Zo zie ik het maar voor het moment. Even een 24 uur fast.quote:
squaten na de chiliquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo zie ik het maar voor het moment. Even een 24 uur fast.
Ik wilde eigenlijk deadliften vandaag, maar dat lijkt me niet zo´n goed plan voor de mensen achter me....![]()
valt enorm mee. Overdag wel stuk drukker, maar voornamelijk bij de cardio apparaten. Free weight is niet als anders. Squatrek komt überhaupt niemand.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben jullie nog last van die nieuwjaar mensen? Ga vanavond naar F4F en ben echt bang wat me te wachten staat. F4F in de avond is altijd al een cabaretvoorstelling
Gister was het echt super druk hier, maar maandag is altijd wel een van de drukste dagen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben jullie nog last van die nieuwjaar mensen? Ga vanavond naar F4F en ben echt bang wat me te wachten staat. F4F in de avond is altijd al een cabaretvoorstelling
Geen last van.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als je dat zo dwars zit, ga dan ergens anders trainen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Jaarcontractquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je dat zo dwars zit, ga dan ergens anders trainen.
Ff opletten dat je geen vervelende infectie hebt..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Snakey het volgende:
Thanks. Ik voel me 110 ongeveer nu. Als ik niet op tijd op het toilet ben dribbelt het zo mīn ondertussen pumped kringspiertje uit.
Het is nu langzaam m´n systeem aan het verlaten. Ik heb wat medicijnen om m´n vocht weer op peil te krijgen en alles wat te remmen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Ff opletten dat je geen vervelende infectie hebt..
Waarom zeg je er niks van? Dat materiaal staat er niet voor niks dus moeten ze oppleuren met trampoline. Ik stuur PT´s regelmatig weg van het squatrack of de bench press. Als ze er niet mee doen waar het voor bedoelt is; wegwezen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:29 schreef esv7 het volgende:
Ik moest gister wachten met squatten omdat ze een trampoline in de powercage hebben gezet waar ze vervolgens telkens met een been op sprongen, als ze dat nou ergens anders zetten...
Als je bij F4F ergens iets van zegt krijg je gelijk die medewerkers op je dak.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zeg je er niks van? Dat materiaal staat er niet voor niks dus moeten ze oppleuren met trampoline. Ik stuur PTīs regelmatig weg van het squatrack of de bench press. Als ze er niet mee doen waar het voor bedoelt is; wegwezen.
Ik zou meneer de manager goed zijn oren wassen over het gebruik van een squatrack en hem de 1000 plekken om te curlen laten zien. Ben je misschien gelijk van je contract af.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je bij F4F ergens iets van zegt krijg je gelijk die medewerkers op je dak.
Zo zei ik een keer tegen iemand dat het squatrek niet bedoeld is om te curlen, de volgende dag moest ik met de manager praten die zei dat ik me niet zo onbeschoft moest gedragen.
Je hebt zoveel vriendjespolitiek bij F4F.quote:
Ziet eruit als onbereid voor mijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:36 schreef borstmelk het volgende:
zijn de producten die op deze site staan bereid of onbereid?
wanneer ik ga afwegen is t gewicht altijd anders wanneer ik klaar ben met koken dan voordat ik het in de pan gooi
Die site is wel betrouwebaar. Het is logisch dat als een product de pan ingaat het er anders uitkomt dan dat het er in ging.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:36 schreef borstmelk het volgende:
zijn de producten die op deze site staan bereid of onbereid?
wanneer ik ga afwegen is t gewicht altijd anders wanneer ik klaar ben met koken dan voordat ik het in de pan gooi
Hier wel ja, ook bij de gewichten. Vooral de Smith draait overuren hier. Ik ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren, word er een beetje simpel van namelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |