Begin hier niet over fysio's dat werkt als een rode lap op een stier met al die zogenaamde spierwetenschappers hier.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Bendoe het volgende:
Als ik mijn rechterarm op een bepaalde manier beweeg, voelt het alsof er iets klem komt te zitten rond de grens van mijn front en side delt. Kijk het even aan, neem wat gas terug met schouders en daarna kan ik nog altijd naar de fysio.
Awarequote:Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Begin hier niet over fysio's dat werkt als een rode lap op een stier met al die zogenaamde spierwetenschappers hier.
Is ook een kut beroep. Je hebt een van de hoogste HBO startsalarissen maar daar moet je het de rest van je carriere mee doenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Er zijn goede en slechte fysio's.
Diėtisten daarentegen...
Nee, het gaat er gewoon om: hoe heb je de feiten in je opleiding geabsorbeerd? Ben je een 6-jes student geweest of een 9? Hoe hou je je up-to-date met de laatste wetenschap nadat je bent afgestudeerd? Ben je bereid een open mind te houden over nieuwe ontwikkelingen? Ben je bereid om je vaardigheden uit te breiden?
Dat is het verschil tussen iemand die goed en slecht in zijn vak is.
Agree.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
e up-to-date met de laatste wetenschap nadat je bent afgestudeerd? Ben je bereid een open mind te houden over nieuwe ontwikkelingen? Ben je bereid om je vaardigheden uit te breiden?
Ik ga me binnenkort weer eens laten kraken, bij een fysio.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Begin hier niet over fysio's dat werkt als een rode lap op een stier met al die zogenaamde spierwetenschappers hier.
Goede voornemens.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ga me binnenkort weer eens laten kraken, bij een fysio.
Haters gonna hate.
Net heerlijk getraind trouwens, maar wel irritant dat het nu zo tyfusdruk is (zelfs om 16:30 uur al, normaal zijn er dan maximaal vier mensen).
Hier wat aan?quote:
Awww, voel je je zielig? (ex fysio student hier).quote:Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik vind het zielig hoe sommigen hier het werk van een fysio vergelijken met dat van Jan heftruck chauffeur.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Awww, voel je je zielig? (ex fysio student hier).
Heftruckchaffeurs hebben een pittigere opleiding, dat weet iedereen. (Ik las je post overigens verkeerd, mea culpa).quote:Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik vind het zielig hoe sommigen hier het werk van een fysio vergelijken met dat van Jan heftruck chauffeur.
Dat vermoeden had ik alquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heftruckchaffeurs hebben een pittigere opleiding, dat weet iedereen. (Ik las je post overigens verkeerd, mea culpa).
Merci!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hier wat aan?
http://www.weight-lifting-complete.com/pendlay-rows-technique/
hij laat die barbell wel een beetje hard vallen, dat doe ik nooit. Vind ik zosmijten met gewichten.
Zoiets heb ik ook. Alleen voelt het bij mij alsof iets over iets heen schuurt, heel apart. Ik moet nog steeds een afspraak bij een fysio maken.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Bendoe het volgende:
Als ik mijn rechterarm op een bepaalde manier beweeg, voelt het alsof er iets klem komt te zitten rond de grens van mijn front en side delt. Kijk het even aan, neem wat gas terug met schouders en daarna kan ik nog altijd naar de fysio.
Agree met jiuw mening over fysio's, ik zepf heb een top fysio (komt ook uit belgiė, verklaart het misschien deels), vroeg een tijd geleden naar mn schema, zei dat ik stronglifts deed, hij zei dat ik heel goed bezig was en lekker zwaar en kort moest liften.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Er zijn goede en slechte fysio's.
Diėtisten daarentegen...
Nee, het gaat er gewoon om: hoe heb je de feiten in je opleiding geabsorbeerd? Ben je een 6-jes student geweest of een 9? Hoe hou je je up-to-date met de laatste wetenschap nadat je bent afgestudeerd? Ben je bereid een open mind te houden over nieuwe ontwikkelingen? Ben je bereid om je vaardigheden uit te breiden?
Ah heeft aspartaamvrije en suikervrije siroop.quote:
ik heb er serieus last van, was toen ik jong was eerst enorm mager en daarna dik geworden, in gym was ik echt ruum slecht, t was zo erg dat ik altijd zenuwachtig was voor gym omdat ik bang was dat ik weer voor paal stond als we weer gingen turnen ed. nu zie ik die dudes in de gym die mij toen grappig vonden, en dat is een machtig gevoel als jij hun bench gewicht met een goede form curlt.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:05 schreef Luchtkoker het volgende:
Body dysmorphia crew, kunnen de meesten van ons* zich wel mee conformeren denk ik.
* 'ons' als in, mensen die serieus bezig zijn met BB.
Ik weet dat ik bovengemiddeld ben van mensen van mijn leeftijd, maar ik ben nog laange niet tevreden.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:05 schreef Luchtkoker het volgende:
Body dysmorphia crew, kunnen de meesten van ons* zich wel mee conformeren denk ik.
* 'ons' als in, mensen die serieus bezig zijn met BB.
inderdaad, kcal in kcal out gebeuren, alleen is een zak chips zon 1000kcal kun je meer als 10 eieren voor eten, zo heb je ook volwaardige koolhydraten en gewoon suikers etc. kcal in kcal out nummer 1, met wat je ze invult is 2 (macro/micronutrienten)quote:Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef FootieB het volgende:
Hoorde vorige week een verhaal van iemand dat hij 3x p/d rijst eet en geen brood meer want van de koolhydraten wordt je dik. Dit is toch niet zo, want kcal in vs kcal out? Eet zelf gewoon brood en merk echt niet dat ik er dik van wordt, want ik tel namelijk de kcal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |