quote:Op maandag 14 januari 2013 15:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh god, ik zie nu pas dat Sylvie het is, daarom heb ik niet de afbeelding zelf geplaatst. Dacht dat het een een of andere duitse was die ik niet kende.
En MMM bedankt weer voor de scans!
Neuh, maar toch heb ik de indruk dat zij (Nancy dus) wel het type vrouw is wat Rafaël nodig heeft. Leuk, maar niet teveel poespas. Als je het mij vraagt heeft hij zich door de looks en glamour van Sylvie laten meeslepen, en dat kan ver gaan. Sylvie is in mijn beleving veel te veel jetset voor hem.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft 'ie met Nancy tenslotte ook niet gedaan
Ik ging eens zoeken op wat die Nancy nu doet. Volgens mij gaan we er onterecht van uit dat dat een soort blonde muts is a la Sylvie die alleen haar nagels lakt en graag shopt. Ze heeft een rechtenstudie afgerond en volgens mij gaat het prima met haar: http://www.facebook.com/nancy.doesburgquote:Op maandag 14 januari 2013 17:38 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Neuh, maar toch heb ik de indruk dat zij (Nancy dus) wel het type vrouw is wat Rafaël nodig heeft. Leuk, maar niet teveel poespas. Als je het mij vraagt heeft hij zich door de looks en glamour van Sylvie laten meeslepen, en dat kan ver gaan. Sylvie is in mijn beleving veel te veel jetset voor hem.
Nee hoor, we (of mijn interpretatie dan) is dat Nancy niet iemand is die de publiciteit zelf opzoekt en het bewandelen van rode lopers ziet als een carrière op zich. En volgens mij is zij in elk geval nu de lachende 3e, want het ziet er naar uit dat zij het allemaal prima voor elkaar heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ging eens zoeken op wat die Nancy nu doet. Volgens mij gaan we er onterecht van uit dat dat een soort blonde muts is a la Sylvie die alleen haar nagels lakt en graag shopt. Ze heeft een rechtenstudie afgerond en volgens mij gaat het prima met haar: http://www.facebook.com/nancy.doesburg
Ik ging er niet vanuit dat Nancy zo'n type is. Volgens mij is ze juist de tegenpool van Sylvie, en heeft Rafaël een (hele) leuke meid die goed voor hem was laten gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ging eens zoeken op wat die Nancy nu doet. Volgens mij gaan we er onterecht van uit dat dat een soort blonde muts is a la Sylvie die alleen haar nagels lakt en graag shopt. Ze heeft een rechtenstudie afgerond en volgens mij gaat het prima met haar: http://www.facebook.com/nancy.doesburg
Dat is mijn interpretatie ook en hoe het nu met haar gaat kan ik niet lezen, want ik krijg een "Inhoud niet gevonden"-melding op die link naar haar Facebook-pagina.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, we (of mijn interpretatie dan) is dat Nancy niet iemand is die de publiciteit zelf opzoekt en het bewandelen van rode lopers ziet als een carrière op zich. En volgens mij is zij in elk geval nu de lachende 3e, want het ziet er naar uit dat zij het allemaal prima voor elkaar heeft.
Nee, juist helemaal niet, ik tenminste niet... maar het lijkt me wel het type vrouw dat in staat is haar man welkom te heten na een trainingskamp en samen van een gebakken pieper te genieten. Toch anders dan wanneer je vrouw druk is om zo oranje mogelijk op de volgende rode loper te verschijnen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat laatste kan zo zijn, maar hij is toch niet 10 jaar voor jan joker bij Sylvie gebleven, en ze hebben een leuke zoon samen. Het is toch niet zo dat je na elke break-up enkel denkt aan je voorgaande ex ofzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:20 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat Nancy zo'n type is. Volgens mij is ze juist de tegenpool van Sylvie, en heeft Rafaël een (hele) leuke meid die goed voor hem was laten gaan.
Neuh, daar heeft ze -hopelijk- teveel zelfrespect voorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef utrecht1970 het volgende:
Alsof nancy al die tijd thuis heeft zitten huilen en hem nu weer wil.
Dat beweer ik ook helemaal niet, ik zeg alleen volgens mij. Hoe het op mij overkomt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat laatste kan zo zijn, maar hij is toch niet 10 jaar voor jan joker bij Sylvie gebleven, en ze hebben een leuke zoon samen. Het is toch niet zo dat je na elke break-up enkel denkt aan je voorgaande ex ofzo.
Dat zeg ik ook niet, ik geef alleen aan dat een meisje à la zij mij veel beter bij hem lijkt passen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:58 schreef utrecht1970 het volgende:
Alsof nancy al die tijd thuis heeft zitten huilen en hem nu weer wil.
Ah ja, excuus, mijn post was ook meer algemeen bedoeld, omdat ik hier zo vaak lees dat hij nog wel spijt zal hebben dat hij Nancy (goeie naamquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook helemaal niet, ik zeg alleen volgens mij. Hoe het op mij overkomt.
Ik bedoelde het in het algemeen. Ik vind het komisch dat er nu opeens gezegd wordt dat zijn ex beter bij hem paste en er gesuggereerd wordt dat hij terug naar haar zou kunnen gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:01 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik geef alleen aan dat een meisje à la zij mij veel beter bij hem lijkt passen.
quote:Sylvie en Rafael van der Vaart geven hun huwelijk een tweede kans. Hun scheiding is van de baan, schrijft de Duitse krant Bild.
Als 'ie door Badr is gegeven vast welquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:02 schreef roos85 het volgende:
En nu is het ineens een klap in het gezicht![]()
Daar val je ook echt van om natuurlijk..
Allesquote:
Alleen het vetgedrukte is eigenlijk nieuws.quote:16.01.2013 - 10:02 Uhr
Sie trennten sich in der Silvesternacht, doch kaum ist das Jahr zwei Wochen alt, ist die Liebe neu entflammt.
DIE VAN DER VAARTS WAGEN EIN LIEBES-COMEBACK!
„Ich bin so glücklich. Wir wollen es wieder miteinander versuchen”, verrät Sylvie van der Vaart (34) in der Zeitschrift „Gala“. UND: „Ich liebe Rafael immer noch so sehr!”
Nach einem Streit in der Silvesternacht hatte Sylvie sich von Rafael (29) getrennt. Der Fußballstar suchte dann während seines HSV-Trainingslagers in Abu Dhabi eine eigene Wohnung in Hamburg. Die 260-qm-Wohnung (drei Zimmer auf zwei Etagen) mit Alsterblick will dennoch Rafael vorerst behalten.
RÜCKBLICK
Bei der privaten Silvester-Party in der neuen 400-qm-Wohnung im Hamburger Stadtteil Eppendorf landete Sylvie nach einem Schlag ihres Mannes mit einem lauten Rums auf dem Boden. Die zehn geladenen Gäste waren geschockt.
Die Ehe der van der Vaarts wird am ersten Tag des neuen Jahres abgepfiffen. Schon seit Sommer soll es gekriselt haben. Sohn Damian (6) soll nicht unter seinen Eltern leiden.
Die sonst so gut aufgelegte Sylvie verlässt nur noch mit Sonnenbrille das Haus. Ihre beste Freundin, Sabia Boulahrouz (35), weicht nicht mehr von Sylvies Seite. Doch am 10. Januar kehrte Rafael aus Abu Dhabi zurück ... und die Liebe der van der Vaarts nahm wieder Fahrt auf!
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)-weer-proberen.dhtmlquote:'Rafael en Sylvie gaan het weer proberen'
Vervlogen tijden herleven. Rafael zoekt Sylvie en Damian op. © Archieffoto ANP.
Rafael van der Vaart was gisteren even terug op de plek waar hij Sylvie, tijdens hun oudejaarsfeest, een klap in het gezicht verkocht. Niet om ruzie te maken, maar voor een bak koffie. Het ziet ernaar uit dat Sylvie en haar toekomstige ex-man weer met elkaar praten. De grote vraag is: waarover? Het Duitse roddelblad Gala heeft het antwoord: Sylvie en Rafael gaan het weer proberen!
'Ik ben zo gelukkig', zei Sylvie tegen het tijdschrift aldus de Duitse krant Bild. 'We willen het weer met elkaar proberen.' Naar eigen zeggen houdt ze nog heel erg van Rafael.
Het bakje troost in het Berlijnse penthouse duurde zo'n tweeënhalf uur. Na afloop maakte Rafael zich snel uit de voeten, mogelijk om de Duitse paparazzi te ontlopen.
De roddelpers draaide echter op volle toeren, en in Duitse media werd hardop geroepen dat Rafs bezoekje aan Sylvie over het scheiden van de inboedel ging. Maar er werd ook verondersteld dat het om de alimentatie kon gaan, meldde De Telegraaf.
Rafael heeft op loopafstand onlangs al een nieuwe woning gevonden, en gaf aan ook daar een kamertje voor zoontje Damian in te willen richten. Naar het zich laat aanzien is dat nu van de baan. Wanneer Rafael weer intrekt bij Sylvie is nog niet duidelijk.
Dit was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Komt dan ongetwijfeld bij Sylvie vandaan, die had vast niet verwacht dat haar zorgvuldig opgebouwde imago binnen twee weken foetsiepleite zou zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |