abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2013 @ 19:21:44 #161
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121690458
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een wazig verhaal in Weekend. De ene aaname na de andere en aan het eind van het verhaal moet Rafael de helft inleveren maat Syllvie niet :D
Nou ja, da's niet echt wazig.
Raf heeft 25 miljoen ¤
Syl heeft 2 miljoen ¤
Hij heeft 23 meer dan haar, dus moet hij haar 11,5 geven.

Zo'n constructie is niet slim, maar zo werkt het dan.
Wel grappig dat zij waarschijnlijk veel meer opgebrast heeft dan hij. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_121693184
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:21 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou ja, da's niet echt wazig.
Raf heeft 25 miljoen ¤
Syl heeft 2 miljoen ¤
Hij heeft 23 meer dan haar, dus moet hij haar 11,5 geven.

Zo'n constructie is niet slim, maar zo werkt het dan.
Wel grappig dat zij waarschijnlijk veel meer opgebrast heeft dan hij. :)
Huh, dat staat er inderdaad gewoon. Ik heb niet goed gelezen geloof ik 8-)

Ik ben benieuwd wat er aan alimentatie betaald moet gaan worden. Maar dat hangt er natuurlijk vanaf wie de voogdij krijgt. Ook daarom denk ik dat Sylvie eerder de voogdij krijgt, anders moet zij toch aan hem gaan betalen?
Spoilers!
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 22:02:46 #163
184769 crew  Deisyy
pi_121699730
Misschien valt het wel mee met de alimentatie, want Sylvie heeft een nieuwe baan.

quote:
prive
Sylvie in nieuwe Duitse tv-show
Van onze redactie

Sylvie van der Vaart heeft een nieuwe televisieklus te pakken.

Sylvie krijgt een prominente rol in de nieuwe familieshow Shooting Stars - Promis an Ihren Grenzen van de Duitse RTL-zender.

In de nieuwe vrijdagavondshow gaan kinderen tussen de 10 en 17 jaar beroemdheden iets leren, zoals breakdance, pianospelen, paardrijden of zingen. Dit kondigde RTL donderdag aan.

De blondine is een van de prominenten naast de acteurs Christine Neubauer en Ingo Naujoks die les krijgen van de jonge talenten.

De mogelijke verzoening tussen Sylvie en Rafael van der Vaart was vandaag het gesprek van de dag. "Sylvie wil niets liever. Alles is nog niet vergeten en vergeven. Ze doen het allemaal heel voorzichtig, want er staat véél op het spel", vertelde iemand uit de Van der Vaart-familie.
Bron
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Admin vrijdag 18 januari 2013 @ 13:36:54 #164
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121719550
quote:
Sylvie wil niets liever. Alles is nog niet vergeten en vergeven. Ze doen het allemaal heel voorzichtig, want er staat véél op het spel", vertelde iemand uit de Van der Vaart-familie.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:44:09 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121719811
Ja, maar als je al 11½ miljoen redenen hebt, wat heb je dan in hemelsnaam nog meer nodig?
Nog 5 jaar blijven hangen zodat het 15 miljoen redenen zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_121720089
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Misschien valt het wel mee met de alimentatie, want Sylvie heeft een nieuwe baan.

[..]

Bron
Kijken ze dan ook niet naar het inkomen over een bepaalde tijd zodat Raf helemaal genaaid wordt? Over een paar jaar daalt zijn inkomen flink (want einde voetbalcarriere). Hij verdiend nu al minder.

Hoe dom kan je zijn om in gemeenschap van goederen te trouwen. Sowieso trouwen als voetballer, wat dat betreft regelt een Cristiano Ronaldo dat stukken beter.
Get it and Bet it
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2013 @ 14:12:26 #167
43556 miss_dynastie
pi_121720949
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:44 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar als je al 11½ miljoen redenen hebt, wat heb je dan in hemelsnaam nog meer nodig?
Nog 5 jaar blijven hangen zodat het 15 miljoen redenen zijn?
Ja, dat heeft geen enkel nut. En om nou elke dag te gaan duimen dat je lieftallige echtgenote onder de bus loopt bij het koffie halen zodat je je geld in je zak kan houden is ook zo wat, kortom: geld zal geen enkele reden zijn, hoe zuur en dom het ook is om in gemeenschap van goederen te trouwen met zo'n type....
  zondag 20 januari 2013 @ 20:06:22 #168
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_121815759
Medium: 'Overspel Sylvie van der Vaart'
van onze redactie
AMSTERDAM -

Medium Sonia denkt dat Sylvie en Rafael van der Vaart elkaar tijdens hun huwelijk niet trouw zijn geweest.
Sonia, bekend van Astro TV en Life4You, heeft een blik geworpen in haar glazen bol en vertelde zondag aan Carlo en Irene: "Ik denk dat er een behoorlijk schandaal komt. Het zal me niets verbazen als het van beide kanten komt."
De waarzegster speculeert er lustig op los: "Ik denk dat het begonnen is bij Rafael en ik heb het gevoel dat Sylvie het beu is geraakt en toen ook een scheve schaats heeft gereden."

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_121815898
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM -

Medium Sonia denkt dat Sylvie en Rafael van der Vaart elkaar tijdens hun huwelijk niet trouw zijn geweest.
Sonia, bekend van Astro TV en Life4You, heeft een blik geworpen in haar glazen bol en vertelde zondag aan Carlo en Irene: "Ik denk dat er een behoorlijk schandaal komt. Het zal me niets verbazen als het van beide kanten komt."
De waarzegster speculeert er lustig op los: "Ik denk dat het begonnen is bij Rafael en ik heb het gevoel dat Sylvie het beu is geraakt en toen ook een scheve schaats heeft gereden."

Telegraaf
Het zou mij benieuwen, toch makkelijk speculeren zo _O- :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 20 januari 2013 @ 20:10:11 #170
185670 Poezewoes
pi_121815932
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef roos85 het volgende:

[..]

Het zou mij benieuwen, toch makkelijk speculeren zo _O- :')
Ja vind ik ook maar dacht zet het toch maar neer :Y
pi_121816013
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:10 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Ja vind ik ook maar dacht zet het toch maar neer :Y
Altijd grappig om dat soort berichten te lezen, van die zogenaamde mediums :)

Zou ze haar inspiratie uit Ruud en Estelle gehaald hebben? :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 20 januari 2013 @ 20:23:50 #172
185670 Poezewoes
pi_121816601
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef roos85 het volgende:

[..]

Altijd grappig om dat soort berichten te lezen, van die zogenaamde mediums :)

Zou ze haar inspiratie uit Ruud en Estelle gehaald hebben? :P
Nu moet ze maar hopen dat het uitkomt, anders ongeloofwaardig :Y
  zondag 20 januari 2013 @ 20:41:29 #173
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_121817536
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:23 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Nu moet ze maar hopen dat het uitkomt, anders ongeloofwaardig :Y
Ik weet niet in hoeverre die mediums (?) met elkaar bevriend zijn, maar als zij toevallig goed bevriend is met Sarina kan het natuurlijk ook zijn dat deze informatie op een andere manier tot haar is gekomen dan via "de andere zijde"
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 20 januari 2013 @ 20:44:04 #174
185670 Poezewoes
pi_121817677
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre die mediums (?) met elkaar bevriend zijn, maar als zij toevallig goed bevriend is met Sarina kan het natuurlijk ook zijn dat deze informatie op een andere manier tot haar is gekomen dan via "de andere zijde"
Is ook een optie :Y
pi_121835659
quote:
van onze redactie
AMSTERDAM -

Telegraaf
altijd zo ontzettend aardig, dat die mensen waarvan Sylvie dacht dat ze vrienden waren en waar ze jaren mee omgaat binnen no-time hun info graag willen delen met de wereld, heerlijk.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2013 @ 10:50:20 #176
43556 miss_dynastie
pi_121835708
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:48 schreef WRH het volgende:

[..]

altijd zo ontzettend aardig, dat die mensen waarvan Sylvie dacht dat ze vrienden waren en waar ze jaren mee omgaat binnen no-time hun info graag willen delen met de wereld, heerlijk.
Sonia is niet Sarina he. Sonia heeft gesproken met gene zijde :7
pi_121835726
ohja, verwarrend hoor, die namen :|W
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_121838681
quote:
van onze redactie
AMSTERDAM -

Telegraaf
Dat ze dat soort mokkels nog zendtijd geven :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 21 januari 2013 @ 15:32:26 #179
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_121847270
http://www.grazia.nl/2013(...)ie-vanavond-te-zien/

Sylvie van der Vaart heeft voor het eerst een interview gegeven over haar scheiding. Het gesprek is vanavond bij RTL in Duitsland te zien in het programma RTL Exclusiv. In Nederland is het vanavond meteen ook te zien in RTL Boulevard.

In het gesprek kijkt Sylvie terug op de afgelopen weken, sinds het nieuws naar buiten kwam dat zij en Rafael van der Vaart gaan scheiden. Ook gaat ze in op de rol van de paparazzi, de afleiding die ze krijgt door haar werk en wat er voor haar op dit moment het allerbelangrijkste is: haar zoon Damian.

De scheiding van Rafael gaat haar niet in de koude kleren zitten. “De laatste weken zijn hectisch geweest. Overal staat paparazzi, zelfs als je je huis verlaat. Dat is lastig. Maar het leven gaat door. We moeten allemaal werken en de deur uit om boodschappen te doen. Het hoort erbij”, vertelt ze.

Haar zoon Damian staat nu op de eerste plek. “Het allerbelangrijkste voor mij is Damian. Juist in deze periode, nu er zo veel gebeurt. De familie beschermen heeft de hoogste prioriteit.” Thuis treuren zit er voor Sylvie niet in: ze doet mee in de Duitse show Shooting Stars. “De afleiding is lekker.”

RTL Boulevard begint vanavond om 18.35 uur op RTL4 met in de studio Winston Gerschtanowitz, Albert Verlinde en Peter van der Vorst. (MB)
pi_121852979
quote:
We moeten allemaal werken en de deur uit om boodschappen te doen.
Ik krijg bij die boodschappen zo'n raar beeld van Syl achter de boodschappenkar. :)
Is dat zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')