Sylviequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef Starlie het volgende:
Zag net ook een shot dat Sabia de autodeur opent voor Sylvie... Dat vond ik toch iets TE!
Maar Sabia en Raf zijn toch ook goede vrienden? Misschien bemiddeld ze wel een beetje tussen beide!
Echt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef Starlie het volgende:
Zag net ook een shot dat Sabia de autodeur opent voor Sylvie... Dat vond ik toch iets TE!
Nou, die draait op BN-ers en zal zich wel gedeisd houden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:56 schreef Starlie het volgende:
Moet ze haar medium juist aan de kant zetten... dan loop je toch een groter risico dat ze loslippig wordt?
Wanneer was die bruiloft Viev?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:47 schreef Vivi het volgende:
Ik hoorde uit verschillende bronnen dat Raf op de bruiloft van Danie Bles met Nikki heeft lopen vozen. Saillant detail: Estelle heeft dit naar de pers gelekt om de aandacht van zichzelf af te leiden.
Genoeg mannen die haar gewoon zouden doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef alors het volgende:
Bruiloft was juni 2011.
Maar ik kan het me niet voorstellen, nee gewoon niet. Ik vind Nikkie vies.
Die bronnen hebben een interessant leven, merk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:47 schreef Vivi het volgende:
Ik hoorde uit verschillende bronnen dat Raf op de bruiloft van Danie Bles met Nikki heeft lopen vozen. Saillant detail: Estelle heeft dit naar de pers gelekt om de aandacht van zichzelf af te leiden.
Een vrouw met een mannelijke kaaklijn?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef Vivi het volgende:
Tja, je gaat altijd op zoek naar wat je mist als je buiten de pot pist he.
Na acht glazen lijkt elke vrouw op Pamela Anderson.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef alors het volgende:
Bruiloft was juni 2011.
Maar ik kan het me niet voorstellen, nee gewoon niet. Ik vind Nikkie vies.
Vreemd, die is ook lelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Na acht glazen lijkt elke vrouw op Pamela Anderson.
Mooie meid hoor. Kunnen veel fokkertjes van dromen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
Een vrouw met een mannelijke kaaklijn?
Dus dat bericht in de golftasgate ging over de bruiloft van Bles?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:47 schreef Vivi het volgende:
nou heb je wel ff een foto uitgepikt die van een goeie kant is genomen dat het nog redelijk uit ziet...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:10 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Mooie meid hoor. Kunnen veel fokkertjes van dromen.
[ afbeelding ]
Ik vond het begin wel erg vermakelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het verloop van deze scheiding haast nog slaapverwekkender dan die van TomKat.
Is een zouteloze scheiding het nieuwe zwart ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |