Het was gewoon een interview over dat nieuwe programma met wat vragen over haar privésituatie dus. En die zijn er alleen maar uitgehaald door Boulevard.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vraag me ook inderdaad af wat ze hier nou mee wil bereiken, de roddelpers blijft toch wel zoeken naar ranzige details.
Morgen wil hij Badr zien, zei hij.quote:
Ik schrok al..quote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Morgen wil hij Badr zien, zei hij.
http://www.bild.de/region(...)r-28197062.bild.htmlquote:Hamburg – ER lächelt. SIE himmelt ihn an. Ein Paar, das sich annähert! Es ist das erste gemeinsame Foto von Sylvie (34) und Rafael van der Vaart (29) seit der Trennung an Silvester!
Gestern Mittag in Hamburg-Eppendorf: Nach seinem Training beim HSV ziehen Rafael und Sylvie sich in ihr Lieblings-Café zurück, die „Marsbar“. Sie essen zu Mittag, reden entspannt, trinken Cola light. Innig, vertraut ...
Rafael van der Vaart zu BILD: „Wir haben einen leckeren Caesar Salad gegessen und gemeinsam eine wunderschöne Mittagspause verbracht.“
Gemeinsam schlendern sie zurück zum weißen BMW X6, fahren zurück zum Stadion.
Die Zeichen stehen auf ein Comeback der Liebe – doch das braucht Zeit!
Erst vor wenigen Tagen sagte Sylvie zu BILD: „Wir sprechen oft miteinander und sehen uns, immerhin haben wir mit Damian einen gemeinsamen Sohn.“
Ob es noch lange dauert, bis der Funke der Liebe wieder überspringt?
Hoe ging het nu eigenlijk met die carriere van Silvie? Was ze de laatste maanden misschien even wat minder in de spotlights ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
http://www.bild.de/region(...)r-28197062.bild.html
Ik zie het al weer gebeuren hoor, ze komen weer bij en zijn gelukkiger dan ooit nu ze door een diep dal zijn gegaan, en nu weten ze pas echt wat ze voor elkaar voelen, en voor elkaar gemaakt zijn, bla bla...
Waarom die lui niet gewoon thuis een boterham kunnen smeren?quote:en lunchten gisteren zelfs samen in hun woonplaats! Alsof er niets was voorgevallen, arriveerden ze kort na twaalven in een van hun favoriete restaurants dat ze samen, in gelukkiger tijden, ook al bezochten.
Ze eet eens per jaar het hoorntje op, een boterham? Hoe dan?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom die lui niet gewoon thuis een boterham kunnen smeren?
Wat een mediashow zeg
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:02 schreef Noek het volgende:
Rechtsgedraaide sla op een bedje van water. Nou, dat heb je zo niet zo in de koeling liggen.
Omdat dit misschien niet over de verzoening ging, maar over de scheiding. En dat doe je niet thuis, maar liefst op neutraal terrein. Nou is dit hun favo restaurantje, dus niet helemaal neutraal, maar omdat de scheiding al zolang in kannen en kruiken is doet ze dat niks.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom die lui niet gewoon thuis een boterham kunnen smeren?
Wat een mediashow zeg
Verzoeningslunch staat erquote:
Daar zitten toch croutons inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
Caesarsalade, staat op Nu.nl, ik lees niks over brood
Delen Sabia en Sylvie hetzelfde jasje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik zie het al weer gebeuren hoor, ze komen weer bij en zijn gelukkiger dan ooit nu ze door een diep dal zijn gegaan, en nu weten ze pas echt wat ze voor elkaar voelen, en voor elkaar gemaakt zijn, bla bla...
HAAR populariteit wel ja. Denk niet dat hij haar in die zin nodig heeft. En ik denk ook niet dat hij zit te wachten op aandacht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
Het houdt hun populariteit iig groot als je ook al doet alsof je gaat verzoenen..
Ze hebben wel hetzelfde jasje ja, maar ik denk dat Sabia wel een maatje groter heeft hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Delen Sabia en Sylvie hetzelfde jasje?
Volgens mij is die ook niet zo groot hoor..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben wel hetzelfde jasje ja, maar ik denk dat Sabia wel een maatje groter heeft hoor.
En uiteraard kundig in elkaar gezet door ijverige Chinese kinderhandjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Die tas vind ik geweldig trouwens! Zal wel weer een ding zijn dat nu voor 3800 euro in de aanbieding is he?
Ik vind die tas een beetje groot. Meer een reiskoffertje zonder wieltjes. Maar misschien draagt Syl haar zakken rechtsgedraaide sla erin mee, inclusief koelelementquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Die tas vind ik geweldig trouwens! Zal wel weer een ding zijn dat nu voor 3800 euro in de aanbieding is he?
Ik vind de outfit van voor geweldig, van achter weer helemaal niet. Dan zie je enkel die ruitjes van de jas. Van voor open, met een klein beetje zicht erop vind ik wel leuk. En die tas van Nel Veerkamp skip ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:47 schreef alors het volgende:
Ik vind haar hele outfit geweldig, al zou ik dat jasje nooit zelf kopen (nee ook niet als ie 50e was, hij doet me teveel denken aan Nickelson jassen). Die broekIk heb ook zulk iets, maar bij haar zal het wel echt leer zijn.
Ik denk dat Sabia's boezem een beetje krap zit in dit jasje van Sylvie, die heeft wel 2 cups (als het niet meer is) groter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij is die ook niet zo groot hoor..
In die tas zitten de scheidingspapieren die ze te bespreken hebben. Maar die krijgen wij niet te zien, want dat past niet in de zogenaamde verzoeningquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:59 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik vind die tas een beetje groot. Meer een reiskoffertje zonder wieltjes. Maar misschien draagt Syl haar zakken rechtsgedraaide sla erin mee, inclusief koelelement
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze eet eens per jaar het hoorntje op, een boterham? Hoe dan?!
Rechtsgedraaide sla op een bedje van water. Nou, dat heb je zo niet zo in de koeling liggen. Daar liggen de bubbels van het nieuwsjaarsfeestje.
Bij iOffer hebben ze leuke kopieen hoor.. http://www.ioffer.com/search/items/celine%20leopardquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
dat je uit elkaar gaat, wil toch niet per definitie zeggen dat je niet met elkaar aan één tafel kunt zitten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef utrecht1970 het volgende:
Als je net uit elkaar bent heb je toch geen zin in een samenzijn.
Ik neem toch aan dat mensen uit elkaar gaan omdat ze niet meer bij elkaar willen zijn?
De omgangsregeling hoeft toch niet bij een gezellige lunch besproken te worden?
Dat riep Bridget gister, maar Evert was van mening dat het er écht anders uitzag, menig mens had het gezien die dag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ze kunnen ook gewoon als ouders van Damián zijnde tijd met elkaar doorbrengen, zonder dat er sprake is van een verzoening. Weet het publiek veel wat er allemaal wordt besproken.
Maar zo'n benadering zal wel te naïef zijn volgens sommige draaiboeken.....
Never mind, ineens begon het me te dagenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Delen Sabia en Sylvie hetzelfde jasje?
Die Duitse reacties onder het artikelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Als je weet dat de halve wereld meekijkt dmv de pers, dan zet je misschien ook je beste beentje voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Er zit toch wel een wereld tussen elkaar de tent uit vechten en gezellig met elkaar lunchen.
ja die zijn ook wel echt klaar met haar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Duitse reacties onder het artikel
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
Dit is ook wel weer heel erg uitgedacht. Samen in één auto naar de stad, parkeren en dan de halve stad doorlopen naar het restaurant. Als je ergens wil afspreken zonder gezien te worden moet dat in Hamburg ook vast kunnen.
Ik vind het goed dat ze samen zo goed met elkaar omgaan, zeker voor Damian is dat een heel stuk fijner dan vechtende ouders. Maar klagen dat de papparazzi overal voor de deur hangen en dan zo'n actie snap ik gewoon niet.
quote:RAFAEL DOET SYLVIE WEER?
#RAFAELENSYLVIE
Rafael van der Vaart en Sylvie lijken het weer gezellig te hebben. Rafael zou vorige week de nacht hebben doorgebracht bij Sylvie.
Dat schrijft Weekend. Rafael zou afgelopen vrijdagavond naar het appartement van Sylvie zijn gegaan. Hij verliet de woning pas de volgende ochtend, aldus het roddelblad.
Sylvie en Rafael zijn volgens hun management niet van plan zich te verzoenen. Het stel leeft sinds begin januari gescheiden.
Oei, ware calorie-bommen.quote:
Carbs vooral Cynix. The Horror!quote:
Natuurlijk is dit zo berekend als wat, tot aan de Caesar salade toequote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het ziet er allemaal zo gemaakt en geposeerd uit. Alsof ze donders goed weet dat ze continu met de camera's wordt gefilmd, even nog nieuwe extensions in haar haren gedaan, enz. en de aandacht is weer helemaal terug....
Wat jij zegt: op het laatste moment gaan ze toch niet uit elkaar, heeft ze weer een paar nieuwe contracten getekend voor shows en shoots gedaan en komt ze er nog 'sterker' , 'populairder' en met meer cash op haar bankrekening uit!
Het komt heel berekend over in ieder geval...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |