Omdat ik de laatste post van dat topic niet wil verpesten met deze discussie ...quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:24 schreef Gray het volgende:
Je wordt overal dan ook evenveel gewaardeerd. En toch is je al meermaals verzocht die persoonlijkheid van je in te dimmen jegens dit joch. Ook is al meermaals het signaal gegeven dat je bijdragen hier op BNW waardeloos zijn, niet constructief en te vaak off-topic. Blijf liever in R&P voor je dagelijkse potje menselijk leed, of in KLB om met gelijke persoonlijkheden op te trekken.
Dank je dat je de discussie hier voort wil zetten, ipv dat topic onnodig te vullen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik de laatste post van dat topic niet wil verpesten met deze discussie ...
Maar je wel even wil melden dat jij me niet vertelt waar ik wel of niet zou mogen posten. Dat jij niets met mijn bijdrages kunt, het als trollen ziet, is toch echt jouw probleem, niet het mijne. En al helemaal niet mijn waarheid.
Enne ... practice what you preach ...
Van hetzelfde.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:29 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij voelt tribalwars zich totaal niet beknot in zijn bijdragen.
En volgens mij vergeet je ook nog steeds in de spiegel te kijken.
Verder ben ik wel klaar met deze 'discussie' met je en zie ik geen reden om mijn postgedrag aan jouw normen aan te passen.
Fijne avond.
Is 't niet iets om hem te heropenen als een centraal topic voor de zaak Anass, en dan niet op de manier zoals ts deed..?quote:
Nee, want het heeft niets met BNW te maken hoe graag TS dat er ook van wil maken.quote:Op zondag 7 april 2013 16:46 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Is 't niet iets om hem te heropenen als een centraal topic voor de zaak Anass, en dan niet op de manier zoals ts deed..?
Oke, primaquote:Op zondag 7 april 2013 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, want het heeft niets met BNW te maken hoe graag TS dat er ook van wil maken.
Ook uit respect voor de familie van Anass lijkt het me beter om het dicht te laten.
Voor eventueel nieuwe feiten is NWS de aangewezen plek.
Tja, daar verschillen de meningen over.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef tribalwars het volgende:
waarom wordt ik gekickt voor trollen. terwijl ik helemaal niet aan het trollen was.
Nee, dat niet hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:05 schreef tribalwars het volgende:
ja dat besef ik.
maar ben je dan meteen een trol?
Nieuwsbericht klopt.niet; forum.fok.nl/topic/1963729/quote:Op woensdag 24 april 2013 08:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat niet hoor.
Maar begrijp je dat het soms wat trollerig overkomt als je nooit posts van anderen leest en alleen maar je riedeltje blijft herhalen? Discussieren is ook naar de argumenten van anderen luisteren en daar op reageren.
Maar goed, je bent er weer dus nieuwe ronde nieuwe kansen. Doe je best
Thanks, gezien en gesloten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:39 schreef Kesefkesef het volgende:
En dan bij de post van dagonet kijken
kan je dit toelichten?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:14 schreef sunjanus het volgende:
goed bezig tribalwars.
alleen zou ik geen discussie meer met die lui aangaan, degene die zo debiel op je hakken reageren hebben allemaal een dikke plaat voor hun kop, kom je nooit doorheen man. plus, hoe hoger opgeleid hoe dommer ze worden en zijn, (omgekeerde wereld) ze zitten vast, muurvast in hun denken.. totaal niet creatief, allemaal napraters, je weet toch.. zonde van je nrg..leer je nooit wat van., nou ja, je leert ervan om gelukkig nooit zoals hen te hoeven worden.
eerder discussiëren met gelijk gestemde die verder durven kijken, daar kan je van leren
-edit-
Des te hoger opgeleid je bent en dus hoe langer je onderwijs genoten hebt, des te gehersenspoelder je in feite bent. Het doel van staatsonderwijs is namelijk om dociele eenheidsworst van je te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |