SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door De_Dakgoot op 19-11-2012 20:59:47 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Goed werk neger.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik kom deze thread redden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, maar tattoos vind ik tokkie. No exceptions.quote:Op maandag 19 november 2012 18:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tattoos vind ik wel sexy, alleen die van haar zijn wel wat minder ja..
Oei Mami. Haal snel die tattoo van je reet af!quote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, maar tattoos vind ik tokkie. No exceptions.
Klote moe shitquote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DAK?quote:Op maandag 19 november 2012 19:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als leden van DAK zijn wij teleurgesteld in deze reactie
Nee dank jequote:Op maandag 19 november 2012 19:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dakgoot Arashimashou Kyuunap moe club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door De_Dakgoot op 19-11-2012 20:56:23 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ninja editquote:
The fuck?quote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
niet in de fucking ogen![]()
[ afbeelding ]
Wat is deze.quote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER AUBquote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Het is je niet gelukt. Sterker nog, het is erger geworden om hier te zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is Mirai Nikki. Fucking. Awesome.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:18 schreef Qunix het volgende:
ã€FreeDL DEMO】[新世界より ED]割れãŸãƒªãƒ³ã‚´ / 渡辺早å£(tomatomerde edit) by tomatomerde
Klinkt leuk!
Sinds gisteren kan ik er iets beter tegen, maar toch... do not wantquote:Op maandag 19 november 2012 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Niet weer de ogen , wat hebben ze toch met ogen
Kan tegen de meeste shit maar de ogen blijft toch iets van do not want.quote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Sinds gisteren kan ik er iets beter tegen, maar toch... do not want
the grote moe ogenquote:Op maandag 19 november 2012 21:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kan tegen de meeste shit maar de ogen blijft toch iets van do not want.
Wat is deze zooiquote:Op maandag 19 november 2012 21:26 schreef Qunix het volgende:
Magia(æ°¸é ã«æœªå®Œæˆ Remix) by tomatomerde
Mahou Shoujo Madoka★Magica dubstep
Haha, wel een beetje eensch. Maar dat eerste ding was wel oke.quote:
UUUUUUHUUUUUUU SEERAMUUUUUUUUUN.quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Qunix het volgende:
Anno Hana film in 2013: http://www.anohana.jp/
Lees nu ook dat er mogelijk een nieuwe Sailer Moon anime komt in 2013(omdat 20 year anniversary)
En het komt wel degelijk: The new anime series, simply titled (Bishoujo Senshi Sailor Moon) is currently slated for the Summer 2013 TV anime season.
Dit is zo grappig.quote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef Qunix het volgende:
http://myanimelist.net/anime/14751/Sailor_Moon_%282013%29
Zeer zeker. Must see.quote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef Qunix het volgende:
Ik heb hem al op mijn Plan to watch lijst gezet.
Wel geinig, maar geef mij maar de Moonspeak versiequote:
Party hardquote:
Een Tiger tegen... wat zijn het, Chi-Ha's? Dat is wel heel zuurquote:Op maandag 19 november 2012 22:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
ARASHI HET IS TIJD PANZER VOR!!!!!!!
[바카-Raws] Girls und Panzer #06 (MX 1280x720 x264 AAC).mp4
[ afbeelding ]
chi-ha's hebben al geen panzerquote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een Tiger tegen... wat zijn het, Chi-Ha's? Dat is wel heel zuur
Het zou best kunnen dat de granaat er aan de voorkant in gaat om vervolgens zonder te exploderen er aan de achterkant weer uitkomtquote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
chi-ha's hebben al geen panzer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |