Interview in Jackietwitter:sylvievdervaart twitterde op maandag 31-12-2012 om 21:49:37#NYE2012... @rafvdvaart @SabiaBoulahrouz Hope u all have a great party... 💋❤ http://t.co/62OUSq06 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jaquote:
Ik denk dat het het gebrek aan de eeuwige eyeliner is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vind ik die foto's in Jackie zo'n beetje de meest lelijke foto's van Sylvie ooit, gek is dat. Zal wel aan de (te strakke) wenkbrauwen liggen. Alles is normaal altijd prachtig.
Haar gezicht (kaak + kin) ogen ook erg hoekig, het gezicht duwt ze teveel in de lens. Neus is ook ineens niet mooi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat het het gebrek aan de eeuwige eyeliner is.
Vroeg mij namelijk ook al af wat ik aan die foto's zag dat ik niet kon plaatsen.
Veel te leuke jongen voor d'r... met wie zou hij nu zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
Touriya en Martijn Lusink
[ afbeelding ]
Echt? Oh nee, dat vind ik dan weer niet. Als ik haar hoor praten dan staan alle irritatielevels ver in het rood en als ze zo neplacht gaat ze op mute, maar ik vind haar wel mooi. Meestal veel te veel make up op wel, maar die Jackie foto's vind ik echt heel mooi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vind ik die foto's in Jackie zo'n beetje de meest lelijke foto's van Sylvie ooit, gek is dat. Zal wel aan de (te strakke) wenkbrauwen liggen. Alles is normaal altijd prachtig.
Ik geloof dat die IK-BV met name betrekking had op Sylvie.... :-)quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef roos85 het volgende:
Trouwens zou een persoonlijke boekhouder wel erg handig zijn met hun IK-BV
Afgelopen zomer:quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Veel te leuke jongen voor d'r... met wie zou hij nu zijn?
Vind hem niet zo leuk opgedroogd eigenlijk...quote:
Zodra hij lacht wordt hij ook wat minder, niet iedereen heeft ook een goeie lach.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind hem niet zo leuk opgedroogd eigenlijk...
Een BV heeft meestal toch een financiële administratie....ik snap wel dat ze dan niet genoeg heeft aan Rafquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef roos85 het volgende:
Trouwens zou een persoonlijke boekhouder wel erg handig zijn met hun IK-BV
Vaak worden de financiën van een BV ook uitbesteed aan een extern administratiekantoor...quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een BV heeft meestal toch een financiële administratie....ik snap wel dat ze dan niet genoeg heeft aan Raf
Ik zit te kijken hoe anders dat gezicht is met een beetje meer vet. Zijn dat eigenlijk nog sieraden uit die eigen lijn van haar, bestaat dat nu nog?quote:
Lijkt me een goed moment voor haar om die sieradenlijn weer leven in te blazen, levert geld op.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te kijken hoe anders dat gezicht is met een beetje meer vet. Zijn dat eigenlijk nog sieraden uit die eigen lijn van haar, bestaat dat nu nog?
Oei, dat lachje
quote:
Wat een sukkelquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:27 schreef IbanMayo het volgende:
[..]Dat is die golddigster die ook Tom Boonen neukte toen ze 16 was
dochter van oud-wielrenner en bondscoach Leo van Vliet.
Hij heeft alleen wat met golddiggers? Da's dan wel weer sneu... wie helpt die jongen uit de brand?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:27 schreef IbanMayo het volgende:
[..]Dat is die golddigster die ook Tom Boonen neukte toen ze 16 was
dochter van oud-wielrenner en bondscoach Leo van Vliet.
wat een kutnummerquote:
Raf zijn spullies zijn verhuisd, denk ik?quote:
ja maar in 'alles' hoor ik weer gerda smit, die nog even de hele huisraad opnoemt tot en met de plintjesborstelquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Raf zijn spullies zijn verhuisd, denk ik?
En het nummer, na een halve minuut kwam ik niet meer verder, kolere
Misschien klinkt het gewoon te leuk om niet weer eens van stal te halen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar in 'alles' hoor ik weer gerda smit, die nog even de hele huisraad opnoemt tot en met de plintjesborstel
Raf zijn spullen zijn allemaal wegquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat een kutnummer
maar waarom die tt 'alles is weg'?
Volgende week een interview met Sylvie "en toen kwamen de verhuizers en die namen alles mee, de prada tassen, de louboutins, de yves saint laurentjasjes, de chanel jurkjes, ALLES is weg!"quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien klinkt het gewoon te leuk om niet weer eens van stal te halen?
En mijn ongelimiteerde CC was ook wegquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgende week een interview met Sylvie "en toen kwamen de verhuizers en die namen alles mee, de prada tassen, de louboutins, de yves saint laurentjasjes, de chanel jurkjes, ALLES is weg!"
Jammergenoeg lijkt Rafael niet zo wraakzuchtig...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
En mijn ongelimiteerde CC was ook weg
Als je maar weg blijft uit de horeca foute gatequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
En het enige dat overbleef waren van die rare ronde bakjes van metaal...ik geloof dat dat pannen heet, geen idee wat ik daarmee moet!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je maar weg blijft uit de horeca foute gate
Het siert hem!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft een klap uitgedeeld en houdt zich nu even gedeisd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
Die klap bleek toch een duw(tje)?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij heeft een klap uitgedeeld en houdt zich nu even gedeisd.
Schwalbe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die klap bleek toch een duw(tje)?
Syl ging daarna haar val techniek vast oefenen.
Mét biefstuk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:57 schreef Markeerstift het volgende:
Ik hoop dat Raf als eerste maaltijd lekker aardappeltjes in boter bakt!
Dus.quote:Patty Brard: 'Sylvie hoort met dikke ogen onder een dekbed'
Patty Brard is van mening dat Sylvie het allemaal niet slim aanpakt na de breuk met Rafael van der Vaart. In haar column in weekblad Weekend spreekt Patty schande van Sylvies daden.
De columniste gaat onder andere in op het feit dat Sylvie een dag na de bekendmaking van de scheiding een restaurant indook, samen met vriendin Sabia Boulahrouz. 'Sylvie, waar haal je de kracht vandaan om de volgende dag in vol ornaat met je bekende vriendin te gaan lunchen in een restaurant waar de gehele pers op je staat te wachten', klinkt het in het stuk.
Volgens Patty zou Sylvie met 'dikke ogen van ellende' onder dekbed moeten liggen. 'Hoezo ga je de dag daarna, wederom voor het oog van de pers, naar een kliniek? Kon die dokter niet naar jou komen?'
Ondanks alles ziet Patty Sylvie als 'een vrouw met potentie', maar 'dat de pers voor een karretje gespannen wordt dat Sylvie heet'.
En een biefstukje! En gebakken champignonsquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:57 schreef Markeerstift het volgende:
Ik hoop dat Raf als eerste maaltijd lekker aardappeltjes in boter bakt!
En een lekkere sausquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En een biefstukje! En gebakken champignons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enneagram onverbiddelijk over verbroken liefde Sylvie en Rafael
„De koek is écht op”Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ze heeft een mening en wordt ervoor betaald die op te schrijven.quote:
En als toetje een ijsje MET hoorntje!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:40 schreef female81 het volgende:
[..]
...met 1 tomaat + een lepel tonijn als garnering.
Elk programma pakt het mee, ook 'wat vindt NL' heeft er weer een vraag over. Slim welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:52 schreef Poezewoes het volgende:
SYLVIE en RAFAEL, de ’reconstructie’
[ afbeelding ]
Carlo Boszhard en Irene Moors hebben op de valreep van het nieuwe seizoen TV Kantine, dat morgenavond begint, Sylvie en Rafael in hun hilarische show vol typetjes verwerkt. „Het is verschrikkelijk wat ze is overkomen”, beaamt de bedenker van het programma op RTL 4, Carlo. „Maar het sprookjeshuwelijk, de klap op oudejaarsavond en de daarop volgende scheiding zijn natuurlijk ingrediënten voor een hysterische scène. Natuurlijk denk ik soms: ai, ik hoop niet dat ze er aanstoot aan nemen. Maar het is natuurlijk wel zo dat je het kunt verwachten als je ook je huwelijk aan een zender verkoopt. We hebben Sylvie en Rafael ingelast in de eerste uitzending. Voor half februari hebben we ook nog eens een ’sprookjesaflevering’ in elkaar gezet. Daarin zullen ze ook opdraven. Ik hóóp dat ze erom kunnen lachen…”
Bron:telegraaf
Dat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:24 schreef SEMTEX het volgende:
Patty had weer eens zin wat bagger de wereld in te sturen, de beelden van haar laatste klisma zijn te lang geleden
Een met Co, zag haar deze week ook in een of ander roddelblad waar ze was gefotografeerd in het prak met lekker rommelig haar en bikerboots. Toen vond ik haar bloedmooi terwijl ik haar normaal zo...ouwelijk vindt. Zo nep. Maar idd, dat kakelende lachje.. nagels over het schoolbord.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt? Oh nee, dat vind ik dan weer niet. Als ik haar hoor praten dan staan alle irritatielevels ver in het rood en als ze zo neplacht gaat ze op mute, maar ik vind haar wel mooi. Meestal veel te veel make up op wel, maar die Jackie foto's vind ik echt heel mooi.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:45 schreef Poezewoes het volgende:
Ik herken er mijn eigen relatie wel inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enneagram onverbiddelijk over verbroken liefde Sylvie en Rafael
„De koek is écht op”![]()
.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
God ik zou een moord doen voor zulke wenkbrauwenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Dat spreekt ook zelden iemand hier tegenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
misschien is het een trut maar tis wel een mooie trut
Dat fragment bij Boulevard (dinsdag?) waar zij koffie drinkt met een vriendin 'zonder te weten van de camera's' aldus Albert, daar was ze ook minder opgetut. Ook mooiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Een met Co, zag haar deze week ook in een of ander roddelblad waar ze was gefotografeert in het prak met lekker rommelig haar en bikerboots. Toen vond ik haar bloedmooi terwijl ik haar normaal zo...ouwelijk vindt. Zo nep. Maar idd, dat kakelende lachje.. nagels over het schoolbord.
Ik vooral mijn vriendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik herken er mijn eigen relatie wel in![]()
.
Ze lijkt zo veel jonger dan andersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad ook mooi, maar bijna onherkenbaar.
[ afbeelding ]
Daar zitten uiteraard wel extensions bij, zoals bij het meerendeel van de 'bekende mensen' (ook bij een hoop 'normale' mensen hoor).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef computergirl het volgende:
is dat nou allemaal nep haar, of kan het nu al op deze lengte teruggegroeid zijn?
Neppperdepep.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef computergirl het volgende:
is dat nou allemaal nep haar, of kan het nu al op deze lengte teruggegroeid zijn?
Dat zie je denk ik vooral aan die onderste krullen: die blijven een beetje statisch in de krul, normaal haar valt gewoon losjes langs je schouders.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:59 schreef computergirl het volgende:
Inderdaad is ze mooi. Maar de vraag is of jij er niet net zo mooi uit kan zien, met een personal trainer, geld om elke dag sushi te eten, een kapper, visagist, designerkleding en spraytanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
misschien is het een trut maar tis wel een mooie trut
Elke dag sushiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad is ze mooi. Maar de vraag is of jij er niet net zo mooi uit kan zien, met een personal trainer, geld om elke dag sushi te eten, een kapper, visagist, designerkleding en spraytan
Ik zou er best van opknappen, maar om echt zo mooi te worden zal toch echt het grovere breek- en hakwerk nodig zijn. Dus ja, daar wint ze makkelijk van me. Aan de andere kant heb ik niet het idee dat ik een leuker mens zou worden als ik op een lepeltje tonijn en een tomaat moet leven en een uur in de visagie moet zitten om bij de appie een pak melk te halenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad is ze mooi. Maar de vraag is of jij er niet net zo mooi uit kan zien, met een personal trainer, geld om elke dag sushi te eten, een kapper, visagist, designerkleding en spraytan
of vriendschappen te onderhouden met slijmballen als Dani Bles en Lecoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou er best van opknappen, maar om echt zo mooi te worden zal toch echt het grovere breek- en hakwerk nodig zijn. Dus ja, daar wint ze makkelijk van me. Aan de andere kant heb ik niet het idee dat ik een leuker mens zou worden als ik op een lepeltje tonijn en een tomaat moet leven en een uur in de visagie moet zitten om bij de appie een pak melk te halen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb ik niet het idee dat ik een leuker mens zou worden als ik op een lepeltje tonijn en een tomaat moet leven en een uur in de visagie moet zitten om bij de appie een pak melk te halen
ja eh... dat gaat me te verquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
of vriendschappen te onderhouden met slijmballen als Dani Bles en Leco
Elke dag sushi maakt wel een hoop goed natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
of vriendschappen te onderhouden met slijmballen als Dani Bles en Leco
Binnen een week zou ik weer verlangen naar een boterham met kaas of een lekkere door mijn mama klaargemaakte stamppot!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Elke dag sushi maakt wel een hoop goed natuurlijk
Mijn moeder kan niet koken en ik ben echt wel heel erg dol op sushiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Binnen een week zou ik weer verlangen naar een boterham met kaas of een lekkere door mijn mama klaargemaakte stamppot!
carbs ..... kan toch niet als wannabe Syliviequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Binnen een week zou ik weer verlangen naar een boterham met kaas of een lekkere door mijn mama klaargemaakte stamppot!
Wauw, dat is niet mis..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Het stulpje van Rafael: http://www.bekendeburen.nl/?p=5063
Nee eigenlijk niet, maar het is zooooo lekker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
carbs ..... kan toch niet als wannabe Sylivie
Leuk optrekje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leuk optrekje.
Overigens vond ik rechts op die site deze link: http://www.zijonline.nl/2(...)hem-de-stoppen-door/
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:43 schreef Poezewoes het volgende:
Lees het net bij zijonline.Hoorde gister bij ShownieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat Raf nog rond 23.30 uur op oudjaarsavond in de kroeg gesignaleerd is...
Ja, dat had ik ook.... de vriendin van mijn zoon heeft een voorraad Grazia's in mijn huis liggen, dus die heb ik vd week eens even doorgenomen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:01 schreef Starlie het volgende:
Heb van een vriendinnetje een mega stapel Grazia's gekregen, ik lees Sylvies column's nu toch wel op een andere manier, ik las ze altijd al van: Ja ja... maar natuurlijk maar nu denk ik echt:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze schreef trouwens wel dat Raf en zijn broer + een vriend van zijn broer meegingen naar Dubai. Raf zn broer + die vriend konden dan mooi op Damián passen als zij en Raf romantisch gingen dineren... En als zij daarmee klaar waren konden Raf zn broer + die vriend gaan stappen.
Eerst werd Sylvie in de woonkamer in elkaar geslagen door Raf terwijl er 100 gasten bijstonden, toen werd het een klap in de slaapkamer die later afgezwakt is naar een duw waarbij Sylvie viel. Straks zat Raf idd ergens anders in een kroeg en is Sylvie gewoon gevallen in de slaapkamer omdat ze teveel champagne ophadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
[..]
Hoorde gister bij Shownieuwsdat Raf nog rond 23.30 uur op oudjaarsavond in de kroeg gesignaleerd is...
Dat had Sarina niet voorzien....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef Starlie het volgende:
Was het al bekend dat Sylvie met haar Medium Sarina heeft gebroken? Zo nee, bij deze!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:43 schreef Poezewoes het volgende:
Lees het net bij zijonline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou geloof ik van de hele tekst weinig, maar van deze zin nog minderquote:want het paar heeft al sinds het begin van hun huwelijk eigen slaapvertrekken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Schijnt dus echt zo te zijn!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Nou geloof ik van de hele tekst weinig, maar van deze zin nog minder
Sylvie heeft in een interview weleens gezegd dat ze echt apart slapen. Raf heeft dat nodig, vertelde ze. Ze had er vreselijk aan moeten wennen, maar nu was het 'gewoon'.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Nou geloof ik van de hele tekst weinig, maar van deze zin nog minder
Waar heb je dit nieuwtje vandaan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef Starlie het volgende:
Was het al bekend dat Sylvie met haar Medium Sarina heeft gebroken? Zo nee, bij deze!
Hoorde het gister al bij Shownieuwsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef Smallish het volgende:
[..]
Waar heb je dit nieuwtje vandaan?
Waarschijnlijk is het gewoon een duwtje geweest maar in combinatie met een paar TE hoge pumps, een flinke slok op en 44 kilo lig je zo om natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Kan me nog steeds niet voorstellen dat als zij in de slaapkamer op de grond valt dat dat dan zo'n klap geeft dat mensen dat horen en aan komen snellen. Zeker niet met muziek aan. Klopt niks van dat verhaal.
Oh om die reden, wat grappigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:45 schreef Smallish het volgende:
[..]
Sylvie heeft in een interview weleens gezegd dat ze echt apart slapen. Raf heeft dat nodig, vertelde ze. Ze had er vreselijk aan moeten wennen, maar nu was het 'gewoon'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |