abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2013 @ 18:10:53 #1
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121233782

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
pi_121233856
Maar wat is de meerwaarde om op een halve skippybal te deadliften dan?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_121233995
Hoe instabieler hoe beter voor de core toch?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_121235088
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef esv7 het volgende:
Meer core werk.
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:39 schreef avaz het volgende:
Met welke oefeningen slopen jullie de triceps? Ik heb vaak "moeite" om mijn triceps echt goed te voelen, ook al strek ik vol uit en hou ik de spanning ff 1 seconde aan. Doe nu CGBP 4 setjes, om vervolgens 2 sets rope pulldowns als afsluiter te doen.
Skullcrushers superset met CGBP. _O_
Of toch du vader?
  zondag 6 januari 2013 @ 18:47:55 #5
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121235306
Oh en Yuri, check je pot leucine. Lijkt me heel sterk dat er 40 gram leucine wordt aangeraden als dosis.

Leucine als signalleringsaminozuur werkt al bij ca. 3 gram inname.
Confidence through competence
pi_121235784
net ff gekeken op de pot leucine van xxl daar staat ook gewoon 5 gram per dosering,
40 gram per dosering kost je klauwen met geld joh :P
  zondag 6 januari 2013 @ 19:00:27 #7
55709 Stereotomy
pi_121235860
Ja, volgens mij heeft of Yuri een leesfout gemaakt of staat er een drukfout op de pot. Of het is Leucine gemengd met whey ofzo.

/inb4 pot van Snakey gekregen
  zondag 6 januari 2013 @ 19:00:55 #8
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_121235878
Jongens, mannen wat gebruiken jullie Stevia? Ik krijg best veel suiker op een dag binnen maar me moeder wees hierop heb even wat research gedaan en er zit geen chemische shit in blijkbaar( ik kan niet tegen acesulfaam) maar aangezien het een zoetstof is met zo lage voedingswaarden heb ik me twijfels...
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_121235922
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Jongens, mannen wat gebruiken jullie Stevia? Ik krijg best veel suiker op een dag binnen maar me moeder wees hierop heb even wat research gedaan en er zit geen chemische shit in blijkbaar( ik kan niet tegen acesulfaam) maar aangezien het een zoetstof is met zo lage voedingswaarden heb ik me twijfels...
waarom krijg je teveel suiker binnnen? als je dat al weet is de oplossing denk ik heuuul simpel
  zondag 6 januari 2013 @ 19:03:18 #10
55709 Stereotomy
pi_121235972
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Afaik wordt Stevia zoals verkocht in de supermarkt ook synthetisch in elkaar geknutseld, de steviol moleculen:

en niet uit het plantje geextraheerd.

Maar sowieso is de denkwijze 'synthetische shit is altijd giftig' of 'natuurlijke shit is altijd goed' ontzettend gestoeld op een foute, kromme logica. Cyanide en andere meest sterke giffen voor het menselijk lichaam zijn allemaal 'natuurlijke' moleculen: omdat het 'natuurlijk' is, is het niet meteen goed voor je.

Marketingafdelingen van bedrijven die zoetstoffen uitbrengen spelen hier handig op in. 'Stevia is puur natuur!' en voila, weer een paar miljoen potten aan consumenten verkocht w/
  zondag 6 januari 2013 @ 19:04:15 #11
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121236012
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, volgens mij heeft of Yuri een leesfout gemaakt of staat er een drukfout op de pot. Of het is Leucine gemengd met whey ofzo.

/inb4 pot van Snakey gekregen
Het zou ´puur´ leucine moeten zijn. :P
  zondag 6 januari 2013 @ 19:05:05 #12
55709 Stereotomy
pi_121236056
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:04 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het zou ´puur´ leucine moeten zijn. :P
Jezus christus te paard, 40 gram puur leucine op een dag. Eerste keer dat ik ervan hoor :P
  zondag 6 januari 2013 @ 19:05:42 #13
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121236086
Ik heb deze gekregen voor kerst.

http://www.orbea.com/au-en/bicycles/carpe-h10/

Geweldig fietsje. Vandaag een kleine 10km gedaan en nu al zadelpijn. :')

Voel het redelijk in m´n benen ook. Het was dan al een jaar of 10 geleden dat ik op de fiets stapte.
  zondag 6 januari 2013 @ 19:11:26 #14
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_121236376
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Afaik wordt Stevia zoals verkocht in de supermarkt ook synthetisch in elkaar geknutseld, de steviol moleculen:

[ afbeelding ]

en niet uit het plantje geextraheerd.

Maar sowieso is de denkwijze 'synthetische shit is altijd giftig' of 'natuurlijke shit is altijd goed' ontzettend gestoeld op een foute, kromme logica. Cyanide en andere meest sterke giffen voor het menselijk lichaam zijn allemaal 'natuurlijke' moleculen: omdat het 'natuurlijk' is, is het niet meteen goed voor je.

Marketingafdelingen van bedrijven die zoetstoffen uitbrengen spelen hier handig op in. 'Stevia is puur natuur!' en voila, weer een paar miljoen potten aan consumenten verkocht w/
Maar is het dus niet slecht voor je/beter dan de normale kristal of rietsuiker?
pi_121236529
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:05 schreef Snakey het volgende:
Ik heb deze gekregen voor kerst.

http://www.orbea.com/au-en/bicycles/carpe-h10/

Geweldig fietsje. Vandaag een kleine 10km gedaan en nu al zadelpijn. :')

Voel het redelijk in m´n benen ook. Het was dan al een jaar of 10 geleden dat ik op de fiets stapte.
pfff dat is geen klein kerstkado zeg :P
Ik heb zelf deze http://www.giant-bicycles.com/nl-nl/bikes/model/rapid/8013/46147/ en als je een tijdje niet hebt gefietst voel je dat aardig aan je benen ja :) Als het weer een beetje beter wordt ben ik ook voornemens iets vaker mn fiets te gebruiken. En hier in het heuvelland (zuid-limburg) zijn genoeg "zware" routes te vinden :)
  zondag 6 januari 2013 @ 19:14:28 #16
55709 Stereotomy
pi_121236545
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Maar is het dus niet slecht voor je/beter dan de normale kristal of rietsuiker?
het heeft in ieder geval een lagere energiewaarde.

beter vraag je je af of je niet iets aan je sweet tooth kunt doen ;)
  zondag 6 januari 2013 @ 19:15:29 #17
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_121236604
En wat bedoel je met sweet tooth?
pi_121236647
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:15 schreef ChesterPerry het volgende:
En wat bedoel je met sweet tooth?
een drang naar zoete dingen vol met suikers :)
  zondag 6 januari 2013 @ 19:17:25 #19
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_121236695
Nou dat valt eigenlijk wel mee, ik moet gewoon door de yoghurt of kwark suiker doen anders vind ik het niks en een paar glaasjes carvan cevitam, appelsap of taksi etc
  zondag 6 januari 2013 @ 19:34:13 #20
104647 JanKort
Je mammie!
pi_121237617
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:17 schreef ChesterPerry het volgende:
Nou dat valt eigenlijk wel mee, ik moet gewoon door de yoghurt of kwark suiker doen anders vind ik het niks en een paar glaasjes carvan cevitam, appelsap of taksi etc
Dat valt niet mee. Dat is kleuter.
Facet!
pi_121237934
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Yuri, check je pot leucine. Lijkt me heel sterk dat er 40 gram leucine wordt aangeraden als dosis.

Leucine als signalleringsaminozuur werkt al bij ca. 3 gram inname.
Wacht ik had het fout, ik neem geen 40 gr. maar 20 gr. op een trainingsdag. Een dosering is 2 volle maatscheppen (5 gr.). Ik neem er 8 (20 gr.). Er staat op: neem niet meer dan 4 doseringen = 8 maatscheppen = 20 gr. :P Maarja, ik nam het maximale zodat ik 'zeker' weet dat ik spierverlies zo veel mogelijk tegen ga (op gevoel). :P

Ik heb de wetenschap (Examine) van L-eucine niet doorgelezen, even doen.
If not now, then when.
  zondag 6 januari 2013 @ 19:52:36 #22
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_121238608
Afgelopen week omdat ik ziek was helaas mijn schouders en benen niet kunnen trainen, die pak ik denk ik morgen maar, aankomende week ben ik toch vijf a zes keer in de gym te vinden. Dan schuif ik de rest gewoon een dag door (normaal doe ik op maandag rug-biceps).
  zondag 6 januari 2013 @ 19:53:36 #23
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121238665
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Questular het volgende:

[..]

pfff dat is geen klein kerstkado zeg :P
Ik heb zelf deze http://www.giant-bicycles.com/nl-nl/bikes/model/rapid/8013/46147/ en als je een tijdje niet hebt gefietst voel je dat aardig aan je benen ja :) Als het weer een beetje beter wordt ben ik ook voornemens iets vaker mn fiets te gebruiken. En hier in het heuvelland (zuid-limburg) zijn genoeg "zware" routes te vinden :)
Nice.

Ik woon op het moment in Spanje, dus kon ik vandaag in een graad of 20 fietsen. Ik ga eerst een tijdje op vlakke grond rijden voor ik hier de bergen in trek. Effe een beetje wennen weer. :P

Die fiets is hier niet zo duur als die link aangeeft. Ze worden hier gemaakt, ik denk dat ze er in de aanbieding niet meer dan 500 voor heeft neergelegd.
  zondag 6 januari 2013 @ 19:55:07 #24
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121238749
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

het heeft in ieder geval een lagere energiewaarde.

beter vraag je je af of je niet iets aan je sweet tooth kunt doen ;)
Niks mis met een puntje stevia in de koffie, of over m´n havermouth. :P
  zondag 6 januari 2013 @ 19:57:53 #25
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_121238911
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:55 schreef Snakey het volgende:

[..]

Niks mis met een puntje stevia in de koffie, of over m´n havermouth. :P
Stevia in koffie, zonde man, het smaakt niet.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 6 januari 2013 @ 19:59:56 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121239022
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Stevia in koffie, zonde man, het smaakt niet.
Ik drink de sterkste nespresso die er is. Met een klein beetje stevia haal ik net die bitterheid er af waardoor ik m´n koffie lekkerder vind.

Het is niet strikt nodig natuurlijk. Ik heb jarenlang zwart gedronken, maar ik vind dit toch net wat lekkerder.
pi_121239082
Kun je als je "ziek" bent (verkouden, keelpijn) gewoon door trainen of is het aan te raden je lichaam te laten rusten om er voor te zorgen dat je lichaam zich eerst richt op het beter worden? Ik neem aan dat je lichaam beter eerst alle energie etc kan gebruiken in het bestrijden van het virus(je) voordat je weer gaat trainen.
pi_121239264
Geweldig getraind vandaag. Heerlijk gevoel zo op de luie zondag. Zeker na de baggertrainingen na/tussen de feestdagen in.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  zondag 6 januari 2013 @ 20:05:18 #29
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_121239346
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:00 schreef Questular het volgende:
Kun je als je "ziek" bent (verkouden, keelpijn) gewoon door trainen of is het aan te raden je lichaam te laten rusten om er voor te zorgen dat je lichaam zich eerst richt op het beter worden? Ik neem aan dat je lichaam beter eerst alle energie etc kan gebruiken in het bestrijden van het virus(je) voordat je weer gaat trainen.
Je kunt zelf het beste aanvoelen of je sterk genoeg bent om te trainen. Zelf ga ik wel met een verkoudheid.
  zondag 6 januari 2013 @ 20:10:04 #30
69994 seto
-|||--------|||-
pi_121239630
Mensen die verkouden zijn en dan trainen en overal hun bacillen laten :{w
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 6 januari 2013 @ 20:14:38 #31
104647 JanKort
Je mammie!
pi_121239932
quote:
16s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef seto het volgende:
Mensen die verkouden zijn en dan trainen maar voor de zekerheid overslaan :{w
Facet!
pi_121244210
Even crosspostje vanuit het fitnesstopic:

Hallo! Ik ben Deman13 en vanaf vandaag zal ik ook maar eens gaan posten. Sinds vorig jaar 1 januari (cliche hé) ben ik begonnen met sporten. Nog niet echt doelgericht maar stap bij stap begon ik het allemaal te ontdekken. Mijzelf voorgenomen om vanaf 1 januari 2013 serieus te gaan beginnen en hard te gaan werken na rondkloten en oefeningen goed onder de knie proberen te krijgen. Genoeg ingelezen vorig jaar om nu efficiënt bezig te zijn. Ik doe zelf een splitschema 4 keer in de week.

Mijn stats nu:
Benchpress: 50
Deadlift: 70
Squat: 55

Doelen voor dit jaar zijn om ten eerste flink wat vet kwijt te raken én daarbij flink wat aan te komen in massa. Eerste half jaar wil ik me vooral focussen op vetverbranding en tweede half jaar op massa.

Gegroet in ieder geval.

(en nee ik ben geen goedevoornemens-mens, ik lurk al een langere tijd mee in dit en het bodybuildingtopic, maar om me daar nu al voor te stellen is wat vergezocht denk ik. )
pi_121244620
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:15 schreef deman13 het volgende:
Even crosspostje vanuit het fitnesstopic:

Hallo! Ik ben Deman13 en vanaf vandaag zal ik ook maar eens gaan posten. Sinds vorig jaar 1 januari (cliche hé) ben ik begonnen met sporten. Nog niet echt doelgericht maar stap bij stap begon ik het allemaal te ontdekken. Mijzelf voorgenomen om vanaf 1 januari 2013 serieus te gaan beginnen en hard te gaan werken na rondkloten en oefeningen goed onder de knie proberen te krijgen. Genoeg ingelezen vorig jaar om nu efficiënt bezig te zijn. Ik doe zelf een splitschema 4 keer in de week.

Mijn stats nu:
Benchpress: 50
Deadlift: 70
Squat: 55

Doelen voor dit jaar zijn om ten eerste flink wat vet kwijt te raken én daarbij flink wat aan te komen in massa. Eerste half jaar wil ik me vooral focussen op vetverbranding en tweede half jaar op massa.

Gegroet in ieder geval.

(en nee ik ben geen goedevoornemens-mens, ik lurk al een langere tijd mee in dit en het bodybuildingtopic, maar om me daar nu al voor te stellen is wat vergezocht denk ik. )
Oh je hebt ongeveer dezelfde stats als mij. Hoe ziet je schema er verder uit, en hoe bevalt het? Ben zelf nog bezig met starting strength maar wil over een tijdje misschien ook wel een split schema gaan volgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door esv7 op 06-01-2013 21:21:13 (Vergeten letter) ]
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_121245044
Ik probeer 4 keer te gaan, maar soms wordt het 3 en dan doe ik schouders bij Benen + Buik.
Daarbij half uur cardio / hartslag 140 bij elke sessie om vet te verbranden.

Maandag : Borst + Biceps
Woensdag : Benen + Buik
Donderdag : Schouders
Vrijdag : Rug + Triceps

Ik ben sinds deze week begonnen met borst-biceps en rug-triceps. Kijken of dat we wat meer oplevert, er zit genoeg rust tussen dus in principe zou het moeten kunnen. Om beide spiergroepen wat meer te prikkelen. Kan dus nog niet echt zeggen wat me meer bevalt, maar mijn vorige splitschema (borst-triceps) begon me te vervelen dus ik wil er nu in het nieuwe jaar met goede moed instappen dus ben met een nieuw schema begonnen.
pi_121245382
Oh oke, ik zou zelf ook liever vier keer gaan maar dat kan niet met SS. En al dit de verveling tegengaat is dat ook mooi, ik verveel mij voorlopig gelukkig nog niet.
pi_121245606
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Je kunt zelf het beste aanvoelen of je sterk genoeg bent om te trainen. Zelf ga ik wel met een verkoudheid.
Als het niet gaat kun je altijd nog het stoombad in.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_121245863
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:31 schreef esv7 het volgende:
Oh oke, ik zou zelf ook liever vier keer gaan maar dat kan niet met SS. En al dit de verveling tegengaat is dat ook mooi, ik verveel mij voorlopig gelukkig nog niet.
Moet ik wel zeggen dat ik gewoon heel lang met dat vorige schema heb gekloot. Maar ik kijk nu twee maanden dit aan. Kijken of ik het merk met de borst-biceps ipv borst-triceps. Als het niet goed uitpakt switch ik gewoon weer terug en zoek ik wat vervangende oefeningen.

Vanaf deze week is ook de knop omgegaan qua voeding. Deed altijd al kip/kalkoenfilet op brood, maar geen ongezonde maaltijden meer en -300 kcal proberen te komen op m'n dagelijkse behoefte. Qua supplementen heb ik Whey Isolaat van B&F wat vetvrij zou moeten zijn.
pi_121246059
Oh beter, ik moet mijn voeding ook gaan verbeteren. Wat neerkomt op meer eten.
pi_121246110
Gezocht, wegens - na veel te lange tijd - geen reet uitgevoerd te hebben.. een betaalbare (student) goede gym in Amsterdam (Noord/Oost).. Iemand die me hierbij kan helpen? Internet levert heel weinig op..
Signature
pi_121246185
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:38 schreef esv7 het volgende:
Oh beter, ik moet mijn voeding ook gaan verbeteren. Wat neerkomt op meer eten.
Mwua, ik ben een endo. Altijd al geweest dus ben altijd wel mollig geweest. Wil er nu toch echt van af en ga er nu gewoon voor. Het zit al in m'n ritme om 3/4 x per week naar de sportschool te gaan maar nu wordt het ook gewoon efficiënt benut.
  zondag 6 januari 2013 @ 21:41:37 #41
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_121246264
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:26 schreef deman13 het volgende:
Ik probeer 4 keer te gaan, maar soms wordt het 3 en dan doe ik schouders bij Benen + Buik.
Daarbij half uur cardio / hartslag 140 bij elke sessie om vet te verbranden.

Maandag : Borst + Biceps
Woensdag : Benen + Buik
Donderdag : Schouders
Vrijdag : Rug + Triceps

Ik ben sinds deze week begonnen met borst-biceps en rug-triceps. Kijken of dat we wat meer oplevert, er zit genoeg rust tussen dus in principe zou het moeten kunnen. Om beide spiergroepen wat meer te prikkelen. Kan dus nog niet echt zeggen wat me meer bevalt, maar mijn vorige splitschema (borst-triceps) begon me te vervelen dus ik wil er nu in het nieuwe jaar met goede moed instappen dus ben met een nieuw schema begonnen.
Hmm, benieuwd of het je bevalt. Rug-biceps vind ik echt een heerlijke work-out.
pi_121246563
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:41 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Hmm, benieuwd of het je bevalt. Rug-biceps vind ik echt een heerlijke work-out.
Hoeveel biceps oefeningen pak jij vervolgens daarna? 2/3 ofzo?
  zondag 6 januari 2013 @ 21:50:24 #43
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_121246895
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:39 schreef FritsFluitketel het volgende:
Gezocht, wegens - na veel te lange tijd - geen reet uitgevoerd te hebben.. een betaalbare (student) goede gym in Amsterdam (Noord/Oost).. Iemand die me hierbij kan helpen? Internet levert heel weinig op..
Mike's Gym _O_ _O_ _O_
pi_121246993
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef deman13 het volgende:

[..]

Mwua, ik ben een endo. Altijd al geweest dus ben altijd wel mollig geweest. Wil er nu toch echt van af en ga er nu gewoon voor. Het zit al in m'n ritme om 3/4 x per week naar de sportschool te gaan maar nu wordt het ook gewoon efficiënt benut.
Tegenovergestelde hier.
pi_121247158
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:51 schreef esv7 het volgende:

[..]

Tegenovergestelde hier.
Nou ja, het is alle twee niet echt perfect. Maar wie weet ben jij de nieuwe 'king aesthetic Zyzz' :P

Nee, dat was een grapje jongens. Anders word ik meteen dit topic weer uitgejaagd. :P
pi_121247447
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:54 schreef deman13 het volgende:

[..]

Nou ja, het is alle twee niet echt perfect. Maar wie weet ben jij de nieuwe 'king aesthetic Zyzz' :P

Nee, dat was een grapje jongens. Anders word ik meteen dit topic weer uitgejaagd. :P
Nee, en roids hoef ik ook nog niet over na te denken:)
pi_121247553
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:50 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Mike's Gym _O_ _O_ _O_
Hm ziet er goed uit! (Gare website daar gelaten)..

Maar ben benieuwd of er niets dichterbij zit.. Mike's Gym is toch 30 min voor mij, zowel met de fiets als ov.. Op zich niet direct het grootste probleem, maar het zou mooi zijn als er iets dichterbij zat..
Signature
  zondag 6 januari 2013 @ 22:03:41 #48
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_121247782
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:45 schreef deman13 het volgende:

[..]

Hoeveel biceps oefeningen pak jij vervolgens daarna? 2/3 ofzo?
Minimaal drie, biceps gaan bij mij niet zo hard.
pi_121247812
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ok, nouja. Morgen vroeg gaan we het eens zien!
  zondag 6 januari 2013 @ 22:04:19 #50
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_121247848
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:00 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Maar ben benieuwd of er niets dichterbij zit.. Mike's Gym is toch 30 min voor mij, zowel met de fiets als ov.. Op zich niet direct het grootste probleem, maar het zou mooi zijn als er iets dichterbij zat..
mijn gym zit 45 min met ov:P
pi_121247978
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:00 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Universitair Sportcentrum (voor als je aan de UvA of HvA studeert) -> http://www.usc.uva.nl/algemeen/index.php

Goedkoop (tientje per maand ofzo) , al ken ik de fitness faciliteiten niet echt. Dus of het echt wat is weet ik niet :)

Gewichtheffen: http://www.usc.uva.nl/algemeen/sporten.php?sport_id=19
Fitness: http://www.usc.uva.nl/algemeen/sporten.php?sport_id=15
  zondag 6 januari 2013 @ 22:08:47 #52
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_121248162
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Zo ernstig ja? Wat doe je voor rugoefeningen?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_121248187
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:05 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Universitair Sportcentrum (voor als je aan de UvA of HvA studeert) -> http://www.usc.uva.nl/algemeen/index.php

Goedkoop (tientje per maand ofzo) , al ken ik de fitness faciliteiten niet echt. Dus of het echt wat is weet ik niet :)
Ik studeer zeg maar met uitzicht op het grote gebouw van het USC (Science Park) ;) Ze hebben er goed spul, maar vond het er te druk, niet lekker trainen (begin vh nieuwe studiejaar, kan zijn dat het nu anders is). Daarom was ik eigenlijk op zoek naar een alternatief in de buurt, als dat er is :)
Signature
  zondag 6 januari 2013 @ 22:09:41 #54
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121248230
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:05 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Gewichtheffen: http://www.usc.uva.nl/algemeen/sporten.php?sport_id=19
Fitness: http://www.usc.uva.nl/algemeen/sporten.php?sport_id=15
Dat zit zo te zien wel goed.

http://www.usc.uva.nl/algemeen/sporten.php?sport_id=19&fotoos=1

Edit: te laat. :P
pi_121248302
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:04 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

mijn gym zit 45 min met ov:P
Pff.. anderhalf uur reizen man..
Signature
pi_121248341
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:09 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ze hebben er idd wel degelijk materiaal :)
Signature
pi_121248797
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:09 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik had die nog niet eens gezien, ziet er idd best positief uit.
  maandag 7 januari 2013 @ 00:01:15 #58
55709 Stereotomy
pi_121254342
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:36 schreef deman13 het volgende:

[..]

Moet ik wel zeggen dat ik gewoon heel lang met dat vorige schema heb gekloot. Maar ik kijk nu twee maanden dit aan. Kijken of ik het merk met de borst-biceps ipv borst-triceps. Als het niet goed uitpakt switch ik gewoon weer terug en zoek ik wat vervangende oefeningen.

Vanaf deze week is ook de knop omgegaan qua voeding. Deed altijd al kip/kalkoenfilet op brood, maar geen ongezonde maaltijden meer en -300 kcal proberen te komen op m'n dagelijkse behoefte. Qua supplementen heb ik Whey Isolaat van B&F wat vetvrij zou moeten zijn.
Groei je niet meer met fullbody of fullbody split 2-3x in de week?
  maandag 7 januari 2013 @ 00:37:55 #59
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_121255594
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:08 schreef VASND het volgende:

[..]

Zo ernstig ja? Wat doe je voor rugoefeningen?
Ik doe meestal 5 a 6 oefeningen, gewoon deadlift en dan wat aparte oefeningen voor boven- en onderrug, de standaardoefeningen eigenlijk. Biceps stellen bij mij niet veel voor, triceps zijn wel groot vergeleken met de rest.
  maandag 7 januari 2013 @ 01:30:03 #60
55709 Stereotomy
pi_121257128
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wacht ik had het fout, ik neem geen 40 gr. maar 20 gr. op een trainingsdag. Een dosering is 2 volle maatscheppen (5 gr.). Ik neem er 8 (20 gr.). Er staat op: neem niet meer dan 4 doseringen = 8 maatscheppen = 20 gr. :P Maarja, ik nam het maximale zodat ik 'zeker' weet dat ik spierverlies zo veel mogelijk tegen ga (op gevoel). :P

Ik heb de wetenschap (Examine) van L-eucine niet doorgelezen, even doen.
20 gram leucine, zeker in een keer is nog steeds zo'n 6-7x te hoog van wat je normaal aan leucine per dosis nodig hebt. Onnodig hoog en waardeloos, zoals diabox in het vorige topic al zei.

Daarnaast gooi je met 20 gram leucine een enorm inbalans tussen de rest van je BCAA's en aminozuren. Weet niet uit mijn hoofd wat voor effect het heeft; helpen gaat het in ieder geval niet, eerder schaden.

Wat voor merk leucine heb je, ben wel benieuwd naar de instructies op de pot.
pi_121257207
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

20 gram leucine, zeker in een keer is nog steeds zo'n 6-7x te hoog van wat je normaal aan leucine per dosis nodig hebt. Onnodig hoog en waardeloos, zoals diabox in het vorige topic al zei.

Daarnaast gooi je met 20 gram leucine een enorm inbalans tussen de rest van je BCAA's en aminozuren. Weet niet uit mijn hoofd wat voor effect het heeft; helpen gaat het in ieder geval niet, eerder schaden.

Wat voor merk leucine heb je, ben wel benieuwd naar de instructies op de pot.
Ja, ik houd gewoon de dosis aan. Ik ga mij in ieder geval even in deze shit verdiepen.

http://www.xxlnutrition.nl/leucine-powder/xxl-nutrition Gratis van mi mang Snakes gekregen. :D

Moet ik een foto van de achterkant maken?
If not now, then when.
  maandag 7 januari 2013 @ 01:38:32 #62
55709 Stereotomy
pi_121257320
Nee, got it:

quote:
Gebruik

Meng 1 dosering Leucine Powder bij voorkeur door je eiwitshake, of anders met 200 ml water of vruchtensap. Neem Leucine Powder altijd samen met een eiwitshake of een maaltijd voor het beste resultaat. Neem maximaal 4 maal per dag een dosering leucine powder.

Neem nooit meer dan 4 doseringen (20 gram) per 24 uur. Supplement Facts

Inhoud: 500 gram

Grootte Dosering: 5 gram (2 scoops)
Doe je 20 gram in een keer? Of meerdere doseringen van 5 gram?

Dat eerste heeft totaal geen nut. Dat laatste is pretty much nutteloos zonder andere aminozuren. Als je nutteloze dingen wil doen met 20 gram op een dag omdat je de pot gratis van Snakey hebt gekregen, doe het laatste.

Uit mijn hoofd is de refractietijd van Leucine ergens rond de 3 uur geloof ik.
pi_121257358
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:38 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, got it:

[..]

Doe je 20 gram in een keer? Of meerdere doseringen van 5 gram?

Dat eerste heeft totaal geen nut. Dat laatste is pretty much nutteloos zonder ander eiwit. Als je nutteloze dingen wil doen met 20 gram op een dag omdat je de pot gratis van Snakey hebt gekregen, doe het laatste.

Uit mijn hoofd is de refractietijd van Leucine ergens rond de 3 uur geloof ik.
Ja in één keer. Ik wil het gewoon in één keer weghebben. Heb je het ooit gehad? :D En ik wil er geen nutteloze dingen mee doen omdat ik het gratis heb gekregen, ik wil spierverlies zo veel mogelijk vermijden.
If not now, then when.
  maandag 7 januari 2013 @ 01:40:54 #64
55709 Stereotomy
pi_121257368
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja in één keer. Ik wil het gewoon in één keer weghebben. En ik wil er geen nutteloze dingen mee doen omdat ik het gratis heb gekregen, ik wil spierverlies zo veel mogelijk vermijden.
Okee. Dan helpt 20 gram in één keer dus niet.

Aminozuren los smaakt naar kots ja.
pi_121257379
Beetje dure brandstof om acetyl-coa te genereren :P
  maandag 7 januari 2013 @ 01:42:17 #66
55709 Stereotomy
pi_121257388
Staat trouwens ook op de pot:

quote:
Neem maximaal 4 maal per dag een dosering leucine powder.
en niet: neem in één keer 20 gram van dit spul.
pi_121257412
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
Staat trouwens ook op de pot:

[..]

en niet: neem in één keer 20 gram van dit spul.
:D _O- Yeah. Ik dacht: zo kan het ook wel. ;(

Gewoon in vier keer weg drinken dus? :{
If not now, then when.
  maandag 7 januari 2013 @ 01:44:52 #68
55709 Stereotomy
pi_121257442
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Gewoon in vier keer weg drinken dus? :{
Ik heb ook een pot leucinecaps hier staan, ooit gratis gekregen. Vind ze zonde om weg te gooien. Ik gebruik ze echter nooit los, maar ik breek er bijvoorbeeld twee open en gooi ze door een scoop whey heen, zodat ik zeker over die 3 gram per dosis kom.

Leucine heeft geen realistische, praktische waarde voor je spieren zonder andere aminozuren.

Check deze site: :P

http://muscleandsportssci(...)-muscle-hypertrophy/

quote:
Leucine seems to be essential for mTORC1 signaling, but ultimately it only increases protein synthesis when provided alongside a complete complement of the other amino acids
pi_121257470
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb ook een pot leucinecaps hier staan, ooit gratis gekregen. Vind ze zonde om weg te gooien. Ik gebruik ze echter nooit los, maar ik breek er bijvoorbeeld twee open en gooi ze door een scoop whey heen, zodat ik zeker over die 3 gram per dosis kom.

Leucine heeft geen realistische, praktische waarde voor je spieren zonder andere aminozuren.
Ik doe het ook door de whey. Het verpest wel gelijk de hele whey smaak, maar het is niet anders.
If not now, then when.
  maandag 7 januari 2013 @ 01:48:23 #70
55709 Stereotomy
pi_121257518
Ja zelf weten, of naar diabox / BigCat luisteren. :P

Ben slapen :Z :W
pi_121257540
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ja zelf weten, of naar diabox / BigCat luisteren. :P
? Ik neem het toch in combinatie met andere aminozuren.
If not now, then when.
  maandag 7 januari 2013 @ 01:51:00 #72
55709 Stereotomy
pi_121257566
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Is overdose, zelfs 5 gram bij je scoop whey is een overdose, maar een stuk realistischere overdose dan 20 gram.
pi_121257578
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Is overdose, zelfs 5 gram bij je scoop whey is een overdose, maar een stuk realistischere overdose dan 20 gram.
Stom dat ze dan teveel aanbevelen, maar ik ga het nog even checken. Bedankt Stereo! :)
If not now, then when.
  maandag 7 januari 2013 @ 01:53:27 #74
55709 Stereotomy
pi_121257612
3 gram is de gangbare activatiedosis voor leucine per serving. Zelfs B&F hanteert een dosis van 3 gram voor hun leucine, is me een raadsel waarom XXL 5 gram hanteert, al is daar marketingtechnisch wel wat voor te zeggen.

20 gram per dosis echter zul je nooit van XXL of B&F horen. Samen met je standaard whey scoop kom je op 23 gram uit.
pi_121257622
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Er zit al genoeg leucine in whey. Ik zie vooral nut voor leucine supplementatie bij bijv. vegetariers.
pi_121257673
Fuck die shizz dan. :D Pot is gelukkig al bijna op.
If not now, then when.
pi_121257743
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fuck die shizz dan. :D Pot is gelukkig al bijna op.
Word anders gewoon vegetarier.
pi_121257749
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Check deze site: :P

http://muscleandsportssci(...)-muscle-hypertrophy/

[..]

Wow wat een geweldig geschreven artikel. :)
pi_121257772
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 02:00 schreef Diabox het volgende:

[..]

Word anders gewoon vegetarier.
Misschien word ik dan ooit zo'n baas als durianriders. *)
If not now, then when.
  maandag 7 januari 2013 @ 04:04:34 #80
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121258922
Trouwens echt een groot verschil in melksmaken

Die van Campina en Dreefsigt smaken bijna hetzelfde als volle melk terwijl die van de AH en die in die kannen zit vaak een rare (na)smaak heeft. Merkte het verschil pas echt toen ik van vol naar halfvolle melk ging
  maandag 7 januari 2013 @ 07:41:34 #81
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121259554
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Trouwens echt een groot verschil in melksmaken

Die van Campina en Dreefsigt smaken bijna hetzelfde als volle melk terwijl die van de AH en die in die kannen zit vaak een rare (na)smaak heeft. Merkte het verschil pas echt toen ik van vol naar halfvolle melk ging
lol.
ik proef dus echt nooit verschil he. Ik had het hele schap volle melk weer leeg getrokken vorige week, en kwam nog wat te kort. Toen pakte ik een biologische, en nog een ander merk er bij, maar totaal geen verschil.
Zo schijnt het ook vies te zijn als je melk invriest volgens sommige. Proef d'r niks van. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 07-01-2013 07:54:26 ]
pi_121259763
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:37 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik doe meestal 5 a 6 oefeningen, gewoon deadlift en dan wat aparte oefeningen voor boven- en onderrug, de standaardoefeningen eigenlijk. Biceps stellen bij mij niet veel voor, triceps zijn wel groot vergeleken met de rest.
Mm ik heb precies het tegenovergestelde. Biceps groeit als kool, waar de triceps achter blijft (ivm biceps).
  maandag 7 januari 2013 @ 08:06:53 #83
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121259777
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:05 schreef moonhammer het volgende:

[..]

Mm ik heb precies het tegenovergestelde. Biceps groeit als kool, waar de triceps achter blijft (ivm biceps).
Triceps alle drie de koppen trainen he ;)
en uiteraard form. Ik zie veel mensen wel met het tricep rope aan de gang bijv. en dan zoveel mogelijk gewicht d'r aan, maar eigenlijk doen ze nauwelijks iets met hun triceps.
Rope uit elkaar duwen onderaan zodat je biceps iets naar binnen, en je triceps naar voren komen. Je ellebogen naar buiten/naar voren draaien als het ware.

Tricep kick back is ook een lekkere :9
En french skull crushers. (en die skull crushers direct na failure, zonder tussen stop nog een keer afmaken met close grip bench) O+

[ Bericht 10% gewijzigd door RaymondK op 07-01-2013 08:25:19 ]
pi_121260756
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:06 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Triceps alle drie de koppen trainen he ;)
en uiteraard form. Ik zie veel mensen wel met het tricep rope aan de gang bijv. en dan zoveel mogelijk gewicht d'r aan, maar eigenlijk doen ze nauwelijks iets met hun triceps.
Rope uit elkaar duwen onderaan zodat je biceps iets naar binnen, en je triceps naar voren komen. Je ellebogen naar buiten/naar voren draaien als het ware.

Tricep kick back is ook een lekkere :9
En french skull crushers. (en die skull crushers direct na failure, zonder tussen stop nog een keer afmaken met close grip bench) O+
Uiteraard wordt alles aangepakt, en wissel ik ook de oefeningen regelmatig af. Van dip en close grip bench tot skullcrushers en overhead extensions, heerlijke spiergroep om te trainen :) Maar het blijft zichtbaar dat mijn biceps groter is/harder groeit terwijl ik deze niet isoleer (omdat hij al zo ontwikkeld doordat ik mn rug graag hard aanpak)

De laatste tijd pak ik mijn triceps vaak nog een keertje aan later in de week, waardoor ik merk dat hij al beter ontwikkeld/bijblijft.
pi_121262686
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:41 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol.
ik proef dus echt nooit verschil he. Ik had het hele schap volle melk weer leeg getrokken vorige week, en kwam nog wat te kort. Toen pakte ik een biologische, en nog een ander merk er bij, maar totaal geen verschil.
Zo schijnt het ook vies te zijn als je melk invriest volgens sommige. Proef d'r niks van. :D
:D _O-
pi_121263783
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:01 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Groei je niet meer met fullbody of fullbody split 2-3x in de week?
Geen idee, er leiden meer wegen naar Rome. En daarbij ben ik nog niet héél ervaren dus ik wil het liefst gewoon zo veel mogelijk proberen en kijken wat me bevalt.

Net trouwens weer lekker getrained.
Daarbij kwam er gisteravond iets in me op, misschien dat jullie het kunnen beantwoorden:
Kan je op een trainingsdag voor je benen een SDL doen? 1 x 6 ofzo? Of is dat echt overbelasting?
pi_121264364
Ik moet toch nog wennen aan de smaak die whey-shakes met zich meebrengen.... Ik kan niet zeggen dat ik het erg lekker vind :)
pi_121264583
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:58 schreef Questular het volgende:
Ik moet toch nog wennen aan de smaak die whey-shakes met zich meebrengen.... Ik kan niet zeggen dat ik het erg lekker vind :)
Ik idem hoor. Heb Cookies & Cream van Body&Fitshop en moet zeggen dat het mij misschien toch iets te zoet is. Zelfs met melk is het niet echt te drinken. (uiteraard drink ik het altijd met water)
pi_121264655
Ik drink het wel gewoon met melk, met water lijkt het me al helemaal niet te drinken.
pi_121267194
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:07 schreef Questular het volgende:
Ik drink het wel gewoon met melk, met water lijkt het me al helemaal niet te drinken.
Maar dan gaat de essentie van de whey er toch van af? Door de melk worden die snelle eiwitten toch juist super traag opgenomen? Begrijp me niet verkeerd hoor, ken je verder niet maar van wat ik gelezen heb heeft dat toch juist geen zin?
pi_121267370
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef deman13 het volgende:

[..]

Maar dan gaat de essentie van de whey er toch van af? Door de melk worden die snelle eiwitten toch juist super traag opgenomen? Begrijp me niet verkeerd hoor, ken je verder niet maar van wat ik gelezen heb heeft dat toch juist geen zin?
Het is juist belangrijk om ook trage eiwitten te nemen na je workout.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:40:25 #92
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121267377
quote:

[..]

Volgens mij heeft melk geen invloed op de opname van whey.

Ik neem het altijd met magere melk, hoewel ik vaker casein neem dan whey shakes. Of een mix van whey en casein.
pi_121267389
quote:

[..]

De winkel waar ik het heb gehaald heeft mij geadviseerd het met magere melk te mengen.
pi_121268869
Sorry dan. het zal wel ook flink wat 'broscience' zijn. Ik heb heel veel gelezen op een concurrenten-forum en daar stond heel vaak dat het met water juist beter was vanwege snellere opname etcetera.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:25:10 #95
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121268942
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:23 schreef deman13 het volgende:
Sorry dan. het zal wel ook flink wat 'broscience' zijn. Ik heb heel veel gelezen op een concurrenten-forum en daar stond heel vaak dat het met water juist beter was vanwege snellere opname etcetera.
Het zou best kunnen hoor. Maar ik denk niet dat het een enorme vertraging geeft. Het is vaak zo dat als je de wetenschappelijke onderbouwing leest dat de verschillen miniem zijn, maar door bladen enzo nogal opgeblazen wordt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Snakey op 07-01-2013 14:37:14 ]
pi_121268982
quote:
Voldoende en voldoende gevarieerd eten is veel belangrijker dan een schepje whey.
pi_121269126
quote:
Vertraagt nauwelijks, en al helemaal niet met magere melk. Coingestie met casseine is zelfs verstandig.
pi_121269168
Nou, dan heb ik in ieder geval wat opgestoken sinds ik in dit topic post. :P
  maandag 7 januari 2013 @ 14:39:06 #99
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121269419
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:31 schreef deman13 het volgende:
Nou, dan heb ik in ieder geval wat opgestoken sinds ik in dit topic post. :P
Daar doen we het voor he. :P

Maar het is, zeker wat voeding betreft, een wirwar waar je bijna niet uitkomt. Ik denk niet dat er een ander onderwerp is waar zoveel over geschreven is en waarvan zoveel verschillende opvattingen/meningen bestaan.
pi_121269479
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Daar doen we het voor he. :P

Maar het is, zeker wat voeding betreft, een wirwar waar je bijna niet uitkomt. Ik denk niet dat er een ander onderwerp is waar zoveel over geschreven is en waarvan zoveel verschillende opvattingen/meningen bestaan.
Sowieso met alles in de bodybuilding wereld. Het is heel erg abstract vind ik. En er is niet één goede manier. En vandaar dat volgens mij iedereen zijn eigen kennis graag wil rondbazuinen..
  maandag 7 januari 2013 @ 14:46:47 #101
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_121269671
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef esv7 het volgende:
Blessures.....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 7 januari 2013 @ 14:54:24 #102
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121269959
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef deman13 het volgende:

[..]

Sowieso met alles in de bodybuilding wereld. Het is heel erg abstract vind ik. En er is niet één goede manier. En vandaar dat volgens mij iedereen zijn eigen kennis graag wil rondbazuinen..
Er is dan ook niet 1 goede manier. Ieder lichaam reageert anders op krachttraining. Niet dat we volledig uniek zijn, maar zeker als je langer bezig bent zal je voor jezelf op zoek moeten naar wat het beste voor jou werkt. In zo ongeveer) het eerste jaar maakt het niet veel uit wat je doet, die newbie gains maak je toch wel. Daarna wordt het langzaamaan steeds moeilijker om goede gains te maken.

Ik denk dat het grootste deel van de verwarring ontstaat omdat bijna niemand de moeite wil doen om zelf uit te zoeken wat het beste werkt. Daardoor is er een soort van gat in de markt en het verkoopt verdomde goed. Je weet zelf hoeveel boeken over weet ik hoeveel trainigen er bestaan.Als je je daar ook maar een klein beetje in verdiept ben je al gauw het spoor bijster.
  maandag 7 januari 2013 @ 15:18:18 #103
55709 Stereotomy
pi_121270824
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef deman13 het volgende:

[..]

Geen idee, er leiden meer wegen naar Rome. En daarbij ben ik nog niet héél ervaren dus ik wil het liefst gewoon zo veel mogelijk proberen en kijken wat me bevalt.

Omdat je zei dat je liep te klooien met splits :) Als je beginner bent, dan hoef je je daar nog geen zorgen over te maken en pak je gewoon fullbody.
  maandag 7 januari 2013 @ 15:24:02 #104
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121271031
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Omdat je zei dat je liep te klooien met splits :) Als je beginner bent, dan hoef je je daar nog geen zorgen over te maken en pak je gewoon fullbody.
Hij traint al een jaar.
  maandag 7 januari 2013 @ 15:24:35 #105
55709 Stereotomy
pi_121271046
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hij traint al een jaar.
Als je al een jaar hebt lopen klooien met splits is het al helemaal verstandig eens een paar maanden te gaan fullbody'en, en vanuit daar kijken wat je nodig hebt :D
  maandag 7 januari 2013 @ 15:25:29 #106
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121271076
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Als je al een jaar hebt lopen klooien met splits is het al helemaal verstandig eens een paar maanden te gaan fullbody'en, en vanuit daar kijken wat je nodig hebt :D
Of gewoon een goede split workout maken. :P
pi_121271146
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb vanaf dag 1 met een split programma getrained, want zijn de voordelen van fullbody t.o.v. splits? Ik train in splits van 2x2 dagen en zie niet echt wat de voordelen van een fullbody zijn.
pi_121271152
of gewoon uitzoeken hoe snel je spier groepen herstellen en aan de hand daar van bepalen welke trainings methode het beste voor je werkt :)
  maandag 7 januari 2013 @ 15:34:02 #109
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121271375
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:27 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik heb vanaf dag 1 met een split programma getrained, want zijn de voordelen van fullbody t.o.v. splits? Ik train in splits van 2x2 dagen en zie niet echt wat de voordelen van een fullbody zijn.
In het begin herstel je sneller, dus kan je dezelfde spiergroep ook weer sneller pakken. Daarmee zou je, in principe, als newbie snellere gains maken als met een split.

Ik doe ook vanaf dag 1 een split, maar meer omdat dat in jaren 80 normaal was. Full body werd volgens mij als minder gezien. Wat het absoluut niet is trouwens. Een hoop BB´rs die een split zijn gewend kunnen bijna niet aan een FB wennen omdat het te zwaar is. Je hebt minder hersteltijd.
pi_121271546
Als je als natural bodybuilder effectief/optimaal wilt trainen dan moet je gewoon 2-3x per week een spiergroep hitten. Met een fullbody kun je het 3x doen en met een split 2x (tenzij je gevorderd bent en je af en toe twee trainingen per dag doet). Het is maar net wat je prefereert.
If not now, then when.
  maandag 7 januari 2013 @ 15:45:15 #111
55709 Stereotomy
pi_121271746
Ja, door de frequentie en lage belasting is het efficienter voor beginners. Maar als je al gevorderd bent, bijvoorbeeld omdat je al een jaar goed en verstandig hebt getrained met splits vanaf het begin, dan kan het blijven blij een split verstandiger zijn.
pi_121272000
Lol, toevallig. :D

If not now, then when.
pi_121273194
Iemand, noem een random woord.
  maandag 7 januari 2013 @ 16:37:15 #114
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_121273624
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:27 schreef EdwinNL het volgende:
Gains
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  maandag 7 januari 2013 @ 16:39:37 #115
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_121273698
quote:
Als ik me goed herinner ben jij degene die dit jaar begon met het 'miljoen kcals per dag'-dieet.
Beetje vol te houden nog?
BEASTMODE
pi_121273723
quote:
Daar is onze 7000kcal per dag man :) Hoe is de progressie?
  maandag 7 januari 2013 @ 16:43:00 #117
55709 Stereotomy
pi_121273826
Pics!! Data!! *O*
pi_121273832
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:37 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Gains
Die onthoud ik.
pi_121273833
quote:
Al 2 kilo per week aangekomen?
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_121274097
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:43 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Die onthoud ik.
Kom vertel eens hoe het gaat? (niet om te trollen ben gewoon benieuwd)
pi_121275360
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum, maar ik volg dit topic eigenlijk al best wel lang, denk nu bijna 1.5 jaar en ik dacht dat ik toch maar eens een account moest aanmaken! (ik ben dus geen persoon die snel even voor de zomer een beachboy look wil hebben ;)) Ik ben zelf bijna 2 jaar aan het trainen. Eerste jaar bij Healthcity (ja ja, ik weet het :)) Vervolgens ben ik sinds begin vorig jaar lid geworden van een sportschool die veel meer op 'bodybuilding' is gericht.

Vanaf dat moment heb ik dus ook een nieuw schema gevolgd waarin in elk geval de 'grote vijf' was te vinden en vanaf dat moment begin ik ook wel de gains te zien, wat dus heel positief is!

Ik hoop met dit forum nog meer informatie te kunnen krijgen over bodybuilding en alles wat daar bij hoort.
pi_121275429
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:17 schreef ChesterPerry het volgende:
Suikervrij limonade een optie?

Of toch du vader?
  maandag 7 januari 2013 @ 17:25:10 #123
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_121275458
Zit aspartaam in
pi_121275738
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:25 schreef ChesterPerry het volgende:
Zit aspartaam in
hippie motherfucker
If not now, then when.
pi_121275748
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:22 schreef FootieB het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum, maar ik volg dit topic eigenlijk al best wel lang, denk nu bijna 1.5 jaar en ik dacht dat ik toch maar eens een account moest aanmaken! (ik ben dus geen persoon die snel even voor de zomer een beachboy look wil hebben ;)) Ik ben zelf bijna 2 jaar aan het trainen. Eerste jaar bij Healthcity (ja ja, ik weet het :)) Vervolgens ben ik sinds begin vorig jaar lid geworden van een sportschool die veel meer op 'bodybuilding' is gericht.

Vanaf dat moment heb ik dus ook een nieuw schema gevolgd waarin in elk geval de 'grote vijf' was te vinden en vanaf dat moment begin ik ook wel de gains te zien, wat dus heel positief is!

Ik hoop met dit forum nog meer informatie te kunnen krijgen over bodybuilding en alles wat daar bij hoort.
Welkom man, je klinkt als een Muis!
  maandag 7 januari 2013 @ 17:33:11 #126
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_121275770
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

hippie motherfucker
Heb eerder aangegeven dat ik van die shit pijn in me pens krijg...
pi_121275797
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Chris Jones gaat je breken.
If not now, then when.
  maandag 7 januari 2013 @ 17:34:24 #128
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_121275821
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Chris Jones
waar the fuck heb je het over
pi_121275823
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Weakness leaving the premises, brah.

quote:
5s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:39 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Als ik me goed herinner ben jij degene die dit jaar begon met het 'miljoen kcals per dag'-dieet.
Dit inderdaad. :D
  maandag 7 januari 2013 @ 17:36:13 #130
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_121275909
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:37 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Dat vind ik dus maf.
Na deadlifts, supinated pullups, seated rows en dumbbel rows zijn ze bij mij kapot genoeg na 3x8 curltjes. Als in: daarna krijg ik geen fatsoenlijk gewicht meer omhoog.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_121275923
quote:
5s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:39 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Haha, dat heb ik ook nog meegekregen vorig jaar toen ik nog geen lid was van dit vorig forum. Extreem powerlift dieet!
  maandag 7 januari 2013 @ 17:42:42 #132
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_121276217
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Weakness leaving the premises, brah.

[..]

Dit inderdaad. :D
Krijg je op milde spierpijn na andere pijn van bodybuilding dan?
pi_121276421
Ga er nou niet serieus op in...
pi_121276436
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Soms, in de douches.
pi_121276490
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

dat feel when tendonitis ;(
Of toch du vader?
  maandag 7 januari 2013 @ 17:49:23 #136
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_121276520
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:47 schreef kevin_ het volgende:
Ga er nou niet serieus op in...
Soms is het nodig als iemand een ze3hma wijze quote uit een waarschijnlijk lowbudget steven steagal film tegen me zegt
  maandag 7 januari 2013 @ 18:10:10 #137
376361 bojan
Het is friet
pi_121277424
Ik heb een hekel aan mensen die met hun muts trainen, of met een pull en hun kap opzetten. :r
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  maandag 7 januari 2013 @ 18:11:13 #138
69994 seto
-|||--------|||-
pi_121277469
Want?
Seto is zo ene baas he
pi_121277568
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:10 schreef bojan het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die met hun muts trainen, of met een pull en hun kap opzetten. :r
Zolang jij zelf er geen last van hebt is er niks aan de hand toch? :)
  maandag 7 januari 2013 @ 18:13:15 #140
376361 bojan
Het is friet
pi_121277573
Het hoort niet.
  maandag 7 januari 2013 @ 18:13:49 #141
376361 bojan
Het is friet
pi_121277594
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef FootieB het volgende:

[..]

Zolang jij zelf er geen last van hebt is er niks aan de hand toch? :)
Klopt wel, maar is gewoon belachelijk
  maandag 7 januari 2013 @ 18:14:17 #142
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_121277628
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef bojan het volgende:

[..]

Klopt wel, maar is gewoon belachelijk
Maak je niet druk. Ik doe het zelf ook.
  maandag 7 januari 2013 @ 18:14:42 #143
376361 bojan
Het is friet
pi_121277644
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:14 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Maak je niet druk. Ik doe het zelf ook.
:{w :')
pi_121277697
quote:
Ik zie er in ieder geval niet te toegevoegde waarde van, singletje, korte broek en een wollen muts op het hoofd..
  maandag 7 januari 2013 @ 18:18:39 #145
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121277801
Snap niet dat er mensen zijn die elke dag kipfilet kunnen eten, na een week komt het al mijn strot uit
  maandag 7 januari 2013 @ 18:19:27 #146
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121277830
quote:
Door capuchon op te zetten kan ik me afsluiten van de rest van de gym en dat is wel nodig bij f4f
pi_121277838
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Snap niet dat er mensen zijn die elke dag kipfilet kunnen eten, na een week komt het al mijn strot uit
Alles met/van kip _O_
..
..
  maandag 7 januari 2013 @ 18:22:43 #148
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_121277958
Als ik mijn rechterarm op een bepaalde manier beweeg, voelt het alsof er iets klem komt te zitten rond de grens van mijn front en side delt. Kijk het even aan, neem wat gas terug met schouders en daarna kan ik nog altijd naar de fysio.
Boks van Bendoe _O_
  maandag 7 januari 2013 @ 18:23:27 #149
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_121277987
quote:
Wissel het dan ook af met biefstuk/zalm.
  maandag 7 januari 2013 @ 18:24:10 #150
55709 Stereotomy
pi_121278013
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:23 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Wissel het dan ook af met biefstuk/zalm.
En varkensvlees, tonijn, haring, ansjovis en.... etc.
pi_121278059
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Bendoe het volgende:
Als ik mijn rechterarm op een bepaalde manier beweeg, voelt het alsof er iets klem komt te zitten rond de grens van mijn front en side delt. Kijk het even aan, neem wat gas terug met schouders en daarna kan ik nog altijd naar de fysio.
Begin hier niet over fysio's dat werkt als een rode lap op een stier met al die zogenaamde spierwetenschappers hier. :')
..
..
  maandag 7 januari 2013 @ 18:25:54 #152
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_121278090
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Begin hier niet over fysio's dat werkt als een rode lap op een stier met al die zogenaamde spierwetenschappers hier. :')
Aware
Boks van Bendoe _O_
  maandag 7 januari 2013 @ 18:27:44 #153
55709 Stereotomy
pi_121278160
Er zijn goede en slechte fysio's. :)

Diëtisten daarentegen... :+

Nee, het gaat er gewoon om: hoe heb je de feiten in je opleiding geabsorbeerd? Ben je een 6-jes student geweest of een 9? Hoe hou je je up-to-date met de laatste wetenschap nadat je bent afgestudeerd? Ben je bereid een open mind te houden over nieuwe ontwikkelingen? Ben je bereid om je vaardigheden uit te breiden?

Dat is het verschil tussen iemand die goed en slecht in zijn vak is.
pi_121278261
Ik deed vandaag bezig met pendlay rows toen er iemand kwam. Hij vertelde mij dat mijn techniek niet correct was, mijn bekken was niet juist gekanteld zei die dacht ik.
Heeft iemand wat goede filmpjes of articels over de pendlay row?
  maandag 7 januari 2013 @ 18:31:17 #155
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121278301
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Stereotomy het volgende:

Nee, het gaat er gewoon om: hoe heb je de feiten in je opleiding geabsorbeerd? Ben je een 6-jes student geweest of een 9? Hoe hou je je up-to-date met de laatste wetenschap nadat je bent afgestudeerd? Ben je bereid een open mind te houden over nieuwe ontwikkelingen? Ben je bereid om je vaardigheden uit te breiden?

Is ook een kut beroep. Je hebt een van de hoogste HBO startsalarissen maar daar moet je het de rest van je carriere mee doen
pi_121278313
quote:
e up-to-date met de laatste wetenschap nadat je bent afgestudeerd? Ben je bereid een open mind te houden over nieuwe ontwikkelingen? Ben je bereid om je vaardigheden uit te breiden?

Agree.
..
..
pi_121278402
Eerste maandag na nieuwjaar.

Iets zegt me dat ik niet voor borst hoef te gaan vanavond...
  maandag 7 januari 2013 @ 19:06:27 #158
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_121279863
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Ik ga me binnenkort weer eens laten kraken, bij een fysio.

Haters gonna hate.

Net heerlijk getraind trouwens, maar wel irritant dat het nu zo tyfusdruk is (zelfs om 16:30 uur al, normaal zijn er dan maximaal vier mensen).
  maandag 7 januari 2013 @ 19:16:32 #159
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_121280367
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:06 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik ga me binnenkort weer eens laten kraken, bij een fysio.

Haters gonna hate.

Net heerlijk getraind trouwens, maar wel irritant dat het nu zo tyfusdruk is (zelfs om 16:30 uur al, normaal zijn er dan maximaal vier mensen).
Goede voornemens. :') Over een maand zijn ze allemaal gestopt. Rond april/mei komen de beachboys.

Homegym. _O_
Bedankt Hans.
  maandag 7 januari 2013 @ 19:17:06 #160
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_121280400
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:30 schreef esv7 het volgende:
pendlay row
Hier wat aan?

http://www.weight-lifting-complete.com/pendlay-rows-technique/

hij laat die barbell wel een beetje hard vallen, dat doe ik nooit. Vind ik zo :') smijten met gewichten.
  maandag 7 januari 2013 @ 19:21:40 #161
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_121280670
quote:

[..]

Awww, voel je je zielig? (ex fysio student hier).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_121280800
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:21 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Awww, voel je je zielig? (ex fysio student hier).
Ik vind het zielig hoe sommigen hier het werk van een fysio vergelijken met dat van Jan heftruck chauffeur.
..
..
  maandag 7 januari 2013 @ 19:26:42 #163
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_121280943
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Ik vind het zielig hoe sommigen hier het werk van een fysio vergelijken met dat van Jan heftruck chauffeur.
Heftruckchaffeurs hebben een pittigere opleiding, dat weet iedereen. (Ik las je post overigens verkeerd, mea culpa).
pi_121281008
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Heftruckchaffeurs hebben een pittigere opleiding, dat weet iedereen. (Ik las je post overigens verkeerd, mea culpa).
Dat vermoeden had ik al ;)
..
..
pi_121282888
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:17 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hier wat aan?

http://www.weight-lifting-complete.com/pendlay-rows-technique/

hij laat die barbell wel een beetje hard vallen, dat doe ik nooit. Vind ik zo :') smijten met gewichten.
Merci!

... ik deed hem dus bijna correct, hield hem alleen niet vast bovenaan de beweging. Die gozer legde me dus gewoon een barbell bend over row uit terwijl ik pendlay rows deed...
pi_121283837
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

waar the fuck heb je het over
Ik nam aan dat iedereen hier Chris Jones wel kende. ;(

If not now, then when.
pi_121283895
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Bendoe het volgende:
Zoiets heb ik ook. Alleen voelt het bij mij alsof iets over iets heen schuurt, heel apart. Ik moet nog steeds een afspraak bij een fysio maken.
If not now, then when.
pi_121284590
quote:

Agree met jiuw mening over fysio's, ik zepf heb een top fysio (komt ook uit belgië, verklaart het misschien deels), vroeg een tijd geleden naar mn schema, zei dat ik stronglifts deed, hij zei dat ik heel goed bezig was en lekker zwaar en kort moest liften.

Ging ik naar een andere fysio die hing een verhaal op dat je altijd op 10RM moest trainen en nog wat beachboii gelul
  maandag 7 januari 2013 @ 20:33:48 #169
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_121284774
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:25 schreef ChesterPerry het volgende:
Zit aspartaam in
Ah heeft aspartaamvrije en suikervrije siroop.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_121286526
mirers gonna mire, was net in de gym en mn pa was er ook waren er 2 dudes over me aant praten en mn pa hoorde dat ( wisten niet dat dat mn pa was) ze hadden het erover dat ik wel enorm gegroeid was

goed om te horen, soort buurvrouw denk dat je aan de roids zit verhaal. zelf vind ik niet echt dat ik vooruit ga, soort bigorexia
pi_121286553
Body dysmorphia crew, kunnen de meesten van ons* zich wel mee conformeren denk ik.

* 'ons' als in, mensen die serieus bezig zijn met BB.
Of toch du vader?
pi_121286727
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:05 schreef Luchtkoker het volgende:
Body dysmorphia crew, kunnen de meesten van ons* zich wel mee conformeren denk ik.

ik heb er serieus last van, was toen ik jong was eerst enorm mager en daarna dik geworden, in gym was ik echt ruum slecht, t was zo erg dat ik altijd zenuwachtig was voor gym omdat ik bang was dat ik weer voor paal stond als we weer gingen turnen ed. nu zie ik die dudes in de gym die mij toen grappig vonden, en dat is een machtig gevoel als jij hun bench gewicht met een goede form curlt.

heb er geen 'last' van maar weet wel dat ik nooit 100% tevreden zal zijn met mijn lichaam, maar dat is voor mij meer een goede drive dan een last er zal altijd ruimte zijn voor verbetering
pi_121287051
Hoorde vorige week een verhaal van iemand dat hij 3x p/d rijst eet en geen brood meer want van de koolhydraten wordt je dik. Dit is toch niet zo, want kcal in vs kcal out? Eet zelf gewoon brood en merk echt niet dat ik er dik van wordt, want ik tel namelijk de kcal.
pi_121287247
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:05 schreef Luchtkoker het volgende:

Ik weet dat ik bovengemiddeld ben van mensen van mijn leeftijd, maar ik ben nog laange niet tevreden.
Je blijft altijd wel ergens vet zien/een onderontwikkelde spier etc. Maar heb nog alle tijd om overal aan te werken! :D
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_121287309
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef FootieB het volgende:
Hoorde vorige week een verhaal van iemand dat hij 3x p/d rijst eet en geen brood meer want van de koolhydraten wordt je dik. Dit is toch niet zo, want kcal in vs kcal out? Eet zelf gewoon brood en merk echt niet dat ik er dik van wordt, want ik tel namelijk de kcal.
inderdaad, kcal in kcal out gebeuren, alleen is een zak chips zon 1000kcal kun je meer als 10 eieren voor eten, zo heb je ook volwaardige koolhydraten en gewoon suikers etc. kcal in kcal out nummer 1, met wat je ze invult is 2 (macro/micronutrienten)
pi_121287415
quote:
Waar denkt hij dat rijst voornamelijk uit bestaat dan?
Zijn namelijk ook koolhydraten :').
Soukidan op je oogbal.
pi_121287978
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:22 schreef Yamcha het volgende:

[..]

rijst? das 68 gram eiwit per 100 gram tgg wel die rijstwafels dan
pi_121288343
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:33 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Rijst is de meest koolhydraatrijke bron van aarde zo ongeveer. 80% carbs per 100 gram.
pi_121288354
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:09 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

dat is een machtig gevoel als jij hun bench gewicht met een goede form curlt.

ik vind 60kg curlen toch wat overdreven hoor :)
pi_121288397
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

ik vind 60kg curlen toch wat overdreven hoor :)
bij wijze van he, alhoewel :P you get the point
pi_121288552
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:22 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Precies, dat had ik ook gezegd.
pi_121288718
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:33 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Waar haal je die magische rijstwafels dan?
Soukidan op je oogbal.
  maandag 7 januari 2013 @ 21:49:00 #183
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_121288757
Je hebt koolhydraten en koolhydraten he.
BEASTMODE
pi_121289190
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Waar haal je die magische rijstwafels dan?
mt olympus, zyzz verkoopt ze onder de toonbank!
nee srs, rijst en brood allebij carbs idd, zal wel wat verschillen wat voor soort carbs heb ik geen idee van, ik eet eigenlijk beide amper
pi_121289557
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Awesome_ het volgende:
Je hebt koolhydraten en koolhydraten he.
dit bedoel ik dus
pi_121289628
Tip: rijstwafels met pindakaas.
pi_121289973
Iemand ervaring met Perfect Whey Protein van XXL Nutrition? Prijs ziet er goed uit en reviews ook.
pi_121290205
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef esv7 het volgende:
Iemand ervaring met Perfect Whey Protein van XXL Nutrition? Prijs ziet er goed uit en reviews ook.
Edit: klopte niet.
pi_121290235
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef esv7 het volgende:
whey is over het algemeen hetzelfde, XXL is een goeie webshop en levert goede kwaliteit, zelf geen ervaring mee maar you cant go wrong with that
pi_121290265
inb4 'Whey Perfection van B&F is cheaper'
pi_121290337
Verkeerd gelezen, dacht dat het over Perfect protein van B&F ging :')
pi_121290366
En druk in de gym!

Weer een nieuw record aan bad form pull ups, curls etc gezien vanavond...
pi_121290582
Oke dank, ga hem bestellen dan maar.
  maandag 7 januari 2013 @ 22:29:48 #194
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121291130
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:22 schreef FootieB het volgende:
Hallo allemaal,

Hoi welkom. Wat zijn je stats? :P
  maandag 7 januari 2013 @ 23:03:17 #195
55709 Stereotomy
pi_121292711
Als 'koolhydraten dik maken', dan zouden zaken zoals een low-kcal aardappeldieet niet werken.

http://wholehealthsource.blogspot.nl/2012/12/the-potato-diet.html

Denk dat Taubes behoorlijk wordt misquote als er wordt gezegd dat 'zolang insuline hoog is kan er geen vet ontsnappen uit de vetcellen'. Ik denk dat postprandiale insulinepieken ten eerste worden verward met verhoogde baseline insuline bij insulineresistentie, en ten tweede horen bij postprandiale insulinepieken ook dalen (zeker als je slaapt bijvoorbeeld).

Zie het als een fles cola: wanneer je er cola uitgiet kun je het idd niet bijvullen met ander cola. Maar als puntje bij paaltje komt bepaald cola in vs. cola uit hoeveel cola je uiteindelijk je in de fles hebt. In het menselijk lichaam zitten hier een boel fysiologische, actieve transportprocessen in. Hierdoor wordt het vet bijvoorbeeld niet evenredig verdeeld als bijvoorbeeld door diffusie, maar wordt het hormonaal gecompartimenteerd etc.

Is een kcal voedsel altijd netto een kcal aan energie voor opslag of verbruik? Nee, afhankelijk van je bron en hoe efficient het verwerkt wordt gaat er vast wel wat verloren, maar als compleet systeem geldt de tweede wet van thermodynamica natuurlijk wel. En kcal tellen is nog altijd beter dan met een blinddoek 140 razen over de snelweg.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:04:44 #196
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_121292777
Zo!

Gisteren mijn rustweek beëindigd met een lekkere sessie rug / biceps. Heerlijk getrained dankzij de volle glycogeenvoorraden. Ik kan het iedereen aanraden, zo'n rustweekje af en toe.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:05:34 #197
55709 Stereotomy
pi_121292818
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:04 schreef star_gazer het volgende:
Zo!

Gisteren mijn rustweek beëindigd met een lekkere sessie rug / biceps. Heerlijk getrained dankzij de volle glycogeenvoorraden. Ik kan het iedereen aanraden, zo'n rustweekje af en toe.
Vandaag of morgen spierpijn? :)
pi_121293284
Is SS nog aan te raden voor beginners met bodybuilding aspiraties die in de eerste instantie voornamelijk vetverlies willen boeken? Ik snap dat met Starting Strength een sterke fundering/basis is aangelegd voor 't bodybuilden, maar als ik het goed begrijp is het om SS succesvol te laten verlopen i.v.m. de zware workouts noodzakelijk een ruime caloric surplus te hebben.

Vetverlies is toch niet te combineren met zo een ruime caloric surplus? Komt het er dan op neer dat vetverlies niet echt met SS te combineren is? GOMAD en shit... :P
Misschien ga ik met mijn beredenering de mist in, maar dat hoor ik dan graag Ik ben ongeveer een maand met SS bezig overigens.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:16:37 #199
69994 seto
-|||--------|||-
pi_121293365
Waarom denkt iedereen dat je GOMAD met SS moet combineren? En je kan best cutten met SS in het begin, door je noob gains zullen je spieren alsnog groeien.
Seto is zo ene baas he
  maandag 7 januari 2013 @ 23:17:06 #200
55709 Stereotomy
pi_121293384
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:14 schreef rumiii het volgende:
Is SS nog aan te raden voor beginners met bodybuilding aspiraties die in de eerste instantie voornamelijk vetverlies willen boeken? Ik snap dat met Starting Strength een sterke fundering/basis is aangelegd voor 't bodybuilden, maar als ik het goed begrijp is het om SS succesvol te laten verlopen i.v.m. de zware workouts noodzakelijk een ruime caloric surplus te hebben.
Nee, SS is prima en je hoeft geen kcal surplus te hebben per se. Bij een deficit zul je misschien wat eerder tegen een plateau oplopen, maar iedereen loopt bij lineaire beginnersprogressie vroeg of laat tegen een plateau aan, dus dat maakt niet uit.

Ik had ooit ook zwaar overgewicht, en als ik nu mezelf van vroeger zou kunnen coachen zou ik zeggen: verstandig krachttrainen, bijvoorbeeld SS + kcal deficit en cardio optioneel zeggen.

quote:
Vetverlies is toch niet te combineren met zo een ruime caloric surplus?
kcal surplus: energietoename
kcal deficit: energieafname.

Per definitie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 07-01-2013 23:24:03 ]
  maandag 7 januari 2013 @ 23:29:15 #201
55709 Stereotomy
pi_121293893
Ik ga nog ff door :@

Heb deze nu eindelijk uit:

Dikke pil, maar wel goed geschreven als je van (auto)biografieën houdt. Anders dan Education of a Bodybuilder dat in de jaren '70 is geschreven, komen veel meer levensfases van Arnold aan bod. Het boek vertelt zijn leven in vier fases:

1. Opgroeien in Oostenrijk
2. Bodybuilden in de VS
3. Filmcarrière in Hollywood
4. Gouverneursschap van Californië

Het is een autobiografie, dus allemaal wat opgeklopt, maar laten we wel wezen: Arnold heeft alles wat hij behaald heeft behaald omdat hij een enorme drive had, echt een winnaarsmentaliteit. Inspirerend om over te lezen, ongeacht of je van zijn films of het republikeinse gedachtengoed houdt. :) Of dat je hem moreel verwerpelijk vindt omdat hij een buitenechtelijk kind had verwekt doordat hij met z'n huidhoudster heeft liggen krakken.

Maarja, als je vrouw er zo uitziet:

:o

Dus: aanrader.
pi_121294577
Kom ik in de gym, hebben ze alles veranderd. Er is nu een "crossfit area" in het midden. Vroeger was het ongeveer 1/3e cardio, 1/3e machines en 1/3e free weight.

Nu is het ongeveer 1/3e cardio, 1/3e crossfit en de machines en free weights zijn allemaal in de overige derde van de oppervlakte gepropt, waardoor er nauwelijks ruimte is. Was vandaag aan het benchen en constant mensen die om je heen lopen omdat er zo weinig ruimte is.
pi_121294578
Gem. circa 100 unieke bezoekers per dag op MASS met een vrij laag bounce percentage, redelijke gem. bezoektijd en circa 500 pageviews per dag. Niet slecht voor 'n eerste week. Ikke blij. :)

(en 91 likes op facebook)
pi_121295518
quote:
Die vrouw. :') Goddomme man, wat bezielde hem.

Tevens een mooie post. Fitte wellicht goed in het andere topic.
If not now, then when.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:11:12 #205
77130 star_gazer
pi_121295530
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vandaag of morgen spierpijn? :)
Vooralsnog niet. Heb het wel rustig aan opgepakt (deadlifts 5kg lichter). Zal morgen wel komen, al heb ik na rug nooit echt veel spierpijn. Vandaag borst en triceps weer aan de beurt. Dat staat wel altijd garant voor een flinke pump+spierpijn.

De gym is echt irritant druk in Januari. Ik ben tot drie keer toe gefrustreerd door hopeloze personal trainers die hun hopeloze trainees een hopeloze oefening laten doen op het oly platform :( Uiteindelijk mijn deads maar gewoon op de grond gedaan. De tyfus :P

Overigens wordt het hier vandaag 43 graden, dus het is maar de vraag of ik een voleldige workout ga trekken. De airco in mijn gym is niet zo heel goed; bij 30 graden buiten heb ik het al stinkend heet binnen ;( Denk dat ik mijn 30 minuten treadmill sessie maar vervang voor 30 minuten zwemmen ofzo.

[ Bericht 14% gewijzigd door star_gazer op 08-01-2013 00:17:58 ]
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_121295684
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:14 schreef rumiii het volgende:

Vetverlies is toch niet te combineren met zo een ruime caloric surplus? Komt het er dan op neer dat vetverlies niet echt met SS te combineren is? GOMAD en shit... :P
Misschien ga ik met mijn beredenering de mist in, maar dat hoor ik dan graag Ik ben ongeveer een maand met SS bezig overigens.
Heb ook eerst gecut in de eerste maanden van mijn SS. Als totale beginner prima te doen, zou wel zorgen dat in ieder geval genoeg eiwitten eet en wellicht een lichte kcalsurplus creëren na je training zodat je spiersynthese nog steeds hoog blijft.

Ik at bijvoorbeeld op trainingsdagen 3100 kcal en op rustdagen pakte ik maar 2100. Onderhoud lag zo op 2700 gemiddeld. Het hielp voor mij in ieder geval goed die maanden, maakte redelijke krachtgains en ook nog wat afgevallen. Dit natuurlijk wel een N=1 , wellicht niet zo relevant voor jou. Ik merkte wel dat toen ik later een surplus ging nemen ik wel wat sneller vooruit ging.
pi_121295760
Toch wel geinig om te zien hoe essentieel een goede mind-muscle connection kan zijn. Vandaag met de flies bijvoorbeeld. Gewoon eraan denken alsof je armen stokken zijn en je borst de motor is (zoals het hoort). Net zoals het systeem op de onderstaande afbeelding. Toen ik mij dit niet visualiseerde, gingen de armen meehelpen.

If not now, then when.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:25:13 #208
77130 star_gazer
pi_121295982
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch wel geinig om te zien hoe essentieel een goede mind-muscle connection kan zijn. Vandaag met de flies bijvoorbeeld. Gewoon eraan denken alsof je armen stokken zijn en je borst de motor is (zoals het hoort). Net zoals het systeem op de onderstaande afbeelding. Toen ik mij dit niet visualiseerde, gingen de armen meehelpen.

[ afbeelding ]
Klopt. Ik heb trouwens vooral moeite met mijn delts er zoveel mogelijk uit te houden.
-
pi_121296043
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:25 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb trouwens vooral moeite met mijn delts er zoveel mogelijk uit te houden.
Yeah. Ik las dat artikel van Bodynet wat hier laatst gepost was en ik ging er vandaag op letten. Misschien dat je wat aan dat artikel hebt, ik zal het eens opzoeken, sec.

edit: http://forum.bodynet.nl/o(...)g-with-the-pecs.html
If not now, then when.
pi_121296671
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[ afbeelding ]
Klopt, MMC wordt vaak echt onderschat.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:52:51 #211
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121296760
Iemand hier ervaring met BJJ/Judo? wil een andere vechtsport gaan doen aangezien boksen op hoog niveau bijna onmogelijk te combineren is met een studie of een baan waar je er representatief uit moet zien en hoor dat je met die sporten ook veel aan pure kracht hebt
pi_121296926
Kwam gisteren deze channel tegen: http://www.youtube.com/user/MakeFitnessEasy/videos?view=0 Wellicht dat iemand het leuk vindt. :P
If not now, then when.
pi_121297121
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:44 schreef Diabox het volgende:
Gem. circa 100 unieke bezoekers per dag op MASS met een vrij laag bounce percentage, redelijke gem. bezoektijd en circa 500 pageviews per dag. Niet slecht voor 'n eerste week. Ikke blij. :)

(en 91 likes op facebook)
Is dat jouw site dan :o ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_121297133
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:08 schreef Seam het volgende:

[..]

Is dat jouw site dan :o ?
Van m'n buurvrouw.
pi_121297327
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga nog ff door :@

Heb deze nu eindelijk uit:

[ afbeelding ]

Dikke pil, maar wel goed geschreven als je van (auto)biografieën houdt. Anders dan Education of a Bodybuilder dat in de jaren '70 is geschreven, komen veel meer levensfases van Arnold aan bod. Het boek vertelt zijn leven in vier fases:

1. Opgroeien in Oostenrijk
2. Bodybuilden in de VS
3. Filmcarrière in Hollywood
4. Gouverneursschap van Californië

Het is een autobiografie, dus allemaal wat opgeklopt, maar laten we wel wezen: Arnold heeft alles wat hij behaald heeft behaald omdat hij een enorme drive had, echt een winnaarsmentaliteit. Inspirerend om over te lezen, ongeacht of je van zijn films of het republikeinse gedachtengoed houdt. :) Of dat je hem moreel verwerpelijk vindt omdat hij een buitenechtelijk kind had verwekt doordat hij met z'n huidhoudster heeft liggen krakken.

Maarja, als je vrouw er zo uitziet:

[ afbeelding ]

:o

Dus: aanrader.
Ahnold. _O_ Hoe dan ook een man van de bovenste plank. _O_
pi_121297366
Ik ga later al mijn kinderen Arnold noemen, zelfs als het 'n meisje is.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:24:58 #217
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121297433
Ik heb trouwens 4 maanden niet getraint, kan ik het hervatten van SS combineren met cutten?
pi_121297586
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb trouwens 4 maanden niet getraint, kan ik het hervatten van SS combineren met cutten?
Dat kan prima ja.
If not now, then when.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 02:10:33 #219
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121298101
Kut, voedselvergiftiging... Kotsen schijten koud warm spierpijn, al die ellende. :r
  dinsdag 8 januari 2013 @ 02:11:11 #220
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121298113
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat kan prima ja.
Hoe veel moet ik terug gaan qua gewicht? Denk dat als ik nu 150kg ga squatten dat ik alles afscheur ondanks dat ik nog hetzelfde weeg
  dinsdag 8 januari 2013 @ 02:14:07 #221
77130 star_gazer
pi_121298152
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:10 schreef Snakey het volgende:
Kut, voedselvergiftiging... Kotsen schijten koud warm spierpijn, al die ellende. :r
Vette pahmp in je kringspier
-
pi_121298186
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:11 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Hoe veel moet ik terug gaan qua gewicht? Denk dat als ik nu 150kg ga squatten dat ik alles afscheur ondanks dat ik nog hetzelfde weeg
Begin gewoon echt licht. Laat je pezen/spieren vooral weer even wennen aan de belasting. Ik heb tot twee keer toe gehad dat ik op de eerst dag trainen full-out ging waardoor ik vier dagen mijn armen niet kon bewegen. :D Shit is niet fijn kan ik je zeggen. Geleidelijk de gewichten opvoeren.
If not now, then when.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 02:21:59 #223
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121298303
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Begin gewoon echt licht. Laat je pezen/spieren vooral weer even wennen aan de belasting. Ik heb tot twee keer toe gehad dat ik op de eerst dag trainen full-out ging waardoor ik vier dagen mijn armen niet kon bewegen. :D Shit is niet fijn kan ik je zeggen. Geleidelijk de gewichten opvoeren.
Goed idee, en dan gewoon 5kg toevoegen ipv de 2,5kg die normaal is bij SS
pi_121298369
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:21 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Goed idee, en dan gewoon 5kg toevoegen ipv de 2,5kg die normaal is bij SS
Zou kunnen. Gewoon kijken hoe jij je de dagen na je training voelt.
If not now, then when.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 07:28:16 #225
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121300480
quote:
Ik kook gewoon alles in 1x voor een hele week, en maak dan porties van 200gram.
Als het gekookt is hoef je nauwelijks meer te kauwen, en ja het smaakt een beetje muf/wee maar gewoon een slok melk d'r bij en doorslikken.
Niet lekker, wel makkelijk en snel.
Het aantal dagen afgelopen jaar dat ik geen kipfilet gegeten heb kun je op 1 hand tellen ;)

Geeft ook nog minder zooi dan bakken, en als je wilt kun je van de paar liter overgebleven water een kippensoepje maken...

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 08-01-2013 07:41:29 ]
  dinsdag 8 januari 2013 @ 07:36:44 #226
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121300549
quote:
Die reden is onzin idd. 't is precies wat je zegt kcal in kcal uit, en je verhoudignen zijn belangrijk.

ik eet ook 3x per dag BRUINE rijst, en geen brood.
heb het altijd op brood gedaan, en groeide prima, maar op een gegven moment kon ik het gewoon niet meer weg krijgen.
zit nu al ruim een half jaar alleen maar op bruine rijst, in totaal 400gram per dag (gekookt) en het bevalt me prima.
Ik kan het sneller op eten, hoef 's ochtends niets klaar te maken (porties in bakjes in de vriezer)

Het belangrijkste voordeel is toch wel dat ik veel minder opgeblazen gevoel heb in m'n buik, en geen energiedip heb na m'n middageten.
En natuurlijk dat bruine rijst een lagere GI waarde heeft dan de gemiddelde bruine boterham...

Alleen rogge brood zit nog lager.

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 08-01-2013 08:32:48 ]
  dinsdag 8 januari 2013 @ 07:51:50 #227
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121300684
quote:
damn. Das best kut. Flink blijven drinken, en toch eten ;) .

in Nederland staat er vanaf deze week een enorme griepepidemie te gebeuren als ik al die sensatieTVzenders moet geloven. :X

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 08-01-2013 08:00:32 ]
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:21:02 #228
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_121301028
Koolhydraatvrij brood FTW !!!

O en die juiste technieken zeg, daar gingen mijn stats :')

Benchpress kostte het me 10 kilo, squat 15:)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_121301147
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 07:51 schreef RaymondK het volgende:

[..]

in Nederland staat er vanaf deze week een enorme griepepidemie te gebeuren als ik al die sensatieTVzenders moet geloven. :X
Ik ben nett ziek weggegaan op mn werk met de griep dus het zou zo maar waar kunnen zijn :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:31:48 #230
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121301158
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:30 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik ben nett ziek weggegaan op mn werk met de griep dus het zou zo maar waar kunnen zijn :)
ohh jee. Iedereen blijf uit m'n buurt :X ;)

suc6 d'r mee dan maar ;)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:48:24 #232
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121301343
Ik snap trouwens wel waarom de trainers die d'r bij m'n gym rond lopen bijna allemaal een paar weken vrij waren de afgelopen weken.
Gisteren liepen ze de benen uit hun lijf met al die nieuwe mensen en hun goeie voornemens lol. _O-
Wat een drukte dit keer zeg. Ben benieuwd welke gezichten d'r blijven lol.

[ Bericht 7% gewijzigd door RaymondK op 08-01-2013 09:05:31 ]
pi_121301511
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hoi welkom. Wat zijn je stats? :P
1,83 en 87kg. BF% is rond de 13% schat is zo.

Verder:
Benchpress: 68kg (ik zit daar al heel lang op een plateau, heeft iemand nog tips hiervoor?)
Squat: 75kg
Military press: 46,5kg
Deadlift: 90kg (heerlijke oefening)
BOR: 65kg

Heb sindskort gewicht van 0,5kg en 1,25kg en hoop hiermee wat sneller door een plateau te kunnen.
pi_121301550
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 07:36 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Die reden is onzin idd. 't is precies wat je zegt kcal in kcal uit, en je verhoudignen zijn belangrijk.

ik eet ook 3x per dag BRUINE rijst, en geen brood.
heb het altijd op brood gedaan, en groeide prima, maar op een gegven moment kon ik het gewoon niet meer weg krijgen.
zit nu al ruim een half jaar alleen maar op bruine rijst, in totaal 400gram per dag (gekookt) en het bevalt me prima.
Ik kan het sneller op eten, hoef 's ochtends niets klaar te maken (porties in bakjes in de vriezer)

Het belangrijkste voordeel is toch wel dat ik veel minder opgeblazen gevoel heb in m'n buik, en geen energiedip heb na m'n middageten.
En natuurlijk dat bruine rijst een lagere GI waarde heeft dan de gemiddelde bruine boterham...

Alleen rogge brood zit nog lager.

Sinds ik aan IF doe heb ik ook bijna geen last meer van energiedips en dat terwijl ik, als ik de fastbreak, rond de 1500 kcal zit met redelijk wat carbs.
pi_121302524
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:48 schreef RaymondK het volgende:
Ik snap trouwens wel waarom de trainers die d'r bij m'n gym rond lopen bijna allemaal een paar weken vrij waren de afgelopen weken.
Gisteren liepen ze de benen uit hun lijf met al die nieuwe mensen en hun goeie voornemens lol. _O-
Wat een drukte dit keer zeg. Ben benieuwd welke gezichten d'r blijven lol.

Ik gok twee.

Prachtig ook hoe ze allemaal in de rij staan om te benchen, dag in dag uit. Alleen borst telt!
pi_121302795
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:54 schreef moonhammer het volgende:

[..]

Ik gok twee.

Prachtig ook hoe ze allemaal in de rij staan om te benchen, dag in dag uit. Alleen borst telt!
Ben ik de enige die las zoals Brit Dekker dit zong in haar liedje. :P
pi_121302982
Even kort:
- ik ben erg druk qua werk
- motivatie laat sterk te wensen over.
- ik heb nog een pot NOXplode (BSN) over. De orginele 1.0 versie, dus niet NT of 2.0. Per ongeluk gekocht in een aanbieding, maar ik reageer er niet goed op: merk er weinig van behalve dat ik 's nachts niet kan slapen. Houdbaar t/m 03-2013. Interesse? PM.
pi_121303281
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Die vrouw. :') Goddomme man, wat bezielde hem.

Tevens een mooie post. Fitte wellicht goed in het andere topic.
Kom op. Heb je zijn kop nu gezien? De dame in kwestie is op leeftijd en ziet er voor dr leeftijd echt niet slecht uit.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121303291
Vetpercentagemeter gekregen voor kerst. 14% vet. Dacht veel meer te hebben... heb toch redelijk speklaagje op de buik.... het wegkrijgen zal dus nog lastiger worden dan ik al dacht.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:13:47 #240
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121304483
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vetpercentagemeter gekregen voor kerst. 14% vet. Dacht veel meer te hebben... heb toch redelijk speklaagje op de buik.... het wegkrijgen zal dus nog lastiger worden dan ik al dacht.
wat is het voor meter? Geleidingsmeter? Dan weggooien.
pi_121304613
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:54 schreef moonhammer het volgende:

[..]

Ik gok twee.

Ik vind de toestroom van beacboys veel vervelender.
pi_121304728
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Klopt vaak weinig van inderdaad als het een geleidingsmeter is. Geven bij mij veel te weinig aan. Als ik de meter op mijn sportschool moet geloven heb ik een percentage van 7% :)
pi_121304767
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik vind de toestroom van beacboys veel vervelender.
Die komen meestal pas rond april/mei weer. Ik zie vooral goede voornemens die over een maandje of 2 a 3 weer plaatsmaken voor de beachboys.
pi_121304784
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Nee klem: http://www.eiwit.nl/vetpercentage-meter
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:28:14 #245
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121304935
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:22 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

Klopt vaak weinig van inderdaad als het een geleidingsmeter is. Geven bij mij veel te weinig aan. Als ik de meter op mijn sportschool moet geloven heb ik een percentage van 7% :)
Dat komt omdat eelt veel minder geleid.
Sterker nog, (ik raad het je niet aan!), maar als je flink eelt op je handen hebt, kun je zo de 230V aanraken op die plekken, en is de kans groot dat je weinig tot niks voelt.

Wat wel leuk is zijn die mensen die voor en na hun 15 minuten cardio op standje 2 een meeting doen, en volgens zo'n kastje vetter geworden zijn door 15 minuten cardio met nul inspanning _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 08-01-2013 11:40:38 ]
pi_121306040
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:23 schreef moonhammer het volgende:

[..]

Die komen meestal pas rond april/mei weer. Ik zie vooral goede voornemens die over een maandje of 2 a 3 weer plaatsmaken voor de beachboys.
In de gym heb ik een hekel aan alles wat te dominant aanwezig is en/of spullen bezet houdt.
pi_121306113
Daarom ga ik de laatste tijd vooral 's ochtends, lekker rustig en de stoere boys zijn er dan nog niet.
pi_121306274
101.5 kg yay wie geeft me een sticker? :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:24:54 #249
69994 seto
-|||--------|||-
pi_121306419
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:38:43 #250
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_121306745
Ook kenserveel van die skere knulletjes van 17 met nauwelijks spier om die botjes heen die heel cool handschoenen gaan aantrekken en vervolgens 20 kilo op de barbell zetten om met veel bombarie te gaan benchen :r
pi_121306887
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:38 schreef RickoKun het volgende:
Ook kenserveel van die skere knulletjes van 17 met nauwelijks spier om die botjes heen die heel cool handschoenen gaan aantrekken en vervolgens 20 kilo op de barbell zetten om met veel bombarie te gaan benchen :r
Ik zou mijzelf eerder druk maken over de mentale beperking die je zelf hebt.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 januari 2013 @ 12:44:34 #252
159915 -Menn0-
MNO
pi_121306901
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand hier ervaring met BJJ/Judo? wil een andere vechtsport gaan doen aangezien boksen op hoog niveau bijna onmogelijk te combineren is met een studie of een baan waar je er representatief uit moet zien en hoor dat je met die sporten ook veel aan pure kracht hebt
20 jaar judo hier :)
,,/
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:54:14 #253
69994 seto
-|||--------|||-
pi_121307174
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:44 schreef kevin_ het volgende:

[..]

haten op ricko o|O
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:01:58 #254
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_121307365
quote:

[..]

Dat doe ik al lang niet meer :@
pi_121307475
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik train ook met handschoenen ben ik nu ook heel cool?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:08:10 #256
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_121307542
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:05 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik train ook met handschoenen ben ik nu ook heel cool?
Nee alleen een pussy.
pi_121307644
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:08 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Nee alleen een pussy.
omdat?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:13:05 #258
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_121307692
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:11 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

omdat?
Omdat alleen pussys die dingen aan hebben.
pi_121307744
Eelt is handig.
pi_121307777
quote:

[..]

Ik heb sinds een paar dagen last van mijn keel. Het komt 's nachts opspelen en in de loop van de dag trekt het weer weg. Heel vervelend. Verder voel ik mij prima, en moet dus gewoon liften als een beest. Hopelijk wordt het niet erger, weet ook niet hoe het komt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kom op. Heb je zijn kop nu gezien? De dame in kwestie is op leeftijd en ziet er voor dr leeftijd echt niet slecht uit.
True, maar Arnold is een baas. Heb je Hugh Hefner gezien? :D
If not now, then when.
pi_121307967
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb je Hugh Hefner gezien? :D
Ach dat is allemaal een marketingshow voor de Playboy.
pi_121308909
quote:

[..]

Dit. Watte neuk boeit het hoe iemand zich kleed, of hij/zij wel of geen handschoenen draagt, of hij/zij dik/dun is, of hij/zij tanktops draagt. Ben je een flikker, bang dat ze groter worden dan je ecto lijfje? :')
Failure is success if we learn from it.
pi_121309024
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:43 schreef VeniVidiViciV het volgende:

[..]

Dit. Watte neuk boeit het hoe iemand zich kleed, of hij/zij wel of geen handschoenen draagt, of hij/zij dik/dun is, of hij/zij tanktops draagt. Ben je een flikker, bang dat ze groter worden dan je ecto lijfje? :')
Dit dus.

U mad cuz pussypad?

If not now, then when.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:01:51 #264
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_121309609
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dit dus.

U mad cuz pussypad?

[ afbeelding ]
Die benen. :') Probeer daar maar eens een broek voor te vinden. Het moet wel leuk blijven he. :)
pi_121309622
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:08 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Nee alleen een pussy.
We kunnen niet allemaal zo stoer en mannelijke zijn zoals jou,
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:04:54 #266
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_121309720
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:02 schreef Questular het volgende:

[..]

We kunnen niet allemaal zo stoer en mannelijke zijn zoals jou,
Gelukkig niet nee. Nu pull ik pussy bij het leven.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:13:42 #267
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121310046
quote:

[..]

Ik zou wel willen, maar ik kan nog geeneens water binnen houden op het moment. :')
pi_121310288
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik zou wel willen, maar ik kan nog geeneens water binnen houden op het moment. :')
Ziek?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:21:23 #269
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121310365
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ziek?
quote:
pi_121310375
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:04 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Gelukkig niet nee. Nu pull ik pussy bij het leven.
Het hogere doel :'(
pi_121310521
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:21 schreef Snakey het volgende:

[..]

[..]

Dat had ik niet gezien.

Beterschap!
pi_121310533
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

Gewoon keihard een naald met wat vocht in je arm persen. :D

Beterschap.
If not now, then when.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:28:34 #273
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121310672
Thanks. Ik voel me 110 ongeveer nu. Als ik niet op tijd op het toilet ben dribbelt het zo m´n ondertussen pumped kringspiertje uit. ;(
pi_121310821
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Snakey het volgende:
Thanks. Ik voel me 110 ongeveer nu. Als ik niet op tijd op het toilet ben dribbelt het zo m´n ondertussen pumped kringspiertje uit. ;(
Hmm, echt klote. Vooral lelijk dat je niets kunt eten of drinken, anders zou het snel beter gaan.
If not now, then when.
pi_121311523
quote:
Een ongeplande 'cut'? :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:49:57 #276
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121311567
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:48 schreef FootieB het volgende:

[..]

Een ongeplande 'cut'? :P
Zo zie ik het maar voor het moment. Even een 24 uur fast.

Ik wilde eigenlijk deadliften vandaag, maar dat lijkt me niet zo´n goed plan voor de mensen achter me.... :X
pi_121311760
Of voor jezelf, trainen op een lege maag :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:03:46 #278
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121312109
Het gaat wel lekker snel, ik ben iets van 3 kilo kwijt in de afgelopen in de afgelopen 12 uur. :P

Ik zal wel flink uitgedroogd zijn. :')
pi_121312286
:o Wtf :') sick.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:09:39 #280
19297 stinkie
pi_121312360
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:49 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zo zie ik het maar voor het moment. Even een 24 uur fast.

Ik wilde eigenlijk deadliften vandaag, maar dat lijkt me niet zo´n goed plan voor de mensen achter me.... :X
squaten na de chili O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:24:44 #281
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121312909
Hebben jullie nog last van die nieuwjaar mensen? Ga vanavond naar F4F en ben echt bang wat me te wachten staat. F4F in de avond is altijd al een cabaretvoorstelling
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:45:00 #282
19297 stinkie
pi_121313761
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben jullie nog last van die nieuwjaar mensen? Ga vanavond naar F4F en ben echt bang wat me te wachten staat. F4F in de avond is altijd al een cabaretvoorstelling
valt enorm mee. Overdag wel stuk drukker, maar voornamelijk bij de cardio apparaten. Free weight is niet als anders. Squatrek komt überhaupt niemand.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:50:21 #283
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_121313979
quote:
Gister was het echt super druk hier, maar maandag is altijd wel een van de drukste dagen.
Benen en schouders geknald , 1.5 scoop jack3d deed zn ding wel. Lange tijd niet gebruikt maar voor benen is het wel handig dat ik meer stamina heb en sets sneller achter elkaar kan doen.
Had wel weer moeite met slapen :(
pi_121313988
quote:
Geen last van. :)
pi_121314316
quote:
Als je dat zo dwars zit, ga dan ergens anders trainen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:02:41 #286
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121314471
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Als je dat zo dwars zit, ga dan ergens anders trainen.
Jaarcontract
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:16:57 #287
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_121315054
quote:
Ff opletten dat je geen vervelende infectie hebt..
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:27:29 #288
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121315444
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef VASND het volgende:

[..]

Ff opletten dat je geen vervelende infectie hebt..
Het is nu langzaam m´n systeem aan het verlaten. Ik heb wat medicijnen om m´n vocht weer op peil te krijgen en alles wat te remmen.

Dat is altijd wel goed hier in Spanje, je hoeft niet naar een dokter voor zoiets. De apotheek kan zulke dingen afhandelen. Als de apotheker je naar de dokter stuurt dan is er echt iets mis.
pi_121315516
Ik moest gister wachten met squatten omdat ze een trampoline in de powercage hebben gezet waar ze vervolgens telkens met een been op sprongen, als ze dat nou ergens anders zetten...
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:55:29 #290
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121316787
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:29 schreef esv7 het volgende:
Ik moest gister wachten met squatten omdat ze een trampoline in de powercage hebben gezet waar ze vervolgens telkens met een been op sprongen, als ze dat nou ergens anders zetten...
Waarom zeg je er niks van? Dat materiaal staat er niet voor niks dus moeten ze oppleuren met trampoline. Ik stuur PT´s regelmatig weg van het squatrack of de bench press. Als ze er niet mee doen waar het voor bedoelt is; wegwezen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:08:04 #291
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121317344
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waarom zeg je er niks van? Dat materiaal staat er niet voor niks dus moeten ze oppleuren met trampoline. Ik stuur PT´s regelmatig weg van het squatrack of de bench press. Als ze er niet mee doen waar het voor bedoelt is; wegwezen.
Als je bij F4F ergens iets van zegt krijg je gelijk die medewerkers op je dak.

Zo zei ik een keer tegen iemand dat het squatrek niet bedoeld is om te curlen, de volgende dag moest ik met de manager praten die zei dat ik me niet zo onbeschoft moest gedragen. :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:21:49 #292
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121317996
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Als je bij F4F ergens iets van zegt krijg je gelijk die medewerkers op je dak.

Zo zei ik een keer tegen iemand dat het squatrek niet bedoeld is om te curlen, de volgende dag moest ik met de manager praten die zei dat ik me niet zo onbeschoft moest gedragen. :')
Ik zou meneer de manager goed zijn oren wassen over het gebruik van een squatrack en hem de 1000 plekken om te curlen laten zien. Ben je misschien gelijk van je contract af. :P
pi_121318283
Wtf is dat voor een manager :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:46:53 #294
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121319055
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtf is dat voor een manager :')
Je hebt zoveel vriendjespolitiek bij F4F.

Personeel dat daar werkt doet vaak echt niks en hebben totaal geen kennis en zijn alleen aangenomen omdat ze bevriend zijn met iemand die er al werkte. Zaten laatst zelfs onder werktijd voor de ingang te blowen
pi_121320324
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:02 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Jaarcontract
Studeer je aan de RuG? Dan: ACLO.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:24:02 #296
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121320477
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:18 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Studeer je aan de RuG? Dan: ACLO.
Ga daar begin februari studeren, hoe zijn de faciliteiten daar? Squatrek zonder wachtrij?
pi_121320848
zijn de producten die op deze site staan bereid of onbereid?

wanneer ik ga afwegen is t gewicht altijd anders wanneer ik klaar ben met koken dan voordat ik het in de pan gooi
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:45:03 #298
55709 Stereotomy
pi_121321182
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:36 schreef borstmelk het volgende:

wanneer ik ga afwegen is t gewicht altijd anders wanneer ik klaar ben met koken dan voordat ik het in de pan gooi
Ziet eruit als onbereid voor mij
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:46:39 #299
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121321250
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:36 schreef borstmelk het volgende:

Die site is wel betrouwebaar. Het is logisch dat als een product de pan ingaat het er anders uitkomt dan dat het er in ging.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:47:14 #300
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_121321270
quote:
Hier wel ja, ook bij de gewichten. Vooral de Smith draait overuren hier. Ik ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren, word er een beetje simpel van namelijk.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:48:26 #301
55709 Stereotomy
pi_121321323
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:47 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Hier wel ja, ook bij de gewichten. Vooral de Smith draait overuren hier. Ik ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren, word er een beetje simpel van namelijk.
Had jij een paar jaar geleden nou bij het sportcentrum van Universiteit Maastricht getrained of niet? Of had ik dat verkeerd onthouden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')