Interview in Jackietwitter:sylvievdervaart twitterde op maandag 31-12-2012 om 21:49:37#NYE2012... @rafvdvaart @SabiaBoulahrouz Hope u all have a great party... 💋❤ http://t.co/62OUSq06 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jaquote:
Ik denk dat het het gebrek aan de eeuwige eyeliner is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vind ik die foto's in Jackie zo'n beetje de meest lelijke foto's van Sylvie ooit, gek is dat. Zal wel aan de (te strakke) wenkbrauwen liggen. Alles is normaal altijd prachtig.
Haar gezicht (kaak + kin) ogen ook erg hoekig, het gezicht duwt ze teveel in de lens. Neus is ook ineens niet mooi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat het het gebrek aan de eeuwige eyeliner is.
Vroeg mij namelijk ook al af wat ik aan die foto's zag dat ik niet kon plaatsen.
Veel te leuke jongen voor d'r... met wie zou hij nu zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
Touriya en Martijn Lusink
[ afbeelding ]
Echt? Oh nee, dat vind ik dan weer niet. Als ik haar hoor praten dan staan alle irritatielevels ver in het rood en als ze zo neplacht gaat ze op mute, maar ik vind haar wel mooi. Meestal veel te veel make up op wel, maar die Jackie foto's vind ik echt heel mooi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vind ik die foto's in Jackie zo'n beetje de meest lelijke foto's van Sylvie ooit, gek is dat. Zal wel aan de (te strakke) wenkbrauwen liggen. Alles is normaal altijd prachtig.
Ik geloof dat die IK-BV met name betrekking had op Sylvie.... :-)quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef roos85 het volgende:
Trouwens zou een persoonlijke boekhouder wel erg handig zijn met hun IK-BV
Afgelopen zomer:quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Veel te leuke jongen voor d'r... met wie zou hij nu zijn?
Vind hem niet zo leuk opgedroogd eigenlijk...quote:
Zodra hij lacht wordt hij ook wat minder, niet iedereen heeft ook een goeie lach.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind hem niet zo leuk opgedroogd eigenlijk...
Een BV heeft meestal toch een financiële administratie....ik snap wel dat ze dan niet genoeg heeft aan Rafquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef roos85 het volgende:
Trouwens zou een persoonlijke boekhouder wel erg handig zijn met hun IK-BV
Vaak worden de financiën van een BV ook uitbesteed aan een extern administratiekantoor...quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een BV heeft meestal toch een financiële administratie....ik snap wel dat ze dan niet genoeg heeft aan Raf
Ik zit te kijken hoe anders dat gezicht is met een beetje meer vet. Zijn dat eigenlijk nog sieraden uit die eigen lijn van haar, bestaat dat nu nog?quote:
Lijkt me een goed moment voor haar om die sieradenlijn weer leven in te blazen, levert geld op.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te kijken hoe anders dat gezicht is met een beetje meer vet. Zijn dat eigenlijk nog sieraden uit die eigen lijn van haar, bestaat dat nu nog?
Oei, dat lachje
quote:
Wat een sukkelquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:27 schreef IbanMayo het volgende:
[..]Dat is die golddigster die ook Tom Boonen neukte toen ze 16 was
dochter van oud-wielrenner en bondscoach Leo van Vliet.
Hij heeft alleen wat met golddiggers? Da's dan wel weer sneu... wie helpt die jongen uit de brand?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:27 schreef IbanMayo het volgende:
[..]Dat is die golddigster die ook Tom Boonen neukte toen ze 16 was
dochter van oud-wielrenner en bondscoach Leo van Vliet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |