carbs ..... kan toch niet als wannabe Syliviequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Binnen een week zou ik weer verlangen naar een boterham met kaas of een lekkere door mijn mama klaargemaakte stamppot!
Wauw, dat is niet mis..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Het stulpje van Rafael: http://www.bekendeburen.nl/?p=5063
Nee eigenlijk niet, maar het is zooooo lekker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
carbs ..... kan toch niet als wannabe Sylivie
Leuk optrekje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leuk optrekje.
Overigens vond ik rechts op die site deze link: http://www.zijonline.nl/2(...)hem-de-stoppen-door/
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:43 schreef Poezewoes het volgende:
Lees het net bij zijonline.Hoorde gister bij ShownieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat Raf nog rond 23.30 uur op oudjaarsavond in de kroeg gesignaleerd is...
Ja, dat had ik ook.... de vriendin van mijn zoon heeft een voorraad Grazia's in mijn huis liggen, dus die heb ik vd week eens even doorgenomen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:01 schreef Starlie het volgende:
Heb van een vriendinnetje een mega stapel Grazia's gekregen, ik lees Sylvies column's nu toch wel op een andere manier, ik las ze altijd al van: Ja ja... maar natuurlijk maar nu denk ik echt:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze schreef trouwens wel dat Raf en zijn broer + een vriend van zijn broer meegingen naar Dubai. Raf zn broer + die vriend konden dan mooi op Damián passen als zij en Raf romantisch gingen dineren... En als zij daarmee klaar waren konden Raf zn broer + die vriend gaan stappen.
Eerst werd Sylvie in de woonkamer in elkaar geslagen door Raf terwijl er 100 gasten bijstonden, toen werd het een klap in de slaapkamer die later afgezwakt is naar een duw waarbij Sylvie viel. Straks zat Raf idd ergens anders in een kroeg en is Sylvie gewoon gevallen in de slaapkamer omdat ze teveel champagne ophadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
[..]
Hoorde gister bij Shownieuwsdat Raf nog rond 23.30 uur op oudjaarsavond in de kroeg gesignaleerd is...
Dat had Sarina niet voorzien....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef Starlie het volgende:
Was het al bekend dat Sylvie met haar Medium Sarina heeft gebroken? Zo nee, bij deze!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:43 schreef Poezewoes het volgende:
Lees het net bij zijonline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou geloof ik van de hele tekst weinig, maar van deze zin nog minderquote:want het paar heeft al sinds het begin van hun huwelijk eigen slaapvertrekken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Schijnt dus echt zo te zijn!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Nou geloof ik van de hele tekst weinig, maar van deze zin nog minder
Sylvie heeft in een interview weleens gezegd dat ze echt apart slapen. Raf heeft dat nodig, vertelde ze. Ze had er vreselijk aan moeten wennen, maar nu was het 'gewoon'.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Nou geloof ik van de hele tekst weinig, maar van deze zin nog minder
Waar heb je dit nieuwtje vandaan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef Starlie het volgende:
Was het al bekend dat Sylvie met haar Medium Sarina heeft gebroken? Zo nee, bij deze!
Hoorde het gister al bij Shownieuwsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef Smallish het volgende:
[..]
Waar heb je dit nieuwtje vandaan?
Waarschijnlijk is het gewoon een duwtje geweest maar in combinatie met een paar TE hoge pumps, een flinke slok op en 44 kilo lig je zo om natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Kan me nog steeds niet voorstellen dat als zij in de slaapkamer op de grond valt dat dat dan zo'n klap geeft dat mensen dat horen en aan komen snellen. Zeker niet met muziek aan. Klopt niks van dat verhaal.
Oh om die reden, wat grappigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:45 schreef Smallish het volgende:
[..]
Sylvie heeft in een interview weleens gezegd dat ze echt apart slapen. Raf heeft dat nodig, vertelde ze. Ze had er vreselijk aan moeten wennen, maar nu was het 'gewoon'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |