Morgen wil hij Badr zien, zei hij.quote:
Ik schrok al..quote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Morgen wil hij Badr zien, zei hij.
http://www.bild.de/region(...)r-28197062.bild.htmlquote:Hamburg – ER lächelt. SIE himmelt ihn an. Ein Paar, das sich annähert! Es ist das erste gemeinsame Foto von Sylvie (34) und Rafael van der Vaart (29) seit der Trennung an Silvester!
Gestern Mittag in Hamburg-Eppendorf: Nach seinem Training beim HSV ziehen Rafael und Sylvie sich in ihr Lieblings-Café zurück, die „Marsbar“. Sie essen zu Mittag, reden entspannt, trinken Cola light. Innig, vertraut ...
Rafael van der Vaart zu BILD: „Wir haben einen leckeren Caesar Salad gegessen und gemeinsam eine wunderschöne Mittagspause verbracht.“
Gemeinsam schlendern sie zurück zum weißen BMW X6, fahren zurück zum Stadion.
Die Zeichen stehen auf ein Comeback der Liebe – doch das braucht Zeit!
Erst vor wenigen Tagen sagte Sylvie zu BILD: „Wir sprechen oft miteinander und sehen uns, immerhin haben wir mit Damian einen gemeinsamen Sohn.“
Ob es noch lange dauert, bis der Funke der Liebe wieder überspringt?
Hoe ging het nu eigenlijk met die carriere van Silvie? Was ze de laatste maanden misschien even wat minder in de spotlights ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
http://www.bild.de/region(...)r-28197062.bild.html
Ik zie het al weer gebeuren hoor, ze komen weer bij en zijn gelukkiger dan ooit nu ze door een diep dal zijn gegaan, en nu weten ze pas echt wat ze voor elkaar voelen, en voor elkaar gemaakt zijn, bla bla...
Waarom die lui niet gewoon thuis een boterham kunnen smeren?quote:en lunchten gisteren zelfs samen in hun woonplaats! Alsof er niets was voorgevallen, arriveerden ze kort na twaalven in een van hun favoriete restaurants dat ze samen, in gelukkiger tijden, ook al bezochten.
Ze eet eens per jaar het hoorntje op, een boterham? Hoe dan?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom die lui niet gewoon thuis een boterham kunnen smeren?
Wat een mediashow zeg
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:02 schreef Noek het volgende:
Rechtsgedraaide sla op een bedje van water. Nou, dat heb je zo niet zo in de koeling liggen.
Omdat dit misschien niet over de verzoening ging, maar over de scheiding. En dat doe je niet thuis, maar liefst op neutraal terrein. Nou is dit hun favo restaurantje, dus niet helemaal neutraal, maar omdat de scheiding al zolang in kannen en kruiken is doet ze dat niks.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom die lui niet gewoon thuis een boterham kunnen smeren?
Wat een mediashow zeg
Verzoeningslunch staat erquote:
Daar zitten toch croutons inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
Caesarsalade, staat op Nu.nl, ik lees niks over brood
Delen Sabia en Sylvie hetzelfde jasje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik zie het al weer gebeuren hoor, ze komen weer bij en zijn gelukkiger dan ooit nu ze door een diep dal zijn gegaan, en nu weten ze pas echt wat ze voor elkaar voelen, en voor elkaar gemaakt zijn, bla bla...
HAAR populariteit wel ja. Denk niet dat hij haar in die zin nodig heeft. En ik denk ook niet dat hij zit te wachten op aandacht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
Het houdt hun populariteit iig groot als je ook al doet alsof je gaat verzoenen..
Ze hebben wel hetzelfde jasje ja, maar ik denk dat Sabia wel een maatje groter heeft hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Delen Sabia en Sylvie hetzelfde jasje?
Volgens mij is die ook niet zo groot hoor..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben wel hetzelfde jasje ja, maar ik denk dat Sabia wel een maatje groter heeft hoor.
En uiteraard kundig in elkaar gezet door ijverige Chinese kinderhandjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Die tas vind ik geweldig trouwens! Zal wel weer een ding zijn dat nu voor 3800 euro in de aanbieding is he?
Ik vind die tas een beetje groot. Meer een reiskoffertje zonder wieltjes. Maar misschien draagt Syl haar zakken rechtsgedraaide sla erin mee, inclusief koelelementquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Die tas vind ik geweldig trouwens! Zal wel weer een ding zijn dat nu voor 3800 euro in de aanbieding is he?
Ik vind de outfit van voor geweldig, van achter weer helemaal niet. Dan zie je enkel die ruitjes van de jas. Van voor open, met een klein beetje zicht erop vind ik wel leuk. En die tas van Nel Veerkamp skip ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:47 schreef alors het volgende:
Ik vind haar hele outfit geweldig, al zou ik dat jasje nooit zelf kopen (nee ook niet als ie 50e was, hij doet me teveel denken aan Nickelson jassen). Die broekIk heb ook zulk iets, maar bij haar zal het wel echt leer zijn.
Ik denk dat Sabia's boezem een beetje krap zit in dit jasje van Sylvie, die heeft wel 2 cups (als het niet meer is) groter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij is die ook niet zo groot hoor..
In die tas zitten de scheidingspapieren die ze te bespreken hebben. Maar die krijgen wij niet te zien, want dat past niet in de zogenaamde verzoeningquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:59 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik vind die tas een beetje groot. Meer een reiskoffertje zonder wieltjes. Maar misschien draagt Syl haar zakken rechtsgedraaide sla erin mee, inclusief koelelement
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze eet eens per jaar het hoorntje op, een boterham? Hoe dan?!
Rechtsgedraaide sla op een bedje van water. Nou, dat heb je zo niet zo in de koeling liggen. Daar liggen de bubbels van het nieuwsjaarsfeestje.
Bij iOffer hebben ze leuke kopieen hoor.. http://www.ioffer.com/search/items/celine%20leopardquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
dat je uit elkaar gaat, wil toch niet per definitie zeggen dat je niet met elkaar aan één tafel kunt zitten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef utrecht1970 het volgende:
Als je net uit elkaar bent heb je toch geen zin in een samenzijn.
Ik neem toch aan dat mensen uit elkaar gaan omdat ze niet meer bij elkaar willen zijn?
De omgangsregeling hoeft toch niet bij een gezellige lunch besproken te worden?
Dat riep Bridget gister, maar Evert was van mening dat het er écht anders uitzag, menig mens had het gezien die dag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ze kunnen ook gewoon als ouders van Damián zijnde tijd met elkaar doorbrengen, zonder dat er sprake is van een verzoening. Weet het publiek veel wat er allemaal wordt besproken.
Maar zo'n benadering zal wel te naïef zijn volgens sommige draaiboeken.....
Never mind, ineens begon het me te dagenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Delen Sabia en Sylvie hetzelfde jasje?
Die Duitse reacties onder het artikelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Als je weet dat de halve wereld meekijkt dmv de pers, dan zet je misschien ook je beste beentje voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Er zit toch wel een wereld tussen elkaar de tent uit vechten en gezellig met elkaar lunchen.
ja die zijn ook wel echt klaar met haar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Duitse reacties onder het artikel
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
Dit is ook wel weer heel erg uitgedacht. Samen in één auto naar de stad, parkeren en dan de halve stad doorlopen naar het restaurant. Als je ergens wil afspreken zonder gezien te worden moet dat in Hamburg ook vast kunnen.
Ik vind het goed dat ze samen zo goed met elkaar omgaan, zeker voor Damian is dat een heel stuk fijner dan vechtende ouders. Maar klagen dat de papparazzi overal voor de deur hangen en dan zo'n actie snap ik gewoon niet.
quote:RAFAEL DOET SYLVIE WEER?
#RAFAELENSYLVIE
Rafael van der Vaart en Sylvie lijken het weer gezellig te hebben. Rafael zou vorige week de nacht hebben doorgebracht bij Sylvie.
Dat schrijft Weekend. Rafael zou afgelopen vrijdagavond naar het appartement van Sylvie zijn gegaan. Hij verliet de woning pas de volgende ochtend, aldus het roddelblad.
Sylvie en Rafael zijn volgens hun management niet van plan zich te verzoenen. Het stel leeft sinds begin januari gescheiden.
Oei, ware calorie-bommen.quote:
Carbs vooral Cynix. The Horror!quote:
Natuurlijk is dit zo berekend als wat, tot aan de Caesar salade toequote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het ziet er allemaal zo gemaakt en geposeerd uit. Alsof ze donders goed weet dat ze continu met de camera's wordt gefilmd, even nog nieuwe extensions in haar haren gedaan, enz. en de aandacht is weer helemaal terug....
Wat jij zegt: op het laatste moment gaan ze toch niet uit elkaar, heeft ze weer een paar nieuwe contracten getekend voor shows en shoots gedaan en komt ze er nog 'sterker' , 'populairder' en met meer cash op haar bankrekening uit!
Het komt heel berekend over in ieder geval...
quote:Sabia Boulahrouz smult van Sylvie van der Vaart van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO'S - Sylvie van der Vaart is voor een bikinishoot in Mexico. Vriendin Sabia Boulahrouz kijkt toe...
"Yummy mummy!" heeft Sabia als commentaar gegeven bij een foto van Sylvie in weinig verhullende badkledij. "Trots op mijn vriendin."
Sylvie en Sabia zijn elkaars grote steun en toeverlaat sinds hun breuken met voetballers Rafael en Khalid.
De twee vriendinnen werden eerder deze maand gespot bij restaurant Le Garage, en nu blijkt Sabia met Sylvie aan de andere kant van de wereld te verblijven.
Sabia was er ook bij op oudejaarsavond, toen de bom tussen Rafael en Sylvie barstte.
Moeten die twee niet lekker bij hun kids zijn? Nog even en de roddelpers zegt dat ze een setje zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:32 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doel in deze meer op Sabia, dat Sylvie nu voor haar werk weg is en Damian niet meeneemt is logisch! Maar Sabia is zoals het nu LIJKT altijd bij Sylvie zonder kinderen... Bedoel er ook niets verkeerds mee want ze moeten het lekker zelf weten maar het valt me gewoon op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef alors het volgende:
Ik word wel een beetje allergisch van dat gezeik over dat ze 24/7 bij hun kinderen moeten zijn. Ik hoor zulke mensen nooit als Rafael een week op trainingskamp gaat, als een Chris Martin van Coldplay op wereldtournee gaat of als Orlando Bloom 2 maanden in Zuid-Afrika zit voor een film, etc.
Als ze thuis zit is ze een uitvretende huismoeder, als ze haar kind meeneemt is ze een slechte moeder die haar kind blootstelt aan de media, als ze haar werk en privé scheidt en nooit in het openbaar gezien wordt met haar kind dan zal ze verder wel nooit bij haar kind zijn.
Ik heb Sylvie nog nooit zo 'normaal slank' gezien, volgens mij eet ze tegenwoordig echt lekker de croutons uit de lunchquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:32 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is inmiddels over de dertig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Sylvie nog nooit zo 'normaal slank' gezien, volgens mij eet ze tegenwoordig echt lekker de croutons uit de lunch
De kinderen zijn misschien bij papa?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik doel in deze meer op Sabia, dat Sylvie nu voor haar werk weg is en Damian niet meeneemt is logisch! Maar Sabia is zoals het nu LIJKT altijd bij Sylvie zonder kinderen... Bedoel er ook niets verkeerds mee want ze moeten het lekker zelf weten maar het valt me gewoon op.
hoe weet je dat ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef alors het volgende:
Syl en Sabia zitten momenteel op de tribune bij Hamburger SV.
of ze zitten een nieuw miljoenenproject uit te zoekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
ow , zal die verzoening er dan toch aankomen?
Syl und Sabia Suchen ein Sugardaddy?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
of ze zitten een nieuw miljoenenproject uit te zoeken
ja zoietsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Syl und Sabia Suchen ein Sugardaddy?
quote:Sylvie van der Vaart moedigt Rafael aan
van onze redactie
AMSTERDAM -
FOTO - Ondanks alles wat er gebeurd is, is de verhouding tussen Sylvie van der Vaart en haar ex Rafael van der Vaart nog steeds goed.
Dit blijkt wel uit de foto waarop Sylvie te zien is op de tribune in het voetbalstadion tijdens de Duitse Bundesliga-wedstrijd SV Hamburg tegen Eintracht Frankfurt.
Helaas verloor HSV, het team waar Rafael voor speelt, zaterdagavond.
De bekendmaking van de scheiding van de twee kwam net na oud en nieuw. Het ging al langere tijd niet goed tussen Sylvie en Rafael en op oudejaarsavond barstte de bom toen de voetballer zijn vrouw een klap verkocht.
Het stel was tien jaar bij elkaar waarvan zeven jaar getrouwd, ze hebben samen een zoon Damián van zes.
Telegraaf
Wat bedoel je ?Ik zie alleen een quote.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:04 schreef Copycat het volgende:
Waarom zet je die berichten eigenlijk altijd in een spoiler?
Foto viel beetje groot uit dacht is misschien beter in een quotequote:Op zondag 3 februari 2013 10:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat bedoel je ?Ik zie alleen een quote.
Ik zag net toch echt een spoiler, en die zie ik wel vaker van Poezewoes.quote:
Als het lang bericht is wel, maar deze heb ik gequotequote:Op zondag 3 februari 2013 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag net toch echt een spoiler, en die zie ik wel vaker van Poezewoes.
Nog maar eens een keer extra in mijn ogen gewrevenquote:Op zondag 3 februari 2013 10:18 schreef Poezewoes het volgende:
Als het lang bericht is wel, maar deze heb ik gequote
Ze zien er allebei wel weer smashing uit hè?quote:
Volgens mij is zij druk bezig met een charme-offensief. Misschien is het tegengevallen dat men niet zo vriendelijk naar haar reageerden.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:33 schreef sherezade het volgende:
hoop stiekem dat het nog goed komt tussen die 2
Ik denk het ookquote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef doeka het volgende:
[..]
Volgens mij is zij druk bezig met een charme-offensief. Misschien is het tegengevallen dat men niet zo vriendelijk naar haar reageerden.
Ja, dat denk ik ook. Moet je alleen vooral bij je aanstaande ex op de tribune gaan zitten, die van schrik de wedstrijd verliestquote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef doeka het volgende:
[..]
Volgens mij is zij druk bezig met een charme-offensief. Misschien is het tegengevallen dat men niet zo vriendelijk naar haar reageerden.
Ik geloof niet eens dat die scheiding er door komt.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:33 schreef sherezade het volgende:
Zou me niets verbazenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:19 schreef Leandra het volgende:
Straks blijkt zelfs de scheiding fake te zijn
Waarom hoop je dat eigenlijk?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:33 schreef sherezade het volgende:
Ze moet toch laten zien dat ze nog goed met elkaar overweg kunnen, alles voor de fansquote:Op zondag 3 februari 2013 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Moet je alleen vooral bij je aanstaande ex op de tribune gaan zitten, die van schrik de wedstrijd verliest
Ik kan alleen over mezelf spreken, maar als dit een charme-offensief is dan werkt het niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef doeka het volgende:
[..]
ja en je kunt natuurlijk ook overal wat achter blijven zoeken en alles in twijfel trekkenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan alleen over mezelf spreken, maar als dit een charme-offensief is dan werkt het niet.
De onechtheid straalt er vanaf, en misschien zit ze er wel echt gemeend het komt zo gewoon niet over.
nee je komt lekker geloofwaardig over als je 2 weken nadat je hebt aangekondgd dat je gaat scheiden en dat je door je vent gemept toch niet gaat scheidenquote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik ga met je mee! Ben ook kapot van die broek. Lijkt erop dat die net als bij een rijbroek kniestukken heeft. Kent iemand de ontwerper?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:47 schreef alors het volgende:
Ik vind haar hele outfit geweldig, al zou ik dat jasje nooit zelf kopen (nee ook niet als ie 50e was, hij doet me teveel denken aan Nickelson jassen). Die broekIk heb ook zulk iets, maar bij haar zal het wel echt leer zijn.
Wat dan nog! Trouwens voor de kids zal wel opvang geregeld zijn. Toch lullig dat daar anno 3013 nog aan getwijfeld wordt. Als hun mannen niet thuis zijn zal niemand zich afvragen of die twee niet lekker bij hun kids moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Moeten die twee niet lekker bij hun kids zijn? Nog even en de roddelpers zegt dat ze een setje zijn
3013 moet zijn 2013.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:52 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Wat dan nog! Trouwens voor de kids zal wel opvang geregeld zijn. Toch lullig dat daar anno 3013 nog aan getwijfeld wordt. Als hun mannen niet thuis zijn zal niemand zich afvragen of die twee niet lekker bij hun kids moeten zijn.
Waarom schandalig?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Schandalig dat iemand in 2013 nog niet weet hoe de edit-knop werkt.
Jij bent blond. Je weet vast meer. Wacht maar totdat je ook grijs bent en de techniek je heeft ingehaald. :-Pquote:Op zondag 3 februari 2013 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Schandalig dat iemand in 2013 nog niet weet hoe de edit-knop werkt.
Zo komt het nu eenmaal over op mij, alsof er teveel over is nagedacht waar en met wie ze hoe gezien moet worden. Want je gaat daar als Sylvie niet op de tribune van Hambrug zitten en serieus denken dat niemand het ziet en er niet over geschreven wordt.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en je kunt natuurlijk ook overal wat achter blijven zoeken en alles in twijfel trekken
ik denk dat zij de mediagekte ondertussen wel gewend is,...quote:Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo komt het nu eenmaal over op mij, alsof er teveel over is nagedacht waar en met wie ze hoe gezien moet worden. Want je gaat daar als Sylvie niet op de tribune van Hambrug zitten en serieus denken dat niemand het ziet en er niet over geschreven wordt.
Ik zou het dus helemaal niet raar vinden als ze nu een tijdje uit de publiciteit zouden blijven en dan terugkomen met de mededeling we gaan het weer proberen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik denk dat zij de mediagekte ondertussen wel gewend is,...
Ik denk dat ze op dit moment niet veels goeds kan doen, als ze zich nu helemaal nergens meer zou laten zien dan werd er ook weer van alles over gevonden....
waarschijnlijk zijn ze gewoon hard aan hun relatie aan het werken
Maar echt veel hebben ze toch ook niet losgelaten in de media? in tegenstelling tot andere koppels die uitelkaar gaan...neem nu Estelle en Ruud bijvoorbeeld...pffquote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou het dus helemaal niet raar vinden als ze nu een tijdje uit de publiciteit zouden blijven en dan terugkomen met de mededeling we gaan het weer proberen.
Dat welles-nietes gedoe in de media lijkt me voor niemand een prettige situatie en ook lastig als je er zelf nog niet uit bent. Hopelijk komen ze snel tot een beslissing samen die definitief is, en voor Damian hoop ik dat dat is dat ze er samen voor gaan.
Dat kan toch niet in SHO land?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:57 schreef Copycat het volgende:
Ze komen weer samen, Damian krijgt een broertje of zusje en ze leven allemaal lang en gelukkig.
Wat een nachtmerrie, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |