abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122564321
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Of ben jij die kwijt dat je angstig word van mensen met een andere kijk op de werkelijkheid dan jij persoonlijk doet ? kijk naar de wereldbevolking , wie ben jij om uit te maken voor een ander wat de juiste kijk op de werkelijkheid is ? Ik hoef jouw kijk op de werkelijkheid en op wat normaal is niet en ik sta liever voor alles open . Wat je zelf doet en welke angsten je zelf hebt is jouw zaak maar nooit een ander zijn leefregel . Overal kan je iets leren , van angst leer je niks en maak je je EIGEN wereld kleiner dan de werkelijkheid .
Hahahahaha. Je hebt de post van dag.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 7 februari 2013 @ 08:45:14 #127
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122585578
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Hahahahaha. Je hebt de post van dag.
Ze heeft wel gelijk
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122585774
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Of ben jij die kwijt dat je angstig word van mensen met een andere kijk op de werkelijkheid dan jij persoonlijk doet ? kijk naar de wereldbevolking , wie ben jij om uit te maken voor een ander wat de juiste kijk op de werkelijkheid is ? Ik hoef jouw kijk op de werkelijkheid en op wat normaal is niet en ik sta liever voor alles open . Wat je zelf doet en welke angsten je zelf hebt is jouw zaak maar nooit een ander zijn leefregel . Overal kan je iets leren , van angst leer je niks en maak je je EIGEN wereld kleiner dan de werkelijkheid .
Het is geen angst hoor. Ik heb je dit al een keer eerder gevraagd, je kunt toch niet een wereldbeschouwing bij elkaar associėren, onder het mom van alles heeft met alles te maken en overal liggen dwarsverbanden voor het oprapen, dat na de minste scrutiny al in duigen valt. Een wereldbeschouwing staat toch niet los van de empirische werkelijkheid, waarin iedereen, begiftigd met enige common sense, op eigen houtje kan toetsen of de denkbeelden die over die werkelijkheid bestaan waar of onwaar zijn? Als we allen zouden redeneren ogv solipsisme dan hou je toch geen common ground meer over? En zijn we overgeleverd aan... volkomen willekeur?
I´m back.
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:29:41 #129
52357 Lambiekje
pi_122586282
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is geen angst hoor. Ik heb je dit al een keer eerder gevraagd, je kunt toch niet een wereldbeschouwing bij elkaar associėren, onder het mom van alles heeft met alles te maken en overal liggen dwarsverbanden voor het oprapen, dat na de minste scrutiny al in duigen valt. Een wereldbeschouwing staat toch niet los van de empirische werkelijkheid, waarin iedereen, begiftigd met enige common sense, op eigen houtje kan toetsen of de denkbeelden die over die werkelijkheid bestaan waar of onwaar zijn? Als we allen zouden redeneren ogv solipsisme dan hou je toch geen common ground meer over? En zijn we overgeleverd aan... volkomen willekeur?
147 companies rules the world. alles is dus wel interconnected.

Kijk ook even naar Train up a Child. Dan weet je dat er weldegelijk denkbeelden worden opgedrongen ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122586765
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

147 companies rules the world. alles is dus wel interconnected.

Laat ik hiermee beginnen, dat is een interessant artikel natuurlijk (heb nog niet alles gelezen), maar dat betekent nog niet dat Sandy Hook hoaxed is natuurlijk en dat alles met alles te maken heeft. Binnen de aanname van wat empirisch te bewijzen valt en dus op eigen houtje te controleren valt, bedoel ik.
Ook op het gebied van wat jij BigPharma noemt heb je wmb wel punten die je scoort hoor. Maar je moet duidelijk je scoop wat minder ambitieus nemen, en binnen de aanname blijven van wat empirisch na te volgen valt, en dan zal het meer mensen opvallen dat soms best een punt te maken valt en een discussie te starten valt.
Kijk bijv. naar de conclusie van het aangehaalde artikel:
quote:
So, the super-entity may not result from conspiracy. The real question, says the Zurich team, is whether it can exert concerted political power. Driffill feels 147 is too many to sustain collusion. Braha suspects they will compete in the market but act together on common interests. Resisting changes to the network structure may be one such common interest.
Een stuk minder ambitieus dan jij altijd beweert.
I´m back.
pi_122587050
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ze heeft wel gelijk
Ja. Want jullie kennen de diepste krochten van mijn bestaan en weten mijn angsten... Als ik ergens niet bang voor ben, dan zijn het wel nitwits met gestoorde wereldbeelden zoals jullie.

Ik heb medelijden met jullie, dat hooguit. Maar het is vooral een hobby en vermaak.
pi_122587450
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja. Want jullie kennen de diepste krochten van mijn bestaan en weten mijn angsten... Als ik ergens niet bang voor ben, dan zijn het wel nitwits met gestoorde wereldbeelden zoals jullie.

Ik heb medelijden met jullie, dat hooguit. Maar het is vooral een hobby en vermaak.
Aapjes kijken dus?
I´m back.
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:18:58 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122587482
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Aapjes kijken dus?
Dat altijd.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_122587522
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Zeg, doe dat eens niet, Hoppa. Ze maken jou ook niet uit voor weet ik wat niet.
pi_122587630
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat altijd.
Mm, ik denk dat in iedereen die hier post ook een beetje Fox -- I want to believe -- Mulder schuilt, toch? Als je niet althans wil toegeven dat je puur als pseudo-scepticus aan de diverse topics deelneemt.
I´m back.
pi_122588054
quote:
Dan dit eerste minuten, gaat over dat VS studenten idd zeer matig scoren (at or near the bottom) op het gebied van science/mathmetics/kennis. Geen wonder toch, dan, Lambiekje, dat complottheorieėn bijna een uitvinding zijn van Amerikanen? Het werkt beide kanten op.
Wat is kennis volgens jou?
I´m back.
  donderdag 7 februari 2013 @ 11:38:35 #137
52357 Lambiekje
pi_122589581
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan dit eerste minuten, gaat over dat VS studenten idd zeer matig scoren (at or near the bottom) op het gebied van science/mathmetics/kennis. Geen wonder toch, dan, Lambiekje, dat complottheorieėn bijna een uitvinding zijn van Amerikanen? Het werkt beide kanten op.
Wat is kennis volgens jou?
Een complot is geen uitvinding. Als je familie een cadeautje voor jou uitzoeken en jij bent niet in de loop dan is dat ook al een complot !?

Kennis is het analytisch toepassen van opgedane kennis en altijd blijven bijleren en bijschaven. Daarnaast ook vaststaande feiten durven bijstellen met nieuwe data.
Ik merk dat als je een (technisch) boek of bv een complotboek als dat van Icke herleest dat je meer ziet. Je gaat meer lagen herkennen. Je doorgrond meer.

Misschien niet een goed voorbeeld maar als je een spoofmovie kijkt zoals Spaceballs, Galaxy Quest of een Scary Movie en je hebt geen filmkennis zijn het suffe films. Met wel filmkennis maakt een spoofmovie interessanter.

IQ-test meet je geen intelligentie mee daar meet je de naaapgeavanceerdheid. IQ waar we altijd over hebben bij een slim persoon is gewoon ronduit sneu.

Met het behalen van je rijbewijs kun je (nog) niet rijden. Je mag rijden. Zo is het ook met de rotzooi dat je opschool leert. 90% moet bijgeschaafd worden (overboord gooien).
pi_122589937
Guys, maak even een nieuw topic aan om dit te bespreken. Iets in de trant van: Wat is nou eigenlijk een complot? Dan kunnen we dit topic gereserveerd houden voor feedback.
pi_122590901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Aapjes kijken dus?
Ieder zijn hobby. Ik lees heel veel hier. Een enkele keer reageer ik en heel soms is iets interessant en plausibel genoeg om er in te duiken.

Maar veelal aapjes kijken. Dat gaf ik eerder al aan door te zeggen dat het net een apenkooi is.
pi_122590943
quote:
15s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:20 schreef Gray het volgende:

[..]

Zeg, doe dat eens niet, Hoppa. Ze maken jou ook niet uit voor weet ik wat niet.
Indirect beledigen zij mij ook. Ik doe dat alleen directer.
pi_122591342
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:18 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Indirect beledigen zij mij ook. Ik doe dat alleen directer.
Aap anderen niet na, Hoppa.

Als jij het gevoel hebt indirect beledigd te worden, meld het hier, dan kunnen we kijken wat we eraan kunnen doen.
pi_122591475
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Aap anderen niet na, Hoppa.

Als jij het gevoel hebt indirect beledigd te worden, meld het hier, dan kunnen we kijken wat we eraan kunnen doen.
Ik ben geen jankerd. Biekje en Summers ook niet. Jij voelt je op hun teentjes getrapt. Nergens voor nodig.

Teksten als die van Biekje en Summers zijn in mijn optiek een belediging voor de hele mensheid. Daar spreek ik ze wel op aan, heb ik geen mod voor nodig.
pi_122591532
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:35 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik ben geen jankerd. Biekje en Summers ook niet. Jij voelt je op hun teentjes getrapt. Nergens voor nodig.

Teksten als die van Biekje en Summers zijn in mijn optiek een belediging voor de hele mensheid. Daar spreek ik ze wel op aan, heb ik geen mod voor nodig.
Doe het dan zonder hen te beledigen. Zo ben je geen haar beter, maar zelfs nog erger. Mensheid, heh.
pi_122593240
Ik wil nog even benadrukken dat dit BNW is.

Hier kunnen zaken voorbij komen en besproken worden die buiten het 'normale' kader vallen.
pi_122594477
quote:
13s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Doe het dan zonder hen te beledigen. Zo ben je geen haar beter, maar zelfs nog erger. Mensheid, heh.
Stel je niet aan man.
pi_122594502
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wil nog even benadrukken dat dit BNW is.

Hier kunnen zaken voorbij komen en besproken worden die buiten het 'normale' kader vallen.
Helemaal mee eens. Besproken is het sleutelwoord.
pi_122594667
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:04 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Stel je niet aan man.
Okay, voor de mensheid dan.
pi_122596935
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Okay, voor de mensheid dan.
Okay dan. Als je me maar geen Notes geeft, want dan ga ik los. Ryan3-style.
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:46:49 #149
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_122600820
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:35 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Tuurlijk en as ik Jezus niet aanneem als mijn redder lijd ik eeuwige pijnen en ben ik een zondaar , denk ik niet zoals jij dan beledig ik de mensheid , ben ik geen moslim dan krijg ik geen 40 maagden en als ik de MSM niet aanneem als volledige waarheid ben ik een aluhoedje . Niemand hoeft ooit nog tegen mij te zeggen dat de valkuil in religie ligt , die ligt gewoon in de mens zelf en de misvatting dat een ander mens jouw persoonlijke kijk op de waarheid zou moeten leven ongeacht wat die waarheid is . Ik blijf liever mezelf , ik ben niet geboren om hoppahoppa te zijn , dat is alleen jouw taak , mijn enige taak is mezelf zijn .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_122601168
Haha... nog altijd dezelfde mensen die elkaar in de haren vliegen. Zal ik ook weer meedoen jongens en meisjes? :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')