Ja. Zoals in de film idiocrazy.quote:
het lissabon verdragquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Als burger heb je gewoon niets in te brengen, dat blijkt wel.
Bedoel je Idiocracy misschien?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja. Zoals in de film idiocrazy.
Zo worden we iig. wel behandeld.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Brussel denkt zeker dat we achterlijk zijn.
Daar heb ik mijn twijfels bij..quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Heeft TS 1984 überhaupt gelezen?
Ja. Stupid woordaanvuller van mobieltje.quote:
Heb jij dat nodig?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja. Stupid woordaanvuller van mobieltje.
Oh, op dei manier.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja. Stupid woordaanvuller van mobieltje.
nee te lui om aan te passen.quote:
Heb je de film gezien ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Oh, op dei manier.
In 'n populaire serie als Supernatural komt het ook terug. Of het in werkelijkheid effect heeft... kweetniet.
Schijnt wel dat sterke suikers een verdovend effect kunnen hebben, vanwege de kickback van de suikerconcentratie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heb je de film gezien ?Zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ze in een nieuwe serie genaamd Utopia voorstellen is enger.![]()
En dat is ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Zeker.
Wat ze in een nieuwe serie genaamd Utopia voorstellen is enger.
Ik had het even opgezocht want ik kende het niet, en toen dacht ik, kom laat ik dat dan meteen even delenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:43 schreef Gray het volgende:
[..]
BNW / [Centraal] Films met een boodschap
Damn, daar zijn ze al bij episode 5quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat ze in een nieuwe serie genaamd Utopia voorstellen is enger.
I know.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:48 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik had het even opgezocht want ik kende het niet, en toen dacht ik, kom laat ik dat dan meteen even delen
Dat hebben ze in Rusland mogen ondervindenquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
... en de geboorte van een royal baby ....
... en de asteroide die morgen extreem dicht langsscheert ...
... en op het einde van het jaar de komeet van eeuw ... SION ... ISON ...
...
Pfft, wanneer wij dat zeggen worden we meteen voor lijp uitgemaakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Rusland mogen ondervinden![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)teoriet-siberie.html
Er gaan al geruchten dat Amerika er achter zit
Niks meteorieten, maar een nieuwe wapentest van de Amerikanen', meent Vladimir Volfovitsj Zjirinovski, leider van de extreemrechtse LDPR, vice-voorzitter van het Russische parlement, en algemeen gezien als een marionet van het Poetin-regime.(AD)
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Pfft, wanneer wij dat zeggen worden we meteen voor lijp uitgemaakt.
Tja, verschil moet er wezen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Nou ja, die naam dragen we dan maar met ere
je worden zo wie zo voor lijp uitgemaakt alles je een andere mening hebt dan de oude media(Nos,rtl,sbs,telegraaf,volkskrant enz)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Pfft, wanneer wij dat zeggen worden we meteen voor lijp uitgemaakt.
Het isquote:
Dus jij bent vanaf nu een echte Doomsday prepper?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:04 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Zo heb ik het nog nooit bekeken bedankt voor deze wijze informatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |