Oh ja, voor hun zou dat fijn zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:43 schreef Karina het volgende:
Nou ik vind het gewoon leuk dat ze weer bij elkaar zijn. Ik zal wel een romanticus zijn
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Komt dan ongetwijfeld bij Sylvie vandaan, die had vast niet verwacht dat haar zorgvuldig opgebouwde imago binnen twee weken foetsiepleite zou zijn....
Nou ja, "ik ben zo gelukkig, ik hou zoveel van hem", dat klinkt weer als the usual mooi-weer-praat van Sylvie, inmiddels moet ik ook bijna een kotsbakje hebbenquote:
Dit dacht ik ook gelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Komt dan ongetwijfeld bij Sylvie vandaan, die had vast niet verwacht dat haar zorgvuldig opgebouwde imago binnen twee weken foetsiepleite zou zijn....
Dat is een leuke route !quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En de belasting via de Cyprus-route.
....
Op de vijfde verdieping van het Eagle Star House , Theklas Lysioti 35 in Limassol op Cyprus
wordt al 11 jaar door Allard van der veen van het bedrijf ATC gewerkt aan het vergroten van het vermogen van Rafael van der Vaart. Ook Sylvie heeft er sinds januari 2012 officieel
haar domicilie gekozen bij het bedrijf ATC. Over al die miljoenen betalen zij bijna geen belasting ,dankzij de Cyprus-route die hun zakelijke partners hebben uitgestippeld.
Zo betalen buitenlandse bedrijven, zoals Rafa Sports Limited van Rafael Productions en Sylverie Limited van Sylvie Productions, die in Cyprus geleid worden, slechts maximaal 4,25 belasting over hun winst. Buitenlandse bedrijven die van buiten Cyprus geleid worden of een partnerschap aangegaan zijn met Cypriotische bedrijven, zijn zelfs helemaal vrijgesteld van belasting.
Extra voordeel dat aandeelhouders Rafael en Sylvie gaan dividendbelasting betalen omdat buitenlandse ondernemingen zijn vrijgesteld van die dividendbelasting.
En ook royalties en rente worden lager belast of geheel vrijgesteld van belasting als ze
afkomstig zijn uit een land waarmee Cyprus een belastingverdrag heeft.
En buitenlanders die buiten Cyprus werken, zoals Rafael en Sylvie, maar hun salaris via
Cypriotische banken ontvangen, zijn vrijgesteld van inkomstenbelasting.
Bron: Prive.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:43 schreef lezzer het volgende:
Ik moet ineens denken aan mensen die hun eigen begrafenis ensceneren om te kijken/horen wat er over ze gezegd wordt...
Misschien vindt Sylvie dat ook wel, het is zeker niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
Ik vind Rafael gewoon een aardige gast.
Ik ook, maar het is volgens mij ook wel een goedzak die iets over zich laat lopenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
Ik ook, alleen pikt hij in mijn ogen te veel van Sylvie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
Huur jij na elke ruzie een appartement een paar straten verder?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
Wat IK denk: ze hebben gewoon ruzie gehad, waren een tijdje kwaad maar hebben het weer goedgemaakt, komt in alle huwelijken wel een keertje voor.
Ja,quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat is een leuke route !![]()
Ja, maar om het dan wereldkundig te maken? Alhoewel, misschien enkel om 'de klap', waar mensen getuigen van waren. Zelf de dirt op tafel voordat een ander doet. En dan alles volgens plan, om het later weer goed te maken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
Wat IK denk: ze hebben gewoon ruzie gehad, waren een tijdje kwaad maar hebben het weer goedgemaakt, komt in alle huwelijken wel een keertje voor.
Zij hebben geld zat om dat te doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huur jij na elke ruzie een appartement een paar straten verder?
Alleen dan zonder gelijk een scheidingsverhaal de pers in te gooienquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij hebben geld zat om dat te doenIk niet. Ik ging in een andere kamer zitten
Ik denk eerder dat andere mensen, die het gezien hebben, het wereldkundig hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar om het dan wereldkundig te maken? Alhoewel, misschien enkel om 'de klap', waar mensen getuigen van waren. Zelf de dirt op tafel voordat een ander doet. En dan alles volgens plan, om het later weer goed te maken.
Maar je zet ook gelijk op Facebook dat jullie uit elkaar gaan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij hebben geld zat om dat te doenIk niet. Ik ging in een andere kamer zitten
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het voor hen leuk dat ze het weer gaan proberen maar het ruikt wel aan alle kanten naar een geregisseerd verhaal van de firma Tomaat en Tonijn
Ik heb geen facebook...quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je zet ook gelijk op Facebook dat jullie uit elkaar gaan?
Daar komt het wel op neerquote:
Tsja, zo'n akkefietje kan je zomaar 11 delen complottheorieën op FOK! opleveren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:26 schreef Karina het volgende:
Ik denk gewoon: oh ruzie gehad, goedgemaakt, weer bij elkaar
Inderdaad, koek en ei? Zij wil graag zelf haar eten kiezen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef alors het volgende:
Als alles weer koek en ei is (of in het geval van Syl, tomaat en tonijn) is er ook meer kans op interviews e.d. Want dit begon een behoorlijke saaie gate te worden.
Ja vind ik ook .quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het voor hen leuk dat ze het weer gaan proberen maar het ruikt wel aan alle kanten naar een geregisseerd verhaal van de firma Tomaat en Tonijn
Oh verrek, ik zie het nu pas, 11 delenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, zo'n akkefietje kan je zomaar 11 delen complottheorieën op FOK! opleveren.
O je bent me voor!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:35 schreef Ole het volgende:
Misschien is ze toch zwanger. Dat ze daarvoor naar de kliniek ging! Een liefdesbaby
Te laatquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef Starlie het volgende:
We kunnen het natuurlijk zelf ook wat smeuïger maken... Ze gaan het weer proberen samen omdat Sylvie zwanger blijkt te zijn van Raf! Die klap op de grond heeft wat slapende spermacellen van Raf wakker geschut en hoppa, Syl is zwanger!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef speknek het volgende:
Als het een geregisseerde mediastunt was, hoe kut voelt mevr. Boulahrouz zich dan?
Het enige ''nieuws'' is dat Raf 2 uur bij Sylvie is geweestquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja vind ik ook .
Woning van Rafael is voor een jaar gehuurd, nou ze hebben geld zat, Liefde overwint alles!![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)rote_winnaar___.html
Die ze rond 3 januari bezocht..quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
over welke kliniek hebben jullie het nou
Zijn je spullen net over, ga je weer terugquote:AMSTERDAM -
VIDEO Zoontje Damián is de grote winnaar van de hereniging van Sylvie en Rafael van der Vaart. Dat zegt Evert Santegoeds in deze extra Privéflits. Ook vertelt hij of het paar weer bij elkaar intrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |