Interview in Jackietwitter:sylvievdervaart twitterde op maandag 31-12-2012 om 21:49:37#NYE2012... @rafvdvaart @SabiaBoulahrouz Hope u all have a great party... 💋❤ http://t.co/62OUSq06 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jaquote:
Ik denk dat het het gebrek aan de eeuwige eyeliner is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vind ik die foto's in Jackie zo'n beetje de meest lelijke foto's van Sylvie ooit, gek is dat. Zal wel aan de (te strakke) wenkbrauwen liggen. Alles is normaal altijd prachtig.
Haar gezicht (kaak + kin) ogen ook erg hoekig, het gezicht duwt ze teveel in de lens. Neus is ook ineens niet mooi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat het het gebrek aan de eeuwige eyeliner is.
Vroeg mij namelijk ook al af wat ik aan die foto's zag dat ik niet kon plaatsen.
Veel te leuke jongen voor d'r... met wie zou hij nu zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
Touriya en Martijn Lusink
[ afbeelding ]
Echt? Oh nee, dat vind ik dan weer niet. Als ik haar hoor praten dan staan alle irritatielevels ver in het rood en als ze zo neplacht gaat ze op mute, maar ik vind haar wel mooi. Meestal veel te veel make up op wel, maar die Jackie foto's vind ik echt heel mooi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vind ik die foto's in Jackie zo'n beetje de meest lelijke foto's van Sylvie ooit, gek is dat. Zal wel aan de (te strakke) wenkbrauwen liggen. Alles is normaal altijd prachtig.
Ik geloof dat die IK-BV met name betrekking had op Sylvie.... :-)quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef roos85 het volgende:
Trouwens zou een persoonlijke boekhouder wel erg handig zijn met hun IK-BV
Afgelopen zomer:quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Veel te leuke jongen voor d'r... met wie zou hij nu zijn?
Vind hem niet zo leuk opgedroogd eigenlijk...quote:
Zodra hij lacht wordt hij ook wat minder, niet iedereen heeft ook een goeie lach.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind hem niet zo leuk opgedroogd eigenlijk...
Een BV heeft meestal toch een financiële administratie....ik snap wel dat ze dan niet genoeg heeft aan Rafquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef roos85 het volgende:
Trouwens zou een persoonlijke boekhouder wel erg handig zijn met hun IK-BV
Vaak worden de financiën van een BV ook uitbesteed aan een extern administratiekantoor...quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een BV heeft meestal toch een financiële administratie....ik snap wel dat ze dan niet genoeg heeft aan Raf
Ik zit te kijken hoe anders dat gezicht is met een beetje meer vet. Zijn dat eigenlijk nog sieraden uit die eigen lijn van haar, bestaat dat nu nog?quote:
Lijkt me een goed moment voor haar om die sieradenlijn weer leven in te blazen, levert geld op.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te kijken hoe anders dat gezicht is met een beetje meer vet. Zijn dat eigenlijk nog sieraden uit die eigen lijn van haar, bestaat dat nu nog?
Oei, dat lachje
quote:
Wat een sukkelquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:27 schreef IbanMayo het volgende:
[..]Dat is die golddigster die ook Tom Boonen neukte toen ze 16 was
dochter van oud-wielrenner en bondscoach Leo van Vliet.
Hij heeft alleen wat met golddiggers? Da's dan wel weer sneu... wie helpt die jongen uit de brand?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:27 schreef IbanMayo het volgende:
[..]Dat is die golddigster die ook Tom Boonen neukte toen ze 16 was
dochter van oud-wielrenner en bondscoach Leo van Vliet.
wat een kutnummerquote:
Raf zijn spullies zijn verhuisd, denk ik?quote:
ja maar in 'alles' hoor ik weer gerda smit, die nog even de hele huisraad opnoemt tot en met de plintjesborstelquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Raf zijn spullies zijn verhuisd, denk ik?
En het nummer, na een halve minuut kwam ik niet meer verder, kolere
Misschien klinkt het gewoon te leuk om niet weer eens van stal te halen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar in 'alles' hoor ik weer gerda smit, die nog even de hele huisraad opnoemt tot en met de plintjesborstel
Raf zijn spullen zijn allemaal wegquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat een kutnummer
maar waarom die tt 'alles is weg'?
Volgende week een interview met Sylvie "en toen kwamen de verhuizers en die namen alles mee, de prada tassen, de louboutins, de yves saint laurentjasjes, de chanel jurkjes, ALLES is weg!"quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien klinkt het gewoon te leuk om niet weer eens van stal te halen?
En mijn ongelimiteerde CC was ook wegquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgende week een interview met Sylvie "en toen kwamen de verhuizers en die namen alles mee, de prada tassen, de louboutins, de yves saint laurentjasjes, de chanel jurkjes, ALLES is weg!"
Jammergenoeg lijkt Rafael niet zo wraakzuchtig...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
En mijn ongelimiteerde CC was ook weg
Als je maar weg blijft uit de horeca foute gatequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
En het enige dat overbleef waren van die rare ronde bakjes van metaal...ik geloof dat dat pannen heet, geen idee wat ik daarmee moet!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je maar weg blijft uit de horeca foute gate
Het siert hem!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft een klap uitgedeeld en houdt zich nu even gedeisd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
Die klap bleek toch een duw(tje)?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij heeft een klap uitgedeeld en houdt zich nu even gedeisd.
Schwalbe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die klap bleek toch een duw(tje)?
Syl ging daarna haar val techniek vast oefenen.
Mét biefstuk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:57 schreef Markeerstift het volgende:
Ik hoop dat Raf als eerste maaltijd lekker aardappeltjes in boter bakt!
Dus.quote:Patty Brard: 'Sylvie hoort met dikke ogen onder een dekbed'
Patty Brard is van mening dat Sylvie het allemaal niet slim aanpakt na de breuk met Rafael van der Vaart. In haar column in weekblad Weekend spreekt Patty schande van Sylvies daden.
De columniste gaat onder andere in op het feit dat Sylvie een dag na de bekendmaking van de scheiding een restaurant indook, samen met vriendin Sabia Boulahrouz. 'Sylvie, waar haal je de kracht vandaan om de volgende dag in vol ornaat met je bekende vriendin te gaan lunchen in een restaurant waar de gehele pers op je staat te wachten', klinkt het in het stuk.
Volgens Patty zou Sylvie met 'dikke ogen van ellende' onder dekbed moeten liggen. 'Hoezo ga je de dag daarna, wederom voor het oog van de pers, naar een kliniek? Kon die dokter niet naar jou komen?'
Ondanks alles ziet Patty Sylvie als 'een vrouw met potentie', maar 'dat de pers voor een karretje gespannen wordt dat Sylvie heet'.
En een biefstukje! En gebakken champignonsquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:57 schreef Markeerstift het volgende:
Ik hoop dat Raf als eerste maaltijd lekker aardappeltjes in boter bakt!
En een lekkere sausquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En een biefstukje! En gebakken champignons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enneagram onverbiddelijk over verbroken liefde Sylvie en Rafael
„De koek is écht op”Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |