Omdat die zweefteef van SCB mijn geen 10 gunde denk ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is feest!
.
.
Waarom is het een 9.8 en geen 9.7 of een 9.9?
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom is het een 9.8 en geen 9.7 of een 9.9?
Bij nader inzien is deze verklaring ook wel plausibel ja.quote:
quote:
Die zweefteef is dus een alien.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bij nader inzien is deze verklaring ook wel plausibel ja.
It all makes sense to me now.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Die zweefteef is dus een alien.
Wie?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Die zweefteef is dus een alien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terechtquote:Op donderdag 22 november 2012 07:38 schreef Qunix het volgende:
Nu op Nederland 1 tv onderwerp van Sakuraicomplex over kindermodellen bij Chinees autobeurs.
quote:Op donderdag 22 november 2012 07:52 schreef Qunix het volgende:
Dat was het... Simepele gast in de studio die een reactie moest geven
ik chill wel mee op de achtergrond.quote:Op maandag 19 november 2012 22:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Party hard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The fuckquote:Op donderdag 22 november 2012 16:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik chill wel mee op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Ik weet het nietquote:Op donderdag 22 november 2012 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om een of andere reden vind ik kingdom een toffe serie
Beloofd..?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:38 schreef Kyubey het volgende:
Als dit topic vol is is er geen Lautner-TT meer![]()
Dat zou fijn zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het wordt tijd voor een moe topic na het eten natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn.
Aan de andere kant, het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Als het maar iets is dat enigszins relevant is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze TT is heel relevant want hij slaat op de komende EVA film.
Helemaal super.
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Huh. Oh. Is dat zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Deze TT is heel relevant want hij slaat op de komende EVA film.
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
helemaal niet eva komt pas in 2013, nu ga ik naar de diepten van Moe tot over 20 minSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Deze TT is heel relevant want hij slaat op de komende EVA film.
gr gr/A/non's with his waifu, all's right in the world.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |