SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopier deze versie in verband met incorrecte weergave!Helemaal super.
Ik kijk ook naar de grammaticale vaardigheden. Gr grquote:Op maandag 19 november 2012 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk iig verder als alleen het uiterlijk
die boeien niet... iemand die sigaretten rookt valt voor mij instant af..quote:Op maandag 19 november 2012 15:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar de grammaticale vaardigheden. Gr gr
quote:Op maandag 19 november 2012 15:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar de grammaticale vaardigheden. Gr gr
Wees dan eens wat actiever, en kom jij dan met een leukte TT?quote:
>sixpackquote:
Haha broeder, jij maakt mijn hele dag weer goed!quote:Op maandag 19 november 2012 17:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Net lekker staan schuren in de trein
Stond tegen een kleine aziatische vrouw aan te schuren en met mijn tas in iemands zn rug te douwenquote:Op maandag 19 november 2012 17:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha broeder, jij maakt mijn hele dag weer goed!Precies hetzelfde gehad net, alleen was het bij een volwassen kerel die de hele tijd met zijn reet naar achteren duwde
Man, het is een filmster. Zoiets zo ver van mijn bed is iets anders dan een echte relatiequote:Op maandag 19 november 2012 17:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wees dan eens wat actiever, en kom jij dan met een leukte TT?
[..]
>sixpack
Zoals mschol al zei: ''tienermeisjes''.. Niks persoonlijks hoor, maar de meeste dames vinden dat straks niet meer zo belangrijk
quote:Op maandag 19 november 2012 17:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
en tevens sixpacks zijn voor ecto's
Wut??quote:Op maandag 19 november 2012 17:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Net lekker staan schuren in de trein
Niet echt 6packquote:
Maar, maar.. Je mag toch wel hopen/dromen? Leanna Decker, of Kate Upton..quote:Op maandag 19 november 2012 17:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Man, het is een filmster. Zoiets zo ver van mijn bed is iets anders dan een echte relatie![]()
Als je het maar niet over Kate Upton en Leanna Decker hebt broeder, dat is godslastering.quote:
Alsof ik ze kenquote:Op maandag 19 november 2012 18:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als je het maar niet over Kate Upton en Leanna Decker hebt broeder, dat is godslastering.
Katequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LeannaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
KateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leanna3DPDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Meningen, ik respecteer andermans mening. Dus ook jou mening respecteer ikquote:
Awwquote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Meningen, ik respecteer andermans mening. Dus ook jou mening respecteer ik
[..]
KateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LeannaDie eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die tweede is ook knap, maar tattoos.![]()
[..]
KateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LeannaRedheadsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klipbey is eigenlijk een heel mooi lief 2D meiske.quote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Meningen, ik respecteer andermans mening. Dus ook jou mening respecteer ik
2e is wel leuk hoorquote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die eerste![]()
![]()
Die tweede is ook knap, maar tattoos.
Tattoos falen echt hard jaquote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die eerste![]()
![]()
Tegen vrouwen aan staan schuren in een volle trein.quote:
Ik heb al een waifu, haar naam is Inoriquote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Aww
Nu ga ik je bekeren naar de lichte zijde.
[ afbeelding ]
Tattoos vind ik wel sexy, alleen die van haar zijn wel wat minder ja..quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die eerste![]()
![]()
quote:
Volle trein?quote:Op maandag 19 november 2012 18:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tegen vrouwen aan staan schuren in een volle trein.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb al een waifu, haar naam is Inori.. Er is trouwens wel een verschil tussen een ''lekker wijf'' (lekker vrouw onvriendelijk, sorry) en een mooie vrouw. Die 2 afbeeldingen zou ik bij de eerste categorie plaatsen
[..]
Tattoos vind ik wel sexy, alleen die van haar zijn wel wat minder ja..
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door De_Dakgoot op 19-11-2012 20:59:47 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Goed werk neger.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik kom deze thread redden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, maar tattoos vind ik tokkie. No exceptions.quote:Op maandag 19 november 2012 18:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tattoos vind ik wel sexy, alleen die van haar zijn wel wat minder ja..
Oei Mami. Haal snel die tattoo van je reet af!quote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, maar tattoos vind ik tokkie. No exceptions.
Klote moe shitquote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DAK?quote:Op maandag 19 november 2012 19:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als leden van DAK zijn wij teleurgesteld in deze reactie
Nee dank jequote:Op maandag 19 november 2012 19:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dakgoot Arashimashou Kyuunap moe club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door De_Dakgoot op 19-11-2012 20:56:23 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ninja editquote:
The fuck?quote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
niet in de fucking ogen![]()
[ afbeelding ]
Wat is deze.quote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER AUBquote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Het is je niet gelukt. Sterker nog, het is erger geworden om hier te zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is Mirai Nikki. Fucking. Awesome.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:18 schreef Qunix het volgende:
【FreeDL DEMO】[新世界より ED]割れたリンゴ / 渡辺早季(tomatomerde edit) by tomatomerde
Klinkt leuk!
Sinds gisteren kan ik er iets beter tegen, maar toch... do not wantquote:Op maandag 19 november 2012 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Niet weer de ogen , wat hebben ze toch met ogen
Kan tegen de meeste shit maar de ogen blijft toch iets van do not want.quote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Sinds gisteren kan ik er iets beter tegen, maar toch... do not want
the grote moe ogenquote:Op maandag 19 november 2012 21:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kan tegen de meeste shit maar de ogen blijft toch iets van do not want.
Wat is deze zooiquote:Op maandag 19 november 2012 21:26 schreef Qunix het volgende:
Magia(永 に未完成 Remix) by tomatomerde
Mahou Shoujo Madoka★Magica dubstep
Haha, wel een beetje eensch. Maar dat eerste ding was wel oke.quote:
UUUUUUHUUUUUUU SEERAMUUUUUUUUUN.quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Qunix het volgende:
Anno Hana film in 2013: http://www.anohana.jp/
Lees nu ook dat er mogelijk een nieuwe Sailer Moon anime komt in 2013(omdat 20 year anniversary)
En het komt wel degelijk: The new anime series, simply titled (Bishoujo Senshi Sailor Moon) is currently slated for the Summer 2013 TV anime season.
Dit is zo grappig.quote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef Qunix het volgende:
http://myanimelist.net/anime/14751/Sailor_Moon_%282013%29
Zeer zeker. Must see.quote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef Qunix het volgende:
Ik heb hem al op mijn Plan to watch lijst gezet.
Wel geinig, maar geef mij maar de Moonspeak versiequote:
Party hardquote:
Een Tiger tegen... wat zijn het, Chi-Ha's? Dat is wel heel zuurquote:Op maandag 19 november 2012 22:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
ARASHI HET IS TIJD PANZER VOR!!!!!!!
[바카-Raws] Girls und Panzer #06 (MX 1280x720 x264 AAC).mp4
[ afbeelding ]
chi-ha's hebben al geen panzerquote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een Tiger tegen... wat zijn het, Chi-Ha's? Dat is wel heel zuur
Het zou best kunnen dat de granaat er aan de voorkant in gaat om vervolgens zonder te exploderen er aan de achterkant weer uitkomtquote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
chi-ha's hebben al geen panzer
Nee man, Senjougahara is juist het summum van tsundere!quote:Op maandag 19 november 2012 21:09 schreef Kyubey het volgende:
Wat toevallig... Ik heb gisteren net de manga binnengetrokken.
En twee yanderes: Yuno en Senjougahara Hitagi
Maar niet in de eerste episode van de apenarcquote:Op maandag 19 november 2012 22:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee man, Senjougahara is juist het summum van tsundere!
Beetje veel kleurquote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Woow!
http://animeanime.jp/article/2012/11/18/12102.html
Eh.....nee ik denk dat ik hiervoor moet bedankenquote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Beetje veel kleur
voor Chuunibyou fans![]()
wat wat watquote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Beetje veel kleur
Burgerschap?quote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Senjougahara pleaaaseWaarom moest er nou die stomme Madoka film komen. Als die film er niet was, hadden we al Kizumonogatari en Nekomonogatari gehad.
off-topic: mijn eerste cijfer van de afgelopen toetsweek is een 7.2 voor Burgerschap
Is dat een soort pocket-pussy?quote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Beetje veel kleur
Ja, het kleine broertje van Staatsrecht en de grote broer van Maatschappijleerquote:
quote:
Onahole dusquote:Op maandag 19 november 2012 23:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Is dat een soort pocket-pussy?Of zie ik het nu helemaal verkeerd?
Kizumonogatari duurt niet al te lang meer hoor, ik meen mij te herinneren begin 2013. En Nekomonogatari is slechts een paar maanden geleden pas voor het eerst genoemd, no way dat daar nu al een serie van op de plaat staatquote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Senjougahara pleaaaseWaarom moest er nou die stomme Madoka film komen. Als die film er niet was, hadden we al Kizumonogatari en Nekomonogatari gehad.
off-topic: mijn eerste cijfer van de afgelopen toetsweek is een 7.2 voor Burgerschap
ow my god..quote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef Qunix het volgende:
Was al 3 maanden geleden bekendquote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef Qunix het volgende:
volgens mij hebben ze het hele traject vervangen aangezien voor mijn stagetijd vloog je door de hele trein heen tijdens het rijdenquote:
Watquote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Beetje veel kleur
Inderdaad, watquote:
Welke meet? Die van dinges?quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:53 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Inderdaad, wat
Gaat die meet (die al een tijdje terug is georganiseerd) nog door?
nee hoor, net geen tientje...quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Welke meet? Die van dinges?
Overigens, Sliedrecht heen en terug met de trein is E48.00...
groningen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zonder kortingen vanuit Groningen? Dat zou fijn zijn.
Nekomonogatari is zo goed als confirmed voor eind 2013 begin 2014, ik kan je momenteel helaas geen bron geven, die moet ik er dan weer even bij zoeken, als je dat wilt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 02:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kizumonogatari duurt niet al te lang meer hoor, ik meen mij te herinneren begin 2013. En Nekomonogatari is slechts een paar maanden geleden pas voor het eerst genoemd, no way dat daar nu al een serie van op de plaat staat
Ik wist wel dat ik zo'n reactie zou krijgenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
groningen?dan vraag je er ook om
wie gaat er nou in een afgelegen gebied tussen boeren wonen
+1 sliedrecht en directe omgeving wil je inderdaad niet wonen...quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik zo'n reactie zou krijgen
Nee, Sliedrecht en omstreken is waar je moet zijn
tank simulator???quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Panzer farhen in Gup 6
[ afbeelding ]
Soort van simulator spel heet World of tanksquote:
Wat zie je dat toch goed. Ik dacht eerst: meh, zullen allemaal wel 85's zijn. Maar die ene met de voorkant naar de kijker toe lijkt inderdaad een IS-1.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Lijkt op 3 T34-85 en 1 IS-1?
3rd person game is dat toch? Ik begin niet aan zoietsquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Panzer farhen in Gup 6
[ afbeelding ]
3rd maar je hebt ook gewoon je richtvizieren let maar niet op die polenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat zie je dat toch goed. Ik dacht eerst: meh, zullen allemaal wel 85's zijn. Maar die ene met de voorkant naar de kijker toe lijkt inderdaad een IS-1.
[..]
3rd person game is dat toch? Ik begin niet aan zoiets
wtf een Pershing en een Tiger zo dicht op elkaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
3rd maar je hebt ook gewoon je richtvizieren let maar niet op die polen
[ afbeelding ]
in de vorm vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
wtf een Pershing en een Tiger zo dicht op elkaar
Ik blijf niet ergens campen met een medium tankquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
>30 meter afstand
>linker rupsband vernietigd
gast![]()
dat is nog erger dan G&P
Een VK wat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik blijf niet ergens campen met een medium tank
we waren bezig met cappen van de vlag dus ik wou de vijand weghouden wordt ik van links beschoten door een VK3001P en van voren door die kut tiger en dan komt de vijand nog van achter ook
Tis 1 van de vele duitse prototype tanks, als laatste upgrade voor het kanon beschikt die over een 8,8 cm KwK 36 L/56 en kan daarmee best mijn tracks vernietegenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een VK wat?!
Een schot op die afstand, met een 88 KwK36... kom op. De Pershing is een goede tank, maar dit had gewoon een OHKO moeten zijn.
Oh, je werd dus geraakt door dat VK ding.
Ik dacht eerst dat het over die Tiger ging. En dat hij op die afstand schoot.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tis 1 van de vele duitse prototype tanks, als laatste upgrade voor het kanon beschikt die over een 8,8 cm KwK 36 L/56 en kan daarmee best mijn tracks vernietegen
http://wiki.worldoftanks.com/VK_3001_%28P%29
http://en.wikipedia.org/wiki/VK3001P
08th MS moet ik nog steeds een keer gaan zien. Heb nu ergens MS IGLOO staan, die komen eerst.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar ik gaat een beetje offtopic daarom dus G&P met 1 van de beste gundam openings ooit.
Dat is toch niet het resultaat van dat plaatje van gisteren mag ik hopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
en dan denk je dat het in nederland al kut is met de ns
waarom is dit gecensoord
[ afbeelding ]
onder andere maar er is meer mee gebeurd moet je maar zelf gaan kijkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is toch niet het resultaat van dat plaatje van gisteren mag ik hopen.
Ik pas.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
onder andere maar er is meer mee gebeurd moet je maar zelf gaan kijken
Gegroet.quote:
Ik was het niet hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
God!Ver!Dom!Me! Ik laat jullie een dagje alleen en jullie maken een TT aan over stemmen op een verkrachtingsmoordverachte...
Whut?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
God!Ver!Dom!Me! Ik laat jullie een dagje alleen en jullie maken een TT aan over stemmen op een verkrachtingsmoordverachte...
Laat ons dan ook niet alleen, oh wijze Tepelstreeltju.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Senren kagura, vivid red operation, Train hero, SYD en Hyouka 11.5 voor de rest zie ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robin heeft ons in de steek gelaten. Ik roep 'm even terug.
Laat je ouders dokken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zeg, ik heb een klacht. Sliedrecht is tyfusver weg.
Dude...quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik niet dat mijn ouders weten dat ik misschien naar een otakucon ga.
Dat kan je toch gewoon zeggen? Zijn je ouders gereformeerd?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben serieus
Wel moeilijk. Ik ga normaal gesproken nooit ver weg.
Grefo? Doe normaal manquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon zeggen? Zijn je ouders gereformeerd?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Grefo? Doe normaal man
Ik wil gewoon niet alles delen.
Omdat vervolg:quote:
Dan is de resolutie juist te hoog.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:55 schreef Kyubey het volgende:
De resolutie is te laag, ik kan niet ver genoeg inzoomen op mobiel om het te lezen
Mijn ouders streng? lolquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik weet niet of je ouders heel streng zijn, maar zo erg is het toch weer niet?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mijn ouders streng? lol![]()
Naja, het hangt ook meer van mij gemoedstoestand en geld voor de trein af, alsmede onvoorziene situaties.
Maar goed, heb wel een kaartje besteld, dus of ik nu ga of niet, heb wel 2.50 bespaard
Appel kan de pot op gr grquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is de resolutie juist te hoog.
Download een alternatieve image-viewer uit de app-store.
When everything else fails....quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe hebben ze de tijd om te neuken als de hele wereld naar de klote is en de blue elk moment kunnen opduiken
Ben inderdaad benieuwd naar Minami-ke Tadaima.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat vervolg:
Minami-ke Tadaima
Boku wa Tomodachi ga Sukinai Next
Omdat superkrachten:
THE UNLIMITED -Hyoubu Kyousuke-
Omdat animatie:
Bakumatsu Gijinden Roman
Omdat thematiek:
Mangirl! (manmeisje?)
Amnesia
Omdat humor:
Train Hero
Mogelijk maar onwaarschijnlijk(er):
Sasami-san@Ganbaranai
Mondaijtachi ga Isekai kara Kuru sou desu yo?
Senren Kagura
Vivid Red
weinig visueels hoor, jammer genoeg..quote:
Holy fuck, Chihayafuru S2!!quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe hebben ze de tijd om te neuken als de hele wereld naar de klote is en de blue elk moment kunnen opduiken
quote:
Niet echt veel spannendquote:
Dat ken ik. Maar voor Chihayafuru ga ik wel m'n best doen! En anders krijgt ie gewoon voorrang!quote:Op woensdag 21 november 2012 02:55 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]![]()
(maar m'n backlog is zo belachelijk groot... en zie em niet snel kleiner worden
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb net mijn MK808 besteld![]()
@Robin,waar is nou jouw Rpi?quote:Op woensdag 21 november 2012 03:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Even wat erbij betaald,voor mijn MK808![]()
Ik heb gevraagd
[..]
Kreeg als antwoord
[..]
Die van mij(antwoord 2) was dus
[..]
Ik heb nog 2 van zulke berichten(eerste en tweede eigenlijk,18:22 en 18:26),had niet door dat ze nog worden bewaard in je all/current orders link(als je nog niet hebt betaald/een pagina terug gaat).Handig voor volgende keer(20 dagen betaal tijd)![]()
weer wat geleerd![]()
oh gutquote:
Over mijn dode lijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sint Nicolaas,Turkse Nederlandse bisschop
Dat is ook waarquote:Op woensdag 21 november 2012 18:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Over mijn dode lijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Byzantijnse_Rijk
Dat voorrang geven zal ik ook geheid gaan doen...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat ken ik. Maar voor Chihayafuru ga ik wel m'n best doen! En anders krijgt ie gewoon voorrang!
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval wat ik niet moet kijken
quote:
vieze kut haterquote:Op woensdag 21 november 2012 18:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval wat ik niet moet kijken
Panzer? Shit?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:39 schreef Easymodo het volgende:
maar Panzer was toch best shit?
Als dat Girls und Panzer is.
Mooie UIquote:Op woensdag 21 november 2012 19:39 schreef Easymodo het volgende:
maar Panzer was toch best shit?
Als dat Girls und Panzer is.
Mooie avatar inderdaad, maar ze blijft wel een beetje gemeenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dank. Die van jou is ook leuk.
gr Henk
Nise Mori Summahhquote:Op woensdag 21 november 2012 19:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dank. Die van jou is ook leuk.
gr Henk
Ik vind ze allemaal wel leuk. Vooral Rikka en Nibutani :3quote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mooie avatar inderdaad, maar ze blijft wel een beetje gemeen
Ik vind Dekomori misschien nog wel het leukste.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel leuk. Vooral Rikka en Nibutani :3
[ afbeelding ]
Nibutani is een beetje een clich personage.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel leuk. Vooral Rikka en Nibutani :3
[ afbeelding ]
Watquote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vind Dekomori misschien nog wel het leukste.
Niet aan Kyuubert zeggen hoor
Arashi jij bent echt een goede negertquote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vind Dekomori misschien nog wel het leukste.
Awwwwwwwwquote:Op woensdag 21 november 2012 21:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Arashi jij bent echt een goede negert
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
maak je geen backups tussendoor?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef .Cake. het volgende:
Ja fuuuuuuuck, jezus heej.
En fucking plaatje werkt niet mee, nu ben ik een hele recensie van 1000+ woorden kwijt. En het was best een goeie ook!
![]()
Godverdomme.
KILL IT WITH FIRE!!quote:Op woensdag 21 november 2012 21:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
dont say blabla morgen chu2
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ie dat automatisch deed, maar er staan geen backups waar ze zouden moeten zijn...quote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maak je geen backups tussendoor?
Balenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef .Cake. het volgende:
En fucking plaatje werkt niet mee, nu ben ik een hele recensie van 1000+ woorden kwijt. En het was best een goeie ook!
![]()
Godverdomme.
Eens.quote:
Waar ging de recensie over?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Godverdomme.
sterfquote:Op woensdag 21 november 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen
[..]
Eens.
Of eerst hun handen in zoutzuur dopen.
Dit gevoel van opluchting in een potje verzamelen en voor goudgeld verkopen.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:36 schreef .Cake. het volgende:
Ow godzijdank, ik ben slechts blind inplaats van genaaid!
Je had gelijk, er stonden ergens onder een tabblad een paar oudere saves... Hoef ik alleen de plaatjes opnieuw te doen!
Lees de instructies dan goedquote:Op woensdag 21 november 2012 21:36 schreef .Cake. het volgende:
Ow godzijdank, ik ben slechts blind inplaats van genaaid!
Je had gelijk, er stonden ergens onder een tabblad een paar oudere saves... Hoef ik alleen de plaatjes opnieuw te doen!
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lees de instructies dan goed
Alles staat in de Mabinogion
[ afbeelding ]
Wow, interessante theorienquote:Op woensdag 21 november 2012 21:57 schreef .Cake. het volgende:
「Return of the Psychotic Prince」, ook wel bekend als Psycho Pass 6, is te lezen op Animees vanaf ongeveer nu. Mt plaatjes en de volledige tekst.
de revisions tabpagina!
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:07 schreef Qunix het volgende:
Nami special is toch leuk ondanks de flashbacks.
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenks, ik heb zo af en toe wel eens iets zinnigs te meldenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wow, interessante theorienzowel die van jou als die andere.
Ligt er aan. Doe es een plaatje dat ze dezelfde frame laten zien?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Links remake rechsts origineel welke ziet er beter uit
[ afbeelding ]
Remake is HDquote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Links remake rechsts origineel welke ziet er beter uit
[ afbeelding ]
Het is feest!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dames en heren, heb 3 cijfers van de afgelopen tentamen week terug tot nu toe;
Sociaal Communicatieve Beroepsvorming; 9.8
Bestuursrecht; 8.5
Burgerschap; 7.2
Ik ben best trots op mezelf..
Omdat die zweefteef van SCB mijn geen 10 gunde denk ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is feest!
.
.
Waarom is het een 9.8 en geen 9.7 of een 9.9?
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom is het een 9.8 en geen 9.7 of een 9.9?
Bij nader inzien is deze verklaring ook wel plausibel ja.quote:
quote:
Die zweefteef is dus een alien.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bij nader inzien is deze verklaring ook wel plausibel ja.
It all makes sense to me now.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Die zweefteef is dus een alien.
Wie?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Die zweefteef is dus een alien.
En terechtquote:Op donderdag 22 november 2012 07:38 schreef Qunix het volgende:
Nu op Nederland 1 tv onderwerp van Sakuraicomplex over kindermodellen bij Chinees autobeurs.
quote:Op donderdag 22 november 2012 07:52 schreef Qunix het volgende:
Dat was het... Simepele gast in de studio die een reactie moest geven
ik chill wel mee op de achtergrond.quote:Op maandag 19 november 2012 22:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Party hard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The fuckquote:Op donderdag 22 november 2012 16:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik chill wel mee op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Ik weet het nietquote:Op donderdag 22 november 2012 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om een of andere reden vind ik kingdom een toffe serie
Beloofd..?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:38 schreef Kyubey het volgende:
Als dit topic vol is is er geen Lautner-TT meer![]()
Dat zou fijn zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het wordt tijd voor een moe topic na het eten natuurlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn.
Aan de andere kant, het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Als het maar iets is dat enigszins relevant is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze TT is heel relevant want hij slaat op de komende EVA film.
Helemaal super.
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Huh. Oh. Is dat zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Deze TT is heel relevant want hij slaat op de komende EVA film.
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
helemaal niet eva komt pas in 2013, nu ga ik naar de diepten van Moe tot over 20 minSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Deze TT is heel relevant want hij slaat op de komende EVA film.
gr gr/A/non's with his waifu, all's right in the world.
eventjes kijken ditquote:Op donderdag 22 november 2012 19:36 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga even iets plaatsen wat altijd relevant is.
Geweldig.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit wordt trouwens de sequil van chu2
Voor een beginnend anime kijker vind ik Ghost in the Shell:Stand Alone Complex, Great Teacher Onizuka, Samurai Champloo en Trigun wel aanraders.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:09 schreef RudyCarell het volgende:
Beginnend anime kijker. Mushishi en Juuni Kokki gezien. Erg vet. Binnenkort beginnen aan Death Note. Iemand nog aanbevelingen?
Death Note. Nu.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:09 schreef RudyCarell het volgende:
Beginnend anime kijker. Mushishi en Juuni Kokki gezien. Erg vet. Binnenkort beginnen aan Death Note. Iemand nog aanbevelingen?
Deze. Grquote:Op donderdag 22 november 2012 21:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze ui houden, of toch de oude ?
inb4 E-BAN-GERIONquote:Op donderdag 22 november 2012 21:09 schreef RudyCarell het volgende:
Eigenlijk moet je een avatar met Dekomori hebbenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze ui houden, of toch de oude ?
OKequote:
Zat te weinig Deko in in deze episodequote:Op donderdag 22 november 2012 21:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
inb4 E-BAN-GERION
nee, gewoon Azumanga kijken.
[..]
Eigenlijk moet je een avatar met Dekomori hebben
Nee hoor! Is echt niet zo hoor! Echt niet!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind bepaalde moe animes/manga's leuk hoor, maar in deze slowchat lijkt het alleen maar over moe's te gaan
Dan zal het je nog vies tegen vallen dat evangelion meer aan het onderwerp is dan moe.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind bepaalde moe animes/manga's leuk hoor, maar in deze slowchat lijkt het alleen maar over moe's te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |