Waarvoor grote dankbaarheidquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:20 schreef MightyMightyM het volgende:
Wat een gekke wending. Die evrklaring van het management was helemaal geen nuancering maar een keiharde ontkenning. Maar de berichtgeving van vanochtend was dan wel weer een genuanceerde versie van eht nooit gegeven interview.
Nou, zolang het allemaal zo vaag is, gooi ik er toch wat scans tegenaan. We moeten wat.
Dat! Bedankt voor de moeite weer MightyMightyMquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarvoor grote dankbaarheidmaakt de koffiepauzes een stuk aangenamer!
Ik denk gedeeld. Of ze kopen een huis voor de nanny tussen hun huizen inquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat de initialen van Damian dan ook bij de deur van Raf staan, ben benieuwd wie de voogdij krijgt, Sylvie waarschijnlijk toch met de nanny
Waar papa Rafael woont is ook het thuis van Damian.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat de initialen van Damian dan ook bij de deur van Raf staan,
Ik ben meer benieuwd wie de voogdij over de nanny krijgtquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat de initialen van Damian dan ook bij de deur van Raf staan, ben benieuwd wie de voogdij krijgt, Sylvie waarschijnlijk toch met de nanny
Het was de bedoeling dat nanny zou gaan pendelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk gedeeld. Of ze kopen een huis voor de nanny tussen hun huizen in
quote:krant_prive
Rafael op bezoek bij Sylvie
door Wilma Nanninga
Sylvie en Rafael van der Vaart zijn on speaking terms. De voetballer, die zelf zijn nieuwe onderkomen op een paar honderd meter afstand aan het betrekken is, was bij zijn aanstaande ex op de koffie.
Maar liefst tweeënhalf uur was hij op bezoek bij de vrouw met wie hij zeven jaar getrouwd is geweest.
Ietwat schichtig voor de Duitse paparazzi vertrok hij vervolgens spoorslag weg van het Hamburgse penthouse dat hij voor kerst met Sylvie betrok en waar hij haar tijdens het oudejaarsfeest een klap in het gezicht gaf, waarna de scheiding werd afgekondigd.
In de Duitse media werd verondersteld dat het onderwerp van gesprek de boedelscheiding en de kinderalimentatie was. Ook zou het kunnen dat Rafael hun 6-jarige zoontje Damian wilde zien omdat hij bij zijn moeder in het 400 vierkante meter grote appartement blijft wonen.
Rafael heeft de Duitse pers toevertrouwd dat hij ook in zijn eigen nieuwe huis een kinderkamer zal inrichten. Het kindermeisje zou gaan pendelen. Het paar hult zich verder in stilzwijgen over de afwikkeling van hun huwelijk.
Mwah, hij heeft Yolanthe om hem te helpen met opmaken, en ik heb ergens het vermoeden dat Yolanthe in staat is dat heel vakkundig te doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja, de helft van (de helft? van) Wesley is nog meer dan hij ooit op kan kijgen, toch?
En anders heeft ze nog 83 zussen om haar te helpen nietwaar...quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft Yolanthe om hem te helpen met opmaken, en ik heb ergens het vermoeden dat Yolanthe in staat is dat heel vakkundig te doen.
Nou ja, da's niet echt wazig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een wazig verhaal in Weekend. De ene aaname na de andere en aan het eind van het verhaal moet Rafael de helft inleveren maat Syllvie niet
Huh, dat staat er inderdaad gewoon. Ik heb niet goed gelezen geloof ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, da's niet echt wazig.
Raf heeft 25 miljoen ¤
Syl heeft 2 miljoen ¤
Hij heeft 23 meer dan haar, dus moet hij haar 11,5 geven.
Zo'n constructie is niet slim, maar zo werkt het dan.
Wel grappig dat zij waarschijnlijk veel meer opgebrast heeft dan hij.
Bronquote:prive
Sylvie in nieuwe Duitse tv-show
Van onze redactie
Sylvie van der Vaart heeft een nieuwe televisieklus te pakken.
Sylvie krijgt een prominente rol in de nieuwe familieshow Shooting Stars - Promis an Ihren Grenzen van de Duitse RTL-zender.
In de nieuwe vrijdagavondshow gaan kinderen tussen de 10 en 17 jaar beroemdheden iets leren, zoals breakdance, pianospelen, paardrijden of zingen. Dit kondigde RTL donderdag aan.
De blondine is een van de prominenten naast de acteurs Christine Neubauer en Ingo Naujoks die les krijgen van de jonge talenten.
De mogelijke verzoening tussen Sylvie en Rafael van der Vaart was vandaag het gesprek van de dag. "Sylvie wil niets liever. Alles is nog niet vergeten en vergeven. Ze doen het allemaal heel voorzichtig, want er staat véél op het spel", vertelde iemand uit de Van der Vaart-familie.
quote:Sylvie wil niets liever. Alles is nog niet vergeten en vergeven. Ze doen het allemaal heel voorzichtig, want er staat véél op het spel", vertelde iemand uit de Van der Vaart-familie.
Kijken ze dan ook niet naar het inkomen over een bepaalde tijd zodat Raf helemaal genaaid wordt? Over een paar jaar daalt zijn inkomen flink (want einde voetbalcarriere). Hij verdiend nu al minder.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Misschien valt het wel mee met de alimentatie, want Sylvie heeft een nieuwe baan.
[..]
Bron
Ja, dat heeft geen enkel nut. En om nou elke dag te gaan duimen dat je lieftallige echtgenote onder de bus loopt bij het koffie halen zodat je je geld in je zak kan houden is ook zo wat, kortom: geld zal geen enkele reden zijn, hoe zuur en dom het ook is om in gemeenschap van goederen te trouwen met zo'n type....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:44 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar als je al 11½ miljoen redenen hebt, wat heb je dan in hemelsnaam nog meer nodig?
Nog 5 jaar blijven hangen zodat het 15 miljoen redenen zijn?
Het zou mij benieuwen, toch makkelijk speculeren zoquote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
Medium: 'Overspel Sylvie van der Vaart'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Medium Sonia denkt dat Sylvie en Rafael van der Vaart elkaar tijdens hun huwelijk niet trouw zijn geweest.
Sonia, bekend van Astro TV en Life4You, heeft een blik geworpen in haar glazen bol en vertelde zondag aan Carlo en Irene: "Ik denk dat er een behoorlijk schandaal komt. Het zal me niets verbazen als het van beide kanten komt."
De waarzegster speculeert er lustig op los: "Ik denk dat het begonnen is bij Rafael en ik heb het gevoel dat Sylvie het beu is geraakt en toen ook een scheve schaats heeft gereden."
Telegraaf
Ja vind ik ook maar dacht zet het toch maar neerquote:Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het zou mij benieuwen, toch makkelijk speculeren zo![]()
Altijd grappig om dat soort berichten te lezen, van die zogenaamde mediumsquote:Op zondag 20 januari 2013 20:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar dacht zet het toch maar neer
Nu moet ze maar hopen dat het uitkomt, anders ongeloofwaardigquote:Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Altijd grappig om dat soort berichten te lezen, van die zogenaamde mediums
Zou ze haar inspiratie uit Ruud en Estelle gehaald hebben?
Ik weet niet in hoeverre die mediums (?) met elkaar bevriend zijn, maar als zij toevallig goed bevriend is met Sarina kan het natuurlijk ook zijn dat deze informatie op een andere manier tot haar is gekomen dan via "de andere zijde"quote:Op zondag 20 januari 2013 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nu moet ze maar hopen dat het uitkomt, anders ongeloofwaardig
Is ook een optiequote:Op zondag 20 januari 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre die mediums (?) met elkaar bevriend zijn, maar als zij toevallig goed bevriend is met Sarina kan het natuurlijk ook zijn dat deze informatie op een andere manier tot haar is gekomen dan via "de andere zijde"
altijd zo ontzettend aardig, dat die mensen waarvan Sylvie dacht dat ze vrienden waren en waar ze jaren mee omgaat binnen no-time hun info graag willen delen met de wereld, heerlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM -
Medium Sonia denkt dat Sylvie en Rafael van der Vaart elkaar tijdens hun huwelijk niet trouw zijn geweest.
Sonia, bekend van Astro TV en Life4You, heeft een blik geworpen in haar glazen bol en vertelde zondag aan Carlo en Irene: "Ik denk dat er een behoorlijk schandaal komt. Het zal me niets verbazen als het van beide kanten komt."
De waarzegster speculeert er lustig op los: "Ik denk dat het begonnen is bij Rafael en ik heb het gevoel dat Sylvie het beu is geraakt en toen ook een scheve schaats heeft gereden."
Telegraaf
Sonia is niet Sarina he. Sonia heeft gesproken met gene zijdequote:Op maandag 21 januari 2013 10:48 schreef WRH het volgende:
[..]
altijd zo ontzettend aardig, dat die mensen waarvan Sylvie dacht dat ze vrienden waren en waar ze jaren mee omgaat binnen no-time hun info graag willen delen met de wereld, heerlijk.
Dat ze dat soort mokkels nog zendtijd gevenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM -
Telegraaf
Ik krijg bij die boodschappen zo'n raar beeld van Syl achter de boodschappenkar.quote:We moeten allemaal werken en de deur uit om boodschappen te doen.
Zegeltjes, koopmunten, lege flessenbon?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:43 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik krijg bij die boodschappen zo'n raar beeld van Syl achter de boodschappenkar.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, ze ging boodschappen doen de dag na de bekendmaking, niet gewoon shoppen. Zeg dat dan
Dat had ik ookquote:Op maandag 21 januari 2013 17:43 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik krijg bij die boodschappen zo'n raar beeld van Syl achter de boodschappenkar.
Ik denk dat de pers non stop aan haar kont gekleefd zit, kan je misschien beter zelf een interview geven als je er last van hebt.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap niet dat ze de pers zo blijft op zoeken met interviews. Hoe belangrijk voel je je?
Dit denk ik op zich ook. Wat ik alleen wel gek vind is dat ik weinig tot geen nieuwe foto's zie van haar. Nu ben ik daar niet heel actief naar op zoek, maar ik zie ze hier ook niet langskomen. Wat doen die paparazzi dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de pers non stop aan haar kont gekleefd zit, kan je misschien beter zelf een interview geven als je er last van hebt.
Is nog niet geweestquote:Op maandag 21 januari 2013 19:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb het interview niet gezien, werd ze op straat aangesproken of zat ze ala estelle zuchtend op een hotelkamer?
Ik vind sylvia wel een type dat denkt dat haar fans dit van haar verwachten
Voor de duizendste keer, ze heet Sylvie, niet Sylvia.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb het interview niet gezien, werd ze op straat aangesproken of zat ze ala estelle zuchtend op een hotelkamer?
Ik vind sylvia wel een type dat denkt dat haar fans dit van haar verwachten
Maar uit het voorstukje af te leiden is het in een kamer niet op straat, dus een echt interview.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer, ze heet Sylvie, niet Sylvia.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer, ze heet Sylvie, niet Sylvia.
Servië lolquote:Op maandag 21 januari 2013 19:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik haat de autocorrect op mijn tablet sylvie wordt sylvia of servië
Ja maar die neemt ie niet altijd standaard mee en als ik snel wat type krijg je dit soort dingenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Servië lolKun je geen woorden toevoegen dan?
quote:Sylvie spreekt!
"De laatste weken zijn enorm hectisch geweest", vertelt Sylvie voor de camera van RTL Duitsland. "Overal staat paparazzi, zelfs als je de deur uit loopt. Dat is moeilijk. Maar het leven gaat door. We moeten allemaal werken en naar buiten om de boodschappen te doen. Het hoort erbij."
Het is de eerste keer sinds de showbizzbreuk met Rafael dat de blondine voor de camera over haar privésituatie praat. Sylvie vertelt onder meer dat tijdens deze moeilijke periode haar zoontje Damian het allerbelangrijkst is. Juist in de periode dat er zo veel aan de hand is. De familie beschermen heeft de hoogste prioriteit.
Ook haar werk op de Duitse televisie zorgt voor positieve afleiding. Ze heeft een prominente rol te pakken in de nieuwe familieshow Shooting Stars - Promis an Ihren Grenzen van de Duitse zender. Dat zorgt voor afleiding. Daarbij probeer ik alle verhalen over mijn scheiding niet tot me te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |