quote:Vanochtend liet de Duitse krant Bild de harten van showbizminnend Nederland harder kloppen, door te suggereren dat Sylvie en Rafael mogelijk weer bij elkaar gaan komen.
Publiciteit, altijd goed als je bekend bent?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:22 schreef utrecht1970 het volgende:
Het was een dean saunders met een twist
Waarom moet het management daar de hele dag over nadenken, ze konden toch meteen zeggen dat het onzin is
Geweldig was ie!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:43 schreef Uccie het volgende:
Hoogtepunt was natuurlijk dat interview met dat visrestaurant
Helaas zag ik dat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef Ole het volgende:
Albert kwam bijna klaar zagen jullie dat?
Gelukkig net ff naar de keukenquote:
Tampon met vodka in zijn kont.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef alors het volgende:
Had Albert al een borrel op ofzo? Ik vond hem zo melig
Die zag vanochtend bijtijds Bild en is gelijk aan de champie gegaan "we hebben weer een item"quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef alors het volgende:
Had Albert al een borrel op ofzo? Ik vond hem zo melig
Ja daar kom je natuurlijk niet mee binnen in huize Sylvie, dus dan kun je hem beter in de auto nog even verorberen.quote:
En die tomaat met tonijn gaat je natuurlijk na 2 weken de keel uithangen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daar kom je natuurlijk niet mee binnen in huize Sylvie, dus dan kun je hem beter in de auto nog even verorberen.
Dat is een hoaxquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tampon met vodka in zijn kont.
Oh ik dacht dat Winston en Renate al lang uit elkaar warenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:45 schreef Ole het volgende:
Nu nog een scheiding van Winston Renate of nog beter: Onno en Albert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |