Nou ja, da's niet echt wazig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een wazig verhaal in Weekend. De ene aaname na de andere en aan het eind van het verhaal moet Rafael de helft inleveren maat Syllvie niet
Huh, dat staat er inderdaad gewoon. Ik heb niet goed gelezen geloof ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, da's niet echt wazig.
Raf heeft 25 miljoen ¤
Syl heeft 2 miljoen ¤
Hij heeft 23 meer dan haar, dus moet hij haar 11,5 geven.
Zo'n constructie is niet slim, maar zo werkt het dan.
Wel grappig dat zij waarschijnlijk veel meer opgebrast heeft dan hij.
Bronquote:prive
Sylvie in nieuwe Duitse tv-show
Van onze redactie
Sylvie van der Vaart heeft een nieuwe televisieklus te pakken.
Sylvie krijgt een prominente rol in de nieuwe familieshow Shooting Stars - Promis an Ihren Grenzen van de Duitse RTL-zender.
In de nieuwe vrijdagavondshow gaan kinderen tussen de 10 en 17 jaar beroemdheden iets leren, zoals breakdance, pianospelen, paardrijden of zingen. Dit kondigde RTL donderdag aan.
De blondine is een van de prominenten naast de acteurs Christine Neubauer en Ingo Naujoks die les krijgen van de jonge talenten.
De mogelijke verzoening tussen Sylvie en Rafael van der Vaart was vandaag het gesprek van de dag. "Sylvie wil niets liever. Alles is nog niet vergeten en vergeven. Ze doen het allemaal heel voorzichtig, want er staat véél op het spel", vertelde iemand uit de Van der Vaart-familie.
quote:Sylvie wil niets liever. Alles is nog niet vergeten en vergeven. Ze doen het allemaal heel voorzichtig, want er staat véél op het spel", vertelde iemand uit de Van der Vaart-familie.
Kijken ze dan ook niet naar het inkomen over een bepaalde tijd zodat Raf helemaal genaaid wordt? Over een paar jaar daalt zijn inkomen flink (want einde voetbalcarriere). Hij verdiend nu al minder.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Misschien valt het wel mee met de alimentatie, want Sylvie heeft een nieuwe baan.
[..]
Bron
Ja, dat heeft geen enkel nut. En om nou elke dag te gaan duimen dat je lieftallige echtgenote onder de bus loopt bij het koffie halen zodat je je geld in je zak kan houden is ook zo wat, kortom: geld zal geen enkele reden zijn, hoe zuur en dom het ook is om in gemeenschap van goederen te trouwen met zo'n type....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:44 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar als je al 11½ miljoen redenen hebt, wat heb je dan in hemelsnaam nog meer nodig?
Nog 5 jaar blijven hangen zodat het 15 miljoen redenen zijn?
Het zou mij benieuwen, toch makkelijk speculeren zoquote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
Medium: 'Overspel Sylvie van der Vaart'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Medium Sonia denkt dat Sylvie en Rafael van der Vaart elkaar tijdens hun huwelijk niet trouw zijn geweest.
Sonia, bekend van Astro TV en Life4You, heeft een blik geworpen in haar glazen bol en vertelde zondag aan Carlo en Irene: "Ik denk dat er een behoorlijk schandaal komt. Het zal me niets verbazen als het van beide kanten komt."
De waarzegster speculeert er lustig op los: "Ik denk dat het begonnen is bij Rafael en ik heb het gevoel dat Sylvie het beu is geraakt en toen ook een scheve schaats heeft gereden."
Telegraaf
Ja vind ik ook maar dacht zet het toch maar neerquote:Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het zou mij benieuwen, toch makkelijk speculeren zo![]()
Altijd grappig om dat soort berichten te lezen, van die zogenaamde mediumsquote:Op zondag 20 januari 2013 20:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar dacht zet het toch maar neer
Nu moet ze maar hopen dat het uitkomt, anders ongeloofwaardigquote:Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Altijd grappig om dat soort berichten te lezen, van die zogenaamde mediums
Zou ze haar inspiratie uit Ruud en Estelle gehaald hebben?
Ik weet niet in hoeverre die mediums (?) met elkaar bevriend zijn, maar als zij toevallig goed bevriend is met Sarina kan het natuurlijk ook zijn dat deze informatie op een andere manier tot haar is gekomen dan via "de andere zijde"quote:Op zondag 20 januari 2013 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nu moet ze maar hopen dat het uitkomt, anders ongeloofwaardig
Is ook een optiequote:Op zondag 20 januari 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre die mediums (?) met elkaar bevriend zijn, maar als zij toevallig goed bevriend is met Sarina kan het natuurlijk ook zijn dat deze informatie op een andere manier tot haar is gekomen dan via "de andere zijde"
altijd zo ontzettend aardig, dat die mensen waarvan Sylvie dacht dat ze vrienden waren en waar ze jaren mee omgaat binnen no-time hun info graag willen delen met de wereld, heerlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM -
Medium Sonia denkt dat Sylvie en Rafael van der Vaart elkaar tijdens hun huwelijk niet trouw zijn geweest.
Sonia, bekend van Astro TV en Life4You, heeft een blik geworpen in haar glazen bol en vertelde zondag aan Carlo en Irene: "Ik denk dat er een behoorlijk schandaal komt. Het zal me niets verbazen als het van beide kanten komt."
De waarzegster speculeert er lustig op los: "Ik denk dat het begonnen is bij Rafael en ik heb het gevoel dat Sylvie het beu is geraakt en toen ook een scheve schaats heeft gereden."
Telegraaf
Sonia is niet Sarina he. Sonia heeft gesproken met gene zijdequote:Op maandag 21 januari 2013 10:48 schreef WRH het volgende:
[..]
altijd zo ontzettend aardig, dat die mensen waarvan Sylvie dacht dat ze vrienden waren en waar ze jaren mee omgaat binnen no-time hun info graag willen delen met de wereld, heerlijk.
Dat ze dat soort mokkels nog zendtijd gevenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM -
Telegraaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |