Ik zou toch even wat afstand nemen hiervan. Letterlijk. Weet je wel hoe mooi weer het is? Ga lekker even naar buiten en zet de complotten van je af. Je zou er gek van worden man.quote:Op zondag 7 april 2013 16:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
of ander hebben zich teveel laten meeslepen. door de oude media. maar daar gaan we nu niet verder op in. dit is een beetje off topic
ik ga dadelijk wel even naar buiten. was net ook al buiten geweest. echt mooi weerquote:Op zondag 7 april 2013 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou toch even wat afstand nemen hiervan. Letterlijk. Weet je wel hoe mooi weer het is? Ga lekker even naar buiten en zet de complotten van je af. Je zou er gek van worden man.
Gelijk heb je, jongeman.quote:Op zondag 7 april 2013 16:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik ga dadelijk wel even naar buiten. was net ook al buiten geweest. echt mooi weer
Ach kom op waar is dit topic eigenlijk goed voor? Normale discussies heb ik hier nog niet gezien, elke twijfel aan z'n theorie wordt afgeslagen met iets belachelijks als ''je weet er niks van/je hebt ongelijk, want je praat oude media na/je hebt je laten beïnvloeden door de oude media'', hij weet simpelweg niet wat feiten zijn en als je vraagt om argumenten geeft ie standaard een link naar een vage site.quote:Op zondag 7 april 2013 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus aanmoedigen is niet nodig en zeker niet gewenst.
Hebben velen last van. Het is een betrekkelijk nieuwe ziekte. Het heeft de naam 'stekenblind' gekregen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef Kesefkesef het volgende:
Prima als je een andere mening hebt, maar deze jongen lijkt wel blind
Ik zie ook het verband met BNW niet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 7 april 2013 16:34 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ach kom op waar is dit topic eigenlijk goed voor? Normale discussies heb ik hier nog niet gezien, elke twijfel aan z'n theorie wordt afgeslagen met iets belachelijks als ''je weet er niks van/je hebt ongelijk, want je praat oude media na/je hebt je laten beïnvloeden door de oude media'', hij weet simpelweg niet wat feiten zijn en als je vraagt om argumenten geeft ie standaard een link naar een vage site.
hoho nou moet je ook niet 'veel Nederlanders' over één kam gaan scheren want dan ben je net zo dom bezigquote:Op zondag 7 april 2013 16:32 schreef Jellereppe het volgende:
Deze zaak stinkt ook. Vooral veel Nederlanders die terug grijpen naar 'die ouders durven de waarheid niet onder ogen te zien, vanwege de schande die daarmee gemoeid is in die 'cultuur'. Waar komen die fabeltjes allemaal vandaan? Sinds wanneer denkt een Marokkaan aan schande als zijn eigen kind het leven heeft gelaten. Ik zou daar eigenlijk wel een uitgebreid antwoord op willen. Waarom zoveel uit die dikke duim zuigen dat het een lieve lust is? 'Jullie' maken je eigen waarheid. Zoveel is zeker.
Doe ik met opzet. Men doet niet anders op FOK! Dan kun je van mij niet verwachten dat ik 'diplomatiek' blijf. Moet je eens een kijkje nemen op de FrontPage. Dan zal je beseffen waar ik naar toe wil.quote:Op zondag 7 april 2013 16:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
hoho nou moet je ook niet 'veel Nederlanders' over één kam gaan scheren want dan ben je net zo dom bezig
Okee ik snap je.quote:Op zondag 7 april 2013 16:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Doe ik met opzet. Men doet niet anders op FOK! Dan kun je van mij niet verwachten dat ik 'diplomatiek' blijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |