abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121257673
Fuck die shizz dan. :D Pot is gelukkig al bijna op.
If not now, then when.
pi_121257743
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fuck die shizz dan. :D Pot is gelukkig al bijna op.
Word anders gewoon vegetarier.
pi_121257749
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb ook een pot leucinecaps hier staan, ooit gratis gekregen. Vind ze zonde om weg te gooien. Ik gebruik ze echter nooit los, maar ik breek er bijvoorbeeld twee open en gooi ze door een scoop whey heen, zodat ik zeker over die 3 gram per dosis kom.

Leucine heeft geen realistische, praktische waarde voor je spieren zonder andere aminozuren.

Check deze site: :P

http://muscleandsportssci(...)-muscle-hypertrophy/

[..]

Wow wat een geweldig geschreven artikel. :)
pi_121257772
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 02:00 schreef Diabox het volgende:

[..]

Word anders gewoon vegetarier.
Misschien word ik dan ooit zo'n baas als durianriders. *)
If not now, then when.
  maandag 7 januari 2013 @ 04:04:34 #80
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121258922
Trouwens echt een groot verschil in melksmaken

Die van Campina en Dreefsigt smaken bijna hetzelfde als volle melk terwijl die van de AH en die in die kannen zit vaak een rare (na)smaak heeft. Merkte het verschil pas echt toen ik van vol naar halfvolle melk ging
  maandag 7 januari 2013 @ 07:41:34 #81
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121259554
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Trouwens echt een groot verschil in melksmaken

Die van Campina en Dreefsigt smaken bijna hetzelfde als volle melk terwijl die van de AH en die in die kannen zit vaak een rare (na)smaak heeft. Merkte het verschil pas echt toen ik van vol naar halfvolle melk ging
lol.
ik proef dus echt nooit verschil he. Ik had het hele schap volle melk weer leeg getrokken vorige week, en kwam nog wat te kort. Toen pakte ik een biologische, en nog een ander merk er bij, maar totaal geen verschil.
Zo schijnt het ook vies te zijn als je melk invriest volgens sommige. Proef d'r niks van. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 07-01-2013 07:54:26 ]
pi_121259763
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:37 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik doe meestal 5 a 6 oefeningen, gewoon deadlift en dan wat aparte oefeningen voor boven- en onderrug, de standaardoefeningen eigenlijk. Biceps stellen bij mij niet veel voor, triceps zijn wel groot vergeleken met de rest.
Mm ik heb precies het tegenovergestelde. Biceps groeit als kool, waar de triceps achter blijft (ivm biceps).
  maandag 7 januari 2013 @ 08:06:53 #83
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121259777
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:05 schreef moonhammer het volgende:

[..]

Mm ik heb precies het tegenovergestelde. Biceps groeit als kool, waar de triceps achter blijft (ivm biceps).
Triceps alle drie de koppen trainen he ;)
en uiteraard form. Ik zie veel mensen wel met het tricep rope aan de gang bijv. en dan zoveel mogelijk gewicht d'r aan, maar eigenlijk doen ze nauwelijks iets met hun triceps.
Rope uit elkaar duwen onderaan zodat je biceps iets naar binnen, en je triceps naar voren komen. Je ellebogen naar buiten/naar voren draaien als het ware.

Tricep kick back is ook een lekkere :9
En french skull crushers. (en die skull crushers direct na failure, zonder tussen stop nog een keer afmaken met close grip bench) O+

[ Bericht 10% gewijzigd door RaymondK op 07-01-2013 08:25:19 ]
pi_121260756
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:06 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Triceps alle drie de koppen trainen he ;)
en uiteraard form. Ik zie veel mensen wel met het tricep rope aan de gang bijv. en dan zoveel mogelijk gewicht d'r aan, maar eigenlijk doen ze nauwelijks iets met hun triceps.
Rope uit elkaar duwen onderaan zodat je biceps iets naar binnen, en je triceps naar voren komen. Je ellebogen naar buiten/naar voren draaien als het ware.

Tricep kick back is ook een lekkere :9
En french skull crushers. (en die skull crushers direct na failure, zonder tussen stop nog een keer afmaken met close grip bench) O+
Uiteraard wordt alles aangepakt, en wissel ik ook de oefeningen regelmatig af. Van dip en close grip bench tot skullcrushers en overhead extensions, heerlijke spiergroep om te trainen :) Maar het blijft zichtbaar dat mijn biceps groter is/harder groeit terwijl ik deze niet isoleer (omdat hij al zo ontwikkeld doordat ik mn rug graag hard aanpak)

De laatste tijd pak ik mijn triceps vaak nog een keertje aan later in de week, waardoor ik merk dat hij al beter ontwikkeld/bijblijft.
pi_121262686
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:41 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol.
ik proef dus echt nooit verschil he. Ik had het hele schap volle melk weer leeg getrokken vorige week, en kwam nog wat te kort. Toen pakte ik een biologische, en nog een ander merk er bij, maar totaal geen verschil.
Zo schijnt het ook vies te zijn als je melk invriest volgens sommige. Proef d'r niks van. :D
:D _O-
pi_121263783
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:01 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Groei je niet meer met fullbody of fullbody split 2-3x in de week?
Geen idee, er leiden meer wegen naar Rome. En daarbij ben ik nog niet héél ervaren dus ik wil het liefst gewoon zo veel mogelijk proberen en kijken wat me bevalt.

Net trouwens weer lekker getrained.
Daarbij kwam er gisteravond iets in me op, misschien dat jullie het kunnen beantwoorden:
Kan je op een trainingsdag voor je benen een SDL doen? 1 x 6 ofzo? Of is dat echt overbelasting?
pi_121264364
Ik moet toch nog wennen aan de smaak die whey-shakes met zich meebrengen.... Ik kan niet zeggen dat ik het erg lekker vind :)
pi_121264583
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:58 schreef Questular het volgende:
Ik moet toch nog wennen aan de smaak die whey-shakes met zich meebrengen.... Ik kan niet zeggen dat ik het erg lekker vind :)
Ik idem hoor. Heb Cookies & Cream van Body&Fitshop en moet zeggen dat het mij misschien toch iets te zoet is. Zelfs met melk is het niet echt te drinken. (uiteraard drink ik het altijd met water)
pi_121264655
Ik drink het wel gewoon met melk, met water lijkt het me al helemaal niet te drinken.
pi_121267194
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:07 schreef Questular het volgende:
Ik drink het wel gewoon met melk, met water lijkt het me al helemaal niet te drinken.
Maar dan gaat de essentie van de whey er toch van af? Door de melk worden die snelle eiwitten toch juist super traag opgenomen? Begrijp me niet verkeerd hoor, ken je verder niet maar van wat ik gelezen heb heeft dat toch juist geen zin?
pi_121267370
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef deman13 het volgende:

[..]

Maar dan gaat de essentie van de whey er toch van af? Door de melk worden die snelle eiwitten toch juist super traag opgenomen? Begrijp me niet verkeerd hoor, ken je verder niet maar van wat ik gelezen heb heeft dat toch juist geen zin?
Het is juist belangrijk om ook trage eiwitten te nemen na je workout.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:40:25 #92
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121267377
quote:

[..]

Volgens mij heeft melk geen invloed op de opname van whey.

Ik neem het altijd met magere melk, hoewel ik vaker casein neem dan whey shakes. Of een mix van whey en casein.
pi_121267389
quote:

[..]

De winkel waar ik het heb gehaald heeft mij geadviseerd het met magere melk te mengen.
pi_121268869
Sorry dan. het zal wel ook flink wat 'broscience' zijn. Ik heb heel veel gelezen op een concurrenten-forum en daar stond heel vaak dat het met water juist beter was vanwege snellere opname etcetera.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:25:10 #95
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121268942
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:23 schreef deman13 het volgende:
Sorry dan. het zal wel ook flink wat 'broscience' zijn. Ik heb heel veel gelezen op een concurrenten-forum en daar stond heel vaak dat het met water juist beter was vanwege snellere opname etcetera.
Het zou best kunnen hoor. Maar ik denk niet dat het een enorme vertraging geeft. Het is vaak zo dat als je de wetenschappelijke onderbouwing leest dat de verschillen miniem zijn, maar door bladen enzo nogal opgeblazen wordt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Snakey op 07-01-2013 14:37:14 ]
pi_121268982
quote:
Voldoende en voldoende gevarieerd eten is veel belangrijker dan een schepje whey.
pi_121269126
quote:
Vertraagt nauwelijks, en al helemaal niet met magere melk. Coingestie met casseine is zelfs verstandig.
pi_121269168
Nou, dan heb ik in ieder geval wat opgestoken sinds ik in dit topic post. :P
  maandag 7 januari 2013 @ 14:39:06 #99
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121269419
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:31 schreef deman13 het volgende:
Nou, dan heb ik in ieder geval wat opgestoken sinds ik in dit topic post. :P
Daar doen we het voor he. :P

Maar het is, zeker wat voeding betreft, een wirwar waar je bijna niet uitkomt. Ik denk niet dat er een ander onderwerp is waar zoveel over geschreven is en waarvan zoveel verschillende opvattingen/meningen bestaan.
pi_121269479
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Daar doen we het voor he. :P

Maar het is, zeker wat voeding betreft, een wirwar waar je bijna niet uitkomt. Ik denk niet dat er een ander onderwerp is waar zoveel over geschreven is en waarvan zoveel verschillende opvattingen/meningen bestaan.
Sowieso met alles in de bodybuilding wereld. Het is heel erg abstract vind ik. En er is niet één goede manier. En vandaar dat volgens mij iedereen zijn eigen kennis graag wil rondbazuinen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')