Blessures.....quote:Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef esv7 het volgende:
Maar wat is de meerwaarde om op een halve skippybal te deadliften dan?
Er is dan ook niet 1 goede manier. Ieder lichaam reageert anders op krachttraining. Niet dat we volledig uniek zijn, maar zeker als je langer bezig bent zal je voor jezelf op zoek moeten naar wat het beste voor jou werkt. In zo ongeveer) het eerste jaar maakt het niet veel uit wat je doet, die newbie gains maak je toch wel. Daarna wordt het langzaamaan steeds moeilijker om goede gains te maken.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef deman13 het volgende:
[..]
Sowieso met alles in de bodybuilding wereld. Het is heel erg abstract vind ik. En er is niet één goede manier. En vandaar dat volgens mij iedereen zijn eigen kennis graag wil rondbazuinen..
Omdat je zei dat je liep te klooien met splitsquote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef deman13 het volgende:
[..]
Geen idee, er leiden meer wegen naar Rome. En daarbij ben ik nog niet héél ervaren dus ik wil het liefst gewoon zo veel mogelijk proberen en kijken wat me bevalt.
Hij traint al een jaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat je zei dat je liep te klooien met splitsAls je beginner bent, dan hoef je je daar nog geen zorgen over te maken en pak je gewoon fullbody.
Als je al een jaar hebt lopen klooien met splits is het al helemaal verstandig eens een paar maanden te gaan fullbody'en, en vanuit daar kijken wat je nodig hebtquote:
Of gewoon een goede split workout maken.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je al een jaar hebt lopen klooien met splits is het al helemaal verstandig eens een paar maanden te gaan fullbody'en, en vanuit daar kijken wat je nodig hebt
Ik heb vanaf dag 1 met een split programma getrained, want zijn de voordelen van fullbody t.o.v. splits? Ik train in splits van 2x2 dagen en zie niet echt wat de voordelen van een fullbody zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je al een jaar hebt lopen klooien met splits is het al helemaal verstandig eens een paar maanden te gaan fullbody'en, en vanuit daar kijken wat je nodig hebt
In het begin herstel je sneller, dus kan je dezelfde spiergroep ook weer sneller pakken. Daarmee zou je, in principe, als newbie snellere gains maken als met een split.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb vanaf dag 1 met een split programma getrained, want zijn de voordelen van fullbody t.o.v. splits? Ik train in splits van 2x2 dagen en zie niet echt wat de voordelen van een fullbody zijn.
Als ik me goed herinner ben jij degene die dit jaar begon met het 'miljoen kcals per dag'-dieet.quote:
Suikervrij limonade een optie?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:17 schreef ChesterPerry het volgende:
Nou dat valt eigenlijk wel mee, ik moet gewoon door de yoghurt of kwark suiker doen anders vind ik het niks en een paar glaasjes carvan cevitam, appelsap of taksi etc
Welkom man, je klinkt als een Muis!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:22 schreef FootieB het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum, maar ik volg dit topic eigenlijk al best wel lang, denk nu bijna 1.5 jaar en ik dacht dat ik toch maar eens een account moest aanmaken! (ik ben dus geen persoon die snel even voor de zomer een beachboy look wil hebben) Ik ben zelf bijna 2 jaar aan het trainen. Eerste jaar bij Healthcity (ja ja, ik weet het
) Vervolgens ben ik sinds begin vorig jaar lid geworden van een sportschool die veel meer op 'bodybuilding' is gericht.
Vanaf dat moment heb ik dus ook een nieuw schema gevolgd waarin in elk geval de 'grote vijf' was te vinden en vanaf dat moment begin ik ook wel de gains te zien, wat dus heel positief is!
Ik hoop met dit forum nog meer informatie te kunnen krijgen over bodybuilding en alles wat daar bij hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |