Sonia is niet Sarina he. Sonia heeft gesproken met gene zijdequote:Op maandag 21 januari 2013 10:48 schreef WRH het volgende:
[..]
altijd zo ontzettend aardig, dat die mensen waarvan Sylvie dacht dat ze vrienden waren en waar ze jaren mee omgaat binnen no-time hun info graag willen delen met de wereld, heerlijk.
Dat ze dat soort mokkels nog zendtijd gevenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
Medium: 'Overspel Sylvie van der Vaart'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Medium Sonia denkt dat Sylvie en Rafael van der Vaart elkaar tijdens hun huwelijk niet trouw zijn geweest.
Sonia, bekend van Astro TV en Life4You, heeft een blik geworpen in haar glazen bol en vertelde zondag aan Carlo en Irene: "Ik denk dat er een behoorlijk schandaal komt. Het zal me niets verbazen als het van beide kanten komt."
De waarzegster speculeert er lustig op los: "Ik denk dat het begonnen is bij Rafael en ik heb het gevoel dat Sylvie het beu is geraakt en toen ook een scheve schaats heeft gereden."
Telegraaf
Ik krijg bij die boodschappen zo'n raar beeld van Syl achter de boodschappenkar.quote:We moeten allemaal werken en de deur uit om boodschappen te doen.
Zegeltjes, koopmunten, lege flessenbon?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:43 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik krijg bij die boodschappen zo'n raar beeld van Syl achter de boodschappenkar.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, ze ging boodschappen doen de dag na de bekendmaking, niet gewoon shoppen. Zeg dat dan
Dat had ik ookquote:Op maandag 21 januari 2013 17:43 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik krijg bij die boodschappen zo'n raar beeld van Syl achter de boodschappenkar.
Ik denk dat de pers non stop aan haar kont gekleefd zit, kan je misschien beter zelf een interview geven als je er last van hebt.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap niet dat ze de pers zo blijft op zoeken met interviews. Hoe belangrijk voel je je?
Dit denk ik op zich ook. Wat ik alleen wel gek vind is dat ik weinig tot geen nieuwe foto's zie van haar. Nu ben ik daar niet heel actief naar op zoek, maar ik zie ze hier ook niet langskomen. Wat doen die paparazzi dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de pers non stop aan haar kont gekleefd zit, kan je misschien beter zelf een interview geven als je er last van hebt.
Is nog niet geweestquote:Op maandag 21 januari 2013 19:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb het interview niet gezien, werd ze op straat aangesproken of zat ze ala estelle zuchtend op een hotelkamer?
Ik vind sylvia wel een type dat denkt dat haar fans dit van haar verwachten
Voor de duizendste keer, ze heet Sylvie, niet Sylvia.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb het interview niet gezien, werd ze op straat aangesproken of zat ze ala estelle zuchtend op een hotelkamer?
Ik vind sylvia wel een type dat denkt dat haar fans dit van haar verwachten
Maar uit het voorstukje af te leiden is het in een kamer niet op straat, dus een echt interview.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer, ze heet Sylvie, niet Sylvia.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer, ze heet Sylvie, niet Sylvia.
Servië lolquote:Op maandag 21 januari 2013 19:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik haat de autocorrect op mijn tablet sylvie wordt sylvia of servië
Ja maar die neemt ie niet altijd standaard mee en als ik snel wat type krijg je dit soort dingenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Servië lolKun je geen woorden toevoegen dan?
quote:Sylvie spreekt!
"De laatste weken zijn enorm hectisch geweest", vertelt Sylvie voor de camera van RTL Duitsland. "Overal staat paparazzi, zelfs als je de deur uit loopt. Dat is moeilijk. Maar het leven gaat door. We moeten allemaal werken en naar buiten om de boodschappen te doen. Het hoort erbij."
Het is de eerste keer sinds de showbizzbreuk met Rafael dat de blondine voor de camera over haar privésituatie praat. Sylvie vertelt onder meer dat tijdens deze moeilijke periode haar zoontje Damian het allerbelangrijkst is. Juist in de periode dat er zo veel aan de hand is. De familie beschermen heeft de hoogste prioriteit.
Ook haar werk op de Duitse televisie zorgt voor positieve afleiding. Ze heeft een prominente rol te pakken in de nieuwe familieshow Shooting Stars - Promis an Ihren Grenzen van de Duitse zender. Dat zorgt voor afleiding. Daarbij probeer ik alle verhalen over mijn scheiding niet tot me te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |