Ze beloofde haar een gouden toekomst en alles wat ze kreeg was een mislukte ik-BV?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hoorde het gister al bij Shownieuwsen las het net op Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/p(...)kt_met_medium__.html
Moet ze haar medium juist aan de kant zetten... dan loop je toch een groter risico dat ze loslippig wordt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien uit voorzorg, dat Sylvie bang is dat haar 'medium' ineens alles aan de media verkoopt of iets loslippig wordt?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Moet ze haar medium juist aan de kant zetten... dan loop je toch een groter risico dat ze loslippig wordt?
Had ze zoveel juwelen om soms, want Sylvie is een licht poppetje, dat kan toch niet zoveel herrie maken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Kan me nog steeds niet voorstellen dat als zij in de slaapkamer op de grond valt dat dat dan zo'n klap geeft dat mensen dat horen en aan komen snellen. Zeker niet met muziek aan. Klopt niks van dat verhaal.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Had ze zoveel juwelen om soms, want Sylvie is een licht poppetje, dat kan toch niet zoveel herrie maken?
Zeg ook maar wat!
he doe niet zo ordi.....een heel duur bordquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Of misschien was het die houten plank voor haar kop.
Klinkt als een mediadingetje idd, of het nu echt is of niet. Alles voor Syl's imago.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk eerder dat ze dat medium helemaal niet zo aan de kant heeft gezet, maar dat ze dit nu naar buiten brengen omdat het negatieve reacties opriep.
Had ze nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Had ze zoveel juwelen om soms, want Sylvie is een licht poppetje, dat kan toch niet zoveel herrie maken?
Zeg ook maar wat!
quote:
Sylvie van der Vaart: 'Het gaat goed met mij'
van onze redactie
AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart heeft zich uitgesproken na de bekendmaking van haar scheiding van Rafaël.
Op de vraag hoe het met haar gaat, antwoord zij in het Duitse tijdschrift Gala: "Het gaat goed met mij!" Even daarna geeft ze toe: "Het is een zware tijd voor mij."
De presentatrice siert de cover van het tijdschrift. Rafaël en Sylvie maakten begin dit jaar bekend te gaan scheiden, waar een klap in de nieuwjaarsnacht aan vooraf ging. Ze heeft ook gebroken met medium Sarina, werd vandaag bekend.
Heeft ze een interview gegeven aan dat duitse blad?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor wie het ook maar een bal kan schelen.... de Telegraaf meldt:
[..]
Wel joh!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Had ze niet
[ afbeelding ]
Gelukkig deelden ze veel foto's.![]()
Je weet niet wat er achter Raf zn nek afspeelde aan sierraden...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Had ze niet
[ afbeelding ]
Gelukkig deelden ze veel foto's.![]()
Sabia? So much for bff'squote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:37 schreef JaneDoe het volgende:
sabia gesignaleerd bij het nieuwe huis van raf, net als zn moeder en broer
Misschien zijn Raf en Sylvie dan ook echt nog helemaal dikke vriendjesquote:
Zou wel het beeld van Sabia als Sylvie's boodschappenbitch bevestigen, maar je zou denken dat ze daar wel een koerier voor belt...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
misschien was ze wel gestuurd door syl om nog iets af te handelen/af te geven?
Sylviequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef Starlie het volgende:
Zag net ook een shot dat Sabia de autodeur opent voor Sylvie... Dat vond ik toch iets TE!
Maar Sabia en Raf zijn toch ook goede vrienden? Misschien bemiddeld ze wel een beetje tussen beide!
Echt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef Starlie het volgende:
Zag net ook een shot dat Sabia de autodeur opent voor Sylvie... Dat vond ik toch iets TE!
Nou, die draait op BN-ers en zal zich wel gedeisd houden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:56 schreef Starlie het volgende:
Moet ze haar medium juist aan de kant zetten... dan loop je toch een groter risico dat ze loslippig wordt?
Wanneer was die bruiloft Viev?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:47 schreef Vivi het volgende:
Ik hoorde uit verschillende bronnen dat Raf op de bruiloft van Danie Bles met Nikki heeft lopen vozen. Saillant detail: Estelle heeft dit naar de pers gelekt om de aandacht van zichzelf af te leiden.
Genoeg mannen die haar gewoon zouden doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef alors het volgende:
Bruiloft was juni 2011.
Maar ik kan het me niet voorstellen, nee gewoon niet. Ik vind Nikkie vies.
Die bronnen hebben een interessant leven, merk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:47 schreef Vivi het volgende:
Ik hoorde uit verschillende bronnen dat Raf op de bruiloft van Danie Bles met Nikki heeft lopen vozen. Saillant detail: Estelle heeft dit naar de pers gelekt om de aandacht van zichzelf af te leiden.
Een vrouw met een mannelijke kaaklijn?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef Vivi het volgende:
Tja, je gaat altijd op zoek naar wat je mist als je buiten de pot pist he.
Na acht glazen lijkt elke vrouw op Pamela Anderson.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef alors het volgende:
Bruiloft was juni 2011.
Maar ik kan het me niet voorstellen, nee gewoon niet. Ik vind Nikkie vies.
Vreemd, die is ook lelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Na acht glazen lijkt elke vrouw op Pamela Anderson.
Mooie meid hoor. Kunnen veel fokkertjes van dromen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
Een vrouw met een mannelijke kaaklijn?
Dus dat bericht in de golftasgate ging over de bruiloft van Bles?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:47 schreef Vivi het volgende:
nou heb je wel ff een foto uitgepikt die van een goeie kant is genomen dat het nog redelijk uit ziet...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:10 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Mooie meid hoor. Kunnen veel fokkertjes van dromen.
[ afbeelding ]
Ik vond het begin wel erg vermakelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het verloop van deze scheiding haast nog slaapverwekkender dan die van TomKat.
Is een zouteloze scheiding het nieuwe zwart ofzo?
Het zou me niet eens verbazen dat die mensen (met name Sylvie) het hele verloop hiervan zorgvuldig hebben gepland, vóór de klap al, zodat er zo weinig mogelijk 'dirt' naar buiten komt.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het verloop van deze scheiding haast nog slaapverwekkender dan die van TomKat.
Is een zouteloze scheiding het nieuwe zwart ofzo?
Dan heeft zij treurig hard gefaald, ondanks het openbaar maken van de klap. Zij is een dom kipje, omgeven door een team van mensen die aan haar Ik-BV verdienen. Hij is de arme held, die het jaren met haar heeft uitgehouden, waarvoor respect. Zoietsquote:Op zondag 13 januari 2013 15:48 schreef female81 het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen dat die mensen (met name Sylvie) het hele verloop hiervan zorgvuldig hebben gepland, vóór de klap al, zodat er zo weinig mogelijk 'dirt' naar buiten komt.
In verband met imagoschade en zo.
En wat vertelde hij?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
Van der Gijp bij Carlo en Irene, even kort over Sylvie en Raf.
Carlo vroeg of hij er nog een mening over had. Daar kwam uit dat voetballers het al druk genoeg hebben; de pers, voetballen, het reizen, dan willen ze thuis gewoon rust. Dat was Sylvie niet helemaal.quote:
Ja, ben benieuwd hoe jij (en sowieso jullie) eruitziet. Ik vind haar wel mooi, vreemde kaak ofzo, klopt, maar wel mooi.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou heb je wel ff een foto uitgepikt die van een goeie kant is genomen dat het nog redelijk uit ziet...
terwijl het toch echt dit is zoals we haar kennen
[ afbeelding ]
Ze is knapper dan ik, ik zeg het maar alvast.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoe jij (en sowieso jullie) eruitziet. Ik vind haar wel mooi, vreemde kaak ofzo, klopt, maar wel mooi.
[ afbeelding ]
Tevens goede kant? Je ziet haar gewoon recht van voren hoor![]()
Er staat wel bij 'de waarheid over haar scheiding blabla'quote:Op maandag 14 januari 2013 12:07 schreef Mariposas het volgende:
In de Duitse Grazia staat een interview(?) met Sylvie, ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Zal me niets verbazen als het interview al in november is afgenomen.
Weer zo van onder geschoten, moeten ze niet doenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:07 schreef Mariposas het volgende:
In de Duitse Grazia staat een interview(?) met Sylvie, ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Zal me niets verbazen als het interview al in november is afgenomen.
Ze wil natuurlijk overkomen als Sterke Vrouw in Scheiding die een nieuwe, krachtige look heeft en "beter dan ooit terugkomt".quote:Op maandag 14 januari 2013 12:40 schreef alors het volgende:
Die make up doet niet veel voor haar. En haar haar zit gewoon onder dat oranje ding achter. Handig trucje, doe ik ook wel eens om te kijken hoe me dat staat, maar ik ga er niet de straat mee over
En wat is dan de functie van dat corrigerende onderbroekje?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:46 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze wil natuurlijk overkomen als Sterke Vrouw in Scheding die een nieuwe, krachtige look heeft en "beter dan ooit terugkomt".
Dat kan beterquote:Op maandag 14 januari 2013 12:47 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het juist helemaal geen krachtige look, maar een blik alsof ze zielig probeert te kijken terwijl ze zich helemaal niet zielig voelt.
ja van veraf genomen,.maar goed smaken verschillen...ze lijkt me qua persoonlijkheid wel aardig maar haar kapsel zit altijd alsof ze smorgens nooit een borstel door haar haar haren haalt...misschien is het daardoor dat ze wat ''viezig'' oogt zoals hier iemand schreef...maar dat vind ik juist weer van Sophie hilbrandquote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoe jij (en sowieso jullie) eruitziet. Ik vind haar wel mooi, vreemde kaak ofzo, klopt, maar wel mooi.
[ afbeelding ]
Tevens goede kant? Je ziet haar gewoon recht van voren hoor![]()
Ook dat. En met een pijpmondje komt alleen Doutzen wegquote:
And there was much rejoicing.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:13 schreef Aventura het volgende:
' Rafael slaat zijn eega tegen de grond'. Hoe is het nou echt gegaan?
Oh god, ik zie nu pas dat Sylvie het is, daarom heb ik niet de afbeelding zelf geplaatst. Dacht dat het een een of andere duitse was die ik niet kende.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, ik had haar niet herkend op die foto? Waar is heur nephaar? En dat corrigerende onderbroekje
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh god, ik zie nu pas dat Sylvie het is, daarom heb ik niet de afbeelding zelf geplaatst. Dacht dat het een een of andere duitse was die ik niet kende.
En MMM bedankt weer voor de scans!
Neuh, maar toch heb ik de indruk dat zij (Nancy dus) wel het type vrouw is wat Rafaël nodig heeft. Leuk, maar niet teveel poespas. Als je het mij vraagt heeft hij zich door de looks en glamour van Sylvie laten meeslepen, en dat kan ver gaan. Sylvie is in mijn beleving veel te veel jetset voor hem.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft 'ie met Nancy tenslotte ook niet gedaan
Ik ging eens zoeken op wat die Nancy nu doet. Volgens mij gaan we er onterecht van uit dat dat een soort blonde muts is a la Sylvie die alleen haar nagels lakt en graag shopt. Ze heeft een rechtenstudie afgerond en volgens mij gaat het prima met haar: http://www.facebook.com/nancy.doesburgquote:Op maandag 14 januari 2013 17:38 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Neuh, maar toch heb ik de indruk dat zij (Nancy dus) wel het type vrouw is wat Rafaël nodig heeft. Leuk, maar niet teveel poespas. Als je het mij vraagt heeft hij zich door de looks en glamour van Sylvie laten meeslepen, en dat kan ver gaan. Sylvie is in mijn beleving veel te veel jetset voor hem.
Nee hoor, we (of mijn interpretatie dan) is dat Nancy niet iemand is die de publiciteit zelf opzoekt en het bewandelen van rode lopers ziet als een carrière op zich. En volgens mij is zij in elk geval nu de lachende 3e, want het ziet er naar uit dat zij het allemaal prima voor elkaar heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ging eens zoeken op wat die Nancy nu doet. Volgens mij gaan we er onterecht van uit dat dat een soort blonde muts is a la Sylvie die alleen haar nagels lakt en graag shopt. Ze heeft een rechtenstudie afgerond en volgens mij gaat het prima met haar: http://www.facebook.com/nancy.doesburg
Ik ging er niet vanuit dat Nancy zo'n type is. Volgens mij is ze juist de tegenpool van Sylvie, en heeft Rafaël een (hele) leuke meid die goed voor hem was laten gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ging eens zoeken op wat die Nancy nu doet. Volgens mij gaan we er onterecht van uit dat dat een soort blonde muts is a la Sylvie die alleen haar nagels lakt en graag shopt. Ze heeft een rechtenstudie afgerond en volgens mij gaat het prima met haar: http://www.facebook.com/nancy.doesburg
Dat is mijn interpretatie ook en hoe het nu met haar gaat kan ik niet lezen, want ik krijg een "Inhoud niet gevonden"-melding op die link naar haar Facebook-pagina.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, we (of mijn interpretatie dan) is dat Nancy niet iemand is die de publiciteit zelf opzoekt en het bewandelen van rode lopers ziet als een carrière op zich. En volgens mij is zij in elk geval nu de lachende 3e, want het ziet er naar uit dat zij het allemaal prima voor elkaar heeft.
Nee, juist helemaal niet, ik tenminste niet... maar het lijkt me wel het type vrouw dat in staat is haar man welkom te heten na een trainingskamp en samen van een gebakken pieper te genieten. Toch anders dan wanneer je vrouw druk is om zo oranje mogelijk op de volgende rode loper te verschijnen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat laatste kan zo zijn, maar hij is toch niet 10 jaar voor jan joker bij Sylvie gebleven, en ze hebben een leuke zoon samen. Het is toch niet zo dat je na elke break-up enkel denkt aan je voorgaande ex ofzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat Nancy zo'n type is. Volgens mij is ze juist de tegenpool van Sylvie, en heeft Rafaël een (hele) leuke meid die goed voor hem was laten gaan.
Neuh, daar heeft ze -hopelijk- teveel zelfrespect voorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef utrecht1970 het volgende:
Alsof nancy al die tijd thuis heeft zitten huilen en hem nu weer wil.
Dat beweer ik ook helemaal niet, ik zeg alleen volgens mij. Hoe het op mij overkomt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat laatste kan zo zijn, maar hij is toch niet 10 jaar voor jan joker bij Sylvie gebleven, en ze hebben een leuke zoon samen. Het is toch niet zo dat je na elke break-up enkel denkt aan je voorgaande ex ofzo.
Dat zeg ik ook niet, ik geef alleen aan dat een meisje à la zij mij veel beter bij hem lijkt passen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef utrecht1970 het volgende:
Alsof nancy al die tijd thuis heeft zitten huilen en hem nu weer wil.
Ah ja, excuus, mijn post was ook meer algemeen bedoeld, omdat ik hier zo vaak lees dat hij nog wel spijt zal hebben dat hij Nancy (goeie naamquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook helemaal niet, ik zeg alleen volgens mij. Hoe het op mij overkomt.
Ik bedoelde het in het algemeen. Ik vind het komisch dat er nu opeens gezegd wordt dat zijn ex beter bij hem paste en er gesuggereerd wordt dat hij terug naar haar zou kunnen gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:01 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik geef alleen aan dat een meisje à la zij mij veel beter bij hem lijkt passen.
quote:Sylvie en Rafael van der Vaart geven hun huwelijk een tweede kans. Hun scheiding is van de baan, schrijft de Duitse krant Bild.
Als 'ie door Badr is gegeven vast welquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:02 schreef roos85 het volgende:
En nu is het ineens een klap in het gezicht![]()
Daar val je ook echt van om natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |