Die vrouw.quote:
Vooralsnog niet. Heb het wel rustig aan opgepakt (deadlifts 5kg lichter). Zal morgen wel komen, al heb ik na rug nooit echt veel spierpijn. Vandaag borst en triceps weer aan de beurt. Dat staat wel altijd garant voor een flinke pump+spierpijn.quote:
Heb ook eerst gecut in de eerste maanden van mijn SS. Als totale beginner prima te doen, zou wel zorgen dat in ieder geval genoeg eiwitten eet en wellicht een lichte kcalsurplus creëren na je training zodat je spiersynthese nog steeds hoog blijft.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:14 schreef rumiii het volgende:
Is SS nog aan te raden voor beginners met bodybuilding aspiraties die in de eerste instantie voornamelijk vetverlies willen boeken? Ik snap dat met Starting Strength een sterke fundering/basis is aangelegd voor 't bodybuilden, maar als ik het goed begrijp is het om SS succesvol te laten verlopen i.v.m. de zware workouts noodzakelijk een ruime caloric surplus te hebben.
Vetverlies is toch niet te combineren met zo een ruime caloric surplus? Komt het er dan op neer dat vetverlies niet echt met SS te combineren is? GOMAD en shit...![]()
Misschien ga ik met mijn beredenering de mist in, maar dat hoor ik dan graag Ik ben ongeveer een maand met SS bezig overigens.
Klopt. Ik heb trouwens vooral moeite met mijn delts er zoveel mogelijk uit te houden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch wel geinig om te zien hoe essentieel een goede mind-muscle connection kan zijn. Vandaag met de flies bijvoorbeeld. Gewoon eraan denken alsof je armen stokken zijn en je borst de motor is (zoals het hoort). Net zoals het systeem op de onderstaande afbeelding. Toen ik mij dit niet visualiseerde, gingen de armen meehelpen.
[ afbeelding ]
Yeah. Ik las dat artikel van Bodynet wat hier laatst gepost was en ik ging er vandaag op letten. Misschien dat je wat aan dat artikel hebt, ik zal het eens opzoeken, sec.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb trouwens vooral moeite met mijn delts er zoveel mogelijk uit te houden.
Klopt, MMC wordt vaak echt onderschat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch wel geinig om te zien hoe essentieel een goede mind-muscle connection kan zijn. Vandaag met de flies bijvoorbeeld. Gewoon eraan denken alsof je armen stokken zijn en je borst de motor is (zoals het hoort). Net zoals het systeem op de onderstaande afbeelding. Toen ik mij dit niet visualiseerde, gingen de armen meehelpen.
[ afbeelding ]
Is dat jouw site danquote:Op maandag 7 januari 2013 23:44 schreef Diabox het volgende:
Gem. circa 100 unieke bezoekers per dag op MASS met een vrij laag bounce percentage, redelijke gem. bezoektijd en circa 500 pageviews per dag. Niet slecht voor 'n eerste week. Ikke blij.
(en 91 likes op facebook)
Ahnold.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga nog ff door
Heb deze nu eindelijk uit:
[ afbeelding ]
Dikke pil, maar wel goed geschreven als je van (auto)biografieën houdt. Anders dan Education of a Bodybuilder dat in de jaren '70 is geschreven, komen veel meer levensfases van Arnold aan bod. Het boek vertelt zijn leven in vier fases:
1. Opgroeien in Oostenrijk
2. Bodybuilden in de VS
3. Filmcarrière in Hollywood
4. Gouverneursschap van Californië
Het is een autobiografie, dus allemaal wat opgeklopt, maar laten we wel wezen: Arnold heeft alles wat hij behaald heeft behaald omdat hij een enorme drive had, echt een winnaarsmentaliteit. Inspirerend om over te lezen, ongeacht of je van zijn films of het republikeinse gedachtengoed houdt.Of dat je hem moreel verwerpelijk vindt omdat hij een buitenechtelijk kind had verwekt doordat hij met z'n huidhoudster heeft liggen krakken.
Maarja, als je vrouw er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Dus: aanrader.
Dat kan prima ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb trouwens 4 maanden niet getraint, kan ik het hervatten van SS combineren met cutten?
Hoe veel moet ik terug gaan qua gewicht? Denk dat als ik nu 150kg ga squatten dat ik alles afscheur ondanks dat ik nog hetzelfde weegquote:
Vette pahmp in je kringspierquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:10 schreef Snakey het volgende:
Kut, voedselvergiftiging... Kotsen schijten koud warm spierpijn, al die ellende.
Begin gewoon echt licht. Laat je pezen/spieren vooral weer even wennen aan de belasting. Ik heb tot twee keer toe gehad dat ik op de eerst dag trainen full-out ging waardoor ik vier dagen mijn armen niet kon bewegen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe veel moet ik terug gaan qua gewicht? Denk dat als ik nu 150kg ga squatten dat ik alles afscheur ondanks dat ik nog hetzelfde weeg
Goed idee, en dan gewoon 5kg toevoegen ipv de 2,5kg die normaal is bij SSquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Begin gewoon echt licht. Laat je pezen/spieren vooral weer even wennen aan de belasting. Ik heb tot twee keer toe gehad dat ik op de eerst dag trainen full-out ging waardoor ik vier dagen mijn armen niet kon bewegen.Shit is niet fijn kan ik je zeggen. Geleidelijk de gewichten opvoeren.
Zou kunnen. Gewoon kijken hoe jij je de dagen na je training voelt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Goed idee, en dan gewoon 5kg toevoegen ipv de 2,5kg die normaal is bij SS
Ik kook gewoon alles in 1x voor een hele week, en maak dan porties van 200gram.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Snap niet dat er mensen zijn die elke dag kipfilet kunnen eten, na een week komt het al mijn strot uit
Die reden is onzin idd. 't is precies wat je zegt kcal in kcal uit, en je verhoudignen zijn belangrijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef FootieB het volgende:
Hoorde vorige week een verhaal van iemand dat hij 3x p/d rijst eet en geen brood meer want van de koolhydraten wordt je dik. Dit is toch niet zo, want kcal in vs kcal out? Eet zelf gewoon brood en merk echt niet dat ik er dik van wordt, want ik tel namelijk de kcal.
damn. Das best kut. Flink blijven drinken, en toch etenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:10 schreef Snakey het volgende:
Kut, voedselvergiftiging... Kotsen schijten koud warm spierpijn, al die ellende.
Ik ben nett ziek weggegaan op mn werk met de griep dus het zou zo maar waar kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
damn. Das best kut. Flink blijven drinken, en toch eten.
in Nederland staat er vanaf deze week een enorme griepepidemie te gebeuren als ik al die sensatieTVzenders moet geloven.
ohh jee. Iedereen blijf uit m'n buurtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik ben nett ziek weggegaan op mn werk met de griep dus het zou zo maar waar kunnen zijn
1,83 en 87kg. BF% is rond de 13% schat is zo.quote:
Sinds ik aan IF doe heb ik ook bijna geen last meer van energiedips en dat terwijl ik, als ik de fastbreak, rond de 1500 kcal zit met redelijk wat carbs.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die reden is onzin idd. 't is precies wat je zegt kcal in kcal uit, en je verhoudignen zijn belangrijk.
ik eet ook 3x per dag BRUINE rijst, en geen brood.
heb het altijd op brood gedaan, en groeide prima, maar op een gegven moment kon ik het gewoon niet meer weg krijgen.
zit nu al ruim een half jaar alleen maar op bruine rijst, in totaal 400gram per dag (gekookt) en het bevalt me prima.
Ik kan het sneller op eten, hoef 's ochtends niets klaar te maken (porties in bakjes in de vriezer)
Het belangrijkste voordeel is toch wel dat ik veel minder opgeblazen gevoel heb in m'n buik, en geen energiedip heb na m'n middageten.
En natuurlijk dat bruine rijst een lagere GI waarde heeft dan de gemiddelde bruine boterham...
Alleen rogge brood zit nog lager.
Ik gok twee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:48 schreef RaymondK het volgende:
Ik snap trouwens wel waarom de trainers die d'r bij m'n gym rond lopen bijna allemaal een paar weken vrij waren de afgelopen weken.
Gisteren liepen ze de benen uit hun lijf met al die nieuwe mensen en hun goeie voornemens lol.![]()
Wat een drukte dit keer zeg. Ben benieuwd welke gezichten d'r blijven lol.
Ben ik de enige die las zoals Brit Dekker dit zong in haar liedje.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:54 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Ik gok twee.
Prachtig ook hoe ze allemaal in de rij staan om te benchen, dag in dag uit. Alleen borst telt!
Kom op. Heb je zijn kop nu gezien? De dame in kwestie is op leeftijd en ziet er voor dr leeftijd echt niet slecht uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die vrouw.Goddomme man, wat bezielde hem.
Tevens een mooie post. Fitte wellicht goed in het andere topic.
wat is het voor meter? Geleidingsmeter? Dan weggooien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vetpercentagemeter gekregen voor kerst. 14% vet. Dacht veel meer te hebben... heb toch redelijk speklaagje op de buik.... het wegkrijgen zal dus nog lastiger worden dan ik al dacht.
Ik vind de toestroom van beacboys veel vervelender.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:54 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Ik gok twee.
Prachtig ook hoe ze allemaal in de rij staan om te benchen, dag in dag uit. Alleen borst telt!
Klopt vaak weinig van inderdaad als het een geleidingsmeter is. Geven bij mij veel te weinig aan. Als ik de meter op mijn sportschool moet geloven heb ik een percentage van 7%quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wat is het voor meter? Geleidingsmeter? Dan weggooien.
Die komen meestal pas rond april/mei weer. Ik zie vooral goede voornemens die over een maandje of 2 a 3 weer plaatsmaken voor de beachboys.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik vind de toestroom van beacboys veel vervelender.
Nee klem: http://www.eiwit.nl/vetpercentage-meterquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wat is het voor meter? Geleidingsmeter? Dan weggooien.
Dat komt omdat eelt veel minder geleid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:22 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Klopt vaak weinig van inderdaad als het een geleidingsmeter is. Geven bij mij veel te weinig aan. Als ik de meter op mijn sportschool moet geloven heb ik een percentage van 7%
In de gym heb ik een hekel aan alles wat te dominant aanwezig is en/of spullen bezet houdt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:23 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Die komen meestal pas rond april/mei weer. Ik zie vooral goede voornemens die over een maandje of 2 a 3 weer plaatsmaken voor de beachboys.
Ik zou mijzelf eerder druk maken over de mentale beperking die je zelf hebt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:38 schreef RickoKun het volgende:
Ook kenserveel van die skere knulletjes van 17 met nauwelijks spier om die botjes heen die heel cool handschoenen gaan aantrekken en vervolgens 20 kilo op de barbell zetten om met veel bombarie te gaan benchen
20 jaar judo hierquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand hier ervaring met BJJ/Judo? wil een andere vechtsport gaan doen aangezien boksen op hoog niveau bijna onmogelijk te combineren is met een studie of een baan waar je er representatief uit moet zien en hoor dat je met die sporten ook veel aan pure kracht hebt
haten op rickoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:44 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf eerder druk maken over de mentale beperking die je zelf hebt.
Dat doe ik al lang niet meerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:44 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik train ook met handschoenen ben ik nu ook heel cool?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:38 schreef RickoKun het volgende:
Ook kenserveel van die skere knulletjes van 17 met nauwelijks spier om die botjes heen die heel cool handschoenen gaan aantrekken en vervolgens 20 kilo op de barbell zetten om met veel bombarie te gaan benchen
Nee alleen een pussy.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik train ook met handschoenen ben ik nu ook heel cool?
Ik heb sinds een paar dagen last van mijn keel. Het komt 's nachts opspelen en in de loop van de dag trekt het weer weg. Heel vervelend. Verder voel ik mij prima, en moet dus gewoon liften als een beest. Hopelijk wordt het niet erger, weet ook niet hoe het komt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
in Nederland staat er vanaf deze week een enorme griepepidemie te gebeuren als ik al die sensatieTVzenders moet geloven.
True, maar Arnold is een baas. Heb je Hugh Hefner gezien?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kom op. Heb je zijn kop nu gezien? De dame in kwestie is op leeftijd en ziet er voor dr leeftijd echt niet slecht uit.
Ach dat is allemaal een marketingshow voor de Playboy.quote:
Dit. Watte neuk boeit het hoe iemand zich kleed, of hij/zij wel of geen handschoenen draagt, of hij/zij dik/dun is, of hij/zij tanktops draagt. Ben je een flikker, bang dat ze groter worden dan je ecto lijfje?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:44 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:43 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Dit. Watte neuk boeit het hoe iemand zich kleed, of hij/zij wel of geen handschoenen draagt, of hij/zij dik/dun is, of hij/zij tanktops draagt. Ben je een flikker, bang dat ze groter worden dan je ecto lijfje?
Die benen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit dus.
U mad cuz pussypad?
[ afbeelding ]
Gelukkig niet nee. Nu pull ik pussy bij het leven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:02 schreef Questular het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo stoer en mannelijke zijn zoals jou,
Ik zou wel willen, maar ik kan nog geeneens water binnen houden op het moment.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ziek?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik kan nog geeneens water binnen houden op het moment.
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:10 schreef Snakey het volgende:
Het hogere doelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Nu pull ik pussy bij het leven.
Dat had ik niet gezien.quote:
Gewoon keihard een naald met wat vocht in je arm persen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik kan nog geeneens water binnen houden op het moment.
Hmm, echt klote. Vooral lelijk dat je niets kunt eten of drinken, anders zou het snel beter gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Snakey het volgende:
Thanks. Ik voel me 110 ongeveer nu. Als ik niet op tijd op het toilet ben dribbelt het zo m´n ondertussen pumped kringspiertje uit.
Een ongeplande 'cut'?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Snakey het volgende:
Thanks. Ik voel me 110 ongeveer nu. Als ik niet op tijd op het toilet ben dribbelt het zo m´n ondertussen pumped kringspiertje uit.
Zo zie ik het maar voor het moment. Even een 24 uur fast.quote:
squaten na de chiliquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo zie ik het maar voor het moment. Even een 24 uur fast.
Ik wilde eigenlijk deadliften vandaag, maar dat lijkt me niet zo´n goed plan voor de mensen achter me....![]()
valt enorm mee. Overdag wel stuk drukker, maar voornamelijk bij de cardio apparaten. Free weight is niet als anders. Squatrek komt überhaupt niemand.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben jullie nog last van die nieuwjaar mensen? Ga vanavond naar F4F en ben echt bang wat me te wachten staat. F4F in de avond is altijd al een cabaretvoorstelling
Gister was het echt super druk hier, maar maandag is altijd wel een van de drukste dagen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben jullie nog last van die nieuwjaar mensen? Ga vanavond naar F4F en ben echt bang wat me te wachten staat. F4F in de avond is altijd al een cabaretvoorstelling
Geen last van.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als je dat zo dwars zit, ga dan ergens anders trainen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Jaarcontractquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je dat zo dwars zit, ga dan ergens anders trainen.
Ff opletten dat je geen vervelende infectie hebt..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Snakey het volgende:
Het is nu langzaam m´n systeem aan het verlaten. Ik heb wat medicijnen om m´n vocht weer op peil te krijgen en alles wat te remmen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Ff opletten dat je geen vervelende infectie hebt..
Waarom zeg je er niks van? Dat materiaal staat er niet voor niks dus moeten ze oppleuren met trampoline. Ik stuur PT´s regelmatig weg van het squatrack of de bench press. Als ze er niet mee doen waar het voor bedoelt is; wegwezen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:29 schreef esv7 het volgende:
Ik moest gister wachten met squatten omdat ze een trampoline in de powercage hebben gezet waar ze vervolgens telkens met een been op sprongen, als ze dat nou ergens anders zetten...
Als je bij F4F ergens iets van zegt krijg je gelijk die medewerkers op je dak.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zeg je er niks van? Dat materiaal staat er niet voor niks dus moeten ze oppleuren met trampoline. Ik stuur PT´s regelmatig weg van het squatrack of de bench press. Als ze er niet mee doen waar het voor bedoelt is; wegwezen.
Ik zou meneer de manager goed zijn oren wassen over het gebruik van een squatrack en hem de 1000 plekken om te curlen laten zien. Ben je misschien gelijk van je contract af.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je bij F4F ergens iets van zegt krijg je gelijk die medewerkers op je dak.
Zo zei ik een keer tegen iemand dat het squatrek niet bedoeld is om te curlen, de volgende dag moest ik met de manager praten die zei dat ik me niet zo onbeschoft moest gedragen.
Je hebt zoveel vriendjespolitiek bij F4F.quote:
Ziet eruit als onbereid voor mijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:36 schreef borstmelk het volgende:
zijn de producten die op deze site staan bereid of onbereid?
wanneer ik ga afwegen is t gewicht altijd anders wanneer ik klaar ben met koken dan voordat ik het in de pan gooi
Die site is wel betrouwebaar. Het is logisch dat als een product de pan ingaat het er anders uitkomt dan dat het er in ging.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:36 schreef borstmelk het volgende:
zijn de producten die op deze site staan bereid of onbereid?
wanneer ik ga afwegen is t gewicht altijd anders wanneer ik klaar ben met koken dan voordat ik het in de pan gooi
Hier wel ja, ook bij de gewichten. Vooral de Smith draait overuren hier. Ik ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren, word er een beetje simpel van namelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |