televisieklus te pakken.

Sylvie krijgt een prominente rol in de nieuwe familieshow Shooting Stars - Promis an Ihren Grenzen van de Duitse RTL-zender.

In de nieuwe vrijdagavondshow gaan kinderen tussen de 10 en 17 jaar beroemdheden iets leren, zoals breakdance, pianospelen, paardrijden of zingen. Dit kondigde RTL donderdag aan.

De blondine is een van de prominenten naast de acteurs Christine Neubauer en Ingo Naujoks die les krijgen van de jonge talenten.

De mogelijke verzoening tussen Sylvie en Rafael van der Vaart was vandaag het gesprek van de dag. "Sylvie wil niets liever. Alles is nog niet vergeten en vergeven. Ze doen het allemaal heel voorzichtig, want er staat véél op het spel", vertelde iemand uit de Van der Vaart-familie.
Bron
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Admin vrijdag 18 januari 2013 @ 13:36:54 #164
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121719550
quote:
Sylvie wil niets liever. Alles is nog niet vergeten en vergeven. Ze doen het allemaal heel voorzichtig, want er staat véél op het spel", vertelde iemand uit de Van der Vaart-familie.

vrijdag 18 januari 2013 @ 13:44:09 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121719811
Ja, maar als je al 11½ miljoen redenen hebt, wat heb je dan in hemelsnaam nog meer nodig?
Nog 5 jaar blijven hangen zodat het 15 miljoen redenen zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121720089
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Misschien valt het wel mee met de alimentatie, want Sylvie heeft een nieuwe baan.

[..]

Bron
Kijken ze dan ook niet naar het inkomen over een bepaalde tijd zodat Raf helemaal genaaid wordt? Over een paar jaar daalt zijn inkomen flink (want einde voetbalcarriere). Hij verdiend nu al minder.

Hoe dom kan je zijn om in gemeenschap van goederen te trouwen. Sowieso trouwen als voetballer, wat dat betreft regelt een Cristiano Ronaldo dat stukken beter.
Get it and Bet it
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2013 @ 14:12:26 #167
43556 miss_dynastie
pi_121720949
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:44 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar als je al 11½ miljoen redenen hebt, wat heb je dan in hemelsnaam nog meer nodig?
Nog 5 jaar blijven hangen zodat het 15 miljoen redenen zijn?
Ja, dat heeft geen enkel nut. En om nou elke dag te gaan duimen dat je lieftallige echtgenote onder de bus loopt bij het koffie halen zodat je je geld in je zak kan houden is ook zo wat, kortom: geld zal geen enkele reden zijn, hoe zuur en dom het ook is om in gemeenschap van goederen te trouwen met zo'n type....
  zondag 20 januari 2013 @ 20:06:22 #168
185670 Poezewoes
pi_121815759
Medium: 'Overspel Sylvie van der Vaart'
van onze redactie
AMSTERDAM -

Medium Sonia denkt dat Sylvie en Rafael van der Vaart elkaar tijdens hun huwelijk niet trouw zijn geweest.
Sonia, bekend van Astro TV en Life4You, heeft een blik geworpen in haar glazen bol en vertelde zondag aan Carlo en Irene: "Ik denk dat er een behoorlijk schandaal komt. Het zal me niets verbazen als het van beide kanten komt."
De waarzegster speculeert er lustig op los: "Ik denk dat het begonnen is bij Rafael en ik heb het gevoel dat Sylvie het beu is geraakt en toen ook een scheve schaats heeft gereden."

Telegraaf
pi_121815898
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM -

Medium Sonia denkt dat Sylvie en Rafael van der Vaart elkaar tijdens hun huwelijk niet trouw zijn geweest.
Sonia, bekend van Astro TV en Life4You, heeft een blik geworpen in haar glazen bol en vertelde zondag aan Carlo en Irene: "Ik denk dat er een behoorlijk schandaal komt. Het zal me niets verbazen als het van beide kanten komt."
De waarzegster speculeert er lustig op los: "Ik denk dat het begonnen is bij Rafael en ik heb het gevoel dat Sylvie het beu is geraakt en toen ook een scheve schaats heeft gereden."

Telegraaf
Het zou mij benieuwen, toch makkelijk speculeren zo _O- :')
  zondag 20 januari 2013 @ 20:10:11 #170
185670 Poezewoes
pi_121815932
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef roos85 het volgende:

[..]

Het zou mij benieuwen, toch makkelijk speculeren zo _O- :')
Ja vind ik ook maar dacht zet het toch maar neer :Y
pi_121816013
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:10 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Ja vind ik ook maar dacht zet het toch maar neer :Y
Altijd grappig om dat soort berichten te lezen, van die zogenaamde mediums :)

Zou ze haar inspiratie uit Ruud en Estelle gehaald hebben? :P
  zondag 20 januari 2013 @ 20:23:50 #172
185670 Poezewoes
pi_121816601
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef roos85 het volgende:

[..]

Altijd grappig om dat soort berichten te lezen, van die zogenaamde mediums :)

Zou ze haar inspiratie uit Ruud en Estelle gehaald hebben? :P
Nu moet ze maar hopen dat het uitkomt, anders ongeloofwaardig :Y
  zondag 20 januari 2013 @ 20:41:29 #173
211040 Uccie
pi_121817536
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:23 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Nu moet ze maar hopen dat het uitkomt, anders ongeloofwaardig :Y
Ik weet niet in hoeverre die mediums (?) met elkaar bevriend zijn, maar als zij toevallig goed bevriend is met Sarina kan het natuurlijk ook zijn dat deze informatie op een andere manier tot haar is gekomen dan via "de andere zijde"
  zondag 20 januari 2013 @ 20:44:04 #174
185670 Poezewoes
pi_121817677
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre die mediums (?) met elkaar bevriend zijn, maar als zij toevallig goed bevriend is met Sarina kan het natuurlijk ook zijn dat deze informatie op een andere manier tot haar is gekomen dan via "de andere zijde"
Is ook een optie :Y
pi_121835659
quote:
van onze redactie
AMSTERDAM -

Telegraaf
altijd zo ontzettend aardig, dat die mensen waarvan Sylvie dacht dat ze vrienden waren en waar ze jaren mee omgaat binnen no-time hun info graag willen delen met de wereld, heerlijk.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2013 @ 10:50:20 #176
43556 miss_dynastie
pi_121835708
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:48 schreef WRH het volgende:

[..]

altijd zo ontzettend aardig, dat die mensen waarvan Sylvie dacht dat ze vrienden waren en waar ze jaren mee omgaat binnen no-time hun info graag willen delen met de wereld, heerlijk.
Sonia is niet Sarina he. Sonia heeft gesproken met gene zijde :7
pi_121835726
ohja, verwarrend hoor, die namen :|W
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_121838681
quote:
van onze redactie
AMSTERDAM -

Telegraaf
Dat ze dat soort mokkels nog zendtijd geven :')
  maandag 21 januari 2013 @ 15:32:26 #179
125420 Starlie
pi_121847270
http://www.grazia.nl/2013(...)ie-vanavond-te-zien/

Sylvie van der Vaart heeft voor het eerst een interview gegeven over haar scheiding. Het gesprek is vanavond bij RTL in Duitsland te zien in het programma RTL Exclusiv. In Nederland is het vanavond meteen ook te zien in RTL Boulevard.

In het gesprek kijkt Sylvie terug op de afgelopen weken, sinds het nieuws naar buiten kwam dat zij en Rafael van der Vaart gaan scheiden. Ook gaat ze in op de rol van de paparazzi, de afleiding die ze krijgt door haar werk en wat er voor haar op dit moment het allerbelangrijkste is: haar zoon Damian.

De scheiding van Rafael gaat haar niet in de koude kleren zitten. “De laatste weken zijn hectisch geweest. Overal staat paparazzi, zelfs als je je huis verlaat. Dat is lastig. Maar het leven gaat door. We moeten allemaal werken en de deur uit om boodschappen te doen. Het hoort erbij”, vertelt ze.

Haar zoon Damian staat nu op de eerste plek. “Het allerbelangrijkste voor mij is Damian. Juist in deze periode, nu er zo veel gebeurt. De familie beschermen heeft de hoogste prioriteit.” Thuis treuren zit er voor Sylvie niet in: ze doet mee in de Duitse show Shooting Stars. “De afleiding is lekker.”

RTL Boulevard begint vanavond om 18.35 uur op RTL4 met in de studio Winston Gerschtanowitz, Albert Verlinde en Peter van der Vorst. (MB)
pi_121852979
quote:
We moeten allemaal werken en de deur uit om boodschappen te doen.
Ik krijg bij die boodschappen zo'n raar beeld van Syl achter de boodschappenkar. :)
Is dat zo?
  maandag 21 januari 2013 @ 17:55:24 #181
211040 Uccie
pi_121853441
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 17:43 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ik krijg bij die boodschappen zo'n raar beeld van Syl achter de boodschappenkar. :)
Zegeltjes, koopmunten, lege flessenbon?
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2013 @ 17:58:29 #182
43556 miss_dynastie
pi_121853543
Oh, ze ging boodschappen doen de dag na de bekendmaking, niet gewoon shoppen. Zeg dat dan _O-
  maandag 21 januari 2013 @ 18:09:08 #183
211040 Uccie
pi_121853905
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, ze ging boodschappen doen de dag na de bekendmaking, niet gewoon shoppen. Zeg dat dan _O-
_O- pak melk, kilo kaas, halfje wit, dior schoenen, kilo tomaten, blikje tonijn....de reguliere boodschappen
pi_121855662
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 17:43 schreef Smallish het volgende:

[..]

Dat had ik ook :D
pi_121855716
Ik snap niet dat ze de pers zo blijft op zoeken met interviews. Hoe belangrijk voel je je?
pi_121855826
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap niet dat ze de pers zo blijft op zoeken met interviews. Hoe belangrijk voel je je?
Ik denk dat de pers non stop aan haar kont gekleefd zit, kan je misschien beter zelf een interview geven als je er last van hebt.
pi_121856033
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat de pers non stop aan haar kont gekleefd zit, kan je misschien beter zelf een interview geven als je er last van hebt.
Dit denk ik op zich ook. Wat ik alleen wel gek vind is dat ik weinig tot geen nieuwe foto's zie van haar. Nu ben ik daar niet heel actief naar op zoek, maar ik zie ze hier ook niet langskomen. Wat doen die paparazzi dan?
Is dat zo?
pi_121856065
Ik heb het interview niet gezien, werd ze op straat aangesproken of zat ze ala estelle zuchtend op een hotelkamer?
Ik vind sylvie wel een type dat denkt dat haar fans dit van haar verwachten

[ Bericht 0% gewijzigd door utrecht1970 op 21-01-2013 19:13:46 ]
  maandag 21 januari 2013 @ 19:06:23 #189
211040 Uccie
pi_121856089
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb het interview niet gezien, werd ze op straat aangesproken of zat ze ala estelle zuchtend op een hotelkamer?
Ik vind sylvia wel een type dat denkt dat haar fans dit van haar verwachten
Is nog niet geweest
  maandag 21 januari 2013 @ 19:08:02 #190
123170 alors
zlata1234
pi_121856162
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind sylvia wel een type dat denkt dat haar fans dit van haar verwachten
Voor de duizendste keer, ze heet Sylvie, niet Sylvia. :')
know'm sayin?
word? word.
  maandag 21 januari 2013 @ 19:08:54 #191
211040 Uccie
pi_121856210
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef alors het volgende:

[..]

Maar uit het voorstukje af te leiden is het in een kamer niet op straat, dus een echt interview.
pi_121856276
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef alors het volgende:

[..]

_O-
Autocorrect wil ook nog wel eens dwars zijn ;(
  maandag 21 januari 2013 @ 19:11:39 #193
123170 alors
zlata1234
pi_121856365
Ik zie Sylvie ook echt geen Estelle doen, daar is ze veel te slim en koel voor. Het wordt gewoon een standaard riedeltje over hoe jammer ze het vindt en hoe graag ze dit in alle rust wil verwerken.
know'm sayin?
word? word.
pi_121856373
Dan zoekt ze het op, dan ook niet zeiken over rust etc om scheiding te verwerken volgens eerder statement.
pi_121856462
Ik haat de autocorrect op mijn tablet sylvie wordt sylvia of servië.

Estelle wordt bestellen dat is dan wel weer toepasselijk :-)
  maandag 21 januari 2013 @ 19:14:09 #196
123170 alors
zlata1234
pi_121856498
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik haat de autocorrect op mijn tablet sylvie wordt sylvia of servië
Servië lol :D Kun je geen woorden toevoegen dan?
know'm sayin?
word? word.
pi_121856588
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef alors het volgende:

[..]

Servië lol :D Kun je geen woorden toevoegen dan?
Ja maar die neemt ie niet altijd standaard mee en als ik snel wat type krijg je dit soort dingen
  maandag 21 januari 2013 @ 19:16:42 #198
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_121856631
filmpje

quote:
Sylvie spreekt!

"De laatste weken zijn enorm hectisch geweest", vertelt Sylvie voor de camera van RTL Duitsland. "Overal staat paparazzi, zelfs als je de deur uit loopt. Dat is moeilijk. Maar het leven gaat door. We moeten allemaal werken en naar buiten om de boodschappen te doen. Het hoort erbij."

Het is de eerste keer sinds de showbizzbreuk met Rafael dat de blondine voor de camera over haar privésituatie praat. Sylvie vertelt onder meer dat tijdens deze moeilijke periode haar zoontje Damian het allerbelangrijkst is. Juist in de periode dat er zo veel aan de hand is. De familie beschermen heeft de hoogste prioriteit.

Ook haar werk op de Duitse televisie zorgt voor positieve afleiding. Ze heeft een prominente rol te pakken in de nieuwe familieshow Shooting Stars - Promis an Ihren Grenzen van de Duitse zender. Dat zorgt voor afleiding. Daarbij probeer ik alle verhalen over mijn scheiding niet tot me te nemen.
  maandag 21 januari 2013 @ 19:23:25 #199
125420 Starlie
pi_121856947
Nou wat een diepte interview...
  maandag 21 januari 2013 @ 19:26:29 #200
211040 Uccie
pi_121857065
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:23 schreef Starlie het volgende:
Nou wat een diepte interview...
Vraag me ook inderdaad af wat ze hier nou mee wil bereiken, de roddelpers blijft toch wel zoeken naar ranzige details.
  maandag 21 januari 2013 @ 19:27:28 #201
123170 alors
zlata1234
pi_121857118
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Uccie het volgende:

[..]

Vraag me ook inderdaad af wat ze hier nou mee wil bereiken, de roddelpers blijft toch wel zoeken naar ranzige details.
Het was gewoon een interview over dat nieuwe programma met wat vragen over haar privésituatie dus. En die zijn er alleen maar uitgehaald door Boulevard.
know'm sayin?
word? word.
pi_121860183
Ze had toch kunnen zeggen, geen vragen over mijn privesituatie
pi_121871918
Evert zegt net bij shownieuws dat Sylvie en Raf vanmiddag gezellig zaten te lunchen, en eindigt dat goed nieuws niet lang op zich zal laten wachten. We zullen het zien of ze nou toch bij elkaar komen...
  Moderator / Miss SHO maandag 21 januari 2013 @ 23:31:56 #204
22592 crew  Ole
pi_121872014
Moet Evert niet naar Estelle?
pi_121872127
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef Ole het volgende:
Moet Evert niet naar Estelle?
Morgen wil hij Badr zien, zei hij.
  Moderator / Miss SHO maandag 21 januari 2013 @ 23:49:27 #206
22592 crew  Ole
pi_121873055
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Morgen wil hij Badr zien, zei hij.
Ik schrok al..
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:21:32 #207
185670 Poezewoes
pi_121876724
Verzoeningslunch!

Dit is de exclusieve foto die even niemand meer voor mogelijk had gehouden, maar die gisteren in Hamburg werd gemaakt! Drie weken na de plotselinge scheiding van Sylvie en Rafael van der Vaart is dit het levende bewijs dat er, achter de schermen, wel degelijk wordt gewerkt aan een verzoening. Een verzoening die vorige week door het paar nog werd tegengesproken maar die er, zo lijkt het, toch best eens zou kunnen komen! De Van der Vaartjes zijn nog steeds ’on speaking terms’ en lunchten gisteren zelfs samen in hun woonplaats! Alsof er niets was voorgevallen, arriveerden ze kort na twaalven in een van hun favoriete restaurants dat ze samen, in gelukkiger tijden, ook al bezochten. En gelukkiger tijden… die lijken er inmiddels alweer te zijn aangebroken! Doodgemoedereerd kwamen Sylvie en Rafael – morgen met meer exclusief beeld te zien in Weekblad Privé -samen aan bij het restaurant, waar de aanwezigen mochten zie hoe de stand van zaken nu is. Hun lunch verliep buitengewoon ontspannen. Er werd bijgepraat, gelachen en even zocht Rafaels hand weer die van Sylvie. „Ze doen het rustig aan”, reageerde vorige week een ingewijde op het nieuws van de ophanden zijnde verzoening, „er staat veel op het spel. Hun eigen geluk en dat van zoon Damián natuurlijk.”

EVERT SANTEGOEDS

Telegraaf

[ Bericht 4% gewijzigd door Poezewoes op 22-01-2013 08:27:11 ]
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:38:54 #208
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_121876898
quote:
Hamburg – ER lächelt. SIE himmelt ihn an. Ein Paar, das sich annähert! Es ist das erste gemeinsame Foto von Sylvie (34) und Rafael van der Vaart (29) seit der Trennung an Silvester!

Gestern Mittag in Hamburg-Eppendorf: Nach seinem Training beim HSV ziehen Rafael und Sylvie sich in ihr Lieblings-Café zurück, die „Marsbar“. Sie essen zu Mittag, reden entspannt, trinken Cola light. Innig, vertraut ...

Rafael van der Vaart zu BILD: „Wir haben einen leckeren Caesar Salad gegessen und gemeinsam eine wunderschöne Mittagspause verbracht.“

Gemeinsam schlendern sie zurück zum weißen BMW X6, fahren zurück zum Stadion.

Die Zeichen stehen auf ein Comeback der Liebe – doch das braucht Zeit!

Erst vor wenigen Tagen sagte Sylvie zu BILD: „Wir sprechen oft miteinander und sehen uns, immerhin haben wir mit Damian einen gemeinsamen Sohn.“

Ob es noch lange dauert, bis der Funke der Liebe wieder überspringt?

http://www.bild.de/region(...)r-28197062.bild.html

Ik zie het al weer gebeuren hoor, ze komen weer bij en zijn gelukkiger dan ooit nu ze door een diep dal zijn gegaan, en nu weten ze pas echt wat ze voor elkaar voelen, en voor elkaar gemaakt zijn, bla bla...
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_121877038
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:38 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ik zie het al weer gebeuren hoor, ze komen weer bij en zijn gelukkiger dan ooit nu ze door een diep dal zijn gegaan, en nu weten ze pas echt wat ze voor elkaar voelen, en voor elkaar gemaakt zijn, bla bla...
Hoe ging het nu eigenlijk met die carriere van Silvie? Was ze de laatste maanden misschien even wat minder in de spotlights ofzo?

Het ziet er allemaal zo gemaakt en geposeerd uit. Alsof ze donders goed weet dat ze continu met de camera's wordt gefilmd, even nog nieuwe extensions in haar haren gedaan, enz. en de aandacht is weer helemaal terug....
Wat jij zegt: op het laatste moment gaan ze toch niet uit elkaar, heeft ze weer een paar nieuwe contracten getekend voor shows en shoots gedaan en komt ze er nog 'sterker' , 'populairder' en met meer cash op haar bankrekening uit!
Het komt heel berekend over in ieder geval...
pi_121877125
quote:
en lunchten gisteren zelfs samen in hun woonplaats! Alsof er niets was voorgevallen, arriveerden ze kort na twaalven in een van hun favoriete restaurants dat ze samen, in gelukkiger tijden, ook al bezochten.
Waarom die lui niet gewoon thuis een boterham kunnen smeren?
Wat een mediashow zeg 8)7
pi_121877161
Een boterham? Tsss. :{w
pi_121877177
pi_121877271
Syl eet geen brood :{w

wat een schijnvertoning die lunch...
pi_121877285
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:54 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ze eet eens per jaar het hoorntje op, een boterham? Hoe dan?!
Rechtsgedraaide sla op een bedje van water. Nou, dat heb je zo niet zo in de koeling liggen. Daar liggen de bubbels van het nieuwsjaarsfeestje.
Go hard or go home
pi_121877356
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:02 schreef Noek het volgende:
Rechtsgedraaide sla op een bedje van water. Nou, dat heb je zo niet zo in de koeling liggen.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 09:11:09 #216
43556 miss_dynastie
pi_121877417
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:54 schreef lezzer het volgende:

[..]

Omdat dit misschien niet over de verzoening ging, maar over de scheiding. En dat doe je niet thuis, maar liefst op neutraal terrein. Nou is dit hun favo restaurantje, dus niet helemaal neutraal, maar omdat de scheiding al zolang in kannen en kruiken is doet ze dat niks.

Ik kan ook speculeren :7
pi_121877801
Caesarsalade, staat op Nu.nl, ik lees niks over brood :7
pi_121877916
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan ook speculeren :7
Verzoeningslunch staat er :D
En Evert spreekt natuurlijk wel de waarheid :7
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
Caesarsalade, staat op Nu.nl, ik lees niks over brood :7
Daar zitten toch croutons in :s)
pi_121877983
Het houdt hun populariteit iig groot als je ook al doet alsof je gaat verzoenen..
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:42:07 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121878122
quote:

[..]

Delen Sabia en Sylvie hetzelfde jasje? :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 09:42:25 #221
43556 miss_dynastie
pi_121878133
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
Het houdt hun populariteit iig groot als je ook al doet alsof je gaat verzoenen..
HAAR populariteit wel ja. Denk niet dat hij haar in die zin nodig heeft. En ik denk ook niet dat hij zit te wachten op aandacht.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:43:31 #222
123170 alors
zlata1234
pi_121878167
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ze hebben wel hetzelfde jasje ja, maar ik denk dat Sabia wel een maatje groter heeft hoor.
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 09:43:37 #223
43556 miss_dynastie
pi_121878169
Die tas vind ik geweldig trouwens! Zal wel weer een ding zijn dat nu voor 3800 euro in de aanbieding is he?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:46:57 #224
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121878268
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef alors het volgende:

[..]

Ze hebben wel hetzelfde jasje ja, maar ik denk dat Sabia wel een maatje groter heeft hoor.
Volgens mij is die ook niet zo groot hoor..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:47:13 #225
123170 alors
zlata1234
pi_121878274
Ik vind haar hele outfit geweldig, al zou ik dat jasje nooit zelf kopen (nee ook niet als ie 50e was, hij doet me teveel denken aan Nickelson jassen). Die broek O+ Ik heb ook zulk iets, maar bij haar zal het wel echt leer zijn.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:47:21 #226
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121878277
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Die tas vind ik geweldig trouwens! Zal wel weer een ding zijn dat nu voor 3800 euro in de aanbieding is he?
En uiteraard kundig in elkaar gezet door ijverige Chinese kinderhandjes.
pi_121878605
quote:
Ik vind die tas een beetje groot. Meer een reiskoffertje zonder wieltjes. Maar misschien draagt Syl haar zakken rechtsgedraaide sla erin mee, inclusief koelelement :o
pi_121879411
Die donkere man op de achtergrond buiten denkt er ook het zijne van :D
pi_121879456
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:47 schreef alors het volgende:
Ik vind haar hele outfit geweldig, al zou ik dat jasje nooit zelf kopen (nee ook niet als ie 50e was, hij doet me teveel denken aan Nickelson jassen). Die broek O+ Ik heb ook zulk iets, maar bij haar zal het wel echt leer zijn.
Ik vind de outfit van voor geweldig, van achter weer helemaal niet. Dan zie je enkel die ruitjes van de jas. Van voor open, met een klein beetje zicht erop vind ik wel leuk. En die tas van Nel Veerkamp skip ik :Y
pi_121879500
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij is die ook niet zo groot hoor..
Ik denk dat Sabia's boezem een beetje krap zit in dit jasje van Sylvie, die heeft wel 2 cups (als het niet meer is) groter.
pi_121884063
Dit wordt gewoon een verzoening!
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 12:49:57 #232
43556 miss_dynastie
pi_121884171
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:59 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik vind die tas een beetje groot. Meer een reiskoffertje zonder wieltjes. Maar misschien draagt Syl haar zakken rechtsgedraaide sla erin mee, inclusief koelelement :o
In die tas zitten de scheidingspapieren die ze te bespreken hebben. Maar die krijgen wij niet te zien, want dat past niet in de zogenaamde verzoening *;
pi_121901670
Ze kunnen ook gewoon als ouders van Damián zijnde tijd met elkaar doorbrengen, zonder dat er sprake is van een verzoening. Weet het publiek veel wat er allemaal wordt besproken.
Maar zo'n benadering zal wel te naïef zijn volgens sommige draaiboeken.....
pi_121903170
Als je net uit elkaar bent heb je toch geen zin in een samenzijn.
Ik neem toch aan dat mensen uit elkaar gaan omdat ze niet meer bij elkaar willen zijn?
De omgangsregeling hoeft toch niet bij een gezellige lunch besproken te worden?
pi_121903612
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:02 schreef Noek het volgende:

[..]

Ze eet eens per jaar het hoorntje op, een boterham? Hoe dan?!
Rechtsgedraaide sla op een bedje van water. Nou, dat heb je zo niet zo in de koeling liggen. Daar liggen de bubbels van het nieuwsjaarsfeestje.
:D :P
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:16:50 #236
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_121903699
quote:
Bij iOffer hebben ze leuke kopieen hoor.. http://www.ioffer.com/search/items/celine%20leopard
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 20:18:02 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121903779
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef utrecht1970 het volgende:
Als je net uit elkaar bent heb je toch geen zin in een samenzijn.
Ik neem toch aan dat mensen uit elkaar gaan omdat ze niet meer bij elkaar willen zijn?
De omgangsregeling hoeft toch niet bij een gezellige lunch besproken te worden?
dat je uit elkaar gaat, wil toch niet per definitie zeggen dat je niet met elkaar aan één tafel kunt zitten?
heb jij liever dat ze vechtend over het asfalt rollen?
pi_121905841
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ze kunnen ook gewoon als ouders van Damián zijnde tijd met elkaar doorbrengen, zonder dat er sprake is van een verzoening. Weet het publiek veel wat er allemaal wordt besproken.
Maar zo'n benadering zal wel te naïef zijn volgens sommige draaiboeken.....
Dat riep Bridget gister, maar Evert was van mening dat het er écht anders uitzag, menig mens had het gezien die dag.
Spannend wel :Y)
pi_121905920
Dat leren jasje, is dat eigenlijk datzelfde jasje als een keer met Sabia?

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Never mind, ineens begon het me te dagen :')
pi_121906033
quote:

[..]

Die Duitse reacties onder het artikel :D
pi_121909031
Er zit toch wel een wereld tussen elkaar de tent uit vechten en gezellig met elkaar lunchen.
pi_121909200
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Er zit toch wel een wereld tussen elkaar de tent uit vechten en gezellig met elkaar lunchen.
Als je weet dat de halve wereld meekijkt dmv de pers, dan zet je misschien ook je beste beentje voor.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:47:03 #243
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_121909765
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die Duitse reacties onder het artikel :D
ja die zijn ook wel echt klaar met haar. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:49:31 #244
211040 Uccie
pi_121909974
Dit is ook wel weer heel erg uitgedacht. Samen in één auto naar de stad, parkeren en dan de halve stad doorlopen naar het restaurant. Als je ergens wil afspreken zonder gezien te worden moet dat in Hamburg ook vast kunnen.
Ik vind het goed dat ze samen zo goed met elkaar omgaan, zeker voor Damian is dat een heel stuk fijner dan vechtende ouders. Maar klagen dat de papparazzi overal voor de deur hangen en dan zo'n actie snap ik gewoon niet.
pi_121910290
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
Dit is ook wel weer heel erg uitgedacht. Samen in één auto naar de stad, parkeren en dan de halve stad doorlopen naar het restaurant. Als je ergens wil afspreken zonder gezien te worden moet dat in Hamburg ook vast kunnen.
Ik vind het goed dat ze samen zo goed met elkaar omgaan, zeker voor Damian is dat een heel stuk fijner dan vechtende ouders. Maar klagen dat de papparazzi overal voor de deur hangen en dan zo'n actie snap ik gewoon niet.
pi_121911908
Ik blijf het raar vinden, je kunt heus wel geciviliseerd met elkaar omgaan ivm je kind maar om nou gezellig samen te lunchen en in de1 auto te komen en gaan........
Lijkt meer alsof de scheiding erg impulsief is aangekondigd
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 januari 2013 @ 11:31:44 #247
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121977946
http://www.powned.tv/nieu(...)ie_sitting_in_a.html

quote:
RAFAEL DOET SYLVIE WEER?
#RAFAELENSYLVIE

Rafael van der Vaart en Sylvie lijken het weer gezellig te hebben. Rafael zou vorige week de nacht hebben doorgebracht bij Sylvie.

Dat schrijft Weekend. Rafael zou afgelopen vrijdagavond naar het appartement van Sylvie zijn gegaan. Hij verliet de woning pas de volgende ochtend, aldus het roddelblad.

Sylvie en Rafael zijn volgens hun management niet van plan zich te verzoenen. Het stel leeft sinds begin januari gescheiden.
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2013 @ 16:48:59 #248
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121990903
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:33 schreef lezzer het volgende:
Daar zitten toch croutons in :s)
Oei, ware calorie-bommen. :o
  Moderator / Miss SHO donderdag 24 januari 2013 @ 16:52:25 #249
22592 crew  Ole
pi_121991053
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Oei, ware calorie-bommen. :o
Carbs vooral Cynix. The Horror!
pi_121994625
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

Het ziet er allemaal zo gemaakt en geposeerd uit. Alsof ze donders goed weet dat ze continu met de camera's wordt gefilmd, even nog nieuwe extensions in haar haren gedaan, enz. en de aandacht is weer helemaal terug....
Wat jij zegt: op het laatste moment gaan ze toch niet uit elkaar, heeft ze weer een paar nieuwe contracten getekend voor shows en shoots gedaan en komt ze er nog 'sterker' , 'populairder' en met meer cash op haar bankrekening uit!
Het komt heel berekend over in ieder geval...
Natuurlijk is dit zo berekend als wat, tot aan de Caesar salade toe :Y

Overigens eet ik die dingen altijd zonder croutons erin :D
pi_122217097
quote:
Sabia Boulahrouz smult van Sylvie van der Vaart van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO'S - Sylvie van der Vaart is voor een bikinishoot in Mexico. Vriendin Sabia Boulahrouz kijkt toe...

"Yummy mummy!" heeft Sabia als commentaar gegeven bij een foto van Sylvie in weinig verhullende badkledij. "Trots op mijn vriendin."

Sylvie en Sabia zijn elkaars grote steun en toeverlaat sinds hun breuken met voetballers Rafael en Khalid.

De twee vriendinnen werden eerder deze maand gespot bij restaurant Le Garage, en nu blijkt Sabia met Sylvie aan de andere kant van de wereld te verblijven.

Sabia was er ook bij op oudejaarsavond, toen de bom tussen Rafael en Sylvie barstte.

dinsdag 29 januari 2013 @ 19:25:47 #252
125420 Starlie
pi_122224451
quote:
Moeten die twee niet lekker bij hun kids zijn? Nog even en de roddelpers zegt dat ze een setje zijn ;)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 19:45:44 #253
123170 alors
zlata1234
pi_122225519
Ik word wel een beetje allergisch van dat gezeik over dat ze 24/7 bij hun kinderen moeten zijn. Ik hoor zulke mensen nooit als Rafael een week op trainingskamp gaat, als een Chris Martin van Coldplay op wereldtournee gaat of als Orlando Bloom 2 maanden in Zuid-Afrika zit voor een film, etc.

Als ze thuis zit is ze een uitvretende huismoeder, als ze haar kind meeneemt is ze een slechte moeder die haar kind blootstelt aan de media, als ze haar werk en privé scheidt en nooit in het openbaar gezien wordt met haar kind dan zal ze verder wel nooit bij haar kind zijn.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 19:56:00 #254
125420 Starlie
pi_122226132
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef alors het volgende:
Ik word wel een beetje allergisch van dat gezeik over dat ze 24/7 bij hun kinderen moeten zijn. Ik hoor zulke mensen nooit als Rafael een week op trainingskamp gaat, als een Chris Martin van Coldplay op wereldtournee gaat of als Orlando Bloom 2 maanden in Zuid-Afrika zit voor een film, etc.

Als ze thuis zit is ze een uitvretende huismoeder, als ze haar kind meeneemt is ze een slechte moeder die haar kind blootstelt aan de media, als ze haar werk en privé scheidt en nooit in het openbaar gezien wordt met haar kind dan zal ze verder wel nooit bij haar kind zijn.
Ik doel in deze meer op Sabia, dat Sylvie nu voor haar werk weg is en Damian niet meeneemt is logisch! Maar Sabia is zoals het nu LIJKT altijd bij Sylvie zonder kinderen... Bedoel er ook niets verkeerds mee want ze moeten het lekker zelf weten maar het valt me gewoon op.
pi_122227900
quote:
Ik heb Sylvie nog nooit zo 'normaal slank' gezien, volgens mij eet ze tegenwoordig echt lekker de croutons uit de lunch ;)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 20:29:33 #256
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_122228318
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb Sylvie nog nooit zo 'normaal slank' gezien, volgens mij eet ze tegenwoordig echt lekker de croutons uit de lunch ;)
Ze is inmiddels over de dertig.
  woensdag 30 januari 2013 @ 00:39:15 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122242796
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik doel in deze meer op Sabia, dat Sylvie nu voor haar werk weg is en Damian niet meeneemt is logisch! Maar Sabia is zoals het nu LIJKT altijd bij Sylvie zonder kinderen... Bedoel er ook niets verkeerds mee want ze moeten het lekker zelf weten maar het valt me gewoon op.
De kinderen zijn misschien bij papa?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_122388084
Syl en Sabia zitten momenteel op de tribune bij Hamburger SV.
know'm sayin?
word? word.
pi_122388761
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef alors het volgende:
Syl en Sabia zitten momenteel op de tribune bij Hamburger SV.
hoe weet je dat ? :D
pi_122388964
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:49 schreef sherezade het volgende:

[..]

hoe weet je dat ? :D
Ze kwamen zonet in beeld :)
know'm sayin?
word? word.
pi_122389016
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:53 schreef alors het volgende:

[..]

Ze kwamen zonet in beeld :)
ow , zal die verzoening er dan toch aankomen?
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2013 @ 21:33:06 #262
37843 lady-wrb
kortaf
pi_122393395
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef sherezade het volgende:

[..]

ow , zal die verzoening er dan toch aankomen?
of ze zitten een nieuw miljoenenproject uit te zoeken
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2013 @ 21:41:44 #263
43556 miss_dynastie
pi_122393762
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:33 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

of ze zitten een nieuw miljoenenproject uit te zoeken
Syl und Sabia Suchen ein Sugardaddy? :P
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2013 @ 21:48:54 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_122394096
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Syl und Sabia Suchen ein Sugardaddy? :P
ja zoiets :+
  zondag 3 februari 2013 @ 10:01:08 #265
185670 Poezewoes
pi_122409397
quote:
Sylvie van der Vaart moedigt Rafael aan
van onze redactie
AMSTERDAM -

FOTO - Ondanks alles wat er gebeurd is, is de verhouding tussen Sylvie van der Vaart en haar ex Rafael van der Vaart nog steeds goed.
Dit blijkt wel uit de foto waarop Sylvie te zien is op de tribune in het voetbalstadion tijdens de Duitse Bundesliga-wedstrijd SV Hamburg tegen Eintracht Frankfurt.
Helaas verloor HSV, het team waar Rafael voor speelt, zaterdagavond.
De bekendmaking van de scheiding van de twee kwam net na oud en nieuw. Het ging al langere tijd niet goed tussen Sylvie en Rafael en op oudejaarsavond barstte de bom toen de voetballer zijn vrouw een klap verkocht.
Het stel was tien jaar bij elkaar waarvan zeven jaar getrouwd, ze hebben samen een zoon Damián van zes.

Telegraaf
  zondag 3 februari 2013 @ 10:04:25 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122409438
Waarom zet je die berichten eigenlijk altijd in een spoiler?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO zondag 3 februari 2013 @ 10:12:40 #267
22592 crew  Ole
pi_122409545
quote:
5s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:04 schreef Copycat het volgende:
Waarom zet je die berichten eigenlijk altijd in een spoiler?
Wat bedoel je ?Ik zie alleen een quote.
pi_122409580
Ik denk dan ook dat ze dat bedoelt.

:Y.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 3 februari 2013 @ 10:16:19 #269
185670 Poezewoes
pi_122409604
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:12 schreef Ole het volgende:

[..]

Foto viel beetje groot uit dacht is misschien beter in een quote :Y
  zondag 3 februari 2013 @ 10:17:20 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122409625
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:12 schreef Ole het volgende:

Ik zag net toch echt een spoiler, en die zie ik wel vaker van Poezewoes.
  zondag 3 februari 2013 @ 10:18:34 #271
185670 Poezewoes
pi_122409651
quote:
11s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zag net toch echt een spoiler, en die zie ik wel vaker van Poezewoes.
Als het lang bericht is wel, maar deze heb ik gequote :Y
  zondag 3 februari 2013 @ 10:19:41 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122409670
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:18 schreef Poezewoes het volgende:

Als het lang bericht is wel, maar deze heb ik gequote :Y
Nog maar eens een keer extra in mijn ogen gewreven ;) .

Anyhood, goed om te zien dat het klaarblijkelijk geen vechtscheiding is.
pi_122409787
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:01 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Ze zien er allebei wel weer smashing uit hè? ^O^
  zondag 3 februari 2013 @ 10:30:00 #274
185670 Poezewoes
pi_122409816
Zo is de foto zonder quote

pi_122411015
hoop stiekem dat het nog goed komt tussen die 2 :D
  zondag 3 februari 2013 @ 11:46:11 #276
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_122411259
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:33 schreef sherezade het volgende:
Volgens mij is zij druk bezig met een charme-offensief. Misschien is het tegengevallen dat men niet zo vriendelijk naar haar reageerden.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_122411278
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef doeka het volgende:

[..]

Volgens mij is zij druk bezig met een charme-offensief. Misschien is het tegengevallen dat men niet zo vriendelijk naar haar reageerden.
Ik denk het ook :)
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2013 @ 11:53:41 #278
43556 miss_dynastie
pi_122411440
quote:

[..]

Ja, dat denk ik ook. Moet je alleen vooral bij je aanstaande ex op de tribune gaan zitten, die van schrik de wedstrijd verliest _O-
  zondag 3 februari 2013 @ 11:59:47 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122411594
Ik blijf erbij; het wordt een Valentijnshereniging....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_122411617
quote:
Ik geloof niet eens dat die scheiding er door komt.
  zondag 3 februari 2013 @ 12:19:58 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122412212
Straks blijkt zelfs de scheiding fake te zijn }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_122413352
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:19 schreef Leandra het volgende:
Straks blijkt zelfs de scheiding fake te zijn }:|
Zou me niets verbazen
pi_122415002
quote:
Waarom hoop je dat eigenlijk?
pi_122415286
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:32 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Waarom hoop je dat eigenlijk?
Omdat ik ze samen O+ vindt en natuurlijk voor Damian :)
pi_122415329
_O-
pi_122415357
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook. Moet je alleen vooral bij je aanstaande ex op de tribune gaan zitten, die van schrik de wedstrijd verliest _O-
Ze moet toch laten zien dat ze nog goed met elkaar overweg kunnen, alles voor de fans :D ;)
  zondag 3 februari 2013 @ 13:54:42 #287
211040 Uccie
pi_122415988
quote:

[..]

Ik kan alleen over mezelf spreken, maar als dit een charme-offensief is dan werkt het niet.
De onechtheid straalt er vanaf, en misschien zit ze er wel echt gemeend het komt zo gewoon niet over.
  zondag 3 februari 2013 @ 13:57:14 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122416048
Ze komen weer samen, Damian krijgt een broertje of zusje en ze leven allemaal lang en gelukkig.
Wat een nachtmerrie, hè?
pi_122416217
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:54 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik kan alleen over mezelf spreken, maar als dit een charme-offensief is dan werkt het niet.
De onechtheid straalt er vanaf, en misschien zit ze er wel echt gemeend het komt zo gewoon niet over.
ja en je kunt natuurlijk ook overal wat achter blijven zoeken en alles in twijfel trekken
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2013 @ 14:03:51 #290
37843 lady-wrb
kortaf
pi_122416287
quote:

[..]

nee je komt lekker geloofwaardig over als je 2 weken nadat je hebt aangekondgd dat je gaat scheiden en dat je door je vent gemept toch niet gaat scheiden :')
pi_122427454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:47 schreef alors het volgende:
Ik ga met je mee! Ben ook kapot van die broek. Lijkt erop dat die net als bij een rijbroek kniestukken heeft. Kent iemand de ontwerper?
pi_122428967
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:25 schreef Starlie het volgende:

[..]

Moeten die twee niet lekker bij hun kids zijn? Nog even en de roddelpers zegt dat ze een setje zijn ;)
Wat dan nog! Trouwens voor de kids zal wel opvang geregeld zijn. Toch lullig dat daar anno 3013 nog aan getwijfeld wordt. Als hun mannen niet thuis zijn zal niemand zich afvragen of die twee niet lekker bij hun kids moeten zijn.
pi_122429075
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 18:52 schreef CARLAK het volgende:

[..]

Wat dan nog! Trouwens voor de kids zal wel opvang geregeld zijn. Toch lullig dat daar anno 3013 nog aan getwijfeld wordt. Als hun mannen niet thuis zijn zal niemand zich afvragen of die twee niet lekker bij hun kids moeten zijn.
3013 moet zijn 2013.
pi_122429110
Schandalig dat iemand in 2013 nog niet weet hoe de edit-knop werkt.
pi_122434842
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom schandalig?
pi_122435131
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij bent blond. Je weet vast meer. Wacht maar totdat je ook grijs bent en de techniek je heeft ingehaald. :-P
  zondag 3 februari 2013 @ 22:26:45 #297
211040 Uccie
pi_122442707
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:02 schreef sherezade het volgende:

[..]

ja en je kunt natuurlijk ook overal wat achter blijven zoeken en alles in twijfel trekken
Zo komt het nu eenmaal over op mij, alsof er teveel over is nagedacht waar en met wie ze hoe gezien moet worden. Want je gaat daar als Sylvie niet op de tribune van Hambrug zitten en serieus denken dat niemand het ziet en er niet over geschreven wordt.
pi_122443164
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef Uccie het volgende:

[..]

Zo komt het nu eenmaal over op mij, alsof er teveel over is nagedacht waar en met wie ze hoe gezien moet worden. Want je gaat daar als Sylvie niet op de tribune van Hambrug zitten en serieus denken dat niemand het ziet en er niet over geschreven wordt.
ik denk dat zij de mediagekte ondertussen wel gewend is,...
Ik denk dat ze op dit moment niet veels goeds kan doen, als ze zich nu helemaal nergens meer zou laten zien dan werd er ook weer van alles over gevonden....
waarschijnlijk zijn ze gewoon hard aan hun relatie aan het werken
  zondag 3 februari 2013 @ 22:45:00 #299
211040 Uccie
pi_122444119
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef sherezade het volgende:

[..]

ik denk dat zij de mediagekte ondertussen wel gewend is,...
Ik denk dat ze op dit moment niet veels goeds kan doen, als ze zich nu helemaal nergens meer zou laten zien dan werd er ook weer van alles over gevonden....
waarschijnlijk zijn ze gewoon hard aan hun relatie aan het werken
Ik zou het dus helemaal niet raar vinden als ze nu een tijdje uit de publiciteit zouden blijven en dan terugkomen met de mededeling we gaan het weer proberen.
Dat welles-nietes gedoe in de media lijkt me voor niemand een prettige situatie en ook lastig als je er zelf nog niet uit bent. Hopelijk komen ze snel tot een beslissing samen die definitief is, en voor Damian hoop ik dat dat is dat ze er samen voor gaan.
pi_122444666
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik zou het dus helemaal niet raar vinden als ze nu een tijdje uit de publiciteit zouden blijven en dan terugkomen met de mededeling we gaan het weer proberen.
Dat welles-nietes gedoe in de media lijkt me voor niemand een prettige situatie en ook lastig als je er zelf nog niet uit bent. Hopelijk komen ze snel tot een beslissing samen die definitief is, en voor Damian hoop ik dat dat is dat ze er samen voor gaan.
Maar echt veel hebben ze toch ook niet losgelaten in de media? in tegenstelling tot andere koppels die uitelkaar gaan...neem nu Estelle en Ruud bijvoorbeeld...pff
Volgens mij is het meer de media die er een welles-niettes spelletjes van maakt,...
En ja ik snap je punt maar misschien zijn hun er anders in, je kunt of je kop in het zand steken of gewoon denken ik laat me niet meer klein krijgen door de media en ga gewoon doen waar ik zin in heb....om dus vervolgens op de tribune te gaan zitten...het leven gaat toch door he...misschien willen ze het ook zo normaal allemaal laten verlopen ivm Damian
pi_122461562
quote:
17s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:57 schreef Copycat het volgende:
Ze komen weer samen, Damian krijgt een broertje of zusje en ze leven allemaal lang en gelukkig.
Wat een nachtmerrie, hè?
Dat kan toch niet in SHO land? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')