SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door De_Dakgoot op 19-11-2012 20:59:47 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Goed werk neger.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik kom deze thread redden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, maar tattoos vind ik tokkie. No exceptions.quote:Op maandag 19 november 2012 18:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tattoos vind ik wel sexy, alleen die van haar zijn wel wat minder ja..
Oei Mami. Haal snel die tattoo van je reet af!quote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, maar tattoos vind ik tokkie. No exceptions.
Klote moe shitquote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DAK?quote:Op maandag 19 november 2012 19:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als leden van DAK zijn wij teleurgesteld in deze reactie
Nee dank jequote:Op maandag 19 november 2012 19:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dakgoot Arashimashou Kyuunap moe club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door De_Dakgoot op 19-11-2012 20:56:23 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ninja editquote:
The fuck?quote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
niet in de fucking ogen![]()
[ afbeelding ]
Wat is deze.quote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER AUBquote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Het is je niet gelukt. Sterker nog, het is erger geworden om hier te zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]