Precies, dat had ik ook gezegd.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:22 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Waar denkt hij dat rijst voornamelijk uit bestaat dan?
Zijn namelijk ook koolhydraten.
Waar haal je die magische rijstwafels dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:33 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
rijst? das 68 gram eiwit per 100 gram tgg wel die rijstwafels dan
mt olympus, zyzz verkoopt ze onder de toonbank!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Waar haal je die magische rijstwafels dan?
dit bedoel ik dusquote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Awesome_ het volgende:
Je hebt koolhydraten en koolhydraten he.
Edit: klopte niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef esv7 het volgende:
Iemand ervaring met Perfect Whey Protein van XXL Nutrition? Prijs ziet er goed uit en reviews ook.
whey is over het algemeen hetzelfde, XXL is een goeie webshop en levert goede kwaliteit, zelf geen ervaring mee maar you cant go wrong with thatquote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef esv7 het volgende:
Iemand ervaring met Perfect Whey Protein van XXL Nutrition? Prijs ziet er goed uit en reviews ook.
Hoi welkom. Wat zijn je stats?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:22 schreef FootieB het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum, maar ik volg dit topic eigenlijk al best wel lang, denk nu bijna 1.5 jaar en ik dacht dat ik toch maar eens een account moest aanmaken! (ik ben dus geen persoon die snel even voor de zomer een beachboy look wil hebben) Ik ben zelf bijna 2 jaar aan het trainen. Eerste jaar bij Healthcity (ja ja, ik weet het
) Vervolgens ben ik sinds begin vorig jaar lid geworden van een sportschool die veel meer op 'bodybuilding' is gericht.
Vanaf dat moment heb ik dus ook een nieuw schema gevolgd waarin in elk geval de 'grote vijf' was te vinden en vanaf dat moment begin ik ook wel de gains te zien, wat dus heel positief is!
Ik hoop met dit forum nog meer informatie te kunnen krijgen over bodybuilding en alles wat daar bij hoort.
Vandaag of morgen spierpijn?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:04 schreef star_gazer het volgende:
Zo!
Gisteren mijn rustweek beëindigd met een lekkere sessie rug / biceps. Heerlijk getrained dankzij de volle glycogeenvoorraden. Ik kan het iedereen aanraden, zo'n rustweekje af en toe.
Nee, SS is prima en je hoeft geen kcal surplus te hebben per se. Bij een deficit zul je misschien wat eerder tegen een plateau oplopen, maar iedereen loopt bij lineaire beginnersprogressie vroeg of laat tegen een plateau aan, dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:14 schreef rumiii het volgende:
Is SS nog aan te raden voor beginners met bodybuilding aspiraties die in de eerste instantie voornamelijk vetverlies willen boeken? Ik snap dat met Starting Strength een sterke fundering/basis is aangelegd voor 't bodybuilden, maar als ik het goed begrijp is het om SS succesvol te laten verlopen i.v.m. de zware workouts noodzakelijk een ruime caloric surplus te hebben.
kcal surplus: energietoenamequote:Vetverlies is toch niet te combineren met zo een ruime caloric surplus?
Die vrouw.quote:
Vooralsnog niet. Heb het wel rustig aan opgepakt (deadlifts 5kg lichter). Zal morgen wel komen, al heb ik na rug nooit echt veel spierpijn. Vandaag borst en triceps weer aan de beurt. Dat staat wel altijd garant voor een flinke pump+spierpijn.quote:
Heb ook eerst gecut in de eerste maanden van mijn SS. Als totale beginner prima te doen, zou wel zorgen dat in ieder geval genoeg eiwitten eet en wellicht een lichte kcalsurplus creëren na je training zodat je spiersynthese nog steeds hoog blijft.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:14 schreef rumiii het volgende:
Is SS nog aan te raden voor beginners met bodybuilding aspiraties die in de eerste instantie voornamelijk vetverlies willen boeken? Ik snap dat met Starting Strength een sterke fundering/basis is aangelegd voor 't bodybuilden, maar als ik het goed begrijp is het om SS succesvol te laten verlopen i.v.m. de zware workouts noodzakelijk een ruime caloric surplus te hebben.
Vetverlies is toch niet te combineren met zo een ruime caloric surplus? Komt het er dan op neer dat vetverlies niet echt met SS te combineren is? GOMAD en shit...![]()
Misschien ga ik met mijn beredenering de mist in, maar dat hoor ik dan graag Ik ben ongeveer een maand met SS bezig overigens.
Klopt. Ik heb trouwens vooral moeite met mijn delts er zoveel mogelijk uit te houden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch wel geinig om te zien hoe essentieel een goede mind-muscle connection kan zijn. Vandaag met de flies bijvoorbeeld. Gewoon eraan denken alsof je armen stokken zijn en je borst de motor is (zoals het hoort). Net zoals het systeem op de onderstaande afbeelding. Toen ik mij dit niet visualiseerde, gingen de armen meehelpen.
[ afbeelding ]
Yeah. Ik las dat artikel van Bodynet wat hier laatst gepost was en ik ging er vandaag op letten. Misschien dat je wat aan dat artikel hebt, ik zal het eens opzoeken, sec.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb trouwens vooral moeite met mijn delts er zoveel mogelijk uit te houden.
Klopt, MMC wordt vaak echt onderschat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch wel geinig om te zien hoe essentieel een goede mind-muscle connection kan zijn. Vandaag met de flies bijvoorbeeld. Gewoon eraan denken alsof je armen stokken zijn en je borst de motor is (zoals het hoort). Net zoals het systeem op de onderstaande afbeelding. Toen ik mij dit niet visualiseerde, gingen de armen meehelpen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |