Is ook een kut beroep. Je hebt een van de hoogste HBO startsalarissen maar daar moet je het de rest van je carriere mee doenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Er zijn goede en slechte fysio's.
Diëtisten daarentegen...
Nee, het gaat er gewoon om: hoe heb je de feiten in je opleiding geabsorbeerd? Ben je een 6-jes student geweest of een 9? Hoe hou je je up-to-date met de laatste wetenschap nadat je bent afgestudeerd? Ben je bereid een open mind te houden over nieuwe ontwikkelingen? Ben je bereid om je vaardigheden uit te breiden?
Dat is het verschil tussen iemand die goed en slecht in zijn vak is.
Agree.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
e up-to-date met de laatste wetenschap nadat je bent afgestudeerd? Ben je bereid een open mind te houden over nieuwe ontwikkelingen? Ben je bereid om je vaardigheden uit te breiden?
Ik ga me binnenkort weer eens laten kraken, bij een fysio.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Begin hier niet over fysio's dat werkt als een rode lap op een stier met al die zogenaamde spierwetenschappers hier.
Goede voornemens.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ga me binnenkort weer eens laten kraken, bij een fysio.
Haters gonna hate.
Net heerlijk getraind trouwens, maar wel irritant dat het nu zo tyfusdruk is (zelfs om 16:30 uur al, normaal zijn er dan maximaal vier mensen).
Hier wat aan?quote:
Awww, voel je je zielig? (ex fysio student hier).quote:Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Begin hier niet over fysio's dat werkt als een rode lap op een stier met al die zogenaamde spierwetenschappers hier.
Ik vind het zielig hoe sommigen hier het werk van een fysio vergelijken met dat van Jan heftruck chauffeur.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Awww, voel je je zielig? (ex fysio student hier).
Heftruckchaffeurs hebben een pittigere opleiding, dat weet iedereen. (Ik las je post overigens verkeerd, mea culpa).quote:Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik vind het zielig hoe sommigen hier het werk van een fysio vergelijken met dat van Jan heftruck chauffeur.
Dat vermoeden had ik alquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heftruckchaffeurs hebben een pittigere opleiding, dat weet iedereen. (Ik las je post overigens verkeerd, mea culpa).
Merci!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hier wat aan?
http://www.weight-lifting-complete.com/pendlay-rows-technique/
hij laat die barbell wel een beetje hard vallen, dat doe ik nooit. Vind ik zosmijten met gewichten.
Zoiets heb ik ook. Alleen voelt het bij mij alsof iets over iets heen schuurt, heel apart. Ik moet nog steeds een afspraak bij een fysio maken.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Bendoe het volgende:
Als ik mijn rechterarm op een bepaalde manier beweeg, voelt het alsof er iets klem komt te zitten rond de grens van mijn front en side delt. Kijk het even aan, neem wat gas terug met schouders en daarna kan ik nog altijd naar de fysio.
Agree met jiuw mening over fysio's, ik zepf heb een top fysio (komt ook uit belgië, verklaart het misschien deels), vroeg een tijd geleden naar mn schema, zei dat ik stronglifts deed, hij zei dat ik heel goed bezig was en lekker zwaar en kort moest liften.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Er zijn goede en slechte fysio's.
Diëtisten daarentegen...
Nee, het gaat er gewoon om: hoe heb je de feiten in je opleiding geabsorbeerd? Ben je een 6-jes student geweest of een 9? Hoe hou je je up-to-date met de laatste wetenschap nadat je bent afgestudeerd? Ben je bereid een open mind te houden over nieuwe ontwikkelingen? Ben je bereid om je vaardigheden uit te breiden?
Ah heeft aspartaamvrije en suikervrije siroop.quote:
ik heb er serieus last van, was toen ik jong was eerst enorm mager en daarna dik geworden, in gym was ik echt ruum slecht, t was zo erg dat ik altijd zenuwachtig was voor gym omdat ik bang was dat ik weer voor paal stond als we weer gingen turnen ed. nu zie ik die dudes in de gym die mij toen grappig vonden, en dat is een machtig gevoel als jij hun bench gewicht met een goede form curlt.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:05 schreef Luchtkoker het volgende:
Body dysmorphia crew, kunnen de meesten van ons* zich wel mee conformeren denk ik.
* 'ons' als in, mensen die serieus bezig zijn met BB.
Ik weet dat ik bovengemiddeld ben van mensen van mijn leeftijd, maar ik ben nog laange niet tevreden.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:05 schreef Luchtkoker het volgende:
Body dysmorphia crew, kunnen de meesten van ons* zich wel mee conformeren denk ik.
* 'ons' als in, mensen die serieus bezig zijn met BB.
inderdaad, kcal in kcal out gebeuren, alleen is een zak chips zon 1000kcal kun je meer als 10 eieren voor eten, zo heb je ook volwaardige koolhydraten en gewoon suikers etc. kcal in kcal out nummer 1, met wat je ze invult is 2 (macro/micronutrienten)quote:Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef FootieB het volgende:
Hoorde vorige week een verhaal van iemand dat hij 3x p/d rijst eet en geen brood meer want van de koolhydraten wordt je dik. Dit is toch niet zo, want kcal in vs kcal out? Eet zelf gewoon brood en merk echt niet dat ik er dik van wordt, want ik tel namelijk de kcal.
Waar denkt hij dat rijst voornamelijk uit bestaat dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef FootieB het volgende:
Hoorde vorige week een verhaal van iemand dat hij 3x p/d rijst eet en geen brood meer want van de koolhydraten wordt je dik. Dit is toch niet zo, want kcal in vs kcal out? Eet zelf gewoon brood en merk echt niet dat ik er dik van wordt, want ik tel namelijk de kcal.
rijst? das 68 gram eiwit per 100 gram tgg wel die rijstwafels danquote:Op maandag 7 januari 2013 21:22 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Waar denkt hij dat rijst voornamelijk uit bestaat dan?
Zijn namelijk ook koolhydraten.
Rijst is de meest koolhydraatrijke bron van aarde zo ongeveer. 80% carbs per 100 gram.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:33 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
rijst? das 68 gram eiwit per 100 gram tgg wel die rijstwafels dan
ik vind 60kg curlen toch wat overdreven hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 21:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dat is een machtig gevoel als jij hun bench gewicht met een goede form curlt.
bij wijze van he, alhoewelquote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ik vind 60kg curlen toch wat overdreven hoor
Precies, dat had ik ook gezegd.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:22 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Waar denkt hij dat rijst voornamelijk uit bestaat dan?
Zijn namelijk ook koolhydraten.
Waar haal je die magische rijstwafels dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:33 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
rijst? das 68 gram eiwit per 100 gram tgg wel die rijstwafels dan
mt olympus, zyzz verkoopt ze onder de toonbank!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Waar haal je die magische rijstwafels dan?
dit bedoel ik dusquote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Awesome_ het volgende:
Je hebt koolhydraten en koolhydraten he.
Edit: klopte niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef esv7 het volgende:
Iemand ervaring met Perfect Whey Protein van XXL Nutrition? Prijs ziet er goed uit en reviews ook.
whey is over het algemeen hetzelfde, XXL is een goeie webshop en levert goede kwaliteit, zelf geen ervaring mee maar you cant go wrong with thatquote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef esv7 het volgende:
Iemand ervaring met Perfect Whey Protein van XXL Nutrition? Prijs ziet er goed uit en reviews ook.
Hoi welkom. Wat zijn je stats?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:22 schreef FootieB het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum, maar ik volg dit topic eigenlijk al best wel lang, denk nu bijna 1.5 jaar en ik dacht dat ik toch maar eens een account moest aanmaken! (ik ben dus geen persoon die snel even voor de zomer een beachboy look wil hebben) Ik ben zelf bijna 2 jaar aan het trainen. Eerste jaar bij Healthcity (ja ja, ik weet het
) Vervolgens ben ik sinds begin vorig jaar lid geworden van een sportschool die veel meer op 'bodybuilding' is gericht.
Vanaf dat moment heb ik dus ook een nieuw schema gevolgd waarin in elk geval de 'grote vijf' was te vinden en vanaf dat moment begin ik ook wel de gains te zien, wat dus heel positief is!
Ik hoop met dit forum nog meer informatie te kunnen krijgen over bodybuilding en alles wat daar bij hoort.
Vandaag of morgen spierpijn?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:04 schreef star_gazer het volgende:
Zo!
Gisteren mijn rustweek beëindigd met een lekkere sessie rug / biceps. Heerlijk getrained dankzij de volle glycogeenvoorraden. Ik kan het iedereen aanraden, zo'n rustweekje af en toe.
Nee, SS is prima en je hoeft geen kcal surplus te hebben per se. Bij een deficit zul je misschien wat eerder tegen een plateau oplopen, maar iedereen loopt bij lineaire beginnersprogressie vroeg of laat tegen een plateau aan, dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:14 schreef rumiii het volgende:
Is SS nog aan te raden voor beginners met bodybuilding aspiraties die in de eerste instantie voornamelijk vetverlies willen boeken? Ik snap dat met Starting Strength een sterke fundering/basis is aangelegd voor 't bodybuilden, maar als ik het goed begrijp is het om SS succesvol te laten verlopen i.v.m. de zware workouts noodzakelijk een ruime caloric surplus te hebben.
kcal surplus: energietoenamequote:Vetverlies is toch niet te combineren met zo een ruime caloric surplus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |