Volgens mij is zij druk bezig met een charme-offensief. Misschien is het tegengevallen dat men niet zo vriendelijk naar haar reageerden.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:33 schreef sherezade het volgende:
hoop stiekem dat het nog goed komt tussen die 2
Ik denk het ookquote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef doeka het volgende:
[..]
Volgens mij is zij druk bezig met een charme-offensief. Misschien is het tegengevallen dat men niet zo vriendelijk naar haar reageerden.
Ja, dat denk ik ook. Moet je alleen vooral bij je aanstaande ex op de tribune gaan zitten, die van schrik de wedstrijd verliestquote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef doeka het volgende:
[..]
Volgens mij is zij druk bezig met een charme-offensief. Misschien is het tegengevallen dat men niet zo vriendelijk naar haar reageerden.
Ik geloof niet eens dat die scheiding er door komt.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:33 schreef sherezade het volgende:
Zou me niets verbazenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:19 schreef Leandra het volgende:
Straks blijkt zelfs de scheiding fake te zijn
Waarom hoop je dat eigenlijk?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:33 schreef sherezade het volgende:
Ze moet toch laten zien dat ze nog goed met elkaar overweg kunnen, alles voor de fansquote:Op zondag 3 februari 2013 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Moet je alleen vooral bij je aanstaande ex op de tribune gaan zitten, die van schrik de wedstrijd verliest
Ik kan alleen over mezelf spreken, maar als dit een charme-offensief is dan werkt het niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef doeka het volgende:
[..]
ja en je kunt natuurlijk ook overal wat achter blijven zoeken en alles in twijfel trekkenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan alleen over mezelf spreken, maar als dit een charme-offensief is dan werkt het niet.
De onechtheid straalt er vanaf, en misschien zit ze er wel echt gemeend het komt zo gewoon niet over.
nee je komt lekker geloofwaardig over als je 2 weken nadat je hebt aangekondgd dat je gaat scheiden en dat je door je vent gemept toch niet gaat scheidenquote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik ga met je mee! Ben ook kapot van die broek. Lijkt erop dat die net als bij een rijbroek kniestukken heeft. Kent iemand de ontwerper?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:47 schreef alors het volgende:
Ik vind haar hele outfit geweldig, al zou ik dat jasje nooit zelf kopen (nee ook niet als ie 50e was, hij doet me teveel denken aan Nickelson jassen). Die broekIk heb ook zulk iets, maar bij haar zal het wel echt leer zijn.
Wat dan nog! Trouwens voor de kids zal wel opvang geregeld zijn. Toch lullig dat daar anno 3013 nog aan getwijfeld wordt. Als hun mannen niet thuis zijn zal niemand zich afvragen of die twee niet lekker bij hun kids moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Moeten die twee niet lekker bij hun kids zijn? Nog even en de roddelpers zegt dat ze een setje zijn
3013 moet zijn 2013.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:52 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Wat dan nog! Trouwens voor de kids zal wel opvang geregeld zijn. Toch lullig dat daar anno 3013 nog aan getwijfeld wordt. Als hun mannen niet thuis zijn zal niemand zich afvragen of die twee niet lekker bij hun kids moeten zijn.
Waarom schandalig?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Schandalig dat iemand in 2013 nog niet weet hoe de edit-knop werkt.
Jij bent blond. Je weet vast meer. Wacht maar totdat je ook grijs bent en de techniek je heeft ingehaald. :-Pquote:Op zondag 3 februari 2013 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Schandalig dat iemand in 2013 nog niet weet hoe de edit-knop werkt.
Zo komt het nu eenmaal over op mij, alsof er teveel over is nagedacht waar en met wie ze hoe gezien moet worden. Want je gaat daar als Sylvie niet op de tribune van Hambrug zitten en serieus denken dat niemand het ziet en er niet over geschreven wordt.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en je kunt natuurlijk ook overal wat achter blijven zoeken en alles in twijfel trekken
ik denk dat zij de mediagekte ondertussen wel gewend is,...quote:Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo komt het nu eenmaal over op mij, alsof er teveel over is nagedacht waar en met wie ze hoe gezien moet worden. Want je gaat daar als Sylvie niet op de tribune van Hambrug zitten en serieus denken dat niemand het ziet en er niet over geschreven wordt.
Ik zou het dus helemaal niet raar vinden als ze nu een tijdje uit de publiciteit zouden blijven en dan terugkomen met de mededeling we gaan het weer proberen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik denk dat zij de mediagekte ondertussen wel gewend is,...
Ik denk dat ze op dit moment niet veels goeds kan doen, als ze zich nu helemaal nergens meer zou laten zien dan werd er ook weer van alles over gevonden....
waarschijnlijk zijn ze gewoon hard aan hun relatie aan het werken
Maar echt veel hebben ze toch ook niet losgelaten in de media? in tegenstelling tot andere koppels die uitelkaar gaan...neem nu Estelle en Ruud bijvoorbeeld...pffquote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou het dus helemaal niet raar vinden als ze nu een tijdje uit de publiciteit zouden blijven en dan terugkomen met de mededeling we gaan het weer proberen.
Dat welles-nietes gedoe in de media lijkt me voor niemand een prettige situatie en ook lastig als je er zelf nog niet uit bent. Hopelijk komen ze snel tot een beslissing samen die definitief is, en voor Damian hoop ik dat dat is dat ze er samen voor gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |