Katequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LeannaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
KateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leanna3DPDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Meningen, ik respecteer andermans mening. Dus ook jou mening respecteer ikquote:
Awwquote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Meningen, ik respecteer andermans mening. Dus ook jou mening respecteer ik
[..]
KateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LeannaDie eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die tweede is ook knap, maar tattoos.![]()
[..]
KateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LeannaRedheadsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klipbey is eigenlijk een heel mooi lief 2D meiske.quote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Meningen, ik respecteer andermans mening. Dus ook jou mening respecteer ik
2e is wel leuk hoorquote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die eerste![]()
![]()
Die tweede is ook knap, maar tattoos.
Tattoos falen echt hard jaquote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die eerste![]()
![]()
Tegen vrouwen aan staan schuren in een volle trein.quote:
Ik heb al een waifu, haar naam is Inoriquote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Aww
Nu ga ik je bekeren naar de lichte zijde.
[ afbeelding ]
Tattoos vind ik wel sexy, alleen die van haar zijn wel wat minder ja..quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die eerste![]()
![]()
quote:
Volle trein?quote:Op maandag 19 november 2012 18:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tegen vrouwen aan staan schuren in een volle trein.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb al een waifu, haar naam is Inori.. Er is trouwens wel een verschil tussen een ''lekker wijf'' (lekker vrouw onvriendelijk, sorry) en een mooie vrouw. Die 2 afbeeldingen zou ik bij de eerste categorie plaatsen
[..]
Tattoos vind ik wel sexy, alleen die van haar zijn wel wat minder ja..
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door De_Dakgoot op 19-11-2012 20:59:47 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Goed werk neger.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik kom deze thread redden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, maar tattoos vind ik tokkie. No exceptions.quote:Op maandag 19 november 2012 18:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tattoos vind ik wel sexy, alleen die van haar zijn wel wat minder ja..
Oei Mami. Haal snel die tattoo van je reet af!quote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, maar tattoos vind ik tokkie. No exceptions.
Klote moe shitquote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik kom deze thread redden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]