Ze heeft een mening en wordt ervoor betaald die op te schrijven.quote:
En als toetje een ijsje MET hoorntje!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:40 schreef female81 het volgende:
[..]
...met 1 tomaat + een lepel tonijn als garnering.
Elk programma pakt het mee, ook 'wat vindt NL' heeft er weer een vraag over. Slim welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:52 schreef Poezewoes het volgende:
SYLVIE en RAFAEL, de ’reconstructie’
[ afbeelding ]
Carlo Boszhard en Irene Moors hebben op de valreep van het nieuwe seizoen TV Kantine, dat morgenavond begint, Sylvie en Rafael in hun hilarische show vol typetjes verwerkt. „Het is verschrikkelijk wat ze is overkomen”, beaamt de bedenker van het programma op RTL 4, Carlo. „Maar het sprookjeshuwelijk, de klap op oudejaarsavond en de daarop volgende scheiding zijn natuurlijk ingrediënten voor een hysterische scène. Natuurlijk denk ik soms: ai, ik hoop niet dat ze er aanstoot aan nemen. Maar het is natuurlijk wel zo dat je het kunt verwachten als je ook je huwelijk aan een zender verkoopt. We hebben Sylvie en Rafael ingelast in de eerste uitzending. Voor half februari hebben we ook nog eens een ’sprookjesaflevering’ in elkaar gezet. Daarin zullen ze ook opdraven. Ik hóóp dat ze erom kunnen lachen…”
Bron:telegraaf
Dat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:24 schreef SEMTEX het volgende:
Patty had weer eens zin wat bagger de wereld in te sturen, de beelden van haar laatste klisma zijn te lang geleden
Een met Co, zag haar deze week ook in een of ander roddelblad waar ze was gefotografeerd in het prak met lekker rommelig haar en bikerboots. Toen vond ik haar bloedmooi terwijl ik haar normaal zo...ouwelijk vindt. Zo nep. Maar idd, dat kakelende lachje.. nagels over het schoolbord.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt? Oh nee, dat vind ik dan weer niet. Als ik haar hoor praten dan staan alle irritatielevels ver in het rood en als ze zo neplacht gaat ze op mute, maar ik vind haar wel mooi. Meestal veel te veel make up op wel, maar die Jackie foto's vind ik echt heel mooi.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:45 schreef Poezewoes het volgende:
Ik herken er mijn eigen relatie wel inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enneagram onverbiddelijk over verbroken liefde Sylvie en Rafael
„De koek is écht op”![]()
.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
God ik zou een moord doen voor zulke wenkbrauwenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vind ik die foto's in Jackie zo'n beetje de meest lelijke foto's van Sylvie ooit, gek is dat. Zal wel aan de (te strakke) wenkbrauwen liggen. Alles is normaal altijd prachtig.
Dat spreekt ook zelden iemand hier tegenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
misschien is het een trut maar tis wel een mooie trut
Dat fragment bij Boulevard (dinsdag?) waar zij koffie drinkt met een vriendin 'zonder te weten van de camera's' aldus Albert, daar was ze ook minder opgetut. Ook mooiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Een met Co, zag haar deze week ook in een of ander roddelblad waar ze was gefotografeert in het prak met lekker rommelig haar en bikerboots. Toen vond ik haar bloedmooi terwijl ik haar normaal zo...ouwelijk vindt. Zo nep. Maar idd, dat kakelende lachje.. nagels over het schoolbord.
Ik vooral mijn vriendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik herken er mijn eigen relatie wel in![]()
.
Ze lijkt zo veel jonger dan andersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad ook mooi, maar bijna onherkenbaar.
[ afbeelding ]
Daar zitten uiteraard wel extensions bij, zoals bij het meerendeel van de 'bekende mensen' (ook bij een hoop 'normale' mensen hoor).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef computergirl het volgende:
is dat nou allemaal nep haar, of kan het nu al op deze lengte teruggegroeid zijn?
Neppperdepep.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef computergirl het volgende:
is dat nou allemaal nep haar, of kan het nu al op deze lengte teruggegroeid zijn?
Dat zie je denk ik vooral aan die onderste krullen: die blijven een beetje statisch in de krul, normaal haar valt gewoon losjes langs je schouders.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef computergirl het volgende:
Inderdaad is ze mooi. Maar de vraag is of jij er niet net zo mooi uit kan zien, met een personal trainer, geld om elke dag sushi te eten, een kapper, visagist, designerkleding en spraytanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
misschien is het een trut maar tis wel een mooie trut
Elke dag sushiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad is ze mooi. Maar de vraag is of jij er niet net zo mooi uit kan zien, met een personal trainer, geld om elke dag sushi te eten, een kapper, visagist, designerkleding en spraytan
Ik zou er best van opknappen, maar om echt zo mooi te worden zal toch echt het grovere breek- en hakwerk nodig zijn. Dus ja, daar wint ze makkelijk van me. Aan de andere kant heb ik niet het idee dat ik een leuker mens zou worden als ik op een lepeltje tonijn en een tomaat moet leven en een uur in de visagie moet zitten om bij de appie een pak melk te halenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad is ze mooi. Maar de vraag is of jij er niet net zo mooi uit kan zien, met een personal trainer, geld om elke dag sushi te eten, een kapper, visagist, designerkleding en spraytan
of vriendschappen te onderhouden met slijmballen als Dani Bles en Lecoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou er best van opknappen, maar om echt zo mooi te worden zal toch echt het grovere breek- en hakwerk nodig zijn. Dus ja, daar wint ze makkelijk van me. Aan de andere kant heb ik niet het idee dat ik een leuker mens zou worden als ik op een lepeltje tonijn en een tomaat moet leven en een uur in de visagie moet zitten om bij de appie een pak melk te halen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb ik niet het idee dat ik een leuker mens zou worden als ik op een lepeltje tonijn en een tomaat moet leven en een uur in de visagie moet zitten om bij de appie een pak melk te halen
ja eh... dat gaat me te verquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
of vriendschappen te onderhouden met slijmballen als Dani Bles en Leco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |