Hahahahaha. Je hebt de post van dag.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Of ben jij die kwijt dat je angstig word van mensen met een andere kijk op de werkelijkheid dan jij persoonlijk doet ? kijk naar de wereldbevolking , wie ben jij om uit te maken voor een ander wat de juiste kijk op de werkelijkheid is ? Ik hoef jouw kijk op de werkelijkheid en op wat normaal is niet en ik sta liever voor alles open . Wat je zelf doet en welke angsten je zelf hebt is jouw zaak maar nooit een ander zijn leefregel . Overal kan je iets leren , van angst leer je niks en maak je je EIGEN wereld kleiner dan de werkelijkheid .
Ze heeft wel gelijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hahahahaha. Je hebt de post van dag.
Het is geen angst hoor. Ik heb je dit al een keer eerder gevraagd, je kunt toch niet een wereldbeschouwing bij elkaar associėren, onder het mom van alles heeft met alles te maken en overal liggen dwarsverbanden voor het oprapen, dat na de minste scrutiny al in duigen valt. Een wereldbeschouwing staat toch niet los van de empirische werkelijkheid, waarin iedereen, begiftigd met enige common sense, op eigen houtje kan toetsen of de denkbeelden die over die werkelijkheid bestaan waar of onwaar zijn? Als we allen zouden redeneren ogv solipsisme dan hou je toch geen common ground meer over? En zijn we overgeleverd aan... volkomen willekeur?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Of ben jij die kwijt dat je angstig word van mensen met een andere kijk op de werkelijkheid dan jij persoonlijk doet ? kijk naar de wereldbevolking , wie ben jij om uit te maken voor een ander wat de juiste kijk op de werkelijkheid is ? Ik hoef jouw kijk op de werkelijkheid en op wat normaal is niet en ik sta liever voor alles open . Wat je zelf doet en welke angsten je zelf hebt is jouw zaak maar nooit een ander zijn leefregel . Overal kan je iets leren , van angst leer je niks en maak je je EIGEN wereld kleiner dan de werkelijkheid .
147 companies rules the world. alles is dus wel interconnected.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is geen angst hoor. Ik heb je dit al een keer eerder gevraagd, je kunt toch niet een wereldbeschouwing bij elkaar associėren, onder het mom van alles heeft met alles te maken en overal liggen dwarsverbanden voor het oprapen, dat na de minste scrutiny al in duigen valt. Een wereldbeschouwing staat toch niet los van de empirische werkelijkheid, waarin iedereen, begiftigd met enige common sense, op eigen houtje kan toetsen of de denkbeelden die over die werkelijkheid bestaan waar of onwaar zijn? Als we allen zouden redeneren ogv solipsisme dan hou je toch geen common ground meer over? En zijn we overgeleverd aan... volkomen willekeur?
Laat ik hiermee beginnen, dat is een interessant artikel natuurlijk (heb nog niet alles gelezen), maar dat betekent nog niet dat Sandy Hook hoaxed is natuurlijk en dat alles met alles te maken heeft. Binnen de aanname van wat empirisch te bewijzen valt en dus op eigen houtje te controleren valt, bedoel ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
147 companies rules the world. alles is dus wel interconnected.
Een stuk minder ambitieus dan jij altijd beweert.quote:So, the super-entity may not result from conspiracy. The real question, says the Zurich team, is whether it can exert concerted political power. Driffill feels 147 is too many to sustain collusion. Braha suspects they will compete in the market but act together on common interests. Resisting changes to the network structure may be one such common interest.
Ja. Want jullie kennen de diepste krochten van mijn bestaan en weten mijn angsten... Als ik ergens niet bang voor ben, dan zijn het wel nitwits met gestoorde wereldbeelden zoals jullie.quote:
Aapjes kijken dus?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Want jullie kennen de diepste krochten van mijn bestaan en weten mijn angsten... Als ik ergens niet bang voor ben, dan zijn het wel nitwits met gestoorde wereldbeelden zoals jullie.
Ik heb medelijden met jullie, dat hooguit. Maar het is vooral een hobby en vermaak.
Zeg, doe dat eens niet, Hoppa. Ze maken jou ook niet uit voor weet ik wat niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Want jullie kennen de diepste krochten van mijn bestaan en weten mijn angsten... Als ik ergens niet bang voor ben, dan zijn het wel nitwits met gestoorde wereldbeelden zoals jullie.
Ik heb medelijden met jullie, dat hooguit. Maar het is vooral een hobby en vermaak.
Mm, ik denk dat in iedereen die hier post ook een beetje Fox -- I want to believe -- Mulder schuilt, toch? Als je niet althans wil toegeven dat je puur als pseudo-scepticus aan de diverse topics deelneemt.quote:
Dan dit eerste minuten, gaat over dat VS studenten idd zeer matig scoren (at or near the bottom) op het gebied van science/mathmetics/kennis. Geen wonder toch, dan, Lambiekje, dat complottheorieėn bijna een uitvinding zijn van Amerikanen? Het werkt beide kanten op.quote:
Een complot is geen uitvinding. Als je familie een cadeautje voor jou uitzoeken en jij bent niet in de loop dan is dat ook al een complot !?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan dit eerste minuten, gaat over dat VS studenten idd zeer matig scoren (at or near the bottom) op het gebied van science/mathmetics/kennis. Geen wonder toch, dan, Lambiekje, dat complottheorieėn bijna een uitvinding zijn van Amerikanen? Het werkt beide kanten op.
Wat is kennis volgens jou?
Ieder zijn hobby. Ik lees heel veel hier. Een enkele keer reageer ik en heel soms is iets interessant en plausibel genoeg om er in te duiken.quote:
Indirect beledigen zij mij ook. Ik doe dat alleen directer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Zeg, doe dat eens niet, Hoppa. Ze maken jou ook niet uit voor weet ik wat niet.
Aap anderen niet na, Hoppa.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Indirect beledigen zij mij ook. Ik doe dat alleen directer.
Ik ben geen jankerd. Biekje en Summers ook niet. Jij voelt je op hun teentjes getrapt. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Aap anderen niet na, Hoppa.
Als jij het gevoel hebt indirect beledigd te worden, meld het hier, dan kunnen we kijken wat we eraan kunnen doen.
Doe het dan zonder hen te beledigen. Zo ben je geen haar beter, maar zelfs nog erger. Mensheid, heh.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben geen jankerd. Biekje en Summers ook niet. Jij voelt je op hun teentjes getrapt. Nergens voor nodig.
Teksten als die van Biekje en Summers zijn in mijn optiek een belediging voor de hele mensheid. Daar spreek ik ze wel op aan, heb ik geen mod voor nodig.
Stel je niet aan man.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Doe het dan zonder hen te beledigen. Zo ben je geen haar beter, maar zelfs nog erger. Mensheid, heh.
Helemaal mee eens. Besproken is het sleutelwoord.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wil nog even benadrukken dat dit BNW is.
Hier kunnen zaken voorbij komen en besproken worden die buiten het 'normale' kader vallen.
Okay dan. Als je me maar geen Notes geeft, want dan ga ik los. Ryan3-style.quote:
Tuurlijk en as ik Jezus niet aanneem als mijn redder lijd ik eeuwige pijnen en ben ik een zondaar , denk ik niet zoals jij dan beledig ik de mensheid , ben ik geen moslim dan krijg ik geen 40 maagden en als ik de MSM niet aanneem als volledige waarheid ben ik een aluhoedje . Niemand hoeft ooit nog tegen mij te zeggen dat de valkuil in religie ligt , die ligt gewoon in de mens zelf en de misvatting dat een ander mens jouw persoonlijke kijk op de waarheid zou moeten leven ongeacht wat die waarheid is . Ik blijf liever mezelf , ik ben niet geboren om hoppahoppa te zijn , dat is alleen jouw taak , mijn enige taak is mezelf zijn .quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben geen jankerd. Biekje en Summers ook niet. Jij voelt je op hun teentjes getrapt. Nergens voor nodig.
Teksten als die van Biekje en Summers zijn in mijn optiek een belediging voor de hele mensheid. Daar spreek ik ze wel op aan, heb ik geen mod voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |