Interview in Jackietwitter:sylvievdervaart twitterde op maandag 31-12-2012 om 21:49:37#NYE2012... @rafvdvaart @SabiaBoulahrouz Hope u all have a great party... 💋❤ http://t.co/62OUSq06 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
De altijd betrouwbare Patty Brard begon er over:quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
over welke kliniek hebben jullie het nou
Hij heeft de groenbak gereserveerd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef Starlie het volgende:
Wat een vreselijke kwallebak is die Evert Santegoeds toch... Ramphomo...
http://www.telegraaf.nl/p(...)rote_winnaar___.html
Wat weet hij er nou van? Heeft hij ook een kamertje daar in dat appartement??
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef utrecht1970 het volgende:
topic titel: Waar Damian de winnaar is
ow... herstel 2,5 uurquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het enige ''nieuws'' is dat Raf 2 uur bij Sylvie is geweest![]()
de rest is er misschien wel gewoon bijverzonnen
http://www.nu.nl/achterkl(...)aken-met-rafael.htmlquote:De Telegraaf schreef woensdag nog dat Rafael bij Sylvie op bezoek was geweest. De voetballer bleef 2,5 uur bij zijn ex.
Hoever is je lijstje met alles wat fake is eigenlijk? Ik ben dat vergeten te volgen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef Starlie het volgende:
Wat een vreselijke kwallebak is die Evert Santegoeds toch... Ramphomo...
http://www.telegraaf.nl/p(...)rote_winnaar___.html
Wat weet hij er nou van? Heeft hij ook een kamertje daar in dat appartement??
ah... effe kiekenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De altijd betrouwbare Patty Brard begon er over:
http://www.weekend-online(...)iets_van_sylvie.html
Die is in 1 van de eerste topics al weggehaald.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoever is je lijstje met alles wat fake is eigenlijk? Ik ben dat vergeten te volgen.
Je zou de scheiding nu kunnen toevoegen.
Nouquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:54 schreef Cynix ® het volgende:
En deze: http://www.weekend-online(...)rafael_begonnen.html
SCHEIDINGSGEVECHT SYLVIE EN RAFAEL BEGONNEN
Ik weet nog niet of Damian de winnaar is. Of de volgorde van de nieuwtjes klopt weer eens niet.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:56 schreef Starlie het volgende:
Sylvie's management laat weten: "Het ligt genuanceerder. We komen later op de dag met een statement."
Nou mooi balen voor julliequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:56 schreef Starlie het volgende:
Van de RTL Boulevard site:
SYLVIE EN RAFAEL WEER SAMEN!
Wie de afgelopen weken het nieuws volgde, zal het níet kunnen geloven, maar het is echt zo. Rafael en Sylvie gaan het toch weer proberen. Sylvie: "We willen het weer met elkaar proberen!"
Het was even verwarrend, woensdagochtend: de Duitse krant Bild primeurde met een scoop van het Duitse blad Gala. Want dát blad zou het exclusieve nieuws hebben dat Sylvie en Rafael hun huwelijk gaan proberen te redden.
Tegen RTL Boulevard bevestigt Gala dat het blad informatie kreeg dat Sylvie en Rafael afgelopen zondag "een date hadden bij een visrestaurant in Hamburg. Ze waren heel close. Als je net gescheiden bent, doe je dat niet." Daarop nam de hoofdredacteur van Gala contact op met Sylvie, die de nu al gevleugelde woorden sprak: "Ik ben zo gelukkig! We gaan het weer met elkaar proberen." En daaraan toevoegde: "Ik hou nog altijd zóveel van Rafael!"
Die uitspraken zetten een bezoekje van Rafael aan Sylvie, dinsdagavond, opeens in een heel ander daglicht. Aanvankelijk speculeerden Duitse media over de reden. Alimentatie? Scheidingspapieren? Maar nu lijkt het er dus op dat het bezoekje er één was in het kader van de verzoening.
Maar: méér dan dit is ook nog niet bekend. Sylvie of Rafael hebben het nieuws ook nog niet tegenover RTL Boulevard bevestigd. Sylvie's management laat weten: "Het ligt genuanceerder. We komen later op de dag met een statement."
Kan toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:57 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien gaan ze wel als goede vrienden uitelkaar.
Nieuwste quote: "alles is terug".quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn je spullen net over, ga je weer terug
Zelfs achteráf voorspellen lukt de Telegraaf niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:04 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Er stond vandaag in de Telegraaf overigens nog een heel interessante karakteranalyse over Rafaël en Sylvie. Over hoe verschillend ze zijn (hij zorgzaam en behulpzaam en zij een alles of niets-winnersmentaliteit) en dat dat niet samengaat.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:01 schreef Uccie het volgende:
Misschien kan Evert nu een leuke special van 40 blz over waarom het zo'n leuk stel is, en hoe goed ze bij elkaar passen!
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nougaan ze nou wél of niet scheiden?
![]()
ik snap er de ballen niet meer van jullie haan veels te snel
Één ding is zeker: Sylvie heeft het visrestaurant uitgekozen. Eet ze dan echt elke dag tonijn met tomaat?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:56 schreef Starlie het volgende:
Wie de afgelopen weken het nieuws volgde, zal het níet kunnen geloven, maar het is echt zo. Rafael en Sylvie gaan het toch weer proberen. Sylvie: "We willen het weer met elkaar proberen!"
Het was even verwarrend, woensdagochtend: de Duitse krant Bild primeurde met een scoop van het Duitse blad Gala. Want dát blad zou het exclusieve nieuws hebben dat Sylvie en Rafael hun huwelijk gaan proberen te redden.
Tegen RTL Boulevard bevestigt Gala dat het blad informatie kreeg dat Sylvie en Rafael afgelopen zondag "een date hadden bij een visrestaurant in Hamburg. Ze waren heel close. Als je net gescheiden bent, doe je dat niet." Daarop nam de hoofdredacteur van Gala contact op met Sylvie, die de nu al gevleugelde woorden sprak: "Ik ben zo gelukkig! We gaan het weer met elkaar proberen." En daaraan toevoegde: "Ik hou nog altijd zóveel van Rafael!"
Die uitspraken zetten een bezoekje van Rafael aan Sylvie, dinsdagavond, opeens in een heel ander daglicht. Aanvankelijk speculeerden Duitse media over de reden. Alimentatie? Scheidingspapieren? Maar nu lijkt het er dus op dat het bezoekje er één was in het kader van de verzoening.
Maar: méér dan dit is ook nog niet bekend. Sylvie of Rafael hebben het nieuws ook nog niet tegenover RTL Boulevard bevestigd. Sylvie's management laat weten: "Het ligt genuanceerder. We komen later op de dag met een statement."
twitter:
Dat!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:18 schreef utrecht1970 het volgende:
" Dat ze nog erg veel van elkaar houden en gaan kijken of er nog liefde over is, ze blijven wel voorlopig apart wonen" .
Met andere woorden, laat ons rustig scheiden
Ja daaaaaaaaaaaaag dan hebben WIJ er toch niks aanquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:18 schreef utrecht1970 het volgende:
Maar blijkbaar nog niet door management bevestigd, dan neem ik het nog met een korrel zout want het stond in de bild.
Als de telegraaf kopt dat ze weer bij elkaar zijn, geloof ik het ook pas als het management het bevestigd heeft.
Ik gok dat het management zal zeggen: " Dat ze nog erg veel van elkaar houden en gaan kijken of er nog liefde over is, ze blijven wel voorlopig apart wonen" .
Met andere woorden, laat ons rustig scheiden
Ze moeten wel want anders lopen ze kapitalen misquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:41 schreef utrecht1970 het volgende:
telegraaf suggereert dat verzoening te maken heeft met sponsorcontracten.
Filmpje van santegoeds op de site kan ik niet bekijken
Evert beweert dat het voor Raf goed is, omdat hiermee de klap in een keer vergeven en vergeten is en hij niet meer bekend staat als de man die zijnvrouw sloeg en dat is goed voor zijn sponsorcontracten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:41 schreef utrecht1970 het volgende:
telegraaf suggereert dat verzoening te maken heeft met sponsorcontracten.
Filmpje van santegoeds op de site kan ik niet bekijken
Leuke theorie, maar aangezien Raf niet bekend staat als een agressief iemand, is m.i. hem die klap door het publiek/de pers al vergeven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Evert beweert dat het voor Raf goed is, omdat hiermee de klap in een keer vergeven en vergeten is en hij niet meer bekend staat als de man die zijnvrouw sloeg en dat is goed voor zijn sponsorcontracten.
Maar wie neemt hem die so called klap dan echt kwalijk?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Evert beweert dat het voor Raf goed is, omdat hiermee de klap in een keer vergeven en vergeten is en hij niet meer bekend staat als de man die zijnvrouw sloeg en dat is goed voor zijn sponsorcontracten.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wie neemt hem die so called klap dan echt kwalijk?
Een sponsor neemt niet graag een wifebeater onder de hoede, het gaat om grote bedragen. Dit schaadt het imago van de sponsor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wie neemt hem die so called klap dan echt kwalijk?
Nee, het is natuurlijk heel politiek incorrect, je mag nooit iemand slaan, blabla, maar als ik eerlijk ben kan ik me voorstellen dat je een keer uithaalt, als Ken in een Barbiehuisquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik heb zo'n gevoel.... jij niet !
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, het is natuurlijk heel politiek incorrect, je mag nooit iemand slaan, blabla, maar als ik eerlijk ben kan ik me voorstellen dat je een keer uithaalt, als Ken in een BarbiehuisALS het al gebeurd is.
Voor imago sylvie ook niet goed, om bij een wifebeater te blijvenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een sponsor neemt niet graag een wifebeater onder de hoede, het gaat om grote bedragen. Dit schaadt het imago van de sponsor.
Ik heb sowieso het idee dat iedereen over Sylvie heenvalt ipv Raf.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Leuke theorie, maar aangezien Raf niet bekend staat als een agressief iemand, is m.i. hem die klap door het publiek/de pers al vergeven.
Het is zo'n plastic wereldje, er is nu echt niemand van dat feestje te vinden die iets wil verklappen voor een aardige som?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik geloof eerder dat men denkt dat sylvie met modder begon te gooien en dat er helemaal niets aan de hand was,
"Rafael wilde haar omhelzen, maar door haar hoge hakken, raakte ze uit balans en.................."
Lijkt me dat ze dat niet zo snel over Raf denken, aangezien er over één klap wordt gesproken, en niet iets dat hij veelvoudig heeft gedaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een sponsor neemt niet graag een wifebeater onder de hoede, het gaat om grote bedragen. Dit schaadt het imago van de sponsor.
D'r imago in Duitsland heeft ook een aardige knauw opgelopen, ze rekende er niet op dat ze binnen een week werd uitgekotst.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:54 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Voor imago sylvie ook niet goed, om bij een wifebeater te blijven
De IK-BV moet natuurlijk wel blijven voortbestaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat iedereen over Sylvie heenvalt ipv Raf.
En mijn gemene gedachte daarbij is dat dat Sylvie zwaar tegen is gevallen en ze nu een verzoening als enige oplossing/charme-offensief kan gebruiken.
Bij sponsorbedragen telt dit echt mee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze dat niet zo snel over Raf denken, aangezien er over één klap wordt gesproken, en niet iets dat hij veelvoudig heeft gedaan.
Daarnaast heeft hij wel het imago van de rustige jongen, heel anders dan bijvoorbeeld Badr die in het algemeen als een (zeer) agressief persoon bekend staat.
Ik blijf het ook vaag vinden dat zij die klap naar buiten bracht. Vind ik toch wel moddergooien, ze had verwacht dat de publieke opinie naar haar zou omslaan en dat is nu niet het geval.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat iedereen over Sylvie heenvalt ipv Raf.
En mijn gemene gedachte daarbij is dat dat Sylvie zwaar tegen is gevallen en ze nu een verzoening als enige oplossing/charme-offensief kan gebruiken.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef conleche het volgende:
Ben ik de enige die die belastingroute zum kotzen vind? Ik bedoel, verdien je zoveel geld, draag dan ook gewoon je deel af, zou ik zeggen.
Of mis ik nu de clou?![]()
Same here, maar dit is SHO..quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef conleche het volgende:
Ben ik de enige die die belastingroute zum kotzen vind? Ik bedoel, verdien je zoveel geld, draag dan ook gewoon je deel af, zou ik zeggen.
Nou, dan maak je er toch een smeuig verhaal vanquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:01 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Same here, maar dit is SHO..
Ik denk dat het niet in het nadeel van Raf gaat omslaan, dan was dat vast eerder gebeurd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij sponsorbedragen telt dit echt mee.
Dat is ook raar.. Ik denk inderdaad dat Syl wel had gedacht dat door dat bericht iedereen aan haar kant zou komen te staan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik blijf het ook vaag vinden dat zij die klap naar buiten bracht. Vind ik toch wel moddergooien, ze had verwacht dat de publieke opinie naar haar zou omslaan en dat is nu niet het geval.
Ik geloof niets in de theorie dat ze dat deden omdat ze bang was dat iemand op het feestje het anders zou doen, daar had je best een leuk verhaal omheen kunnen verzinnen.
Is sylvies duitse carriere zonder huwelijk met rafael nog wat waard? Wil rtl haar nog als ze weer sylvie meis is? Of is haar carriere zorgvuldig opgebouwd als de vrouw van..
Verlies een ding, niet onbelangrijk, niet uit het oog, ze kan trainen wat ze wil maar ze wordt dit jaar toch echt 35. En natuurlijk is dat niet oud, maar voor een hoop modellenwerk en acteerwerk komt ze in de gevarenzone.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik blijf het ook vaag vinden dat zij die klap naar buiten bracht. Vind ik toch wel moddergooien, ze had verwacht dat de publieke opinie naar haar zou omslaan en dat is nu niet het geval.
Ik geloof niets in de theorie dat ze dat deden omdat ze bang was dat iemand op het feestje het anders zou doen, daar had je best een leuk verhaal omheen kunnen verzinnen.
Is sylvies duitse carriere zonder huwelijk met rafael nog wat waard? Wil rtl haar nog als ze weer sylvie meis is? Of is haar carriere zorgvuldig opgebouwd als de vrouw van..
Dat komt echt zoooooveel voor bij rijke mensen en bedrijven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef conleche het volgende:
De gasten waren enkele goede vriendinnen van Syl en HSV-spelers. Ik denk dat bekende mensen onderling wel redelijk solidair zijn, omdat ze in het zelfde "schuitje" zitten..quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is zo'n plastic wereldje, er is nu echt niemand van dat feestje te vinden die iets wil verklappen voor een aardige som?
leuke tip voor de belasting danquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:08 schreef alors het volgende:
[..]
Dat komt echt zoooooveel voor bij rijke mensen en bedrijven.
Jammer hèquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:08 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
De gasten waren enkele goede vriendinnen van Syl en HSV-spelers. Ik denk dat bekende mensen onderling wel redelijk solidair zijn, omdat ze in het zelfde "schuitje" zitten..
Waarschijnlijk werkzaamheden in Duitsland, dus de duitse fiscus kan aan de bakquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
leuke tip voor de belasting danéén stel hebben ze al te pakken en dat is Raf en Syl
Wat voor een feestje was het dan? Iets met de familie of iets waar bijvoorbeeld eenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:08 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
De gasten waren enkele goede vriendinnen van Syl en HSV-spelers. Ik denk dat bekende mensen onderling wel redelijk solidair zijn, omdat ze in het zelfde "schuitje" zitten..
Er was wel personeel, nu je het zegt. Ze verwachten misschien bardames-verhalen zoals bij Golftasgate; Raffie die eerst zo' n meisje de kamer uit gooit om vervolgens even los te gaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat voor een feestje was het dan? Iets met de familie of iets waar bijvoorbeeld een
barman aanwezig was?
Je hebt belasting ontduiken en belasting ontwijken. Zulks mensen zorgen echt wel dat alles juridisch klopt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
leuke tip voor de belasting danéén stel hebben ze al te pakken en dat is Raf en Syl
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:18 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Er was wel personeel, nu je het zegt. Ze verwachten misschien bardames-verhalen zoals bij Golftasgate; Raffie die eerst zo' n meisje de kamer uit gooit om vervolgens even los te gaan.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:40 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is het voor Sylvie erg riskant om weer zwanger te raken, omdat een veranderende hormoonhuishouding ook de kankercellen weer kan activeren... dat tweede kind zal er dus wel nooit komen
Of was zwanger.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:41 schreef yvonne het volgende:
Damage control, mevrouw had heel goed in de gaten dat het zich opeens tegen haar keerdeOh én ze is zwanger, waarom anders naar die kliniek?
Zelfs de koninklijke familie? Alsof dat zulke lieverdjes zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:15 schreef utrecht1970 het volgende:
zelfs de koninklijke familie heeft zo'n route via het eiland guersney.
Mij wel. Heel erg zelfs. Volgens mij wordt aangeraden om de eerste vijf jaar na behandeling van hormoongerelateerde kanker niet aan een zwangerschap te beginnen, maar wellicht is er iemand die medisch onderlegd is en er meer van weet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Of was zwanger.
Toch zal het me niets verbazen als we dit jaar het bericht krijgen dat Sylvie in verwachting is.
Hier zit wel iets in, ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:05 schreef yvonne het volgende:
Verlies een ding, niet onbelangrijk, niet uit het oog, ze kan trainen wat ze wil maar ze wordt dit jaar toch echt 35. En natuurlijk is dat niet oud, maar voor een hoop modellenwerk en acteerwerk komt ze in de gevarenzone.En voor mensen die zo'n ranzig construct verzinnen als zo'n Cyprusroute is geld blijkbaar héél erg belangrijk. Ze lopen blijkbaar ergens een miljoentje mis en dat kan natuurlijk niet.
Then again is het ongetwijfeld eenvoudiger op 400 vierkante meter dan voor al die mensen die in Almere nog samen moeten leven omdat ze hun huis, zelfs ver onder de hypotheekwaarde, aan de straatstenen niet kwijt raken. Alles is relatiefquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:21 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Hier zit wel iets in, ja.
Die verzoening is misschien ook wel een vorm van damagecontrol![]()
Toch heb ik dan wel bewondering voor hun tomeloze ambitie en eerzucht, want hoe belangrijk is het allemaal als je moet samenleven met iemand die het het liefst de hersens zou inslaan? Lijkt me een groot offer
Je kunt altijd op z' n Bernards en Juliana's aparte vleugels gebruiken. En een eigen Greet Hofmans hebben ze ook al in de persoon van Sarina.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Then again is het ongetwijfeld eenvoudiger op 400 vierkante meter dan voor al die mensen die in Almere nog samen moeten leven omdat ze hun huis, zelfs ver onder de hypotheekwaarde, aan de straatstenen niet kwijt raken. Alles is relatief
Dat is dus het vreemde aan het verhaal; ze brengen het gelijk naar buiten, zogenaamd om te voorkomen dat een van die paar dierbare vrienden die op het feestje waren de boel naar buiten zou brengen, en vervolgens blijke die vrienden dus toch zo dierbaar dat ze helemaal niets naar buiten brengen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is zo'n plastic wereldje, er is nu echt niemand van dat feestje te vinden die iets wil verklappen voor een aardige som?
Ja met haar 3 lagen bont zal ze de kou idd nu niet voelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:20 schreef MightyMightyM het volgende:
Verklaring duurt lang..![]()
Gok dat Syl al uren met haar 43 adviseurs in conclave is over het exacte woordgebruik, terwijl PA Saab Sylvie's hoofd koel houdt met een waaier.
Scherp!quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dus het vreemde aan het verhaal; ze brengen het gelijk naar buiten, zogenaamd om te voorkomen dat een van die paar dierbare vrienden die op het feestje waren de boel naar buiten zou brengen, en vervolgens blijke die vrienden dus toch zo dierbaar dat ze helemaal niets naar buiten brengen.
Dat ook, en dan kan ik me er nog wat bij voorstellen als het van 5 x modaal naar bijstand betekent, maar in dit geval?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:21 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Hier zit wel iets in, ja.
Die verzoening is misschien ook wel een vorm van damagecontrol![]()
Toch heb ik dan wel bewondering voor hun tomeloze ambitie en eerzucht, want hoe belangrijk is het allemaal als je moet samenleven met iemand die het het liefst de hersens zou inslaan? Lijkt me een groot offer
'het ligt genuanceerd' maar hoe dan is nog steeds niet duidelijk. Haar management zou vanmiddag met een ractie komen maar nog steeds niks dus...quote:
quote:
en http://www.telegraaf.nl/p(...)l_weer_samen___.htmlquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:56 schreef Starlie het volgende:
Die klap zou toch een duw zijn geweest toen hij wakker gemaakt werd?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scherp!
Of er was ook niets meer te vertellen dan dat het 1 klap was...
Misschien heeft Boulevard het dealtje nieuwtje opgekochtquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
'het ligt genuanceerd' maar hoe dan is nog steeds niet duidelijk. Haar management zou vanmiddag met een ractie komen maar nog steeds niks dus...
Ja, toen Bild in kamp Raf zat wel, maar hoe serieus we het allemaal moeten nemen, geen ideequote:Op woensdag 16 januari 2013 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die klap zou toch een duw zijn geweest toen hij wakker gemaakt werd?
Zou mij niet verbazen neequote:Op woensdag 16 januari 2013 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heeft Boulevard het dealtje nieuwtje opgekocht
Klopt, en ze moet sowieso onder controle blijven elke drie maanden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mij wel. Heel erg zelfs. Volgens mij wordt aangeraden om de eerste vijf jaar na behandeling van hormoongerelateerde kanker niet aan een zwangerschap te beginnen, maar wellicht is er iemand die medisch onderlegd is en er meer van weet.
twitter:MarcvdLinden twitterde op woensdag 16-01-2013 om 17:28:15'Rafael en Sylvie hebben met verbazing kennis genomen van berichten in de Duitse media,' aldus officiële verklaring. Geen hereniging dus! reageer retweet
quote:Sylvie en Rafael gaan het NIET proberen
In een officiële verklaring laat het management van Sylvie van der Vaart weten dat er absoluut geen sprake is van een hereniging tussen de voetballer en Sylvie. De berichtgeving van Duitse media is flauwekul: "Sylvie van der Vaart heeft over dit onderwerp geen interview gegeven."
Vanochtend liet de Duitse krant Bild de harten van showbizminnend Nederland harder kloppen, door te suggereren dat Sylvie en Rafael mogelijk weer bij elkaar gaan komen. Het management van het sterrenkoppel laat weten dat hier voorlopig nog geen sprake van is.
Alles voor Damian
"Reeds eerder hebben Rafael en Sylvie de media gevraagd hun de ruimte te geven om in alle rust te kunnen werken aan de breuk in hun relatie. Berichtgeving zoals vandaag draagt daar niet aan bij", zo valt te lezen in de verklaring van de belangenbehartiger van het stel.
"Rafael en Sylvie hebben op dit moment goed contact met elkaar, wat mede in het belang is van Damian, maar van een hereniging is geen sprake." Volgens de woordvoerder "zal de toekomst leren" of Syl en Raf weer 4ever2gether zijn, maar "Rafael en Sylvie hebben ieder de tijd en ruimte nodig om de huidige situatie op zich te laten inwerken om vervolgens de voor hen en Damian juiste beslissingen te kunnen nemen naar de toekomst toe."
quote:Vanochtend liet de Duitse krant Bild de harten van showbizminnend Nederland harder kloppen, door te suggereren dat Sylvie en Rafael mogelijk weer bij elkaar gaan komen.
Publiciteit, altijd goed als je bekend bent?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:22 schreef utrecht1970 het volgende:
Het was een dean saunders met een twist
Waarom moet het management daar de hele dag over nadenken, ze konden toch meteen zeggen dat het onzin is
Geweldig was ie!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:43 schreef Uccie het volgende:
Hoogtepunt was natuurlijk dat interview met dat visrestaurant
Helaas zag ik dat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef Ole het volgende:
Albert kwam bijna klaar zagen jullie dat?
Gelukkig net ff naar de keukenquote:
Tampon met vodka in zijn kont.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef alors het volgende:
Had Albert al een borrel op ofzo? Ik vond hem zo melig
Die zag vanochtend bijtijds Bild en is gelijk aan de champie gegaan "we hebben weer een item"quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef alors het volgende:
Had Albert al een borrel op ofzo? Ik vond hem zo melig
Ja daar kom je natuurlijk niet mee binnen in huize Sylvie, dus dan kun je hem beter in de auto nog even verorberen.quote:
En die tomaat met tonijn gaat je natuurlijk na 2 weken de keel uithangen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daar kom je natuurlijk niet mee binnen in huize Sylvie, dus dan kun je hem beter in de auto nog even verorberen.
Dat is een hoaxquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tampon met vodka in zijn kont.
Oh ik dacht dat Winston en Renate al lang uit elkaar warenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:45 schreef Ole het volgende:
Nu nog een scheiding van Winston Renate of nog beter: Onno en Albert
Scherp.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef Leandra het volgende:
Dat wordt een echte liefde Valentijnsdag hereniging, tegen die tijd zal het immers met van de voorpagina's (van de bladen) verdwenen zijn.
Qua omroepen wel, hij bij RTL, zij bij SBS.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Winston en Renate al lang uit elkaar waren
Oh wat een naar idee, een draaiboek waarin je uitdenkt iets spontaans te doen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scherp.
Zou best eens kunnen dat het zo in het scenario staat.
Een scheiding is vrijwel altijd treurig voor de kinderen. Zelfs als beide ouders miljonair zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:14 schreef utrecht1970 het volgende:
Lijkt mij enorm treurig voor hun kind
Ik bedoel als dit media valentijnstunt van pa en ma isquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een scheiding is vrijwel altijd treurig voor de kinderen. Zelfs als beide ouders miljonair zijn.
Hoe zo niet? Dat fakegebeuren lijkt mij niet goed voor hemquote:
Dan hebben ze nog net tijd om stiekem de hernieuwing van de huwelijksgeloften voor te bereidenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef Leandra het volgende:
Dat wordt een echte liefde Valentijnsdag hereniging, tegen die tijd zal het immers met van de voorpagina's (van de bladen) verdwenen zijn.
Ik zie ineens 11,5mln redenen voor Raf om het toch nog maar eens te proberen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:01 schreef Mylene het volgende:
Uit de Weekend even klikken om te vergroten.
Meestal trouwen ze met het meisje waarmee ze al verkering hadden voor ze grof verdienden, en dan kan het over het algemeen niet zoveel kwaad, die huwelijken doen het meestal ook wel heel aardig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus toch gemeenschap van goederen inderdaad... klassieke fout onder eerste keer getrouwd-voetballers.
Mja, de helft van (de helft? van) Wesley is nog meer dan hij ooit op kan kijgen, toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meestal trouwen ze met het meisje waarmee ze al verkering hadden voor ze grof verdienden, en dan kan het over het algemeen niet zoveel kwaad, die huwelijken doen het meestal ook wel heel aardig.
En soms komt daar een gevalletje Ramona & Wesley Sneijder tussendoor, en ja, dat kost wat.
Maar dat ze een huwelijk met iemand die pas in beeld kwam terwijl ze al serieus geld hadden in gemeenschap van goederen sluiten? Neuh... daar kan ik niet bij.
Is Wesley zelfs niet in gemeenschap van goederen met Yolanthe getrouwd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja wat is er waar en wat niet?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Waarvoor grote dankbaarheidquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:20 schreef MightyMightyM het volgende:
Wat een gekke wending. Die evrklaring van het management was helemaal geen nuancering maar een keiharde ontkenning. Maar de berichtgeving van vanochtend was dan wel weer een genuanceerde versie van eht nooit gegeven interview.
Nou, zolang het allemaal zo vaag is, gooi ik er toch wat scans tegenaan. We moeten wat.
Dat! Bedankt voor de moeite weer MightyMightyMquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarvoor grote dankbaarheidmaakt de koffiepauzes een stuk aangenamer!
Ik denk gedeeld. Of ze kopen een huis voor de nanny tussen hun huizen inquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat de initialen van Damian dan ook bij de deur van Raf staan, ben benieuwd wie de voogdij krijgt, Sylvie waarschijnlijk toch met de nanny
Waar papa Rafael woont is ook het thuis van Damian.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat de initialen van Damian dan ook bij de deur van Raf staan,
Ik ben meer benieuwd wie de voogdij over de nanny krijgtquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat de initialen van Damian dan ook bij de deur van Raf staan, ben benieuwd wie de voogdij krijgt, Sylvie waarschijnlijk toch met de nanny
Het was de bedoeling dat nanny zou gaan pendelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk gedeeld. Of ze kopen een huis voor de nanny tussen hun huizen in
quote:krant_prive
Rafael op bezoek bij Sylvie
door Wilma Nanninga
Sylvie en Rafael van der Vaart zijn on speaking terms. De voetballer, die zelf zijn nieuwe onderkomen op een paar honderd meter afstand aan het betrekken is, was bij zijn aanstaande ex op de koffie.
Maar liefst tweeënhalf uur was hij op bezoek bij de vrouw met wie hij zeven jaar getrouwd is geweest.
Ietwat schichtig voor de Duitse paparazzi vertrok hij vervolgens spoorslag weg van het Hamburgse penthouse dat hij voor kerst met Sylvie betrok en waar hij haar tijdens het oudejaarsfeest een klap in het gezicht gaf, waarna de scheiding werd afgekondigd.
In de Duitse media werd verondersteld dat het onderwerp van gesprek de boedelscheiding en de kinderalimentatie was. Ook zou het kunnen dat Rafael hun 6-jarige zoontje Damian wilde zien omdat hij bij zijn moeder in het 400 vierkante meter grote appartement blijft wonen.
Rafael heeft de Duitse pers toevertrouwd dat hij ook in zijn eigen nieuwe huis een kinderkamer zal inrichten. Het kindermeisje zou gaan pendelen. Het paar hult zich verder in stilzwijgen over de afwikkeling van hun huwelijk.
Mwah, hij heeft Yolanthe om hem te helpen met opmaken, en ik heb ergens het vermoeden dat Yolanthe in staat is dat heel vakkundig te doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja, de helft van (de helft? van) Wesley is nog meer dan hij ooit op kan kijgen, toch?
En anders heeft ze nog 83 zussen om haar te helpen nietwaar...quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft Yolanthe om hem te helpen met opmaken, en ik heb ergens het vermoeden dat Yolanthe in staat is dat heel vakkundig te doen.
Nou ja, da's niet echt wazig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een wazig verhaal in Weekend. De ene aaname na de andere en aan het eind van het verhaal moet Rafael de helft inleveren maat Syllvie niet
Huh, dat staat er inderdaad gewoon. Ik heb niet goed gelezen geloof ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, da's niet echt wazig.
Raf heeft 25 miljoen ¤
Syl heeft 2 miljoen ¤
Hij heeft 23 meer dan haar, dus moet hij haar 11,5 geven.
Zo'n constructie is niet slim, maar zo werkt het dan.
Wel grappig dat zij waarschijnlijk veel meer opgebrast heeft dan hij.
Bronquote:prive
Sylvie in nieuwe Duitse tv-show
Van onze redactie
Sylvie van der Vaart heeft een nieuwe televisieklus te pakken.
Sylvie krijgt een prominente rol in de nieuwe familieshow Shooting Stars - Promis an Ihren Grenzen van de Duitse RTL-zender.
In de nieuwe vrijdagavondshow gaan kinderen tussen de 10 en 17 jaar beroemdheden iets leren, zoals breakdance, pianospelen, paardrijden of zingen. Dit kondigde RTL donderdag aan.
De blondine is een van de prominenten naast de acteurs Christine Neubauer en Ingo Naujoks die les krijgen van de jonge talenten.
De mogelijke verzoening tussen Sylvie en Rafael van der Vaart was vandaag het gesprek van de dag. "Sylvie wil niets liever. Alles is nog niet vergeten en vergeven. Ze doen het allemaal heel voorzichtig, want er staat véél op het spel", vertelde iemand uit de Van der Vaart-familie.
quote:Sylvie wil niets liever. Alles is nog niet vergeten en vergeven. Ze doen het allemaal heel voorzichtig, want er staat véél op het spel", vertelde iemand uit de Van der Vaart-familie.
Kijken ze dan ook niet naar het inkomen over een bepaalde tijd zodat Raf helemaal genaaid wordt? Over een paar jaar daalt zijn inkomen flink (want einde voetbalcarriere). Hij verdiend nu al minder.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Misschien valt het wel mee met de alimentatie, want Sylvie heeft een nieuwe baan.
[..]
Bron
Ja, dat heeft geen enkel nut. En om nou elke dag te gaan duimen dat je lieftallige echtgenote onder de bus loopt bij het koffie halen zodat je je geld in je zak kan houden is ook zo wat, kortom: geld zal geen enkele reden zijn, hoe zuur en dom het ook is om in gemeenschap van goederen te trouwen met zo'n type....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:44 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar als je al 11½ miljoen redenen hebt, wat heb je dan in hemelsnaam nog meer nodig?
Nog 5 jaar blijven hangen zodat het 15 miljoen redenen zijn?
Het zou mij benieuwen, toch makkelijk speculeren zoquote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
Medium: 'Overspel Sylvie van der Vaart'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Medium Sonia denkt dat Sylvie en Rafael van der Vaart elkaar tijdens hun huwelijk niet trouw zijn geweest.
Sonia, bekend van Astro TV en Life4You, heeft een blik geworpen in haar glazen bol en vertelde zondag aan Carlo en Irene: "Ik denk dat er een behoorlijk schandaal komt. Het zal me niets verbazen als het van beide kanten komt."
De waarzegster speculeert er lustig op los: "Ik denk dat het begonnen is bij Rafael en ik heb het gevoel dat Sylvie het beu is geraakt en toen ook een scheve schaats heeft gereden."
Telegraaf
Ja vind ik ook maar dacht zet het toch maar neerquote:Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het zou mij benieuwen, toch makkelijk speculeren zo![]()
Altijd grappig om dat soort berichten te lezen, van die zogenaamde mediumsquote:Op zondag 20 januari 2013 20:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar dacht zet het toch maar neer
Nu moet ze maar hopen dat het uitkomt, anders ongeloofwaardigquote:Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Altijd grappig om dat soort berichten te lezen, van die zogenaamde mediums
Zou ze haar inspiratie uit Ruud en Estelle gehaald hebben?
Ik weet niet in hoeverre die mediums (?) met elkaar bevriend zijn, maar als zij toevallig goed bevriend is met Sarina kan het natuurlijk ook zijn dat deze informatie op een andere manier tot haar is gekomen dan via "de andere zijde"quote:Op zondag 20 januari 2013 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nu moet ze maar hopen dat het uitkomt, anders ongeloofwaardig
Is ook een optiequote:Op zondag 20 januari 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre die mediums (?) met elkaar bevriend zijn, maar als zij toevallig goed bevriend is met Sarina kan het natuurlijk ook zijn dat deze informatie op een andere manier tot haar is gekomen dan via "de andere zijde"
altijd zo ontzettend aardig, dat die mensen waarvan Sylvie dacht dat ze vrienden waren en waar ze jaren mee omgaat binnen no-time hun info graag willen delen met de wereld, heerlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM -
Medium Sonia denkt dat Sylvie en Rafael van der Vaart elkaar tijdens hun huwelijk niet trouw zijn geweest.
Sonia, bekend van Astro TV en Life4You, heeft een blik geworpen in haar glazen bol en vertelde zondag aan Carlo en Irene: "Ik denk dat er een behoorlijk schandaal komt. Het zal me niets verbazen als het van beide kanten komt."
De waarzegster speculeert er lustig op los: "Ik denk dat het begonnen is bij Rafael en ik heb het gevoel dat Sylvie het beu is geraakt en toen ook een scheve schaats heeft gereden."
Telegraaf
Sonia is niet Sarina he. Sonia heeft gesproken met gene zijdequote:Op maandag 21 januari 2013 10:48 schreef WRH het volgende:
[..]
altijd zo ontzettend aardig, dat die mensen waarvan Sylvie dacht dat ze vrienden waren en waar ze jaren mee omgaat binnen no-time hun info graag willen delen met de wereld, heerlijk.
Dat ze dat soort mokkels nog zendtijd gevenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM -
Telegraaf
Ik krijg bij die boodschappen zo'n raar beeld van Syl achter de boodschappenkar.quote:We moeten allemaal werken en de deur uit om boodschappen te doen.
Zegeltjes, koopmunten, lege flessenbon?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:43 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik krijg bij die boodschappen zo'n raar beeld van Syl achter de boodschappenkar.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, ze ging boodschappen doen de dag na de bekendmaking, niet gewoon shoppen. Zeg dat dan
Dat had ik ookquote:Op maandag 21 januari 2013 17:43 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik krijg bij die boodschappen zo'n raar beeld van Syl achter de boodschappenkar.
Ik denk dat de pers non stop aan haar kont gekleefd zit, kan je misschien beter zelf een interview geven als je er last van hebt.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap niet dat ze de pers zo blijft op zoeken met interviews. Hoe belangrijk voel je je?
Dit denk ik op zich ook. Wat ik alleen wel gek vind is dat ik weinig tot geen nieuwe foto's zie van haar. Nu ben ik daar niet heel actief naar op zoek, maar ik zie ze hier ook niet langskomen. Wat doen die paparazzi dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de pers non stop aan haar kont gekleefd zit, kan je misschien beter zelf een interview geven als je er last van hebt.
Is nog niet geweestquote:Op maandag 21 januari 2013 19:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb het interview niet gezien, werd ze op straat aangesproken of zat ze ala estelle zuchtend op een hotelkamer?
Ik vind sylvia wel een type dat denkt dat haar fans dit van haar verwachten
Voor de duizendste keer, ze heet Sylvie, niet Sylvia.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb het interview niet gezien, werd ze op straat aangesproken of zat ze ala estelle zuchtend op een hotelkamer?
Ik vind sylvia wel een type dat denkt dat haar fans dit van haar verwachten
Maar uit het voorstukje af te leiden is het in een kamer niet op straat, dus een echt interview.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer, ze heet Sylvie, niet Sylvia.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer, ze heet Sylvie, niet Sylvia.
Servië lolquote:Op maandag 21 januari 2013 19:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik haat de autocorrect op mijn tablet sylvie wordt sylvia of servië
Ja maar die neemt ie niet altijd standaard mee en als ik snel wat type krijg je dit soort dingenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Servië lolKun je geen woorden toevoegen dan?
quote:Sylvie spreekt!
"De laatste weken zijn enorm hectisch geweest", vertelt Sylvie voor de camera van RTL Duitsland. "Overal staat paparazzi, zelfs als je de deur uit loopt. Dat is moeilijk. Maar het leven gaat door. We moeten allemaal werken en naar buiten om de boodschappen te doen. Het hoort erbij."
Het is de eerste keer sinds de showbizzbreuk met Rafael dat de blondine voor de camera over haar privésituatie praat. Sylvie vertelt onder meer dat tijdens deze moeilijke periode haar zoontje Damian het allerbelangrijkst is. Juist in de periode dat er zo veel aan de hand is. De familie beschermen heeft de hoogste prioriteit.
Ook haar werk op de Duitse televisie zorgt voor positieve afleiding. Ze heeft een prominente rol te pakken in de nieuwe familieshow Shooting Stars - Promis an Ihren Grenzen van de Duitse zender. Dat zorgt voor afleiding. Daarbij probeer ik alle verhalen over mijn scheiding niet tot me te nemen.
Vraag me ook inderdaad af wat ze hier nou mee wil bereiken, de roddelpers blijft toch wel zoeken naar ranzige details.quote:
Het was gewoon een interview over dat nieuwe programma met wat vragen over haar privésituatie dus. En die zijn er alleen maar uitgehaald door Boulevard.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vraag me ook inderdaad af wat ze hier nou mee wil bereiken, de roddelpers blijft toch wel zoeken naar ranzige details.
Morgen wil hij Badr zien, zei hij.quote:
Ik schrok al..quote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Morgen wil hij Badr zien, zei hij.
http://www.bild.de/region(...)r-28197062.bild.htmlquote:Hamburg – ER lächelt. SIE himmelt ihn an. Ein Paar, das sich annähert! Es ist das erste gemeinsame Foto von Sylvie (34) und Rafael van der Vaart (29) seit der Trennung an Silvester!
Gestern Mittag in Hamburg-Eppendorf: Nach seinem Training beim HSV ziehen Rafael und Sylvie sich in ihr Lieblings-Café zurück, die „Marsbar“. Sie essen zu Mittag, reden entspannt, trinken Cola light. Innig, vertraut ...
Rafael van der Vaart zu BILD: „Wir haben einen leckeren Caesar Salad gegessen und gemeinsam eine wunderschöne Mittagspause verbracht.“
Gemeinsam schlendern sie zurück zum weißen BMW X6, fahren zurück zum Stadion.
Die Zeichen stehen auf ein Comeback der Liebe – doch das braucht Zeit!
Erst vor wenigen Tagen sagte Sylvie zu BILD: „Wir sprechen oft miteinander und sehen uns, immerhin haben wir mit Damian einen gemeinsamen Sohn.“
Ob es noch lange dauert, bis der Funke der Liebe wieder überspringt?
Hoe ging het nu eigenlijk met die carriere van Silvie? Was ze de laatste maanden misschien even wat minder in de spotlights ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
http://www.bild.de/region(...)r-28197062.bild.html
Ik zie het al weer gebeuren hoor, ze komen weer bij en zijn gelukkiger dan ooit nu ze door een diep dal zijn gegaan, en nu weten ze pas echt wat ze voor elkaar voelen, en voor elkaar gemaakt zijn, bla bla...
Waarom die lui niet gewoon thuis een boterham kunnen smeren?quote:en lunchten gisteren zelfs samen in hun woonplaats! Alsof er niets was voorgevallen, arriveerden ze kort na twaalven in een van hun favoriete restaurants dat ze samen, in gelukkiger tijden, ook al bezochten.
Ze eet eens per jaar het hoorntje op, een boterham? Hoe dan?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom die lui niet gewoon thuis een boterham kunnen smeren?
Wat een mediashow zeg
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:02 schreef Noek het volgende:
Rechtsgedraaide sla op een bedje van water. Nou, dat heb je zo niet zo in de koeling liggen.
Omdat dit misschien niet over de verzoening ging, maar over de scheiding. En dat doe je niet thuis, maar liefst op neutraal terrein. Nou is dit hun favo restaurantje, dus niet helemaal neutraal, maar omdat de scheiding al zolang in kannen en kruiken is doet ze dat niks.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom die lui niet gewoon thuis een boterham kunnen smeren?
Wat een mediashow zeg
Verzoeningslunch staat erquote:
Daar zitten toch croutons inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
Caesarsalade, staat op Nu.nl, ik lees niks over brood
Delen Sabia en Sylvie hetzelfde jasje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik zie het al weer gebeuren hoor, ze komen weer bij en zijn gelukkiger dan ooit nu ze door een diep dal zijn gegaan, en nu weten ze pas echt wat ze voor elkaar voelen, en voor elkaar gemaakt zijn, bla bla...
HAAR populariteit wel ja. Denk niet dat hij haar in die zin nodig heeft. En ik denk ook niet dat hij zit te wachten op aandacht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
Het houdt hun populariteit iig groot als je ook al doet alsof je gaat verzoenen..
Ze hebben wel hetzelfde jasje ja, maar ik denk dat Sabia wel een maatje groter heeft hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Delen Sabia en Sylvie hetzelfde jasje?
Volgens mij is die ook niet zo groot hoor..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben wel hetzelfde jasje ja, maar ik denk dat Sabia wel een maatje groter heeft hoor.
En uiteraard kundig in elkaar gezet door ijverige Chinese kinderhandjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Die tas vind ik geweldig trouwens! Zal wel weer een ding zijn dat nu voor 3800 euro in de aanbieding is he?
Ik vind die tas een beetje groot. Meer een reiskoffertje zonder wieltjes. Maar misschien draagt Syl haar zakken rechtsgedraaide sla erin mee, inclusief koelelementquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Die tas vind ik geweldig trouwens! Zal wel weer een ding zijn dat nu voor 3800 euro in de aanbieding is he?
Ik vind de outfit van voor geweldig, van achter weer helemaal niet. Dan zie je enkel die ruitjes van de jas. Van voor open, met een klein beetje zicht erop vind ik wel leuk. En die tas van Nel Veerkamp skip ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:47 schreef alors het volgende:
Ik vind haar hele outfit geweldig, al zou ik dat jasje nooit zelf kopen (nee ook niet als ie 50e was, hij doet me teveel denken aan Nickelson jassen). Die broekIk heb ook zulk iets, maar bij haar zal het wel echt leer zijn.
Ik denk dat Sabia's boezem een beetje krap zit in dit jasje van Sylvie, die heeft wel 2 cups (als het niet meer is) groter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij is die ook niet zo groot hoor..
In die tas zitten de scheidingspapieren die ze te bespreken hebben. Maar die krijgen wij niet te zien, want dat past niet in de zogenaamde verzoeningquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:59 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik vind die tas een beetje groot. Meer een reiskoffertje zonder wieltjes. Maar misschien draagt Syl haar zakken rechtsgedraaide sla erin mee, inclusief koelelement
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze eet eens per jaar het hoorntje op, een boterham? Hoe dan?!
Rechtsgedraaide sla op een bedje van water. Nou, dat heb je zo niet zo in de koeling liggen. Daar liggen de bubbels van het nieuwsjaarsfeestje.
Bij iOffer hebben ze leuke kopieen hoor.. http://www.ioffer.com/search/items/celine%20leopardquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
dat je uit elkaar gaat, wil toch niet per definitie zeggen dat je niet met elkaar aan één tafel kunt zitten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef utrecht1970 het volgende:
Als je net uit elkaar bent heb je toch geen zin in een samenzijn.
Ik neem toch aan dat mensen uit elkaar gaan omdat ze niet meer bij elkaar willen zijn?
De omgangsregeling hoeft toch niet bij een gezellige lunch besproken te worden?
Dat riep Bridget gister, maar Evert was van mening dat het er écht anders uitzag, menig mens had het gezien die dag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ze kunnen ook gewoon als ouders van Damián zijnde tijd met elkaar doorbrengen, zonder dat er sprake is van een verzoening. Weet het publiek veel wat er allemaal wordt besproken.
Maar zo'n benadering zal wel te naïef zijn volgens sommige draaiboeken.....
Never mind, ineens begon het me te dagenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Delen Sabia en Sylvie hetzelfde jasje?
Die Duitse reacties onder het artikelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Als je weet dat de halve wereld meekijkt dmv de pers, dan zet je misschien ook je beste beentje voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Er zit toch wel een wereld tussen elkaar de tent uit vechten en gezellig met elkaar lunchen.
ja die zijn ook wel echt klaar met haar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Duitse reacties onder het artikel
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
Dit is ook wel weer heel erg uitgedacht. Samen in één auto naar de stad, parkeren en dan de halve stad doorlopen naar het restaurant. Als je ergens wil afspreken zonder gezien te worden moet dat in Hamburg ook vast kunnen.
Ik vind het goed dat ze samen zo goed met elkaar omgaan, zeker voor Damian is dat een heel stuk fijner dan vechtende ouders. Maar klagen dat de papparazzi overal voor de deur hangen en dan zo'n actie snap ik gewoon niet.
quote:RAFAEL DOET SYLVIE WEER?
#RAFAELENSYLVIE
Rafael van der Vaart en Sylvie lijken het weer gezellig te hebben. Rafael zou vorige week de nacht hebben doorgebracht bij Sylvie.
Dat schrijft Weekend. Rafael zou afgelopen vrijdagavond naar het appartement van Sylvie zijn gegaan. Hij verliet de woning pas de volgende ochtend, aldus het roddelblad.
Sylvie en Rafael zijn volgens hun management niet van plan zich te verzoenen. Het stel leeft sinds begin januari gescheiden.
Oei, ware calorie-bommen.quote:
Carbs vooral Cynix. The Horror!quote:
Natuurlijk is dit zo berekend als wat, tot aan de Caesar salade toequote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het ziet er allemaal zo gemaakt en geposeerd uit. Alsof ze donders goed weet dat ze continu met de camera's wordt gefilmd, even nog nieuwe extensions in haar haren gedaan, enz. en de aandacht is weer helemaal terug....
Wat jij zegt: op het laatste moment gaan ze toch niet uit elkaar, heeft ze weer een paar nieuwe contracten getekend voor shows en shoots gedaan en komt ze er nog 'sterker' , 'populairder' en met meer cash op haar bankrekening uit!
Het komt heel berekend over in ieder geval...
quote:Sabia Boulahrouz smult van Sylvie van der Vaart van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO'S - Sylvie van der Vaart is voor een bikinishoot in Mexico. Vriendin Sabia Boulahrouz kijkt toe...
"Yummy mummy!" heeft Sabia als commentaar gegeven bij een foto van Sylvie in weinig verhullende badkledij. "Trots op mijn vriendin."
Sylvie en Sabia zijn elkaars grote steun en toeverlaat sinds hun breuken met voetballers Rafael en Khalid.
De twee vriendinnen werden eerder deze maand gespot bij restaurant Le Garage, en nu blijkt Sabia met Sylvie aan de andere kant van de wereld te verblijven.
Sabia was er ook bij op oudejaarsavond, toen de bom tussen Rafael en Sylvie barstte.
Moeten die twee niet lekker bij hun kids zijn? Nog even en de roddelpers zegt dat ze een setje zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:32 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doel in deze meer op Sabia, dat Sylvie nu voor haar werk weg is en Damian niet meeneemt is logisch! Maar Sabia is zoals het nu LIJKT altijd bij Sylvie zonder kinderen... Bedoel er ook niets verkeerds mee want ze moeten het lekker zelf weten maar het valt me gewoon op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef alors het volgende:
Ik word wel een beetje allergisch van dat gezeik over dat ze 24/7 bij hun kinderen moeten zijn. Ik hoor zulke mensen nooit als Rafael een week op trainingskamp gaat, als een Chris Martin van Coldplay op wereldtournee gaat of als Orlando Bloom 2 maanden in Zuid-Afrika zit voor een film, etc.
Als ze thuis zit is ze een uitvretende huismoeder, als ze haar kind meeneemt is ze een slechte moeder die haar kind blootstelt aan de media, als ze haar werk en privé scheidt en nooit in het openbaar gezien wordt met haar kind dan zal ze verder wel nooit bij haar kind zijn.
Ik heb Sylvie nog nooit zo 'normaal slank' gezien, volgens mij eet ze tegenwoordig echt lekker de croutons uit de lunchquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:32 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is inmiddels over de dertig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Sylvie nog nooit zo 'normaal slank' gezien, volgens mij eet ze tegenwoordig echt lekker de croutons uit de lunch
De kinderen zijn misschien bij papa?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik doel in deze meer op Sabia, dat Sylvie nu voor haar werk weg is en Damian niet meeneemt is logisch! Maar Sabia is zoals het nu LIJKT altijd bij Sylvie zonder kinderen... Bedoel er ook niets verkeerds mee want ze moeten het lekker zelf weten maar het valt me gewoon op.
hoe weet je dat ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef alors het volgende:
Syl en Sabia zitten momenteel op de tribune bij Hamburger SV.
of ze zitten een nieuw miljoenenproject uit te zoekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
ow , zal die verzoening er dan toch aankomen?
Syl und Sabia Suchen ein Sugardaddy?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
of ze zitten een nieuw miljoenenproject uit te zoeken
ja zoietsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Syl und Sabia Suchen ein Sugardaddy?
quote:Sylvie van der Vaart moedigt Rafael aan
van onze redactie
AMSTERDAM -
FOTO - Ondanks alles wat er gebeurd is, is de verhouding tussen Sylvie van der Vaart en haar ex Rafael van der Vaart nog steeds goed.
Dit blijkt wel uit de foto waarop Sylvie te zien is op de tribune in het voetbalstadion tijdens de Duitse Bundesliga-wedstrijd SV Hamburg tegen Eintracht Frankfurt.
Helaas verloor HSV, het team waar Rafael voor speelt, zaterdagavond.
De bekendmaking van de scheiding van de twee kwam net na oud en nieuw. Het ging al langere tijd niet goed tussen Sylvie en Rafael en op oudejaarsavond barstte de bom toen de voetballer zijn vrouw een klap verkocht.
Het stel was tien jaar bij elkaar waarvan zeven jaar getrouwd, ze hebben samen een zoon Damián van zes.
Telegraaf
Wat bedoel je ?Ik zie alleen een quote.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:04 schreef Copycat het volgende:
Waarom zet je die berichten eigenlijk altijd in een spoiler?
Foto viel beetje groot uit dacht is misschien beter in een quotequote:Op zondag 3 februari 2013 10:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat bedoel je ?Ik zie alleen een quote.
Ik zag net toch echt een spoiler, en die zie ik wel vaker van Poezewoes.quote:
Als het lang bericht is wel, maar deze heb ik gequotequote:Op zondag 3 februari 2013 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag net toch echt een spoiler, en die zie ik wel vaker van Poezewoes.
Nog maar eens een keer extra in mijn ogen gewrevenquote:Op zondag 3 februari 2013 10:18 schreef Poezewoes het volgende:
Als het lang bericht is wel, maar deze heb ik gequote
Ze zien er allebei wel weer smashing uit hè?quote:
Volgens mij is zij druk bezig met een charme-offensief. Misschien is het tegengevallen dat men niet zo vriendelijk naar haar reageerden.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:33 schreef sherezade het volgende:
hoop stiekem dat het nog goed komt tussen die 2
Ik denk het ookquote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef doeka het volgende:
[..]
Volgens mij is zij druk bezig met een charme-offensief. Misschien is het tegengevallen dat men niet zo vriendelijk naar haar reageerden.
Ja, dat denk ik ook. Moet je alleen vooral bij je aanstaande ex op de tribune gaan zitten, die van schrik de wedstrijd verliestquote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef doeka het volgende:
[..]
Volgens mij is zij druk bezig met een charme-offensief. Misschien is het tegengevallen dat men niet zo vriendelijk naar haar reageerden.
Ik geloof niet eens dat die scheiding er door komt.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:33 schreef sherezade het volgende:
Zou me niets verbazenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:19 schreef Leandra het volgende:
Straks blijkt zelfs de scheiding fake te zijn
Waarom hoop je dat eigenlijk?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:33 schreef sherezade het volgende:
Ze moet toch laten zien dat ze nog goed met elkaar overweg kunnen, alles voor de fansquote:Op zondag 3 februari 2013 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Moet je alleen vooral bij je aanstaande ex op de tribune gaan zitten, die van schrik de wedstrijd verliest
Ik kan alleen over mezelf spreken, maar als dit een charme-offensief is dan werkt het niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef doeka het volgende:
[..]
ja en je kunt natuurlijk ook overal wat achter blijven zoeken en alles in twijfel trekkenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan alleen over mezelf spreken, maar als dit een charme-offensief is dan werkt het niet.
De onechtheid straalt er vanaf, en misschien zit ze er wel echt gemeend het komt zo gewoon niet over.
nee je komt lekker geloofwaardig over als je 2 weken nadat je hebt aangekondgd dat je gaat scheiden en dat je door je vent gemept toch niet gaat scheidenquote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik ga met je mee! Ben ook kapot van die broek. Lijkt erop dat die net als bij een rijbroek kniestukken heeft. Kent iemand de ontwerper?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:47 schreef alors het volgende:
Ik vind haar hele outfit geweldig, al zou ik dat jasje nooit zelf kopen (nee ook niet als ie 50e was, hij doet me teveel denken aan Nickelson jassen). Die broekIk heb ook zulk iets, maar bij haar zal het wel echt leer zijn.
Wat dan nog! Trouwens voor de kids zal wel opvang geregeld zijn. Toch lullig dat daar anno 3013 nog aan getwijfeld wordt. Als hun mannen niet thuis zijn zal niemand zich afvragen of die twee niet lekker bij hun kids moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Moeten die twee niet lekker bij hun kids zijn? Nog even en de roddelpers zegt dat ze een setje zijn
3013 moet zijn 2013.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:52 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Wat dan nog! Trouwens voor de kids zal wel opvang geregeld zijn. Toch lullig dat daar anno 3013 nog aan getwijfeld wordt. Als hun mannen niet thuis zijn zal niemand zich afvragen of die twee niet lekker bij hun kids moeten zijn.
Waarom schandalig?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Schandalig dat iemand in 2013 nog niet weet hoe de edit-knop werkt.
Jij bent blond. Je weet vast meer. Wacht maar totdat je ook grijs bent en de techniek je heeft ingehaald. :-Pquote:Op zondag 3 februari 2013 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Schandalig dat iemand in 2013 nog niet weet hoe de edit-knop werkt.
Zo komt het nu eenmaal over op mij, alsof er teveel over is nagedacht waar en met wie ze hoe gezien moet worden. Want je gaat daar als Sylvie niet op de tribune van Hambrug zitten en serieus denken dat niemand het ziet en er niet over geschreven wordt.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en je kunt natuurlijk ook overal wat achter blijven zoeken en alles in twijfel trekken
ik denk dat zij de mediagekte ondertussen wel gewend is,...quote:Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo komt het nu eenmaal over op mij, alsof er teveel over is nagedacht waar en met wie ze hoe gezien moet worden. Want je gaat daar als Sylvie niet op de tribune van Hambrug zitten en serieus denken dat niemand het ziet en er niet over geschreven wordt.
Ik zou het dus helemaal niet raar vinden als ze nu een tijdje uit de publiciteit zouden blijven en dan terugkomen met de mededeling we gaan het weer proberen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik denk dat zij de mediagekte ondertussen wel gewend is,...
Ik denk dat ze op dit moment niet veels goeds kan doen, als ze zich nu helemaal nergens meer zou laten zien dan werd er ook weer van alles over gevonden....
waarschijnlijk zijn ze gewoon hard aan hun relatie aan het werken
Maar echt veel hebben ze toch ook niet losgelaten in de media? in tegenstelling tot andere koppels die uitelkaar gaan...neem nu Estelle en Ruud bijvoorbeeld...pffquote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou het dus helemaal niet raar vinden als ze nu een tijdje uit de publiciteit zouden blijven en dan terugkomen met de mededeling we gaan het weer proberen.
Dat welles-nietes gedoe in de media lijkt me voor niemand een prettige situatie en ook lastig als je er zelf nog niet uit bent. Hopelijk komen ze snel tot een beslissing samen die definitief is, en voor Damian hoop ik dat dat is dat ze er samen voor gaan.
Dat kan toch niet in SHO land?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:57 schreef Copycat het volgende:
Ze komen weer samen, Damian krijgt een broertje of zusje en ze leven allemaal lang en gelukkig.
Wat een nachtmerrie, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |