quote:Vanochtend liet de Duitse krant Bild de harten van showbizminnend Nederland harder kloppen, door te suggereren dat Sylvie en Rafael mogelijk weer bij elkaar gaan komen.
Publiciteit, altijd goed als je bekend bent?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:22 schreef utrecht1970 het volgende:
Het was een dean saunders met een twist
Waarom moet het management daar de hele dag over nadenken, ze konden toch meteen zeggen dat het onzin is
Geweldig was ie!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:43 schreef Uccie het volgende:
Hoogtepunt was natuurlijk dat interview met dat visrestaurant
Helaas zag ik dat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef Ole het volgende:
Albert kwam bijna klaar zagen jullie dat?
Gelukkig net ff naar de keukenquote:
Tampon met vodka in zijn kont.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef alors het volgende:
Had Albert al een borrel op ofzo? Ik vond hem zo melig
Die zag vanochtend bijtijds Bild en is gelijk aan de champie gegaan "we hebben weer een item"quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef alors het volgende:
Had Albert al een borrel op ofzo? Ik vond hem zo melig
Ja daar kom je natuurlijk niet mee binnen in huize Sylvie, dus dan kun je hem beter in de auto nog even verorberen.quote:
En die tomaat met tonijn gaat je natuurlijk na 2 weken de keel uithangen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daar kom je natuurlijk niet mee binnen in huize Sylvie, dus dan kun je hem beter in de auto nog even verorberen.
Dat is een hoaxquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tampon met vodka in zijn kont.
Oh ik dacht dat Winston en Renate al lang uit elkaar warenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:45 schreef Ole het volgende:
Nu nog een scheiding van Winston Renate of nog beter: Onno en Albert
Scherp.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef Leandra het volgende:
Dat wordt een echte liefde Valentijnsdag hereniging, tegen die tijd zal het immers met van de voorpagina's (van de bladen) verdwenen zijn.
Qua omroepen wel, hij bij RTL, zij bij SBS.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Winston en Renate al lang uit elkaar waren
Oh wat een naar idee, een draaiboek waarin je uitdenkt iets spontaans te doen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scherp.
Zou best eens kunnen dat het zo in het scenario staat.
Een scheiding is vrijwel altijd treurig voor de kinderen. Zelfs als beide ouders miljonair zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:14 schreef utrecht1970 het volgende:
Lijkt mij enorm treurig voor hun kind
Ik bedoel als dit media valentijnstunt van pa en ma isquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een scheiding is vrijwel altijd treurig voor de kinderen. Zelfs als beide ouders miljonair zijn.
Hoe zo niet? Dat fakegebeuren lijkt mij niet goed voor hemquote:
Dan hebben ze nog net tijd om stiekem de hernieuwing van de huwelijksgeloften voor te bereidenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef Leandra het volgende:
Dat wordt een echte liefde Valentijnsdag hereniging, tegen die tijd zal het immers met van de voorpagina's (van de bladen) verdwenen zijn.
Ik zie ineens 11,5mln redenen voor Raf om het toch nog maar eens te proberen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:01 schreef Mylene het volgende:
Uit de Weekend even klikken om te vergroten.
Meestal trouwen ze met het meisje waarmee ze al verkering hadden voor ze grof verdienden, en dan kan het over het algemeen niet zoveel kwaad, die huwelijken doen het meestal ook wel heel aardig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus toch gemeenschap van goederen inderdaad... klassieke fout onder eerste keer getrouwd-voetballers.
Mja, de helft van (de helft? van) Wesley is nog meer dan hij ooit op kan kijgen, toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meestal trouwen ze met het meisje waarmee ze al verkering hadden voor ze grof verdienden, en dan kan het over het algemeen niet zoveel kwaad, die huwelijken doen het meestal ook wel heel aardig.
En soms komt daar een gevalletje Ramona & Wesley Sneijder tussendoor, en ja, dat kost wat.
Maar dat ze een huwelijk met iemand die pas in beeld kwam terwijl ze al serieus geld hadden in gemeenschap van goederen sluiten? Neuh... daar kan ik niet bij.
Is Wesley zelfs niet in gemeenschap van goederen met Yolanthe getrouwd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja wat is er waar en wat niet?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |