Die vrouw.quote:
Vooralsnog niet. Heb het wel rustig aan opgepakt (deadlifts 5kg lichter). Zal morgen wel komen, al heb ik na rug nooit echt veel spierpijn. Vandaag borst en triceps weer aan de beurt. Dat staat wel altijd garant voor een flinke pump+spierpijn.quote:
Heb ook eerst gecut in de eerste maanden van mijn SS. Als totale beginner prima te doen, zou wel zorgen dat in ieder geval genoeg eiwitten eet en wellicht een lichte kcalsurplus creëren na je training zodat je spiersynthese nog steeds hoog blijft.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:14 schreef rumiii het volgende:
Is SS nog aan te raden voor beginners met bodybuilding aspiraties die in de eerste instantie voornamelijk vetverlies willen boeken? Ik snap dat met Starting Strength een sterke fundering/basis is aangelegd voor 't bodybuilden, maar als ik het goed begrijp is het om SS succesvol te laten verlopen i.v.m. de zware workouts noodzakelijk een ruime caloric surplus te hebben.
Vetverlies is toch niet te combineren met zo een ruime caloric surplus? Komt het er dan op neer dat vetverlies niet echt met SS te combineren is? GOMAD en shit...![]()
Misschien ga ik met mijn beredenering de mist in, maar dat hoor ik dan graag Ik ben ongeveer een maand met SS bezig overigens.
Klopt. Ik heb trouwens vooral moeite met mijn delts er zoveel mogelijk uit te houden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch wel geinig om te zien hoe essentieel een goede mind-muscle connection kan zijn. Vandaag met de flies bijvoorbeeld. Gewoon eraan denken alsof je armen stokken zijn en je borst de motor is (zoals het hoort). Net zoals het systeem op de onderstaande afbeelding. Toen ik mij dit niet visualiseerde, gingen de armen meehelpen.
[ afbeelding ]
Yeah. Ik las dat artikel van Bodynet wat hier laatst gepost was en ik ging er vandaag op letten. Misschien dat je wat aan dat artikel hebt, ik zal het eens opzoeken, sec.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb trouwens vooral moeite met mijn delts er zoveel mogelijk uit te houden.
Klopt, MMC wordt vaak echt onderschat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch wel geinig om te zien hoe essentieel een goede mind-muscle connection kan zijn. Vandaag met de flies bijvoorbeeld. Gewoon eraan denken alsof je armen stokken zijn en je borst de motor is (zoals het hoort). Net zoals het systeem op de onderstaande afbeelding. Toen ik mij dit niet visualiseerde, gingen de armen meehelpen.
[ afbeelding ]
Is dat jouw site danquote:Op maandag 7 januari 2013 23:44 schreef Diabox het volgende:
Gem. circa 100 unieke bezoekers per dag op MASS met een vrij laag bounce percentage, redelijke gem. bezoektijd en circa 500 pageviews per dag. Niet slecht voor 'n eerste week. Ikke blij.
(en 91 likes op facebook)
Ahnold.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga nog ff door
Heb deze nu eindelijk uit:
[ afbeelding ]
Dikke pil, maar wel goed geschreven als je van (auto)biografieën houdt. Anders dan Education of a Bodybuilder dat in de jaren '70 is geschreven, komen veel meer levensfases van Arnold aan bod. Het boek vertelt zijn leven in vier fases:
1. Opgroeien in Oostenrijk
2. Bodybuilden in de VS
3. Filmcarrière in Hollywood
4. Gouverneursschap van Californië
Het is een autobiografie, dus allemaal wat opgeklopt, maar laten we wel wezen: Arnold heeft alles wat hij behaald heeft behaald omdat hij een enorme drive had, echt een winnaarsmentaliteit. Inspirerend om over te lezen, ongeacht of je van zijn films of het republikeinse gedachtengoed houdt.Of dat je hem moreel verwerpelijk vindt omdat hij een buitenechtelijk kind had verwekt doordat hij met z'n huidhoudster heeft liggen krakken.
Maarja, als je vrouw er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Dus: aanrader.
Dat kan prima ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb trouwens 4 maanden niet getraint, kan ik het hervatten van SS combineren met cutten?
Hoe veel moet ik terug gaan qua gewicht? Denk dat als ik nu 150kg ga squatten dat ik alles afscheur ondanks dat ik nog hetzelfde weegquote:
Vette pahmp in je kringspierquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:10 schreef Snakey het volgende:
Kut, voedselvergiftiging... Kotsen schijten koud warm spierpijn, al die ellende.
Begin gewoon echt licht. Laat je pezen/spieren vooral weer even wennen aan de belasting. Ik heb tot twee keer toe gehad dat ik op de eerst dag trainen full-out ging waardoor ik vier dagen mijn armen niet kon bewegen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe veel moet ik terug gaan qua gewicht? Denk dat als ik nu 150kg ga squatten dat ik alles afscheur ondanks dat ik nog hetzelfde weeg
Goed idee, en dan gewoon 5kg toevoegen ipv de 2,5kg die normaal is bij SSquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Begin gewoon echt licht. Laat je pezen/spieren vooral weer even wennen aan de belasting. Ik heb tot twee keer toe gehad dat ik op de eerst dag trainen full-out ging waardoor ik vier dagen mijn armen niet kon bewegen.Shit is niet fijn kan ik je zeggen. Geleidelijk de gewichten opvoeren.
Zou kunnen. Gewoon kijken hoe jij je de dagen na je training voelt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Goed idee, en dan gewoon 5kg toevoegen ipv de 2,5kg die normaal is bij SS
Ik kook gewoon alles in 1x voor een hele week, en maak dan porties van 200gram.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Snap niet dat er mensen zijn die elke dag kipfilet kunnen eten, na een week komt het al mijn strot uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |