Interview in Jackietwitter:sylvievdervaart twitterde op maandag 31-12-2012 om 21:49:37#NYE2012... @rafvdvaart @SabiaBoulahrouz Hope u all have a great party... 💋❤ http://t.co/62OUSq06 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jaquote:
Ik denk dat het het gebrek aan de eeuwige eyeliner is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vind ik die foto's in Jackie zo'n beetje de meest lelijke foto's van Sylvie ooit, gek is dat. Zal wel aan de (te strakke) wenkbrauwen liggen. Alles is normaal altijd prachtig.
Haar gezicht (kaak + kin) ogen ook erg hoekig, het gezicht duwt ze teveel in de lens. Neus is ook ineens niet mooi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat het het gebrek aan de eeuwige eyeliner is.
Vroeg mij namelijk ook al af wat ik aan die foto's zag dat ik niet kon plaatsen.
Veel te leuke jongen voor d'r... met wie zou hij nu zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
Touriya en Martijn Lusink
[ afbeelding ]
Echt? Oh nee, dat vind ik dan weer niet. Als ik haar hoor praten dan staan alle irritatielevels ver in het rood en als ze zo neplacht gaat ze op mute, maar ik vind haar wel mooi. Meestal veel te veel make up op wel, maar die Jackie foto's vind ik echt heel mooi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vind ik die foto's in Jackie zo'n beetje de meest lelijke foto's van Sylvie ooit, gek is dat. Zal wel aan de (te strakke) wenkbrauwen liggen. Alles is normaal altijd prachtig.
Ik geloof dat die IK-BV met name betrekking had op Sylvie.... :-)quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef roos85 het volgende:
Trouwens zou een persoonlijke boekhouder wel erg handig zijn met hun IK-BV
Afgelopen zomer:quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Veel te leuke jongen voor d'r... met wie zou hij nu zijn?
Vind hem niet zo leuk opgedroogd eigenlijk...quote:
Zodra hij lacht wordt hij ook wat minder, niet iedereen heeft ook een goeie lach.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind hem niet zo leuk opgedroogd eigenlijk...
Een BV heeft meestal toch een financiële administratie....ik snap wel dat ze dan niet genoeg heeft aan Rafquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef roos85 het volgende:
Trouwens zou een persoonlijke boekhouder wel erg handig zijn met hun IK-BV
Vaak worden de financiën van een BV ook uitbesteed aan een extern administratiekantoor...quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een BV heeft meestal toch een financiële administratie....ik snap wel dat ze dan niet genoeg heeft aan Raf
Ik zit te kijken hoe anders dat gezicht is met een beetje meer vet. Zijn dat eigenlijk nog sieraden uit die eigen lijn van haar, bestaat dat nu nog?quote:
Lijkt me een goed moment voor haar om die sieradenlijn weer leven in te blazen, levert geld op.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te kijken hoe anders dat gezicht is met een beetje meer vet. Zijn dat eigenlijk nog sieraden uit die eigen lijn van haar, bestaat dat nu nog?
Oei, dat lachje
quote:
Wat een sukkelquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:27 schreef IbanMayo het volgende:
[..]Dat is die golddigster die ook Tom Boonen neukte toen ze 16 was
dochter van oud-wielrenner en bondscoach Leo van Vliet.
Hij heeft alleen wat met golddiggers? Da's dan wel weer sneu... wie helpt die jongen uit de brand?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:27 schreef IbanMayo het volgende:
[..]Dat is die golddigster die ook Tom Boonen neukte toen ze 16 was
dochter van oud-wielrenner en bondscoach Leo van Vliet.
wat een kutnummerquote:
Raf zijn spullies zijn verhuisd, denk ik?quote:
ja maar in 'alles' hoor ik weer gerda smit, die nog even de hele huisraad opnoemt tot en met de plintjesborstelquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Raf zijn spullies zijn verhuisd, denk ik?
En het nummer, na een halve minuut kwam ik niet meer verder, kolere
Misschien klinkt het gewoon te leuk om niet weer eens van stal te halen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar in 'alles' hoor ik weer gerda smit, die nog even de hele huisraad opnoemt tot en met de plintjesborstel
Raf zijn spullen zijn allemaal wegquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat een kutnummer
maar waarom die tt 'alles is weg'?
Volgende week een interview met Sylvie "en toen kwamen de verhuizers en die namen alles mee, de prada tassen, de louboutins, de yves saint laurentjasjes, de chanel jurkjes, ALLES is weg!"quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien klinkt het gewoon te leuk om niet weer eens van stal te halen?
En mijn ongelimiteerde CC was ook wegquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgende week een interview met Sylvie "en toen kwamen de verhuizers en die namen alles mee, de prada tassen, de louboutins, de yves saint laurentjasjes, de chanel jurkjes, ALLES is weg!"
Jammergenoeg lijkt Rafael niet zo wraakzuchtig...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
En mijn ongelimiteerde CC was ook weg
Als je maar weg blijft uit de horeca foute gatequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
En het enige dat overbleef waren van die rare ronde bakjes van metaal...ik geloof dat dat pannen heet, geen idee wat ik daarmee moet!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je maar weg blijft uit de horeca foute gate
Het siert hem!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft een klap uitgedeeld en houdt zich nu even gedeisd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
Die klap bleek toch een duw(tje)?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij heeft een klap uitgedeeld en houdt zich nu even gedeisd.
Schwalbe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die klap bleek toch een duw(tje)?
Syl ging daarna haar val techniek vast oefenen.
Mét biefstuk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:57 schreef Markeerstift het volgende:
Ik hoop dat Raf als eerste maaltijd lekker aardappeltjes in boter bakt!
Dus.quote:Patty Brard: 'Sylvie hoort met dikke ogen onder een dekbed'
Patty Brard is van mening dat Sylvie het allemaal niet slim aanpakt na de breuk met Rafael van der Vaart. In haar column in weekblad Weekend spreekt Patty schande van Sylvies daden.
De columniste gaat onder andere in op het feit dat Sylvie een dag na de bekendmaking van de scheiding een restaurant indook, samen met vriendin Sabia Boulahrouz. 'Sylvie, waar haal je de kracht vandaan om de volgende dag in vol ornaat met je bekende vriendin te gaan lunchen in een restaurant waar de gehele pers op je staat te wachten', klinkt het in het stuk.
Volgens Patty zou Sylvie met 'dikke ogen van ellende' onder dekbed moeten liggen. 'Hoezo ga je de dag daarna, wederom voor het oog van de pers, naar een kliniek? Kon die dokter niet naar jou komen?'
Ondanks alles ziet Patty Sylvie als 'een vrouw met potentie', maar 'dat de pers voor een karretje gespannen wordt dat Sylvie heet'.
En een biefstukje! En gebakken champignonsquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:57 schreef Markeerstift het volgende:
Ik hoop dat Raf als eerste maaltijd lekker aardappeltjes in boter bakt!
En een lekkere sausquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En een biefstukje! En gebakken champignons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enneagram onverbiddelijk over verbroken liefde Sylvie en Rafael
„De koek is écht op”Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ze heeft een mening en wordt ervoor betaald die op te schrijven.quote:
En als toetje een ijsje MET hoorntje!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:40 schreef female81 het volgende:
[..]
...met 1 tomaat + een lepel tonijn als garnering.
Elk programma pakt het mee, ook 'wat vindt NL' heeft er weer een vraag over. Slim welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:52 schreef Poezewoes het volgende:
SYLVIE en RAFAEL, de ’reconstructie’
[ afbeelding ]
Carlo Boszhard en Irene Moors hebben op de valreep van het nieuwe seizoen TV Kantine, dat morgenavond begint, Sylvie en Rafael in hun hilarische show vol typetjes verwerkt. „Het is verschrikkelijk wat ze is overkomen”, beaamt de bedenker van het programma op RTL 4, Carlo. „Maar het sprookjeshuwelijk, de klap op oudejaarsavond en de daarop volgende scheiding zijn natuurlijk ingrediënten voor een hysterische scène. Natuurlijk denk ik soms: ai, ik hoop niet dat ze er aanstoot aan nemen. Maar het is natuurlijk wel zo dat je het kunt verwachten als je ook je huwelijk aan een zender verkoopt. We hebben Sylvie en Rafael ingelast in de eerste uitzending. Voor half februari hebben we ook nog eens een ’sprookjesaflevering’ in elkaar gezet. Daarin zullen ze ook opdraven. Ik hóóp dat ze erom kunnen lachen…”
Bron:telegraaf
Dat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:24 schreef SEMTEX het volgende:
Patty had weer eens zin wat bagger de wereld in te sturen, de beelden van haar laatste klisma zijn te lang geleden
Een met Co, zag haar deze week ook in een of ander roddelblad waar ze was gefotografeerd in het prak met lekker rommelig haar en bikerboots. Toen vond ik haar bloedmooi terwijl ik haar normaal zo...ouwelijk vindt. Zo nep. Maar idd, dat kakelende lachje.. nagels over het schoolbord.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt? Oh nee, dat vind ik dan weer niet. Als ik haar hoor praten dan staan alle irritatielevels ver in het rood en als ze zo neplacht gaat ze op mute, maar ik vind haar wel mooi. Meestal veel te veel make up op wel, maar die Jackie foto's vind ik echt heel mooi.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:45 schreef Poezewoes het volgende:
Ik herken er mijn eigen relatie wel inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enneagram onverbiddelijk over verbroken liefde Sylvie en Rafael
„De koek is écht op”![]()
.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
God ik zou een moord doen voor zulke wenkbrauwenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Dat spreekt ook zelden iemand hier tegenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
misschien is het een trut maar tis wel een mooie trut
Dat fragment bij Boulevard (dinsdag?) waar zij koffie drinkt met een vriendin 'zonder te weten van de camera's' aldus Albert, daar was ze ook minder opgetut. Ook mooiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Een met Co, zag haar deze week ook in een of ander roddelblad waar ze was gefotografeert in het prak met lekker rommelig haar en bikerboots. Toen vond ik haar bloedmooi terwijl ik haar normaal zo...ouwelijk vindt. Zo nep. Maar idd, dat kakelende lachje.. nagels over het schoolbord.
Ik vooral mijn vriendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik herken er mijn eigen relatie wel in![]()
.
Ze lijkt zo veel jonger dan andersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad ook mooi, maar bijna onherkenbaar.
[ afbeelding ]
Daar zitten uiteraard wel extensions bij, zoals bij het meerendeel van de 'bekende mensen' (ook bij een hoop 'normale' mensen hoor).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef computergirl het volgende:
is dat nou allemaal nep haar, of kan het nu al op deze lengte teruggegroeid zijn?
Neppperdepep.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef computergirl het volgende:
is dat nou allemaal nep haar, of kan het nu al op deze lengte teruggegroeid zijn?
Dat zie je denk ik vooral aan die onderste krullen: die blijven een beetje statisch in de krul, normaal haar valt gewoon losjes langs je schouders.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef computergirl het volgende:
Inderdaad is ze mooi. Maar de vraag is of jij er niet net zo mooi uit kan zien, met een personal trainer, geld om elke dag sushi te eten, een kapper, visagist, designerkleding en spraytanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
misschien is het een trut maar tis wel een mooie trut
Elke dag sushiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad is ze mooi. Maar de vraag is of jij er niet net zo mooi uit kan zien, met een personal trainer, geld om elke dag sushi te eten, een kapper, visagist, designerkleding en spraytan
Ik zou er best van opknappen, maar om echt zo mooi te worden zal toch echt het grovere breek- en hakwerk nodig zijn. Dus ja, daar wint ze makkelijk van me. Aan de andere kant heb ik niet het idee dat ik een leuker mens zou worden als ik op een lepeltje tonijn en een tomaat moet leven en een uur in de visagie moet zitten om bij de appie een pak melk te halenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad is ze mooi. Maar de vraag is of jij er niet net zo mooi uit kan zien, met een personal trainer, geld om elke dag sushi te eten, een kapper, visagist, designerkleding en spraytan
of vriendschappen te onderhouden met slijmballen als Dani Bles en Lecoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou er best van opknappen, maar om echt zo mooi te worden zal toch echt het grovere breek- en hakwerk nodig zijn. Dus ja, daar wint ze makkelijk van me. Aan de andere kant heb ik niet het idee dat ik een leuker mens zou worden als ik op een lepeltje tonijn en een tomaat moet leven en een uur in de visagie moet zitten om bij de appie een pak melk te halen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb ik niet het idee dat ik een leuker mens zou worden als ik op een lepeltje tonijn en een tomaat moet leven en een uur in de visagie moet zitten om bij de appie een pak melk te halen
ja eh... dat gaat me te verquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
of vriendschappen te onderhouden met slijmballen als Dani Bles en Leco
Elke dag sushi maakt wel een hoop goed natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
of vriendschappen te onderhouden met slijmballen als Dani Bles en Leco
Binnen een week zou ik weer verlangen naar een boterham met kaas of een lekkere door mijn mama klaargemaakte stamppot!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Elke dag sushi maakt wel een hoop goed natuurlijk
Mijn moeder kan niet koken en ik ben echt wel heel erg dol op sushiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Binnen een week zou ik weer verlangen naar een boterham met kaas of een lekkere door mijn mama klaargemaakte stamppot!
carbs ..... kan toch niet als wannabe Syliviequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Binnen een week zou ik weer verlangen naar een boterham met kaas of een lekkere door mijn mama klaargemaakte stamppot!
Wauw, dat is niet mis..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Het stulpje van Rafael: http://www.bekendeburen.nl/?p=5063
Nee eigenlijk niet, maar het is zooooo lekker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
carbs ..... kan toch niet als wannabe Sylivie
Leuk optrekje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leuk optrekje.
Overigens vond ik rechts op die site deze link: http://www.zijonline.nl/2(...)hem-de-stoppen-door/
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:43 schreef Poezewoes het volgende:
Lees het net bij zijonline.Hoorde gister bij ShownieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat Raf nog rond 23.30 uur op oudjaarsavond in de kroeg gesignaleerd is...
Ja, dat had ik ook.... de vriendin van mijn zoon heeft een voorraad Grazia's in mijn huis liggen, dus die heb ik vd week eens even doorgenomen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:01 schreef Starlie het volgende:
Heb van een vriendinnetje een mega stapel Grazia's gekregen, ik lees Sylvies column's nu toch wel op een andere manier, ik las ze altijd al van: Ja ja... maar natuurlijk maar nu denk ik echt:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze schreef trouwens wel dat Raf en zijn broer + een vriend van zijn broer meegingen naar Dubai. Raf zn broer + die vriend konden dan mooi op Damián passen als zij en Raf romantisch gingen dineren... En als zij daarmee klaar waren konden Raf zn broer + die vriend gaan stappen.
Eerst werd Sylvie in de woonkamer in elkaar geslagen door Raf terwijl er 100 gasten bijstonden, toen werd het een klap in de slaapkamer die later afgezwakt is naar een duw waarbij Sylvie viel. Straks zat Raf idd ergens anders in een kroeg en is Sylvie gewoon gevallen in de slaapkamer omdat ze teveel champagne ophadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
[..]
Hoorde gister bij Shownieuwsdat Raf nog rond 23.30 uur op oudjaarsavond in de kroeg gesignaleerd is...
Dat had Sarina niet voorzien....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef Starlie het volgende:
Was het al bekend dat Sylvie met haar Medium Sarina heeft gebroken? Zo nee, bij deze!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:43 schreef Poezewoes het volgende:
Lees het net bij zijonline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou geloof ik van de hele tekst weinig, maar van deze zin nog minderquote:want het paar heeft al sinds het begin van hun huwelijk eigen slaapvertrekken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Schijnt dus echt zo te zijn!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Nou geloof ik van de hele tekst weinig, maar van deze zin nog minder
Sylvie heeft in een interview weleens gezegd dat ze echt apart slapen. Raf heeft dat nodig, vertelde ze. Ze had er vreselijk aan moeten wennen, maar nu was het 'gewoon'.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Nou geloof ik van de hele tekst weinig, maar van deze zin nog minder
Waar heb je dit nieuwtje vandaan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef Starlie het volgende:
Was het al bekend dat Sylvie met haar Medium Sarina heeft gebroken? Zo nee, bij deze!
Hoorde het gister al bij Shownieuwsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef Smallish het volgende:
[..]
Waar heb je dit nieuwtje vandaan?
Waarschijnlijk is het gewoon een duwtje geweest maar in combinatie met een paar TE hoge pumps, een flinke slok op en 44 kilo lig je zo om natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Kan me nog steeds niet voorstellen dat als zij in de slaapkamer op de grond valt dat dat dan zo'n klap geeft dat mensen dat horen en aan komen snellen. Zeker niet met muziek aan. Klopt niks van dat verhaal.
Oh om die reden, wat grappigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:45 schreef Smallish het volgende:
[..]
Sylvie heeft in een interview weleens gezegd dat ze echt apart slapen. Raf heeft dat nodig, vertelde ze. Ze had er vreselijk aan moeten wennen, maar nu was het 'gewoon'.
Ze beloofde haar een gouden toekomst en alles wat ze kreeg was een mislukte ik-BV?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hoorde het gister al bij Shownieuwsen las het net op Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/p(...)kt_met_medium__.html
Moet ze haar medium juist aan de kant zetten... dan loop je toch een groter risico dat ze loslippig wordt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien uit voorzorg, dat Sylvie bang is dat haar 'medium' ineens alles aan de media verkoopt of iets loslippig wordt?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Moet ze haar medium juist aan de kant zetten... dan loop je toch een groter risico dat ze loslippig wordt?
Had ze zoveel juwelen om soms, want Sylvie is een licht poppetje, dat kan toch niet zoveel herrie maken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Kan me nog steeds niet voorstellen dat als zij in de slaapkamer op de grond valt dat dat dan zo'n klap geeft dat mensen dat horen en aan komen snellen. Zeker niet met muziek aan. Klopt niks van dat verhaal.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Had ze zoveel juwelen om soms, want Sylvie is een licht poppetje, dat kan toch niet zoveel herrie maken?
Zeg ook maar wat!
he doe niet zo ordi.....een heel duur bordquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Of misschien was het die houten plank voor haar kop.
Klinkt als een mediadingetje idd, of het nu echt is of niet. Alles voor Syl's imago.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk eerder dat ze dat medium helemaal niet zo aan de kant heeft gezet, maar dat ze dit nu naar buiten brengen omdat het negatieve reacties opriep.
Had ze nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Had ze zoveel juwelen om soms, want Sylvie is een licht poppetje, dat kan toch niet zoveel herrie maken?
Zeg ook maar wat!
quote:
Sylvie van der Vaart: 'Het gaat goed met mij'
van onze redactie
AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart heeft zich uitgesproken na de bekendmaking van haar scheiding van Rafaël.
Op de vraag hoe het met haar gaat, antwoord zij in het Duitse tijdschrift Gala: "Het gaat goed met mij!" Even daarna geeft ze toe: "Het is een zware tijd voor mij."
De presentatrice siert de cover van het tijdschrift. Rafaël en Sylvie maakten begin dit jaar bekend te gaan scheiden, waar een klap in de nieuwjaarsnacht aan vooraf ging. Ze heeft ook gebroken met medium Sarina, werd vandaag bekend.
Heeft ze een interview gegeven aan dat duitse blad?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor wie het ook maar een bal kan schelen.... de Telegraaf meldt:
[..]
Wel joh!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Had ze niet
[ afbeelding ]
Gelukkig deelden ze veel foto's.![]()
Je weet niet wat er achter Raf zn nek afspeelde aan sierraden...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Had ze niet
[ afbeelding ]
Gelukkig deelden ze veel foto's.![]()
Sabia? So much for bff'squote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:37 schreef JaneDoe het volgende:
sabia gesignaleerd bij het nieuwe huis van raf, net als zn moeder en broer
Misschien zijn Raf en Sylvie dan ook echt nog helemaal dikke vriendjesquote:
Zou wel het beeld van Sabia als Sylvie's boodschappenbitch bevestigen, maar je zou denken dat ze daar wel een koerier voor belt...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
misschien was ze wel gestuurd door syl om nog iets af te handelen/af te geven?
Sylviequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef Starlie het volgende:
Zag net ook een shot dat Sabia de autodeur opent voor Sylvie... Dat vond ik toch iets TE!
Maar Sabia en Raf zijn toch ook goede vrienden? Misschien bemiddeld ze wel een beetje tussen beide!
Echt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef Starlie het volgende:
Zag net ook een shot dat Sabia de autodeur opent voor Sylvie... Dat vond ik toch iets TE!
Nou, die draait op BN-ers en zal zich wel gedeisd houden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:56 schreef Starlie het volgende:
Moet ze haar medium juist aan de kant zetten... dan loop je toch een groter risico dat ze loslippig wordt?
Wanneer was die bruiloft Viev?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:47 schreef Vivi het volgende:
Ik hoorde uit verschillende bronnen dat Raf op de bruiloft van Danie Bles met Nikki heeft lopen vozen. Saillant detail: Estelle heeft dit naar de pers gelekt om de aandacht van zichzelf af te leiden.
Genoeg mannen die haar gewoon zouden doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef alors het volgende:
Bruiloft was juni 2011.
Maar ik kan het me niet voorstellen, nee gewoon niet. Ik vind Nikkie vies.
Die bronnen hebben een interessant leven, merk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:47 schreef Vivi het volgende:
Ik hoorde uit verschillende bronnen dat Raf op de bruiloft van Danie Bles met Nikki heeft lopen vozen. Saillant detail: Estelle heeft dit naar de pers gelekt om de aandacht van zichzelf af te leiden.
Een vrouw met een mannelijke kaaklijn?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef Vivi het volgende:
Tja, je gaat altijd op zoek naar wat je mist als je buiten de pot pist he.
Na acht glazen lijkt elke vrouw op Pamela Anderson.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef alors het volgende:
Bruiloft was juni 2011.
Maar ik kan het me niet voorstellen, nee gewoon niet. Ik vind Nikkie vies.
Vreemd, die is ook lelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Na acht glazen lijkt elke vrouw op Pamela Anderson.
Mooie meid hoor. Kunnen veel fokkertjes van dromen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
Een vrouw met een mannelijke kaaklijn?
Dus dat bericht in de golftasgate ging over de bruiloft van Bles?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:47 schreef Vivi het volgende:
nou heb je wel ff een foto uitgepikt die van een goeie kant is genomen dat het nog redelijk uit ziet...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:10 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Mooie meid hoor. Kunnen veel fokkertjes van dromen.
[ afbeelding ]
Ik vond het begin wel erg vermakelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het verloop van deze scheiding haast nog slaapverwekkender dan die van TomKat.
Is een zouteloze scheiding het nieuwe zwart ofzo?
Het zou me niet eens verbazen dat die mensen (met name Sylvie) het hele verloop hiervan zorgvuldig hebben gepland, vóór de klap al, zodat er zo weinig mogelijk 'dirt' naar buiten komt.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het verloop van deze scheiding haast nog slaapverwekkender dan die van TomKat.
Is een zouteloze scheiding het nieuwe zwart ofzo?
Dan heeft zij treurig hard gefaald, ondanks het openbaar maken van de klap. Zij is een dom kipje, omgeven door een team van mensen die aan haar Ik-BV verdienen. Hij is de arme held, die het jaren met haar heeft uitgehouden, waarvoor respect. Zoietsquote:Op zondag 13 januari 2013 15:48 schreef female81 het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen dat die mensen (met name Sylvie) het hele verloop hiervan zorgvuldig hebben gepland, vóór de klap al, zodat er zo weinig mogelijk 'dirt' naar buiten komt.
In verband met imagoschade en zo.
En wat vertelde hij?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
Van der Gijp bij Carlo en Irene, even kort over Sylvie en Raf.
Carlo vroeg of hij er nog een mening over had. Daar kwam uit dat voetballers het al druk genoeg hebben; de pers, voetballen, het reizen, dan willen ze thuis gewoon rust. Dat was Sylvie niet helemaal.quote:
Ja, ben benieuwd hoe jij (en sowieso jullie) eruitziet. Ik vind haar wel mooi, vreemde kaak ofzo, klopt, maar wel mooi.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou heb je wel ff een foto uitgepikt die van een goeie kant is genomen dat het nog redelijk uit ziet...
terwijl het toch echt dit is zoals we haar kennen
[ afbeelding ]
Ze is knapper dan ik, ik zeg het maar alvast.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoe jij (en sowieso jullie) eruitziet. Ik vind haar wel mooi, vreemde kaak ofzo, klopt, maar wel mooi.
[ afbeelding ]
Tevens goede kant? Je ziet haar gewoon recht van voren hoor![]()
Er staat wel bij 'de waarheid over haar scheiding blabla'quote:Op maandag 14 januari 2013 12:07 schreef Mariposas het volgende:
In de Duitse Grazia staat een interview(?) met Sylvie, ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Zal me niets verbazen als het interview al in november is afgenomen.
Weer zo van onder geschoten, moeten ze niet doenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:07 schreef Mariposas het volgende:
In de Duitse Grazia staat een interview(?) met Sylvie, ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Zal me niets verbazen als het interview al in november is afgenomen.
Ze wil natuurlijk overkomen als Sterke Vrouw in Scheiding die een nieuwe, krachtige look heeft en "beter dan ooit terugkomt".quote:Op maandag 14 januari 2013 12:40 schreef alors het volgende:
Die make up doet niet veel voor haar. En haar haar zit gewoon onder dat oranje ding achter. Handig trucje, doe ik ook wel eens om te kijken hoe me dat staat, maar ik ga er niet de straat mee over
En wat is dan de functie van dat corrigerende onderbroekje?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:46 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze wil natuurlijk overkomen als Sterke Vrouw in Scheding die een nieuwe, krachtige look heeft en "beter dan ooit terugkomt".
Dat kan beterquote:Op maandag 14 januari 2013 12:47 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het juist helemaal geen krachtige look, maar een blik alsof ze zielig probeert te kijken terwijl ze zich helemaal niet zielig voelt.
ja van veraf genomen,.maar goed smaken verschillen...ze lijkt me qua persoonlijkheid wel aardig maar haar kapsel zit altijd alsof ze smorgens nooit een borstel door haar haar haren haalt...misschien is het daardoor dat ze wat ''viezig'' oogt zoals hier iemand schreef...maar dat vind ik juist weer van Sophie hilbrandquote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoe jij (en sowieso jullie) eruitziet. Ik vind haar wel mooi, vreemde kaak ofzo, klopt, maar wel mooi.
[ afbeelding ]
Tevens goede kant? Je ziet haar gewoon recht van voren hoor![]()
Ook dat. En met een pijpmondje komt alleen Doutzen wegquote:
And there was much rejoicing.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:13 schreef Aventura het volgende:
' Rafael slaat zijn eega tegen de grond'. Hoe is het nou echt gegaan?
Oh god, ik zie nu pas dat Sylvie het is, daarom heb ik niet de afbeelding zelf geplaatst. Dacht dat het een een of andere duitse was die ik niet kende.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, ik had haar niet herkend op die foto? Waar is heur nephaar? En dat corrigerende onderbroekje
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh god, ik zie nu pas dat Sylvie het is, daarom heb ik niet de afbeelding zelf geplaatst. Dacht dat het een een of andere duitse was die ik niet kende.
En MMM bedankt weer voor de scans!
Neuh, maar toch heb ik de indruk dat zij (Nancy dus) wel het type vrouw is wat Rafaël nodig heeft. Leuk, maar niet teveel poespas. Als je het mij vraagt heeft hij zich door de looks en glamour van Sylvie laten meeslepen, en dat kan ver gaan. Sylvie is in mijn beleving veel te veel jetset voor hem.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft 'ie met Nancy tenslotte ook niet gedaan
Ik ging eens zoeken op wat die Nancy nu doet. Volgens mij gaan we er onterecht van uit dat dat een soort blonde muts is a la Sylvie die alleen haar nagels lakt en graag shopt. Ze heeft een rechtenstudie afgerond en volgens mij gaat het prima met haar: http://www.facebook.com/nancy.doesburgquote:Op maandag 14 januari 2013 17:38 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Neuh, maar toch heb ik de indruk dat zij (Nancy dus) wel het type vrouw is wat Rafaël nodig heeft. Leuk, maar niet teveel poespas. Als je het mij vraagt heeft hij zich door de looks en glamour van Sylvie laten meeslepen, en dat kan ver gaan. Sylvie is in mijn beleving veel te veel jetset voor hem.
Nee hoor, we (of mijn interpretatie dan) is dat Nancy niet iemand is die de publiciteit zelf opzoekt en het bewandelen van rode lopers ziet als een carrière op zich. En volgens mij is zij in elk geval nu de lachende 3e, want het ziet er naar uit dat zij het allemaal prima voor elkaar heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ging eens zoeken op wat die Nancy nu doet. Volgens mij gaan we er onterecht van uit dat dat een soort blonde muts is a la Sylvie die alleen haar nagels lakt en graag shopt. Ze heeft een rechtenstudie afgerond en volgens mij gaat het prima met haar: http://www.facebook.com/nancy.doesburg
Ik ging er niet vanuit dat Nancy zo'n type is. Volgens mij is ze juist de tegenpool van Sylvie, en heeft Rafaël een (hele) leuke meid die goed voor hem was laten gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ging eens zoeken op wat die Nancy nu doet. Volgens mij gaan we er onterecht van uit dat dat een soort blonde muts is a la Sylvie die alleen haar nagels lakt en graag shopt. Ze heeft een rechtenstudie afgerond en volgens mij gaat het prima met haar: http://www.facebook.com/nancy.doesburg
Dat is mijn interpretatie ook en hoe het nu met haar gaat kan ik niet lezen, want ik krijg een "Inhoud niet gevonden"-melding op die link naar haar Facebook-pagina.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, we (of mijn interpretatie dan) is dat Nancy niet iemand is die de publiciteit zelf opzoekt en het bewandelen van rode lopers ziet als een carrière op zich. En volgens mij is zij in elk geval nu de lachende 3e, want het ziet er naar uit dat zij het allemaal prima voor elkaar heeft.
Nee, juist helemaal niet, ik tenminste niet... maar het lijkt me wel het type vrouw dat in staat is haar man welkom te heten na een trainingskamp en samen van een gebakken pieper te genieten. Toch anders dan wanneer je vrouw druk is om zo oranje mogelijk op de volgende rode loper te verschijnen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat laatste kan zo zijn, maar hij is toch niet 10 jaar voor jan joker bij Sylvie gebleven, en ze hebben een leuke zoon samen. Het is toch niet zo dat je na elke break-up enkel denkt aan je voorgaande ex ofzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat Nancy zo'n type is. Volgens mij is ze juist de tegenpool van Sylvie, en heeft Rafaël een (hele) leuke meid die goed voor hem was laten gaan.
Neuh, daar heeft ze -hopelijk- teveel zelfrespect voorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef utrecht1970 het volgende:
Alsof nancy al die tijd thuis heeft zitten huilen en hem nu weer wil.
Dat beweer ik ook helemaal niet, ik zeg alleen volgens mij. Hoe het op mij overkomt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat laatste kan zo zijn, maar hij is toch niet 10 jaar voor jan joker bij Sylvie gebleven, en ze hebben een leuke zoon samen. Het is toch niet zo dat je na elke break-up enkel denkt aan je voorgaande ex ofzo.
Dat zeg ik ook niet, ik geef alleen aan dat een meisje à la zij mij veel beter bij hem lijkt passen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef utrecht1970 het volgende:
Alsof nancy al die tijd thuis heeft zitten huilen en hem nu weer wil.
Ah ja, excuus, mijn post was ook meer algemeen bedoeld, omdat ik hier zo vaak lees dat hij nog wel spijt zal hebben dat hij Nancy (goeie naamquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook helemaal niet, ik zeg alleen volgens mij. Hoe het op mij overkomt.
Ik bedoelde het in het algemeen. Ik vind het komisch dat er nu opeens gezegd wordt dat zijn ex beter bij hem paste en er gesuggereerd wordt dat hij terug naar haar zou kunnen gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:01 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik geef alleen aan dat een meisje à la zij mij veel beter bij hem lijkt passen.
quote:Sylvie en Rafael van der Vaart geven hun huwelijk een tweede kans. Hun scheiding is van de baan, schrijft de Duitse krant Bild.
Als 'ie door Badr is gegeven vast welquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:02 schreef roos85 het volgende:
En nu is het ineens een klap in het gezicht![]()
Daar val je ook echt van om natuurlijk..
Allesquote:
Alleen het vetgedrukte is eigenlijk nieuws.quote:16.01.2013 - 10:02 Uhr
Sie trennten sich in der Silvesternacht, doch kaum ist das Jahr zwei Wochen alt, ist die Liebe neu entflammt.
DIE VAN DER VAARTS WAGEN EIN LIEBES-COMEBACK!
„Ich bin so glücklich. Wir wollen es wieder miteinander versuchen”, verrät Sylvie van der Vaart (34) in der Zeitschrift „Gala“. UND: „Ich liebe Rafael immer noch so sehr!”
Nach einem Streit in der Silvesternacht hatte Sylvie sich von Rafael (29) getrennt. Der Fußballstar suchte dann während seines HSV-Trainingslagers in Abu Dhabi eine eigene Wohnung in Hamburg. Die 260-qm-Wohnung (drei Zimmer auf zwei Etagen) mit Alsterblick will dennoch Rafael vorerst behalten.
RÜCKBLICK
Bei der privaten Silvester-Party in der neuen 400-qm-Wohnung im Hamburger Stadtteil Eppendorf landete Sylvie nach einem Schlag ihres Mannes mit einem lauten Rums auf dem Boden. Die zehn geladenen Gäste waren geschockt.
Die Ehe der van der Vaarts wird am ersten Tag des neuen Jahres abgepfiffen. Schon seit Sommer soll es gekriselt haben. Sohn Damian (6) soll nicht unter seinen Eltern leiden.
Die sonst so gut aufgelegte Sylvie verlässt nur noch mit Sonnenbrille das Haus. Ihre beste Freundin, Sabia Boulahrouz (35), weicht nicht mehr von Sylvies Seite. Doch am 10. Januar kehrte Rafael aus Abu Dhabi zurück ... und die Liebe der van der Vaarts nahm wieder Fahrt auf!
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)-weer-proberen.dhtmlquote:'Rafael en Sylvie gaan het weer proberen'
Vervlogen tijden herleven. Rafael zoekt Sylvie en Damian op. © Archieffoto ANP.
Rafael van der Vaart was gisteren even terug op de plek waar hij Sylvie, tijdens hun oudejaarsfeest, een klap in het gezicht verkocht. Niet om ruzie te maken, maar voor een bak koffie. Het ziet ernaar uit dat Sylvie en haar toekomstige ex-man weer met elkaar praten. De grote vraag is: waarover? Het Duitse roddelblad Gala heeft het antwoord: Sylvie en Rafael gaan het weer proberen!
'Ik ben zo gelukkig', zei Sylvie tegen het tijdschrift aldus de Duitse krant Bild. 'We willen het weer met elkaar proberen.' Naar eigen zeggen houdt ze nog heel erg van Rafael.
Het bakje troost in het Berlijnse penthouse duurde zo'n tweeënhalf uur. Na afloop maakte Rafael zich snel uit de voeten, mogelijk om de Duitse paparazzi te ontlopen.
De roddelpers draaide echter op volle toeren, en in Duitse media werd hardop geroepen dat Rafs bezoekje aan Sylvie over het scheiden van de inboedel ging. Maar er werd ook verondersteld dat het om de alimentatie kon gaan, meldde De Telegraaf.
Rafael heeft op loopafstand onlangs al een nieuwe woning gevonden, en gaf aan ook daar een kamertje voor zoontje Damian in te willen richten. Naar het zich laat aanzien is dat nu van de baan. Wanneer Rafael weer intrekt bij Sylvie is nog niet duidelijk.
Dit was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Komt dan ongetwijfeld bij Sylvie vandaan, die had vast niet verwacht dat haar zorgvuldig opgebouwde imago binnen twee weken foetsiepleite zou zijn....
Nee, niet helemaal he? Het werd meer 'golddigger krijgt verdiende loon'... Ik denk eigenlijk dat er helemaal geen verzoening komtquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit was ook mijn eerste gedachte.
Ze gokte denk ik op zielig maar sterk, en dat werd niet zo opgepakt...
Dan probeert ze dit weer een half jaar vol te houden (net als de scheiding die eerst ook verborgen werd gehouden), en eind zomer krijgen we dan 'het heeft niet mogen baten'. Schone schijn part IIquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal he? Het werd meer 'golddigger krijgt verdiende loon'... Ik denk eigenlijk dat er helemaal geen verzoening komt
Die gooit zichzelf van de brug, als 'ie het hoort... NOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:47 schreef utrecht1970 het volgende:
volgens mij had Rafael nog recht op zijn break up sex, kwam ie even halen.
Ik ben benieud of Rafael ook al weet dat ze het weer opnieuw gaan proberen
En dan probeert ze in die tijd misschien wel een goede klap uit te lokken, zodat ze nog een keer het 'zielig maar sterk'-scenario kan proberen... Zou Santegoeds haar adviseren?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan probeert ze dit weer een half jaar vol te houden (net als de scheiding die eerst ook verborgen werd gehouden), en eind zomer krijgen we dan 'het heeft niet mogen baten'. Schone schijn part II
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:58 schreef marcodej het volgende:
Kortom, zelfs de scheiding was fake.
Echt he. En als Syl en Raf bij elkaar waren gebleven, waren de verschillende karakters zo' n goede aanvulling op elkaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat laatste kan zo zijn, maar hij is toch niet 10 jaar voor jan joker bij Sylvie gebleven, en ze hebben een leuke zoon samen. Het is toch niet zo dat je na elke break-up enkel denkt aan je voorgaande ex ofzo.
quote:Ex Van der Vaart: Ik zal nooit hand ophouden!
Met veel gevoel voor timing treedt de vrouw die Rafael van der Vaart gelukkig maakte voordat hij Sylvie Meis tegen het ranke lijf liep, deze week naar buiten met haar verhaal over haar relatie met de voetballer, die 10 juni zijn jawoord geeft aan Sylvie. Haar naam: Nancy Doesburg. Haar leeftijd nu: 21 jaar. En wat zegt zij: "Sylvie Meis trouwt met mijn ex; dat heeft het lot zo bepaald. En sneert ze naar opvolgster Meis: "Ik zal nooit mijn hand willen ophouden."
De bepaald sexy zijnde Nancy Doesburg is de vrouw waarmee Rafael van der Vaart jarenlang een relatie had toen hij bij Ajax nog de sterren van de hemel speelde. En Nancy was heel gelukkig met Rafael tot het moment dat Sylvie Meis in beeld verscheen bij de voetballer. Het betekende definitief het einde van de relatie tussen sexy Nancy en Rafael, want hij viel voor de looks en de bekendheid van Meis, die destijds een van de TMF-babes was.
Met het vertrek van Nancy en de komst van Meis kwam er ook een einde aan de gloriedagen van Van der Vaart bij Ajax. Van sterspeler werd hij wisselspeler. Van der Vaart was plotseling niet goed genoeg meer voor het eerste van de Amsterdammers en trok zijn conclusie. Hij vertrekt bij Ajax.
Was een jaar geleden Barcelona nog zijn meest waarschijnlijke werkgever, zijn teleurstellende spel maakt nu dat hij naar de Duitse subtopper Hamburg vertrekt. Dat moet ook een tegenslag voor Sylvie zijn geweest, want shoppen in Barcelona is een stuk leuker dan winkelen in Hamburg...
Maar ondanks die tegenslagen stappen de Ajacied en Meis volgende week vrijdag in het huwelijksbootje.
De uitnodigingen -met creditcards!- zijn inmiddels de deur uit. Van der Vaart op astroh.nl: "Ik heb in totaal 380 uitnodigingen verstuurd. Er zullen uiteindelijk denk ik zo'n 250 mensen ook echt komen."
De 380 genodigden hebben de bijzondere kaarten inmiddels in huis. Bijzonder omdat je alleen toegang krijgt tot het sterrenfeest van het duo als je die creditcard hebt. Het lijkt een knipoog naar de verhalen dat de liefde van bruid Sylvie deels gebaseerd zou zijn op het creditcardsaldo van de bruidegom.
Ontvangers van de kaart, die Sylvie Meis niet zo'n gelukkige keus vinden voor Rafael, zullen in de tekst op de uitnodiging voor de huwelijksvoltrekking hier een bevestiging in zien. Het is een tekst van William Shakespeare ' When I saw you I fell in love and you smiled because you knew...'.
Vreemd genoeg is de ex-vriendin van Rafael van der Vaart helemaal niet rouwig om het feit dat haar grote liefde van destijds nu met een ander trouwt. Sterker nog: ze vindt het allemaal best en is eigenlijk blij dat het zo gelopen is en zij niet als mevrouw Van der Vaart door het leven moet. In het weekblad Aktueel, dat sinds het blad afscheid nam van de blote meiden steeds meer een showbizzblad lijkt te worden, zegt Nancy Doesburg (21): "Sylvie Meis trouwt met mijn ex; dat heeft het lot zo bepaald.
De voormalig schoonheidsspecialiste uit de tijd van Rafael is nu namelijk een zelfbewuste vrouw die studeert voor advocate en daarnaast fotomodel is. De sexy Beverwijkse denkt namelijk niet dat ze een leven aan de zijde van Rafael had volgehouden nu zij weet wat zij zelf wil....
"Achteraf bezien, ben ik blij dat het zo gelopen is, want ik heb nu kunnen ontdekken wat ik zelf in mijn leven wil. Ik ben iemand die zeer onafhankelijk is, ik zal nooit mijn hand willen ophouden," geeft ze een sneer richting haar opvolgster. "Ik wil de dingen zelf regelen. Ik trek gewoon mijn eigen plan en dat bevalt me prima."
Nancy is overigens niet een van de 360 mensen die een exclusieve creditcard kreeg toegestuurd die toegang verleent tot de huwelijksvoltrekking...
Tegenwoordig zijn we allemaal fotomodel, hè?quote:De voormalig schoonheidsspecialiste uit de tijd van Rafael is nu namelijk een zelfbewuste vrouw die studeert voor advocate en daarnaast fotomodel is. De sexy Beverwijkse denkt namelijk niet dat ze een leven aan de zijde van Rafael had volgehouden nu zij weet wat zij zelf wil....
En ze moet het van Duitsland hebben, dus dat moet wel goed gaan allemaal.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:08 schreef MightyMightyM het volgende:
Ze is zich vast rot geschrokken van de beeldvorming om haar persoon en regisseert nu alvast een verzoeningsvakantie waarbij ze toevallig op een plek gaan knuffelen die zwart ziet van de paparazzi. En dna uitgerekend in de Bild, waarin ze zo te kakken werd gezet.
Als ik deze uitspraak als Raffie zijnde zou lezen, zou ik per direct weer willen scheiden. De schone schijn is weer begonnen.quote:"Ik ben zo gelukkig. We willen het weer met elkaar proberen", citeren Duitse media de diva. "Ik hou nog steeds zo veel van Rafael."
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ik deze uitspraak als Raffie zijnde zou lezen, zou ik per direct weer willen scheiden. De schone schijn is weer begonnen.
En doet de gate naam wel eer aanquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dat zou wat zijn, goeie PR-stunt wel
Voor deze keer danquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef Ole het volgende:
Ik moest even de TT voortijdig aanpassen hoor
quote:
En de belasting via de Cyprus-route.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
En ze moet het van Duitsland hebben, dus dat moet wel goed gaan allemaal.
Ik ook hoor, zure reacties hierquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:43 schreef Karina het volgende:
Nou ik vind het gewoon leuk dat ze weer bij elkaar zijn. Ik zal wel een romanticus zijn
Ik zou het ook heel leuk vinden voor ze en met name voor Damian maar het is wel een gevalletje van een beetje apart en goh hadden we dit niet eerder kunnen bedenken voordat we naar de Bild stapten en ons verhaal deden... Je maakt jezelf zo toch wel een klein beetje belachelijk en ongeloofwaardig in mijn ogen.quote:
een heel klein beetje maar hoor...quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zou het ook heel leuk vinden voor ze en met name voor Damian maar het is wel een gevalletje van een beetje apart en goh hadden we dit niet eerder kunnen bedenken voordat we naar de Bild stapten en ons verhaal deden... Je maakt jezelf zo toch wel een klein beetje belachelijk en ongeloofwaardig in mijn ogen.
Goeie stunt tegenover je kind dan ook....quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:59 schreef ocho het volgende:
Het is gewoon een PR stunt geweest, niets meer dan dat.
Dit jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zou het ook heel leuk vinden voor ze en met name voor Damian maar het is wel een gevalletje van een beetje apart en goh hadden we dit niet eerder kunnen bedenken voordat we naar de Bild stapten en ons verhaal deden... Je maakt jezelf zo toch wel een klein beetje belachelijk en ongeloofwaardig in mijn ogen.
Oh ja, voor hun zou dat fijn zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:43 schreef Karina het volgende:
Nou ik vind het gewoon leuk dat ze weer bij elkaar zijn. Ik zal wel een romanticus zijn
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Komt dan ongetwijfeld bij Sylvie vandaan, die had vast niet verwacht dat haar zorgvuldig opgebouwde imago binnen twee weken foetsiepleite zou zijn....
Nou ja, "ik ben zo gelukkig, ik hou zoveel van hem", dat klinkt weer als the usual mooi-weer-praat van Sylvie, inmiddels moet ik ook bijna een kotsbakje hebbenquote:
Dit dacht ik ook gelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat is een leuke route !quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En de belasting via de Cyprus-route.
....
Op de vijfde verdieping van het Eagle Star House , Theklas Lysioti 35 in Limassol op Cyprus
wordt al 11 jaar door Allard van der veen van het bedrijf ATC gewerkt aan het vergroten van het vermogen van Rafael van der Vaart. Ook Sylvie heeft er sinds januari 2012 officieel
haar domicilie gekozen bij het bedrijf ATC. Over al die miljoenen betalen zij bijna geen belasting ,dankzij de Cyprus-route die hun zakelijke partners hebben uitgestippeld.
Zo betalen buitenlandse bedrijven, zoals Rafa Sports Limited van Rafael Productions en Sylverie Limited van Sylvie Productions, die in Cyprus geleid worden, slechts maximaal 4,25 belasting over hun winst. Buitenlandse bedrijven die van buiten Cyprus geleid worden of een partnerschap aangegaan zijn met Cypriotische bedrijven, zijn zelfs helemaal vrijgesteld van belasting.
Extra voordeel dat aandeelhouders Rafael en Sylvie gaan dividendbelasting betalen omdat buitenlandse ondernemingen zijn vrijgesteld van die dividendbelasting.
En ook royalties en rente worden lager belast of geheel vrijgesteld van belasting als ze
afkomstig zijn uit een land waarmee Cyprus een belastingverdrag heeft.
En buitenlanders die buiten Cyprus werken, zoals Rafael en Sylvie, maar hun salaris via
Cypriotische banken ontvangen, zijn vrijgesteld van inkomstenbelasting.
Bron: Prive.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:43 schreef lezzer het volgende:
Ik moet ineens denken aan mensen die hun eigen begrafenis ensceneren om te kijken/horen wat er over ze gezegd wordt...
Misschien vindt Sylvie dat ook wel, het is zeker niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
Ik vind Rafael gewoon een aardige gast.
Ik ook, maar het is volgens mij ook wel een goedzak die iets over zich laat lopenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
Ik ook, alleen pikt hij in mijn ogen te veel van Sylvie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
Huur jij na elke ruzie een appartement een paar straten verder?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
Wat IK denk: ze hebben gewoon ruzie gehad, waren een tijdje kwaad maar hebben het weer goedgemaakt, komt in alle huwelijken wel een keertje voor.
Ja,quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat is een leuke route !![]()
Ja, maar om het dan wereldkundig te maken? Alhoewel, misschien enkel om 'de klap', waar mensen getuigen van waren. Zelf de dirt op tafel voordat een ander doet. En dan alles volgens plan, om het later weer goed te maken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
Wat IK denk: ze hebben gewoon ruzie gehad, waren een tijdje kwaad maar hebben het weer goedgemaakt, komt in alle huwelijken wel een keertje voor.
Zij hebben geld zat om dat te doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huur jij na elke ruzie een appartement een paar straten verder?
Alleen dan zonder gelijk een scheidingsverhaal de pers in te gooienquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij hebben geld zat om dat te doenIk niet. Ik ging in een andere kamer zitten
Ik denk eerder dat andere mensen, die het gezien hebben, het wereldkundig hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar om het dan wereldkundig te maken? Alhoewel, misschien enkel om 'de klap', waar mensen getuigen van waren. Zelf de dirt op tafel voordat een ander doet. En dan alles volgens plan, om het later weer goed te maken.
Maar je zet ook gelijk op Facebook dat jullie uit elkaar gaan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij hebben geld zat om dat te doenIk niet. Ik ging in een andere kamer zitten
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het voor hen leuk dat ze het weer gaan proberen maar het ruikt wel aan alle kanten naar een geregisseerd verhaal van de firma Tomaat en Tonijn
Ik heb geen facebook...quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je zet ook gelijk op Facebook dat jullie uit elkaar gaan?
Daar komt het wel op neerquote:
Tsja, zo'n akkefietje kan je zomaar 11 delen complottheorieën op FOK! opleveren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:26 schreef Karina het volgende:
Ik denk gewoon: oh ruzie gehad, goedgemaakt, weer bij elkaar
Inderdaad, koek en ei? Zij wil graag zelf haar eten kiezen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef alors het volgende:
Als alles weer koek en ei is (of in het geval van Syl, tomaat en tonijn) is er ook meer kans op interviews e.d. Want dit begon een behoorlijke saaie gate te worden.
Ja vind ik ook .quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het voor hen leuk dat ze het weer gaan proberen maar het ruikt wel aan alle kanten naar een geregisseerd verhaal van de firma Tomaat en Tonijn
Oh verrek, ik zie het nu pas, 11 delenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, zo'n akkefietje kan je zomaar 11 delen complottheorieën op FOK! opleveren.
O je bent me voor!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:35 schreef Ole het volgende:
Misschien is ze toch zwanger. Dat ze daarvoor naar de kliniek ging! Een liefdesbaby
Te laatquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef Starlie het volgende:
We kunnen het natuurlijk zelf ook wat smeuïger maken... Ze gaan het weer proberen samen omdat Sylvie zwanger blijkt te zijn van Raf! Die klap op de grond heeft wat slapende spermacellen van Raf wakker geschut en hoppa, Syl is zwanger!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef speknek het volgende:
Als het een geregisseerde mediastunt was, hoe kut voelt mevr. Boulahrouz zich dan?
Het enige ''nieuws'' is dat Raf 2 uur bij Sylvie is geweestquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja vind ik ook .
Woning van Rafael is voor een jaar gehuurd, nou ze hebben geld zat, Liefde overwint alles!![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)rote_winnaar___.html
Die ze rond 3 januari bezocht..quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
over welke kliniek hebben jullie het nou
Zijn je spullen net over, ga je weer terugquote:AMSTERDAM -
VIDEO Zoontje Damián is de grote winnaar van de hereniging van Sylvie en Rafael van der Vaart. Dat zegt Evert Santegoeds in deze extra Privéflits. Ook vertelt hij of het paar weer bij elkaar intrekt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |