abonnement Unibet Coolblue
pi_121475815
Algemene mededeling van de mods Grey & Lavenderr:

Kritiek geven doe je bijvoorbeeld zo:
steek er wat moeite in, benader je discussiepartner op gelijke voet. Als de ene ellenlange posts maakt waarvan jij weet dat een aantal punten niet kloppen, beroep je dan niet alleen op korte zinnetjes waarin staat dat "het niet klopt, want link". Stel je voor dat een recensent een 5 gangen-diner van een topkok bekritiseert met: Kut, want bij puntjepuntje was het lekkerder. Niemand die dat wil lezen, niemand die dat waardeert.

Dus:
• Zeik niet op anderen, zeik op jezelf. Vies he?
• Een beter BNW? Begin ermee!
• Zaai wat je oogst, doet zoals je ontmoet
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_121475871
Hè. Het moet natuurlijk 'discussies' zijn in de TT. Slordig. Grijze heer, of paarse schoonheid, kan één van jullie dat even regelen?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_121475943
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hè. Het moet natuurlijk 'discussies' zijn in de TT. Slordig. Grijze heer, of paarse schoonheid, kan één van jullie dat even regelen?
Maar natuurlijk meneer Hoppa . At your service :)
pi_121475976
Gray is met een A. (8>

quote:
7s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:46 schreef Copycat het volgende:
Je snapt hopelijk wel dat je als journalist niet vanuit zo'n premisse te werk dient te gaan, gebaseerd op wat conspiracy-denkers? Logischer zou zijn om dan juist die conspiracy-denkers onder de loep te nemen. Wat drijft hun? In plaats van mee te gaan in de gekte door victims en hun familie lastig te vallen met die beledigende, pijnlijke conspiracy-gedachten.
Wat Hoppa zegt, de Raad voor Journalistiek zou een field day aan je hebben.

Pas als er gegrond bewijs zou zijn, heb je een punt. Maar kom op.
Daar doelde ik ook juist op. :D Een journalist zou dan eventueel een invalshoek willen van een slachtoffer dat wel/niet gebeld is om te vragen hoe zij er tegenover staan. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:47 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Proportionaliteit in je onderzoeksmethode. Ga eens met een journalist praten, die kan je dat haarfijn uitleggen.
Heb ik gedaan, les van gehad, interviews mee gedaan, als opgetreden, leiding aan gegeven, etc. Onderzoeksjournalisten zijn in feite conspiracydenkers in een net jasje. ;)

quote:
Nou, je vond anders wel degelijk dat het een zeer plausibele theorie was. Overtuigd is misschien te hard gezegd, maar als je een dergelijke theorie serieus overweegt verdien je eigenlijk al een gedwongen opname....
Laat dat soort beslissingen maar over aan mensen die ervoor gestudeerd hebben, okay? ;)
pi_121477296
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:53 schreef Gray het volgende:
Gray is met een A. (8>

[..]

Daar doelde ik ook juist op. :D Een journalist zou dan eventueel een invalshoek willen van een slachtoffer dat wel/niet gebeld is om te vragen hoe zij er tegenover staan. ;)

[..]

Heb ik gedaan, les van gehad, interviews mee gedaan, als opgetreden, leiding aan gegeven, etc. Onderzoeksjournalisten zijn in feite conspiracydenkers in een net jasje. ;)

Dan heb je er dus weinig van begrepen als je denkt dat journalisten op een gut-feeling mensen gaan beschuldigen van het feit dat ze het verlies van hun geliefde faken.

Ik heb het al veel vaker gezegd, ik ken nabestaanden die daadwerkelijk mensen hebben gekend in die torens. Voor mij is er dus geen discussie over hoe fout je bent als je die mensen beschuldigd, omdat ik weet dat de beschuldigingen vals zijn.

quote:
Laat dat soort beslissingen maar over aan mensen die ervoor gestudeerd hebben, okay? ;)
Heb ik gedaan, les van gehad, interviews mee gehouden, artikelen over geschreven, in multidisciplinaire teams mee samengewerkt, leiding aan gegeven.

En daarnaast een grote ervaring in het werken met mensen met uiteenlopende persoonlijkheidsstoornissen. Ik weet heel goed waar ik over praat en herken een psychiatrisch patiënt ook via een forum. Die Culto van destijds moet opgesloten worden, ik hoop ook dat de reden dat hij hier niet meer post ligt in het feit dat hij ergens in een dwangbuis via een slangetje wordt gevoerd. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_121477464
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dan heb je er dus weinig van begrepen als je denkt dat journalisten op een gut-feeling mensen gaan beschuldigen van het feit dat ze het verlies van hun geliefde faken.
'
Maar dat zeg ik toch helemaal niet? Was niet de bedoeling iig.

quote:
Ik heb het al veel vaker gezegd, ik ken nabestaanden die daadwerkelijk mensen hebben gekend in die torens. Voor mij is er dus geen discussie over hoe fout je bent als je die mensen beschuldigd, omdat ik weet dat de beschuldigingen vals zijn.

[..]

Heb ik gedaan, les van gehad, interviews mee gehouden, artikelen over geschreven, in multidisciplinaire teams mee samengewerkt, leiding aan gegeven.

En daarnaast een grote ervaring in het werken met mensen met uiteenlopende persoonlijkheidsstoornissen. Ik weet heel goed waar ik over praat en herken een psychiatrisch patiënt ook via een forum. Die Culto van destijds moet opgesloten worden, ik hoop ook dat de reden dat hij hier niet meer post ligt in het feit dat hij ergens in een dwangbuis via een slangetje wordt gevoerd. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.
Ja, dat mag je zeggen in R&P, het subforum dat speciaal voor armleuningpsychologen e.d. is bedoeld.
pi_121478953
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Ja, dat mag je zeggen in R&P, het subforum dat speciaal voor armleuningpsychologen e.d. is bedoeld.
Dat is dus precies wat ik bedoel, als je jouw gedachtegang in consequentie doorvoert krijg je dus een soort omdraaiing van de werkelijkheid hè. We moeten de gek die denkt dat-ie Napoleon is vooral niet uit zijn waan halen...
I´m back.
pi_121479129
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:53 schreef Summers het volgende:

[..]

" het is te ver gezocht " zegt iets over iemands persoonlijk voorstellingsvermogen , niet over of iets echt waar is of niet . Ik zou mezelf voor de gek houden door alle vragen te negeren en niet te twijfelen wanneer er bij mij twijfels oprijzen . Dat er bij jou geen vragen oprijzen kan ook verschillende oorzaken hebben ipv dat jij de juiste levensvisie hebt met de juiste grenzen , dat mag je vinden , een ander hoeft dat niet aan te nemen , in te zien of te leven . Inderdaad wilt iedereen dat zijn beweringen waar zijn maar daar kom je nooit achter door grenzen te stellen bij " het is te ver gezocht " daarmee is geen enkele vraag beantwoord , de enige vraag die daarmee is beantwoord is wat jij voor mogelijk houd . Wat jij voor mogelijk houd is geen algemene grens waar de rest van de wereld zich aan moet houden .

1 persoon heeft altijd een beperkt overzicht , jij weet ook niet of het wel waar is , dat is maar een mening gebaseerd op jouw levensvisie . Voor Sandy waren er al heel veel mensen die de MSM niet meer vertrouwden als objectieve nieuwsbron dus niet alles wat de MSM zegt is automatisch waar en alles word zelf opgezocht . Ik zie daar geen kwaad in of een gebrek , het is een logische ontwikkeling van de moderne tijd waar de mensheid begint in te zien dat ze zelf de macht hebben in het leven en dat alles is gebaseerd op volgen en alle verantwoordelijkheid buiten onszelf leggen ,

daarom zijn er steeds minder mensen die overheden vertrouwen en de MSM , het komt niet meer overeen met hoe ze zelf de wereld waarnemen of met hun eigen normen en waarden . Die hokjes met al die grenzen en verdeeldheid zijn maar een illusie om het huidige systeem in stand te houden . Het huidige systeem is aan het instorten dus al die hokjes en grenzen en afhankelijkheid buiten onszelf die we als realiteit zagen ook .
Dat veilige hokje met grenzen waar jij het over hebt bestaat niet meer , mensen willen geen hokjes en grenzen meer van buitenaf opgelegt krijgen . Mensen hebben geen zin meer in het ouderwetse volgen en leiderverhaal en het aangeleerde wat goed en slecht is . De wereld is aan het veranderen , ik ga gewoon mee met de tijd .
Je zou voor de lol eens het boek <<De slinger van Foucault>> moeten lezen, van Umberto Eco. Dat boek las ik meteen bij uitkomen en dat was nog in het pre-internet tijdperk, heel erg bekend met allerlei complottheorieën was ik toen nog niet. Dit boek is dusdanig opgebouwd dat je wordt meegesleept in het Grote Complot dat de protagonisten op het spoor zijn... echter aan het eind van het verhaal realiseren ze zich door allerlei verwikkelingen dat dat Grote Complot in het geheel niet bestaat... Complotdenken is erg verleidelijk, denk ik; het idee hebben alles te kunnen verklaren doordat alles met elkaar samenhangt.
Ze gaan mee, jij als lezer ook, in het Grote Complot... maar ze ontnuchteren, jij ook als lezer... Aan het eind weet je dat je voor de gek gehouden wordt door complottheorieën, je bent terug bij af, je weet niets, niets heeft betekenis...

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 12-01-2013 19:39:38 ]
I´m back.
pi_121480237
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik bedoel, als je jouw gedachtegang in consequentie doorvoert krijg je dus een soort omdraaiing van de werkelijkheid hè. We moeten de gek die denkt dat-ie Napoleon is vooral niet uit zijn waan halen...
Dat is in ieder geval waar dit subforum voor bedoeld is, om aan andere gedachtegangen gehoor te geven. Net als dat religie en geloof in F&L behandeld wordt, zo bespreken we in BNW complotten en bijgaande theorieen. In beide gevallen is het niet de bedoeling om elkaar voor gek uit te maken. Het is heel goed mogelijk om elkaar tegen te spreken zonder daarbij in namen noemen te vervallen.

Als dat te moeilijk is om te begrijpen, dan is zo'n iemand sowieso niet in de positie om anderen de les voor te lezen.
pi_121480342
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval waar dit subforum voor bedoeld is, om aan andere gedachtegangen gehoor te geven. Net als dat religie en geloof in F&L behandeld wordt, zo bespreken we in BNW complotten en bijgaande theorieen. In beide gevallen is het niet de bedoeling om elkaar hier voor gek uit te maken. Het is heel goed mogelijk om elkaar tegen te spreken zonder daarbij in namen noemen te vervallen.

Als dat te moeilijk is om te begrijpen, dan is zo'n iemand sowieso niet in de positie om anderen de les voor te lezen.
If it talks like a duck and looks like a duck...

Maar het is dus wel toegestaan om mensen die hier niet zijn en zich niet kunnen verdedigen zonder onderbouwing te beledigen en beschuldigen?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_121480456
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

If it talks like a duck and looks like a duck...

Maar het is dus wel toegestaan om mensen die hier niet zijn en zich niet kunnen verdedigen zonder onderbouwing te beledigen en beschuldigen?
Met mate.

Ik heb je nooit horen klagen over een Rothschild die wel eens beledigd zou kunnen zijn door alle theorieen. ;)

En dan nog zijn die mensen vrij om beklag te doen, want het is immers een (semi-)openbaar forum.
pi_121481498
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Met mate.

Ik heb je nooit horen klagen over een Rothschild die wel eens beledigd zou kunnen zijn door alle theorieen. ;)

En dan nog zijn die mensen vrij om beklag te doen, want het is immers een (semi-)openbaar forum.
Nee, niet met mate.
Absoluut niet met mate.

Dat is het dubbele aan jullie mods hier, dat je dat nog durft te beweren ook.

Ik denk dat 1 van de redenen waarom bepaalde sceptics hier reageren juist gelegen is in het feit dat veel bepaalde mensen beschuldigd worden van de meest krankzinnige dingen. Onterechte beschuldigingen zorgen ervoor dat users hier reageren. Dat werkt in op de thymos.
I´m back.
pi_121481661
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, niet met mate.
Absoluut niet met mate.

Dat is het dubbele aan jullie mods hier, dat je dat nog durft te beweren ook.

Ik denk dat 1 van de redenen waarom bepaalde sceptics hier reageren juist gelegen is in het feit dat veel bepaalde mensen beschuldigd worden van de meest krankzinnige dingen. Onterechte beschuldigingen zorgen ervoor dat users hier reageren. Dat werkt in op de thymos.
Laten we niet vergeten dat juist die mensen de reden zijn dat BNW er is. Zouden we het doen volgens jouw zienswijze, dan zou BNW heel snel ophouden te bestaan. En dan nog zijn die mensen er, dus wat je anders probeert te bereiken behalve BNW ten gronde richten snap ik niet.

Ryan3, wat wil je nu eigenlijk concreet?
pi_121481708
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Laten we niet vergeten dat juist die mensen de reden zijn dat BNW er is. Zouden we het doen volgens jouw zienswijze, dan zou BNW heel snel ophouden te bestaan. En dan nog zijn die mensen er, dus wat je anders probeert te bereiken behalve BNW ten gronde richten snap ik niet.

Ryan3, wat wil je nu eigenlijk concreet?
Een beetje meer Barracuda o.m.
I´m back.
pi_121481795
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Een beetje meer Barracuda o.m.
Dit is BNW, geen Barracuda. Wil je Barracuda, ga dan naar Barracuda.

Ben benieuwd hoe ze daar met absolutisme omgaan.
pi_121481866
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Dit is BNW, geen Barracuda. Wil je Barracuda, ga dan naar Barracuda.

Ben benieuwd hoe ze daar met absolutisme omgaan.
Maar dat maak jij dus allemaal uit, in je eentje?
I´m back.
pi_121481905
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar dat maak jij dus allemaal uit, in je eentje?
Nee, dat zou een ouwe rot als jij moeten weten, toch?

Plus dat jijzelf bepaalt of je liever op Barracuda zit of hier.
pi_121481962
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, dat zou een ouwe rot als jij moeten weten, toch?
Wie dan, want ik kan nergens vinden op dit hele forum dat wat jij hier net zegt de inhoudelijke opzet is van BNW.
I´m back.
pi_121482063
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wie dan, want ik kan nergens vinden op dit hele forum dat wat jij hier net zegt de inhoudelijke opzet is van BNW.
Probeer de forum admins; die gaan over het reilen en zeilen van het forum, al zolang het bestaat. Maken die je dromen niet waar, dan blijft het bij dromen over Barracuda New World.
pi_121482098
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Probeer de forum admins; die gaan over het reilen en zeilen van het forum, al zolang het bestaat. Maken die je dromen niet waar, dan blijft het bij dromen over Barracuda New World.
Nee, die gaan niet over de inhoud hoor, alleen over hoe mensen zich gedragen.
Which reminds me, jij hebt nog iets aan te tonen.
I´m back.
pi_121482140
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, die gaan niet over de inhoud hoor, alleen over hoe mensen zich gedragen.
Mods maken geen subfora aan hoor.
pi_121482185
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Mods maken geen subfora aan hoor.
Forum-admins dicteren niet de inhoud van subfora hoor.
I´m back.
pi_121482222
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Forum-admins dicteren niet de inhoud van subfora hoor.
Als zij vinden dat de mods het anders moeten doen, dan krijgen we dat vanzelf te horen.
pi_121482309
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Als zij vinden dat de mods het anders moeten doen, dan krijgen we dat vanzelf te horen.
Maar eh dus je wordt geleid door forum-admins die jou elke dag bijpraten over hoe hoe jij dit subforum inhoudelijk moet sturen?
En waar baseren zij zich dan vervolgens op? Gewoon hun visie?
I´m back.
pi_121482373
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar eh dus je wordt geleid door forum-admins die jou elke dag bijpraten over hoe hoe jij dit subforum inhoudelijk moet sturen?
En waar baseren zij zich dan vervolgens op? Gewoon hun visie?
Nee, dat is niet hoe het gaat.
pi_121482689
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, dat is niet hoe het gaat.
Je kunt ook geen reden opgeven waarom jij dingen bepaalt zoals je ze bepaalt hè.
It's good to be king, en je leutert gewoon wat?
I´m back.
pi_121482801
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je kunt ook geen reden opgeven waarom jij dingen bepaalt zoals je ze bepaalt hè.
It's good to be king, en je leutert gewoon wat?
Kan ik wel, maar niets dat ik kan zeggen zal iemand met frustraties tevreden stellen. Zeker niet als ik niet aan diens onhaalbare eisen kan voldoen.
pi_121483399
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Kan ik wel, maar niets dat ik kan zeggen zal iemand met frustraties tevreden stellen. Zeker niet als ik niet aan diens onhaalbare eisen kan voldoen.
Ik heb geen frustraties dude, je zegt dat anderen maar een topic moeten openen in R&P als ze hun kwalificaties tav bepaalde users kwijt willen, maar zelf strooi je met kwalificaties op hetzelfde niveau die je absoluut niet waar kan maken. En het mooie is je bent als een keizer zonder kleren, iedereen kan dit zien.
I´m back.
pi_121483465
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb geen frustraties dude, je zegt dat anderen maar een topic moeten openen in R&P als ze hun kwalificaties tav bepaalde users kwijt willen, maar zelf strooi je met kwalificaties op hetzelfde niveau die je absoluut niet waar kan maken. En het mooie is je bent als een keizer zonder kleren, iedereen kan dit zien.
Waar ik op doel is dat als iemand graag psychiatrische diagnoses wil stellen, ze in het verkeerde subforum zijn. Die jij-bakken kan je achterwege laten, overigens.
pi_121483833
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:26 schreef Gray het volgende:

[..]

Waar ik op doel is dat als iemand graag psychiatrische diagnoses wil stellen, ze in het verkeerde subforum zijn. Die jij-bakken kan je achterwege laten, overigens.
Is geen jij-bak hoor.
Het is een beetje een vreemde gewaarwording om uitgemaakt te worden voor van alles en nog wat door iemand, een mod, die zegt dat de users in zijn subforum met gerust gelaten moeten worden door kritikasters, die hen erop wijzen dat hun beweringen wellicht niet gestoeld zijn op feiten en omstandigheden die in de realiteit te toetsen zijn.
Die zich bij dit beleid zegt te baseren op forum-admins, maar vervolgens niet kan vertellen hoe dat proces in zijn werking gaat.
En die daar bovenop, omdat-ie zelf eens een keer aangesproken wordt door deze of gene dan nog even gauw geniepig 3 notejes zet...
:N .
I´m back.
pi_121483867
O, ik heb er weer 4 bij. :').
I´m back.
pi_121483873
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is geen jij-bak hoor.
Het is een beetje een vreemde gewaarwording om uitgemaakt te worden voor van alles en nog wat door iemand, een mod, die zegt dat de users in zijn subforum met gerust gelaten moeten worden door kritikasters, die hen erop wijzen dat hun beweringen wellicht niet gestoeld zijn op feiten en omstandigheden die in de realiteit te toetsen zijn.
Die zich bij dit beleid zegt te baseren op forum-admins, maar vervolgens niet kan vertellen hoe dat proces in zijn werking gaat.
En die daar bovenop, omdat-ie zelf eens een keer aangesproken wordt door deze of gene dan nog even gauw geniepig 3 notejes zet...
:N .
Je verdraait woorden. Waarom, dat weet alleen jij.
pi_121483917
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Je verdraait woorden. Waarom, dat weet alleen jij.
Weer 4 notejes erbij...
I´m back.
pi_121484012
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Weer 4 notejes erbij...
Notities van wat je zelf achter je beeldscherm zit te typen. Als het kwalijk is, heb je dat aan jezelf te danken. Zelfde voor positieve aanmerkingen of neutrale observaties.
pi_121484165
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:41 schreef Gray het volgende:

[..]

Notities van wat je zelf achter je beeldscherm zit te typen. Als het kwalijk is, heb je dat aan jezelf te danken. Zelfde voor positieve aanmerkingen of neutrale observaties.
Het is volgens mij met notes niet de bedoeling dat je elke post van een user gaat quoten en daarachter vertelt hoe verachtelijk die user daarmee volgens jou is. Dan zeg je gewoon tegen yvonne oeuvre ban wegens crew bashen, want die jongen is het niet met me eens, en dat vind ik verachtelijk oid. :).
I´m back.
pi_121484208
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is volgens mij met notes niet de bedoeling dat je elke post van een user gaat quoten en daarachter vertelt hoe verachtelijk die user daarmee volgens jou is. Dan zeg je gewoon tegen yvonne oeuvre ban wegens crew bashen, want die jongen is het niet met me eens, en dat vind ik verachtelijk oid. :).
Is dat zo?
pi_121484564
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Is dat zo?
Denk je dat dat een normale gang van zaken is dan?
I´m back.
pi_121484624
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Denk je dat dat een normale gang van zaken is dan?
Je lijkt het zelf allemaal zo goed te weten, dus waarom vraag je het mij nog?
pi_121484678
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Je lijkt het zelf allemaal zo goed te weten, dus waarom vraag je het mij nog?
Vind je het zelf ook allemaal niet een beetje al te flauw, waar je mee bezig bent?
I´m back.
pi_121484700
Een langspeelplaat is lang.
Give it a rest Ryan, please.
pi_121484744
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vind je het zelf ook allemaal niet een beetje al te flauw, waar je mee bezig bent?
Je bent al zo lang bezig met ik weet niet wat, dat ik niet meer weet wat er nog te zeggen valt.
pi_121484878
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Je bent al zo lang bezig met ik weet niet wat, dat ik niet meer weet wat er nog te zeggen valt.
Volgens mij was ik bezig met een normale, volwassen discussie, zie o.a. mijn reactie aan hoe heet ze? Summers (overigens had het dus heel wel in een apart topic gekund, mensen kunnen normaal over de grondslagen debatteren), totdat jij er weer eens tussen kwam met ruis...
I´m back.
pi_121485078
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij was ik bezig met een normale, volwassen discussie, zie o.a. mijn reactie aan hoe heet ze? Summers (overigens had het dus heel wel in een apart topic gekund, mensen kunnen normaal over de grondslagen debatteren), totdat jij er weer eens tussen kwam met ruis...
De discussie die je probeert te voeren komt alles behalve volwassen op mij over. Daarvoor lees ik teveel vingergewijs, beledigingen en niet-concrete kritiek. Zoals je bijvoorbeeld een meermaals duidelijk uitgelegde beweegreden om je topic over Summers, grondslagen en dergelijke benoemt als "ruis".

Nee, volwassen gedrag zou zijn dat je aanvaardt dat je niet in alles je zin kan krijgen, het laat rusten, en streeft naar een betere gang van zaken voor de toekomst. Maar ik ben geen vader, dus wie weet heb ik het wel compleet fout.
pi_121485351
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:09 schreef Gray het volgende:

[..]

De discussie die je probeert te voeren komt alles behalve volwassen op mij over. Daarvoor lees ik teveel vingergewijs, beledigingen en niet-concrete kritiek. Zoals je bijvoorbeeld een meermaals duidelijk uitgelegde beweegreden om je topic over Summers, grondslagen en dergelijke benoemt als "ruis".

Nee, volwassen gedrag zou zijn dat je aanvaardt dat je niet in alles je zin kan krijgen, het laat rusten, en streeft naar een betere gang van zaken voor de toekomst. Maar ik ben geen vader, dus wie weet heb ik het wel compleet fout.
Volwassenheid van jouw kant zou kunnen betekenen dat je vrijheid toelaat hier en niet krampachtig probeert usuals te beschermen vanuit een optiek die niet eens ergens een grondslag in blijkt te hebben. Volwassen van jouw kant zou betekenen dat je niet zo driftig in de weer bent met het zetten van notejes. Volwassen van jouw kant zou kunnen betekenen dat je je excuses maakt voor onheuse kwalificaties aan het adres van users, waarvan jij de mening niet deelt.
Maar ik denk dat dit zaken zijn die wrs te hoog gegrepen zijn.
En dat in een subforum waarvan de usuals denken een dictatuur te ontmaskeren, dat is nog de ironie ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 13-01-2013 03:16:06 ]
I´m back.
pi_121485710
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volwassenheid van jouw kant zou kunnen betekenen dat je vrijheid toelaat hier en niet krampachtig probeert usuals te beschermen vanuit een optiek die niet eens ergens in een grondslag blijkt te hebben. Volwassen van jouw kant zou betekenen dat je niet zo driftig in de weer bent met het zetten van notejes. Volwassen van jouw kant zou kunnen betekenen dat je je excuses maakt voor onheuse kwalificaties aan het adres van users, waarvan jij de mening niet deelt.
Maar ik denk dat dit zaken zijn die wrs te hoog gegrepen zijn.
En dat in een subforum waarvan de usuals denken een dictatuur te ontmaskeren, dat is nog de ironie ook.
Als vrijheid betekent dat jij iedereen voor gek mag uitmaken, dan krijg je die vrijheid niet.
Als ik geen notes zou zetten waar nodig, dan zou ik mijn taak als mod niet naar behoren uitvoeren.
Als ik zou bepalen wie gekwalificeerd zou zijn om hier te posten, dan zou je hier niet posten, ondanks je mening.

Je bent een uitstekend voorbeeld van een complottheorist, in dit specifieke geval dat we hier de agenda zouden hebben alle critici te willen weren. Niets wat wordt gezegd of gedaan kan je van mening doen veranderen, en je doelstellingen zijn vaag en onhaalbaar. Welkom op BNW, hou het netjes.

Wat wij wél willen weren is onaangename omgang met anderen en dát is wat onder andere notes krijgt.

Ryan3, zeik eens wat minder op anderen en wat meer op jezelf. Vies hè?

Genoeg nu. Als je toch nog je ei kwijt wil, dan kan dat via forum@fok.nl. En dan nu weer over naar de donkere geheimen van de alledaagse dag.
pi_121488998
Wel een interessante discussie: wie bepaalt de inhoud van een forum. De gebruikers natuurlijk, maar hoe groot is de rol van de moderator daarin. En wat is de bestaansgrond of het doel van een specifiek forum. Is dat vast te leggen, of is het dynamisch en afhankelijk van de gebruikers?

Persoonlijk denk ik dat een moderator eigenlijk een ambtenaar zou moeten zijn die het volk dient, maar zich niet mee laat slepen in de politieke waan van de dag. Geen mening geven dus, en alleen de kemphanen uit elkaar houden. Ik ben zelf jaren mod geweest en dat was mijn modus operandi in elk geval. Hoe het forum er uitziet wordt vervolgens bepaald door de gebruikers, binnen een vastgesteld kader. In dat opzicht denk ik wel dat er bepaalde ethische regels zouden moeten zijn, maar die moeten wat mij betreft alleen de grootste misdragingen strafbaar stellen. En ook dat zou dynamisch moeten zijn, als een soort grondwet.

Nahja, ik ben tegenwoordig ambtenaar hè.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_121554766
Betekent 'moderator' niet gewoon gespreksleider?
Naar mijn idee is het heel wel mogelijk om een discussie ordelijk te laten verlopen en tevens een standpunt in te nemen in diezelfde discussie.
Het bestaan van een forum hangt af van de mate van deelname en van de interesse van de toeschouwers.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wel een interessante discussie: wie bepaalt de inhoud van een forum. De gebruikers natuurlijk, maar hoe groot is de rol van de moderator daarin. En wat is de bestaansgrond of het doel van een specifiek forum. Is dat vast te leggen, of is het dynamisch en afhankelijk van de gebruikers?

Persoonlijk denk ik dat een moderator eigenlijk een ambtenaar zou moeten zijn die het volk dient, maar zich niet mee laat slepen in de politieke waan van de dag. Geen mening geven dus, en alleen de kemphanen uit elkaar houden. Ik ben zelf jaren mod geweest en dat was mijn modus operandi in elk geval. Hoe het forum er uitziet wordt vervolgens bepaald door de gebruikers, binnen een vastgesteld kader. In dat opzicht denk ik wel dat er bepaalde ethische regels zouden moeten zijn, maar die moeten wat mij betreft alleen de grootste misdragingen strafbaar stellen. En ook dat zou dynamisch moeten zijn, als een soort grondwet.

Nahja, ik ben tegenwoordig ambtenaar hè.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 januari 2013 @ 17:33:06 #48
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_122037578
Even over het Ronde Huis topic. Lavenderr had aangekondigd alle persoonlijke aanvallen etc. te verwijderen.
Sinds dat moment (vorig topic) even een bloemlezing. Om aan te geven dat naar mijn idee woord gehouden dient te worden, in plaats van telkens weer, voor de tigste keer te waarschuwen en op te roepen niet persoonlijk te worden.
BNW / Het Ronde Huis, vergeten, fictie of feit? Dl.18

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef aos het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk verkeerd gekeken(nobody is perfect) of zat je weer eens in je tunnelvisie vast......*lol* Ben je nu boos?, dit is een grap neem ik aan, en een ode op mijn vele 'dramatische afscheidjes'? ;)
Ik mag niet meer 'op de man spelen' hoor anders wordt ik gebanned...dus ik gedraag me heel passief en neutraal...
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, ik geloof best wel dat bij dat Pas Op kamp, in Nieuw Soerel (toch?), na WO2, in een put een paar botten en een fragment van een schedel gevonden is... jij niet?
Lijkt me ook wel wat te maken te hebben met 1) WO2 en 2) de functie van dat kamp.
Maar goed, Walpurgis denkt "echt" van niet, maar wil dat verder niet uitleggen...
PS
Kijk jij ook uit voor Gray hè.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef aos het volgende:

[..]

Nee totaal niet, het laat echter zien dat 'de grote power-wetenschapper DN' ook wel een foutje kan maken ;).Dit zelf waarschijnlijk realizerend(kijk maar naar zijn reactie) werd hij nogal boos vanmiddag en dreigde hij zelf het forum te verlaten...
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:01 schreef Dissectienaald het volgende:

[..]

Inderdaad, dank je wel. Keep them coming. Je hebt zojuist koren op mijn molen gestrooid ;-)
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:55 schreef aos het volgende:
Volledig te verwachte 'hyper-reactie' van DN & co , die wederom bewijst hoe hij in elkaar steekt(tunnelvisie)..wordt weer volledig verkeerd geinterpreteerd....triest...zijn charme-offensief van de laatste weken brokkelt hier wel weer mee af,
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:41 schreef Walpurgis het volgende:

Helaas heeft overigens Dissectienaald zich niet gehouden aan zijn voornemen om hier definitief uit te loggen. Hij blijft maar rondhangen om meer onrust te zaaien met zijn zgn. onderzoek ontdekkingen.
Jammer, de man is een serieuze onderzoeker maar die helaas in de verkeerde richting blijft zoeken.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:19 schreef Dissectienaald het volgende:

[..]

Goed, je hebt je twee minuten gehad, nu maar weer terug naar Arnhem, dit kreeg ik namelijk over de mail van één van de archiefmedewerkers op mijn vraag of de envelop nog wel in de map zat, want met die pseudo-historici weet je het namelijk maar nooit:
[..]
Dus ben ik je een excuus verschuldigd omdat ik je verdacht het verduisterd te hebben. Je hebt dus slechts in de verkeerde archiefdoos gekeken.
quote:
15s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef aos het volgende:
Ik geloof dat DN een beetje gefrusteerd is deze week(heeft iemand hem soms verteld over mijn gebande postings?)...Hij geeft er fel van langs, 'food for thought' voor de bekende *censuur* om ook weer olie op het vuur te gooien....Ik ben blij dat LX(dank voor je steun) dit ook begint op te vallen, en dat het charme-offensiefje van DN van de laatste weken toch een beetje nep was....

Maar Walpurgis heeft wellicht gelijk, ik had de mail beter niet kunnen publiceren, maar dit was ook op uitdrukkelijk verzoek van WGRH en Schalkwijk....en ik denk dat het ondanks de bekende haatpostings voor veel mensen, die WEL goed kunnen lezen veel duidelijkheid heeft gegeven...Bovenstaande posting van mij dus nog een verklaring van de werkgroep.......en verder van mijn kant een diepe zucht....
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 07:55 schreef GoCanucksGo het volgende:
Wat een fascinerend topic!
Ik ben zeer benieuwd naar verdere bevindingen van WGRH 1 als die ooit gepubliceerd worden, zeker gezien de denigrerende toon die Aos hier ten toon spreidt tegenover buitenstaanders die het niet met hun hypothese eens zijn.

Als ik onderstaande, veel te serieuze reacties van "1e generatie onderzoekers" en affiliaten op een overduidelijk sarcastisch grapje van Dissectienaald zie vraag ik me wel af of deze overmatig serieuze interpretatie niet heeft geleid tot veel valse feiten in hun beschrijving van het gebeurde.
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:45 schreef Reckoner het volgende:

[..]

Ben het hier als 'buitenstaander' zeer mee eens. Het onderzoek en de onderzoekers komen toch redelijk onprofessioneel en kinderachtig over (aos :') als voornaamste voorbeeld ). Goede hoop op een mooie afloop van dit verhaal geeft dat in ieder geval niet.. (als er al iets 'schokkends' te concluderen valt - wat velen zich hier waarschijnlijk terecht afvragen).
Ik hoop dan ook op enige openbaarheid van onderzoek en onderzoeksresultaten, de inmiddels befaamde werkmappen bijvoorbeeld, zodat een ieder zijn eigen conclusies kan trekken en we het eeuwige gekibbel daaromtrent even achterwege kunnen laten.
quote:
9s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef aos het volgende:
Conclusie als ik de reacties hier weer zo lees is dat mijn laatste postings(na mijn gebande post.) ook om meer openheid te geven (i.z.m. WGRH-1) weer niet wordt begrepen en/of geridiculiseerd, same old story..
Voor het eerst vrijwel directe boodschappen van WGRH en Schalkwijk!....Je zou toch zeggen wees blij, tot voorheen waren ze nog onzichtbaar..
Dank echter aan enkele zoals LX en Lavenderr die het wel waarderen.....Waar komen overigens die nieuwkomers opeens vandaan die mij kinderachtig noemen??

Het meest geschrokken ben ik dan toch weer van DN, die (en het moet nog echt tot me doordringen) dus gisteren schreef dat ik een envelop had verdonkeremaand uit het Gelders archief!!, en dit dus blijkbaar nog met een mederwerker aldaar besproken heeft ook ;M.a.w. iederen die in het 'van Vloten archief' heeft gekeken heeft hij nu zwart gemaakt...,maar stond vervolgens gelukkig voor joker dat dit uiteraard niet het geval was...En dit alleen maar om zijn gelijk te halen over een envelopje! Het geeft wel weer aan hoe fanatiek hij is....
........En dan vind je het nog gek dat verschillende mensen naar het G-A gebeld hebben om jou de toegang te weigeren tot het Montenberg archief?....En daar verschillenden mensen, waaronder ook ik! hebben gebeld hierover, ging er een belletje rinkelen bij de medewerkers aldaar.....dit archief moeten we maar ff afsluiten, te veel roering....

en over de bewuste envelop ; Belmontelaan ,waarom post je dan geen foto als bewijs?..Belmontelaan bestond nog niet in die tijd volgens Dragonflys(geloof ik)dus neem dat gewoon eens aan.....Waarom wil je alles toch beter weten?
De envelop waar jij op doelt staat natuurlijk gewoon H van Vloten op, wellicht is de F en de H moeilijk te onderscheiden.....Ik heb hier nl. enkele copieen van FvV enveloppen.....en de F is echt vreemd.......Wel doe ik net een nieuwe ontdekking nl ;een ander adres met F van Vloten erop....nl. BOWLESPARK.....nieuwe info dus.......dit ligt vlakbij HEERESTRAAT. pal in het centrum.....i.t.t Belmontelaan wat in een buitenwijk ligt en ook nog niet bestond in die tijd(de info van Dragonflys lijkt dus juist te zijn)

Al met al ben ik hier toch weer gedemotiveerd geraakt om weer info te posten hier op het forum, en als dat zo doorgaat verval ik wellicht weer tot mijn oude gewoonte van 'op de man spelen' en wordt ik weer gebanned......de '1e generatie onderzoekers' zullen zich ook weer terugtrekken en het forum zal weer doodbloeden en ten prooi vallen aan de 'debunkers'...
Ik wou dat de 'debunkers' zich eens gingen realizeren, dat ze veel schade aanrichten aan het onderzoek naar het R-H, maar bovenal dat ze veel schade aanrichten aan de bittere misdadige waarheid.....de slachtoffers draaien zich om in hun graf........
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:17 schreef Dissectienaald het volgende:

[..]

Dat is nog eens met twee maten meten. Jij verontwaardigd omdat ik check of die envelop niet verdonkeremaand heb (ik zeg VERMOEDEN, niet dat je het ook daadwerkelijk gedaan hebt), ik zeg dat ik je daar excuus voor veschuldigd ben, en toch weer gaan zeuren erover. Maar het is dan wel OK om een kritische onderzoeker toegang tot een archief te weigeren, wat overigens helemaal niet gebeurd is, maar jullie kennelijk ons willen laten geloven om de dramatische waarde van het toch al flinterdunne verhaaltje verder op te stuwen. Net zoals bijvoorbeeld opmerken dat de opbrengst van het boek naar een goed doel gaat. Of zoals Dirk Septer een heel droevig verhaal over zijn moeder gaat ophangen om het dramatische effect van de 'moordaanslag' extra kracht bij te zetten.

Er kan maar één reden zijn waarom je de 'onderzoeksresultaten' niet bekend wil maken. Je kunt niet tegen kritiek. Dan moet je ook niet je hoofd boven een maaiveld uit steken. En dan strooien met zulke prachtige adjectieven als 'bittere misdadige waarheid'. Onderzoek wordt pas schade toegebracht als het maar één perspectief toestaat. Dan krijg je namelijk tunnelvisie, maar kennelijk wil je dat niet zien.


Nog even over de envelop: er staat Frank. FRANK. F-R-A-N-K. En om toch een beetje het boetekleed aan te trekken: ik ben erop gewezen dat Dragonflys waarschijnlijk gelijk heeft mbt de Belmontelaan. Ik ben dus gaan uitzoeken hoe ik dan een envelop met FRANK (dus niet H. Heinrich of Ottokander) in het archief gevonden kan hebben. Constant René van Vloten zijn zoon is naar zijn vader vernoemd. Verklaart waarschijnlijk de mix up. Mea culpa.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:50 schreef Dissectienaald het volgende:

[..]

Je haalt de woorden uit mijn mond, maar ja, ik mag die 'boeken' natuurlijk helemaal niet inzien. Daar ben ik veel te negatief voor.

Wanneer is de fantasy barbeque sleepover bij het Ronde Huis?
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef Dragonflys het volgende:
Deze week hoorde ik dat er in Zeeland n.a.v. de watersnoodramp in 1953 een " oral history project "gestart is. Nu 60 jaar later worden de getuigenissen vastgelegd van mensen die de ramp meegemaakt hebben. Dissectienaald pak je kans, leg uit dat ze verkeerd bezig zijn, daar in Zeeland. Stuur ze naar archieven en laat ze zoeken in oude kranten. Nog beter, schrijf ter meerdere glorie van jezelf een artikeltje over deze ramp. Want wat weten ze in Zeeland daar nu van !
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:44 schreef Dissectienaald het volgende:

[..]

Weer lekker op de man spelen Dragonflys? Ben je goed in. Naam van de rijksarchivaris die in 1990 het Montenberg archief voor ontvangst heeft getekend.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:45 schreef Dissectienaald het volgende:

[..]

Dus omdat er onbekende vrouwen zijn die door Willem III op een koninklijke wip zijn getrakteerd moeten wij maar aannemen dat Montenberg de waarheid spreekt? En dit wil je hard maken in serieus onderzoek? Succes...

Geef eens een beetje 'spice' aan Willem III en vertel het verhaal van de balkonscène in Genève...
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:41 schreef Dissectienaald het volgende:
-Edit- Ik ga dit zielige spelletje niet meedoen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:24 schreef Walpurgis het volgende:
@Dissectienaald:
houd svp toch op met je zielige spelletje. Als je hier niets nieuws of positiefs bij te dragen hebt,
log dan definitief uit zoals je ons dat eerder beloofde.
Ik weet niet wat je achtergrond is, maar historicus ben je zeker niet.


Je blijft maar doorzeuren over dat 1976 artikel in Nunspeet Vooruit. Man, dat is zulk oud nieuws;
Dat is al lang uitgekouwd nu, en FvV is echt ook niet zo belangrijk in het grote geheel.

Rond 1900 is niet 1900, maar kan ook 1904 of 1906 betekenen. Brandsweg was zeker niet dicht
bij het RH, maar wel bij Nieuw Groeneveld, waar FvV toen woonde enz. Je schijnt niet erg op de hoogte te zijn van topografie of jaartallen.

Dat vervolgverhaal werd door DS werd duidelijk onder dwang geschreven en gedicteerd door Hendrik
den Besten e.a. op verzoek van BvV.
Bijvoorbeeld, dacht je echt dat het hele personeel massaal onstlag nam "omdat ze geen nieuwe baas wilden afwachten?"
Man, denk toch eens na: die mensen hadden allemaal dat loonzakje aan het eind van de week "broodnodig." Je schijnt geen vaag idee te hebben hoe dringend ze dat werk en het geld daamee verdiend nodig hadden. Er waren vele monden te voeden in die grote gezinnen met geen ander werk elders voorhanden!

Die quote over "wagenziek" en "vol deernis in zijn armen nam" waar haal je die vandaan? Stond die in Septer's vervolgverhaal?

Je bent zo bevooroordeeld: natuurlijk zullen FvV's nakomelingen/familieleden hem beschermen en negatieve beschrijvingen omtrent de man tegenspreken.

Het feit dat de redactie een verhaal geschreven onder bedreiging, en dus vol onwaarheden niet plaatste, spreekt voor zichzelf.

Kortom, kom met iets nieuws, of houd op hier al je onzin te spuien. Frank was echt niet zo belangrijk; Als je echt eens wat echt nieuws wilt vinden moet je maar eens in een andere richting zoeken. Daar is de beerput heel wat dieper!
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:35 schreef liedetector het volgende:
de pot verwijt de ketel........
Hier had veel persoonlijk gedoe uitgehaald kunnen worden, en dat was de discussie ten goede gekomen.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_122038467
mijn idee TARA, gelijke monikken gelijke kappen..... Het ergert!!!!
pi_122039038
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even over het Ronde Huis topic. Lavenderr had aangekondigd alle persoonlijke aanvallen etc. te verwijderen.
Sinds dat moment (vorig topic) even een bloemlezing. Om aan te geven dat naar mijn idee woord gehouden dient te worden, in plaats van telkens weer, voor de tigste keer te waarschuwen en op te roepen niet persoonlijk te worden.
BNW / Het Ronde Huis, vergeten, fictie of feit? Dl.18

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Hier had veel persoonlijk gedoe uitgehaald kunnen worden, en dat was de discussie ten goede gekomen.
Tja, kan niet anders dan je gelijk geven.
Maar ik hoop altijd nog dat als je mensen er op aanspreekt dat ze zelf beseffen dat ze heel kinderachtig bezig zijn.
Er wordt genoeg verwijderd en geedit, enfin, kijk maar terug in de topics.
Mensen weten de sneren vaak goed te verpakken plus er zitten een paar werkgroepen die elkaar in de haren zitten en dan nog een paar die elke maand een keer zeggen dat het topic maar dicht moet maar zelf al vanaf het begin enthousiast meeposten. Heel apart verschijnsel is dat.

Het is een over en weer steken uitdelen en eigenlijk heel onvolwassen.
pi_122039325
ja maar lavender.... het leest zo beroert...en het maakt dat ik een eigenlijk offtopic reactie "moet" plaatsen, mede omdat je nu zelf aangeeft dat mensen elkaar moeten aanspreken...... ik weet het niet, volgens mij leidt het af. Dissectienaald die dus een hele comment verwijderd omdat je toch de neiging hebt om er op in te gaan....
Van mij mag het er allemaal gewoon uit geknipt op de eventuele feitjes na, maar in dat soort reacties ontbreken die totaal, naar mijn bescheiden mening!
pi_122039529
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:19 schreef liedetector het volgende:
ja maar lavender.... het leest zo beroert...en het maakt dat ik een eigenlijk offtopic reactie "moet" plaatsen, mede omdat je nu zelf aangeeft dat mensen elkaar moeten aanspreken...... ik weet het niet, volgens mij leidt het af. Dissectienaald die dus een hele comment verwijderd omdat je toch de neiging hebt om er op in te gaan....
Van mij mag het er allemaal gewoon uit geknipt op de eventuele feitjes na, maar in dat soort reacties ontbreken die totaal, naar mijn bescheiden mening!
Lees je al lang mee?
Dan zie je toch hoe vaak er ingegrepen is?
En mensen aanspreken gebeurt ook op andere manieren. We hebben p en dm.

En verder: het zijn toch volwassen mensen en geen pubers? Dan mogen we toch een beroep doen op hun fatsoen?
pi_122039726
true that....en lees al behoorlijke tijd mee... over heel fok overigens.....
t is meer dat ik waarschuwingen zie en de laatste tijd zeker op dat topic dat het toch gewoon doorgaat, wat voegt het toe? dan snap ik wellicht je beslissing... (en ja ben zelf ook moderator op een forum en laat soms dingen expres "klappen" omdat het soms nut heeft en je het dan beperkt tot 1 onderwerp), maar hier zie ik veel mensen persoonlijk worden die het niet in nadere topics doen sowieso... maar ik geef je te doen!
pi_122039932
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:33 schreef liedetector het volgende:
true that....en lees al behoorlijke tijd mee... over heel fok overigens.....
t is meer dat ik waarschuwingen zie en de laatste tijd zeker op dat topic dat het toch gewoon doorgaat, wat voegt het toe? dan snap ik wellicht je beslissing... (en ja ben zelf ook moderator op een forum en laat soms dingen expres "klappen" omdat het soms nut heeft en je het dan beperkt tot 1 onderwerp), maar hier zie ik veel mensen persoonlijk worden die het niet in nadere topics doen sowieso... maar ik geef je te doen!
Het is soms verwarrend omdat mensen het onderwerp van verschillende kanten bekijken en in enkele gevallen al met elkaar in werkgroepen gezeten hebben, gebrouilleerd zijn geraakt en dan niet kunnen laten om elkaar nog even een steekje te geven zo af en toe.
pi_122040551
die onderwaters zijn het ergste..en heb ook gezien dat je alle persoonlijke mail idd hebt verwijderd.... t is meer dat ik soms mensen zie reageren met (meer dan een -5,5) bril op die meteen persoonlijk doet....en idd waar leg je de grens..... lijkt me ook vervelend dat er dan bijgehaald wordt dat vrouwen niet zouden kunnen modereren (grinnikt), ik wens je wijsheid, en het was dan ook geen aanval...meer dat ik zag dat ik geqoute werd... ben ik toch nieuwsgierig!
pi_122040904
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:56 schreef liedetector het volgende:
die onderwaters zijn het ergste..en heb ook gezien dat je alle persoonlijke mail idd hebt verwijderd.... t is meer dat ik soms mensen zie reageren met (meer dan een -5,5) bril op die meteen persoonlijk doet....en idd waar leg je de grens..... lijkt me ook vervelend dat er dan bijgehaald wordt dat vrouwen niet zouden kunnen modereren (grinnikt), ik wens je wijsheid, en het was dan ook geen aanval...meer dat ik zag dat ik geqoute werd... ben ik toch nieuwsgierig!
In ieder geval bedankt voor je bijdrage hier. Feedback is altijd welkom ;)
pi_122041974
gelukkig wel ;)
pi_122052375
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even over het Ronde Huis topic. Lavenderr had aangekondigd alle persoonlijke aanvallen etc. te verwijderen.
Sinds dat moment (vorig topic) even een bloemlezing. Om aan te geven dat naar mijn idee woord gehouden dient te worden, in plaats van telkens weer, voor de tigste keer te waarschuwen en op te roepen niet persoonlijk te worden.
BNW / Het Ronde Huis, vergeten, fictie of feit? Dl.18
Wat ik niet begrijp ; Waarom werkte jij samen met Dissectienaald aan die belachelijke Wikipedia pagina over Frank van Vloten? Het is gelukkig nu verwijderd....verklaar je nader........
pi_122056104
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, ik geloof best wel dat bij dat Pas Op kamp, in Nieuw Soerel (toch?), na WO2, in een put een paar botten en een fragment van een schedel gevonden is... jij niet?
Lijkt me ook wel wat te maken te hebben met 1) WO2 en 2) de functie van dat kamp.
Maar goed, Walpurgis denkt "echt" van niet, maar wil dat verder niet uitleggen...
PS
Kijk jij ook uit voor Gray hè.
Dat bold aangehaalde is geen persoonlijke aanval. Walpurgis stelde dat die botten echt niets te maken hebben met dat Pas Op kamp; ik heb twee keer gevraagd waarom niet en hij geeft daar geen antwoord op, en dat staat er in die post aan Bluesdude, verder niets. Hoezo is dat een persoonlijke aanval?
Gray aan de andere kant doet wel een persoonlijke aanval, hoezo wordt daar niets aan gedaan? Niet met twee maten meten aub.
(Hup en al weer een note...)
I´m back.
pi_122060719
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 00:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat bold aangehaalde is geen persoonlijke aanval. Walpurgis stelde dat die botten echt niets te maken hebben met dat Pas Op kamp; ik heb twee keer gevraagd waarom niet en hij geeft daar geen antwoord op, en dat staat er in die post aan Bluesdude, verder niets. Hoezo is dat een persoonlijke aanval?
Gray aan de andere kant doet wel een persoonlijke aanval, hoezo wordt daar niets aan gedaan? Niet met twee maten meten aub.
(Hup en al weer een note...)
Ik viel niemand aan, daar heb ik helemaal geen baat bij. En neem maar aan dat ook ik me moet verantwoorden. ;)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 januari 2013 @ 12:36:50 #61
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_122065598
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 00:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat bold aangehaalde is geen persoonlijke aanval. Walpurgis stelde dat die botten echt niets te maken hebben met dat Pas Op kamp; ik heb twee keer gevraagd waarom niet en hij geeft daar geen antwoord op, en dat staat er in die post aan Bluesdude, verder niets. Hoezo is dat een persoonlijke aanval?
Gray aan de andere kant doet wel een persoonlijke aanval, hoezo wordt daar niets aan gedaan? Niet met twee maten meten aub.
(Hup en al weer een note...)
Dat gekissebis tussen jou en Gray ging al helemaal nergens over naar mijn idee. Ik snapte niet eens wat dat deed in dat topic, maar dat terzijde
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:47 schreef aos het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp ; Waarom werkte jij samen met Dissectienaald aan die belachelijke Wikipedia pagina over Frank van Vloten? Het is gelukkig nu verwijderd....verklaar je nader........
DN, gerhardius en ik. Ik ben daar mee bezig geweest omdat ik een beetje thuis ben in de wiki-wereld en de formats en gebruiken aldaar. Dat eerste opzetje ging nergens over. Ik heb gewoon geholpen er nog iets van te maken. Meer niet.

Maar waarom moet ik in vredesnaam daar verantwoording voor afleggen? Wat was daar mis mee?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_122065825
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dat gekissebis tussen jou en Gray ging al helemaal nergens over naar mijn idee. Ik snapte niet eens wat dat deed in dat topic, maar dat terzijde

[..]

Dat zogenaamde gekissebis is een direct gevolg van mijn irritatie tav het op de man spelen van believers in HRH naar users als D-naald en Bluesdude, waarna er door Lavenderr werd gereageerd met: "ophouden van welke kant dan ook", terwijl die andere kant dat niet deed. Ik opende een topic daarop met als suggestie om ook een scepticus op te nemen in de gelederen van de moderators hier, want blijkbaar wordt er nogal bevooroordeeld gereageerd door mods. Topic werd direct gesloten, er ontspon zich hier een soort van discussie, hetgeen mij 7 notes opleverde.
I´m back.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 januari 2013 @ 12:48:17 #63
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_122066028
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zogenaamde gekissebis is een direct gevolg van mijn irritatie tav het op de man spelen van believers in HRH naar users als D-naald en Bluesdude, waarna er door Lavenderr werd gereageerd met: "ophouden van welke kant dan ook", terwijl die andere kant dat niet deed. Ik opende een topic daarop met als suggestie om ook een scepticus op te nemen in de gelederen van de moderators hier, want blijkbaar wordt er nogal bevooroordeeld gereageerd door mods. Topic werd direct gesloten, er ontspon zich hier een soort van discussie, hetgeen mij 7 notes opleverde.
Ah, dat wist ik dus niet.
Maar is dan een feedback-topic als deze niet meer de plek om daarover te discussieren? Ipv ergens halverwege een topic over het Ronde Huis (geldt overigens ook voor Gray)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_122066186
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ah, dat wist ik dus niet.
Maar is dan een feedback-topic als deze niet meer de plek om daarover te discussieren? Ipv ergens halverwege een topic over het Ronde Huis (geldt overigens ook voor Gray)
Ja, idd, of natuurlijk een ander topic. Dat was mijn bedoeling ook.
Waarop hij wrs reageerde in topic HRH was dat ik de term "totaal verknipte, paranoïde waanwereldbeeld", waarmee ik met name doelde op dat stuk van Pegasus/Couzy, waarin melding gemaakt wordt van allerlei pedofielennetwerken onder de elite, en waarin de zaak van FvV past als een soort oercasus.
I´m back.
pi_122079993
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ah, dat wist ik dus niet.
Maar is dan een feedback-topic als deze niet meer de plek om daarover te discussieren? Ipv ergens halverwege een topic over het Ronde Huis (geldt overigens ook voor Gray)
Daar is het ook voor bedoeld, maar daar was Ryan het niet mee eens. Ryan3 post hier al 11,5 jaar en dat betekent dat je op FOK! speciale voorkeur verdient en zeggenschap hebt in hoe het forum gerund moet worden. Namelijk als een tweede Barracuda, want één Barracuda is onvoldoende. Indien dat niet gebeurt, dan staat Ryan3, die hier al 11,5 post, in zijn recht door te gaan met anderen te terroriseren, het topic te verstieren, en vrijwilligers en werknemers van de FOK!-crew te beledigen. En dat is geheel te verantwoorden dankzij de constatering dat de crew samenzweert tegen Ryan3, maar dat juist BNW'ers paranoïde psychiatrische patiënten zijn om anderen van zulke waanbeelden te verdenken. Dat is niet absurd, maar 11,5 jaar ervaring die daar spreekt. Het is uiteraard heel ongepast om hier notities van te maken, aangezien Ryan3 hier al 11,5 jaar post. Afkeurende en bespottende reacties van andere users om het stampvoetend gedrag rondom 3 notes, zou voldoende signaal moeten zijn dat iemand fout zit, maar niet Ryan3, want die post hier al 11,5 jaar. Na 11,5 jaar hoef je niet meer naar anderen te luisteren, maar mag je gewoon doorgaat met waar je mee bezig bent, zoals maandelijks je frustraties in beledigingen gieten. Iemand die je daar op aanspreekt is uiteraard partijdig en moet worden verduidelijkt dat mensen die langer posten altijd gelijk hebben. Zeker als je al 11,5 jaar post, zoals Ryan3 hier. Dus pas maar op, hé.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 januari 2013 @ 19:20:42 #66
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_122081413
Het zit erg diep tussen jullie 2 he
Nahja, ga ik me verder niet mee bemoeien, want ik post hier al 13,5 jaar :P
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_122082538
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het zit erg diep tussen jullie 2 he
Nahja, ga ik me verder niet mee bemoeien, want ik post hier al 13,5 jaar :P
Nee hoor, ik vind het hoogst amusant.
pi_122083244
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Daar is het ook voor bedoeld, maar daar was Ryan het niet mee eens. Ryan3 post hier al 11,5 jaar en dat betekent dat je op FOK! speciale voorkeur verdient en zeggenschap hebt in hoe het forum gerund moet worden. Namelijk als een tweede Barracuda, want één Barracuda is onvoldoende. Indien dat niet gebeurt, dan staat Ryan3, die hier al 11,5 post, in zijn recht door te gaan met anderen te terroriseren, het topic te verstieren, en vrijwilligers en werknemers van de FOK!-crew te beledigen. En dat is geheel te verantwoorden dankzij de constatering dat de crew samenzweert tegen Ryan3, maar dat juist BNW'ers paranoïde psychiatrische patiënten zijn om anderen van zulke waanbeelden te verdenken. Dat is niet absurd, maar 11,5 jaar ervaring die daar spreekt. Het is uiteraard heel ongepast om hier notities van te maken, aangezien Ryan3 hier al 11,5 jaar post. Afkeurende en bespottende reacties van andere users om het stampvoetend gedrag rondom 3 notes, zou voldoende signaal moeten zijn dat iemand fout zit, maar niet Ryan3, want die post hier al 11,5 jaar. Na 11,5 jaar hoef je niet meer naar anderen te luisteren, maar mag je gewoon doorgaat met waar je mee bezig bent, zoals maandelijks je frustraties in beledigingen gieten. Iemand die je daar op aanspreekt is uiteraard partijdig en moet worden verduidelijkt dat mensen die langer posten altijd gelijk hebben. Zeker als je al 11,5 jaar post, zoals Ryan3 hier. Dus pas maar op, hé.
Das al 80,5 jaar opgeteld bij elkander... _O- :P ;)
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
pi_122481814
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Bedankt mijn post natuurlijk weer verwijderen maar die van een idioot niet.
-edit- en we hebben het hier op de DM genoeg over gehad met de moderators.
Verwijder dan ook die berichten van die mensen die volledig idiote dingen zeggen ipv de berichten van de mensen die tegen hun in gaan.
In bepaalde gevallen halen we alles weg, in andere gevallen slechts de ergste zaken. Wanneer na een edit nog steeds duidelijk is dat er een persoonlijke aanval stond, zoals in jouw geval, dan is het handiger alles weg te halen. Zodoende.
pi_122482121
quote:
12s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef Gray het volgende:

[..]

In bepaalde gevallen halen we alles weg, in andere gevallen slechts de ergste zaken. Wanneer na een edit nog steeds duidelijk is dat er een persoonlijke aanval stond, zoals in jouw geval, dan is het handiger alles weg te halen. Zodoende.
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk HIV is nep. EHS lijkt me eerdere te bestaan.
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://fearoftheinvisible.com/

Omdat het nog NOOIT is gevonden. En wie zegt van wel is een corrupte liegende wetenschapper die werkzaam is in de AID$-industrie.
Kunnen die dan even weg?

Dat soort berichten zijn beledigend voor mensen die geinfectered zijn met HIV.

Waarom beschermen jullie dit soort gekken?
pi_122482466
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:57 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

[..]

[..]

Kunnen die dan even weg?

Dat soort berichten zijn beledigend voor mensen die geinfectered zijn met HIV.

Waarom beschermen jullie dit soort gekken?
Ook ik ben het totaal niet eens met dat soort teksten, maar BNW is juist bedoeld om mensen met dat soort overtuigingen gehoor te geven en een forum te bieden om over dat soort onderwerpen te discussiëren. Overigens wel in een topic dat daarvoor bedoeld is. Het is niet mijn en evenmin jouw taak om die groeperingen te beschermen door mensen met afwijkende meningen te censureren.

Directe beledigingen plaatsen aan het adres van users, ook deze uitzonderlijke figuren, is daarentegen niet toegestaan. En doodsverwensingen op FOK! zijn banbaar, dus pas op met wat je schrijft.
pi_122482957
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef Gray het volgende:
En doodsverwensingen op FOK! zijn banbaar, dus pas op met wat je schrijft.
Waar slaat dit nou weer op?
Ik wens helemaal niemand dood, zelfs zo'n gek niet. (met wat uitzondering maar die hebben vele malen ergeren dingen gedaan)

Die idioot schrijft dat HIV niet bestaat, nou als hij zich eens laat inspuiten weet hij vanzelf wat voor verschrikkelijk ziekte.
En gelukkig dankzij de wetenschap hoeft HIV geen dodelijke ziekte meer te zijn.

Maar je mag hier dus wel miljoenen mensen met een ernstige ziekte beledigen en kwetsen maar zo'n idioot niet uitschelden. (want met rede kom je toch niet binnen bij die mensen)
Bedankt moderators :)

-edit- En misschien verwoord ik me wel niet helemaal netjes maar dat komt omdat ik gewoon ontzettend kwaad word van zulk soort mensen.
pi_122483945
Waarom trouwens in dat topic laten staan? Het heeft niet eens wat met topic te maken.

En het is ook nog eens een directe aanval, maar dit mag wel?
quote:
Omdat het nog NOOIT is gevonden. En wie zegt van wel is een corrupte liegende wetenschapper die werkzaam is in de AID$-industrie.
-edit- maar goed ik hou er ook mee op, zulke mensen kan je toch niet van gedachten veranderen.
pi_122485102
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou weer op?
Ik wens helemaal niemand dood, zelfs zo'n gek niet. (met wat uitzondering maar die hebben vele malen ergeren dingen gedaan)

Die idioot schrijft dat HIV niet bestaat, nou als hij zich eens laat inspuiten weet hij vanzelf wat voor verschrikkelijk ziekte.
En gelukkig dankzij de wetenschap hoeft HIV geen dodelijke ziekte meer te zijn.

Maar je mag hier dus wel miljoenen mensen met een ernstige ziekte beledigen en kwetsen maar zo'n idioot niet uitschelden. (want met rede kom je toch niet binnen bij die mensen)
Bedankt moderators :)

-edit- En misschien verwoord ik me wel niet helemaal netjes maar dat komt omdat ik gewoon ontzettend kwaad word van zulk soort mensen.
Het heeft geen zin om kwaad te worden, dan ga je alleen maar mensen dingen toewensen die je zelf ook niet toegewenst wil krijgen. En dan voel ik me weer gedwongen om daar tijdig tegenop te treden om een flameoorlog te voorkomen en wat niet.

quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef t4rt4rus het volgende:
Waarom trouwens in dat topic laten staan? Het heeft niet eens wat met topic te maken.

En het is ook nog eens een directe aanval, maar dit mag wel?

[..]

-edit- maar goed ik hou er ook mee op, zulke mensen kan je toch niet van gedachten veranderen.
We hebben er redenen voor om het te laten staan, hoe absurd het ook lijkt.

No worries verder, hoor.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:45:26 #75
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122496897
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou weer op?
Ik wens helemaal niemand dood, zelfs zo'n gek niet. (met wat uitzondering maar die hebben vele malen ergeren dingen gedaan)

Die idioot schrijft dat HIV niet bestaat, nou als hij zich eens laat inspuiten weet hij vanzelf wat voor verschrikkelijk ziekte.
Door te stellen dat het nepvirus HIV niet bestaat, zeg ik NIET mee dat mensen niet ziek zijn. Wat ik wel zeg daarmee is dat men iets anders onder de leden heeft. Maar HIV dat is mijn belevening onmogelijk. Ga je de grens over dan heb je het niet. Of doe je opnieuw een Western Blot, dan heb je net niet. Doe je de test en je hebt stress of je bent verkouden heb je het weer wel.

30 jaar geleden bij introductie was er al veel controverse. HIV/AID$ is een industrie.

quote:
En gelukkig dankzij de wetenschap hoeft HIV geen dodelijke ziekte meer te zijn.
Niks dankzij de wetenschap.

quote:
Maar je mag hier dus wel miljoenen mensen met een ernstige ziekte beledigen en kwetsen maar zo'n idioot niet uitschelden. (want met rede kom je toch niet binnen bij die mensen)
Bedankt moderators :)
Door te stellen dat een ziekte niet bestaat zeg ik niet dat mensen niet ziek zijn.
Waarom wordt die kronkel altijd gemaakt. Men gaat compleet voorbij aan een slecht ondoordachte diagnose.

quote:
-edit- En misschien verwoord ik me wel niet helemaal netjes maar dat komt omdat ik gewoon ontzettend kwaad word van zulk soort mensen.
Ik word kwaad van de industrie die soort zaken exploiteert.

Niet alleen AID$ is een industrie. Ziekte in zijn algemeenheid is een industrie waar biljoenen in omgaat.

Het heeft overigens niet heel veel zin om boos te worden. Ik zou eerst maar verdiepen in de geschiedenis van BadPharma en zijn ziekte-industrie. Je bestrijdt de verkeerde.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122497325
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Door te stellen dat het nepvirus HIV niet bestaat, zeg ik NIET mee dat mensen niet ziek zijn. Wat ik wel zeg daarmee is dat men iets anders onder de leden heeft. Maar HIV dat is mijn belevening onmogelijk. Ga je de grens over dan heb je het niet. Of doe je opnieuw een Western Blot, dan heb je net niet. Doe je de test en je hebt stress of je bent verkouden heb je het weer wel.

30 jaar geleden bij introductie was er al veel controverse. HIV/AID$ is een industrie.

[..]

Niks dankzij de wetenschap.

[..]

Door te stellen dat een ziekte niet bestaat zeg ik niet dat mensen niet ziek zijn.
Waarom wordt die kronkel altijd gemaakt. Men gaat compleet voorbij aan een slecht ondoordachte diagnose.

[..]

Ik word kwaad van de industrie die soort zaken exploiteert.

Niet alleen AID$ is een industrie. Ziekte in zijn algemeenheid is een industrie waar biljoenen in omgaat.

Het heeft overigens niet heel veel zin om boos te worden. Ik zou eerst maar verdiepen in de geschiedenis van BadPharma en zijn ziekte-industrie. Je bestrijdt de verkeerde.

Als HIV niet bestaat, dan mag ik hier dus zeggen dat ik hoop dat je het krijgt?

Bij deze! Geniet er van.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122498580
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:11 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Als HIV niet bestaat, dan mag ik hier dus zeggen dat ik hoop dat je het krijgt?

Bij deze! Geniet er van.
Nou nee. We gaan elkaar hier geen ziektes toewensen.
Lambiekje gaat zich matigen in de toonzetting dus laten we het vriendelijk houden naar elkaar.
pi_122500272
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:11 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Als HIV niet bestaat, dan mag ik hier dus zeggen dat ik hoop dat je het krijgt?

Bij deze! Geniet er van.
Nee van de moderators mag wel je miljoenen mensen beledigen en kwetsen met zulke domme reacties als die van Lamiekje.

Maar je mag niks over hem zeggen dus pas op!!!! lol
pi_122501126
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nee. We gaan elkaar hier geen ziektes toewensen.
Lambiekje gaat zich matigen in de toonzetting dus laten we het vriendelijk houden naar elkaar.
HIV is geen ziekte, aldus de persoon die ik het toewens. Hiv zou een sprookje zijn, net als de grote boze wolf.

Mag ik Lambiek wel een grote boze wolf toewensen? Of rode schoentjes? 7 dwergen?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122501506
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:31 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

HIV is geen ziekte, aldus de persoon die ik het toewens. Hiv zou een sprookje zijn, net als de grote boze wolf.

Mag ik Lambiek wel een grote boze wolf toewensen? Of rode schoentjes? 7 dwergen?
Ja hoor. Doe maar gerust. Biekje zegt wel ergere dingen. Maar hij heeft beloofd zich in te houden, dus geef hem een kans alsjeblieft .
pi_122502951
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja hoor. Doe maar gerust. Biekje zegt wel ergere dingen. Maar hij heeft beloofd zich in te houden, dus geef hem een kans alsjeblieft .
Biekje, bij deze wens ik je vreselijk lelijke rode schoenen toe.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122503045
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Biekje, bij deze wens ik je vreselijk lelijke rode schoenen toe.
second that :P
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:59:02 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122508631
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Door te stellen dat het nepvirus HIV niet bestaat, zeg ik NIET mee dat mensen niet ziek zijn. Wat ik wel zeg daarmee is dat men iets anders onder de leden heeft. Maar HIV dat is mijn belevening onmogelijk. Ga je de grens over dan heb je het niet. Of doe je opnieuw een Western Blot, dan heb je net niet. Doe je de test en je hebt stress of je bent verkouden heb je het weer wel.

30 jaar geleden bij introductie was er al veel controverse. HIV/AID$ is een industrie.

[..]

Niks dankzij de wetenschap.

[..]

Door te stellen dat een ziekte niet bestaat zeg ik niet dat mensen niet ziek zijn.
Waarom wordt die kronkel altijd gemaakt. Men gaat compleet voorbij aan een slecht ondoordachte diagnose.

[..]

Ik word kwaad van de industrie die soort zaken exploiteert.

Niet alleen AID$ is een industrie. Ziekte in zijn algemeenheid is een industrie waar biljoenen in omgaat.

Het heeft overigens niet heel veel zin om boos te worden. Ik zou eerst maar verdiepen in de geschiedenis van BadPharma en zijn ziekte-industrie. Je bestrijdt de verkeerde.

Open er anders een nieuw topic over waar je met bewijzen voor je claim komt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_122509073
Huh... Hiv is toch een schoonmaakmiddel? :?
pi_122510156
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Open er anders een nieuw topic over waar je met bewijzen voor je claim komt.
Dat is idd beter.
Niet hier op fb.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:45:08 #86
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122513509
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:06 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Nee van de moderators mag wel je miljoenen mensen beledigen en kwetsen met zulke domme reacties als die van Lamiekje.
Het is geen domme reactie. Het is niet zomaar loos in de ruimte een stelling poneren. Het is onderbouwd en binnen de wetenschap is men er niet nog lang niet overuit.
Zelfs de zogenaamde uitvinders zijn van mening dat het toch echt anders zit dan wat nu als gangbaar wordt aangenomen.

Dus mijn antwoord is verre van dom. Het is dom om zonder eigen onderzoek achterlijke aannames van de industrie aan te hobbelen.
quote:
Maar je mag niks over hem zeggen dus pas op!!!! lol
ik ben een beruchte en tevens geliefde fokker. Je mag gerust wat van me vinden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122513588
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Huh... Hiv is toch een schoonmaakmiddel? :?
Ik ken alleen Jiff.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:47:04 #88
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122513603
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Biekje, bij deze wens ik je vreselijk lelijke rode schoenen toe.
Die wil Bert Visscher vast wel hebben.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122513666
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]

ik ben een beruchte en tevens geliefde fokker. Je mag gerust wat van me vinden.
Geliefd? Volgens mij pruimt zelfs je moeder je niet.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:48:20 #90
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122513676
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:46 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik ken alleen Jiff.
Het was Jif (met een f) en dat is paar jaar terug hernoemd, nu heet het Cif.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122513706
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:46 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik ken alleen Jiff.
_O-
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:49:30 #92
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122513741
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:48 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Geliefd? Volgens mij pruimt zelfs je moeder je niet.
Ik krijg meer steunbetuigings pm-etjes dan men zou verwachten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122513769
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik krijg meer steunbetuigings pm-etjes dan men zou verwachten.
1 dus.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:50:54 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122513808
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
1 dus.
Summers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122513858
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Summers.
:') inderdaad. Ook zo'n droeftoeter.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:21:25 #96
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122515267
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is geen domme reactie. Het is niet zomaar loos in de ruimte een stelling poneren. Het is onderbouwd en binnen de wetenschap is men er niet nog lang niet overuit.
Zelfs de zogenaamde uitvinders zijn van mening dat het toch echt anders zit dan wat nu als gangbaar wordt aangenomen.

Dus mijn antwoord is verre van dom. Het is dom om zonder eigen onderzoek achterlijke aannames van de industrie aan te hobbelen.

[..]

ik ben een beruchte en tevens geliefde fokker. Je mag gerust wat van me vinden.
Laat in een nieuw topic dan maar eens zien dat daar een onderbouwing achter zit. Ik geloof er namelijk niets van.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_122515268
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Summers.
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:52 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

:') inderdaad. Ook zo'n droeftoeter.
Mean girls. :{w

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Laat in een nieuw topic dan maar eens zien dat daar een onderbouwing achter zit. Ik geloof er namelijk niets van.
Goed plan. :Y
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:49:42 #98
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_122516391
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:52 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

:') inderdaad. Ook zo'n droeftoeter.
eng he een andere mening , welkom in 2013
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_122517829
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:49 schreef Summers het volgende:

[..]

eng he een andere mening , welkom in 2013
Niks mis met een onderbouwde en gefundeerde EIGEN mening. Het zijn die meninkjes die types als jij en Biekje van vage websites adopteren zonder kennis van zaken en onderbouwd met link dumpartikelen die me storen.

Jij hebt nog nooit een eigen mening gehad. Je denkt een eigen mening te hebben omdat je heel wild allerlei niet-mainstreem meningen omarmt. Maar helaas, je bent net zo'n schaap als de rest. Erger nog, want jij hebt niet eens de wijsheid om te beseffen dat je eigenlijk niets weet.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:08:10 #100
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_122526615
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:30 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Niks mis met een onderbouwde en gefundeerde EIGEN mening. Het zijn die meninkjes die types als jij en Biekje van vage websites adopteren zonder kennis van zaken en onderbouwd met link dumpartikelen die me storen.

Jij hebt nog nooit een eigen mening gehad. Je denkt een eigen mening te hebben omdat je heel wild allerlei niet-mainstreem meningen omarmt. Maar helaas, je bent net zo'n schaap als de rest. Erger nog, want jij hebt niet eens de wijsheid om te beseffen dat je eigenlijk niets weet.
Tja , jouw hokje is jouw hokje met jouw grenzen en niet de mijne dus jij moet er mee leven en niet ik . Ik houd niet van voetbal maar betrap mezelf er nooit op op een voetbalforum naar medemensen te trappen omdat ik liever tennis in mijn wereld zie . Ik begrijp dus niet waar je dat vandaan hebt dat gedrag en het zegt iets over je hatelijke zelf .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 21:39:39 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_122528535
Zullen we nu weer lief voor elkaar zijn? Er is al ellende genoeg overal.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:48:18 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122533138
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:30 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Niks mis met een onderbouwde en gefundeerde EIGEN mening. Het zijn die meninkjes die types als jij en Biekje van vage websites adopteren zonder kennis van zaken en onderbouwd met link dumpartikelen die me storen.
waarop baseer jij je?

quote:
Jij hebt nog nooit een eigen mening gehad. Je denkt een eigen mening te hebben omdat je heel wild allerlei niet-mainstreem meningen omarmt. Maar helaas, je bent net zo'n schaap als de rest. Erger nog, want jij hebt niet eens de wijsheid om te beseffen dat je eigenlijk niets weet.
je moet net zo goed bij alternatieve websites wegstrepen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:52:50 #103
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122533464
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
Zullen we nu weer lief voor elkaar zijn? Er is al ellende genoeg overal.
ja als iedereen nu eens kritisch kijkt naar wat hij/zijn nu precies aan het doen is op het werk (en dan vooral wetenschappers en artsen) zal het al een stuk schelen.

Wel smakken geld doneren aan een goed doel (waarop je op voorhand al zou kunnen weten dat het voor de nieuwe A5 van de manager is ) ipv aan je eigen buur(t)man die niet normaal rond kan komen door asociaal beleid van de PvdA. Dat zal ook schelen.

Minder belasting betalen dan dwangmatig moet vanwege ornrechtmatig handel in neem bv Mali.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 23:06:02 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_122534203
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja als iedereen nu eens kritisch kijkt naar wat hij/zijn nu precies aan het doen is op het werk (en dan vooral wetenschappers en artsen) zal het al een stuk schelen.

Wel smakken geld doneren aan een goed doel (waarop je op voorhand al zou kunnen weten dat het voor de nieuwe A5 van de manager is ) ipv aan je eigen buur(t)man die niet normaal rond kan komen door asociaal beleid van de PvdA. Dat zal ook schelen.

Minder belasting betalen dan dwangmatig moet vanwege ornrechtmatig handel in neem bv Mali.
Ik wil best kritisch naar mijn werk kijken maar ik weet echt niet wat ik beter of anders zou moeten doen.
  woensdag 6 februari 2013 @ 00:00:38 #105
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122536975
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja als iedereen nu eens kritisch kijkt naar wat hij/zijn nu precies aan het doen is op het werk (en dan vooral wetenschappers en artsen) zal het al een stuk schelen.

Wel smakken geld doneren aan een goed doel (waarop je op voorhand al zou kunnen weten dat het voor de nieuwe A5 van de manager is ) ipv aan je eigen buur(t)man die niet normaal rond kan komen door asociaal beleid van de PvdA. Dat zal ook schelen.

Minder belasting betalen dan dwangmatig moet vanwege ornrechtmatig handel in neem bv Mali.
Oh ik ben zeer kritisch. Ga je zelf dan ook eens kritisch zijn over wat jij wel en niet accepteerd?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_122537129
Lekkere vergiftigde sfeer hier. Dezelfde figuren vliegen nog steeds dezelfde aartsvijanden in de haren. Dit voelt als thuis, dit voelt juist.
pi_122540530
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:04 schreef HyperViper het volgende:
Lekkere vergiftigde sfeer hier. Dezelfde figuren vliegen nog steeds dezelfde aartsvijanden in de haren. Dit voelt als thuis, dit voelt juist.
Ik kreeg ook al dat 'Cheers'-begintune gevoel.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122540549
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarop baseer jij je?

[..]

1,5 minuut op dit forum is voor een normaal mens genoeg om te zien dat jij en Summers elke grip op de werkelijkheid kwijt zijn.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122540620
Normale mensen... Moet de eerste nog ontmoeten.
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:37:27 #110
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122541102
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 07:33 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

1,5 minuut op dit forum is voor een normaal mens genoeg om te zien dat jij en Summers elke grip op de werkelijkheid kwijt zijn.
Dan moet je eerst normaal definieren. Wat 50 jaar geleden normal was is nu ouderwets, asociaal of nog erger crimineel.

Summer en ik zijn niet de werkelijkheid kwijt, we hebben achter het gordijn van het NOS journaal en MSM gekeken. En zien patronen, geldstromen en belangen. Die het in anderhalve minuut al weten te bepalen heb volstrekt geen notie wat er echt speelt in deze wereld.

Grappig om te zien hoe iemand het zo falikant mis kan hebben.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lambiekje op 06-02-2013 08:42:41 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122542543
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan moet je eerst normaal definieren. Wat 50 jaar geleden normal was is nu ouderwets, asociaal of nog erger crimineel.
Normaal is relatief binnen de context. In deze context bedoel ik 'niet psychisch ziek'

quote:
Summer en ik zijn niet de werkelijkheid kwijt, we hebben achter het gordijn van het NOS journaal en MSM gekeken. En zien patronen, geldstromen en belangen. Die het in anderhalve minuut al weten te bepalen heb volstrekt geen notie wat er echt speelt in deze wereld.
Bij jou is iedereen doe niet kritiekloos achter jouw denkbeelden aanloopt achterlijk of schuldig. Terwijl vrijwel iedereen hier in meer of mindere maten wel degelijk vragen stelt bij de MSN. Dat men niet meegaat in jouw gestoorde psychiatrische wanen is jouw probleem, en die van je behandelaars.
quote:
Grappig om te zien hoe iemand het zo falikant mis kan hebben.
Ik vind er niets grappigs aan. Vermakelijk is het wel soms. Net als een apenkooi.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:16:05 #112
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122543144
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:50 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Normaal is relatief binnen de context. In deze context bedoel ik 'niet psychisch ziek'

[..]

Bij jou is iedereen doe niet kritiekloos achter jouw denkbeelden aanloopt achterlijk of schuldig. Terwijl vrijwel iedereen hier in meer of mindere maten wel degelijk vragen stelt bij de MSN. Dat men niet meegaat in jouw gestoorde psychiatrische wanen is jouw probleem, en die van je behandelaars.

[..]
Dat is het niet..
middels FIOA of WOB zijn zaken al lang aangekaart wat daarvoor in jouw bekrompen wereld bekend stond als aluhoedjes-denken.

Deze hele eurocrisis was 15 jaar geleden al in zekere zin al compleet bekend.
quote:
Ik vind er niets grappigs aan. Vermakelijk is het wel soms. Net als een apenkooi.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122543347
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is het niet..
middels FIOA of WOB zijn zaken al lang aangekaart wat daarvoor in jouw bekrompen wereld bekend stond als aluhoedjes-denken.

Deze hele eurocrisis was 15 jaar geleden al in zekere zin al compleet bekend.

[..]

Succes met je behandeling verder. Ik wens je een lang en gelukkig leven, samen met Hans en Grietje.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122543819
Hoppa en Biekje, samen naar het knibbelknabbelhuisje. Een sprookje dat uitkomt *; .
pi_122543960
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
Hoppa en Biekje, samen naar het knibbelknabbelhuisje. Een sprookje dat uitkomt *; .
Ik flikker hem in die oven.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122544102
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:43 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik flikker hem in die oven.
Dat is niet echt ethisch te noemen }:| .

Zo, en nu maar weer fb gebruiken waar het voor bedoeld is?
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:00:41 #117
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122544430
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan moet je eerst normaal definieren. Wat 50 jaar geleden normal was is nu ouderwets, asociaal of nog erger crimineel.

Summer en ik zijn niet de werkelijkheid kwijt, we hebben achter het gordijn van het NOS journaal en MSM gekeken. En zien patronen, geldstromen en belangen. Die het in anderhalve minuut al weten te bepalen heb volstrekt geen notie wat er echt speelt in deze wereld.

Grappig om te zien hoe iemand het zo falikant mis kan hebben.
Alles is verbonden, en er is geen toeval?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:16:46 #118
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122544914
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Alles is verbonden, en er is geen toeval?
In onze fysieke wereld ja. Bij alles wat er gebeurd dient er dwarsverbonden ook bekeken te worden.

En ook ja. Toeval bestaat niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 06-02-2013 11:26:51 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:38:16 #119
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122545620
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In onze fysieke wereld ja. Bij alles wat er gebeurd dient er dwarsverbonden ook bekeken te worden.

En ook ja. Toeval bestaat niet.
Wat een slecht stuk zeg :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_122547490
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef Lambiekje het volgende:


En ook ja. Toeval bestaat niet.
Net een apenkooi. Waardeloos geschreven en vol begripsverwarring en aannames.

Kortom, precies wat ik bedoelde een paar posts terug. Kansloos dit.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122549402
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In onze fysieke wereld ja. Bij alles wat er gebeurd dient er dwarsverbonden ook bekeken te worden.

En ook ja. Toeval bestaat niet.
Open er anders een topic over Lambiekje, dit is feedback.
pi_122550426
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Open er anders een topic over Lambiekje, dit is feedback.
Ik heb dat liever niet, dit soort adviezen. Het interweb heeft het al zwaar genoeg.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122550620
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik heb dat liever niet, dit soort adviezen. Het interweb heeft het al zwaar genoeg.
Ik moest lachen :D
pi_122560877
Ach, het interwebz kan ook de ratels van Alex Jones en zijn gevolg dragen, dus ik denk dat het wel meer kan hebben.
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:26:06 #125
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_122563066
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 07:33 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

1,5 minuut op dit forum is voor een normaal mens genoeg om te zien dat jij en Summers elke grip op de werkelijkheid kwijt zijn.
Of ben jij die kwijt dat je angstig word van mensen met een andere kijk op de werkelijkheid dan jij persoonlijk doet ? kijk naar de wereldbevolking , wie ben jij om uit te maken voor een ander wat de juiste kijk op de werkelijkheid is ? Ik hoef jouw kijk op de werkelijkheid en op wat normaal is niet en ik sta liever voor alles open . Wat je zelf doet en welke angsten je zelf hebt is jouw zaak maar nooit een ander zijn leefregel . Overal kan je iets leren , van angst leer je niks en maak je je EIGEN wereld kleiner dan de werkelijkheid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_122564321
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Of ben jij die kwijt dat je angstig word van mensen met een andere kijk op de werkelijkheid dan jij persoonlijk doet ? kijk naar de wereldbevolking , wie ben jij om uit te maken voor een ander wat de juiste kijk op de werkelijkheid is ? Ik hoef jouw kijk op de werkelijkheid en op wat normaal is niet en ik sta liever voor alles open . Wat je zelf doet en welke angsten je zelf hebt is jouw zaak maar nooit een ander zijn leefregel . Overal kan je iets leren , van angst leer je niks en maak je je EIGEN wereld kleiner dan de werkelijkheid .
Hahahahaha. Je hebt de post van dag.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 7 februari 2013 @ 08:45:14 #127
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122585578
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Hahahahaha. Je hebt de post van dag.
Ze heeft wel gelijk
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122585774
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Of ben jij die kwijt dat je angstig word van mensen met een andere kijk op de werkelijkheid dan jij persoonlijk doet ? kijk naar de wereldbevolking , wie ben jij om uit te maken voor een ander wat de juiste kijk op de werkelijkheid is ? Ik hoef jouw kijk op de werkelijkheid en op wat normaal is niet en ik sta liever voor alles open . Wat je zelf doet en welke angsten je zelf hebt is jouw zaak maar nooit een ander zijn leefregel . Overal kan je iets leren , van angst leer je niks en maak je je EIGEN wereld kleiner dan de werkelijkheid .
Het is geen angst hoor. Ik heb je dit al een keer eerder gevraagd, je kunt toch niet een wereldbeschouwing bij elkaar associëren, onder het mom van alles heeft met alles te maken en overal liggen dwarsverbanden voor het oprapen, dat na de minste scrutiny al in duigen valt. Een wereldbeschouwing staat toch niet los van de empirische werkelijkheid, waarin iedereen, begiftigd met enige common sense, op eigen houtje kan toetsen of de denkbeelden die over die werkelijkheid bestaan waar of onwaar zijn? Als we allen zouden redeneren ogv solipsisme dan hou je toch geen common ground meer over? En zijn we overgeleverd aan... volkomen willekeur?
I´m back.
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:29:41 #129
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122586282
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is geen angst hoor. Ik heb je dit al een keer eerder gevraagd, je kunt toch niet een wereldbeschouwing bij elkaar associëren, onder het mom van alles heeft met alles te maken en overal liggen dwarsverbanden voor het oprapen, dat na de minste scrutiny al in duigen valt. Een wereldbeschouwing staat toch niet los van de empirische werkelijkheid, waarin iedereen, begiftigd met enige common sense, op eigen houtje kan toetsen of de denkbeelden die over die werkelijkheid bestaan waar of onwaar zijn? Als we allen zouden redeneren ogv solipsisme dan hou je toch geen common ground meer over? En zijn we overgeleverd aan... volkomen willekeur?
147 companies rules the world. alles is dus wel interconnected.

Kijk ook even naar Train up a Child. Dan weet je dat er weldegelijk denkbeelden worden opgedrongen ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122586765
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

147 companies rules the world. alles is dus wel interconnected.

Laat ik hiermee beginnen, dat is een interessant artikel natuurlijk (heb nog niet alles gelezen), maar dat betekent nog niet dat Sandy Hook hoaxed is natuurlijk en dat alles met alles te maken heeft. Binnen de aanname van wat empirisch te bewijzen valt en dus op eigen houtje te controleren valt, bedoel ik.
Ook op het gebied van wat jij BigPharma noemt heb je wmb wel punten die je scoort hoor. Maar je moet duidelijk je scoop wat minder ambitieus nemen, en binnen de aanname blijven van wat empirisch na te volgen valt, en dan zal het meer mensen opvallen dat soms best een punt te maken valt en een discussie te starten valt.
Kijk bijv. naar de conclusie van het aangehaalde artikel:
quote:
So, the super-entity may not result from conspiracy. The real question, says the Zurich team, is whether it can exert concerted political power. Driffill feels 147 is too many to sustain collusion. Braha suspects they will compete in the market but act together on common interests. Resisting changes to the network structure may be one such common interest.
Een stuk minder ambitieus dan jij altijd beweert.
I´m back.
pi_122587050
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ze heeft wel gelijk
Ja. Want jullie kennen de diepste krochten van mijn bestaan en weten mijn angsten... Als ik ergens niet bang voor ben, dan zijn het wel nitwits met gestoorde wereldbeelden zoals jullie.

Ik heb medelijden met jullie, dat hooguit. Maar het is vooral een hobby en vermaak.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122587450
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja. Want jullie kennen de diepste krochten van mijn bestaan en weten mijn angsten... Als ik ergens niet bang voor ben, dan zijn het wel nitwits met gestoorde wereldbeelden zoals jullie.

Ik heb medelijden met jullie, dat hooguit. Maar het is vooral een hobby en vermaak.
Aapjes kijken dus?
I´m back.
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:18:58 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122587482
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Aapjes kijken dus?
Dat altijd.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_122587522
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja. Want jullie kennen de diepste krochten van mijn bestaan en weten mijn angsten... Als ik ergens niet bang voor ben, dan zijn het wel nitwits met gestoorde wereldbeelden zoals jullie.

Ik heb medelijden met jullie, dat hooguit. Maar het is vooral een hobby en vermaak.
Zeg, doe dat eens niet, Hoppa. Ze maken jou ook niet uit voor weet ik wat niet.
pi_122587630
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat altijd.
Mm, ik denk dat in iedereen die hier post ook een beetje Fox -- I want to believe -- Mulder schuilt, toch? Als je niet althans wil toegeven dat je puur als pseudo-scepticus aan de diverse topics deelneemt.
I´m back.
pi_122588054
quote:
Dan dit eerste minuten, gaat over dat VS studenten idd zeer matig scoren (at or near the bottom) op het gebied van science/mathmetics/kennis. Geen wonder toch, dan, Lambiekje, dat complottheorieën bijna een uitvinding zijn van Amerikanen? Het werkt beide kanten op.
Wat is kennis volgens jou?
I´m back.
  donderdag 7 februari 2013 @ 11:38:35 #137
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122589581
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan dit eerste minuten, gaat over dat VS studenten idd zeer matig scoren (at or near the bottom) op het gebied van science/mathmetics/kennis. Geen wonder toch, dan, Lambiekje, dat complottheorieën bijna een uitvinding zijn van Amerikanen? Het werkt beide kanten op.
Wat is kennis volgens jou?
Een complot is geen uitvinding. Als je familie een cadeautje voor jou uitzoeken en jij bent niet in de loop dan is dat ook al een complot !?

Kennis is het analytisch toepassen van opgedane kennis en altijd blijven bijleren en bijschaven. Daarnaast ook vaststaande feiten durven bijstellen met nieuwe data.
Ik merk dat als je een (technisch) boek of bv een complotboek als dat van Icke herleest dat je meer ziet. Je gaat meer lagen herkennen. Je doorgrond meer.

Misschien niet een goed voorbeeld maar als je een spoofmovie kijkt zoals Spaceballs, Galaxy Quest of een Scary Movie en je hebt geen filmkennis zijn het suffe films. Met wel filmkennis maakt een spoofmovie interessanter.

IQ-test meet je geen intelligentie mee daar meet je de naaapgeavanceerdheid. IQ waar we altijd over hebben bij een slim persoon is gewoon ronduit sneu.

Met het behalen van je rijbewijs kun je (nog) niet rijden. Je mag rijden. Zo is het ook met de rotzooi dat je opschool leert. 90% moet bijgeschaafd worden (overboord gooien).
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122589937
Guys, maak even een nieuw topic aan om dit te bespreken. Iets in de trant van: Wat is nou eigenlijk een complot? Dan kunnen we dit topic gereserveerd houden voor feedback.
pi_122590901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Aapjes kijken dus?
Ieder zijn hobby. Ik lees heel veel hier. Een enkele keer reageer ik en heel soms is iets interessant en plausibel genoeg om er in te duiken.

Maar veelal aapjes kijken. Dat gaf ik eerder al aan door te zeggen dat het net een apenkooi is.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122590943
quote:
15s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:20 schreef Gray het volgende:

[..]

Zeg, doe dat eens niet, Hoppa. Ze maken jou ook niet uit voor weet ik wat niet.
Indirect beledigen zij mij ook. Ik doe dat alleen directer.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122591342
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:18 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Indirect beledigen zij mij ook. Ik doe dat alleen directer.
Aap anderen niet na, Hoppa.

Als jij het gevoel hebt indirect beledigd te worden, meld het hier, dan kunnen we kijken wat we eraan kunnen doen.
pi_122591475
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Aap anderen niet na, Hoppa.

Als jij het gevoel hebt indirect beledigd te worden, meld het hier, dan kunnen we kijken wat we eraan kunnen doen.
Ik ben geen jankerd. Biekje en Summers ook niet. Jij voelt je op hun teentjes getrapt. Nergens voor nodig.

Teksten als die van Biekje en Summers zijn in mijn optiek een belediging voor de hele mensheid. Daar spreek ik ze wel op aan, heb ik geen mod voor nodig.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122591532
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:35 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik ben geen jankerd. Biekje en Summers ook niet. Jij voelt je op hun teentjes getrapt. Nergens voor nodig.

Teksten als die van Biekje en Summers zijn in mijn optiek een belediging voor de hele mensheid. Daar spreek ik ze wel op aan, heb ik geen mod voor nodig.
Doe het dan zonder hen te beledigen. Zo ben je geen haar beter, maar zelfs nog erger. Mensheid, heh.
pi_122593240
Ik wil nog even benadrukken dat dit BNW is.

Hier kunnen zaken voorbij komen en besproken worden die buiten het 'normale' kader vallen.
pi_122594477
quote:
13s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Doe het dan zonder hen te beledigen. Zo ben je geen haar beter, maar zelfs nog erger. Mensheid, heh.
Stel je niet aan man.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122594502
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wil nog even benadrukken dat dit BNW is.

Hier kunnen zaken voorbij komen en besproken worden die buiten het 'normale' kader vallen.
Helemaal mee eens. Besproken is het sleutelwoord.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122594667
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:04 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Stel je niet aan man.
Okay, voor de mensheid dan.
pi_122596935
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Okay, voor de mensheid dan.
Okay dan. Als je me maar geen Notes geeft, want dan ga ik los. Ryan3-style.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:46:49 #149
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_122600820
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:35 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik ben geen jankerd. Biekje en Summers ook niet. Jij voelt je op hun teentjes getrapt. Nergens voor nodig.

Teksten als die van Biekje en Summers zijn in mijn optiek een belediging voor de hele mensheid. Daar spreek ik ze wel op aan, heb ik geen mod voor nodig.
Tuurlijk en as ik Jezus niet aanneem als mijn redder lijd ik eeuwige pijnen en ben ik een zondaar , denk ik niet zoals jij dan beledig ik de mensheid , ben ik geen moslim dan krijg ik geen 40 maagden en als ik de MSM niet aanneem als volledige waarheid ben ik een aluhoedje . Niemand hoeft ooit nog tegen mij te zeggen dat de valkuil in religie ligt , die ligt gewoon in de mens zelf en de misvatting dat een ander mens jouw persoonlijke kijk op de waarheid zou moeten leven ongeacht wat die waarheid is . Ik blijf liever mezelf , ik ben niet geboren om hoppahoppa te zijn , dat is alleen jouw taak , mijn enige taak is mezelf zijn .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_122601168
Haha... nog altijd dezelfde mensen die elkaar in de haren vliegen. Zal ik ook weer meedoen jongens en meisjes? :9
pi_122601449
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Haha... nog altijd dezelfde mensen die elkaar in de haren vliegen. Zal ik ook weer meedoen jongens en meisjes? :9
Ja natuurlijk. Jij hoort ook bij het BNW-meubilair .
pi_122601906
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Jij hoort ook bij het BNW-meubilair .
Helaas niet zoveel tijd. Maar kom af en toe nog wel ff buurten. Mis jullie ;)
pi_122601935
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Helaas niet zoveel tijd. Maar kom af en toe nog wel ff buurten. Mis jullie ;)
Fijn ;)
pi_122602184
J0kkebr0k! *O* Mis jou ook!
pi_122604218
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Haha... nog altijd dezelfde mensen die elkaar in de haren vliegen. Zal ik ook weer meedoen jongens en meisjes? :9
Top. Blaas jij het vicsim-topic weer leven in? Misschien wil die andere randdebiel je ondersteunen... ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122604429
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:17 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Top. Blaas jij het vicsim-topic weer leven in? Misschien wil die andere randdebiel je ondersteunen... ;)
Zucht...
pi_122605243
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Zucht...
_O- ^O^
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122613271
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:17 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Top. Blaas jij het vicsim-topic weer leven in? Misschien wil die andere randdebiel je ondersteunen... ;)
Deze randdebiel heeft geen ondersteuning nodig ;)
pi_122614122
Ik ben benieuwd of het gedrag van Hoppa in dit topic etaleert wat voor een normen en waarden hij zijn kindje meegeeft. Leuk kind zal dat worden, ma tokkie is er niets bij.
pi_122616408
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:23 schreef HyperViper het volgende:
Ik ben benieuwd of het gedrag van Hoppa in dit topic etaleert wat voor een normen en waarden hij zijn kindje meegeeft. Leuk kind zal dat worden, ma tokkie is er niets bij.
Een beetje weerbaarheid is niets mis mee.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122630675
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:23 schreef HyperViper het volgende:
Ik ben benieuwd of het gedrag van Hoppa in dit topic etaleert wat voor een normen en waarden hij zijn kindje meegeeft. Leuk kind zal dat worden, ma tokkie is er niets bij.
Volgens mij heeft Hoppa ook een matje in zijn nek en van die stekels bovenop zijn hoofd.

  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 10:48:59 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_122630964
Uhmm, feedback?
pi_122631170
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
Uhmm, feedback?
Dan moet je je gitaar niet voor je versterker houden.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 10:59:26 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_122631252
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:56 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dan moet je je gitaar niet voor je versterker houden.
Die viool en die kat bedoel je :Y)

Maar even serieus: dit is feedback en niet bedoeld om elkaars persoonlijkheden te analyseren.
pi_122631478
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die viool en die kat bedoel je :Y)

Maar even serieus: dit is feedback en niet bedoeld om elkaars persoonlijkheden te analyseren.
Je hebt natuurlijk gelijk. Ik zal mijn leven beteren op dat punt. Goede voorbeeld geven, en zo.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 11:08:06 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_122631514
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:06 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk gelijk. Ik zal mijn leven beteren op dat punt. Goede voorbeeld geven, en zo.
^O^
pi_122633151
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:06 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk gelijk. Ik zal mijn leven beteren op dat punt. Goede voorbeeld geven, en zo.
Topper!
  vrijdag 8 februari 2013 @ 12:47:25 #168
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122634619
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:06 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk gelijk. Ik zal mijn leven beteren op dat punt. Goede voorbeeld geven, en zo.
fulfillment of obedient forumtroll?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 12:49:25 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_122634698
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

fulfillment of obedient forumtroll?
Of geen van beide?
Gewoon de fb in de fb en de andere onderwerpen in een topic.
Soms is het zo simpel Biekje.
  zondag 10 februari 2013 @ 11:13:55 #170
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122705327
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of geen van beide?
Gewoon de fb in de fb en de andere onderwerpen in een topic.
Soms is het zo simpel Biekje.
"of" is in het engels "van"
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zondag 10 februari 2013 @ 11:20:21 #171
249559 crew  Lavenderr
pi_122705477
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

"of" is in het engels "van"
Ah dankjewel Lambiekje :@
  zondag 10 februari 2013 @ 11:22:44 #172
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122705530
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah dankjewel Lambiekje :@
met "of" valt als nederlander snel over heen te lezen. Vooral als we steeds meer interessante engels termen gebruiken en daarbij gewoon normale nederlanse woorden gebruik zoals "of" :)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zondag 10 februari 2013 @ 11:30:19 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_122705736
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

met "of" valt als nederlander snel over heen te lezen. Vooral als we steeds meer interessante engels termen gebruiken en daarbij gewoon normale nederlanse woorden gebruik zoals "of" :)
We zijn het zowaar eens O+
pi_122943922
Nou was er dus gisteren aardig wat consternatie over die meteorieten die langs de aarde kwamen alleen wilde ik daar met anderen overpraten te meer en dan altijd mensen zijn die dan met allerlei theorieën aankomen die een complot o.i.d. vermoeden.

Moet ik dan in dit subfora zijn of toch ergens anders en als het hier is,is er al een topic over?
pi_122944031
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:46 schreef Iwanius het volgende:
Nou was er dus gisteren aardig wat consternatie over die meteorieten die langs de aarde kwamen alleen wilde ik daar met anderen overpraten te meer en dan altijd mensen zijn die dan met allerlei theorieën aankomen die een complot o.i.d. vermoeden.

Moet ik dan in dit subfora zijn of toch ergens anders en als het hier is,is er al een topic over?
Hier BNW / 2013 kan het '1984' jaar gaan worden hebben we het er een beetje over, maar een topic erover openen zou wel leuk zijn. Dus ik zou zeggen; ga je gang ;)
  donderdag 14 maart 2013 @ 18:17:41 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124056715
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:24 schreef Gray het volgende:
Je wordt overal dan ook evenveel gewaardeerd. En toch is je al meermaals verzocht die persoonlijkheid van je in te dimmen jegens dit joch. Ook is al meermaals het signaal gegeven dat je bijdragen hier op BNW waardeloos zijn, niet constructief en te vaak off-topic. Blijf liever in R&P voor je dagelijkse potje menselijk leed, of in KLB om met gelijke persoonlijkheden op te trekken.

Omdat ik de laatste post van dat topic niet wil verpesten met deze discussie ...
Maar je wel even wil melden dat jij me niet vertelt waar ik wel of niet zou mogen posten. Dat jij niets met mijn bijdrages kunt, het als trollen ziet, is toch echt jouw probleem, niet het mijne. En al helemaal niet mijn waarheid.

Enne ... practice what you preach ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124058918
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 18:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat ik de laatste post van dat topic niet wil verpesten met deze discussie ...
Maar je wel even wil melden dat jij me niet vertelt waar ik wel of niet zou mogen posten. Dat jij niets met mijn bijdrages kunt, het als trollen ziet, is toch echt jouw probleem, niet het mijne. En al helemaal niet mijn waarheid.

Enne ... practice what you preach ...
Dank je dat je de discussie hier voort wil zetten, ipv dat topic onnodig te vullen. :)

En je hebt gelijk, zoals ik al bevestigde na de post van Lavenderr; ik kan niet bepalen waar je wel of niet mag posten. Je hebt ook gelijk dat het mijn probleem is dat ik jouw manier van posten als trollen ziet, aangezien dat je gewoon zo'n soort persoon bent dat geen nuttige bijdragen doet, maar vooral de spot drijft met mensen.

Daarom wil ik je vragen wat in te binden met het ridiculiseren van de tribalwars-achtigen onder ons. Het maakt de sfeer onaangenaam en belet anderen om hun denkbeelden, hoe anders dan ook, in BNW te kunnen plaatsen. En dat is zonde, want ook zij zouden moeten kunnen posten waar ze dat willen, zonder dat een persoon als jij dat direct de kop in drukt. Hopelijk doe je dat met een goede reden, maar het is een reden die ik niet weet te destilleren, dus wellicht zie ik iets niet wat jij wel ziet.
  donderdag 14 maart 2013 @ 19:29:29 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124059241
Volgens mij voelt tribalwars zich totaal niet beknot in zijn bijdragen.
En volgens mij vergeet je ook nog steeds in de spiegel te kijken.

Verder ben ik wel klaar met deze 'discussie' met je en zie ik geen reden om mijn postgedrag aan jouw normen aan te passen.

Fijne avond.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124061814
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:29 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij voelt tribalwars zich totaal niet beknot in zijn bijdragen.
En volgens mij vergeet je ook nog steeds in de spiegel te kijken.

Verder ben ik wel klaar met deze 'discussie' met je en zie ik geen reden om mijn postgedrag aan jouw normen aan te passen.

Fijne avond.
Van hetzelfde.
pi_124992243
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dit topic gaat even dicht.
Is 't niet iets om hem te heropenen als een centraal topic voor de zaak Anass, en dan niet op de manier zoals ts deed..?
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 16:49:39 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_124992415
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:46 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Is 't niet iets om hem te heropenen als een centraal topic voor de zaak Anass, en dan niet op de manier zoals ts deed..?
Nee, want het heeft niets met BNW te maken hoe graag TS dat er ook van wil maken.
Ook uit respect voor de familie van Anass lijkt het me beter om het dicht te laten.

Voor eventueel nieuwe feiten is NWS de aangewezen plek.
pi_124992663
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, want het heeft niets met BNW te maken hoe graag TS dat er ook van wil maken.
Ook uit respect voor de familie van Anass lijkt het me beter om het dicht te laten.

Voor eventueel nieuwe feiten is NWS de aangewezen plek.
Oke, prima :)
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:09:12 #183
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125659463
waarom wordt ik gekickt voor trollen. terwijl ik helemaal niet aan het trollen was.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 22:46:20 #184
249559 crew  Lavenderr
pi_125662396
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef tribalwars het volgende:
waarom wordt ik gekickt voor trollen. terwijl ik helemaal niet aan het trollen was.
Tja, daar verschillen de meningen over.
Je bent iig niet goed bezig als je iedereen tegen je in het harnas jaagt. Besef je dat wel?
  woensdag 24 april 2013 @ 08:05:34 #185
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125669600
ja dat besef ik.
maar ben je dan meteen een trol?
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 08:50:14 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_125670117
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:05 schreef tribalwars het volgende:
ja dat besef ik.
maar ben je dan meteen een trol?
Nee, dat niet hoor.
Maar begrijp je dat het soms wat trollerig overkomt als je nooit posts van anderen leest en alleen maar je riedeltje blijft herhalen? Discussieren is ook naar de argumenten van anderen luisteren en daar op reageren.
Maar goed, je bent er weer dus nieuwe ronde nieuwe kansen. Doe je best ;)
pi_125757928
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat niet hoor.
Maar begrijp je dat het soms wat trollerig overkomt als je nooit posts van anderen leest en alleen maar je riedeltje blijft herhalen? Discussieren is ook naar de argumenten van anderen luisteren en daar op reageren.
Maar goed, je bent er weer dus nieuwe ronde nieuwe kansen. Doe je best ;)
Nieuwsbericht klopt.niet; forum.fok.nl/topic/1963729/
pi_125757967
En dan bij de post van dagonet kijken
  Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 13:44:05 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_125758144
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2013 13:39 schreef Kesefkesef het volgende:
En dan bij de post van dagonet kijken
Thanks, gezien en gesloten.
pi_125807959
goed bezig tribalwars.
alleen zou ik geen discussie meer met die lui aangaan, degene die zo debiel op je hakken reageren hebben allemaal een dikke plaat voor hun kop, kom je nooit doorheen man. plus, hoe hoger opgeleid hoe dommer ze worden en zijn, (omgekeerde wereld) ze zitten vast, muurvast in hun denken.. totaal niet creatief, allemaal napraters, je weet toch.. zonde van je nrg..leer je nooit wat van., nou ja, je leert ervan om gelukkig nooit zoals hen te hoeven worden.
eerder discussiëren met gelijk gestemde die verder durven kijken, daar kan je van leren

-edit, nokken met de persoonlijke aanvallen overal-

[ Bericht 12% gewijzigd door Lavenderr op 27-04-2013 21:19:13 ]
pi_125808167
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:14 schreef sunjanus het volgende:
goed bezig tribalwars.
alleen zou ik geen discussie meer met die lui aangaan, degene die zo debiel op je hakken reageren hebben allemaal een dikke plaat voor hun kop, kom je nooit doorheen man. plus, hoe hoger opgeleid hoe dommer ze worden en zijn, (omgekeerde wereld) ze zitten vast, muurvast in hun denken.. totaal niet creatief, allemaal napraters, je weet toch.. zonde van je nrg..leer je nooit wat van., nou ja, je leert ervan om gelukkig nooit zoals hen te hoeven worden.
eerder discussiëren met gelijk gestemde die verder durven kijken, daar kan je van leren

-edit-
kan je dit toelichten?

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 27-04-2013 21:19:38 ]
pi_125808239
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:19 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

kan je dit toelichten?
:')
jawel, dat zou ik kunnen
pi_125808410
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:20 schreef sunjanus het volgende:

[..]

:')
jawel, dat zou ik kunnen
doe dan
pi_125808628
jij bent toch dat ventje die het beter denkt te weten?
waarom zou ik iets naar jou toelichten dan?
voor de lol?
  zaterdag 27 april 2013 @ 21:27:47 #195
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125808669
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:19 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

kan je dit toelichten?
Des te hoger opgeleid je bent en dus hoe langer je onderwijs genoten hebt, des te gehersenspoelder je in feite bent. Het doel van staatsonderwijs is namelijk om dociele eenheidsworst van je te maken.
pi_125808786
kijk, terecht snapt het.
een original afhankelijk denker
  zaterdag 27 april 2013 @ 21:49:11 #197
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125809780
Maar O., waarom sta je tribalwars dan niet bij door als gelijkgestemde met hem de discussie aan te gaan? Je hebt even lekker kunnen kankeren, dus kun je nu een positieve bijdrage leveren toch? Of vrees je dat je verleid wordt om tegen de roedel hyena's in te gaan en dat jij het mikpunt van spot wordt?
pi_125831607
:')
pi_125831635
Dit was mijn kritiek.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 17:14:27 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_125832250
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:52 schreef Kesefkesef het volgende:
Dit was mijn kritiek.
Daar kan ik wel wat mee :Y
pi_125832301
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar kan ik wel wat mee :Y
Mijn favoriete BNW mod
pi_125838156
quote:
17s.gif Op zondag 28 april 2013 17:16 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Mijn favoriete BNW mod
Het is de enige.
pi_125838171
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 20:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het is de enige.
:@
  maandag 29 april 2013 @ 11:30:38 #204
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125858910
Belachelijk dat het topic word gesloten door mensen die het topic vol baggeren omdat ze de wereld willen redden van mensen die BNW gerelateerd denken . Waarom niet fuseren met NWS , dan is er 1 lijn , de " juiste " . Waarom niet optreden tegen de mensen die aan het trollen zijn en het topic laten voor mensen die wel nog interesse hebben in het onderwerp ? Waar slaat het op om het nummer 1 wereldnieuws die al 13 delen heeft te sluiten omdat een groep niet meer wilt dat mensen de " verkeerde " kant op denken . :r
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 11:42:38 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_125859345
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:30 schreef Summers het volgende:
Belachelijk dat het topic word gesloten door mensen die het topic vol baggeren omdat ze de wereld willen redden van mensen die BNW gerelateerd denken . Waarom niet fuseren met NWS , dan is er 1 lijn , de " juiste " . Waarom niet optreden tegen de mensen die aan het trollen zijn en het topic laten voor mensen die wel nog interesse hebben in het onderwerp ? Waar slaat het op om het nummer 1 wereldnieuws die al 13 delen heeft te sluiten omdat een groep niet meer wilt dat mensen de " verkeerde " kant op denken . :r
Summers, het topic heeft 13 delen ffs en het loopt uit de klauwen door al het gebagger.
Het is een herhaling van zetten geworden en alles is al tig x voorbij gekomen.
Dus mocht je voor de zoveelste keer dezelfde post willen maken jammer dan, dan lees je maar 13 delen terug.
Voorlopig blijft het dicht.
  maandag 29 april 2013 @ 11:47:20 #206
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125859485
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Summers, het topic heeft 13 delen ffs en het loopt uit de klauwen door al het gebagger.
Het is een herhaling van zetten geworden en alles is al tig x voorbij gekomen.
Dus mocht je voor de zoveelste keer dezelfde post willen maken jammer dan, dan lees je maar 13 delen terug.
Voorlopig blijft het dicht.
Je staat erbij hoe ze het volbaggeren , je leest de reden waarom ze het volbaggeren "help we moeten de wereld redden van gekkies " en je doet niks . Je kan alleen maar emotioneel reageren en vergeet helemaal dat we op een volwassen forum zijn waar iedereen respect voor elkaars mening op zou moeten brengen zonder persoonlijke aanvallen . En ik vind het echt goedkoop dat iedereen op een 17 jarige jongen springt en het maar best word gevonden omdat hij de " verkeerde " mening heeft .

quote:
Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agendas, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Explosies bij marathon in Boston #46 Zonder complotten

[ Bericht 9% gewijzigd door Summers op 29-04-2013 12:00:50 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_125860382
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Je staat erbij hoe ze het volbaggeren , je leest de reden waarom ze het volbaggeren "help we moeten de wereld redden van gekkies " en je doet niks . Je kan alleen maar emotioneel reageren en vergeet helemaal dat we op een volwassen forum zijn waar iedereen respect voor elkaars mening op zou moeten brengen zonder persoonlijke aanvallen . En ik vind het echt goedkoop dat iedereen op een 17 jarige jongen springt en het maar best word gevonden omdat hij de " verkeerde " mening heeft .

[..]

Explosies bij marathon in Boston #46 Zonder complotten
Ik denk dat iedereen een beetje moe aan het worden is van tribalwars, hij schreeuwt al vanaf deel 1 hetzelfde. Ook hoe ie het doet is een grote ergernis. Daar is op het begin normaal op in gegaan en proberen een discussie te starten, bronnen zijn ontkracht enz, maar tribalwars kan daar op een of andere manier niet normaal op reageren en vervolgens gaat ie blind door met het doen wat ie al de hele reeks doet.
  maandag 29 april 2013 @ 12:19:25 #208
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125860780
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:10 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen een beetje moe aan het worden is van tribalwars, hij schreeuwt al vanaf deel 1 hetzelfde. Ook hoe ie het doet is een grote ergernis. Daar is op het begin normaal op in gegaan en proberen een discussie te starten, bronnen zijn ontkracht enz, maar tribalwars kan daar op een of andere manier niet normaal op reageren en vervolgens gaat ie blind door met het doen wat ie al de hele reeks doet.
ik heb een andere mening dan jullie . daar kunnen sommige mensen die roepen dan van alles.
en dan heb je zo 13 delen vol.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125861070
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:19 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik heb een andere mening dan jullie . daar kunnen sommige mensen die roepen dan van alles.
en dan heb je zo 13 delen vol.
Nee, daar gaat het niet op. Jij presenteert je mening als een afspeelbandje. Als je reageert op iemand die het niet met je eens is dan reageer je telkens met zo'n soort zin:

''maar je zou beter allen naar de oude media kunnen kijken. anders wordt er nog door beinvloed.
is maar een tip.''


,

''ik kom al met duidelijk bewijs maar jullie kijken het niet eens. jullie kijken alleen maar naar de oude media. en omdat ik niet naar jullie onbetrouwbare informatie kijken . wordt ik als trol aangezien door sommige mensen. terwijl de meeste mensen als kwakkeloos over nemen van de oude media en het hier dumpen. daar is totaal geen andere mening dan hun in te brengen. of ze gaan je als gek beschrijven en dan gaan ze van die domme plaatjes posten waar je niks aan hebt. wees blij dat er uber houdt mensen de moeite doen om mensen wakker te praten. anders zouden jullie eeuwig blijven slapen. 80% van de mensen hier kijkt nog teveel oude media daardoor zijn ze gebrainwasted. ze kunnnen de waarheid niet inzien omdat ze alles geloven van de oude media. dus kunnen ze ook nooit de waarheid in zien van false flag attacks. gelukkig zijn kunnen sommige mensen nog wel wakker maken.''


of je post een aantal links of video's. Nooit ga je er dieper op in en post je een gefundeerde mening, argumenten etc...
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 12:31:28 #210
249559 crew  Lavenderr
pi_125861258
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:10 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen een beetje moe aan het worden is van tribalwars, hij schreeuwt al vanaf deel 1 hetzelfde. Ook hoe ie het doet is een grote ergernis. Daar is op het begin normaal op in gegaan en proberen een discussie te starten, bronnen zijn ontkracht enz, maar tribalwars kan daar op een of andere manier niet normaal op reageren en vervolgens gaat ie blind door met het doen wat ie al de hele reeks doet.
Dat is het hele eiereneten.
Daar gaan mensen tr's over sturen en anderen willen het weer open houden.

Dus dan is 13 topics best veel speelruimte geweest. Voor iedereen.

Mocht iemand nog een topic willen openen over Boston, prima, maar deze reeks is gesloten.
Punt.
  maandag 29 april 2013 @ 12:35:34 #211
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125861419
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:26 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Nee, daar gaat het niet op. Jij presenteert je mening als een afspeelbandje. Als je reageert op iemand die het niet met je eens is dan reageer je telkens met zo'n soort zin:

''maar je zou beter allen naar de oude media kunnen kijken. anders wordt er nog door beinvloed.
is maar een tip.''


,

''ik kom al met duidelijk bewijs maar jullie kijken het niet eens. jullie kijken alleen maar naar de oude media. en omdat ik niet naar jullie onbetrouwbare informatie kijken . wordt ik als trol aangezien door sommige mensen. terwijl de meeste mensen als kwakkeloos over nemen van de oude media en het hier dumpen. daar is totaal geen andere mening dan hun in te brengen. of ze gaan je als gek beschrijven en dan gaan ze van die domme plaatjes posten waar je niks aan hebt. wees blij dat er uber houdt mensen de moeite doen om mensen wakker te praten. anders zouden jullie eeuwig blijven slapen. 80% van de mensen hier kijkt nog teveel oude media daardoor zijn ze gebrainwasted. ze kunnnen de waarheid niet inzien omdat ze alles geloven van de oude media. dus kunnen ze ook nooit de waarheid in zien van false flag attacks. gelukkig zijn kunnen sommige mensen nog wel wakker maken.''


of je post een aantal links of video's. Nooit ga je er dieper op in en post je een gefundeerde mening, argumenten etc...
omdat ik het idee heb dan niemand naar mijn filmpjes kijkt.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125861601
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:35 schreef tribalwars het volgende:

[..]

omdat ik het idee heb dan niemand naar mijn filmpjes kijkt.
Filmpjes dumpen op reacties van anderen is geen antwoord. Probeer voor de grap eens de video te beschrijven in je eigen woorden en dat te gebruiken bij je verdere mening over het onderwerp
  maandag 29 april 2013 @ 12:46:29 #213
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125861799
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:40 schreef Kesefkesef het volgende:
ideo te beschrijven in je eigen woorden en dat te gebruiken bij je verdere mening over het onderwerp
de filmpjes geven wel duidelijk uitleg geef er wel wat uitleg bij de volgende keer
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  maandag 29 april 2013 @ 12:46:43 #214
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125861808
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:10 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen een beetje moe aan het worden is van tribalwars, hij schreeuwt al vanaf deel 1 hetzelfde. Ook hoe ie het doet is een grote ergernis. Daar is op het begin normaal op in gegaan en proberen een discussie te starten, bronnen zijn ontkracht enz, maar tribalwars kan daar op een of andere manier niet normaal op reageren en vervolgens gaat ie blind door met het doen wat ie al de hele reeks doet.
Houd toch op met dat mensen alles hebben ontkracht , dat is een persoonlijke mening en geen handleiding voor de rest van de wereld , je kan mensen niet dwingen hetzelfde te zien , op een gegeven moment moet je accepteren dat meningen verschillen . Hoe kan er vanaf deel 1 hetzelfde gezegt worden als er elke dag nieuw nieuws is en er een nieuwe licht op de zaak word geworden . Wat mensen "steeds hetzelfde " noemen is dat mensen niet de MSM lijn aanhouden , wie dat echt perse wilt heeft daar NWS voor en die is zonder complotten . Niemand komt in BNW om afgeholpen te worden van een zogenaamde " verkeerde denkwijze " maar om met gelijkstemden vrijuit te kunnen praten en zo ver als ze zelf willen . Het is arrogant om te denken dat andere mensen jouw grens moeten aanhouden ., Wie de waarheid weet moet die zelf leven . Ben je moslim , succes ermee, ben je christen succes ermee en wil je graag dat de MSM grens word aangehouden , succes ermee .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 29 april 2013 @ 12:50:58 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125861949
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:30 schreef Summers het volgende:
Belachelijk dat het topic word gesloten door mensen die het topic vol baggeren omdat ze de wereld willen redden van mensen die BNW gerelateerd denken . Waarom niet fuseren met NWS , dan is er 1 lijn , de " juiste " . Waarom niet optreden tegen de mensen die aan het trollen zijn en het topic laten voor mensen die wel nog interesse hebben in het onderwerp ? Waar slaat het op om het nummer 1 wereldnieuws die al 13 delen heeft te sluiten omdat een groep niet meer wilt dat mensen de " verkeerde " kant op denken . :r
het heeft meer te maken met dat riedeltje voor 13e keer opnieuw gaat.

heb zelf ook al paar keer aangegeven kom aub met iets nieuws.
het feit is dat elke theorie helaas elke keer simpel weer overboord gegooid kan worden.
er zijn genoeg topics gaande waarbij er al tig jaar over gediscuseerd word en nog steeds nieuwe feiten bovenwater komen.

tenzij je echt met een hele andere wending komt waar ik en veel andere vragen bij stel, de topics wijken elke keer af van waar het in feite over ging, ben ook grote boosdoener er van.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 12:58:03 #216
249559 crew  Lavenderr
pi_125862228
Mochten er nieuwe dingen over Boston naar voren komen kan er altijd een nieuw topic geopend worden. Met een insteek naar BNW, dat wel. Voor sec nieuws kan men op NWS terecht waar ook een topic over Boston loopt.
  maandag 29 april 2013 @ 13:25:46 #217
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125863153
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

het heeft meer te maken met dat riedeltje voor 13e keer opnieuw gaat.

heb zelf ook al paar keer aangegeven kom aub met iets nieuws.
het feit is dat elke theorie helaas elke keer simpel weer overboord gegooid kan worden.
er zijn genoeg topics gaande waarbij er al tig jaar over gediscuseerd word en nog steeds nieuwe feiten bovenwater komen.

tenzij je echt met een hele andere wending komt waar ik en veel andere vragen bij stel, de topics wijken elke keer af van waar het in feite over ging, ben ook grote boosdoener er van.
Naja we hebben het met z'n allen gecreeerd , we kunnen met z'n allen weer opnieuw beginnen dankzij lavender die even pas op de plaats heeft gemaakt toen het een zooitje werd , sorry Lavender , je bedoeld het goed O+ ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 29 april 2013 @ 13:28:59 #218
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125863248
lavender zou je een paar mensen uit mijn topic een ban kunnen geven een paar zitten daar alleen maar te trollen alvast bedankt.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 13:31:03 #219
249559 crew  Lavenderr
pi_125863306
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 13:28 schreef tribalwars het volgende:
lavender zou je een paar mensen uit mijn topic een ban kunnen geven een paar zitten daar alleen maar te trollen alvast bedankt.
Welk topic? Je zit overal.
En een ban kan ik niet geven, daar ga ik niet over.
pi_125863313
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Houd toch op met dat mensen alles hebben ontkracht , dat is een persoonlijke mening en geen handleiding voor de rest van de wereld , je kan mensen niet dwingen hetzelfde te zien , op een gegeven moment moet je accepteren dat meningen verschillen . Hoe kan er vanaf deel 1 hetzelfde gezegt worden als er elke dag nieuw nieuws is en er een nieuwe licht op de zaak word geworden . Wat mensen "steeds hetzelfde " noemen is dat mensen niet de MSM lijn aanhouden , wie dat echt perse wilt heeft daar NWS voor en die is zonder complotten . Niemand komt in BNW om afgeholpen te worden van een zogenaamde " verkeerde denkwijze " maar om met gelijkstemden vrijuit te kunnen praten en zo ver als ze zelf willen . Het is arrogant om te denken dat andere mensen jouw grens moeten aanhouden ., Wie de waarheid weet moet die zelf leven . Ben je moslim , succes ermee, ben je christen succes ermee en wil je graag dat de MSM grens word aangehouden , succes ermee .
Er zijn wel degelijk dingen weerlegt. Zoals de family guy clip en de identiteit van het slachtoffer die beide bene heeft verloren. Mening moet je in deze niet verwarren met feit.

Ik heb het hier dus over tribalwars en zijn manier van posten.

Niemand probeert je wat op te dringen en voor zo ver ik weet wordt je mening gerespecteerd tot op zekere hoogte. o.a. over de ruggen van slachtoffers gaan lijkt mij een stap te ver.
  maandag 29 april 2013 @ 13:32:09 #221
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125863354
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 13:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Welk topic? Je zit overal.
En een ban kan ik niet geven, daar ga ik niet over.
vrijmetselaar topic
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  maandag 29 april 2013 @ 13:34:57 #222
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125863454
waarom sluit je het dan?
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125863487
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 13:34 schreef tribalwars het volgende:
waarom sluit je het dan?
Even vegen = nietzeggende posts weghalen ;)
★★★
  maandag 29 april 2013 @ 13:36:29 #224
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125863494
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Even vegen = nietzeggende posts weghalen ;)
oh ik snap het.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  maandag 29 april 2013 @ 13:36:37 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125863501
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 13:34 schreef tribalwars het volgende:
waarom sluit je het dan?
gokje, beetje apart verhaal je word gekelijk niet serieus genomen en je meld geen bron.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 29 april 2013 @ 16:31:06 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125869342
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 13:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Welk topic? Je zit overal.
En een ban kan ik niet geven, daar ga ik niet over.
drukke dag in BNW ;)
zoveelste topic wat er aanging :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 16:32:12 #227
249559 crew  Lavenderr
pi_125869382
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 16:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

drukke dag in BNW ;)
zoveelste topic wat er aanging :D
*zweet van voorhoofd afveegt :P
  maandag 29 april 2013 @ 16:33:38 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125869461
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 16:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

*zweet van voorhoofd afveegt :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 16:35:05 #229
249559 crew  Lavenderr
pi_125869523
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 16:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat attent . Dank u :D
  maandag 29 april 2013 @ 16:36:18 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125869577
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 16:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat attent . Dank u :D
:* *;
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125876317
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:30 schreef Summers het volgende:
Belachelijk dat het topic word gesloten door mensen die het topic vol baggeren omdat ze de wereld willen redden van mensen die BNW gerelateerd denken . Waarom niet fuseren met NWS , dan is er 1 lijn , de " juiste " . Waarom niet optreden tegen de mensen die aan het trollen zijn en het topic laten voor mensen die wel nog interesse hebben in het onderwerp ? Waar slaat het op om het nummer 1 wereldnieuws die al 13 delen heeft te sluiten omdat een groep niet meer wilt dat mensen de " verkeerde " kant op denken . :r
Ben het met je eens dat het belachelijk is dat het topic dicht is.
Zou nog antwoord krijgen van iemand op 'n post met vragen van mij. Helaas.

btw.. hoor jij ook het schreeuwen; " We didn't do it " ?

http://www.disclose.tv/ac(...)th_Police_Watertown/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 19:51:52 #232
249559 crew  Lavenderr
pi_125876756
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:42 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat het belachelijk is dat het topic dicht is.
Zou nog antwoord krijgen van iemand op 'n post met vragen van mij. Helaas.

btw.. hoor jij ook het schreeuwen; " We didn't do it " ?

http://www.disclose.tv/ac(...)th_Police_Watertown/
Nou, wellicht krijg je antwoord op je vragen.
  maandag 29 april 2013 @ 19:57:11 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125877021
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:42 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat het belachelijk is dat het topic dicht is.
Zou nog antwoord krijgen van iemand op 'n post met vragen van mij. Helaas.

btw.. hoor jij ook het schreeuwen; " We didn't do it " ?

http://www.disclose.tv/ac(...)th_Police_Watertown/
Lijkt er wel op, btw baggersite eerst aanmelden.
mja... wie roept het?
zou je niet zelfde geroepen hebben ook al was je verantwoordelijk?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125877117
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, wellicht krijg je antwoord op je vragen.
In 'n gesloten topic ? edit. Oke Lavenderr ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door Resonancer op 29-04-2013 20:08:11 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 20:03:23 #235
249559 crew  Lavenderr
pi_125877263
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:59 schreef Resonancer het volgende:

[..]

In 'n gesloten topic ? :')
Haal die :') maar weg en kijk eerst eens.
pi_125880856
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Dank je dat je de discussie hier voort wil zetten, ipv dat topic onnodig te vullen. :)

En je hebt gelijk, zoals ik al bevestigde na de post van Lavenderr; ik kan niet bepalen waar je wel of niet mag posten. Je hebt ook gelijk dat het mijn probleem is dat ik jouw manier van posten als trollen ziet, aangezien dat je gewoon zo'n soort persoon bent dat geen nuttige bijdragen doet, maar vooral de spot drijft met mensen.

Daarom wil ik je vragen wat in te binden met het ridiculiseren van de tribalwars-achtigen onder ons. Het maakt de sfeer onaangenaam en belet anderen om hun denkbeelden, hoe anders dan ook, in BNW te kunnen plaatsen. En dat is zonde, want ook zij zouden moeten kunnen posten waar ze dat willen, zonder dat een persoon als jij dat direct de kop in drukt. Hopelijk doe je dat met een goede reden, maar het is een reden die ik niet weet te destilleren, dus wellicht zie ik iets niet wat jij wel ziet.
Bingo, kan hier iets aan gedaan worden ? Het zijn telkens dezelfde mensen die de sfeer van BNW naar beneden halen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 21:27:51 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_125881005
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 21:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Bingo, kan hier iets aan gedaan worden ? Het zijn telkens dezelfde mensen die de sfeer van BNW naar beneden halen
Heb je naar de datum van die post gekeken?
Er wordt van alles aan gedaan, daarom is het topic ook gesloten geweest.
Schone lei, nieuwe kansen.
pi_125891413
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 21:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je naar de datum van die post gekeken?
Er wordt van alles aan gedaan, daarom is het topic ook gesloten geweest.
Schone lei, nieuwe kansen.
Ja hey, ik ben nog immer awesome. :7
  Moderator dinsdag 30 april 2013 @ 09:57:21 #239
249559 crew  Lavenderr
pi_125892933
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2013 08:14 schreef Gray het volgende:

[..]

Ja hey, ik ben nog immer awesome. :7
Dat verandert niet he 8-)
pi_125895671
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 09:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat verandert niet he 8-)
Allemaal van jou geleerd.
pi_125967609
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Lavenderr op 02-05-2013 10:56:08 ]
pi_125967827
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef Terecht het volgende:
Maar O.,
:')
orwell is het niet?

quote:
waarom sta je tribalwars dan niet bij door als gelijkgestemde met hem de discussie aan te gaan?
tribalwars is jong, fris, te goedgelovig nu nog, komt straks wel goed met die jongen denk ik..hij onderzoekt ..altijd goed, behalve de bijbel, waar hij zo te lezen achterstaat. er staan wijze woordjes in, alleen moet hij zich geen angst laten aanpraten door diezelfde bijbel
verder discussieer ik zelden, ik meld soms wat.

quote:
Je hebt even lekker kunnen kankeren, dus kun je nu een positieve bijdrage leveren toch?
net zoals jij hier altijd zo positief bent :')

quote:
Of vrees je dat je verleid wordt om tegen de roedel hyena's in te gaan en dat jij het mikpunt van spot wordt?


[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 02-05-2013 13:11:19 ]
pi_125969675
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
Alleen, zo zou ik kunnen redeneren, jij bent een mod en kan er wat aan doen en.... eh... je laat het toe...
Maar goed, de hele opzet van BNW dient ook te veranderen, je moet Terecht bereid zien mede-mod te worden imho, een believer en een scepticus. Wrs levert dit me een note op, maar toch... BNW trekt niet alleen believers aan ook sceptici.
De één checkt de ander.

Terecht mede-mod in BNW ? :D
En de hele opzet van BNW dient te ook te veranderen ? Ja idd, laten we toer van TRU opgaan en bans uitdelen aan iedereen die zegt dat er iets moet veranderen, om uiteindelijk met een doodbloedend subforum te eindigen ^O^

De ene mod checkt de ander ? Dus de ene mod gooit een topic dicht omdat ze het kul vindt en de andere mod doet het weer open omdat ie het wel interessant vindt ?
Of bedoel je dat een Terecht alle topics kan sluiten die Lavender nog beleefdheidshalve laten openstaan heeft ?

Ook niet vergeten dat vele topics een nieuw amusementspark geworden zijn voor de vele users die ff overkomen uit KLB en ONZ. Ga je hen hun pleziertje ook ontnemen ? Lekker met 10 tegen 1 terwijl ze ook nog de mod achter zich hebben ? Fun toch, niet ?

quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dit topic kan idd al lang dicht, technisch gesproken, of denk je van niet?
Maar punt is je hebt niets gedaan aan de aanvallen tegen sceptici, die niet mals waren...
Niets...
Je zit hier, net als Gray, om kasplantjes te beschermen, want anders denk je dat je geen subforum meer hebt... toch?
Het commentaar van iteejer is misschien ook wel leuk, maar het is niet eerlijk, zoals jij ook weer niet eerlijk bent, zoals ik eerder al doorschemerde en wat me op tig notes kwam te staan door Gray, die gelukkig weg is.
Jij bent eigenlijk zo dom dat je alles kunt posten, Lavenderr, zo is het ook.
Ga er maar toe over dat je een scepticus neemt als mede-mod hier, dan heb je mijn respect. 50/50.
Wat een kul toch allemaal ...
Lavender niets gedaan tegen aanvallen tegen sceptici ? Nou langs de andere kant topics genoeg waar niets tegen aanvallen tegen believers gedaan wordt, omdat mevr mod niet in het topic gelooft.
En jij wil dan nog een scepticus als mede-mod ?
Zeg dan gewoon dat je Bnw wil overheersen met sceptici en die verrotte believers op hun plek wil zetten :{w

quote:
Je zit hier, net als Gray, om kasplantjes te beschermen, want anders denk je dat je geen subforum meer hebt... toch?
:r
Kwel jezelf gewoon niet langer en blijf hier weg.
Doe ik ook, lees gewoon af en toe nog es mee en uitzonderlijk post ik nog es iets. En ja ik kom hier ook al meer dan 10 jaar -hohoho- en ja Fok was idd als een kroegje geworden, maar ik voel me ondertussen als een roker die buiten moet gaan staan. Want als ik binnen durf roken wordt ik door tientallen aangevallen die me erop willen wijzen dat dat niet kan !

quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
Terecht post bijna uitsluitend in BNW, die zal het geen onzin vinden.
:') Wat een logica ... je lijkt wel een believer
Met alle respect maar de 911 topics zijn de weinige waar ik Terecht nog terecht zie posten, met zijn kennis van zaken.
Andere topics verlaagt hij zich gewoon tot het belachelijk maken van de believers, omdat ze hem mateloos irriteren.
Dus zoals Iteejer zegt ...

quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:05 schreef iteejer het volgende:
Ja dat gaat hem worden. Een mod aanstellen die zijn eigen forum onzin vindt :)
Toch veel succes gewenst met je kruistocht tegen Bnw ! :W
Been there, done that ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Admin donderdag 2 mei 2013 @ 11:36:53 #244
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_125974225
Er moet een mod bij, dat is een ding wat zeker is, want of het nu met gekibbel of echte discussies gaat, het is druk. Te druk voor 1 mod.
Nu ben ik weleens benieuwd naar jullie kandidaten.
Shoot, beetje motivatie wl prettig :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_125975547
Ow. Ik vond het wel lekker zo
pi_125978374
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 08:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Toch veel succes gewenst met je kruistocht tegen Bnw ! :W
Been there, done that ...
Lavenderr is een prima mod, die heel bekend is met BNW, en eerlijk is in waar ze voor staat. Maar op het moment staat ze wel alleen, en uit ervaring kan ik vertellen dat zoiets niet makkelijk is. En dan doet ze ook nog eens VBL erbij!

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:36 schreef yvonne het volgende:
Er moet een mod bij, dat is een ding wat zeker is, want of het nu met gekibbel of echte discussies gaat, het is druk. Te druk voor 1 mod.
Nu ben ik weleens benieuwd naar jullie kandidaten.
Shoot, beetje motivatie wl prettig :)
Wil je dat in het openbaar gepost hebben, of liever via pm/dm gesuggereerd hebben?

[ Bericht 11% gewijzigd door yvonne op 02-05-2013 16:45:45 (olie en vuur, neen) ]
  Moderator donderdag 2 mei 2013 @ 13:43:53 #247
249559 crew  Lavenderr
pi_125978615
Het is onmogelijk voor een mod om believer en debunker tegelijk te zijn.

Het moet wel mogelijk zijn om believers en debunkers discussie te laten voeren op een zo beschaafd mogelijke manier.

Dat probeer ik. Niet meer, niet minder.
pi_125978647
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Lavenderr is een prima mod, die heel bekend is met BNW, en eerlijk is in waar ze voor staat. Maar op het moment staat ze wel alleen, en uit ervaring kan ik vertellen dat zoiets niet makkelijk is. En dan doet ze ook nog eens VBL erbij!

Wat? :{ :D
★★★
  Moderator donderdag 2 mei 2013 @ 13:45:53 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_125978690
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wat? :{ :D
Grapje van Gray denk ik nav laatst het bezoek van VBL hier :P
pi_125978696
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wat? :{ :D
Erm, drama Real Life Soaps & Streams natuurlijk! 8)7
pi_125978737
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Grapje van Gray denk ik nav laatst het bezoek van VBL hier :P
Niet dus :+

quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Erm, drama Real Life Soaps & Streams natuurlijk! 8)7
:D ^O^

VBL'ers zijn braaf en hebben geen mod nodig, ahum...
★★★
pi_125978745
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Grapje van Gray denk ik nav laatst het bezoek van VBL hier :P
Nope, even een momentje van menselijkheid. :P
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:06:51 #253
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125988644
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 01:11 schreef stiefbukvandehaaz het volgende:

[..]

:')
orwell is het niet?

[..]

tribalwars is jong, fris, te goedgelovig nu nog, komt straks wel goed met die jongen denk ik..hij onderzoekt ..altijd goed, behalve de bijbel, waar hij zo te lezen achterstaat. er staan wijze woordjes in, alleen moet hij zich geen angst laten aanpraten door diezelfde bijbel
verder discussieer ik zelden, ik meld soms wat.

[..]

net zoals jij hier altijd zo positief bent :')

[..]

Jij discussieert eigenlijk nooit. Je maakt alleen maar kloontjes aan om huilie huilie te doen.
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:15:31 #254
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125988918
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 08:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

:') Wat een logica ... je lijkt wel een believer
Met alle respect maar de 911 topics zijn de weinige waar ik Terecht nog terecht zie posten, met zijn kennis van zaken.
Andere topics verlaagt hij zich gewoon tot het belachelijk maken van de believers, omdat ze hem mateloos irriteren.
Ik ben de laatste tijd misschien wel iets te verzuurd, maar ik moet zeggen dat het niveau hier ook zienderogen achteruit is gegaan. Het is begonnen in de 9/11-draadjes waar de vicsimtheorie een vlucht heeft genomen en dat heeft zich als een schimmel over alle andere complottheorieen verspreid. De reeks over de schietpartij in Aurora was even ranzig als onnozel, de reeks over Sandy Hook schietpartij raakte er vrijwel meteen mee besmet en momenteel is de reeks over de bomaanslagen in Boston het doelwit geworden van de vicsims-roepers. Als je ziet hoe frivool en triomfantelijk het leed van de slachtoffers wordt ontkend schiet dat bij veel mensen in het verkeerde keelgat. Lachen om gruwelijke foto's, jolige muziek bij bloederige beelden, etc.
pi_126008938
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:06 schreef Terecht het volgende:

[..]

Jij discussieert eigenlijk nooit.
weinig ja, zinloos tegen jouw soort mensen, waarom zou ik
je ziet het grote plaatje niet met wat er gebeurt..je snapt er niks van.
houden zo
quote:
Je maakt alleen maar kloontjes aan om huilie huilie te doen.
ik heb geen klonen, sherlock., je snapt er weer es niks van.
ik verander soms van account / naam om redenen.
ik kan niet meer reageren met mijn vorige naam ,omdat ik geband ben.
dit heb ik hierboven al uitgelegd maar die mod heeft het weer es verwijderd
omdat ze het ook niet snapt.

zucht, ik zit hier tussen simpele debielen
:')
pi_126009247
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:15 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik ben de laatste tijd misschien wel iets te verzuurd,
:D
zei je baas dat tegen je?

quote:
maar ik moet zeggen dat het niveau hier ook zienderogen achteruit is gegaan.
vind ik ook, wat een drama, alle goeien gaan of zijn al weg, het gaat naar de klote hiero, zonde man
ik ga straks, nog even geduld >:)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 01:44:56 #257
303556 ajacied4lf
alors1234
pi_126009510
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 01:17 schreef stiefbukvandehaaz het volgende:

[..]

weinig ja, zinloos tegen jouw soort mensen, waarom zou ik
je ziet het grote plaatje niet met wat er gebeurt..je snapt er niks van.
houden zo

zucht, ik zit hier tussen simpele debielen
:')
Probeer ons, simpele debielen, een beetje meer kennis bij te brengen van jouw kennis dan.

Ga af en toe eens een discussie aan zou ik zeggen, want je komt nu over als een klein kind.
★★★
pi_126009877
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 01:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Probeer ons, simpele debielen,
ons zegt ie, voel jij je aangesproken-edit-

quote:
een beetje meer kennis bij te brengen van jouw kennis dan.
nee

quote:
Ga af en toe eens een discussie aan zou ik zeggen, want je komt nu over als een klein kind.
oh ok

kuyt scoorde nog, zag je het? volgens mij hadden die benfica spelers doping gebruikt, wat een tempo man, ze bleven komen. kan nooit zonder doping

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 03-05-2013 08:08:31 ]
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:55:24 #259
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_126012610
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 01:17 schreef stiefbukvandehaaz het volgende:

[..]

weinig ja, zinloos tegen jouw soort mensen, waarom zou ik
je ziet het grote plaatje niet met wat er gebeurt..je snapt er niks van.
houden zo
En alweer een smoesje om maar niet inhoudelijk te hoeven posten. Zo gaat dat al jaar in jaar uit bij jou.
quote:
[..]

ik heb geen klonen, sherlock., je snapt er weer es niks van.
ik verander soms van account / naam om redenen.
ik kan niet meer reageren met mijn vorige naam ,omdat ik geband ben.
dit heb ik hierboven al uitgelegd maar die mod heeft het weer es verwijderd
omdat ze het ook niet snapt.

zucht, ik zit hier tussen simpele debielen
:')
Dat heet gewoon een kloontje aanmaken. Zo wordt die term gebruikt op FOK!.
pi_126012750
En ?
Nog geen mod-kandidaturen ?
O-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_126012882
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:03 schreef UncleScorp het volgende:
En ?
Nog geen mod-kandidaturen ?
O-)
Hoe meld je je aan?
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:09:54 #262
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_126012896
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:09 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Hoe meld je je aan?
Door een paringsdans op te voeren voor yvonne.
  Moderator vrijdag 3 mei 2013 @ 10:10:09 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_126012907
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:03 schreef UncleScorp het volgende:
En ?
Nog geen mod-kandidaturen ?
O-)
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:09 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Hoe meld je je aan?
sollicitatie aan forum@fok.nl

edit+wat Terecht hierboven schrijft.
pi_126012911
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:09 schreef Terecht het volgende:

[..]

Door een paringsdans op te voeren voor yvonne.
Live?
pi_126012917
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

[..]

sollicitatie aan forum@fok.nl
Ik vond dat andere toch leuker
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:10:57 #266
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_126012921
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:10 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Live?
Ja, en de broek moet uit.
  Moderator vrijdag 3 mei 2013 @ 10:11:24 #267
249559 crew  Lavenderr
pi_126012933
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:10 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Live?
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:10 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Ik vond dat andere toch leuker
Het kan beide ;)
pi_126012986
:o
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:14:09 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126013010
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:10 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja, en de broek moet uit.
wil iemand zich vrijwillig aanmelden en dat te filmen?

zie nu al op FP een bericht van Djeez paringsdans leid tot moderator BNW :9
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126014946
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:10 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja, en de broek moet uit.
Jij bent net geweest ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:26:40 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126017232
zo.. uitgebreide brief cv referenties etc verstuurd ...
:P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126017306
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef theguyver het volgende:
zo.. uitgebreide brief cv referenties etc verstuurd ...
:P
succes
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:29:50 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126017376
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:28 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

succes
jij ook ... btw... heb ook een filmpje met parings dans gestuurd en een appeltaart op gestuurd naar Danny :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126017402
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

jij ook ... btw... heb ook een filmpje met parings dans gestuurd en een appeltaart op gestuurd naar Danny :P
je gaat voor admin?

ik heb niks gestuurd :N
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:40:26 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126017724
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:30 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

je gaat voor admin?

ik heb niks gestuurd :N
admin?
nee joh

beste heer Roodbol.

Hierbij soliciteer ik naar de funktie van algemeen directeur van Fok!.nl
Reagerende op uw niet bestaande advertentie waarin u niet om personeel vraagt,
overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw niet bestaande vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren,

verblijf ik.

Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,

In afwachting van uw afwijzing,
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126018103
Is die paringsdans verplicht?
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:32:04 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126019701
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:52 schreef Blaadjes het volgende:
Is die paringsdans verplicht?
ik wacht op een response :P
anders doen we gewoon opnieuw, dit maal met achtergrond danseresjes :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 3 mei 2013 @ 13:47:26 #278
249559 crew  Lavenderr
pi_126020284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:52 schreef Blaadjes het volgende:
Is die paringsdans verplicht?
Uhuh
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:15:22 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126021291
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uhuh

voorproefje achtergrond danseressen :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126021337
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uhuh
ok geen probleem. ;)
Ich hock in meinem Bonker
pi_126084329
Krijgt het Ronde Huis-topic een schoonmaakbeurt, of is de reeks afgesloten? Of is de laatste simpelweg vergeten een nieuw deel te openen?
  zondag 5 mei 2013 @ 11:16:11 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126084387
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 11:17:21 #283
249559 crew  Lavenderr
pi_126084418
quote:
5s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:13 schreef Gray het volgende:
Krijgt het Ronde Huis-topic een schoonmaakbeurt, of is de reeks afgesloten? Of is de laatste simpelweg vergeten een nieuw deel te openen?
Schoonmaken zal niet baten aangezien het huis er niet meer staat.
En wat zij hierboven schrijft ;)
pi_126084424
quote:
Ah, ik zie het. :) M'n scherm ververste blijkbaar niet goed.
pi_126117776
Is er hier een reactie van Gray gemod ovv olie en vuur?
Door wie, als ik vragen mag, was toch wel een gevalletje kleren van de keizer nl. van deze alom geprezen ex-mod imho...
Zonde dat zoiets wordt weggemod, zonder ook mede te delen door wie.
O, het was yvonne zie ik nu...
Laat mij daar eens rustig op reageren, zou ik zeggen, yvonne... Waarom haal je dat weg?
"Ethische discussies" in de OP, en dan krijg je ex-mod Gray hoor, en dan haal jij dat maar weg, yvonne... :{w .
Je lijkt wel een onderdeel van corporate-industry...
De hippie-wereld kan niet gebouwd worden op rancune, yvonne, dat weet jij ook wel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Ryan3 op 06-05-2013 03:55:23 ]
I´m back.
  maandag 6 mei 2013 @ 08:47:07 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126118915
;) :D kreeg reactie van Opa.Bakkebaard, omtrent mijn solicitatie, FUBAR voor hem heb ik dat dansje niet willen doen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126125531
quote:
15s.gif Op maandag 6 mei 2013 03:05 schreef Ryan3 het volgende:
Is er hier een reactie van Gray gemod ovv olie en vuur?
Door wie, als ik vragen mag, was toch wel een gevalletje kleren van de keizer nl. van deze alom geprezen ex-mod imho...
Zonde dat zoiets wordt weggemod, zonder ook mede te delen door wie.
O, het was yvonne zie ik nu...
Laat mij daar eens rustig op reageren, zou ik zeggen, yvonne... Waarom haal je dat weg?
"Ethische discussies" in de OP, en dan krijg je ex-mod Gray hoor, en dan haal jij dat maar weg, yvonne... :{w .
Je lijkt wel een onderdeel van corporate-industry...
De hippie-wereld kan niet gebouwd worden op rancune, yvonne, dat weet jij ook wel.
Begrijpelijk hoor, het was ter bescherming tegen de waarheid, die voor tere zieltjes hard kan zijn.

Een goede edit. :Y
pi_126241170
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een slachtoffer die nu een been mist.
Mededogen? No way. Het moet en het zal een false flag dus ook geen echt slachtoffer zijn :r
je tere zieltje trekt het nog amper met al die lessen voor jou op bnw. zeg eens eerlijk?
je postgedrag laat (mij) zien dat je te emotioneel en onervaren dit forum modereert.
het liefst sluit je topics welke te ver gaan voor jou

oprechte vragen: waarom wilde jij moderator van bnw worden? was er destijds op de andere fora geen plek meer?
hier werd een moderator gevraagd en je dacht in je wanhopigheid (ego) dat bnw een onschuldig barbiemodel poppetjes forum was? wat dus meer jouw niveau is?
echt he
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 22:45:12 #289
249559 crew  Lavenderr
pi_126241349
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef sunjanus het volgende:

[..]

je tere zieltje trekt het nog amper met al die lessen voor jou op bnw. zeg eens eerlijk?
je postgedrag laat (mij) zien dat je te emotioneel en onervaren dit forum modereert.
het liefst sluit je topics welke te ver gaan voor jou

oprechte vragen: waarom wilde jij moderator van bnw worden? was er destijds op de andere fora geen plek meer?
hier werd een moderator gevraagd en je dacht in je wanhopigheid (ego) dat bnw een onschuldig barbiemodel poppetjes forum was? wat dus meer jouw niveau is?
echt he
Vandaag weer een andere kloon opgeduikeld?
Beetje laf he, om dit soort dingen onder een kloon te posten.
Een beetje kerel doet dat niet.
En ga nu maar weer weg, want ik ben niet onder de indruk van jou.
Dahaag sunjanus/stiefbukvandehaas of hoe je je de volgende keer weer noemt :W
pi_126241530
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef sunjanus het volgende:

[..]

je tere zieltje trekt het nog amper met al die lessen voor jou op bnw. zeg eens eerlijk?
je postgedrag laat (mij) zien dat je te emotioneel en onervaren dit forum modereert.
het liefst sluit je topics welke te ver gaan voor jou

oprechte vragen: waarom wilde jij moderator van bnw worden? was er destijds op de andere fora geen plek meer?
hier werd een moderator gevraagd en je dacht in je wanhopigheid (ego) dat bnw een onschuldig barbiemodel poppetjes forum was? wat dus meer jouw niveau is?
echt he
Stuur je sollicitatie naar forum@fok.nl. FOK! is op zoek naar een mod en ik denk dat jij daar wel geschikt voor bent. :Y

Succes!
★★★
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:49:08 #291
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126241583


[ Bericht 52% gewijzigd door tribalwars op 08-05-2013 22:59:42 ]
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126242898
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vandaag weer een andere kloon opgeduikeld?
Beetje laf he, om dit soort dingen onder een kloon te posten.
Een beetje kerel doet dat niet.
ik heb geen klonen dame, ik post met 1 naam., net zolang totdat ie op is.
heb dit hierboven al eerder uitgelegd maar jij bent zo (…) om dat weer es te verwijderen, zoals je zoveel verwijderd.
laat het eens staan, zo krijg je duidelijkheid, of wil je liever iets vaags horen?

quote:
En ga nu maar weer weg, want ik ben niet onder de indruk van jou.
Dahaag sunjanus/stiefbukvandehaas of hoe je je de volgende keer weer noemt :W
je hoeft ook niet onder de indruk te zijn, vraag ik dat dan?
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 23:14:04 #293
249559 crew  Lavenderr
pi_126243036
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef sunjanus het volgende:

[..]

ik heb geen klonen dame, ik post altijd met 1 naam.
heb dit hierboven al eerder uitgelegd maar jij bent zo (…) om dat weer es te verwijderen, zoals je zoveel verwijderd.
laat het eens staan, zo krijg je duidelijkheid, of wil je liever iets vaags horen?

[..]

je hoeft ook niet onder de indruk te zijn, vraag ik dat dan?
Wat ik me afvraag; waarom post je altijd alleen in fb met bashende posts?
Waarom niet gewoon op de topics?
Oh en over mijn mod-zijn. Ik ben hier al sinds 2009 dus niet echt met de laatste regen meegekomen he?
pi_126243131
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag; waarom post je altijd alleen in fb met bashende posts?
Waarom niet gewoon op de topics?
dat is geen bashing, dat heet feedback
juiste topic
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 23:17:20 #295
249559 crew  Lavenderr
pi_126243188
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef sunjanus het volgende:

[..]

dat is geen bashing, dat heet feedback
juiste topic
Nou hartelijk dank dan.
Blijft nog de vraag: waarom alleen in feedback en geen enkele bijdrage op de topics?
pi_126243236
dat heb ik ook al eerder uitgelegd aan terecht, dus zie hierboven
tenzij het weer es verwijderd is
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:31:25 #297
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_126243908
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:18 schreef sunjanus het volgende:
dat heb ik ook al eerder uitgelegd aan terecht, dus zie hierboven
tenzij het weer es verwijderd is
Die uitleg kwam neer op jankballerij. Je bent gewoon verzuurd. Al jaren. Verder kun je tegen mij zo'n beetje alles zeggen, dus brandt maar los. *O*
pi_126244436
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef sunjanus het volgende:

[..]

je tere zieltje trekt het nog amper met al die lessen voor jou op bnw. zeg eens eerlijk?
je postgedrag laat (mij) zien dat je te emotioneel en onervaren dit forum modereert.
het liefst sluit je topics welke te ver gaan voor jou

oprechte vragen: waarom wilde jij moderator van bnw worden? was er destijds op de andere fora geen plek meer?
hier werd een moderator gevraagd en je dacht in je wanhopigheid (ego) dat bnw een onschuldig barbiemodel poppetjes forum was? wat dus meer jouw niveau is?
echt he
voordat je oprechte vragen gaat stellen moet je je eens afvragen hoe oud je bent.
Ich hock in meinem Bonker
pi_126244969
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:31 schreef Terecht het volgende:

[..]

Die uitleg kwam neer op jankballerij. Je bent gewoon verzuurd. Al jaren
haha terecht, wat een mannetje, verzuurd, jankballerij zegt ie.
het zal allemaal wel, jouw mening, is toch prima?
quote:
Verder kun je tegen mij zo'n beetje alles zeggen, dus brandt maar los. *O*
zo'n beetje alles kan zeggen, wat bijvoorbeeld dan niet?
pi_126245021
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:41 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

voordat je oprechte vragen gaat stellen moet je je eens afvragen hoe oud je bent.
-edit, gedraag je-

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 08-05-2013 23:54:52 ]
pi_126245319
haha geweldig, zo ken ik je weer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')