quote:Sabia Boulahrouz smult van Sylvie van der Vaart van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO'S - Sylvie van der Vaart is voor een bikinishoot in Mexico. Vriendin Sabia Boulahrouz kijkt toe...
"Yummy mummy!" heeft Sabia als commentaar gegeven bij een foto van Sylvie in weinig verhullende badkledij. "Trots op mijn vriendin."
Sylvie en Sabia zijn elkaars grote steun en toeverlaat sinds hun breuken met voetballers Rafael en Khalid.
De twee vriendinnen werden eerder deze maand gespot bij restaurant Le Garage, en nu blijkt Sabia met Sylvie aan de andere kant van de wereld te verblijven.
Sabia was er ook bij op oudejaarsavond, toen de bom tussen Rafael en Sylvie barstte.
Moeten die twee niet lekker bij hun kids zijn? Nog even en de roddelpers zegt dat ze een setje zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:32 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doel in deze meer op Sabia, dat Sylvie nu voor haar werk weg is en Damian niet meeneemt is logisch! Maar Sabia is zoals het nu LIJKT altijd bij Sylvie zonder kinderen... Bedoel er ook niets verkeerds mee want ze moeten het lekker zelf weten maar het valt me gewoon op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef alors het volgende:
Ik word wel een beetje allergisch van dat gezeik over dat ze 24/7 bij hun kinderen moeten zijn. Ik hoor zulke mensen nooit als Rafael een week op trainingskamp gaat, als een Chris Martin van Coldplay op wereldtournee gaat of als Orlando Bloom 2 maanden in Zuid-Afrika zit voor een film, etc.
Als ze thuis zit is ze een uitvretende huismoeder, als ze haar kind meeneemt is ze een slechte moeder die haar kind blootstelt aan de media, als ze haar werk en privé scheidt en nooit in het openbaar gezien wordt met haar kind dan zal ze verder wel nooit bij haar kind zijn.
Ik heb Sylvie nog nooit zo 'normaal slank' gezien, volgens mij eet ze tegenwoordig echt lekker de croutons uit de lunchquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:32 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is inmiddels over de dertig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Sylvie nog nooit zo 'normaal slank' gezien, volgens mij eet ze tegenwoordig echt lekker de croutons uit de lunch
De kinderen zijn misschien bij papa?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik doel in deze meer op Sabia, dat Sylvie nu voor haar werk weg is en Damian niet meeneemt is logisch! Maar Sabia is zoals het nu LIJKT altijd bij Sylvie zonder kinderen... Bedoel er ook niets verkeerds mee want ze moeten het lekker zelf weten maar het valt me gewoon op.
hoe weet je dat ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef alors het volgende:
Syl en Sabia zitten momenteel op de tribune bij Hamburger SV.
of ze zitten een nieuw miljoenenproject uit te zoekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
ow , zal die verzoening er dan toch aankomen?
Syl und Sabia Suchen ein Sugardaddy?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
of ze zitten een nieuw miljoenenproject uit te zoeken
ja zoietsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Syl und Sabia Suchen ein Sugardaddy?
quote:Sylvie van der Vaart moedigt Rafael aan
van onze redactie
AMSTERDAM -
FOTO - Ondanks alles wat er gebeurd is, is de verhouding tussen Sylvie van der Vaart en haar ex Rafael van der Vaart nog steeds goed.
Dit blijkt wel uit de foto waarop Sylvie te zien is op de tribune in het voetbalstadion tijdens de Duitse Bundesliga-wedstrijd SV Hamburg tegen Eintracht Frankfurt.
Helaas verloor HSV, het team waar Rafael voor speelt, zaterdagavond.
De bekendmaking van de scheiding van de twee kwam net na oud en nieuw. Het ging al langere tijd niet goed tussen Sylvie en Rafael en op oudejaarsavond barstte de bom toen de voetballer zijn vrouw een klap verkocht.
Het stel was tien jaar bij elkaar waarvan zeven jaar getrouwd, ze hebben samen een zoon Damián van zes.
Telegraaf
Wat bedoel je ?Ik zie alleen een quote.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:04 schreef Copycat het volgende:
Waarom zet je die berichten eigenlijk altijd in een spoiler?
Foto viel beetje groot uit dacht is misschien beter in een quotequote:Op zondag 3 februari 2013 10:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat bedoel je ?Ik zie alleen een quote.
Ik zag net toch echt een spoiler, en die zie ik wel vaker van Poezewoes.quote:
Als het lang bericht is wel, maar deze heb ik gequotequote:Op zondag 3 februari 2013 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag net toch echt een spoiler, en die zie ik wel vaker van Poezewoes.
Nog maar eens een keer extra in mijn ogen gewrevenquote:Op zondag 3 februari 2013 10:18 schreef Poezewoes het volgende:
Als het lang bericht is wel, maar deze heb ik gequote
Ze zien er allebei wel weer smashing uit hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |