Ik drink de sterkste nespresso die er is. Met een klein beetje stevia haal ik net die bitterheid er af waardoor ik m´n koffie lekkerder vind.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Stevia in koffie, zonde man, het smaakt niet.
Je kunt zelf het beste aanvoelen of je sterk genoeg bent om te trainen. Zelf ga ik wel met een verkoudheid.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:00 schreef Questular het volgende:
Kun je als je "ziek" bent (verkouden, keelpijn) gewoon door trainen of is het aan te raden je lichaam te laten rusten om er voor te zorgen dat je lichaam zich eerst richt op het beter worden? Ik neem aan dat je lichaam beter eerst alle energie etc kan gebruiken in het bestrijden van het virus(je) voordat je weer gaat trainen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef seto het volgende:
Mensen die verkouden zijn en dan trainen maar voor de zekerheid overslaan
Oh je hebt ongeveer dezelfde stats als mij. Hoe ziet je schema er verder uit, en hoe bevalt het? Ben zelf nog bezig met starting strength maar wil over een tijdje misschien ook wel een split schema gaan volgen.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:15 schreef deman13 het volgende:
Even crosspostje vanuit het fitnesstopic:
Hallo! Ik ben Deman13 en vanaf vandaag zal ik ook maar eens gaan posten. Sinds vorig jaar 1 januari (cliche hé) ben ik begonnen met sporten. Nog niet echt doelgericht maar stap bij stap begon ik het allemaal te ontdekken. Mijzelf voorgenomen om vanaf 1 januari 2013 serieus te gaan beginnen en hard te gaan werken na rondkloten en oefeningen goed onder de knie proberen te krijgen. Genoeg ingelezen vorig jaar om nu efficiënt bezig te zijn. Ik doe zelf een splitschema 4 keer in de week.
Mijn stats nu:
Benchpress: 50
Deadlift: 70
Squat: 55
Doelen voor dit jaar zijn om ten eerste flink wat vet kwijt te raken én daarbij flink wat aan te komen in massa. Eerste half jaar wil ik me vooral focussen op vetverbranding en tweede half jaar op massa.
Gegroet in ieder geval.
(en nee ik ben geen goedevoornemens-mens, ik lurk al een langere tijd mee in dit en het bodybuildingtopic, maar om me daar nu al voor te stellen is wat vergezocht denk ik. )
Als het niet gaat kun je altijd nog het stoombad in.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kunt zelf het beste aanvoelen of je sterk genoeg bent om te trainen. Zelf ga ik wel met een verkoudheid.
Moet ik wel zeggen dat ik gewoon heel lang met dat vorige schema heb gekloot. Maar ik kijk nu twee maanden dit aan. Kijken of ik het merk met de borst-biceps ipv borst-triceps. Als het niet goed uitpakt switch ik gewoon weer terug en zoek ik wat vervangende oefeningen.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:31 schreef esv7 het volgende:
Oh oke, ik zou zelf ook liever vier keer gaan maar dat kan niet met SS. En al dit de verveling tegengaat is dat ook mooi, ik verveel mij voorlopig gelukkig nog niet.
Mwua, ik ben een endo. Altijd al geweest dus ben altijd wel mollig geweest. Wil er nu toch echt van af en ga er nu gewoon voor. Het zit al in m'n ritme om 3/4 x per week naar de sportschool te gaan maar nu wordt het ook gewoon efficiënt benut.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:38 schreef esv7 het volgende:
Oh beter, ik moet mijn voeding ook gaan verbeteren. Wat neerkomt op meer eten.
Hmm, benieuwd of het je bevalt. Rug-biceps vind ik echt een heerlijke work-out.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:26 schreef deman13 het volgende:
Ik probeer 4 keer te gaan, maar soms wordt het 3 en dan doe ik schouders bij Benen + Buik.
Daarbij half uur cardio / hartslag 140 bij elke sessie om vet te verbranden.
Maandag : Borst + Biceps
Woensdag : Benen + Buik
Donderdag : Schouders
Vrijdag : Rug + Triceps
Ik ben sinds deze week begonnen met borst-biceps en rug-triceps. Kijken of dat we wat meer oplevert, er zit genoeg rust tussen dus in principe zou het moeten kunnen. Om beide spiergroepen wat meer te prikkelen. Kan dus nog niet echt zeggen wat me meer bevalt, maar mijn vorige splitschema (borst-triceps) begon me te vervelen dus ik wil er nu in het nieuwe jaar met goede moed instappen dus ben met een nieuw schema begonnen.
Hoeveel biceps oefeningen pak jij vervolgens daarna? 2/3 ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hmm, benieuwd of het je bevalt. Rug-biceps vind ik echt een heerlijke work-out.
Mike's Gymquote:Op zondag 6 januari 2013 21:39 schreef FritsFluitketel het volgende:
Gezocht, wegens - na veel te lange tijd - geen reet uitgevoerd te hebben.. een betaalbare (student) goede gym in Amsterdam (Noord/Oost).. Iemand die me hierbij kan helpen? Internet levert heel weinig op..
Tegenovergestelde hier.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef deman13 het volgende:
[..]
Mwua, ik ben een endo. Altijd al geweest dus ben altijd wel mollig geweest. Wil er nu toch echt van af en ga er nu gewoon voor. Het zit al in m'n ritme om 3/4 x per week naar de sportschool te gaan maar nu wordt het ook gewoon efficiënt benut.
Nou ja, het is alle twee niet echt perfect. Maar wie weet ben jij de nieuwe 'king aesthetic Zyzz'quote:
Nee, en roids hoef ik ook nog niet over na te denken:)quote:Op zondag 6 januari 2013 21:54 schreef deman13 het volgende:
[..]
Nou ja, het is alle twee niet echt perfect. Maar wie weet ben jij de nieuwe 'king aesthetic Zyzz'
Nee, dat was een grapje jongens. Anders word ik meteen dit topic weer uitgejaagd.
Hm ziet er goed uit! (Gare website daar gelaten)..quote:
Minimaal drie, biceps gaan bij mij niet zo hard.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:45 schreef deman13 het volgende:
[..]
Hoeveel biceps oefeningen pak jij vervolgens daarna? 2/3 ofzo?
Ok, nouja. Morgen vroeg gaan we het eens zien!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Minimaal drie, biceps gaan bij mij niet zo hard.
mijn gym zit 45 min met ov:Pquote:Op zondag 6 januari 2013 22:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hm ziet er goed uit! (Gare website daar gelaten)..
Maar ben benieuwd of er niets dichterbij zit.. Mike's Gym is toch 30 min voor mij, zowel met de fiets als ov.. Op zich niet direct het grootste probleem, maar het zou mooi zijn als er iets dichterbij zat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |