abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2013 @ 23:29:15 #201
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121293893
Ik ga nog ff door :@

Heb deze nu eindelijk uit:

Dikke pil, maar wel goed geschreven als je van (auto)biografieën houdt. Anders dan Education of a Bodybuilder dat in de jaren '70 is geschreven, komen veel meer levensfases van Arnold aan bod. Het boek vertelt zijn leven in vier fases:

1. Opgroeien in Oostenrijk
2. Bodybuilden in de VS
3. Filmcarrière in Hollywood
4. Gouverneursschap van Californië

Het is een autobiografie, dus allemaal wat opgeklopt, maar laten we wel wezen: Arnold heeft alles wat hij behaald heeft behaald omdat hij een enorme drive had, echt een winnaarsmentaliteit. Inspirerend om over te lezen, ongeacht of je van zijn films of het republikeinse gedachtengoed houdt. :) Of dat je hem moreel verwerpelijk vindt omdat hij een buitenechtelijk kind had verwekt doordat hij met z'n huidhoudster heeft liggen krakken.

Maarja, als je vrouw er zo uitziet:

:o

Dus: aanrader.
Confidence through competence
pi_121294577
Kom ik in de gym, hebben ze alles veranderd. Er is nu een "crossfit area" in het midden. Vroeger was het ongeveer 1/3e cardio, 1/3e machines en 1/3e free weight.

Nu is het ongeveer 1/3e cardio, 1/3e crossfit en de machines en free weights zijn allemaal in de overige derde van de oppervlakte gepropt, waardoor er nauwelijks ruimte is. Was vandaag aan het benchen en constant mensen die om je heen lopen omdat er zo weinig ruimte is.
pi_121294578
Gem. circa 100 unieke bezoekers per dag op MASS met een vrij laag bounce percentage, redelijke gem. bezoektijd en circa 500 pageviews per dag. Niet slecht voor 'n eerste week. Ikke blij. :)

(en 91 likes op facebook)
pi_121295518
quote:
Die vrouw. :') Goddomme man, wat bezielde hem.

Tevens een mooie post. Fitte wellicht goed in het andere topic.
If not now, then when.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:11:12 #205
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_121295530
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vandaag of morgen spierpijn? :)
Vooralsnog niet. Heb het wel rustig aan opgepakt (deadlifts 5kg lichter). Zal morgen wel komen, al heb ik na rug nooit echt veel spierpijn. Vandaag borst en triceps weer aan de beurt. Dat staat wel altijd garant voor een flinke pump+spierpijn.

De gym is echt irritant druk in Januari. Ik ben tot drie keer toe gefrustreerd door hopeloze personal trainers die hun hopeloze trainees een hopeloze oefening laten doen op het oly platform :( Uiteindelijk mijn deads maar gewoon op de grond gedaan. De tyfus :P

Overigens wordt het hier vandaag 43 graden, dus het is maar de vraag of ik een voleldige workout ga trekken. De airco in mijn gym is niet zo heel goed; bij 30 graden buiten heb ik het al stinkend heet binnen ;( Denk dat ik mijn 30 minuten treadmill sessie maar vervang voor 30 minuten zwemmen ofzo.

[ Bericht 14% gewijzigd door star_gazer op 08-01-2013 00:17:58 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_121295684
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:14 schreef rumiii het volgende:
Is SS nog aan te raden voor beginners met bodybuilding aspiraties die in de eerste instantie voornamelijk vetverlies willen boeken? Ik snap dat met Starting Strength een sterke fundering/basis is aangelegd voor 't bodybuilden, maar als ik het goed begrijp is het om SS succesvol te laten verlopen i.v.m. de zware workouts noodzakelijk een ruime caloric surplus te hebben.

Vetverlies is toch niet te combineren met zo een ruime caloric surplus? Komt het er dan op neer dat vetverlies niet echt met SS te combineren is? GOMAD en shit... :P
Misschien ga ik met mijn beredenering de mist in, maar dat hoor ik dan graag Ik ben ongeveer een maand met SS bezig overigens.
Heb ook eerst gecut in de eerste maanden van mijn SS. Als totale beginner prima te doen, zou wel zorgen dat in ieder geval genoeg eiwitten eet en wellicht een lichte kcalsurplus creëren na je training zodat je spiersynthese nog steeds hoog blijft.

Ik at bijvoorbeeld op trainingsdagen 3100 kcal en op rustdagen pakte ik maar 2100. Onderhoud lag zo op 2700 gemiddeld. Het hielp voor mij in ieder geval goed die maanden, maakte redelijke krachtgains en ook nog wat afgevallen. Dit natuurlijk wel een N=1 , wellicht niet zo relevant voor jou. Ik merkte wel dat toen ik later een surplus ging nemen ik wel wat sneller vooruit ging.
pi_121295760
Toch wel geinig om te zien hoe essentieel een goede mind-muscle connection kan zijn. Vandaag met de flies bijvoorbeeld. Gewoon eraan denken alsof je armen stokken zijn en je borst de motor is (zoals het hoort). Net zoals het systeem op de onderstaande afbeelding. Toen ik mij dit niet visualiseerde, gingen de armen meehelpen.

If not now, then when.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:25:13 #208
77130 star_gazer
pi_121295982
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch wel geinig om te zien hoe essentieel een goede mind-muscle connection kan zijn. Vandaag met de flies bijvoorbeeld. Gewoon eraan denken alsof je armen stokken zijn en je borst de motor is (zoals het hoort). Net zoals het systeem op de onderstaande afbeelding. Toen ik mij dit niet visualiseerde, gingen de armen meehelpen.

[ afbeelding ]
Klopt. Ik heb trouwens vooral moeite met mijn delts er zoveel mogelijk uit te houden.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_121296043
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:25 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb trouwens vooral moeite met mijn delts er zoveel mogelijk uit te houden.
Yeah. Ik las dat artikel van Bodynet wat hier laatst gepost was en ik ging er vandaag op letten. Misschien dat je wat aan dat artikel hebt, ik zal het eens opzoeken, sec.

edit: http://forum.bodynet.nl/o(...)g-with-the-pecs.html
If not now, then when.
pi_121296671
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[ afbeelding ]
Klopt, MMC wordt vaak echt onderschat.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:52:51 #211
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121296760
Iemand hier ervaring met BJJ/Judo? wil een andere vechtsport gaan doen aangezien boksen op hoog niveau bijna onmogelijk te combineren is met een studie of een baan waar je er representatief uit moet zien en hoor dat je met die sporten ook veel aan pure kracht hebt
pi_121296926
Kwam gisteren deze channel tegen: http://www.youtube.com/user/MakeFitnessEasy/videos?view=0 Wellicht dat iemand het leuk vindt. :P
If not now, then when.
pi_121297121
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:44 schreef Diabox het volgende:
Gem. circa 100 unieke bezoekers per dag op MASS met een vrij laag bounce percentage, redelijke gem. bezoektijd en circa 500 pageviews per dag. Niet slecht voor 'n eerste week. Ikke blij. :)

(en 91 likes op facebook)
Is dat jouw site dan :o ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_121297133
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:08 schreef Seam het volgende:

[..]

Is dat jouw site dan :o ?
Van m'n buurvrouw.
pi_121297327
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga nog ff door :@

Heb deze nu eindelijk uit:

[ afbeelding ]

Dikke pil, maar wel goed geschreven als je van (auto)biografieën houdt. Anders dan Education of a Bodybuilder dat in de jaren '70 is geschreven, komen veel meer levensfases van Arnold aan bod. Het boek vertelt zijn leven in vier fases:

1. Opgroeien in Oostenrijk
2. Bodybuilden in de VS
3. Filmcarrière in Hollywood
4. Gouverneursschap van Californië

Het is een autobiografie, dus allemaal wat opgeklopt, maar laten we wel wezen: Arnold heeft alles wat hij behaald heeft behaald omdat hij een enorme drive had, echt een winnaarsmentaliteit. Inspirerend om over te lezen, ongeacht of je van zijn films of het republikeinse gedachtengoed houdt. :) Of dat je hem moreel verwerpelijk vindt omdat hij een buitenechtelijk kind had verwekt doordat hij met z'n huidhoudster heeft liggen krakken.

Maarja, als je vrouw er zo uitziet:

[ afbeelding ]

:o

Dus: aanrader.
Ahnold. _O_ Hoe dan ook een man van de bovenste plank. _O_
pi_121297366
Ik ga later al mijn kinderen Arnold noemen, zelfs als het 'n meisje is.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:24:58 #217
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121297433
Ik heb trouwens 4 maanden niet getraint, kan ik het hervatten van SS combineren met cutten?
pi_121297586
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb trouwens 4 maanden niet getraint, kan ik het hervatten van SS combineren met cutten?
Dat kan prima ja.
If not now, then when.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 02:10:33 #219
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121298101
Kut, voedselvergiftiging... Kotsen schijten koud warm spierpijn, al die ellende. :r
  dinsdag 8 januari 2013 @ 02:11:11 #220
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121298113
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat kan prima ja.
Hoe veel moet ik terug gaan qua gewicht? Denk dat als ik nu 150kg ga squatten dat ik alles afscheur ondanks dat ik nog hetzelfde weeg
  dinsdag 8 januari 2013 @ 02:14:07 #221
77130 star_gazer
pi_121298152
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:10 schreef Snakey het volgende:
Kut, voedselvergiftiging... Kotsen schijten koud warm spierpijn, al die ellende. :r
Vette pahmp in je kringspier
-
pi_121298186
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:11 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Hoe veel moet ik terug gaan qua gewicht? Denk dat als ik nu 150kg ga squatten dat ik alles afscheur ondanks dat ik nog hetzelfde weeg
Begin gewoon echt licht. Laat je pezen/spieren vooral weer even wennen aan de belasting. Ik heb tot twee keer toe gehad dat ik op de eerst dag trainen full-out ging waardoor ik vier dagen mijn armen niet kon bewegen. :D Shit is niet fijn kan ik je zeggen. Geleidelijk de gewichten opvoeren.
If not now, then when.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 02:21:59 #223
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121298303
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Begin gewoon echt licht. Laat je pezen/spieren vooral weer even wennen aan de belasting. Ik heb tot twee keer toe gehad dat ik op de eerst dag trainen full-out ging waardoor ik vier dagen mijn armen niet kon bewegen. :D Shit is niet fijn kan ik je zeggen. Geleidelijk de gewichten opvoeren.
Goed idee, en dan gewoon 5kg toevoegen ipv de 2,5kg die normaal is bij SS
pi_121298369
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:21 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Goed idee, en dan gewoon 5kg toevoegen ipv de 2,5kg die normaal is bij SS
Zou kunnen. Gewoon kijken hoe jij je de dagen na je training voelt.
If not now, then when.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 07:28:16 #225
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121300480
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Snap niet dat er mensen zijn die elke dag kipfilet kunnen eten, na een week komt het al mijn strot uit
Ik kook gewoon alles in 1x voor een hele week, en maak dan porties van 200gram.
Als het gekookt is hoef je nauwelijks meer te kauwen, en ja het smaakt een beetje muf/wee maar gewoon een slok melk d'r bij en doorslikken.
Niet lekker, wel makkelijk en snel.
Het aantal dagen afgelopen jaar dat ik geen kipfilet gegeten heb kun je op 1 hand tellen ;)

Geeft ook nog minder zooi dan bakken, en als je wilt kun je van de paar liter overgebleven water een kippensoepje maken...

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 08-01-2013 07:41:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')